Νέα

Βόρειος Κορέα VS Νότιος Κορέα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα DARKSIDEOFTHEMOON
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 171K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
εχει κανένας να παραθέσει το πλήρες περιεχόμενο της περίφημης έκθεσης που ο Φλάισερ διατείνεται ότι ο Καλύβας λογόκρινε?
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Πολυ προχειρα...
"Το σημαντικότερο τμήμα της έκθεσης, αυτό που καθορίζει το «πραγματολογικό» περιεχόμενό της (και μέσα από το πρίσμα του οποίου θα πρέπει να εξεταστούν οι όποιες πληροφορίες της για την κατάσταση στην κατεχόμενη Ελλάδα) είναι ως εκ τούτου τα κεφάλαια όπου ο συντάκτης της επιτίθεται στη «φιλοεαμική» πολιτική της SOE. Μόνο που αυτά τα τελευταία (2 ½ από τα 12 συνολικά του ντοκουμέντου) έχουν αφαιρεθεί από την ελληνική έκδοση!
Η λογοκριτική αυτή παρέμβαση επισημάνθηκε για πρώτη φορά απ’ τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών Χάγκεν Φλάισερ, χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες, σε πρόσφατο κείμενό του στο «Βήμα» (10.1.10). Καθώς το πρωτότυπο έγγραφο έχει δημοσιευθεί στα αγγλικά εδώ και μια επταετία από τον καθηγητή Ρίτσαρντ Κλογκ («Greece 1940-1949. A Documentary History», Λονδίνο 2002, σ.117-152), η αντιπαραβολή των δυο εκδοχών δεν ήταν δύσκολο πράγμα. Διαπιστώσαμε έτσι ότι η ελληνική έκδοση των Στάικου-Μακρή και Καλύβα έχει «ξεχάσει» να περιλάβει την τελευταία παράγραφο του κεφαλαίου 10 («Μελλοντική πολιτική») κι ολόκληρα τα κεφάλαι 11 («SOE») και 12 («Δυο απολογίες»), πεντέμισι δηλαδή σελίδες της αγγλικής έκδοσης (147-152) ή κάτι περισσότερο από το ένα έβδομο του όλου ντοκουμέντου. Και μάλιστα, χωρίς την παραμικρή προειδοποίηση του ανυποψίαστου αναγνώστη για τον ακρωτηριασμό του σημαντικού αυτού ιστορικού τεκμηρίου. Απεναντίας, ο επιμελητής μας διαβεβαιώνει ρητά πως «δημοσιεύει ολόκληρη την αναφορά» (σ.14)."

Για δες κατι πραματα ρε παιδι μου...Εχει και Φλαισερ η υποθεση...
"Μεταφραστής κι επιμελητής είναι ο δικηγόρος Πέτρος Μακρής-Στάικος, συγγραφέας ενός από τα προδρομικά βιβλία του «νέου ρεύματος» που κυκλοφόρησε το 2000 από τις ίδιες εκδόσεις. Το εισαγωγικό δε σημείωμα έχει γραφτεί από το Στάθη Καλύβα, που διαπιστώνει πως «το ιστοριογραφικό μήνυμα του Ντέιβιντ Ουάλας παραμένει επίκαιρο και σήμερα» (σ.42)."
Το'να χερι νιβει τ'αλλο...

Εδώ και η απάντηση Καλύβα στις κατηγορίες φλας...



Και η απάντηση του Φλας..


Το πρόβλημα και ο διάλογος δεν ήταν ακριβώς για τα κεφάλαια που έλειπαν και τα περί απάτης που προσάπτεις δεν τα λέει ούτε ο Φλάισερ...


Φυσικά αυτή η κολώνια κρατάει χρόνια και ο διάλογος είχε και άλλα επεισόδια...
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Στο οτι ΑΥΤΟΣ πρότεινε το ραντεβού στο αστυνομικό τμήμα.
Και ...εξαφανίστηκε έκτοτε. :dancing:

Έψεξα τη ΔΙΚΗ σου ανυπομονησία. Και πρότεινα να έχεις μαζί τις δημόσιες απειλες για τη σωματική ακεραιότητα άλλου μέλους. Ξέρω ότι τρίτο μέλος το πρότεινε.
 

Επισκέπτης
Δεν θα λέγατε ΚΑΘΟΛΟΥ κάποια από αυτά που γράφετε.
Οτι λεω εδω το εχω πει και εξω.

Και οι"απεναντι"την εκαναν(εξω,οχι εδω)χωρις αντιλογο και αντεπιχειρημα.

Αυτο ειδα,κατι κοτοπουλα της πενταρας...αλλα αυτοι τουλαχιστον ΔΗΜΟΣΙΑ μιλαγαν.
 

fethry

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2008
Μηνύματα
9.043
Like
6
Πόντοι
66
Έψεξα τη ΔΙΚΗ σου ανυπομονησία. Και πρότεινα να έχεις μαζί τις δημόσιες απειλες για τη σωματική ακεραιότητα του άλλου. Ξέρω ότι άλλος το πρότεινε.

Καμμιά ανυπομονησία.
Απλώς ότι λέω το εννοώ.
Κάτι που δεν ισχύει εν προκειμένω για την κοτούλα τον "πόσο πάει", την εξαφάνιση του οποίου δεν βλέπω να σχολίασες βεβαίως- βεβαίως.
Κατά τα άλλα, η υπόγα είναι μύθος.    :dancing:
 

Επισκέπτης
Το πρόβλημα και ο διάλογος δεν ήταν ακριβώς για τα κεφάλαια που έλειπαν και τα περί απάτης που προσάπτεις δεν τα λέει ούτε ο Φλάισερ...
Δεν ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ(κατα την υμετερα γνωμη)να λογοκρινεται ενα κειμενο γιατι ΕΤΣΙ βολευει Σταικο και Καλυβα.

