tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.725
- Πόντοι
- 1.306
εχει κανένας να παραθέσει το πλήρες περιεχόμενο της περίφημης έκθεσης που ο Φλάισερ διατείνεται ότι ο Καλύβας λογόκρινε?
Πολυ προχειρα...
"Το σημαντικότερο τμήμα της έκθεσης, αυτό που καθορίζει το «πραγματολογικό» περιεχόμενό της (και μέσα από το πρίσμα του οποίου θα πρέπει να εξεταστούν οι όποιες πληροφορίες της για την κατάσταση στην κατεχόμενη Ελλάδα) είναι ως εκ τούτου τα κεφάλαια όπου ο συντάκτης της επιτίθεται στη «φιλοεαμική» πολιτική της SOE. Μόνο που αυτά τα τελευταία (2 ½ από τα 12 συνολικά του ντοκουμέντου) έχουν αφαιρεθεί από την ελληνική έκδοση!
Η λογοκριτική αυτή παρέμβαση επισημάνθηκε για πρώτη φορά απ’ τον καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών Χάγκεν Φλάισερ, χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες, σε πρόσφατο κείμενό του στο «Βήμα» (10.1.10). Καθώς το πρωτότυπο έγγραφο έχει δημοσιευθεί στα αγγλικά εδώ και μια επταετία από τον καθηγητή Ρίτσαρντ Κλογκ («Greece 1940-1949. A Documentary History», Λονδίνο 2002, σ.117-152), η αντιπαραβολή των δυο εκδοχών δεν ήταν δύσκολο πράγμα. Διαπιστώσαμε έτσι ότι η ελληνική έκδοση των Στάικου-Μακρή και Καλύβα έχει «ξεχάσει» να περιλάβει την τελευταία παράγραφο του κεφαλαίου 10 («Μελλοντική πολιτική») κι ολόκληρα τα κεφάλαι 11 («SOE») και 12 («Δυο απολογίες»), πεντέμισι δηλαδή σελίδες της αγγλικής έκδοσης (147-152) ή κάτι περισσότερο από το ένα έβδομο του όλου ντοκουμέντου. Και μάλιστα, χωρίς την παραμικρή προειδοποίηση του ανυποψίαστου αναγνώστη για τον ακρωτηριασμό του σημαντικού αυτού ιστορικού τεκμηρίου. Απεναντίας, ο επιμελητής μας διαβεβαιώνει ρητά πως «δημοσιεύει ολόκληρη την αναφορά» (σ.14)."
Για δες κατι πραματα ρε παιδι μου...Εχει και Φλαισερ η υποθεση...
"Μεταφραστής κι επιμελητής είναι ο δικηγόρος Πέτρος Μακρής-Στάικος, συγγραφέας ενός από τα προδρομικά βιβλία του «νέου ρεύματος» που κυκλοφόρησε το 2000 από τις ίδιες εκδόσεις. Το εισαγωγικό δε σημείωμα έχει γραφτεί από το Στάθη Καλύβα, που διαπιστώνει πως «το ιστοριογραφικό μήνυμα του Ντέιβιντ Ουάλας παραμένει επίκαιρο και σήμερα» (σ.42)."
Το'να χερι νιβει τ'αλλο...
Παλιό τραμπούκε!!!ΟΚ, θα αναφράσω. Δεν θα λέγατε ΚΑΘΟΛΟΥ κάποια από αυτά που γράφετε.
Στο οτι ΑΥΤΟΣ πρότεινε το ραντεβού στο αστυνομικό τμήμα.
Και ...εξαφανίστηκε έκτοτε.
εχει κανένας να παραθέσει το πλήρες περιεχόμενο της περίφημης έκθεσης που ο Φλάισερ διατείνεται ότι ο Καλύβας λογόκρινε?
Οτι λεω εδω το εχω πει και εξω.Δεν θα λέγατε ΚΑΘΟΛΟΥ κάποια από αυτά που γράφετε.
Έψεξα τη ΔΙΚΗ σου ανυπομονησία. Και πρότεινα να έχεις μαζί τις δημόσιες απειλες για τη σωματική ακεραιότητα του άλλου. Ξέρω ότι άλλος το πρότεινε.
Μπα, θες και πηγούλα τώρα;
Δεν ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ(κατα την υμετερα γνωμη)να λογοκρινεται ενα κειμενο γιατι ΕΤΣΙ βολευει Σταικο και Καλυβα.Το πρόβλημα και ο διάλογος δεν ήταν ακριβώς για τα κεφάλαια που έλειπαν και τα περί απάτης που προσάπτεις δεν τα λέει ούτε ο Φλάισερ...
