έχουν ενδιαφέρον πάντως οι προσωπικοί ορισμοί
Έτσι, βάλε λίγο ψυχολογία
έχουν ενδιαφέρον πάντως οι προσωπικοί ορισμοί
Δεν βλέπω κάποια αναλογία...
Στον Καιάδα έριχναν τα μη υγιή μωρά, τί σχέση έχει με τόπους ξεκαθαρίσματος πολιτικών λογαριασμών (αν και όσοι έπεσαν στην πηγάδα, δεν γύρισαν ποτε, σε αντίθεση με τους περισσότερους που πήγαν στο Long Island)...
τουλουμπίτσα μουΔεν βλέπω κάποια αναλογία...
Στον Καιάδα έριχναν τα μη υγιή μωρά, τί σχέση έχει με τόπους ξεκαθαρίσματος πολιτικών λογαριασμών (αν και όσοι έπεσαν στην πηγάδα, δεν γύρισαν ποτε, σε αντίθεση με τους περισσότερους που πήγαν στο Long Island)...
Λουκουμαδάκι μου...
Δεν ξέρω αν είμαι ο τελευταίος χίτης μαζί με το Στρητ- προσωπικά προτιμώ τον τίτλων του Ριμινίτη- ο Ζάχος είναι το ίνδαλμά μου, κατανοώντας βέβαια ότι το γεγονός ότι έχει αισθητική και πηδούσε γυναίκες τον κάνει αντιπαθή στα κουκούδια και στους οπαδούς της ομοφυλοφιλικής αριστεράς...
Εξακολουθώ όμως να μην βλέπω κάποια αντίφαση...
Τα σοβιετικά καθεστώτα ήταν χειρότερα και από την ελληνική χούντα! Τί το αντιφατικό υπάρχει σε αυτό;
τουλουμπίτσα μου
ασχολήσου με τα κοσμικά καλύτερα, σαν τό ίνδαλμά σου κι ασε τα υπόλοιπα!
Και εγω αυτο καταλαβαστρέιτ, εχμ, ο περσόνας σου μιλάει για τον προσωπικό του ορισμό του προοδευτικού
πουπη οποτε παιζει δυσκολη ερωτηση το ριχνεις στο αδιαφορο σφυριγμα. το κανεις συνεχεια και σου χρειαζεται καμια ομαδικη αδιαφορια σε συζητησεις για κανα μηνα μου φαινεται
Και εγω αυτο καταλαβα
εσύ την είδες "ρέφερι" του σάιτ φλούφυ;
γιατί είναι ανακολουθία/αντίφαση?
άλλο λέει στο ένα υπογραμμισμένο άλλο στο άλλο
εσύ την είδες "ρέφερι" του σάιτ φλούφυ;
πουπη οποτε παιζει δυσκολη ερωτηση το ριχνεις στο αδιαφορο σφυριγμα. το κανεις συνεχεια και σου χρειαζεται καμια ομαδικη αδιαφορια σε συζητησεις για κανα μηνα μου φαινεται
Σεβαστό, πλην παντελώς αδιάφορο...
Εδώ εσύ την έχεις δει μέγας ανακριτής και επαναλαμβάνεις βασανιστική την ίδια ερώτηση μέχρι που ο ανακρινόμενος να καταφύγει σε θρεντ με τραβέλια για να γλιτώσει!
Να μην πάρει και ο Έκτωρ ένα ρόλο εδω μέσα;
ετσι σφυρα σφυρα
στον ισιο μονο με σλαλομ ζιγκ ζαγκ μπορεις να πας κοντρα ;)
στο ένα υπογραμμισμένο λέει ότι είναι ατυχής η σύγκριση
και στο άλλο υπογραμμισμένο επιχειρηματολογεί με βάση την "ατυχή" σύγκριση!!!
Αραγε ειναι και αυτο το κειμενο"γεματο φορτισμενους ορους και περιγραφες που το κανουν να χανει σε πιστοτητα"?Οι φιλάνθρωποι κουκουέδες:
Στην περιοχή των Καλαβρύτων, κοντά στα χωριά Βεσσίνι και Λεχόυνι υπάρχουν δυο απέριττα μνημεία, δυο σταυροί. Στη βάση των μνημείων αυτών είναι γραμμένα τα ονόματα 42 νέων παιδιών. Δεν ήσαν δολοφόνοι ή προδότες. Μόλις είχαν τελειώσει την σχολή αστυφυλάκων και πήγαιναν σιδηροδρομικώς εις την Πάτρα για να συμπληρώσουν τη δύναμη της Αστυνομίας της Πόλεως.
Ήταν Κυριακή 9 Απριλίου του 1944, των Βαΐων, Ώρα 7η πρωινή. Οι καμπάνες των γύρω χωριών ηχούσαν χαρμόσυνα και καλούσαν τους πιστούς στην εκκλησία για τη μεγάλη γιορτή. Οι αστυφύλακες, φτωχά παιδιά του λαού, αμέριμνοι κατευθύνοντο προς την Πάτρα. Έξω από την Κόρινθο στο 157 χιλ. της οδού Αθηνών – Πατρών μεταξύ του Δερβενίου και της Αιγείρας, οι δολοφόνοι του ΚΚΕ – ΕΑΜ εκτροχίασαν την αμαξοστοιχία, την ακινητοποίησαν και άρχισαν να βάλλουν εναντίον των επιβατών από όλες τις κατευθύνσεις. Πολλοί τραυματίστηκαν – αστυφύλακες και πολίτες, άνδρες, γυναίκες, παιδιά. Δυο σιδηροδρομικόι, ένας αστυφύλακας και ένας Γερμανός στρατιώτης εφονεύθησαν αμέσως.
στο ένα υπογραμμισμένο λέει ότι είναι ατυχής η σύγκριση
και στο άλλο υπογραμμισμένο επιχειρηματολογεί με βάση την "ατυχή" σύγκριση!!!
Κανεις το κοροιδο η δεν καταλαβαινεις?εμ, άμα διαβάζεις εκτός κόντεξτ δε σου φταίει κανείς
στο ένα μιλάει για συγκεκριμένη αναλογία (αυτή που έκανε ο περσόνας, τη σύγκριση ιδεολογιών και της αντιμετώπισής τους εντός των καθεστώτων) και στην άλλη μιλάει για εντελώς άλλο πράγμα, για το βιοτικό επίπεδο στα δύο καθεστώτα.
άλλο πράγμα αν διαφωνείς με κάποιο από τα δύο υπογραμμισμένα, πάντως ανακολουθία δεν υπάρχει, παρά μόνο αν πάρεις μεμονωμένες τις φράσεις και επικεντρωθείς μόνο σε αυτές και όχι στην συζήτηση που γινόταν. πράγμα που έκανες, δηλαδή.
μάλλον το θρεντ με τα τραβέλια είναι ο καταλληλότερος χώρος πνευματικής αναζήτησης των τελευταίων χιτών και θαυμαστών του ζάχου...
Και ΑΜΕΣΩΣ μετα...στο ΙΔΙΟ ποστ.Πες βρε κουρκουμπίνι μου ότι θα γούσταρες τρελά να ζεις σε σοσιαλιστική δημοκρατία (κατά προτίμηση της μακεδονίας) και να έχεις επιτελική θέση στις υπηρεσίες που κυνηγούσαν τους εχθρούς του κόμματος και του σοσιαλισμού!
Διότι είκοσι ένα χρόνια μετά την κατάρρευση του "υπαρκτού", είναι αδιανοήτο να συγκρίνουμε οποιαδήποτε δυτική χώρα, ακόμη και στις σκοτεινές της ώρες με σοσιαλιστικούς "παραδείσους" εκτός εάν φυσικά είχαμε υποστεί λοβοτομή μικροί στην ΚΝΕ και μας έχει μείνει κουσούρι...
Με αλλα λογια εγω δεν κανω συγκριση,αλλα κανω συγκριση-και εν κατακλειδι:Μια χαρα ηταν και η χουντα.Ακόμη και επί χούντας, ο έλληνας είχε περισσότερες ελευθερίες απ'ό,τι ο σοβιετικός- για επίπεδο ζωής δεν μιλάω κάν...
Και φυσικά, το ότι κάποιοι ήθελαν απλά αλλαγή τύπου δικτατορίας (από στρατιωτική σε σοσιαλιστική) δεν τους καθιστά φίλους της δημοκρατίας...
Κανεις το κοροιδο η δεν καταλαβαινεις?