Πες μας λοιπον ΠΟΙΟ ειναι το προβλημα.
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Καμμιά ανυπομονησία.
Απλώς ότι λέω το εννοώ.
Κάτι που δεν ισχύει εν προκειμένω για την κοτούλα τον "πόσο πάει", την εξαφάνιση του οποίου δεν βλέπω να σχολίασες βεβαίως- βεβαίως.
Κατά τα άλλα, η υπόγα είναι μύθος.    :dancing:

Αστικός ή Λαϊκός...

Διάλεξε και πάρε
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Δεν ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ(κατα την υμετερα γνωμη)να λογοκρινεται ενα κειμενο γιατι ΕΤΣΙ βολευει Σταικο και Καλυβα.

Πες μας λοιπον ΠΟΙΟ ειναι το προβλημα.

Ο φλας δεν κόλλησε στα κομμάτια που έλειπαν από την έκθεση, κολλάς όμως εσύ...

Το πρόβλημα του φλας είναι το τεκμήριο αυτό καθεαυτό...

Ο δε χαρακτηρισμός "λογοκρισία" στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι από υπερβολικός έως αστείος...Σε ένα κείμενο που έχει ήδη δημοσιευτεί και κυκλοφορεί δε νοείται λογοκρισία...Στην καλύτερη είναι μεθοδολογικό foul...
Και το ζήτημα είναι κατά πόσο τα κομμάτια που έλειπαν άλλαζαν τον τελικό σχολιασμό.
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Οτι λεω εδω το εχω πει και εξω.

Και οι"απεναντι"την εκαναν(εξω,οχι εδω)χωρις αντιλογο και αντεπιχειρημα.

Αυτο ειδα,κατι κοτοπουλα της πενταρας...αλλα αυτοι τουλαχιστον ΔΗΜΟΣΙΑ μιλαγαν.

Με περισσή ελευθερολογία εκφράζομαι ξέρεις. Αλλά εγώ δεν προσβάλλω (εκουσίως) ούτε και απειλώ κανέναν...

Και ευθέως αμφισβητώ το εάν θα ξεστομίζονταν τέτοιες απειλες από εσάς. Ξεδοντιάσματα και χολέρες-έμπολά
 

Επισκέπτης
]
Το εδωσα και εγω αυτο το κειμενο,σε αλλο λινκ.
Αντιγραφω...Η εκθεση ειναι ΓΝΩΣΤΟ οτι εχει λογοκριθει οταν δημοσιευεται το αρθρο του Καλυβα,ε?

"Δέχθηκα με χαρά την πρόταση του Μακρή-Στάικου να προλογίσω την(ΛΟΓΟΚΡΙΜΕΝΗ)έκθεση Ουάλας, ένα ιστορικό τεκμήριο αναμφισβήτητης σημασίας...Στο εισαγωγικό μου σημείωμα υπογράμμιζα τη διπλή ιστοριογραφική αξία της(ΛΟΓΟΚΡΙΜΕΝΗΣ)έκθεσης....Στην ανάγκη της σύνθετης ανάγνωσης αναφέρεται εξάλλου και το σχόλιό μου για την ιστοριογραφική επικαιρότητα της έκθεσης(ΠΛΗΡΗΣ καλυψη στην ΑΠΑΤΗ)...Εκεί όμως όπου η κακοπιστία(για μια ΛΟΓΟΚΡΙΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ...)συναντά το πιο ακραίο αντιεπιστημονικό ένστικτο είναι όταν αποδοκιμάζεται η ίδια η δημοσίευση ενός ιστορικού τεκμηρίου. Η λέξη μάλιστα που χρησιμοποιεί ο Φλάισερ(αποκαλυψε,μεταξυ αλλων,την ΞΕΦΤΙΛΑ)είναι καθ΄ όλα ενδεικτική: «ξεθάβεται», μας λέει, η έκθεση Ουάλας, ορολογία που εξισώνει την ιστορική έρευνα με την... τυμβωρυχία. Προφανώς, θεωρεί ότι ορισμένα ιστορικά τεκμήρια θα ήταν καλύτερο να παραμένουν «θαμμένα», μια θέση που τον οδηγεί στην απόλυτη ταύτιση με το ΚΚΕ, το οποίο ως γνωστόν απαγορεύει την πρόσβαση των ερευνητών στο αρχείο του."

Ο Καλυβας γραφει οτι ο Φλαισερ"ταυτιζεται με το ΚΚΕ",την ιδια στιγμη που ο ιδιος ειναι μελος του Ιδρυματος"Κωνσταντινος Καραμανλης"...Τερμα ΛΙΓΔΑ δλδ.
 

Φυλήςυχος Πολίτης

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
11.773
Like
0
Πόντοι
166
Μ αρέσει που απαντάς χωρίς φόβο και πάθος τελικά.     :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:

Δούκα της Βλακεντίας εάν νομίζεις ότι επειδή ασχολήθηκα με εσένα και όχι με το ραντεβού που έδωσε ο άλλος, ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΩ στην αντιπαράθεσή σας ή συμφωνώ με ό,τι λέει πλανάσαι πλάνην οικτράν.

Απλά αυτός δεν έχει ασχοληθεί μαζί μου και δεν με έχει χαρακτηρίσει, κάτι που έχεις κάνει ΕΣΥ!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom