Διακρίνω μία δυσκολία διάκρισης μεταξύ των εννοιών χλέμπουρας αλήτης γύφτος φραγκάτος μουράτος (όχι υποχρεωτικά ασύμβατες μεταξύ τους) και άντρας έντιμος εργατικός αξιόπιστος αξιοπρεπής ευγενής από την άλλη.
Εγω απο την αλλη διακρινω ΜΕΓΑΛΗ συγχυση μεταξυ ολων των εννοιων που παρεθεσες. Απο ποτε ο φραγκατος η ο χλεμπουρας η ο οποιοσδηποτε τυχαινει να ειναι και αντικειμενικα μαλακας? Και εστω οτι ειναι μαλακας, απο ποτε θα κρινει καποιος τριτος με το ποιον θα παει η καθε μια γκομενα που ΟΥΤΩΣ η αλλως αυτος ο τριτος δεν προκειται να γαμουσε ΠΟΤΕ του? ( καθως δεν θα ηταν ο ιδιος χλεμπουρας η φραγκατος ).
Ο φραγκατος δηλαδη δεν ειναι αξιοπρεπης. Μαλιστα. ( Θυμισε μου οταν αποκτησεις φραγκα να σου πω πως εισαι αναξιοπρεπης και αναξιοπιστος ). Μηπως το λες αυτο επειδη θεωρεις τον εαυτο σου αξιοπρεπη ΕΠΕΙΔΗ δεν εχεις λεφτα? Δεν ξερω την οικονομικη σου κατασταση και δεν με αφορα, αλλα το να θεωρειται καποιος αξιοπρεπης και αξιοπιστος χρησιμοποιωντας ως μοναδικο κριτηριο την επαγγελματικη του πορεια ειναι κατι το οποιο δειχνει ελλειψη κριτικης ικανοτητας ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.
Τι θα πει δηλαδη εργατικος και αξιοπρεπης και αξιοπιστος? Καποιος φραγκατος δηλαδη τα ΕΧΕΣΕ τα λεφτα που εχει? Δεν εκανε το σκατο του παξιμαδι για να τα αποκτησει? Και τον βαζεις αυτοματα απεναντι σου και τον λιθοβολεις με τοση ανεση? Εμενα στα αρχιδια μου για την οικονομικη και κοινωνικη κατασταση του καθε ενα. Δεν εχω τοσο ρηχα κριτηρια. Στα αρχιδια μου αν ειναι εργατης ο αλλος η φραγκατος, δεν θα τον κρινω απο αυτο. Μαλιστα τυχαινει να εχω λιγοτερη εκτιμηση σε αρκετους εργατες, καθως τυχαινει να ειναι οι τυποι οι χλεμπουρες που λες με τα παπακια, αυτοι που εχουν μαυρο νυχι απο τη μποχα ( και καλα κανουν, εμενα δεν με νοιαζει, αλλα εσενα λογικα θα σε νοιαζει καθως ο ορος χλεμπουρας παραπεμπει και σε βρωμια και σε γλοιωδης τυπο κτλ κτλ ) και σφυριζουν σε γκομενες που βρισκονται με τους συνοδους/γκομενους τους χωρις να δειχνουν ιχνος σεβασμου.
Η γυναίκα που καθόταν πρώτα και τη γαμούσε ο κάθε γύφτουλας στο σαράβαλό του
Παλι εχεις αντιφασεις. Απο τη μια λες για τους εργατικους και τιμιους και τα παιδια του Πειραια, και απο την αλλη υποβιβαζεις αυτα τα ατομα ως γυφτουλες με σαραβαλα. Τι σε νοιαζει τι αμαξι εχει ο καθενας? Σαραβαλο για εμενα ειναι το αμαξι το καινουριο και το χλιδατο, καθως ειναι για τον πουτσο για τα προσωπικα μου γουστα. Και ο εργατικος και ο τιμιος και ο ευγενης ειναι γυφτουλας επειδη απο την αγαμησια και την απλυσια φερεται σαν μαλακας και σαν δεν ξερω και εγω τι.
δε μπορεί να απαξιώνει μετά κάποιον επειδή δεν έχει δικό του σπίτι ή αμάξι ή εξοχικό.
Μπορει και παραμπορει. Οπως εγω μπορω να επιλεγω τις γκομενες απο την προελευση τους, καθως δεν γουσταρω ελληνιδες, ετσι μπορει και ο καθενας και η καθε μια να βαζει τα δικα του κριτηρια στο καθετι.
Δεν καταλαβα δηλαδη, η γκομενα πρεπει σωνει και καλα να γαμηθει μαζι σου? Εαν γουσταρει εξοχικο γιατι να γαμηθει εφοσον δεν το εχεις?
Βεβαια εδω υπαρχει και μια αλλη μαυρη τρυπα καθως αυτη η γκομενα που απαξιει να γαμηθει με εσενα επειδη δεν εχεις εξοχικο, μπορει να πηδιοταν με καποιον εργατικο και τιμιο και ευγενη, που για μενα μπορει ο συγκεκριμενος να ειναι και μουνι της λασπης, οποτε βγαινει το συμπερασμα πως ειτε ετσι ειτε αλλιως η γκομενα αυτη αποτελει πουτανα.
Και λεω εγω τωρα. Γιατι ασχολουνται ολοι, και εσυ ακομα περισσοτερο, τοσο πολυ με γκομενες που ουτως η αλλως δεν θα πηδιοντουσαν μαζι τους?
Κι αν θέλει να το παίξει νύφη περιοπής που το μουνί της αξίζει πολύ ακριβά, τότε πρέπει και το μουνί της να είναι σε καλή κατάσταση.
Μαλιστα. Αν τυχει και δεν ξερει να πηδιεται και σου βγαλει το λαδι και μεχρι να κανει μια πιπα της προκοπης περασει κανας χρονος, τοτε θα ειναι παλι μαλακω και πουτανα καθως μεχρι τα 30 εμεινε αγαμητη και δεν ξερει ουτε μια πιπα να κανει.
Αλλά σήμερα οι γυναίκες γαμιούνται με όποιον γουστάρουν και όταν αισθανθούν ότι το βιολογικό ρολόι αρχίζει να μετράει ανάποδα ψάχνουν την απόλυτη εξασφάλιση.
Καλα κανουν. Η μαλλον, καλα να παθουν. Και καλα να παθουν τα τυπακια που την πατανε. Εμενα δεν με νοιαζει αυτο το φαινομενο. Αποτελει πραγματικοτητα στην κοινωνια που ζω, και το κατακρινω παρα πολυ, αλλα στα αρχιδια μου κιολας, γιατι θα παντρευτω αν παντρευτω ποτε, με τα κριτηρια που θα θεσω εγω, και δεν θα με νοιαζει αν η αλλη ειναι ετοιμη να βαρεσει tilt απο την αγαμια η απο τα πολλα τα γαμησια.