και θεωρεία του υπερβατισμού. να μην πούμε και χρονολόγησης με ισότοπα άνθρακαάμα βάλεις ζυγαριά τη στιγμή που πατάς το κουμπί για ν ανέβει το ασανσέρι γιατί θα δείξει περισσότερο βάρος από όταν κατεβαίνει το ασανσέρι και ποτέ ίσο με το πραγματικό βάρος;
και αυτό για να το καταλάβεις χρειάζεται μεταστρουκτουραλιστική αντιμετάθεση...
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Βανδαλισμοί στο μνημείο Μπελογιάννη
- Μέλος που άνοιξε το νήμα 1personanongrata
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 1K
- Εμφανίσεις 42K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
λαμπρά.
παρακολουθούμε ένα φαινόμενο στο μπουρδέλα σήμερα.
πώς μπορούν 3 ηλίθιοι να συμφωνούν ότι είναι πανεξυπνοι αναμεταξύ τους.
παρακολουθούμε ένα φαινόμενο στο μπουρδέλα σήμερα.
πώς μπορούν 3 ηλίθιοι να συμφωνούν ότι είναι πανεξυπνοι αναμεταξύ τους.
tomcat00
Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 2.976
- Κριτικές
- 1
- Like
- 27
- Πόντοι
- 16
Το κλειδί σε όσα του λες είναι πως αναφερόμαστε στον ΜΑΚΡΟΚΟΣΜΟ όπου ΦΥΣΙΚΑ και ο νόμος του Νεύτωνα δουλεύει 100%
+
κάτσε θα μαζευτούν και άλλοιλαμπρά.
παρακολουθούμε ένα φαινόμενο στο μπουρδέλα σήμερα.
πώς μπορούν 3 ηλίθιοι να συμφωνούν ότι είναι πανεξυπνοι αναμεταξύ τους.
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.117
- Like
- 5.784
- Πόντοι
- 1.206
άμα βάλεις ζυγαριά τη στιγμή που πατάς το κουμπί για ν ανέβει το ασανσέρι γιατί θα δείξει περισσότερο βάρος από όταν κατεβαίνει το ασανσέρι και ποτέ ίσο με το πραγματικό βάρος;
και αυτό για να το καταλάβεις χρειάζεται μεταστρουκτουραλιστική αντιμετάθεση...
Αυτό είναι κλασσική φυσική παίχτη.
Στο που δεν ισχύει ο νόμος του Νεύτωνα στον ΜΑΚΡΟΚΟΣΜΟ και σε συνήθεις ταχύτητες, δεν μας έπεισες, αλλά δικαιούσαι να πιστεύεις πως είσαι πιο έξυπνος και πιο μορφωμένος από όλους τους άλλους.
Η αρρώστια λέγεται "μανία" και εναλλάσσεται με φάσης καταθλίψεως. Να το προσέξεις γιατί θα σε κλαίει η μανούλα σου όταν θα αποφασίσεις να πέσεις με το τουτού σου πάνω σε τοίχο με 55 χμ/ω, αλλά επιβραδύνοντας(!), για να μας αποδείξεις την θεωρεία σου...
aigeas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 10.454
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
εμαθα οτι εχει βαλει τους κολλητους του να τον αποκαλουν ΘΕΟ...Αυτό είναι κλασσική φυσική παίχτη.
Στο που δεν ισχύει ο νόμος του Νεύτωνα στον ΜΑΚΡΟΚΟΣΜΟ και σε συνήθεις ταχύτητες, δεν μας έπεισες, αλλά δικαιούσαι να πιστεύεις πως είσαι πιο έξυπνος και πιο μορφωμένος από όλους τους άλλους.
Η αρρώστια λέγεται "μανία" και εναλλάσσεται με φάσης καταθλίψεως. Να το προσέξεις γιατί θα σε κλαίει η μανούλα σου όταν θα αποφασίσεις να πέσεις με το τουτού σου πάνω σε τοίχο με 55 χμ/ω, αλλά επιβραδύνοντας(!), για να μας αποδείξεις την θεωρεία σου...
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.117
- Like
- 5.784
- Πόντοι
- 1.206
λαμπρά.
