Νέα

Βανδαλισμοί στο μνημείο Μπελογιάννη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα 1personanongrata
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 42K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

kokorakis

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2011
Μηνύματα
378
Like
0
Πόντοι
1
άμα βάλεις ζυγαριά τη στιγμή που πατάς το κουμπί για ν ανέβει το ασανσέρι γιατί θα δείξει περισσότερο βάρος από όταν κατεβαίνει το ασανσέρι και ποτέ ίσο με το πραγματικό βάρος;
και αυτό για να το καταλάβεις χρειάζεται μεταστρουκτουραλιστική αντιμετάθεση...
και θεωρεία του υπερβατισμού. να μην πούμε και χρονολόγησης με ισότοπα άνθρακα :cheesy:
 
OP
OP
1personanongrata

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
λαμπρά.
παρακολουθούμε ένα φαινόμενο στο μπουρδέλα σήμερα.
πώς μπορούν 3 ηλίθιοι να συμφωνούν ότι είναι πανεξυπνοι αναμεταξύ τους.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
άμα βάλεις ζυγαριά τη στιγμή που πατάς το κουμπί για ν ανέβει το ασανσέρι γιατί θα δείξει περισσότερο βάρος από όταν κατεβαίνει το ασανσέρι και ποτέ ίσο με το πραγματικό βάρος;
και αυτό για να το καταλάβεις χρειάζεται μεταστρουκτουραλιστική αντιμετάθεση...

Αυτό είναι κλασσική φυσική παίχτη.
Στο που δεν ισχύει ο νόμος του Νεύτωνα στον ΜΑΚΡΟΚΟΣΜΟ και σε συνήθεις ταχύτητες, δεν μας έπεισες, αλλά δικαιούσαι να πιστεύεις πως είσαι πιο έξυπνος και πιο μορφωμένος από όλους τους άλλους.
Η αρρώστια λέγεται "μανία" και εναλλάσσεται με φάσης καταθλίψεως. Να το προσέξεις γιατί θα σε κλαίει η μανούλα σου όταν θα αποφασίσεις να πέσεις με το τουτού σου πάνω σε τοίχο με 55 χμ/ω, αλλά επιβραδύνοντας(!), για να μας αποδείξεις την θεωρεία σου...
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
Αυτό είναι κλασσική φυσική παίχτη.
Στο που δεν ισχύει ο νόμος του Νεύτωνα στον ΜΑΚΡΟΚΟΣΜΟ και σε συνήθεις ταχύτητες, δεν μας έπεισες, αλλά δικαιούσαι να πιστεύεις πως είσαι πιο έξυπνος και πιο μορφωμένος από όλους τους άλλους.
Η αρρώστια λέγεται "μανία" και εναλλάσσεται με φάσης καταθλίψεως. Να το προσέξεις γιατί θα σε κλαίει η μανούλα σου όταν θα αποφασίσεις να πέσεις με το τουτού σου πάνω σε τοίχο με 55 χμ/ω, αλλά επιβραδύνοντας(!), για να μας αποδείξεις την θεωρεία σου...
εμαθα οτι εχει βαλει τους κολλητους του να τον αποκαλουν ΘΕΟ...
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
λαμπρά.
παρακολουθούμε ένα φαινόμενο στο μπουρδέλα σήμερα.
πώς μπορούν 3 ηλίθιοι να συμφωνούν ότι είναι πανεξυπνοι αναμεταξύ τους.

Ενώ ο ένας μπορεί άνετα να συμφωνεί με τον εαυτό του!
Δεν χρειάζεται κανέναν άλλον, γιατί απλά είναι ο πρώτος και όλοι οι άλλοι είναι ΠΟΛΥ μακριά του!
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
λαμπρά.
παρακολουθούμε ένα φαινόμενο στο μπουρδέλα σήμερα.
πώς μπορούν 3 ηλίθιοι να συμφωνούν ότι είναι πανεξυπνοι αναμεταξύ τους.

μια από τις αδυναμίες της ανώνυμης παρουσίας στο διαδίκτυο....
 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
Ενώ ο ένας μπορεί άνετα να συμφωνεί με τον εαυτό του!
Δεν χρειάζεται κανέναν άλλον, γιατί απλά είναι ο πρώτος και όλοι οι άλλοι είναι ΠΟΛΥ μακριά του!
αμα ακουει και φωνες να του φωναζουν ζητω το θελει το κουστουμακι το σταυροκουμπωτο
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
μια από τις αδυναμίες της ανώνυμης παρουσίας στο διαδίκτυο....

Μαιτρ εσείς έχετε άποψην επί του συγκεκριμένου θέματος και θα θέλατε να την μοιραστείτε με τις ταπεινοτητές μας;
 
OP
OP
1personanongrata

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Ενώ ο ένας μπορεί άνετα να συμφωνεί με τον εαυτό του!
Δεν χρειάζεται κανέναν άλλον, γιατί απλά είναι ο πρώτος και όλοι οι άλλοι είναι ΠΟΛΥ μακριά του!

