Νέα

Τί γίνεται με τα eshops και χάνονται από το skroutz;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gc_2009
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 209
  • Εμφανίσεις 19K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

forza23

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
3.008
Κριτικές
2
Like
6.039
Πόντοι
1.056
συνήθως οι κριτικές στο σκρουντζ είναι λίγο για τον ούτσο...
όχι πάντα αλλά συχνότατα.
οι δικές μας εδώ πιο σοβαρές :confused::confused::confused:

Οι κριτικές των μελών του bou πάντα είναι οι πιο σωστές και τεκμηριωμένες σε όλα τα θέματα
 

kalosmylos

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2020
Μηνύματα
11
Like
36
Πόντοι
0
καταστημα και καλα εμπιστο,προσφατα στο σκρουτζ εριξε πιστολι 50Κ...Διακοπαρες στην υγεια των μακακων
 
OP
OP
gc_2009

gc_2009

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2009
Μηνύματα
182
Κριτικές
8
Like
505
Πόντοι
301
Οι κριτικές των μελών του bou πάντα είναι οι πιο σωστές και τεκμηριωμένες σε όλα τα θέματα
εντωμεταξύ ούτε ένας υπάλληλος του σκρτζ δεν είναι μπουδελιάρης;; Να μας κάνει κανα σχόλιο;;;
 

Quasimodo

Ανώτερος
Εγγρ.
31 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.262
Κριτικές
48
Like
1.969
Πόντοι
6.955
Συμφωνω τα ιδια εχουν κανει ebay, amazon, fba, kindle publishing
ολα τα social media κλπ

Αλλαζουν τους ορους γιατι τωρα εχουν παρει τεραστια δυναμη στην αγορα και βαζουν τους κανονες τους.

Ετσι συμβαινει παντα.

Ναι αλλα αυτο ειναι τωρα το μοντελο κερδους τους.

Οπως εβαλαν τη φακα ετσι τη παιρνουν πισω

Δε μπορω να τους κατηγορησω ουτε να βαλω το κρατος να τους υποχρεωσει.

Αποχωρω μεχρι να βρω κατι καλυτερο. Δε γενηθηκα με σκρουτζ ουτε ειναι η αρχη και το τελος.
Εαν δε ξεπηδησει καποια αλλη εναλλακτικη τοτε αυτο θα σημαινει οτι η σκρουτζ κατι κανει καλα σε μεγαλυτερο βαθμο απο το συγκριτικα πλεονεκτηματα της εναλλακτικης.

Εαν νιωθω οτι δε μπορω χωρις σκρουτζ τοτε αυτη τη δυναμη εκμεταλλευεται και τη κερδισε με την αξια της ως ιδιωτικη εταιρεια.
Το συστημα που εκανε τη σκρουτζ να ανεβει γιατι τοτε τους βολευε ολους(δε διαματυρονταν κανεις) τωρα το ιδιο το συστημα καθαριζει τον τοπο και ζητα τους πιο πιστους.

Η αμαζον να δεις ποσες φορες εχει αλλαξει το μοντελο, γιατι σου λεει πλεον εχω μαζεψει τοσο κοσμο που εσεις χρειαζεστε εμενα και οχι εγω εσας. Πληρωστε τωρα για να εκμεταλλευτειτε τη τεραστια δεξαμενη κοσμου που εχω πλεον. Δεν ειναι δημοσια υπηρεσια, ειναι επιχειρηση σαν ολες τις αλλες.

Με 2 λογια οσο και να κλαιμε δε μπορει να παρεμβει κανεις.

Δυστυχως η ευτυχως αυτο συμβαινει και σε ολους του κλαδους (σουπερμαρκετ κλπ)
Και η κοκα κολα προκαλει διαβητη σε ολο τον κοσμο αλλα δυστυχως δε βγαζει διαταγμα το κρατος να τη καταργησει.

Προσεξε δε διαφωνω σε τιποτα απο οσα λετε και ειναι σωστα
αλλα ετσι λειτουργει αυτο το συστημα που ζουμε καλως η κακως..
Το βλέπεις τελείως λάθος αδελφέ, φιλικά.
Όλοι νόμισαν ότι το ίντερνετ τους άνοιξε πόρτες.
Ναι, προσωρινά.
Όταν όμως χωρίς Google, Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, skroutz, Amazon, eBay, efood, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ σαν επιχειρημστιας, και καθημερινά φτύνεις αίμα απλά για να μεγαλώνει ο νταβατζης, και ο υπερνταβατζης, οι οποίοι ανά πάσα στιγμή κάνουν κουμάντο στο μαγαζί σου....που εσύ λες οκ φύγε...αλλά έχουν διαστρεβλωσει τόσο την αγορά που αν φύγεις ή σε διώξουν ΔΕΝ υπάρχεις στο χάρτη..

Δλδ με απλά λόγια...

20 εταιρείες κάνουν κουμάντο στα πάντα...

Γνωρίζεις περί αλγορίθμου του ebay;

Ξέρεις για ποιο λόγο με πέταξε το eBay, με πάνω από 30.000 πωλήσεις και πάνω από 7.000 θετικές κριτικές χωρίς σχεδον καμμια αρνητική (99.9-100% ratio);

Για πιο λόγο να πρέπει να μεγαλώνουν κι άλλο αυτοί και να έχουν μεγαλύτερα κέρδη από το ΑΕΠ κρατών;

Προκαλούν ή οχι μόχλευση της αγοράς;

Και πόσα ακόμη μπορω να γράψω από την εμπειρία μου που βαριέμαι να την γράψω...

Να το πω απλά...
Στην αρχή είναι καλά...αλλά στην πράξη είναι...

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΑΚΟΥ
 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.754
Κριτικές
1
Like
9.935
Πόντοι
2.356
Διάβασα με πολύ ενδιαφέρον όλες τις σελίδες, πολύ ωραία και τεκμηριωμένα posts από πολλούς.

Aυτό που λέω για το Άμαζον είναι ότι όταν δει ότι ένα προϊόν μία εταιρείας έχει "πέραση" το κοπιάρει και το πουλάει σε χαμηλή τιμή ενώ το αυθεντικό προϊόν μέσω του αλγορίθμου το υποβαθμίζει "βγάζοντας το" σε χαμηλή θέση (στην αναζήτηση) ενώ το κοπιαρισμένο είναι στις πρώτες θέσεις.

Ισχύει

Υ.Γ. Κάτι αντίστοιχο έχουνε κάνει και οι Κινέζοι με την τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Τέσλα.Πουλάνε παρόμοια αυτοκίνητα με της Τέσλα στις ΗΠΑ σε πολύ χαμηλή τιμή (βέβαια δεν είμαι σίγουρος για την ποιότητα στην κατασκευή...)
Δε θέλω να αναφέρω ακριβώς τον τομέα.
Όταν κάπου στα μέσα 2000 που ήμουν ακόμη φοιτητής,άρχισαν οι Κινέζοι να αντιγράφουν κάτι που λόγω εργασίας κατέχω, γελούσαμε.
Τα τελευταία χρόνια δε γελάμε καθόλου, έχουν εξελιχθεί πάρα πολύ.
Επίσης δεν υπακούουν σε καμία σύσταση, υπόδειξη, ποινή,που έρχεται από το εξωτερικό και αφορά
κυρίως το γεγονός ότι έχουν γραμμένη κάθε κατοχυρωμένη πατέντα και δικαιώματα.
Μπορώ να αναφέρω και περιπτώσεις που τρολάρουν την Ε.Ε. ή την Αμερική,όταν πηγαίνουν να τους βάλουν χέρι.
Επίσης έχουν την αμέριστη στήριξη από το κινεζικό κράτος.

Ζώντας σε χώρα που το amazon λύνει και δένει, θα πω πως επειδή τα λεφτά του τα βγάζει με τα νταβατζηλίκια που προαναφέρθηκαν,
έχει πολύ ανεκτικό customer service,σε βαθμό που κάποιοι πελάτες το εκμεταλλεύονται,
ειδικά με επιστροφές προϊόντων,δήθεν φθορές κατά τη μεταφορά,κ.λ.π.
 
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.385
Like
10.926
Πόντοι
3.556
Το μελλον του εμποριου και των υπηρεσιων ειναι οι κριτικες, οποιος δεν το καταλαβει αυτο το νωρις, θα τον φαει η μαρμαγκα. Η τιμη για πολλους καταναλωτες ερχεται σε δευτερη μοιρα.
Αν ο Α εχει βαθμολογια 4.5 με 50 κριτικες και τιμη πωλησης 500 και ο Β εχει βαθμολογια 4.9 με 700 κριτικες, με τιμη πωλησης 520 ή 530, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ καταναλωτες θα επιλεξουν τον Β ο οποιος τελικα θα παραμεινει στην αγορα σε βαθος χρονου ενω ο Α καποια στιγμη θα τον φαει η μαρμαγκα. Και ενω ο Α δουλευε με καθαρο κερδος πχ 20 ευρω, ο Β να δουλευει με καθαρο κερδος 50 ευρω, δηλαδη να χρειαζεται 2.5 φορες λιγοτερες πωλησεις για να μεινει βιωσιμος.
Δεν ειναι πολεμος των πλατφορμων αυτο που ζουμε, οι πλατφορμες ειναι αυτες που ειναι και ηρθαν για να μεινουν. Ειναι ξεκαθαρα "πολεμος" κριτικων και ποιοτητας.
Κριτικες σε ΣΚΡΟΥΤΖ, Google, Facebook, Booking, Airbnb, Tripadvisor, κλπ ανοιγουν και κλεινουν σπιτια.
Στην τελικη, μεγαλος κερδισμενος βγαινει ο καταναλωτης και η ποιοτητα, αφου κανενας δε μπορει να κρυφτει για πολυ. Οι εποχες που εμπαινες σε ενα καταστημα χωρις να εχεις ιδεα για τα προιοντα και σου πασαρε ο κομπογιαννιτης το μαπα προιον σε ακριβη τιμη και με τροπο πως σου εκανε και χαρη, εχουν περασει ανεπιστρεπτι. Θα επιβιωσουν μονο οσοι ανηκουν στο 20% των καλυτερων και ποιοτικοτερων, ενα νουμερο που ισχυει εδω και αιωνες. Οι υπολοιποι απλα σε λιγο καιρο θα πρεπει να αναζητησουν αλλο επαγγελμα, δεν ειναι οπωσδηποτε κακο.
Στην τελικη, η υπαρξη και μονο των πλατφορμων τυπου Σκρουτζ και Αμαζον, αποδεικνυει πως καποιοι βγαζουν καλα λεφτα, αν δεν εβγαζε κανενας ολοι θα εφευγαν και θα εμεναν οι πλατφορμες με το πουλι στο χερι.
Εχθες εψαξα εναν εξειδικευμενο τεχνιτη για μια εργασια και με την πρωτη αναζητηση στο google βρηκα τις 3 παρακατω επιλογες:

Ο Α με βαθμολογια 4.9 απο 500+ κριτικες. Κοστος 105 ευρω
Ο Β με βαθμολογια 4.4 απο 1000+ κριτικες. Κοστος 100 ευρω
Ο Γ με βαθμολογια 4.9 απο 50+ κριτικες. Κοστος 160 ευρω

Ποιον λετε να διαλεξα; Ποιος λετε να θριαμβευει στο χωρο του για τα επομενα πολλα χρονια; Μαλιστα εκλεισα ραντεβου για πολλες μερες αργοτερα αφου ειναι φουλ απασχολημενος, ενω οι αλλοι μου ειπανε για αυριο η μεθαυριο, που απο μονο του δειχνει ποιον προτιμαει η αγορα
 

FIDEL Sk

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
1.550
Κριτικές
59
Like
7.765
Πόντοι
12.056
Επειδή πραγματικά μου την έχει βιδώσει το Σκρουτζ, ψάχνω και αν βρω αυτό που θέλω παίρνω τηλέφωνο στο κατάστημα και δίνω τηλεφωνική παραγγελία λέγοντάς τους ότι κάνω τηλεφωνική για να μην τους κρατήσει την προμήθεια το Σκρουτζ, όλοι με ευχαριστούνε. Ποτέ δεν αγοράζω από το καλάθι του Σκρουτζ.
Φίλε σε ευχαριστώ γι'αυτή την πληροφορία και τον τρόπο χειρισμού. Πραγματικά νόμιζα τόσο καιρό ότι με το να αγοράζω απο σκρουτζ βοηθάω έναν τυπο πχ. Στην Ξάνθη που έχει απλά μια αποθηκη σχεδόν χωρίς βιτρίνα ή χωρίς καθόλου φυσικό μαγαζι.
Πριν χρόνις αγόρασα το SamsungGalaxy S2. Θυμάμαι είχα παει επιτόπου σε ένα μαγαζί-τρύπα. Με γκισέ και στο βαθος αποθήκη(όπως όταν πατε για ανανταλλακτικά αυτ/του).
Στο δια ταύτα. Μου άρεσε γιατί και το πήρα φθηνότερα αλλά και γιατί έδωσα λεφτά σε μικρή επιχείρηση.
Τώρα με αυτα που διαβάζω εδώ θα κόψω τις διαδικτιακές παραγγελίες. Απλά θα σταμπάρω τα μαγαζάκια να πηγαινω απο εκεί ή αν ειναι εκτός αθηνών τηλεφωνο όπως ειπε ο φίλος απο πάνω.
 

freess

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2008
Μηνύματα
123
Κριτικές
2
Like
26
Πόντοι
1
Το μελλον του εμποριου και των υπηρεσιων ειναι οι κριτικες, οποιος δεν το καταλαβει αυτο το νωρις, θα τον φαει η μαρμαγκα. Η τιμη για πολλους καταναλωτες ερχεται σε δευτερη μοιρα.
Αν ο Α εχει βαθμολογια 4.5 με 50 κριτικες και τιμη πωλησης 500 και ο Β εχει βαθμολογια 4.9 με 700 κριτικες, με τιμη πωλησης 520 ή 530, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ καταναλωτες θα επιλεξουν τον Β ο οποιος τελικα θα παραμεινει στην αγορα σε βαθος χρονου ενω ο Α καποια στιγμη θα τον φαει η μαρμαγκα. Και ενω ο Α δουλευε με καθαρο κερδος πχ 20 ευρω, ο Β να δουλευει με καθαρο κερδος 50 ευρω, δηλαδη να χρειαζεται 2.5 φορες λιγοτερες πωλησεις για να μεινει βιωσιμος.
Δεν ειναι πολεμος των πλατφορμων αυτο που ζουμε, οι πλατφορμες ειναι αυτες που ειναι και ηρθαν για να μεινουν. Ειναι ξεκαθαρα "πολεμος" κριτικων και ποιοτητας.
Κριτικες σε ΣΚΡΟΥΤΖ, Google, Facebook, Booking, Airbnb, Tripadvisor, κλπ ανοιγουν και κλεινουν σπιτια.
Στην τελικη, μεγαλος κερδισμενος βγαινει ο καταναλωτης και η ποιοτητα, αφου κανενας δε μπορει να κρυφτει για πολυ. Οι εποχες που εμπαινες σε ενα καταστημα χωρις να εχεις ιδεα για τα προιοντα και σου πασαρε ο κομπογιαννιτης το μαπα προιον σε ακριβη τιμη και με τροπο πως σου εκανε και χαρη, εχουν περασει ανεπιστρεπτι. Θα επιβιωσουν μονο οσοι ανηκουν στο 20% των καλυτερων και ποιοτικοτερων, ενα νουμερο που ισχυει εδω και αιωνες. Οι υπολοιποι απλα σε λιγο καιρο θα πρεπει να αναζητησουν αλλο επαγγελμα, δεν ειναι οπωσδηποτε κακο.
Στην τελικη, η υπαρξη και μονο των πλατφορμων τυπου Σκρουτζ και Αμαζον, αποδεικνυει πως καποιοι βγαζουν καλα λεφτα, αν δεν εβγαζε κανενας ολοι θα εφευγαν και θα εμεναν οι πλατφορμες με το πουλι στο χερι.
Εχθες εψαξα εναν εξειδικευμενο τεχνιτη για μια εργασια και με την πρωτη αναζητηση στο google βρηκα τις 3 παρακατω επιλογες:

Ο Α με βαθμολογια 4.9 απο 500+ κριτικες. Κοστος 105 ευρω
Ο Β με βαθμολογια 4.4 απο 1000+ κριτικες. Κοστος 100 ευρω
Ο Γ με βαθμολογια 4.9 απο 50+ κριτικες. Κοστος 160 ευρω

Ποιον λετε να διαλεξα; Ποιος λετε να θριαμβευει στο χωρο του για τα επομενα πολλα χρονια; Μαλιστα εκλεισα ραντεβου για πολλες μερες αργοτερα αφου ειναι φουλ απασχολημενος, ενω οι αλλοι μου ειπανε για αυριο η μεθαυριο, που απο μονο του δειχνει ποιον προτιμαει η αγορα

Το μελλον του εμποριου και των υπηρεσιων ειναι οι κριτικες, οποιος δεν το καταλαβει αυτο το νωρις, θα τον φαει η μαρμαγκα. Η τιμη για πολλους καταναλωτες ερχεται σε δευτερη μοιρα.
Αν ο Α εχει βαθμολογια 4.5 με 50 κριτικες και τιμη πωλησης 500 και ο Β εχει βαθμολογια 4.9 με 700 κριτικες, με τιμη πωλησης 520 ή 530, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ καταναλωτες θα επιλεξουν τον Β ο οποιος τελικα θα παραμεινει στην αγορα σε βαθος χρονου ενω ο Α καποια στιγμη θα τον φαει η μαρμαγκα. Και ενω ο Α δουλευε με καθαρο κερδος πχ 20 ευρω, ο Β να δουλευει με καθαρο κερδος 50 ευρω, δηλαδη να χρειαζεται 2.5 φορες λιγοτερες πωλησεις για να μεινει βιωσιμος.
Δεν ειναι πολεμος των πλατφορμων αυτο που ζουμε, οι πλατφορμες ειναι αυτες που ειναι και ηρθαν για να μεινουν. Ειναι ξεκαθαρα "πολεμος" κριτικων και ποιοτητας.
Κριτικες σε ΣΚΡΟΥΤΖ, Google, Facebook, Booking, Airbnb, Tripadvisor, κλπ ανοιγουν και κλεινουν σπιτια.
Στην τελικη, μεγαλος κερδισμενος βγαινει ο καταναλωτης και η ποιοτητα, αφου κανενας δε μπορει να κρυφτει για πολυ. Οι εποχες που εμπαινες σε ενα καταστημα χωρις να εχεις ιδεα για τα προιοντα και σου πασαρε ο κομπογιαννιτης το μαπα προιον σε ακριβη τιμη και με τροπο πως σου εκανε και χαρη, εχουν περασει ανεπιστρεπτι. Θα επιβιωσουν μονο οσοι ανηκουν στο 20% των καλυτερων και ποιοτικοτερων, ενα νουμερο που ισχυει εδω και αιωνες. Οι υπολοιποι απλα σε λιγο καιρο θα πρεπει να αναζητησουν αλλο επαγγελμα, δεν ειναι οπωσδηποτε κακο.
Στην τελικη, η υπαρξη και μονο των πλατφορμων τυπου Σκρουτζ και Αμαζον, αποδεικνυει πως καποιοι βγαζουν καλα λεφτα, αν δεν εβγαζε κανενας ολοι θα εφευγαν και θα εμεναν οι πλατφορμες με το πουλι στο χερι.
Εχθες εψαξα εναν εξειδικευμενο τεχνιτη για μια εργασια και με την πρωτη αναζητηση στο google βρηκα τις 3 παρακατω επιλογες:

Ο Α με βαθμολογια 4.9 απο 500+ κριτικες. Κοστος 105 ευρω
Ο Β με βαθμολογια 4.4 απο 1000+ κριτικες. Κοστος 100 ευρω
Ο Γ με βαθμολογια 4.9 απο 50+ κριτικες. Κοστος 160 ευρω

Ποιον λετε να διαλεξα; Ποιος λετε να θριαμβευει στο χωρο του για τα επομενα πολλα χρονια; Μαλιστα εκλεισα ραντεβου για πολλες μερες αργοτερα αφου ειναι φουλ απασχολημενος, ενω οι αλλοι μου ειπανε για αυριο η μεθαυριο, που απο μονο του δειχνει ποιον προτιμαει η αγορα
Πρέπει όμως η κριτικές να είναι γνήσιες. Πρέπει να ελένχεται πόσες κριτικές έχει κάνει αυτός που την κάνει. Αν είναι 1 και μοναδική είναι μούφα. Στον δικό μου τομέα (έχω eshop από 2009 και δυνατό με 33228 ενεργά προιόντα αυτή την στιγμή και δεν έχω βάλει κανέναν να κάνει κριτική για μένα) γνωρίζω πολλά καταστήματα που κάνουν μούφα κριτικές. τρόποι υπάρχουν πολλοι ακόμα και για να φένεται επιβεβαιωμένη αγορά μέσω σκρουτζ. Για τις κριτικές του google και του facebook δεν υπάρχουν λόγια. Εκεί ακόμα και αναταγωνιστες κάνουν μια κριτικη μόνο με βαθμολογία και όταν τους απαντάς "τι δεν σας άρεσε" τότε μούγκα.
 

midas69

Μέγας
Εγγρ.
22 Φεβ 2012
Μηνύματα
16.083
Like
12.382
Πόντοι
3.656
Κι εγώ από μικρά μαγαζιά ψωνίζω ΕΦΟΣΟΝ έχουν παραπλξσιες τμες με τα πιο μεγάλα. Εφόσον είναι πάνω από 5% η διαφορά παίρνω από τους μεγάλους. Στήριξη μεν αλλά σε όσους τρέχουν για να βγάλουν τιμές. Τώρα το πήρα ένα γκατζςτ η κινητό χιαομι πχ, από μια αποθήκη στην Ολλανδία κ τοφερα εδώ κ θέλω για αυτό 50ε πλας , δεν μπορώ να σε βοηθήσω μάστορα...βασικά νομίζω τα σκρουτζομαγαζο στέκονται λόγω ότι και σωστά δεν πληρώνουν με διάφορους τρόπους το ΦΠΑ.Η δεν το πληρώνουν κανονικά.... Δεν ξέρω αν ισχύει.
 
OP
OP
gc_2009

gc_2009

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2009
Μηνύματα
182
Κριτικές
8
Like
505
Πόντοι
301
Η νέα πληροφορία , η οποία έχει αξία είναι πως, καταστήματα τα οποία έχουν ζημιωθεί, έχουν αρχίσει και συνενοούνται με στόχο την κατάθεση αγωγής αλλά και διαμαρτυρίας προς το κράτος για την καταχρηστική συμπεριφορά αλλά και τις μονοπωλιακές πρακτικές. Θα ενημερώσω πολυ σύντομα..
 

Πολυχρόνης

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Δεκ 2019
Μηνύματα
1.113
Κριτικές
43
Like
4.566
Πόντοι
5.646
Η νέα πληροφορία , η οποία έχει αξία είναι πως, καταστήματα τα οποία έχουν ζημιωθεί, έχουν αρχίσει και συνενοούνται με στόχο την κατάθεση αγωγής αλλά και διαμαρτυρίας προς το κράτος για την καταχρηστική συμπεριφορά αλλά και τις μονοπωλιακές πρακτικές. Θα ενημερώσω πολυ σύντομα..

αγωγή εναντίον ποιού; της πλατφόρμας;
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.936
Κριτικές
30
Like
20.496
Πόντοι
8.846
οι 7 στις 10 κριτικές σε fb, efood, skroutz κλπ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΦΑ.
για δύο λόγους κυρίως
α. γιατί είναι fake, πολύ χειρότερα από τις κριτικές του μπου
β. γιατί για τα περισσότερα προιόντα γίνονται από ανθρώπους που ΔΕΝ ξέρουν τι τους γίνεται.
 

PsYcHo_777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2006
Μηνύματα
2.484
Like
4.185
Πόντοι
456
Το βλέπεις τελείως λάθος αδελφέ, φιλικά.
Όλοι νόμισαν ότι το ίντερνετ τους άνοιξε πόρτες.
Ναι, προσωρινά.
Όταν όμως χωρίς Google, Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, skroutz, Amazon, eBay, efood, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ σαν επιχειρημστιας, και καθημερινά φτύνεις αίμα απλά για να μεγαλώνει ο νταβατζης, και ο υπερνταβατζης, οι οποίοι ανά πάσα στιγμή κάνουν κουμάντο στο μαγαζί σου....που εσύ λες οκ φύγε...αλλά έχουν διαστρεβλωσει τόσο την αγορά που αν φύγεις ή σε διώξουν ΔΕΝ υπάρχεις στο χάρτη..

Δλδ με απλά λόγια...

20 εταιρείες κάνουν κουμάντο στα πάντα...

Γνωρίζεις περί αλγορίθμου του ebay;

Ξέρεις για ποιο λόγο με πέταξε το eBay, με πάνω από 30.000 πωλήσεις και πάνω από 7.000 θετικές κριτικές χωρίς σχεδον καμμια αρνητική (99.9-100% ratio);

Για πιο λόγο να πρέπει να μεγαλώνουν κι άλλο αυτοί και να έχουν μεγαλύτερα κέρδη από το ΑΕΠ κρατών;

Προκαλούν ή οχι μόχλευση της αγοράς;

Και πόσα ακόμη μπορω να γράψω από την εμπειρία μου που βαριέμαι να την γράψω...