παρακολουθούμε ένα φαινόμενο στο μπουρδέλα σήμερα.
πώς μπορούν 3 ηλίθιοι να συμφωνούν ότι είναι πανεξυπνοι αναμεταξύ τους.
Ενώ ο ένας μπορεί άνετα να συμφωνεί με τον εαυτό του!
Δεν χρειάζεται κανέναν άλλον, γιατί απλά είναι ο πρώτος και όλοι οι άλλοι είναι ΠΟΛΥ μακριά του!
TYRAEL
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Αυγ 2007
- Μηνύματα
- 26.557
- Κριτικές
- 54
- Like
- 226
- Πόντοι
- 7.195
ο κλυν μεγαλος καλλιτεχνης...
pornopapos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 42.180
- Like
- 34
- Πόντοι
- 366
λαμπρά.
παρακολουθούμε ένα φαινόμενο στο μπουρδέλα σήμερα.
πώς μπορούν 3 ηλίθιοι να συμφωνούν ότι είναι πανεξυπνοι αναμεταξύ τους.
μια από τις αδυναμίες της ανώνυμης παρουσίας στο διαδίκτυο....
aigeas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 10.454
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
αμα ακουει και φωνες να του φωναζουν ζητω το θελει το κουστουμακι το σταυροκουμπωτοΕνώ ο ένας μπορεί άνετα να συμφωνεί με τον εαυτό του!
Δεν χρειάζεται κανέναν άλλον, γιατί απλά είναι ο πρώτος και όλοι οι άλλοι είναι ΠΟΛΥ μακριά του!
aigeas
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 10.454
- Like
- 19
- Πόντοι
- 166
ο ετερος καπαδοκης, ακομα εναν ηλιθιο ψαχνετεμια από τις αδυναμίες της ανώνυμης παρουσίας στο διαδίκτυο....
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.117
- Like
- 5.784
- Πόντοι
- 1.206
μια από τις αδυναμίες της ανώνυμης παρουσίας στο διαδίκτυο....
Μαιτρ εσείς έχετε άποψην επί του συγκεκριμένου θέματος και θα θέλατε να την μοιραστείτε με τις ταπεινοτητές μας;
pornopapos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 42.180
- Like
- 34
- Πόντοι
- 366
Μαιτρ εσείς έχετε άποψην επί του συγκεκριμένου θέματος και θα θέλατε να την μοιραστείτε με τις ταπεινοτητές μας;
επί της ηλιθιότητος ναι! επί της φυσικής όχι!
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.117
- Like
- 5.784
- Πόντοι
- 1.206
Για φυσική ρώτησα. Για το ότι είσαι ειδικός στην ηλιθιότητα ουδεμία αμφιβολία είχα!επί της ηλιθιότητος ναι! επί της φυσικής όχι!
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Ενώ ο ένας μπορεί άνετα να συμφωνεί με τον εαυτό του!
Δεν χρειάζεται κανέναν άλλον, γιατί απλά είναι ο πρώτος και όλοι οι άλλοι είναι ΠΟΛΥ μακριά του!
τσιμπα το ΜΑΛΑΚΑ και τρέχα στο Νεύτωνα τώρα.......
Abstract
[size=18pt]The Acceleration Severity Index (ASI)[/size] is used to evaluate the potential for occupant risk in full-scale crash tests
involving roadside safety hardware. Despite its widespread use across Europe, there is a lack of research relating
this metric to occupant injury in real-world collisions. Recent installation of Event Data Recorders (EDRs) in a
number of late model vehicles presents a different perspective on the assessment of the validity of occupant risk
based on the Acceleration Severity Index. [size=14pt]EDRs are capable of electronically recording data such as vehicle speed,
brake status and throttle position just prior to and during an accident.[/size] Of particular interest is the EDRs [size=18pt]ability to
document the deceleration of a vehicle during a collision even[/size]t. This paper utilizes EDR technology to investigate
the correlation between the ASI threshold limits and the potential for occupant injury in crash events. The
longitudinal ASI is found to be a good predictor of overall injury and the intent of the current recommended
threshold value of 1.0 appears valid. Limitations include investigation of the longitudinal direction only, lack of
injuries in excess of AIS 3, and no control for occupant compartment intrusion.
pornopapos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 42.180
- Like
- 34
- Πόντοι
- 366
Για φυσική ρώτησα. Για το ότι είσαι ειδικός στην ηλιθιότητα ουδεμία αμφιβολία είχα!
φυσικά, αφού συναγελάζομαι μαζί σου και με όλο το συρφετό!
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
κάτσε να μας πει τώρα για το ASI...μισό να ρωτήσει το νεύτωνα.........φυσικά, αφού συναγελάζομαι μαζί σου και με όλο το συρφετό!
gianevan
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 15 Φεβ 2009
- Μηνύματα
- 17.117
- Like
- 5.784
- Πόντοι
- 1.206
φυσικά, αφού συναγελάζομαι μαζί σου και με όλο το συρφετό!
Είδες! Μου έχει μείνει η απορία γιατί εξακολουθείς να ποστάρεις σε ένα σάιτ το οποίο σ εξέλεξε μίστερ μαλάκα. Και μόλις τώρα θυμήθηκα ποιος ήταν αντίπαλός σου στον τελικό.
τσιμπα το ΜΑΛΑΚΑ και τρέχα στο Νεύτωνα τώρα.......
Abstract
[size=18pt]The Acceleration Severity Index (ASI)[/size] is used to evaluate the potential for occupant risk in full-scale crash tests
involving roadside safety hardware. Despite its widespread use across Europe, there is a lack of research relating
this metric to occupant injury in real-world collisions. Recent installation of Event Data Recorders (EDRs) in a
number of late model vehicles presents a different perspective on the assessment of the validity of occupant risk
based on the Acceleration Severity Index. [size=14pt]EDRs are capable of electronically recording data such as vehicle speed,
brake status and throttle position just prior to and during an accident.[/size] Of particular interest is the EDRs ability to
document the deceleration of a vehicle during a collision event. This paper utilizes EDR technology to investigate
the correlation between the ASI threshold limits and the potential for occupant injury in crash events. The
longitudinal ASI is found to be a good predictor of overall injury and the intent of the current recommended
threshold value of 1.0 appears valid. Limitations include investigation of the longitudinal direction only, lack of
injuries in excess of AIS 3, and no control for occupant compartment intrusion.
επείδή δεν ομιλώμεν την αγγλικήν καλώς και το deceleration of a vehicle μπορεί να το μεταφράσουμε ως επιβράδυνση, άρα διαφορετική ταχύτητα, μπορείτε να πείτε πως επηρεάζει το
regardsπροφανώς επιστήμονα. τα σπίτια σου δεν μπορούν να γεννήσουν.
αντιθέτως το ΑΕΠ μιας χώρας μπορεί να αυγατίσει μια χαρά.
και μιας και είσαι και επιστήμονας θα σου δώκω και ένα παράδειγμα να το εμπεδώσεις.
Ενα αυτοκίνητο τρακάρει με 55χλμ/ώρα σε τοίχο και ο οδηγός έχει τέρμα γκάζι πατημένο.
Ενα ίδιο τρακάρει με την ίδια ταχύτητα και ο οδηγός έχει τέρμα φρένο πατημένο.
Ποιός θα πάθει λιγότερη ζημιά και γιατί;
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Είδες! Μου έχει μείνει η απορία γιατί εξακολουθείς να ποστάρεις σε ένα σάιτ το οποίο σ εξέλεξε μίστερ μαλάκα. Και μόλις τώρα θυμήθηκα ποιος ήταν αντίπαλός σου στον τελικό.
αααααααααααααχαχααχαχχαχαχαχαχαχαχα
γαργάρα ότι σε έχω στα 4 μαλάκα....
σαφώς και δεν έχει σχέση εάν επιτυχάνεις ή επιβραδύνεις κατά τη διάρκεια της πρόσκρουσης. Γι αυτό εισάχθηκε το EDR technology.
μαλάκα, έ μαλάκα.
βάλτε τώρα πάλι το χάρυ κλυν να ευθυμήσουμε.
ρόμπες.