τσιμπα το ΜΑΛΑΚΑ και τρέχα στο Νεύτωνα τώρα.......

Abstract
[size=18pt]The Acceleration Severity Index (ASI)[/size] is used to evaluate the potential for occupant risk in full-scale crash tests
involving roadside safety hardware. Despite its widespread use across Europe, there is a lack of research relating
this metric to occupant injury in real-world collisions. Recent installation of Event Data Recorders (EDRs) in a
number of late model vehicles presents a different perspective on the assessment of the validity of occupant risk
based on the Acceleration Severity Index. [size=14pt]EDRs are capable of electronically recording data such as vehicle speed,
brake status and throttle position just prior to and during an accident
.[/size] Of particular interest is the EDRs [size=18pt]ability to
document the deceleration of a vehicle during a collision even[/size]t. This paper utilizes EDR technology to investigate
the correlation between the ASI threshold limits and the potential for occupant injury in crash events. The
longitudinal ASI is found to be a good predictor of overall injury and the intent of the current recommended
threshold value of 1.0 appears valid. Limitations include investigation of the longitudinal direction only, lack of
injuries in excess of AIS 3, and no control for occupant compartment intrusion.
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
φυσικά, αφού συναγελάζομαι μαζί σου και με όλο το συρφετό!

Είδες! Μου έχει μείνει η απορία γιατί εξακολουθείς να ποστάρεις σε ένα σάιτ το οποίο σ εξέλεξε μίστερ μαλάκα. Και μόλις τώρα θυμήθηκα ποιος ήταν αντίπαλός σου στον τελικό.
 

kokorakis

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2011
Μηνύματα
378
Like
0
Πόντοι
1
τσιμπα το ΜΑΛΑΚΑ και τρέχα στο Νεύτωνα τώρα.......

Abstract
[size=18pt]The Acceleration Severity Index (ASI)[/size] is used to evaluate the potential for occupant risk in full-scale crash tests
involving roadside safety hardware. Despite its widespread use across Europe, there is a lack of research relating
this metric to occupant injury in real-world collisions. Recent installation of Event Data Recorders (EDRs) in a
number of late model vehicles presents a different perspective on the assessment of the validity of occupant risk
based on the Acceleration Severity Index. [size=14pt]EDRs are capable of electronically recording data such as vehicle speed,
brake status and throttle position just prior to and during an accident
.[/size] Of particular interest is the EDRs ability to
document the deceleration of a vehicle during a collision event. This paper utilizes EDR technology to investigate
the correlation between the ASI threshold limits and the potential for occupant injury in crash events. The
longitudinal ASI is found to be a good predictor of overall injury and the intent of the current recommended
threshold value of 1.0 appears valid. Limitations include investigation of the longitudinal direction only, lack of
injuries in excess of AIS 3, and no control for occupant compartment intrusion.

επείδή δεν ομιλώμεν την αγγλικήν καλώς και το deceleration of a vehicle μπορεί να το μεταφράσουμε ως επιβράδυνση, άρα διαφορετική ταχύτητα, μπορείτε να πείτε πως επηρεάζει το

προφανώς επιστήμονα. τα σπίτια σου δεν μπορούν να γεννήσουν.
αντιθέτως το ΑΕΠ μιας χώρας μπορεί να αυγατίσει μια χαρά.
και μιας και είσαι και επιστήμονας θα σου δώκω και ένα παράδειγμα να το εμπεδώσεις.
Ενα αυτοκίνητο τρακάρει με 55χλμ/ώρα σε τοίχο και ο οδηγός έχει τέρμα γκάζι πατημένο.
Ενα ίδιο τρακάρει με την ίδια ταχύτητα και ο οδηγός έχει τέρμα φρένο πατημένο.
Ποιός θα πάθει λιγότερη ζημιά και γιατί;
regards
 
OP
OP
1personanongrata

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Είδες! Μου έχει μείνει η απορία γιατί εξακολουθείς να ποστάρεις σε ένα σάιτ το οποίο σ εξέλεξε μίστερ μαλάκα. Και μόλις τώρα θυμήθηκα ποιος ήταν αντίπαλός σου στον τελικό.

αααααααααααααχαχααχαχχαχαχαχαχαχαχα

γαργάρα ότι σε έχω στα 4 μαλάκα....
σαφώς και δεν έχει σχέση εάν επιτυχάνεις ή επιβραδύνεις κατά τη διάρκεια της πρόσκρουσης. Γι αυτό εισάχθηκε το EDR technology.
μαλάκα, έ μαλάκα.
βάλτε τώρα πάλι το χάρυ κλυν να ευθυμήσουμε.
ρόμπες.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom