Νέα

Τα περί οικονομίας και τσέπης €..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα AssFiller
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 46
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Πληθωρισμός ;

  • Θα ξεπεράσει το 5% και έχει και συνέχεια..

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Θα επανέρθει στα φυσιολογικά

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    0

ss21

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2005
Μηνύματα
238
Like
58
Πόντοι
1
"Όσοι (δοικητές) προσπάθησαν να κάνουν καλά τη δουλειά τους έπαιξαν τη ζωή τους κορώνα γράμματα. Ο κύριο Φτενάκης υπήρξε πρόεδρος της εταιρείας κατά την αγορά 3 Airbus. Ως τεχνοκράτης είχε την απρονοησία να ερευνήσει πόσο τα αγοράζαμε και έφυγε νύχτα γιατί φοβήθηκε όπως είπε ότι η μέρα θα τον βρει νεκρό.

- Γ. Λαϊνός (Καθηγήτης Εναέριων Μεταφορών): "Ο κ. Φτενακης απαιλήθηκε ότι θα εκτελεσθεί σε επανειλημμμένα τηλεφωνήματα όπως ο ίδιος είχε  γράψει σε συνέντευξή του στον Οικονομικό Ταχυδρόμο και γι' αυτόν το λόγο απεχώρησε νύχτα από την Ελλάδα και απέστειλε την παραίτηση του από την Αμερική. Η αιτία της απειλής ήταν ότι διαπίστωσε ότι η επιχειρησιακή ιεραρχία και όχι μόνο είχαν αγοράσει είχαν αγοράσει αεροσκάφη Airbus στην τιμή των 94, 93 και 92 εκ. δολλαρίων έκαστο όταν ο ίδιος ο πρόεδρος στην έρευνα που έκανε διαπίστωσε ότι η τιμή των ίδιων αεροσκαφών την εποχή εκείνη δεν υπερέβαινε σε τιμές καταλόγου τα 56 εκ. δολλάρια "

Δηλαδή αγοράσαμε 3 αεροπλάνα ενώ ακριβώς με το ίδιο ποσό θα μπορούσαμε να αγοράσυμε 5."

Από την εκπομπή "Μηχανή του Χρόνου - Ολυμπιακή Αεροπορία"

Πιστεύετε ότι αυτό θα γινόταν αν η Ολυμπιακή ήταν στα χέρια του Ωνάση. Αυτό και άλλα πολλά περιστατικά σαν αυτό αποδεικνύουν ότι το κράτος και ιδιαίτερα το ελληνικό (που απαρτίζεται απο λαμόγια) δεν είναι καλός επιχειρηματίας γιατί είναι δυσκίνητο σαν μηχανισμός και πολύς κόσμος αυτό το εκμεταλλεύεται για να τα αρπάξει. Κι αυτό είναι μόνο μία περίπτωση. Φανταστείτε τι γίνεται τόσα χρόνια με όλες τις προμήθειες της Ολυμπιακής σε όλα τα είδη. Κι αυτά τα λεφτά τα πληρώνει το κράτος δηλαδή εμείς. Κι αυτοί η εργαζόμενοι που τώρα φωνάζουν και διαμαρτύρονται είναι αυτοί που είτε έτρωγαν είτε λούφαραν όπως λέει ο φίλος παραπάνω πηγαίνοντας στη δουλειά τους το 60% των ημερών του έτους.
Εκτός αυτού δε νομίζω ότι η Aegean θα είναι μονοπώλιο. Θα βρεθούν άλλες εταιρείες οι οποίες θα καλύψουν το κενό της Ολυμπιακής.
 

Επισκέπτης
Ως εκ τούτου, καταθέτω αυτή τη στιγμή πρόταση νόμου με θέμα "δημόσιοι υπάλληλοι και κανονικοί άνθρωποι. Προστασία των δεύτερων απο τους πρώτους"

Μακάρι, αλλά είναι δύσκολο να "σπάσει" ένα καθεστως πελατοκρατίας που έχει ρίζες από την εποχή του Βενιζέλου...
 

mprostaris

Μέλος
Εγγρ.
17 Αυγ 2008
Μηνύματα
16
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
"Όσοι (δοικητές) προσπάθησαν να κάνουν καλά τη δουλειά τους έπαιξαν τη ζωή τους κορώνα γράμματα. Ο κύριο Φτενάκης υπήρξε πρόεδρος της εταιρείας κατά την αγορά 3 Airbus. Ως τεχνοκράτης είχε την απρονοησία να ερευνήσει πόσο τα αγοράζαμε και έφυγε νύχτα γιατί φοβήθηκε όπως είπε ότι η μέρα θα τον βρει νεκρό.

- Γ. Λαϊνός (Καθηγήτης Εναέριων Μεταφορών): "Ο κ. Φτενακης απαιλήθηκε ότι θα εκτελεσθεί σε επανειλημμμένα τηλεφωνήματα όπως ο ίδιος είχε  γράψει σε συνέντευξή του στον Οικονομικό Ταχυδρόμο και γι' αυτόν το λόγο απεχώρησε νύχτα από την Ελλάδα και απέστειλε την παραίτηση του από την Αμερική. Η αιτία της απειλής ήταν ότι διαπίστωσε ότι η επιχειρησιακή ιεραρχία και όχι μόνο είχαν αγοράσει είχαν αγοράσει αεροσκάφη Airbus στην τιμή των 94, 93 και 92 εκ. δολλαρίων έκαστο όταν ο ίδιος ο πρόεδρος στην έρευνα που έκανε διαπίστωσε ότι η τιμή των ίδιων αεροσκαφών την εποχή εκείνη δεν υπερέβαινε σε τιμές καταλόγου τα 56 εκ. δολλάρια "

Δηλαδή αγοράσαμε 3 αεροπλάνα ενώ ακριβώς με το ίδιο ποσό θα μπορούσαμε να αγοράσυμε 5."

Από την εκπομπή "Μηχανή του Χρόνου - Ολυμπιακή Αεροπορία"

Πιστεύετε ότι αυτό θα γινόταν αν η Ολυμπιακή ήταν στα χέρια του Ωνάση. Αυτό και άλλα πολλά περιστατικά σαν αυτό αποδεικνύουν ότι το κράτος και ιδιαίτερα το ελληνικό (που απαρτίζεται απο λαμόγια) δεν είναι καλός επιχειρηματίας γιατί είναι δυσκίνητο σαν μηχανισμός και πολύς κόσμος αυτό το εκμεταλλεύεται για να τα αρπάξει. Κι αυτό είναι μόνο μία περίπτωση. Φανταστείτε τι γίνεται τόσα χρόνια με όλες τις προμήθειες της Ολυμπιακής σε όλα τα είδη. Κι αυτά τα λεφτά τα πληρώνει το κράτος δηλαδή εμείς. Κι αυτοί η εργαζόμενοι που τώρα φωνάζουν και διαμαρτύρονται είναι αυτοί που είτε έτρωγαν είτε λούφαραν όπως λέει ο φίλος παραπάνω πηγαίνοντας στη δουλειά τους το 60% των ημερών του έτους.
Εκτός αυτού δε νομίζω ότι η Aegean θα είναι μονοπώλιο. Θα βρεθούν άλλες εταιρείες οι οποίες θα καλύψουν το κενό της Ολυμπιακής.

Σωστός
Στην ίδια εκπομπή όμως αν θυμάμαι καλά έλεγε και ότι η πρώτη μεγάλη απεργία έγινε επι Ωνάση ο οποίος έσπασε και τους έδωσε ό,τι ήθελαν και τότε άρχισαν να παγιώνονται κάτι τρελές αμοιβές και προνόμια. Όταν πλέον την πούλησε ήταν καλό ντιλ γι'αυτόν γιατί θα έμπαινε πολύ μέσα  ;)

Όσο για Aegean ήδη οι τιμές της δεν έχουν μεγάλη διαφορά ενώ και οι περίφημες προσφορές της είναι για τον πέοντα. Μια φορά δε, πέταξα με τόσο στριμωγμένα καθίσματα που δεν χωρούσαν τα πόδια μου να καθίσω κανονικά στο κάθισμα, πρέπει να είχαν βάλει έξτρα σειρές. 1.90 είμαι περίπου αλλά έχω πετάξει πάρα πολλές ώρες και δεν είχα τόσο μεγάλο πρόβλημα ποτέ άλλοτε...
Αυτή που θα την πληρώσει από το θάνατο της Ολυμπιακής όπως και με τόσα άλλα είναι η ελληνική περιφέρεια που πεθαίνει και ειδικά τα νησιά. Μην κοιτάτε με κέντρο την Αθήνα. Δείτε και τον κόσμο που θέλει να πάει στα νησιά χειμώνα.
Πήγε να γίνει μια κίνηση με τα υδροπλάνα και βούλιαξε εν τη γενέσει της...
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Μέχρι και ο Λαναράς είχε κάποια εποχή δική του εταιρεία, την Axon, που πετούσε στις Βρυξέλλες.

Του Λιακουνάκου δεν ήταν η Αξον που ενώ είχε παρουσιαστεί ως υποψήφιος αγοραστής- σωτήρας της ολυμπιακής κύρηξε πτώχευση σε μια νύχτα;

 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
Του Λιακουνάκου δεν ήταν η Αξον που ενώ είχε παρουσιαστεί ως υποψήφιος αγοραστής- σωτήρας της ολυμπιακής κύρηξε πτώχευση σε μια νύχτα;

Σωστός!!!!
Λάθος εκ παραδρομής. Ναι, του Λιακουνάκου.
Axon λέγεται και η εταιρεία του που ασχολείται με τα εξοπλιστικά.
Και όντως πήγε άπατη η εταιρεία ενώ υποτίθεται ότι θα εξαγόραζε την Ολυμπιακή.

Αλλά για ολόκληρη την ιστορία πατείστε εδώ:
(εξαιρετικά ενδιαφερόν παρά τα γνωστά Γαλερίστικα - Σαίκσπηρ δώσε βάση).

Έχω και μία προσωπική ιστορία.
Σε μία προσπάθεια ιδιωτικοποίησης υπό τον Βερελή (έχω χάσει το μέτρημα) ένα από τα υποψήφια σχήματα αγωνίζονταν μέχρι την τελευταία στιγμή να είναι μέσα στον διαγωνισμό. Αγωνίζονταν τρόπος του λέγειν: Εγγυητκή επιστολή έψαχναν και δεν υπήρχε Τράπεζα να τους την δώσει.
Οπότε ο επικεφαλής (και αυτό τρόπος του λέγειν), γνωστός αθλητικός παράγων και γόνος επιφανούς οικογενείας, έπαιρνε τηλέφωνο τον Βερελή και του έλεγε: "Χριστάρα, έρχομαι, έχω την εγγυητική στα χέρια μου. Κράτα τον διαγωνισμό"
Και δεν είχε φυσικά τίποτε γιατί ποτέ Τράπεζα δεν τους έδωσε εγγυητική (ούτε καν η δική τους.......).

 

o palios

Μέλος
Εγγρ.
18 Οκτ 2007
Μηνύματα
953
Like
2
Πόντοι
6
Σωστός
Στην ίδια εκπομπή όμως αν θυμάμαι καλά έλεγε και ότι η πρώτη μεγάλη απεργία έγινε επι Ωνάση ο οποίος έσπασε και τους έδωσε ό,τι ήθελαν και τότε άρχισαν να παγιώνονται κάτι τρελές αμοιβές και προνόμια. Όταν πλέον την πούλησε ήταν καλό ντιλ γι'αυτόν γιατί θα έμπαινε πολύ μέσα  ;)

Όσο για Aegean ήδη οι τιμές της δεν έχουν μεγάλη διαφορά ενώ και οι περίφημες προσφορές της είναι για τον πέοντα. Μια φορά δε, πέταξα με τόσο στριμωγμένα καθίσματα που δεν χωρούσαν τα πόδια μου να καθίσω κανονικά στο κάθισμα, πρέπει να είχαν βάλει έξτρα σειρές. 1.90 είμαι περίπου αλλά έχω πετάξει πάρα πολλές ώρες και δεν είχα τόσο μεγάλο πρόβλημα ποτέ άλλοτε...
Αυτή που θα την πληρώσει από το θάνατο της Ολυμπιακής όπως και με τόσα άλλα είναι η ελληνική περιφέρεια που πεθαίνει και ειδικά τα νησιά. Μην κοιτάτε με κέντρο την Αθήνα. Δείτε και τον κόσμο που θέλει να πάει στα νησιά χειμώνα.
Πήγε να γίνει μια κίνηση με τα υδροπλάνα και βούλιαξε εν τη γενέσει της..




δε μπαινουνε φιλε στα αεροπλανα ουτε εξτρα καθισματα ,ουτε καρεκλιτσες.
αυτο ανηκει στον σχεδιασμο ,τον αρχικο του αεροπλανου.
η αγονη γραμμη ειναι η πιο κερδοφορα ,μιας και τ α δρομολογια ειναι επιδοτουμενα.
αυτο εκαναν εξαλου τα υδροπλανα ,εκοψαν την επιδοτηση απο την Ο.Α και μετα δεν εκαναν και τα δρομολογια ,γιατι δεν τους αφηνε το λιμεναρχειο.
αλλα κανεις δεν ασχοληται με αυτο
μαλλον θα το ξεχασαν.....   
 

mprostaris

Μέλος
Εγγρ.
17 Αυγ 2008
Μηνύματα
16
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
Δεν είπα ότι βάλανε έξτρα σειρές πριν την πτήση  :grin: αλλά τα αφη προσφέρονται με διάφορα configuration και το συγκεκριμένο το είχαν πήξει. ;) Άλλη εξήγηση για τον τόσο μικρό χώρο;;;

Τους είχα στείλει κι ένα χεστήριο στο οποίο απάντησαν μετά από ΜΗΝΕΣ όταν πλέον είχαν παραγγείλει τα νέα τους αφη και μου είπαν ότι πλέον εμπλουτίζεται ο στόλος τους μπλα μπλα μπλα

Για την άγονη γραμμή το θέμα είναι κάποιος να πάει. Ας τα βρούνε τα διάφορα λαμόγια μεταξύ τους, τώρα που λιγοστεύουν και τα πλοία ποιος στη χάρη τους...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom