Νέα

Βγενόπουλος Ανδρέας - Ίσως κάποτε Πρωθυπουργός;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα arcans
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 765
  • Εμφανίσεις 38K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Πιστεύεται ότι ο Ανδρέας Βγενόπουλος είναι κατάλληλος για μελλοντι

  • Ναι

    Ψήφοι: 5 31,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 9 56,3%
  • Κατάλληλος ως επιχειρηματίας - ακατάλληλος ως πολιτικός

    Ψήφοι: 1 6,3%
  • Αναποφάσιστος. Είναι πολύ νωρίς ακόμα....

    Ψήφοι: 1 6,3%
  • Δεν ξέρω / Δεν απαντώ

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    16

arcans68

Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
5
Like
0
Πόντοι
0
Αθήνα
 



«Αστειότητες» χαρακτήρισε ο αντιπρόεδρος της MIG Ανδρέας Βγενόπουλος δημοσιεύματα περί πιθανής φιλοδοξίας του για να πολιτευτεί.

«Έχω ήδη πει ότι τα περί αναμίξεώς μου στην πολιτική τώρα ή στο μέλλον είναι αστειότητες. Μοναδική μου φιλοδοξία είναι να συνεχίζω να εργάζομαι σκληρά προς όφελος των μετόχων και των εργαζομένων του Ομίλου της MIG, συμβάλλοντας έτσι και στην ανάπτυξη της Εθνικής Οικονομίας» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο κ. Βγενόπουλος.

«Αναγκαστήκαμε να αμυνθούμε απέναντι στην πιο σκληρή συκοφαντική επίθεση που έχει υποστεί ποτέ επιχείρηση στην Ελλάδα. Ελπίζουμε να αποδείξαμε ότι η επιχειρηθείσα ανάμειξή μας σε πολιτικές αντιδικίες στερείται ουσίας και σοβαρότητας», προσθέτει ο αντιπρόεδρος της MIG.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

arcans68

Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
5
Like
0
Πόντοι
0
Με την αγορά της Ολυμπιακής θα πρέπει να δώσει και μεγάλη επιχειρηματικότητα στην εκμετάλλευση ξενοδοχείων μέσα από φορά με ένα όνομα δυνατό
Κάτι σαν Greek hotels association
Σε λίγα χρόνια όλα τα ξενοδοχεία θα γίνουνε members κάτω από την ομπρέλα του αναφερθέντος ονόματος Είδη γίνεται προσπάθεια από κάποιους δείτε το Νομίζω είναι ένα τεράστιο project με μεγάλη σημασία στον οικονομικό
 

arcans68

Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
5
Like
0
Πόντοι
0
Εγω κρατω αυτο που ειπε ο Βγενο στην βουλη προς τους βουλευτες.Οτι Λιγοι ειναι αξιοι να του πηγαινουν τον καφε του απο τους 300.Για να πεις κατι τετοιο σημαινει οτι τα εχεις τα (κοτσια)
Αλλα αγαπητε Ανδρεα ετσι Οπως τα κανανε οι κυβερνησεις απο το 74 και μετα νομιζω οτι τους καλυτερους του Πλανητη να φερεις δεν τα ισιωνουν.Και τελος καλως να αναλαβεις την χωρα αλλα μην ελπιζεις να την Νοικοκυρεψεις οικονομικα διοτι για να γινει αυτο θα πρεπει να αλλαξεις την Νοοτροπια του Ελλην.Πραγμα δυσκολο.
 

arcans70

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2009
Μηνύματα
830
Like
16
Πόντοι
6
ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ: ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΕΙΚΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
Ανοιχτός στη δημιουργία μεικτού σχήματος στην Olympic Air, με τη συμμετοχή του ελληνικού Δημοσίου με μειοψηφικό πακέτο, δήλωσε χθες ο πρόεδρος της MIG Ανδρέας Βγενόπουλος κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την παρουσίαση της νέας εταιρείας.

Παρά το γεγονός ότι ο ίδιος διευκρίνισε πως δεν τίθεται ζήτημα συνδιοίκησης, εμφανίστηκε ανοιχτός στο να αποδεχτεί ορισμένα συγκεκριμένα βέτο της επόμενης κυβέρνησης για ζητήματα ασφαλείας.

Η νέα εταιρεία, η οποία διαθέτει το νεότερο σε ηλικία στόλο στον κόσμο, θα πετά με 32 αεροσκάφη, επένδυση που ξεπερνά το 1,1 δισ. δολάρια και με προσωπικό 5.000 ατόμων. Από την 1η Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμα τα 21 αεροσκάφη, τα οποία θα γίνουν 25 έναν μήνα αργότερα και στη συνέχεια θα προστεθούν τα υπόλοιπα.

Η Olympic Air θα πραγματοποιεί πτήσεις προς όλο τον κόσμο με κοινούς κωδικούς με διεθνείς αερομεταφορείς, ενώ χθες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αντώνης Συμιγδαλάς, ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία με τις Delta Airlines, KLM, Etihad και Cyprus Αirways.

Αναφερόμενος στην τιμολογιακή πολιτική της νέας εταιρείας, ο κ. Βγενόπουλος δεσμεύτηκε ότι θα είναι απολύτως ανταγωνιστική, ενώ, μιλώντας για τις άγονες γραμμές που ενδεχομένως θα αναλάβει μετά τον σχετικό διαγωνισμό, σημείωσε πως: «Από την πρώτη στιγμή που οποιοσδήποτε προορισμός θα μπορεί να πραγματοποιηθεί και χωρίς επιδότηση, δεν έχουμε την πρόθεση να αυξάνουμε τα κέρδη μας σε βάρος των πολιτών».

Στους στόχους της νέας εταιρείας είναι η ένταξή της στην παγκόσμια αεροπορική συμμαχία SKYTEAM, η οποία αριθμεί 14 αερομεταφορείς.

Οι επιβάτες μπορούν να επικοινωνούν με τη νέα εταιρεία στα τουριστικά ταξιδιωτικά γραφεία, στην ιστοσελίδα ή στο τηλεφωνικό κέντρο κρατήσεων στα 8018010101 από σταθερό ή 210 3550500 από κινητό.

Η «ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ» ΤΗΣ OLYMPIC AIR

ΣΤΟΛΟΣ: 32 αεροσκάφη (δεκαέξι Airbus 319 και 320, δέκα Bombardier Q400, πέντε Bombardier Dash 100 και ένα ATR - 42).
ΕΝΑΡΞΗ ΠΤΗΣΕΩΝ: 1η Οκτωβρίου
ΥΨΟΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ: 1,1 δισ. δολάρια
ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ: 5.000
ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ: Από και προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξ/πολη, Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, Κω, Ρόδο, Σύρο, Μύκονο, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Χανιά, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Πρέβεζα, Ιωάννινα, Κέρκυρα.
Επίσης έχει προσφερθεί να καλύψει το σύνολο των άγονων γραμμών για Σκύρο, Σκιάθο, Ικαρία, Κάλυμνο, Λέρο, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Κάσο, Σητεία, Πάρο, Νάξο, Μήλο, Κύθηρα και Καλαμάτα.
ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ: Λονδίνο, Παρίσι, Βρυξέλλες, Αμστερνταμ, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Βιέννη, Μιλάνο, Ρώμη, Κων/πoλη, Λάρνακα, Βηρυτό, Κάιρο, Αλεξάνδρεια, Σόφια, Τίρανα, Τελ Αβίβ.
ΠΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΚΟΙΝΟ ΚΩΔΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ: Προς Νέα Υόρκη, Τορόντο, Μόντρεαλ, Αυστραλία, Γιοχάνεσμπουργκ, Ατλάντα, Abu Dhabi.
ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ: Βρίσκονται σε τελικό στάδιο οι συνομιλίες με την Delta Airlines (και για άλλους προορισμούς που θα προστεθούν σ' αυτόν της Ν. Υόρκης από τις αρχές του 2010), την Air France KLM, για πτήσεις μεταξύ Ελλάδας-Γαλλίας, Ελλάδας-Ολλανδίας και προς το Μόντρεαλ από τον Μάρτιο του 2010, την Etihad Airways για πτήσεις προς και από Abu Dhabi, προς και από Νότια Αφρική, Αυστραλία και Νοτιοανατολική Ασία, Κίνα και Ιαπωνία, την CSA-Czech Airlines για Πράγα, την Aerosvit για Κίεβο και Οδησσό, τη Fly Baboo για Γενεύη, την Kuwait Airways για Κουβέιτ.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
mlilio@pegasus.gr
 

arcans70

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2009
Μηνύματα
830
Like
16
Πόντοι
6
Kαρφιά κατά Ντόρας από Βγενόπουλο

" THE PARTY IS OVER"

Κατήγγειλε την ύπαρξη κρυφής συμφωνίας του υπουργείου Εξωτερικών και της ΥΠΑ με την Τουρκία, ενώ άφησε σαφείς αιχμές για έμμεση υποστήριξη της Αegean «E» 18/9

"Το πάρτι τελείωσε" δήλωσε χθες ο πρόεδρος της MIG και ιδιοκτήτης της νέας Ολυμπιακής Ανδρέας Βγενόπουλος, εξαπολύοντας ευθείες βολές κατά της ηγεσίας του υπουργείου Εξωτερικών με ουσιαστικό αποδέκτη την υπουργό Ντόρα Μπακογιάννη αλλά και της διορισμένης από τον πρώην υπουργό Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη πρώην διοίκησης της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

"Ο κ. Βγενόπουλος κατήγγειλε την ύπαρξη κρυφής συμφωνίας του υπουργείου Εξωτερικών και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας με τις αντίστοιχες τουρκικές αρχές, αφήνοντας σαφείς αιχμές για έμμεση υποστήριξη της Aegean Airlines με αφορμή τα δρομολόγια προς την Κωνσταντινούπολη.

Κι όλα αυτά -σύμφωνα με τον ίδιο- χωρίς να έχει προηγηθεί ενημέρωση του υπουργείου Μεταφορών, χωρίς να έχει υπογραφεί συμφωνία, υπάρξει πρόσκληση ενδιαφερομένων ή να κυρωθεί από τη Βουλή.

Ο ίδιος μάλιστα προχώρησε ένα ακόμα βήμα φωτογραφίζοντας και άλλα μέλη του υπουργικού συμβουλίου, εκφράζοντας την απορία «σε ποιες άλλες διακρατικές συμφωνίες έχει εισχωρήσει η Aegean; Ηταν ενήμερος ο τότε υπουργός Μεταφορών και πώς έγινε αυτό;».

Οπως εξήγησε ο κ. Βγενόπουλος, όλα ξεκίνησαν τον περασμένο Ιούλιο όταν πληροφορήθηκε την έναρξη πτήσεων της Aegean προς την Κωνσταντινούπολη, οι οποίες ως τότε εκτελούνταν από τις ΟΑ με διακρατική συμφωνία και επικοινώνησε άμεσα με το γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών, Δημήτρη Πλατή, ο οποίος δήλωσε πλήρη άγνοια για το θέμα. Λίγες ημέρες αργότερα ο κ. Πλατής τον ενημέρωσε ότι είχε υπογραφεί ένα μνημόνιο κατανόησης μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας. Στην ελληνική αντιπροσωπεία μετείχαν τρεις εκπρόσωποι του υπουργείου Εξωτερικών και τρεις της ΥΠΑ.

Το μνημόνιο, το οποίο υπεγράφη στην ελληνική πρεσβεία στην Κωνσταντινούπολη στις 12 Ιουνίου και βάσει αυτού ξεκίνησαν τα δρομολόγια της Aegean στην Κωνσταντινούπολη, εκφράζει την πρόθεση των δύο πλευρών να επικαιροποιήσουν τη διακρατική συμφωνία και μάλιστα με τον χαρακτήρα του επείγοντος! Κι αυτό, ενώ το σχετικό δικαίωμα στην Aegean είχε δοθεί πέντε χρόνια νωρίτερα χωρίς να της έχει παρασχεθεί η άδεια για έναρξη πτήσεων.

«Υπεγράφη ένα μνημόνιο, για το οποίο δεν έγινε ποτέ ανακοίνωση από το υπουργείο Εξωτερικών και κανείς δεν έμαθε τίποτα. Το έμαθε μόνο κατά περίεργη σύμπτωση ο κ. Βασιλάκης (πρόεδρος της Aegean) περνώντας έξω από κάποιο γραφείο. Και μετά πήγε στην ΥΠΑ και μιλάμε για υγιή ανταγωνισμό;» σχολίασε δηκτικά ο κ. Βγενόπουλος,

Ο ίδιος μάλιστα προσέθεσε ότι λίγο καιρό αργότερα απομακρύνθηκε ο διοικητής και οι υποδιοικητές της ΥΠΑ.

Ο ισχυρός άνδρας της MIG επιτέθηκε και κατά της Aegean κατηγορώντας την για αθέμιτο ανταγωνισμό και προσθέτοντας πως, όποτε οι εξελίξεις δεν την εξυπηρετούν, αντιδρά. Υπενθύμισε μάλιστα ότι στη διαδικασία πώλησης της Ολυμπιακής εμφανίστηκε μετά την είσοδο της MIG, ενώ και στην περίπτωση των άγονων γραμμών επανήλθε «με περίεργες προσφορές. Γιατί δεν έκανε τόσα χρόνια κοινωνικές προσφορές;» αναρωτήθηκε.

Από την πλευρά της η Aegean με επίσημη ανακοίνωσή της καλωσορίζει την Olympic Air στον χώρο των ελληνικών αερομεταφορών, ενώ σε non paper που απέστειλε και συνοδεύεται από έγγραφα σημειώνει ότι η διαδικασία βάσει της οποίας μπήκε στη γραμμή της Κωνσταντινούπολης ήταν απολύτως νομότυπη. Η εταιρεία επικαλείται υπουργική απόφαση του 2004 βάσει της οποίας της παρέχεται το σχετικό δικαίωμα, ενώ επισημαίνει πως το συγκεκριμένο μνημόνιο συμφωνίας είχε διανεμηθεί σε όλους τους αερομεταφορείς και είχε κοινοποιηθεί και στην Κομισιόν.

Απαντώντας στις δηλώσεις του κ. Βγενόπουλου ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean Ευτύχης Βασιλάκης με δηλώσεις του στο «Εθνος» τονίζει ότι «Δεν είχαμε καμία ιδιαίτερη υποστήριξη από κανένα υπουργείο. Αντίθετα υπήρχε σαφής υποστήριξη της κρατικής Ολυμπιακής με επιδοτήσεις 300 εκατομμυρίων ευρώ».

Στο μεταξύ για «άλλη μία κραυγαλέα απάτη της επικεφαλής του υπουργείου Εξωτερικών που καταρρακώνει θεσμούς και νόμους και ευτελίζει τον υγιή ανταγωνισμό» έκανε λόγο σε δήλωσή του ο πολιτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Μεταφορών, Νίκος Σηφουνάκης.

ΥΠ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
Παραδέχτηκε την υπογραφή του μνημονίου

Παραδέχθηκε το υπουργείο Εξωτερικών με ανακοίνωσή του χθες το απόγευμα ότι η συνάντηση των επικεφαλής των Υπηρεσιών Πολιτικής Αεροπορίας Ελλάδας και Τουρκίας αποφασίστηκε στη συνεδρίαση της Ελληνοτουρκικής Κατευθυντήριας Επιτροπής (Steering Committee), που συνήλθε στις 7 Μαϊου.

Οι διαβουλεύσεις των επικεφαλής των ΥΠΑ, στις οποίες συμμετείχαν και εκπρόσωποι του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών, έγιναν στις 11 και 12 Ιουνίου με στόχο την «αναβάθμιση των αεροπορικών σχέσεων των δυο χωρών» και κατέληξαν στην υπογραφή... «σχετικού μνημονίου».

Το υπ. Εξωτερικών δηλώνει ότι οι διαβουλεύσεις των επικεφαλής των ΥΠΑ ήταν «εν γνώσει όλων των ενδιαφερόμενων αεροπορικών εταιρειών» χωρίς να δίνει λεπτομέρειες για το πώς και από ποιον ενημερώθηκαν επισήμως και αρμοδίως όσες αεροπορικές εταιρείες ενδιαφέρονταν για την υπόθεση.

Εντύπωση πάντως προκαλεί το γεγονός ότι η Τουρκία έχει μονο διμερείς συμφωνίες με ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Αυστρία και η Ισπανία, καθώς δεν υπάρχει συνολική συμφωνία με την Ε.Ε. ενόσω εκκρεμεί η ευθυγράμμισή της με το ευρωπαϊκό κεκτημένο.

Με το μνημόνιο αυξήθηκε το σύνολο των εκατέρωθεν εβδομαδιαίων συχνοτήτων στις 31 για κάθε πλευρά και συγχρόνως προβλέφθηκε ότι, εάν υπάρξει «ενδιαφέρον εκ μέρους της αγοράς, να συμφωνηθεί περαιτέρω αύξηση συχνοτήτων στο πλαίσιο της αμοιβαιότητας και της ισότητας» (σ.σ. με τη συμφωνία δόθηκε δυνατότητα και σε τουρκικές ιδιωτικές εταιρείες να διεκδικήσουν μερίδιο της πίτας στις εναέριες μεταφορές μεταξύ των δυο χωρών).

Η ανακοίνωση του ΥΠΕΞ καταλήγει με μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αναφορά, καθώς επισημαίνεται ότι με τη συμφωνία «υπήρξε ανταπόκριση στα αιτήματα όλων των ελληνικών αεροπορικών εταιρειών προς την ΥΠΑ, που επιθυμούσαν είτε να αυξήσουν τον αριθμό δρομολογίων τους, είτε να δραστηριοποιηθούν στον χώρο», χωρίς όμως να δίνεται απάντηση στο πώς τελικά από τη συμφωνία φαίνεται να έχει επωφεληθεί μία μόνον εταιρεία.
 

vakis

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.092
Κριτικές
8
Like
20
Πόντοι
16
γεια σου ρε αρκανς αρκαν 40-50-70-86-92 ή οπως αλλιως σε λενε. πραγματικα το περιμενα μολις το αφεντικο εκανε την μαλακο ανακοινωση του να βγεις και να την ποσταρεις στο σαιτ.

Δεν θελω να γραψω τιποτε αλλο γιατι εισαι εργαζομενος και δεν πρεπει να πας κοντρα στο αφεντικο σου.

ΜΟΝΟ 2 ερωτησεις?
1- Ποιον γαμαει ο Λαρισαιος?
2- Εναν παικτη που εμενε μαζι με τον καν αλτικαμ στην Daytona τον ξερεις?
 

arcans70

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2009
Μηνύματα
830
Like
16
Πόντοι
6
γεια σου ρε αρκανς αρκαν 40-50-70-86-92 ή οπως αλλιως σε λενε. πραγματικα το περιμενα μολις το αφεντικο εκανε την μαλακο ανακοινωση του να βγεις και να την ποσταρεις στο σαιτ.

Δεν θελω να γραψω τιποτε αλλο γιατι εισαι εργαζομενος και δεν πρεπει να πας κοντρα στο αφεντικο σου.

ΜΟΝΟ 2 ερωτησεις?
1- Ποιον γαμαει ο Λαρισαιος?
2- Εναν παικτη που εμενε μαζι με τον καν αλτικαμ στην Daytona τον ξερεις?
καταρχην δεν ειμαι υπαλληλος του βγενο.ελευθερος επαγγελματιας ειμαι.πες μου και εσυ να θελεις τι δουλεια κανεις?.

οσο για τις αθλητικες ερωτησεις που κανεις δεν με ενδιαφερουν καθολου.
αν υπονοεις τιποτα αλλο,πες το λιγο πιο απλα να το καταλαβω.
 

vakis

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.092
Κριτικές
8
Like
20
Πόντοι
16
εγω ειμαι πιλοτος , απο αυτους που αρνουνται να πανε στην μιγκ και οσοι εχουν διαβασει τα λιγα ποστ μου το ξερουν, γι αυτο και τρελλαινομαι που θεοποιηεις τον συγκεκριμμενο
 

arcans70

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2009
Μηνύματα
830
Like
16
Πόντοι
6
εγω ειμαι πιλοτος , απο αυτους που αρνουνται να πανε στην μιγκ και οσοι εχουν διαβασει τα λιγα ποστ μου το ξερουν, γι αυτο και τρελλαινομαι που θεοποιηεις τον συγκεκριμμενο
σου ειπε κανενας να πας με το ζορι στην μιγκ? να θελεις πας να θελεις οχι?
εχεις πολλες επιλογες να κανεις,και ειδικα αν εισαι καλος πιλοτος πας σε οποια εταιρια θελεις.τωρα αν εισαι απο αυτους τις ολυμπιακης που ειχανε καλομαθει τοσο καιρο,τι να κανουμε ρε φιλε?ολα τα ωραια καποτε τελειωνουν.1000000 ευρω μας βγαινατε καθε μηνα.
 

arcans70

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2009
Μηνύματα
830
Like
16
Πόντοι
6
Για μια ακόμη φορά, ο νομομαθής, ο εκρηκτικός και ο οραματιστής μιας άλλης Ελλάδας με άλλους κανόνες και πολιτικοκοινωνικές διαδικασίες Ανδρέας Βγενόπουλος, έβαλε φωτιά στο επιχειρηματικό και πολιτικό γίγνεσθαι, αποκαλύπτοντας πως γίνονται σήμερα οι δουλειές στην Ελλάδα. Η ιστορία που περιέγραψε με λίγα και απτά λόγια, σχετικά με την απομάκρυνση του πρώην διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και οι σχέσεις με τον ανταγωνισμό στον αεροπορικό κλάδο, είναι βέβαιο ότι θα είναι το θέμα των επόμενων ημερών.

Κατά την συνέντευξη Τύπου παρουσίασης της Olympic Air, ο κ. Βγενόπουλος είπε τόσα πράγματα – που μπορείτε να δείτε στο video της πρώτης σελίδας μας -  τα οποία μάλλον δικαιολογούν την πολεμική ορισμένων εναντίων του, που έχει  χαρακτηριστεί και από πολλούς αρθρογράφους και εφημερίδες, ως επίθεση του κατεστημένου εναντίον του.

Εάν όμως το κατεστημένο, είναι αυτό που περιέγραψε ο πρόεδρος της MIG και της Νέας Ολυμπιακής, που κάνει επιχειρηματικές συμφωνίες μόνο για λίγους και ζημιώνει επιχειρήσεις όπως η πρώην κρατική ΟΑ που την πλήρωναν καθημερινά όλοι οι Έλληνες φορολογούμενοι παρά τη θέληση τους, τότε ο λόγος του κ. Βγενόπουλου είναι ευπρόσδεκτος.

Με την έκφραση « το πάρτι τέλειωσε» ο κ. Βγενόπουλος, έστειλε μήνυμα στον ανταγωνισμό, ότι η Νέα Ολυμπιακή διαθέτει ενθουσιασμό και τα κατάλληλα στελέχη, τα οποία έχουν σαν στόχο να πάνε ψηλά τα σιδερένια φτερά του επιχειρηματικού αετού τους. Συνεπώς αν μη τι άλλο, το επιχειρηματικό Champions League ξεκινάει και το GreekMoney.gr σαν καθ’ ύλη αρμόδιo θα το περιγράψει λεπτομερώς! 

 

arcans70

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2009
Μηνύματα
830
Like
16
Πόντοι
6
Η Νέα Ολυμπιακή που ανακοινώνεται σήμερα επίσημα , έχει κάνει τον ανταγωνισμό σε συνδυασμό με τις εκλογές να ανάψει κόκκινο στην αγορά των αεροπορικών γραμμών. Είναι προφανώς και η παρουσία του πολυμήχανου  κ. Ανδρέα Βγενόπουλου πλέον στον κλάδο που εξιτάρει τον ανταγωνισμό. Έτσι ο πρόεδρος της άλλης μεγάλης αεροπορικής εταιρείας της χώρας της AEGEAN o κ. Θόδωρος Βασιλάκης, προχώρησε χθες σε μια γενναιόδωρη  χορηγία του στόλου του, στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για να καλυφθεί το κοινωνικό έργο των άγονων γραμμών.    Σημειώνεται ότι στις 26 Αυγούστου ανοίχθηκαν οι προσφορές των επτά εταιριών που συμμετείχαν στον δημόσιο διαγωνισμό, ο οποίος, όμως, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, δεν ισχύει πια, λόγω των εκλογών, και θα επαναπροκηρυχθεί από τη νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές της 4-ης Οκτωβρίου.

    Στην επιστολή του ο κ. Βασιλάκης επισημαίνει ακόμη ότι η Aegean δύναται να αναλάβει όποιο μέρος του έργου των γραμμών, στις οποίες η Ελληνική Κυβέρνηση έχει επιβάλει υποχρεώσεις δημόσιας υπηρεσίας, ήθελε κρίνει η Υπηρεσία σας, προτείνοντας συνάμα συμβολικό αντιστάθμισμα, ήτοι το 50% του αντισταθμίσματος που καταβάλλεται σήμερα στις Ολυμπιακές Αερογραμμές για την εκτέλεση αντίστοιχων γραμμών.

Έξυπνος επιχειρηματίας ο κ. Βασιλάκης, ευελπιστεί με αυτή την κίνηση του να αφήσει πίσω στον διαγωνισμό την Νέα Ολυμπιακή και να κερδίσει πόντους.  Ειδάλλως προκαλεί ερωτηματικά, γιατί αυτή την φιλανθρωπία, δεν την έκανε η AEGEAN και σε μια άλλη εποχή για να βοηθήσει το κράτος και τις άγονες γραμμές. 

το βασιλακη τον επιασαν ξαφνικα τα πατρικα του αισθηματα.ερε πουτσα που ερχετε να ξερε.
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
η αγορά κυβερνήσεων από επιχειρηματίες δεν είναι ελληνικό προνόμιο.
ΗΠΑ, χαρακτηριστικά και ξεδιάντροπα η Ιταλία δείχνουν το δρόμο...
εδώ άνθρωποι πουλάνε μέλη του σώματός τους, την ψήφο τους δεν θα πουλήσουν;
 

arcans70

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2009
Μηνύματα
830
Like
16
Πόντοι
6
Να εξυπηρετήσει και τις 24 άγονες γραμμές χωρίς καμία κρατική επιδότηση, έως ότου ολοκληρωθεί μια διαφανής και ορθή διαγωνιστική διαδικασία θα προτείνει η MIG στην Διοίκηση της θυγατρικής της OLYMPIC AIR.

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει:

Ως γνωστόν η διαγωνιστική διαδικασία για τις άγονες αεροπορικές γραμμές ακυρώθηκε και πρόκειται να επαναπροκηρυχθεί από την επόμενη Κυβέρνηση και ως εκ τούτου το Υπουργείο Μεταφορών και η ΥΠΑ πρέπει να αποφασίσουν με ποιον τρόπο θα καλυφθούν οι ανάγκες των άγονων γραμμών στο μεσοδιάστημα.  Η AEGEAN «προτάσσοντας το κοινωνικό συμφέρον» έχει προτείνει προς την ΥΠΑ να αναλάβει με ανάθεση τις πτήσεις 17 δρομολογίων με το «συμβολικό» αντιστάθμισμα του 50% της υφισταμένης σήμερα επιδότησης. 

Η MIG, βάσει των αρχών πάνω στις οποίες έχει δομηθεί και λειτουργεί ο Όμιλος, δεν επιθυμεί ούτε ένα ευρώ κρατικής επιδότησης με ανάθεση, υπό περιστάσεις όπου το «συμβολικό» μπορεί να αποδειχθεί και εξαιρετικά επικερδές.  Κατόπιν αυτού η MIG θα προτείνει στην Διοίκηση της θυγατρικής της OLYMPIC AIR, η οποία είναι και η μόνη εταιρεία που μπορεί να εξυπηρετήσει και τις 24 άγονες γραμμές, να το πράξει, έως ότου ολοκληρωθεί μια διαφανής και ορθή διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς καμία κρατική επιδότηση
 

arcans70

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2009
Μηνύματα
830
Like
16
Πόντοι
6
μαζί με την Veolia Environnement και την κατασκευαστική εταιρεία Ιόνιος, συγκρότησαν κοινοπραξία η οποία εξέφρασε σήμερα ενδιαφέρον να συμμετέχει στον διαγωνισμό για την επιλογή στρατηγικού μετόχου στην Εταιρεία Ύδρευσης Αποχέτευσης Θεσσαλονίκης (ΕΥΑΘ). Η σύνθεση της κοινοπραξίας είναι Veolia 51%, MIG 44%, Ιόνιος 5%.

Veolia: Η Veolia Environnement είναι η μεγαλύτερη εταιρεία υπηρεσιών περιβάλλοντος στον κόσμο. Έχει δραστηριότητες σε όλες τις ηπείρους, σε περισσότερες από 100 χώρες και απασχολεί πάνω από 336.000 υπαλλήλους. Παρέχει πάνω από 155 χρόνια, υπηρεσίες και λύσεις σε οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και βιομηχανίες σε τέσσερις τομείς: ύδρευση και αποχέτευση, διαχείριση απορριμμάτων, ενέργεια και μεταφορές. Η Veolia είναι εισηγμένη στα Χρηματιστήρια Παρισίων και Νέας Υόρκης με χρηματιστηριακή αξία πάνω από ευρώ 11,5 δισ. Το 2008 η εταιρεία είχε έσοδα ευρώ 36,2 δισ και λειτουργικά κέρδη πάνω από ευρώ 1,9 δισ.
MIG: Η Marfin Investment Group είναι όμιλος εταιρειών με έδρα την Αθήνα και δραστηριότητες στην Νοτιοανατολική Ευρώπη. Είναι εισηγημένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών με κεφαλαιοποίηση περίπου ευρώ 2,3 δισ. Διαθέτει χαρτοφυλάκιο εταιρειών στην ευρύτερη περιοχή, σε αμυντικούς κλάδους όπως τρόφιμα, μεταφορές, υγεία, χρηματοοικονομικός τομέας, πληροφορική. Οι εταιρείες του Ομίλου, πραγματοποιούν το 37% των πωλήσεων τους έξω από την Ελλάδα, έχουν παρουσία σε 40 χώρες και σε 22 κλάδους. Απασχολεί πάνω από 56.000 άτομα.
Ιόνιος: Κατασκευαστική εταιρεία που έχει εκτελέσει ευρύ φάσμα δημοσίων έργων, όπως κατασκευή δρόμων, λιμανιών, φραγμάτων, δικτύων άρδευσης, αποχέτευσης κ.α. Η εταιρεία δραστηριοποιείται πάνω από 25 έτη και διαθέτει γενικό εργοληπτικό πτυχίο 6ης τάξης και προσωπικό 400 άτομα. Το 2008 η Ιόνιος είχε έσοδα ευρώ 115 εκατ. και λειτουργικά κέρδη πάνω από ευρώ 20 εκατ.
 

arcans70

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2009
Μηνύματα
830
Like
16
Πόντοι
6
Σχετικά με ανακριβές και παραπλανητικό δημοσίευμα στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία της 23/8/2009, η Marfin Investment Group (MIG) είναι υποχρεωμένη να ενημερώσει το επενδυτικό κοινό για τα ακόλουθα:

Η συγκρότηση εταιρείας αερομεταφορών, της νέας Ολυμπιακής, προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς όπως προβλεπόταν στον αρχικό σχεδιασμό. Ήδη έχει ενεργοποιηθεί με επιτυχία η εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης Olympic Handling και προετοιμάζεται εντατικά η λειτουργία της Olympic Engineering, πού θα λειτουργήσει ως εταιρεία Συντήρησης Βάσης Αεροσκαφών στην Τεχνική Βάση του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.
Η εταιρεία πτητικού έργου, η Olympic Air, θα προσφέρει υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό από την 1η Οκτωβρίου, και ήδη προχωρούν ικανοποιητικά οι προσλήψεις και η εκπαίδευση του προσωπικού στα υπερσύγχρονα αεροσκάφη AIRBUS 319/320, BOMBARDIER DHC8-Q400 και DHC8-100 πού παραλαμβάνονται το διάστημα αυτό.
Οι προσλήψεις χειριστών στις οποίες αναφέρεται το συγκεκριμένο δημοσίευμα, προχωρούν ικανοποιητικά και χωρίς κανένα πρόβλημα. Ήδη έχει προσληφθεί ή αποδέχθηκε την πρόσληψή του στην νέα εταιρεία, ο αναγκαίος αριθμός χειριστών. Είναι γεγονός ότι ορισμένοι πιλότοι της παλαιάς Ολυμπιακής προτιμούν την συνταξιοδότηση ή την ενασχόλησή τους σε κρατικούς οργανισμούς όπως η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) βάσει των δυνατοτήτων που τους παρέχει το Δημόσιο, αλλά οι περισσότεροι από αυτούς δεν επρόκειτο να προσληφθούν στη νέα εταιρεία, ούτως ή άλλως.
Επισημαίνεται ότι το προσωπικό της νέας εταιρείας αερομεταφορών, προσλαμβάνεται με ανταγωνιστικές αποδοχές σε σχέση με την Ελληνική και την Ευρωπαϊκή αγορά και επιπλέον παροχές υγείας, περίθαλψης κλπ, αναβαθμίζοντας τις συνθήκες εργασίας στον τομέα. Οι συγκρίσεις των αποδοχών που κάνει ο συντάκτης του δημοσιεύματος με προσφερόμενες αποδοχές από Αραβικές εταιρείες, πέραν των ανακριβειών που περιέχουν είναι εντελώς αδόκιμες.
Τέλος, η MIG είναι απόλυτα ικανοποιημένη από τη διοίκηση της Olympic Air και κανένα ενδεχόμενο διοικητικών ανακατατάξεων, ως ισχυρίζεται ο συντάκτης του δημοσιεύματος, δεν υφίσταται. Εκφράζουμε τη λύπη μας, διότι ανυπόστατες φήμες που στοχεύουν να εξυπηρετήσουν ανταγωνιστικά συμφέροντα βρήκαν χώρο στην έγκυρη Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία.
 

arcans70

Μέλος
Εγγρ.
6 Σεπ 2009
Μηνύματα
830
Like
16
Πόντοι
6
Σε ακόμη μία προσφυγή στη Δικαιοσύνη κατά πολιτικού προσώπου προτίθεται να προχωρήσει η ΜΙG του κ. Α. Βγενόπουλου μετά τις αγωγές και μηνύσεις που είχε καταθέσει κατά του προέδρου του ΠαΣοΚ κ. Γ. Παπανδρέου - η οποία αποσύρθηκε τελικά- και του προέδρου του Συνασπισμού κ. Αλ. Τσίπρα, η οποία είναι ακόμη ενεργή.

Ο όμιλος της ΜΙG ανακοίνωσε χθες ότι θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη κατά της υπουργού Εξωτερικών κυρίας Ντόρας Μπακογιάννη με αφορμή δήλωσή της στην οποία κάνει λόγο για «λάσπη» εναντίον της από τον όμιλο Βγενόπουλου και αφήνει αιχμές για ενδεχόμενο εκβιασμού.

«Δυστυχώς η ατεκμηρίωτη και συκοφαντική αναφορά της κυρίας Μπακογιάννη περί “εκβιασμού” απλώς για δημιουργία πολιτικών εντυπώσεωναλλά και ο χαρακτηρισμός του αιτήματός μας για διερεύνηση μιας υπόθεσης ως “λάσπης” μάς υποχρεώνουν να προσφύγουμε στη Δικαιοσύνη» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο όμιλος της ΜΙG. Η κυρία Μπακογιάννη έκανε λόγο για απρόκλητη επίθεση εναντίον της και προσπάθεια εμπλοκής της σε έναν επιχειρηματικό πόλεμο στον οποίο δεν έχει καμία θέση, με αφορμή την αναφορά που έκανε η ΜΙG περί ενδεχόμενης εμπλοκής της σε φερόμενη ευνοϊκή μεταχείριση της Αegean Αirlines για να πάρει άδεια στη γραμμή Αθήνα- Κωνσταντινούπολη.

«Ο κ. Βγενόπουλος δεν προσκομίζει κανένα στοιχείο το οποίο να δικαιολογεί τους ισχυρισμούς του. Πετάει λάσπη. Θα προσφύγω στη Δικαιοσύνη. Δεν έχω εκβιαστεί και δεν πρόκειται να εκβιαστώ από κανέναν» τόνισε χαρακτηριστικά προχθές η κυρία Μπακογιάννη, η οποία θα προσφύγει και αυτή στη Δικαιοσύνη.

Ακολούθησε χθες η ανακοίνωση της ΜΙG που κάνει λόγο για παρωχημένη πολιτική αντίδραση με στόχο τη δημιουργία εντυπώσεων και τον αποπροσανατολισμό. «Ανέφερε η κυρία Μπακογιάννη ότι “δεν έχει εκβιαστεί και δεν πρόκειται να εκβιαστεί από κανέναν”. Και αυτό είναι μια συνήθης πρακτική εντυπώσεων, διότι πρέπει να βρεθεί και ποιο κίνητρο είχε η κακιά εταιρεία ή ο κακός πολίτης για να ζητήσει διερεύνηση μιας υπόθεσης. Φυσικά επειδή τέτοιο θέμα δεν υφίσταται, δεν δίδεται και κανένα στοιχείο για το περιεχόμενο του δήθεν εκβιασμού» προσθέτει μεταξύ άλλων ο όμιλος του κ. Βγενόπουλου.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
είχα να πετάξω με ολυμπιακή από το 1990 κάτι...την θεωρώ την πιο αναξιόπιστη εταιρία, επηρεασμένος όμως από τον αρκάνη....είπα για το επόμενο ταξείδι μου να δοκιμάσω πάλι τα φτερά της ολυμπιακής...

μπαίνω στην ιστοσελίδα της για να κάνω Online book....δεν δουλεύει τίποτα....(φαντάσου να μην του ανήκε και η singular), παίρνω τηλέφωνο να κάνω κράτηση....(και παρόλο που είχα διαβάσει στο Site ότι εάν κάνεις κράτηση τηλεφωνικά, πρέπει να την επιβεβαιώσεις 72 ώρες πριν την πτήση....έφαγα flashback...μου θύμισε δεκαετία 1980 αυτό)....και άκουσα το μήνυμα ότι οι τηλεφωνικές κρατήσεις δουλεύουν μέχρι τις 7 και κάτι το απόγευμα....κοινώς πάλι χυλόπιτα

επειδή έπρεπε να πάω στο αεροδρόμιο να παραλάβω κάποιο συνεργάτη που επέστρεφε από ταξείδι...λέω...δεν γαμιέται...θα το κανονίσω εκεί στον γκισέ

φτάνω στον βενιζέλο, πάω στο γκισέ πώλησης εισιτηρίων...έρχεται η σειρά μου...τσουπ πετάγεται μία τσούπρα με στολή της ολυμπιακής και πιάνει κουβέντα με τον υπάλληλο (άντρα) που υποτίθεται ότι έπρεπε να εξυπηρετήσει τον επόμενο, δλδ εμένα.

ζουζουνάκι, πως ομόρφυνες (μπάζα και αυτή και αυτός, ειδικά αυτή, κλασσική ελλειηνίδα χοντροκώλα, είμαι βέβαιος πως αν αποτελεί προσωπικό πτήσεων, τότε κινείται στον διάδρομο του αεροπλάνου σαν τον κάβουρα, δλδ πλάγια, γιατί ο κώλος της δεν χωράει αλλιώς ανάμεσα στα καθίσματα), που χάθηκες, μάτσα μούτσα, κανένα πεντάλεπτο....κάποια στιγμή...περάστε κύριε, τι περιμένετε?

ωραία ξεκινάμε λέω από μέσα μου....

θέλω να πετάξω τότε εκεί με επιστροφή την επόμενη μέρα εάν έχει πτήση το βράδυ, αλλιώς επιστροφή την μεθεπόμενη μέρα, παρακαλώ κοιτάξτε για flex εισητήρια, μου λέει flex χωρίς καμία επιβάρυνση μόνο business flex. ΟΚ, λέω...

χτύπαγε τα κουμπιά στο PC σαν υπάλληλος σε λογιστήριο...κάποια στιγμή άρχισε να βαράει σφαλιάρες στο keyboard...μπινελίκια ότι δεν δουλεύει το γαμημένο το κουτί, σφαλιάρες και τελικά πατάμε το κουμπί για reboot του PC....(φαντάσου να μην είχανε και την singular....δις)

ανεβαίνει το σύστημα...μου λέει το εισιτήριο έχει 1500 τόσα ευρώ...και έχει πτήση την επόμενη μέρα....τον παρακαλώ να μου δώσει απόκομμα με τις ώρες να το εξετάσω (δεν τον εμπιστευόμουν  με τίποτα ότι αυτά που μου λέει είναι και αυτά που βλέπει στo monitor), μου δίνει την εκτύπωση (ναι...δουλεύουν οι printers της ολυμπιακής....oeo!) κοιτάω....και βλέπω ότι μου δίνει πτήση την επόμενη μέρα της άφιξής μου στις 11:15 .....του λέω....συγγνώμη...σας είπα ότι θέλω επιστροφή την επόμενη μόνο εάν έχει βράδυ....με κοιτάει σαν ηλίθιος και μου λέει....11:15 είναι βράδυ?????????...το ξανακοιτάει...και μου λέει....τι θέλετε να σας κάνω...εκείνη την ημέρα έχουμε μόνο πρωινές πτήσης επιστροφής, πως θέλετε να σας δώσω βράδυ επιστροφή???? με ύφος σαν να του έθιξα την μάνα του....απαντώ....πλάκα μου κάνετε? εάν ήξερα τις πτήσεις σας δεν θα σας ρώταγα....και εκεί ΄γινεται το πιο ωραίο

δίπλα ακριβώς καθόταν ένας γλοιώδης τύπος, αξύριστος και με λευκό πουκάμισο του οποίου ο γιακάς είχε τον χάρτη της ευρώπης από μπίχλα, ο οποίος όση ώρα ήμουν εκεί έπαιζε με το κινητό του χαζογελώντας (μάλλον έστελνε SMS σε καμία χοντροκώλα)....ο οποίος με ύφος χιλίων καρδηναλίων...γυρίζει και μου λέει....

Σας παρακαλώ κύριε...θα μας μάθετε και την δουλειά μας βραδιάτικα....

Αστραπιαία διαμορφώθηκε ένας αλγόριθμος στο μυαλό μου.

Ή θα πηδήξω μέσα από τον μπουφέ και θα τους γαμήσω ότι έχουν και δεν έχουν....αλλά θα περάσω την νύχτα στο τμήμα και θα βγω και μαλάκας....ή θα κάνω μεταβολή χωρίς να πω τίποτα και δεν θα ξανασχοληθώ με αυτό το κωλοχανείο, ΠΟΤΕ όμως.

Έπραξα το δεύτερο....πήγα λίγο πιο κάτω στην SWISS AIR, έκλεισα το εισιτήριό μου σε 5 λεπτά, όπως το ήθελα, στοίχισε μόνο 800 ευρώ (ίδια κατηγορία με αυτό που πρόσφερε η Ολυμπιακή στα 1500) και ησύχασα.

Αυτά προς ενημέρωση του τι είναι η Ολυμπιακή σήμερα. Ναι είναι χειρότερη από το 1990 κάτι που πέταξα τελευταία φορά με αυτούς τους άχρηστους....δεν ξέρω πως ηταν πριν 6 μήνες και εάν βελτιώθηκαν, πάντως είναι χειρότεροι από το 1990 κάτι.

Ουστ κοπρόσκυλα....εγώ φταίω που έφαγα την ώρα μου, αφού ξέρω ότι είναι μπουρδέλο τι πήγα και ασχολήθηκα.

Αρκάνη εσύ φταις, βρωμονταβατζή!  :2funny: :2funny: :2funny:
(ελπίζω να καταλαβαίνεις χιούμορ)
 

mouNINJA

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2008
Μηνύματα
6.626
Like
28
Πόντοι
66
μπαίνω στην ιστοσελίδα της για να κάνω Online book...δεν δουλεύει τίποτα....(φαντάσου να μην του ανήκε και η singular)

παίρνω τηλέφωνο να κάνω κράτηση....(και παρόλο που είχα διαβάσει στο Site ότι εάν κάνεις κράτηση τηλεφωνικά, πρέπει να την επιβεβαιώσεις 72 ώρες πριν την πτήση....έφαγα flashback...μου θύμισε δεκαετία 1980 αυτό)....και άκουσα το μήνυμα ότι οι τηλεφωνικές κρατήσεις δουλεύουν μέχρι τις 7 και κάτι το απόγευμα....κοινώς πάλι χυλόπιτα

φτάνω στον βενιζέλο, πάω στο γκισέ πώλησης εισιτηρίων...έρχεται η σειρά μου...τσουπ πετάγεται μία τσούπρα με στολή της ολυμπιακής και πιάνει κουβέντα με τον υπάλληλο (άντρα) που υποτίθεται ότι έπρεπε να εξυπηρετήσει τον επόμενο, δλδ εμένα.
ζουζουνάκι, πως ομόρφυνες (μπάζα και αυτή και αυτός, ειδικά αυτή, κλασσική ελλειηνίδα χοντροκώλα, είμαι βέβαιος πως αν αποτελεί προσωπικό πτήσεων, τότε κινείται στον διάδρομο του αεροπλάνου σαν τον κάβουρα, δλδ πλάγια, γιατί ο κώλος της δεν χωράει αλλιώς ανάμεσα στα καθίσματα), που χάθηκες, μάτσα μούτσα, κανένα πεντάλεπτο....κάποια στιγμή...περάστε κύριε, τι περιμένετε?

ανεβαίνει το σύστημα...μου λέει το εισιτήριο έχει 1500 τόσα ευρώ...και έχει πτήση την επόμενη μέρα....τον παρακαλώ να μου δώσει απόκομμα με τις ώρες να το εξετάσω (δεν τον εμπιστευόμουν  με τίποτα ότι αυτά που μου λέει είναι και αυτά που βλέπει στo monitor), μου δίνει την εκτύπωση (ναι...δουλεύουν οι printers της ολυμπιακής....oeo!) κοιτάω....και βλέπω ότι μου δίνει πτήση την επόμενη μέρα της άφιξής μου στις 11:15 .....του λέω....συγγνώμη...σας είπα ότι θέλω επιστροφή την επόμενη μόνο εάν έχει βράδυ....με κοιτάει σαν ηλίθιος και μου λέει....11:15 είναι βράδυ?????????...το ξανακοιτάει...και μου λέει....τι θέλετε να σας κάνω...εκείνη την ημέρα έχουμε μόνο πρωινές πτήσης επιστροφής, πως θέλετε να σας δώσω βράδυ επιστροφή???? με ύφος σαν να του έθιξα την μάνα του....απαντώ....πλάκα μου κάνετε? εάν ήξερα τις πτήσεις σας δεν θα σας ρώταγα....και εκεί ΄γινεται το πιο ωραίο

δίπλα ακριβώς καθόταν ένας γλοιώδης τύπος, αξύριστος και με λευκό πουκάμισο του οποίου ο γιακάς είχε τον χάρτη της ευρώπης από μπίχλα, ο οποίος όση ώρα ήμουν εκεί έπαιζε με το κινητό του χαζογελώντας (μάλλον έστελνε SMS σε καμία χοντροκώλα)....ο οποίος με ύφος χιλίων καρδηναλίων...γυρίζει και μου λέει....Σας παρακαλώ κύριε...θα μας μάθετε και την δουλειά μας βραδιάτικα....

Ρε τύπε χαρά στην υπομονή σου. :priest:
Όχι μία, αλλά 5 ευκαιρίες έδωσες. :2funny:
Εγώ μετά το άκυρο στο internet & τηλέφωνο θα είχα κοιτάξει αλλού.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom