Για τη δολοφονία οι ευθύνες είναι οι εξής. Πρώτον οι μισάνθρωπες και αιμοσταγείς ναζιστικές συμμορίες των κουκουλοφόρων ( ίσως αρέσκονται να αυτο-αποκαλούνται" αναρχικοί"). Πάντως θυμίζουν έντονα τις συμμορίες της ναζιστικ΄ς Γερμανίας και της "νύχτας των κρυστάλλων" το 33, όπως και τις δολοφονικές ορδές της Κωνσταντινούπολης το 55. Αυτές οι παρακρατικές ομάδες εξαπολύονται από το καθεστώς, το εξυπηρετούν καταφενέστατα, έχουν την πλήρη κάλυψη και ανοχή του. Χθες ήταν προφανές ότι ήθελαν νεκρούς, το έγκλημα ήταν καθαρά εκ προμελέτης. Είναι στη φιλοσοφία του να μισούν τον " φιλήσυχο πολίτη που δουλεύει , το μικροαστό", και φανερά τους έχουν στοχοποιήσει τελευταία με διάφορες ανακοινώσεις , προκυρήξεις κλπ. Επόμενο ήταν ότι θα τους στοχοποιούσαν και δολοφονικά. Όπως και έγινε. Ήταν μια ξεκάθαρη και σκόπιμη δολοφονία.
Κατά δεύτερον άμεσος υπέθυνος για την τραγωδία , είναι η κτηνώδης και βάρβαρη εργοδοσία. Η οποία, δε φτάνει που για τόσο καιρό "έπαιρνε" τις ζωές των ανθρώπων καθώς τους εκμεταλλευόταν. Τώρα κυριολεκτικά, τις εξέθεσε σε άμεσο κίνδυνο. Γιατί παρόλο που έβλεπε τη λεηλασία και την καταστροφή να έρχονται, αυτοί απτόητοι επέμεναν να μείνει ανοιχτή (!) η τράπεζα! Και μάλιστα απαγορεύτηκε να φύγουν! Επομένως εξετέθησαν άμεσα οι ζωές των ανθρώπων σε κίνδυνο. Χώρια τα άλλα περί πυρασφάλειας κλπ. Ένα απλό πράγμα - 'Εξοδος κινδύνου υπήρχε? Αν όχι τότε οι υπεύθυνοι πρέπει σαφέστατα να λογοδοτήσουν. Πυρκαγιά θα μπορούσε να προκληθεί με οποινδήποτε τρόπο.
Οι δύο αυτοί υπεύθυνοι, συν φυσικά τους διαχειριστές του κράτους τα τελευταία χρόνια συναπαρτίζουν τους διαφορετικούς βραχίονες των διαφόρων " αφεντάδων" μας. Δηλαδή εργοδότες- αφεντικά, κράτος και τα παρακρατικά κουκουλοφόρα τσιράκια τους. Αυτοί πρέπει να στοχοποιηθούν άμεσα και ξεκάθαρα και αποφασιστικά από το κίνημα του λαού. Όχι μόνο δηλαδή οι δολοφόνοι δεν πρέπει να ταυτιστούν με τι κίνημα του λαού, αλλά και με βάση ίδιες τους πράξεις και δηλώσεις είναι ξεκάθαροι εχθροί του και τάσσονται απέναντί του. Επίσης η ανοχή - να μην πούμε και άμεση υποστήριξη - του κράτους προς αυτούς, καταδεικνύει πλέον ξεκάθαρα τις γραμμές των μετώπων. Καταδεικνύεται εν ολίγοις " ποιος είναι μαζί μας και ποιος εναντίον μας".