Να το πω απλά...
Στην αρχή είναι καλά...αλλά στην πράξη είναι...

Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΑΚΟΥ

Ακριβως το ιδιο λεμε.

Ειμαι μεσα στο internet marketing και ξερω ακριβως πως λειτουργει.
Ειπαμε ριχνουν τη φακα τραβανε κοσμο και μολις πιασουν μια μεγαλη δεξαμενη τοτε τραβανε τη σκανδαλη.

Η αμαζον για 10 χρονια δεν ειχε κερδη γιατι το κυριο focus της ηταν να μαζεψει ολο το κοσμο και να κανει αυτο που λενε dominate την αγορα.

Υπαρχει ενα ρητο στην αμερικη που λεει:
if you're not paying for the product, you are the product

ολοι οσοι ειμαστε μεσα στα social media ειμαστε θυματα αυτου.

Οταν χρησιμοποιουμε Insta, fb, yt, google,skroutz νομιζουμε οτι ειναι ανεξοδο και οτι δε θα χρησιμοποιηθουν εναντιον μας ολα αυτα τα data?

Με τη διαφορα οτι εσυ διαπιστωνεις και ευχεσαι να κανει κατι το κρατος.
Δε μπορει να κανει η Αμερικη τιποτα ουτε στην Αμαζον, γκουγκλ και facebook.

Ενω εγω διαπιστωνω το ιδιο και λεω οτι δε μπορεις να κανεις τιποτα γιατι ετσι ειναι το συστημα.
Ακομα και σε ολα τα retail, supermarkets, τροφιμα, ενδυση γινεται ακριβως αυτο.
Ειμαι σε ειρηνη με αυτο γιατι αυτο ειναι το παιχνιδι.

Οσο διαμαρτυρομαστε τοσο χανουμε χρονο, φαια ουσια για κατι που δεν αλλαζει. Ειναι μερος της ανθρωπινης υπαρξης αφου υπαρχει συστημα με ιδιοκτησια, συσσωρευση πλουτου κλπ σε συνδυασμο με ιντερνετ και παγκοσμια ελευθερη αγορα.
Νομοτελειακα το πραγμα παει προς λιγες μεγαλες υπερεθνικες εταιρειες που εκμεταλλευονται την οικονομια κλιμακας και σβηνουν τους μικρους.

Δε θελω καν να παμε παλιοτερα με μονοπωλεια vanderbilt, rockefeller, jp morgan, ford κλπ κλπ τι γινοταν..
 
Τελευταία τροποποίηση:
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.936
Κριτικές
30
Like
20.496
Πόντοι
8.846
για τα μεν εστιατόρια, καφέ, μπαράκια κλπ γίνεται της πουτάνας στο προμοτοριλίκι...

για καταναλωτικά αγαθά, συσκευές, ηλεκτρονικά κλπ, και προμοτοριλίκι παίζει (λιγότερο όμως), αλλά το βασικότερο οι κριτικές προέρχονται από ανθρώπους που απλά ΔΕΝ έχουν ιδέα και γράφουν ότι μαλακία τους κατέβει προς το καλύτερο ή το χειρότερο, "καίγοντας" ή αποθεώνοντας χωρίς λόγο τα προιόντα που αγόρασαν...
 

PsYcHo_777

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2006
Μηνύματα
2.484
Like
4.185
Πόντοι
456
Προσεξε με δε διαφωνω σε τιποτα απο οτι λετε.

Το συστημα με το ιντερνετ και τη παγκοσμια οικονομια εχει αλλαξει.
Οποιος προσαρμοστει θα βγει απεναντι

ΕΙναι σαν να εχει βγει το αυτοκινητο το 1920 και εγω να ειμαι πεταλωτης αλογων και να διαμαρτυρομαι.
Θα με ξεπερασει η ιστορια...

Ειμαι λιγο κυνικος το ξερω (ειμαι πολυ πιο αυστηρος με τον εαυτο μου)

Θελω να καταλαβεις τη νοοτροπια μου.

Εμεις τι κανουμε ειναι το θεμα
 

Gatekeeper

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2015
Μηνύματα
1.894
Like
1.780
Πόντοι
216
Επειδή πραγματικά μου την έχει βιδώσει το Σκρουτζ, ψάχνω και αν βρω αυτό που θέλω παίρνω τηλέφωνο στο κατάστημα και δίνω τηλεφωνική παραγγελία λέγοντάς τους ότι κάνω τηλεφωνική για να μην τους κρατήσει την προμήθεια το Σκρουτζ, όλοι με ευχαριστούνε. Ποτέ δεν αγοράζω από το καλάθι του Σκρουτζ.
Pin το ποστ του φίλου για τους παλαιούς και τους νέους.

Μου κάνει εντύπωση που πολλοί (αν όχι όλοι) ψωνίζουν μέσω του σκρουτζ και δεν επικοινωνούν άμεσα με το κατάστημα. Φυσικά το ίδιο ισχύει με ξενοδοχεία και κρατήσεις μέσω booking.com, ή hotels.com, φαγαδικα, κτλ. 9.5/10 φορές θα πάρετε καλύτερη τιμή από αυτή του σκρουτζ και θα βοηθήσετε έναν καταστηματάρχη.

Story time και για τις κριτικές, τις οποίες να παίρνετε με καχυποψία: Έψαχνα να αγοράσω μια βαλίτσα την οποία βρηκα στο Factory Outlet. Εν συντομία, η τιμή στο σκρουτζ και η τιμή πριν την πληρωμή στο online καταστημα είχαν σημαντική διαφορά, φυσικά με τη δευτερη να είναι μεγαλύτερη. Η σύζυγος (ηλιθιωδώς) την αγόρασε εντούτοις. Έγραψα αρνητική κριτική στο σκρουτζ για το κατάστημα και την οποία φυσικά το σκρουτζ διεγραψε συνοπτικά, παρά το ο,τι είχα μέχρι και screenshots από διαφορετικές ημέρες πριν και μετά την καταγγελία μου.
 
Εγγρ.
13 Αυγ 2019
Μηνύματα
8.385
Like
10.926
Πόντοι
3.556
Πρέπει όμως η κριτικές να είναι γνήσιες. Πρέπει να ελένχεται πόσες κριτικές έχει κάνει αυτός που την κάνει. Αν είναι 1 και μοναδική είναι μούφα. Στον δικό μου τομέα (έχω eshop από 2009 και δυνατό με 33228 ενεργά προιόντα αυτή την στιγμή και δεν έχω βάλει κανέναν να κάνει κριτική για μένα) γνωρίζω πολλά καταστήματα που κάνουν μούφα κριτικές. τρόποι υπάρχουν πολλοι ακόμα και για να φένεται επιβεβαιωμένη αγορά μέσω σκρουτζ. Για τις κριτικές του google και του facebook δεν υπάρχουν λόγια. Εκεί ακόμα και αναταγωνιστες κάνουν μια κριτικη μόνο με βαθμολογία και όταν τους απαντάς "τι δεν σας άρεσε" τότε μούγκα.
Ακομα και με ενα ποσοστο μουφα κριτικων, και παλι οι αριθμοι ειναι αμειλικτοι. Το βασικοτερο ειναι να ξερεις να "διαβαζεις" τις κριτικες. Πχ ειναι πολυ βασικο:

1. Να υπαρχουν πολλες
2. Να υπαρχει ποικιλια (ημερομηνιες, χρηστες, κειμενα, κλπ)
3. Να αποσιαζουν πολυ αρνητικες ή εστω να ειναι μεμονωμενες. Επισης τι απαντησε η εταιρια σε αυτες.

Και καθε σαιτ εχει δικη του ιδιοσυγκρασια.

Γενικα ακολουθω τις κριτικες εδω και πανω απο 15 χρονια, με πρωτο απ ολα (χρονικα) το booking και με βγαζουν παντα ασπροπροσωπο
 

digger

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.759
Κριτικές
34
Like
4.799
Πόντοι
7.195
ΕΙναι σαν να εχει βγει το αυτοκινητο το 1920 και εγω να ειμαι πεταλωτης αλογων και να διαμαρτυρομαι.
Θα με ξεπερασει η ιστορια...
πάντως (για την ιστορία) οι τότε κυβερνήσεις είχαν δώσει στους σανοπώλες άδεια για βενζινάδικο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom