μάλιστα .. .μόλις το είδα…
αναμένω τις διευκρινήσεις από την εταιρεία…
σχόλιο για το link δεν έχει;
όταν βάζεις εσύ κάποιο link εμείς πρέπει να ξεστραβωθούμε και να πάμε στο δημοτικό...
αν δεν απαντήσει η εταιρεία;;;
μάλιστα .. .μόλις το είδα…
αναμένω τις διευκρινήσεις από την εταιρεία…
σχόλιο για το link δεν έχει;
όταν βάζεις εσύ κάποιο link εμείς πρέπει να ξεστραβωθούμε και να πάμε στο δημοτικό...
αν δεν απαντήσει η εταιρεία;;;
αν δεν απαντήσει η εταιρεία;;;
χαπάκη να τι κάνουν οι άνθρωποι που θέλουν να βελτιώσουν τις οικονομικές τους απολαβές και την γενικώτερη θέση τους… δεν ζητάνε ούτε εξομοιώσεις, ούτε αναδιανομές…
έχουν όνειρα και στρώνουν τον κώλο τους να τα κάνουν πραγματικότητα …
αυτά μπας και πάρεις μπροστά χαπάκη και πάψεις να τρως τα κουτόχορτα που σερβίρουν τα κόμματα περί εξομοίωσης, αναδιανομής και λοιπές αηδίες…
Η συγκινητική ιστορία μίας καθαρίστριας από το Περιστέρι που έγινε κοινωνιολόγος
Η 46χρονη Ευγενία Χατζηπαύλου για πολλά χρόνια κρατούσε σκούπα και έκανε ατελείωτα χιλιόμετρα καθημερινά προκειμένου να καθαρίζει τους δρόμους στο δήμο Περιστερίου.
Σκληρά εργαζόμενη γυναίκα, παντρεμένη και μητέρα τριών αγοριών αποφάσισε να δώσει μία δεύτερη ευκαιρία στη ζωή της και να δώσει σάρκα και οστά σε μία εκκρεμότητα που είχε με τον εαυτό της, να σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο.
Παντρεύτηκε νωρίς στα 19 της χρόνια έγινε κιόλας μητέρα και από κει και πέρα οι ευθύνες της δεν την άφησαν να κάνει πραγματικότητα το όνειρό της να σπουδάσει. Παρόλα αυτά έκανε μία πολύ ευτυχισμένη οικογένεια και όπως λέει αφού μεγάλωσε πια τα παιδιά της και σε συνεννόηση πάντα με το σύζυγό της πήρε την απόφαση να στρωθεί στη μελέτη και να δώσει εξετάσεις για να μπει στο τμήμα Κοινωνιολογίας που για εκείνη ήταν όνειρο ζωής.
Με ιδιαίτερα μαθήματα από τους γιους της πάλευε μεταξύ δουλειάς και μελέτης σκληρής και τελικά δικαιώθηκε όταν το 2010 μπήκε στο Πανεπιστήμιο και μάλιστα κατακτώντας τη δεύτερη θέση.
Ένα χρόνο μετά βραβεύτηκε από μεγάλο περιοδικό ως γυναίκα της χρονιάς και σήμερα 4 χρόνια μετά ετοιμάζεται να πάρει το πτυχίο της καθώς η ορκωμοσία της είναι τις επόμενες ημέρες. Σήμερα παραμένει εργαζόμενη στο Δήμο αλλά σε άλλο τμήμα στο τμήμα της Βιβλιοθήκης γεγονός που όπως λέει την ευχαριστεί καθώς είναι κοντά στη μεγάλη της αγάπη στα βιβλία.
και για του λόγου το αληθές ορίστε και το κείμενο που έστειλα στις 24/10
Κύριοι διαβάζω ότι το εισιτήριο έχει διάρκεια ισχύος 70 λεπτά. Δεν εξετάζω το αν η διάρκεια αυτή είναι μικρή ή μεγάλη αλλά θέλω να μου λύσετε κάποιες απορίες
Χρησιμοποιώ τακτικά τα ΜΜΜ με μία στάση μετεπιβίβασης από το μετρό σε λεωφορείο. Την πρώτη ακύρωση του εισιτηρίου την κάνω στο μετρό (Χολαργό) ενώ στο Σύνταγμα αλλάζω σε λεωφορείο...
Η διαδρομή από Χολαργό έως Σύνταγμα είναι διαρκείας περίπου 20 λεπτών. Η διαδρομή με την λεωφορειακή γραμμή Τ4 (Σύνταγμα - Βούλα) με προορισμό το Ασκληπιείο. Η διάρκεια του δευτέρου σκέλους της διαδρομής είναι αρκετά μεγάλη και πιθανόν η συνολική χρονική διάρκεια από την πρώτη ακύρωση του εισιτηρίου στον ΧΟΛΑΡΓΟ να υπερβεί τα 70 λεπτά. (πολύ συχνά αυτό μπορεί να συμβεί λόγω διαδηλώσεων, κυκλοφοριακής συμφόρησης κλπ).
(1) Σε περίπτωση ελέγχου πως διασφαλίζομαι ότι δεν θα πληρώσω πρόστιμο εφόσον το εισιτήριο μου έχει σαν ώρα πρώτης επιβίβασης περισσότερο από 70 λεπτά πριν
(2) Είμαι καλυμένος έναντι του ελέγχου εφόσον κατά την επιβίβαση μου στην γραμμή Τ4 επικυρώσω εκ νέου το εισιτήριο μου έτσι ώστε να είναι εμφανής η ώρα αρχικής επικύρωσης και η ώρα της επόμενης επικύρωσης?
(3) Στην περίπτωση που η διαδρομή διαρκέσει περισσότερο από 70 λεπτά είμαι υποχρεωμένος να ακυρώσω και δεύτερο εισητήριο ??
Ευχαριστώ
και για του λόγου το αληθές ορίστε και το κείμενο που έστειλα στις 24/10
Κύριοι διαβάζω ότι το εισιτήριο έχει διάρκεια ισχύος 70 λεπτά. Δεν εξετάζω το αν η διάρκεια αυτή είναι μικρή ή μεγάλη αλλά θέλω να μου λύσετε κάποιες απορίες
Χρησιμοποιώ τακτικά τα ΜΜΜ με μία στάση μετεπιβίβασης από το μετρό σε λεωφορείο. Την πρώτη ακύρωση του εισιτηρίου την κάνω στο μετρό (Χολαργό) ενώ στο Σύνταγμα αλλάζω σε λεωφορείο...
Η διαδρομή από Χολαργό έως Σύνταγμα είναι διαρκείας περίπου 20 λεπτών. Η διαδρομή με την λεωφορειακή γραμμή Τ4 (Σύνταγμα - Βούλα) με προορισμό το Ασκληπιείο. Η διάρκεια του δευτέρου σκέλους της διαδρομής είναι αρκετά μεγάλη και πιθανόν η συνολική χρονική διάρκεια από την πρώτη ακύρωση του εισιτηρίου στον ΧΟΛΑΡΓΟ να υπερβεί τα 70 λεπτά. (πολύ συχνά αυτό μπορεί να συμβεί λόγω διαδηλώσεων, κυκλοφοριακής συμφόρησης κλπ).
(1) Σε περίπτωση ελέγχου πως διασφαλίζομαι ότι δεν θα πληρώσω πρόστιμο εφόσον το εισιτήριο μου έχει σαν ώρα πρώτης επιβίβασης περισσότερο από 70 λεπτά πριν
(2) Είμαι καλυμένος έναντι του ελέγχου εφόσον κατά την επιβίβαση μου στην γραμμή Τ4 επικυρώσω εκ νέου το εισιτήριο μου έτσι ώστε να είναι εμφανής η ώρα αρχικής επικύρωσης και η ώρα της επόμενης επικύρωσης?
(3) Στην περίπτωση που η διαδρομή διαρκέσει περισσότερο από 70 λεπτά είμαι υποχρεωμένος να ακυρώσω και δεύτερο εισητήριο ??
Ευχαριστώ
αυτη δεν σου φταιει που ειναι δημοσιος υπαλληλος??? πως και εγινε αυτο κανουμε και διακρισεις βλεπω
επισης για της καθαριστριες του υπουργειου οικονομικων δεν σε πηρε ο πονος που χασανε την δουλεια τους και δεν εχουν τη δυνατοτητα να σπουδασουν τα παιδια τους επισης σιγα τον υπερογκο μισθο 800€ το μηνα επαιρναν
επισης μπραβο στην εργαζομενη
πόσες φορές θέλεις να γράψω ότι αναμένω επίσημη απάντηση από τον ΟΑΣΑ σχετικά με το ερώτημα αυτό που του έθεσα (το διάβασες φαντάζομαι)…και για του λογου το αληθες
ισιτήριο 70 λεπτών για όλα τα Μέσα
Κανονικό 1,20 ευρώ / μειωμένο 0,60 ευρώ
Το Ενιαίο Εισιτήριο 70 λεπτών ισχύει σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας ΟΑΣΑ: Λεωφορεία, Τρόλλεϋ, Τραμ, Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο, Μετρό (μέχρι Κορωπί) και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (στο τμήμα του Προαστιακού Μαγούλα-Πειραιάς-Κορωπί). Δεν ισχύει στις λεωφορειακές γραμμές EXPRESS του Αεροδρομίου, στη γραμμή Χ80 και στο Μετρό στο τμήμα Κορωπί-Αεροδρόμιο.
[size=20pt]Ο χρόνος ισχύος του ενιαίου εισιτηρίου είναι 70 λεπτά από την επικύρωσή του κατά την πρώτη επιβίβαση και δεν επιτρέπεται δεύτερη επικύρωση. Μετά τη λήξη του χρόνου ισχύος του, απαιτείται επικύρωση νέου εισιτηρίου.[/size]
ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
Εκδοτήρια ΟΣΥ (Λεωφορεία & Τρόλλεϋ), εκδότες και αυτόματα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων στους σταθμούς Ηλεκτρικού, Τραμ, Μετρό.
1.500 περίπου σημεία στο λεκανοπέδιο (καταστήματα, περίπτερα κλπ).
Ημερήσιο Εισιτήριο για όλα τα Μέσα
4,00 ευρώ
Το Ημερήσιο εισιτήριο ισχύει σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας ΟΑΣΑ: Λεωφορεία, Τρόλλεϋ, Τραμ, Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο, Μετρό (μέχρι Κορωπί) και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (στο τμήμα του Προαστιακού Μαγούλα-Πειραιάς-Κορωπί).Το εισιτήριο αυτό ισχύει στη γραμμή Χ80, ενώ δεν ισχύει στις λεωφορειακές γραμμές EXPRESS του Αεροδρομίου, και στο Μετρό στο τμήμα Κορωπί-Αεροδρόμιο.
Το Ημερήσιο Εισιτήριο επικυρώνεται υποχρεωτικά κατά την πρώτη επιβίβαση και ισχύει για 24 ώρες από την επικύρωσή του, για απεριόριστο αριθμό διαδρομών.
ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ:
Εκδοτήρια ΟΣΥ (Λεωφορεία & Τρόλλεϋ), εκδότες και αυτόματα μηχανήματα έκδοσ
το σχόλιο μου είναι ότι το διάβασα, έχω τις αντιρήσεις μου και αναμένω διευκρίνηση από την εταιρεία…
θεωρώ ότι δεν είναι δυνατόν να ζητά η εταιρεία δεύτερο εισιτήριο για κάτι το οποίο ξεφεύγει από τον έλεγχο του επιβάτη (διάρκεια διαδρομής) και πολλές φορές από τον δικό της έλεγχο..
αναμένω απάντηση και θα την ποστάρω…
από κει και πέρα αν η απάντηση είναι τέτοια η οποία ξεκαθαρίζει ότι τα 70 λεπτά αποτελούν την μέγιστη διάρκεια διαδρομής έστω και με ένα μέσο τότε πιθανόν να προχωρήσω σε κάποιες άλλες ενέργειες (σύμφωνα με τον νόμο πχ προσφυγές)…
με το σκεπτικό ότι είτε η εταιρεία θα διασφαλίσει την χρονική διάρκεια της διαδρομής (πχ Πειραιάς-Κηφισιά 67 λεπτά) και οποιαδήποτε υπέρβαση της είναι εις βάρος της είτε θα σταματήσει μια τέτοια πρακτική (αν ισχύει)…
για παράδειγμα αν η χρονική απόσταση μεταξύ δύο στάσεων είναι 30 δευτ και το λεωφορείο την κάνει 1.5 λεπτό τότε προστίθεται στα 70 λεπτά…
Ρε συ τραμ σιγά μην πάμε και στο ΣτΕ, μόνο και μόνο για να μην πεις πως αυτό που υποστηρίζεις δεν ισχύει κανεις ολόκληρη ιστορία...
εγώ πιθανόν να προσφύγω αν τελικά ισχύει… δεν κοστίζει και πολλά...
βρίσκω σοβαρότερο να κάνω μια προσφυγή για αυτόν τον λόγο (τιμολόγηση υπηρεσιών η οποία πόρω απέχει από τα υγιή συναλλακτικά ήθη), παρά για τις αποικίες κορμοράνων στον Βοτανικό ή για να προστατεύσω τα αυθαίρετα στην Χαλκιδική από τις δήθεν επιπτώσεις της λειτουργίας της Ελληνικός Χρυσός ή για να μην περνάει ο αγωγός ΤΑΡ από το χωραφάκι της κυρά Μαρίας στο Παγγαίο…
αντιληπτόν ??
Μην μου τα λες εμένα αυτά, πες τα σε αυτούς που κάνουν αυτά που περιγράφεις.
Μακάρι με την προσφυγή σου να υπάρξει κάποια αλλαγή αλλα με αυτά που ισχύουν τώρα απλά δεν έχεις δίκιο και είσαι πρόθυμος να κανεις οτιδήποτε άλλο από το να το παραδεχτείς και ενδιάμεσα να συμπεριφέρεσαι με άσχημο τροπο...
Aφου ειναι ασοβαρες οι προσφυγες,τοτε γιατι το ΣΤΕ τις δικαιωνειεγώ πιθανόν να προσφύγω αν τελικά ισχύει… δεν κοστίζει και πολλά...
βρίσκω σοβαρότερο να κάνω μια προσφυγή για αυτόν τον λόγο (τιμολόγηση υπηρεσιών η οποία πόρω απέχει από τα υγιή συναλλακτικά ήθη), παρά για τις αποικίες κορμοράνων στον Βοτανικό ή για να προστατεύσω τα αυθαίρετα στην Χαλκιδική από τις δήθεν επιπτώσεις της λειτουργίας της Ελληνικός Χρυσός ή για να μην περνάει ο αγωγός ΤΑΡ από το χωραφάκι της κυρά Μαρίας στο Παγγαίο…
αντιληπτόν ??
Aφου ειναι ασοβαρες οι προσφυγες,τοτε γιατι το ΣΤΕ τις δικαιωνει
Aν βαλεις τα γυαλια σου,θα δεις οτι ο τυπος πηγε να κλεψει την τσαντα μιας γιαγιας.Και ο οδηγος εκεινη την στιγμη εκλεισε την πορτα και τον μαντρωσε μεσα και τον αρχισε στις ροπαλιες.
το ξέρω ρε πλάκα στον χαπάκη κάνω… και χωρίς εισητήριο ανέβηκε…