tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.724
- Πόντοι
- 1.306
εχς ξεφύγ'......
κυνηγάω να σε πιάσω.. .
εχς ξεφύγ'......
κυνηγάω να σε πιάσω.. .
Ολα τα γουρουνια εχουν την ιδια μουρη...
δύσκολο. κάτσε στ' αυγά σ'...
ρε μουροχαβλε τι διαφορα εχει αυτο που κανει η χρυση αυγη με τους μεταναστατες τωρα με αυτο που αποδεδειγμενα εκαναν τα στελεχη του συριζα προεκλογικα μετα τους υπουργους και βουλευτες του πασοκ και ν.δ;; το χρωμα;;δύσκολο. κάτσε στ' αυγά σ'...
εγώ είμαι χουντικο-κομουνιστής και λίγο βασιλικός με κάποιες επιροές από χίτλερ,μπακούνιν,Γκαίμπελς,Μαρξ και σαβιτρι ντεβι!!!!
υγ
επίσης και λίγο κρυφοΒενιζελικός...
και στο βάθος reptilian τύπε?
ΜΚ0 ?????Η Κλειώ Παπαντολέων είναι δικηγόρος, γενική γραμματέας της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΕΔΑ).
ναι της ΕΕΔΑ για της οποίας της αποφάσεις μας έχουν ζαλίσει τους ορχεις οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ και ειδικά ο πιπούλης...
ΜΚ0 ?????
ναι μάντεψε και ποιό άλλο φυντάνι συριζαίος είναι στο ΔΣ της ;)
ο Κατρούγκαλος
να δω όταν τους κοπεί η επιχορήγηση, πως θα λειτουργήσουν με "ιδια κεφάλαια"ναι μάντεψε και ποιό άλλο φυντάνι συριζαίος είναι στο ΔΣ της ;)
ο Κατρούγκαλος
επιστρεφω τον χαρακτηρισμό παραθέτοντας την θέση της εν λόγω οργάνωσης (με της οποίας τα θέσφατα μας έχεις ζαλίσει τους όρχεις) και την οποία φυσικά προυπογράφει ο Κατρούγκαλοςείσαι βαθύτατα γελοίος κι άρχισα να βαριέμαι....
επιστρεφω τον χαρακτηρισμό παραθέτοντας την θέση της εν λόγω οργάνωσης (με της οποίας τα θέσφατα μας έχεις ζαλίσει τους όρχεις) και την οποία φυσικά προυπογράφει ο Κατρούγκαλος
ΜΗΠΩΣ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ;
Στις 28.5.2013 το διοικητικό συμβούλιο (5) της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
ΜΗΠΩΣ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ;
Η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου έχει τοποθετηθεί πολλάκις δημόσια τόσο για ζητήματα ελευθερίας της έκφρασης όσο και για το ζήτημα της (μη) αντιμετώπισης της ρατσιστικής βίας. Με αφορμή τη δημόσια συζήτηση που έχει ξεκινήσει σχετικά με το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο αλλά και την έντονη πολιτική διαφωνία που έχει ξεσπάσει σημειώνουμε τα ακόλουθα:
1. Ένα δημοκρατικό πολίτευμα οφείλει να αντέχει την εκφορά ακόμα και του ρατσιστικού λόγου (4), καθώς η συνταγματικά κατοχυρωμένη ελευθερία της έκφρασης περιλαμβάνει όχι μόνο ιδέες και απόψεις που μας είναι αρεστές, αλλά και αυτές που προσβάλλουν, σοκάρουν ή αποκλίνουν από τα γενικά παραδεκτό, ακόμη και αν οι απόψεις αυτές προσβάλλουν τις αξίες της δημοκρατίας και των δικαιωμάτων. Υπό την έννοια αυτή, το υπό συζήτηση σήμερα νομοσχέδιο είναι διατυπωμένο πιο προσεκτικά από ότι η προηγούμενη αποτυχούσα νομοθετική πρωτοβουλία καθώς στο σχετικό άρθρο προσδιορίζει με σαφήνεια και αυστηρότητα πως το πρόβλημα είναι η δημόσια υποκίνηση στη ρατσιστική βία και όχι γενικά η εκφορά ρατσιστικών απόψεων. Η ποινικοποίηση όμως του δημόσιου εγκωμιασμού, η άρνηση ή εκμηδένιση εγκλημάτων εγείρει αναπόφευκτα σοβαρά ζητήματα παραβίασης της ελευθερίας της έκφρασης αν και εφόσον το νομοσχέδιο δεν εξαιρεί ρητά από το πεδίο εφαρμογής του την επιστημονική έρευνα και την ανταλλαγή απόψεων για την ιστορία. Ειδικώς δε στην Ελλάδα σήμερα, είναι πολύ πιθανό να βρεθούμε με εξαμβλωματικές καταστάσεις ποινικής δίωξης ανθρώπων με τις ιστορικές θεωρήσεις των οποίων κάποιοι εισαγγελείς διαφωνούν (2).
2. Το μείζον πολιτικό -και πολιτειακό πλέον ζήτημα στην Ελλάδα - είναι η τιμώρηση της ρατσιστικής βίας. Για αυτήν, ο Ποινικός Κώδικας συνιστά ήδη ένα επαρκές νομικό εργαλείο (1) το οποίο απλώς δεν χρησιμοποιείται όταν χρειάζεται. Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι οι ιδιαιτερότητες της ρατσιστικής βίας σχετίζονται πρωτίστως με πολιτικά, κοινωνικά και κοινωνιολογικά χαρακτηριστικά και όχι με ποινικά. Το κράτος οφείλει να τη μεταχειριστεί όπως εκδηλώνεται, δηλαδή ως κοινό έγκλημα. Διαφορετικά, κινδυνεύουμε να προσφέρουμε στα ακροδεξιά μορφώματα που δέρνουν ανενόχλητα, το επιχείρημα ότι τάχα δεν τα αφήνουμε να μιλήσουν. Η δίωξη και τιμώρηση όμως των εγκλημάτων αυτών δεν μπορεί να γίνει χωρίς την ταυτόχρονη προστασία θυμάτων των πράξεων αυτών, ώστε και αυτά να μπορούν πραγματικά να ασκούν το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά τους σε έννομη προστασία και το κράτος να έχει τη δυνατότητα να προστατεύσει την έννομη τάξη αποτελεσματικά. Είναι θετικό το γεγονός ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο περιλαμβάνει σχετικές διατάξεις, οι οποίες ενδεχομένως επιδέχονται βελτιώσεων.
3. Αυτό όμως που ήρθε στην επιφάνεια με αφορμή το συγκεκριμένο νομοσχέδιο δεν είναι ούτε η όψιμη ευαισθησία της κυβερνητικής πλειοψηφίας σε ζητήματα ελευθερίας έκφρασης ούτε η αγωνία για την έξαρση της ρατσιστικής βίας, η ατιμωρησία της οποίας αφήνει το ελληνικό κράτος πολλαπλώς έκθετο: Αυτό που αναδείχθηκε είναι η ευθεία άρνηση της κυβερνητικής πλειοψηφίας να συναινέσει στην προώθηση του εν λόγω νομοσχεδίου ενώ είναι γνωστό πως συναφείς νομοθεσίες αποτελούν πλέον κοινό τόπο στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη, και μάλιστα σε αρκετά ήταν αποτέλεσμα πρωτοβουλιών κομμάτων που ανήκουν στον ίδιο πολιτικό χώρο. Το πλέον κρίσιμο ζήτημα δηλαδή, δεν είναι τόσο η εν γένει χρησιμότητα του νομοσχεδίου αυτού, ούτε τα προβλήματα που πιθανώς εντοπίζονται σε αυτό. Το πρόβλημα είναι αντι-αντιρατσιστική σπουδή της κυβερνητικής πλειοψηφίας, η οποία πεισματικά αρνείται να θέσει το νομοσχέδιο στην κρίση του Κοινοβουλίου (3) προσπαθώντας έτσι να δώσει στην άρνηση αυτή χαρακτηριστικά εμβληματικής συσπείρωσης ενός εκλογικού ακροατηρίου που αντιμετωπίζει το ρατσιστικό λόγο με συγκατάβαση, ανοχή ως και συμπάθεια. Η σπουδή αυτή, θέτει τη κυβερνητική πλειοψηφία ενώπιον των ευθυνών της για την ρατσιστική ολίσθηση του πολιτικού λόγου στην Ελλάδα σήμερα, εκθέτει τη χώρα απέναντι στις διεθνείς υποχρεώσεις της –για τις οποίες η κυβέρνηση κατά τ΄ άλλα κόπτεται- αλλά, θέτει κυρίως ένα θεμελιώδες ερώτημα: μήπως τελικά ο ρατσισμός δεν ενοχλεί την κυβερνητική πλειοψηφία;
και για να τα κάνουμε φραγκοδίφραγκα...
(1) το σχέδιο νόμου είναι πλεονασμός διότι τα πάντα τα οποία περιέχονται σε αυτό ΗΔΗ υπάρχουν στους ελληνικούς νόμους...
(2) το σχέδιο νόμου είναι πιθανόν επικίνδυνο και να οδηγήσει σε ανελεύθερες ατραπούς
(3) το σχέδιο νόμου και η ρητορική περί αυτού είναι απλα ένας τρόπος για να δημιουργήσουμε θόρυβο
(4) οι ιδέες και οι απόψεις όπως και η ελεύθερη έκφραση αυτών δεν μπορούν να ποινικοποιηθούν
(5) και για να δούμε ποιοί μετέχουν στο ΔΣ της εν λόγω ΜΚΟ πάμε εδώ τ;ο οποίο βλέπουμε να μετέχουν και εξέχοντα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ τα οποία προσυπογράφουν την ανακοίνωση αυτή η οποία ουσιαστικά αποτελεί ένα λίβελλο εναντίον των φωνασκουντων υπέρ της αναγκαιότητος ενός νέου νόμου και καταδεικνύουν περίτρανα ότι ο όλος θόρυβος προκαλείται απλά και μόνον για πολιτικά ωφέλη
πάλι μπερδεύεσαι χαζούλη...
απαντήσεις δεν βλέπω πιπούλη... απαντήσεις δεν βλέπω ΠΠ...
μάλλον σπερμογαργάρα κάνεις ως εθίζεις..
αγαπητέ τραβατρόμπα,
από την μιας σελίδας ανακοίνωση της ένωσης, συνάγεις 4 συμπεράσματα, που είναι ακριβώς αντίθετα αυτού που υποτίθεται διάβασες.
κοινώς διαβάζει ό,το θέλεις ή αλλιώς: Ο,ΤΙ ΝΑΝΑΙ!!!
για ανετρεψε τα ... αντε να σε δώ ..
και όχι με αφορισμούς σαν τον Βούτση ... από το κείμενο μέσα..
επιστρεφω τον χαρακτηρισμό παραθέτοντας την θέση της εν λόγω οργάνωσης (με της οποίας τα θέσφατα μας έχεις ζαλίσει τους όρχεις) και την οποία φυσικά προυπογράφει ο Κατρούγκαλος
ΜΗΠΩΣ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ;
Στις 28.5.2013 το διοικητικό συμβούλιο (5) της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:
ΜΗΠΩΣ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ;
Η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου έχει τοποθετηθεί πολλάκις δημόσια τόσο για ζητήματα ελευθερίας της έκφρασης όσο και για το ζήτημα της (μη) αντιμετώπισης της ρατσιστικής βίας. Με αφορμή τη δημόσια συζήτηση που έχει ξεκινήσει σχετικά με το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο αλλά και την έντονη πολιτική διαφωνία που έχει ξεσπάσει σημειώνουμε τα ακόλουθα:
1. Ένα δημοκρατικό πολίτευμα οφείλει να αντέχει την εκφορά ακόμα και του ρατσιστικού λόγου (4), καθώς η συνταγματικά κατοχυρωμένη ελευθερία της έκφρασης περιλαμβάνει όχι μόνο ιδέες και απόψεις που μας είναι αρεστές, αλλά και αυτές που προσβάλλουν, σοκάρουν ή αποκλίνουν από τα γενικά παραδεκτό, ακόμη και αν οι απόψεις αυτές προσβάλλουν τις αξίες της δημοκρατίας και των δικαιωμάτων. Υπό την έννοια αυτή, [size=18pt] (1) το υπό συζήτηση σήμερα νομοσχέδιο είναι διατυπωμένο πιο προσεκτικά από ότι η προηγούμενη αποτυχούσα νομοθετική πρωτοβουλία καθώς στο σχετικό άρθρο προσδιορίζει με σαφήνεια και αυστηρότητα πως το πρόβλημα είναι η δημόσια υποκίνηση στη ρατσιστική βία και όχι γενικά η εκφορά ρατσιστικών απόψεων.[/size] Η ποινικοποίηση όμως του δημόσιου εγκωμιασμού, η άρνηση ή εκμηδένιση εγκλημάτων εγείρει αναπόφευκτα σοβαρά ζητήματα παραβίασης της ελευθερίας της έκφρασης αν και εφόσον το νομοσχέδιο δεν εξαιρεί ρητά από το πεδίο εφαρμογής του την επιστημονική έρευνα και την ανταλλαγή απόψεων για την ιστορία. Ειδικώς δε στην Ελλάδα σήμερα, είναι πολύ πιθανό να βρεθούμε με εξαμβλωματικές καταστάσεις ποινικής δίωξης ανθρώπων με τις ιστορικές θεωρήσεις των οποίων κάποιοι εισαγγελείς διαφωνούν (2).
2. Το μείζον πολιτικό -και πολιτειακό πλέον ζήτημα στην Ελλάδα - είναι η τιμώρηση της ρατσιστικής βίας. Για αυτήν, ο Ποινικός Κώδικας συνιστά ήδη ένα επαρκές νομικό εργαλείο (1) το οποίο απλώς δεν χρησιμοποιείται όταν χρειάζεται. Θα πρέπει να επισημάνουμε ότι οι ιδιαιτερότητες της ρατσιστικής βίας σχετίζονται πρωτίστως με πολιτικά, κοινωνικά και κοινωνιολογικά χαρακτηριστικά και όχι με ποινικά. Το κράτος οφείλει να τη μεταχειριστεί όπως εκδηλώνεται, δηλαδή ως κοινό έγκλημα. Διαφορετικά, κινδυνεύουμε να προσφέρουμε στα ακροδεξιά μορφώματα που δέρνουν ανενόχλητα, το επιχείρημα ότι τάχα δεν τα αφήνουμε να μιλήσουν. [size=15pt] (1) Η δίωξη και τιμώρηση όμως των εγκλημάτων αυτών δεν μπορεί να γίνει χωρίς την ταυτόχρονη προστασία θυμάτων των πράξεων αυτών, ώστε και αυτά να μπορούν πραγματικά να ασκούν το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά τους σε έννομη προστασία και το κράτος να έχει τη δυνατότητα να προστατεύσει την έννομη τάξη αποτελεσματικά. Είναι θετικό το γεγονός ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο περιλαμβάνει σχετικές διατάξεις, οι οποίες ενδεχομένως επιδέχονται βελτιώσεων.[/size]
3. Αυτό όμως που ήρθε στην επιφάνεια με αφορμή το συγκεκριμένο νομοσχέδιο δεν είναι ούτε η όψιμη ευαισθησία της κυβερνητικής πλειοψηφίας σε ζητήματα ελευθερίας έκφρασης ούτε η αγωνία για την έξαρση της ρατσιστικής βίας, η ατιμωρησία της οποίας αφήνει το ελληνικό κράτος πολλαπλώς έκθετο: [size=15pt]Αυτό που αναδείχθηκε είναι (1) η ευθεία άρνηση της κυβερνητικής πλειοψηφίας να συναινέσει στην προώθηση του εν λόγω νομοσχεδίου ενώ είναι γνωστό πως συναφείς νομοθεσίες αποτελούν πλέον κοινό τόπο στα περισσότερα ευρωπαϊκά κράτη, και μάλιστα σε αρκετά ήταν αποτέλεσμα πρωτοβουλιών κομμάτων που ανήκουν στον ίδιο πολιτικό χώρο. Το πλέον κρίσιμο ζήτημα δηλαδή, δεν είναι τόσο η εν γένει χρησιμότητα του νομοσχεδίου αυτού, ούτε τα προβλήματα που πιθανώς εντοπίζονται σε αυτό. Το πρόβλημα είναι αντι-αντιρατσιστική σπουδή της κυβερνητικής πλειοψηφίας, η οποία πεισματικά αρνείται να θέσει το νομοσχέδιο στην κρίση του Κοινοβουλίου (3) προσπαθώντας έτσι να δώσει στην άρνηση αυτή χαρακτηριστικά εμβληματικής συσπείρωσης ενός εκλογικού ακροατηρίου που αντιμετωπίζει το ρατσιστικό λόγο με συγκατάβαση, ανοχή ως και συμπάθεια. Η σπουδή αυτή, θέτει τη κυβερνητική πλειοψηφία ενώπιον των ευθυνών της για την ρατσιστική ολίσθηση του πολιτικού λόγου στην Ελλάδα σήμερα, εκθέτει τη χώρα απέναντι στις διεθνείς υποχρεώσεις της –για τις οποίες η κυβέρνηση κατά τ΄ άλλα κόπτεται- αλλά, θέτει κυρίως ένα θεμελιώδες ερώτημα: μήπως τελικά ο ρατσισμός δεν ενοχλεί την κυβερνητική πλειοψηφία; [/size]
και για να τα κάνουμε φραγκοδίφραγκα...
(1) το σχέδιο νόμου είναι πλεονασμός διότι τα πάντα τα οποία περιέχονται σε αυτό ΗΔΗ υπάρχουν στους ελληνικούς νόμους...
(2) το σχέδιο νόμου είναι πιθανόν επικίνδυνο και να οδηγήσει σε ανελεύθερες ατραπούς
(3) το σχέδιο νόμου και η ρητορική περί αυτού είναι απλα ένας τρόπος για να δημιουργήσουμε θόρυβο
(4) οι ιδέες και οι απόψεις όπως και η ελεύθερη έκφραση αυτών δεν μπορούν να ποινικοποιηθούν
(5) και για να δούμε ποιοί μετέχουν στο ΔΣ της εν λόγω ΜΚΟ πάμε εδώ τ;ο οποίο βλέπουμε να μετέχουν και εξέχοντα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ τα οποία προσυπογράφουν την ανακοίνωση αυτή η οποία ουσιαστικά αποτελεί ένα λίβελλο εναντίον των φωνασκουντων υπέρ της αναγκαιότητος ενός νέου νόμου και καταδεικνύουν περίτρανα ότι ο όλος θόρυβος προκαλείται απλά και μόνον για πολιτικά ωφέλη
Από τις πολλές κωλοτούμπες,πρέπει να αισθάνεται ναυτία...αφου πρωτα πηγε γερμανια να προσκυνησει μερκελ και σακατη για να παρει το χρισμα για επομενος πρωθυπουργος,μετα πηγε USA να δηλωσει πληρη υποταγη στο αμερικανο-εβραικο λομπι και τον ομπαμια!!!στην ελλαδα το παει απο κωλοτουμπα σε κωλοτουμπα (η καταργηση-σκισιμο του μνημονιου,εγινε αναδιαπραγματευση,επαναδιαπραγματευση,μνημονιο με αλλους ευνοκικοτερους ορους,αναστολη κτλ)ως γνησιο αντιγραφο του GAP (που ετρεχε σε διαδηλωσεις και στον ΟΛΠ) τρεχει σε διαδηλωσεις σε ελλαδα και ισπανια τηρωντας πιστα το προτυπα Αντρεα...αλλα λεμε ελλαδα αλλα υποσχομαστε εξω και αλλα τελικα (δεν) κανουμε!!!
με τις υγειες σας!!!!
το συστημα τον προωωθει γι αρχηγο κι ισως πρωθυπουργο απο το 1990!!!τυχαιο???
Αν κρίνω από την απάντηση που μου έδωσε παρακάτω,μάλλον έχεις δίκιο...μ΄αρεσει που προσπαθεις να ανοιξεις διαλογο με τον ηλιθιο...