Μπαίνεις σ' αυτό το τριπάκι όμως να βάζεις στον ίδιο κουβά και όλα τα προϊόντα του Νο 1 μέσου καλλιέργειας (βλέπε υποκουλτούρας) της Ελληνικής κοινωνίας που είναι η τηλεόραση - δηλ πετάς κι ένα Ζαχόπουλο μέσα σ' όλ' αυτά που λέω.Pristine φαίνεσαι έξυπνος και καλλιεργημένος άνθρωπος. Μιλάς όμως για μία "άλλη" Ελλάδα και για αρνητισμό αυτών που γράφουν κάποιες αντιλήψεις τους για την κοινωνία εδώ (και αναφέρεις και άριστες πηγές όπως ο Έκο και ο Γρίβας). Εσένα όμως δεν σε εντυπωσίασε καθόλου π.χ. το γεγονός ότι έχουμε threads εδώ που αναφέρονται στα σκατά και έχουν αρκετή συμμετοχή ("Διαβάζεις όταν χέζεις;" , "Μ' αρέσει να χέζω στη θάλασσα"); Και για ποιο υγιές δυναμικό μιλάς ανθρώπων π.χ. που συμμετέχουν σε θεατρικές ομάδες; Αυτών που υποτίθεται θα πρέπει να χρηματοδοτούσε ο Ζαχόπουλος; Αλλά που δεν χρηματοδοτούσε αν δεν ήσουν "ημέτερος" και μάλιστα χοντρο-τσάτσος; Αν κάποιος λοιπόν είναι γομάρι, κωλοπετσωμένος, σταρχιδίστας, λαμόγιο και τσάτσος περνάει μια χαρά σε αυτή την σε ισχυρότατη φάση παρακμής ευρισκόμενη σημερινή Ελληνική κοινωνία. 'Oποιος δεν βλέπει το "θηρίο" δεν το βλέπει τελικά γιατί το έχει μέσα του! Έτσι προσωπικά μου κάνει κάπως να ονομάζεις αρνητισμό την κριτική σε μία εμφανέστατα παρακμιακή και σήπουσα κοινωνία.
Αναπαραγάγεις αυτό ακριβώς που εννοώ - ότι πέρα απ' όλα αυτά που κι εγώ είπα ότι συμφωνώ ότι υπάρχουν σαν παράγωγα μιας σαθρής κοινωνίας (περισσότερο με την έννοια ότι αυτός ο τόπος που ζούμε δεν ξέρει ούτε που είναι στο παγκόσμιο κοινωνιολογικό γίγνεσθαι, αλλά ούτε και που θέλει να πάει), υπάρχει και η Ελλάδα που πολλοί τεχνηέντως ισχυρίζονται ότι δεν υφίσταται καν.
Θέλω να πιστεύω ότι αν σκεφθείς λίγο πιο αποστασιοποιημένα από την περιπτωσιολογία της καθημερινότητας, θα συμφωνήσεις. Άλλωστε η αισιοδοξία για το αύριο είναι και η μεγαλύτερη ελπίδα μας.