για τα μεν εστιατόρια, καφέ, μπαράκια κλπ γίνεται της πουτάνας στο προμοτοριλίκι...
για καταναλωτικά αγαθά, συσκευές, ηλεκτρονικά κλπ, και προμοτοριλίκι παίζει (λιγότερο όμως), αλλά το βασικότερο οι κριτικές προέρχονται από ανθρώπους που απλά ΔΕΝ έχουν ιδέα και γράφουν ότι μαλακία τους κατέβει προς το καλύτερο ή το χειρότερο, "καίγοντας" ή αποθεώνοντας χωρίς λόγο τα προιόντα που αγόρασαν...
με λιγο μυαλό, λίγο φιλτράρισμα, και προσοχή, βρίσκεις στις κριτικές τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία ενός προιόντος αυτό που θέλεις.
Εγώ κινητά, τηλεοράσεις, χορτοκοπτικά, πλυντήρια, ψυγεία, δεν παιρνεις γουρούνι στο σακι, ενα κινητό που έχει 300 καλες κριτικες και είναι σε μια κατηγορια για 100 ευρώ δεν μπορει να συγκριθεί με κάποιο των 1000 ευρώ.
Χρειάζεται γερο φιλτράρισμα, πείρα, γνώσεις, όρεξη να ψάχνεις.
Παράδειγμα αυτό το πληντύριο πάσχει εκει, εννοώ και σε πιο πολύπλοκα πράγματα, αυτοκίνητα forums,
εγώ σε γενικές γραμμές έχω βοηθηθεί αφάνταστα απο το ιντερνετ, να καταλαβεις έχω μανια με τις κατασκευες έχω γκαραζ για τα αυτοκινητα οπου ασχολουμαι, εργαστηριο ηλεκτρονικών, εν κατακλειδι, οτι μαθαινεις διαβαζεις ακους σε συμφέρον σου είναι δεν είναι σε κακο σου. Δεν είναι τυχαίο που κάποια προιόντα κάποια μοντέλα κάνουν τρελες πωλήσεις και χαίρουν εκτίμησης και άλλα προιόντα είναι ζημιαρικα και κακοφτιαγμενα. Και το σκρουτζ και το google και τα διαφορα φορουμ έχουν προσφέρει πολλα στον κόσμο.
Δεκαετία του 80 και του 90 κάποιος άνθρωπος αγοραζε μια κουζίνα για το σπίτι και ότι του τύχει, μπορεί να τρελαινόταν να αλλαζει αντιστασεις διακοπτες, σήμερα για εμένα με τόση πληροφορία όποιος την πατάει καλά να πάθει, όλα είναι στο πιάτο μας.