Όχι ρε φον Στρητ, δεν τα έκανε καλά...
Από τη στιγμή που ο αγρότης της στυλίδας μπορούσε να πει στον υπάλληλο των διοδίων "δεν πληρώνω, σάλτα και γαμήσου τώρα και άσε με να περάσω" ποιος ο λόγος να δώσει σώου και να καταστρέψει δημόσια περιουσία το νούμερο;
Και στην τελική, δίκιο είχε ο Χιώτης...
Αν αύριο πχ ο Γκλέτσος ρίξει κανά πρόστιμο ως δήμαρχος, παράνομο έστω, και ορμήσει κανείς με μπουλντζόζα στο δημαρχείο, θα έχει και αυτός δίκιο;
Έλα μωρέ που τσίμπησες με την μαλακία του δημοσιογράφου.
Το θέμα με την Πελασγία δεν είναι μόνο η παρέμβαση του Γκλέτσου. Η εταιρία δεν έχει παραδώσει λειτουργικούς παράδρομους, όπως οφείλει, ξέρει όμως εδώ και πολύ καιρό να εισπράττει κανονικά τα διόδια. Μάλιστα, για κοινωνικούς λόγους είχε δώσει κάποιες ελευθέρας, οι οποίες είχαν λήξει και φυσικά δεν είχαν εκδοθεί καινούργιες, γιατί δεν τα είχαν βρει δημόσιο - εταιρία (σ' αυτό μπορεί να φταίει και το δημόσιο βέβαια, αλλά την εταιρία την βολεύει να εισπράττει).
Φυσικά ναι, ο αγρότης θα μπορούσε να περάσει λέγοντας δεν πληρώνω... αν βέβαια τον άφηναν, και θα έπρεπε να περιμένει κάθε μέρα, τουλάχιστον δυο φορές στην ουρά. Και αυτό γιατί είπαμε, η εταιρία δεν έκανε παράδρομο, έστησε όμως βολικά το τσανάκι της μέσα σε δημόσιο δρόμο.
Το παράδειγμα το χιώτη είναι αστείο, και ενδεικτικό της τρικυμίας στην κράνα μερικών. Ο Γκλέτσος δεν ενήργησε εδώ ως Τόλης, αλλά ως δήμαρχος, και εκπροσωπεί πολύ περισσότερους από έναν που έφαγε ένα πρόστιμο. Και που είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν κάθε μέρα λεφτά, τα οποία πιθανότατα ποτέ δεν θα μπορέσουν να διεκδικήσουν πίσω (όπως αυτός ο ένας το πρόστιμο).
Αν εσένα σου έκλεινε ένας επιχειρηματίας την είσοδο στην μοναδική παραλία της περιοχής σου, έστω και μετά από σύμβαση με τον δήμο και σε χρέωνε, τι θα έκανες; Θα έλεγες πιθανώς ότι απαγορεύεται να σε παρεμποδίζει στην πρόσβαση στο (κοινόχρηστο) αιγιαλό. Και πες ότι θα το έκανες μια, θα το έκανες δύο. Αν το έκανες συνεχώς, κάθε μέρα, κάποια φορά θα σου ξέφευγε και καμιά σφαλιάρα.