ασε τα βρήκα και τα δύο βιβλία.. θα τα διαβάσω και θα κάν σύγκριση...
Καμμιά ανυπομονησία.
Απλώς ότι λέω το εννοώ.
Κάτι που δεν ισχύει εν προκειμένω για την κοτούλα τον "πόσο πάει", την εξαφάνιση του οποίου δεν βλέπω να σχολίασες βεβαίως- βεβαίως.
Κατά τα άλλα, η υπόγα είναι μύθος.
Αστικός ή Λαϊκός...
Διάλεξε και πάρε
Δεν ειναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ(κατα την υμετερα γνωμη)να λογοκρινεται ενα κειμενο γιατι ΕΤΣΙ βολευει Σταικο και Καλυβα.
Πες μας λοιπον ΠΟΙΟ ειναι το προβλημα.
Αστικός ή Λαϊκός...
Διάλεξε και πάρε
Οτι λεω εδω το εχω πει και εξω.
Και οι"απεναντι"την εκαναν(εξω,οχι εδω)χωρις αντιλογο και αντεπιχειρημα.
Αυτο ειδα,κατι κοτοπουλα της πενταρας...αλλα αυτοι τουλαχιστον ΔΗΜΟΣΙΑ μιλαγαν.
εχει κανένας να παραθέσει το πλήρες περιεχόμενο της περίφημης έκθεσης που ο Φλάισερ διατείνεται ότι ο Καλύβας λογόκρινε?
Με περισσή ελευθερολογία εκφράζομαι ξέρεις. Αλλά εγώ δεν προσβάλλω (εκουσίως) ούτε και απειλώ κανέναν...
εσύ αμφισβητείς,
εσύ βρέστο!
]
Το εδωσα και εγω αυτο το κειμενο,σε αλλο λινκ.
Αντιγραφω...Η εκθεση ειναι ΓΝΩΣΤΟ οτι εχει λογοκριθει οταν δημοσιευεται το αρθρο του Καλυβα,ε?
"Δέχθηκα με χαρά την πρόταση του Μακρή-Στάικου να προλογίσω την(ΛΟΓΟΚΡΙΜΕΝΗ)έκθεση Ουάλας, ένα ιστορικό τεκμήριο αναμφισβήτητης σημασίας...Στο εισαγωγικό μου σημείωμα υπογράμμιζα τη διπλή ιστοριογραφική αξία της(ΛΟΓΟΚΡΙΜΕΝΗΣ)έκθεσης....Στην ανάγκη της σύνθετης ανάγνωσης αναφέρεται εξάλλου και το σχόλιό μου για την ιστοριογραφική επικαιρότητα της έκθεσης(ΠΛΗΡΗΣ καλυψη στην ΑΠΑΤΗ)...Εκεί όμως όπου η κακοπιστία(για μια ΛΟΓΟΚΡΙΜΕΝΗ ΕΚΘΕΣΗ...)συναντά το πιο ακραίο αντιεπιστημονικό ένστικτο είναι όταν αποδοκιμάζεται η ίδια η δημοσίευση ενός ιστορικού τεκμηρίου. Η λέξη μάλιστα που χρησιμοποιεί ο Φλάισερ(αποκαλυψε,μεταξυ αλλων,την ΞΕΦΤΙΛΑ)είναι καθ΄ όλα ενδεικτική: «ξεθάβεται», μας λέει, η έκθεση Ουάλας, ορολογία που εξισώνει την ιστορική έρευνα με την... τυμβωρυχία. Προφανώς, θεωρεί ότι ορισμένα ιστορικά τεκμήρια θα ήταν καλύτερο να παραμένουν «θαμμένα», μια θέση που τον οδηγεί στην απόλυτη ταύτιση με το ΚΚΕ, το οποίο ως γνωστόν απαγορεύει την πρόσβαση των ερευνητών στο αρχείο του."
Ο Καλυβας γραφει οτι ο Φλαισερ"ταυτιζεται με το ΚΚΕ",την ιδια στιγμη που ο ιδιος ειναι μελος του Ιδρυματος"Κωνσταντινος Καραμανλης"...Τερμα ΛΙΓΔΑ δλδ.
Μ αρέσει που απαντάς χωρίς φόβο και πάθος τελικά.