"Όσοι (δοικητές) προσπάθησαν να κάνουν καλά τη δουλειά τους έπαιξαν τη ζωή τους κορώνα γράμματα. Ο κύριο Φτενάκης υπήρξε πρόεδρος της εταιρείας κατά την αγορά 3 Airbus. Ως τεχνοκράτης είχε την απρονοησία να ερευνήσει πόσο τα αγοράζαμε και έφυγε νύχτα γιατί φοβήθηκε όπως είπε ότι η μέρα θα τον βρει νεκρό.
- Γ. Λαϊνός (Καθηγήτης Εναέριων Μεταφορών): "Ο κ. Φτενακης απαιλήθηκε ότι θα εκτελεσθεί σε επανειλημμμένα τηλεφωνήματα όπως ο ίδιος είχε γράψει σε συνέντευξή του στον Οικονομικό Ταχυδρόμο και γι' αυτόν το λόγο απεχώρησε νύχτα από την Ελλάδα και απέστειλε την παραίτηση του από την Αμερική. Η αιτία της απειλής ήταν ότι διαπίστωσε ότι η επιχειρησιακή ιεραρχία και όχι μόνο είχαν αγοράσει είχαν αγοράσει αεροσκάφη Airbus στην τιμή των 94, 93 και 92 εκ. δολλαρίων έκαστο όταν ο ίδιος ο πρόεδρος στην έρευνα που έκανε διαπίστωσε ότι η τιμή των ίδιων αεροσκαφών την εποχή εκείνη δεν υπερέβαινε σε τιμές καταλόγου τα 56 εκ. δολλάρια "
Δηλαδή αγοράσαμε 3 αεροπλάνα ενώ ακριβώς με το ίδιο ποσό θα μπορούσαμε να αγοράσυμε 5."
Από την εκπομπή "Μηχανή του Χρόνου - Ολυμπιακή Αεροπορία"
Πιστεύετε ότι αυτό θα γινόταν αν η Ολυμπιακή ήταν στα χέρια του Ωνάση. Αυτό και άλλα πολλά περιστατικά σαν αυτό αποδεικνύουν ότι το κράτος και ιδιαίτερα το ελληνικό (που απαρτίζεται απο λαμόγια) δεν είναι καλός επιχειρηματίας γιατί είναι δυσκίνητο σαν μηχανισμός και πολύς κόσμος αυτό το εκμεταλλεύεται για να τα αρπάξει. Κι αυτό είναι μόνο μία περίπτωση. Φανταστείτε τι γίνεται τόσα χρόνια με όλες τις προμήθειες της Ολυμπιακής σε όλα τα είδη. Κι αυτά τα λεφτά τα πληρώνει το κράτος δηλαδή εμείς. Κι αυτοί η εργαζόμενοι που τώρα φωνάζουν και διαμαρτύρονται είναι αυτοί που είτε έτρωγαν είτε λούφαραν όπως λέει ο φίλος παραπάνω πηγαίνοντας στη δουλειά τους το 60% των ημερών του έτους.
Εκτός αυτού δε νομίζω ότι η Aegean θα είναι μονοπώλιο. Θα βρεθούν άλλες εταιρείες οι οποίες θα καλύψουν το κενό της Ολυμπιακής.
- Γ. Λαϊνός (Καθηγήτης Εναέριων Μεταφορών): "Ο κ. Φτενακης απαιλήθηκε ότι θα εκτελεσθεί σε επανειλημμμένα τηλεφωνήματα όπως ο ίδιος είχε γράψει σε συνέντευξή του στον Οικονομικό Ταχυδρόμο και γι' αυτόν το λόγο απεχώρησε νύχτα από την Ελλάδα και απέστειλε την παραίτηση του από την Αμερική. Η αιτία της απειλής ήταν ότι διαπίστωσε ότι η επιχειρησιακή ιεραρχία και όχι μόνο είχαν αγοράσει είχαν αγοράσει αεροσκάφη Airbus στην τιμή των 94, 93 και 92 εκ. δολλαρίων έκαστο όταν ο ίδιος ο πρόεδρος στην έρευνα που έκανε διαπίστωσε ότι η τιμή των ίδιων αεροσκαφών την εποχή εκείνη δεν υπερέβαινε σε τιμές καταλόγου τα 56 εκ. δολλάρια "
Δηλαδή αγοράσαμε 3 αεροπλάνα ενώ ακριβώς με το ίδιο ποσό θα μπορούσαμε να αγοράσυμε 5."
Από την εκπομπή "Μηχανή του Χρόνου - Ολυμπιακή Αεροπορία"
Πιστεύετε ότι αυτό θα γινόταν αν η Ολυμπιακή ήταν στα χέρια του Ωνάση. Αυτό και άλλα πολλά περιστατικά σαν αυτό αποδεικνύουν ότι το κράτος και ιδιαίτερα το ελληνικό (που απαρτίζεται απο λαμόγια) δεν είναι καλός επιχειρηματίας γιατί είναι δυσκίνητο σαν μηχανισμός και πολύς κόσμος αυτό το εκμεταλλεύεται για να τα αρπάξει. Κι αυτό είναι μόνο μία περίπτωση. Φανταστείτε τι γίνεται τόσα χρόνια με όλες τις προμήθειες της Ολυμπιακής σε όλα τα είδη. Κι αυτά τα λεφτά τα πληρώνει το κράτος δηλαδή εμείς. Κι αυτοί η εργαζόμενοι που τώρα φωνάζουν και διαμαρτύρονται είναι αυτοί που είτε έτρωγαν είτε λούφαραν όπως λέει ο φίλος παραπάνω πηγαίνοντας στη δουλειά τους το 60% των ημερών του έτους.
Εκτός αυτού δε νομίζω ότι η Aegean θα είναι μονοπώλιο. Θα βρεθούν άλλες εταιρείες οι οποίες θα καλύψουν το κενό της Ολυμπιακής.