Νέα

Tα δικαιώματα των gay πρέπει επιτέλους κάποτε να ακουστούν

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gayseven7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 118K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

epivitoras300

Μέλος
Εγγρ.
25 Μαρ 2009
Μηνύματα
554
Like
0
Πόντοι
6
Ρε ουστττττττττττττττττττττττττττττττττττττ      μωρη λουγρα.
 

Vanzel

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιαν 2006
Μηνύματα
941
Κριτικές
1
Like
62
Πόντοι
6
1) Δηλαδή θεωρείς ότι
o νόμος πρέπει να ελέγχει τις σεξουαλικές συμπεριφορές των ενηλίκων ;;;;;;
(μιλάμε πάντα για συναινούντες ενήλικους,που δεν παραβλάπτουν δικαιώματα τρίτων)
Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη.
Ανάλυσε την αν θέλεις....
Είμαι πολύ περίεργος να ακούσω πως το φαντάζεσαι!
2) Όχι δεν μου πήρε πολύ ώρα!
3) Είπες
“Από την στιγμή που θα τοαμαγνωριστεί ο γάμος, δηλαδή επισήμως το δικαίωμα στην οικογένεια και την τεκνογονία, θα κινηθείτε δικαστικά για το θέμα της υιοθεσίας και όχι μόνο.” 
Σε ρώτησα:
Τι εννοείς όχι μόνο; Τι άλλο δηλαδή;
(Πέρα από την υιοθεσία; Θα ζητήσουν πχ να επιβληθεί δια νόμου η ομοφυλόφιλη συμπεριφορά; Δεν απαντάς, οκ όπως θες.
4) Θεωρείς ότι οι ομοφυλόφυλοι είναι “καταπιεσμένοι” και όχι καταπιεσμένοι.
Καλά, άποψή σου είναι και δικαίωμά σου να αλλάζεις.
Τι είναι ΕΚΟ; και που κολλάει;
Εγώ θυμάμαι ότι ΕΚΟ είναι μια συντομογραφία από κάτι οργανώσεις της ΝΔ.
Σημαίνει και κάτι άλλο;
5) Γιατί ρωτάς που καταπιέζομαι εγώ;
Τι σχέση έχει αυτό με το αντικείμενο της συζήτησης;
Εσύ μίλησες πρώτα για καταπιεσμένους και μετά δήλωσες πως δεν υπάρχει καταπίεση και δεν είναι και ΕΚΟ.
Εγώ τι σου φταίω αν μπερδεύεσαι;

Θέλω να ξέρω ΕΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ πως βιώνεις την καταπίεση; ΕΚΟ είναι οι Ευπαθείς κοινωνικά ομάδες και δεν εντάσσεστε σε αυτές (αυτό έλειπε να πριμοδοτείστε και extra σε μόρια λόγω της ομοφυλοφιλίας σας) Βεβαίως κατά μία άλλη έννοια, όπως μερικοί σας θεωρούν αρρώστους, ίσως και να υπαχθείτε τελικά!   :grin: Ο  νόμος δεν ελέγχει τις σεξουαλικές συμπεριφορές ενηλίκων αλλά την νομιμοποίηση ανωμάλων συμπεριφορών που δεν συνάδουν με τα κοινωνικά στερεότυπα ή πρότυπα (δες γάμος). Με άλλα λόγια μπορείς να κάνεις σεξ με όποιον θες, όπως θες...άλλο το ένα...άλλο το άλλο... Αν διαφωνείς σε ρωτάω γιατί ο πατέρας δεν παντρεύεται την κόρη; Ενήλικες είναι και οι δύο!Γιατί; Να νομιμοποιήσουμε και αυτό!!!!!!!! Θα μου πεις: Αυτό άααααααλλο. Μπα; Γιατί το δικό να είναι διαφορετικό! Ανώμαλο το ένα, ανώμαλο και το άλλο (με την έννοια του μη ομαλού)

Και σε ξαναωτάω: ΕΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟΣ; Είσαι gay, επαναλαμβάνεις τα ίδια και τα ίδια περί καταπίεσης...αλλά δεν μας λες ένα παράδειγμα, κατι που να σου έχει συμβεί προσωπικά και να είναι μορφή καταπίεσης!
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
1) Θέλω να ξέρω ΕΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ πως βιώνεις την καταπίεση;
2)ΕΚΟ είναι οι Ευπαθείς κοινωνικά ομάδες και δεν εντάσσεστε σε αυτές (αυτό έλειπε να πριμοδοτείστε και extra σε μόρια λόγω της ομοφυλοφιλίας σας) Βεβαίως κατά μία άλλη έννοια, όπως μερικοί σας θεωρούν αρρώστους, ίσως και να υπαχθείτε τελικά!
3)Ο  νόμος δεν ελέγχει τις σεξουαλικές συμπεριφορές ενηλίκων αλλά την νομιμοποίηση ανωμάλων συμπεριφορών που δεν συνάδουν με τα κοινωνικά στερεότυπα ή πρότυπα (δες γάμος). Με άλλα λόγια μπορείς να κάνεις σεξ με όποιον θες, όπως θες...άλλο το ένα...άλλο το άλλο... Αν διαφωνείς σε ρωτάω γιατί ο πατέρας δεν παντρεύεται την κόρη; Ενήλικες είναι και οι δύο! Γιατί; Να νομιμοποιήσουμε και αυτό!!!!!!!! Θα μου πεις: Αυτό άααααααλλο.
4) Μπα; Γιατί το δικό να είναι διαφορετικό! Ανώμαλο το ένα, ανώμαλο και το άλλο (με την έννοια του μη ομαλού)

5) Και σε ξαναωτάω: ΕΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟΣ; Είσαι gay, επαναλαμβάνεις τα ίδια και τα ίδια περί καταπίεσης...αλλά δεν μας λες ένα παράδειγμα, κατι που να σου έχει συμβεί προσωπικά και να είναι μορφή καταπίεσης!

Προσπαθώντας ν' απαντήσω στο σημείωμα σου εντόπισα 5 άξονες τους οποίους και αρίθμησα προς διευκόλυνση του διαλόγου.

1και 5) Μεγάλο το άγχος σου αγαπητέ να με ορίσεις ως ομοφυλόφιλο. Γιατί άραγε; Δήλωσα κάπου εγώ κάτι τέτοιο; Ή νομίζεις ότι στερούμαι θάρρους να το δηλώσω, αν είχα λόγο; Αρα λοιπόν δεν έχεις κανένα παραπάνω  λόγο να με θωρείς και να με αποκαλείς ομοφυλόφιλο, από όσους έχω εγώ να το κάνω για σένα.
Περαιτέρω ρωτώ εγώ τι επίπτωση έχει στο διάλογό μας έχει το αν είμαι ομοφυλόφιλος ή όχι; Και άρα τι νόημα έχει η ερώτησή σου;
Το θέμα της καταπίεσης των gay το έθεσες εσύ. Γι να πείς στη συνέχεια ότι λάθεψες και εννοούσες  “καταπίεση” δηλαδή δήθεν καταπίεση.
2, 3 και 4) Κανείς δεν τοποθετεί τους ομοφυλόφιλους στις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες. Οι ομοφυλόφυλοι είναι μια κατηγορία συμπολιτών μας με όλα τα δικαιώματα και τις υποχρέωσεις  των ελλήνων πολιτών και με διαφορετική ερωτική συμπεριφορά/ προσανατολισμό. Οι έννοιες “ανωμαλία” και “αρρώστια” έχουν  πάψει να χαρακτηρίζουν τα εν λόγω άτομα στο δημόσιο διάλογο εδώ και δεκαετίες. Η άπελπις προσπάθεια (και διαφόρων άλλων χρηστών στο φόρουμ) να συνδεθεί η ομοφυλοφιλία με τους όρους αυτούς (δες μακρύ διάλογο που πραγματοποιήθηκε για την κοπρολαγνία πχ) νομίζω ότι οδηγεί και εσένα να μεταθέτεις τη συζήτηση στο πεδίο της αιμομιξίας.

Σε ότι με αφορά, όπως είδες, μιλώ για τα θέματα των ομοφυλόφιλων καθαρά από την οπτική της υπεράσπισης  των ίσων δικαιωμάτων τους στην κοινωνική συμβίωση και τίποτε πέραν αυτού.

Αντιγράφω τμήμα της απάντησής μου στο χρήστη stavros51 για τα όρια μεταξύ διαλόγου και “ξεκατινιάσματος”

Η  άποψή μου έχει τουλάχιστον την ίδια νομιμοποίηση και βαρύτητα με τη δική σου ή όποια άλλη. Τολμώ δε να πω (σεμνυνόμενος) ότι εν προκειμένω την έχω διατυπώσει με απόλυτη σαφήνεια, τεκμηρίωση και μετριοπάθεια.
Σε ένα διάλογο μεταξύ αντίθετων απόψεων αν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί κοινός τόπος ή εν πάση περιπτώσει να εντοπισθούν οι διαφορές και να μην καταλήξει ο διάλογος σε ξεκατίνιασμα όπως  καταλήγουν όλοι οι διάλογοι εδώ, προϋποθέσεις είναι:
α)  να τηρηθούν οι κανόνες της λογικής (τα  μόνα αυτονόητα που δέχομαι) και
β) να αιτιολογείται αυστηρά λογικά η κάθε θέση.

Προφανώς διάλογος μεταξύ αντίθετων αξιολογικών θέσεων (πχ συμπαθώ /δεν συμπαθώ τους ομοφυλόφιλους ) είναι πιο δύσκολος και απαιτεί μεγαλύτερες αντοχές και ανοχές από τις διαθέσιμες εδώ.
Όμως διάλογος με βάση «αντικειμενικά ζητήματα» όπως δικαιώματα που είναι θεσπισμένα ή ζητείται να θεσπιστούν μπορεί να γίνει.
Στην περίπτωση αυτή εγώ επιδιώκω πρώτα να εντοπιστούν τα επίδικα και στη συνέχεια να λάβει θέση καθείς τι γνώμη έχει σε σχέση με αυτά.
Η προσπάθεια να «βρεις τα αίτια της επιμονής μου» είναι μια διαδικασία που υπονομεύει την άποψή μου και ως εκ τούτου δεν μπαίνω σ’ αυτή. Υποδηλώνει ότι η άποψή μου είναι τόσο λάθος που μόνον αν έχω κάποιο συγκεκριμένο ατομικό συμφέρον θα την υποστήριζα.
Η λογική αυτή (της αναζήτησης των αιτίων της άποψης του άλλου) είναι η αρχή του τέλους του διαλόγου και η αρχή του ξεκατινιάσματος.

αυτά αγαπητέ
έρρωσθε
ΠΠ
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Προσπαθώντας ν' απαντήσω στο σημείωμα σου εντόπισα 5 άξονες τους οποίους και αρίθμησα προς διευκόλυνση του διαλόγου.

1και 5) Μεγάλο το άγχος σου αγαπητέ να με ορίσεις ως ομοφυλόφιλο. Γιατί άραγε; Δήλωσα κάπου εγώ κάτι τέτοιο; Ή νομίζεις ότι στερούμαι θάρρους να το δηλώσω, αν είχα λόγο; Αρα λοιπόν δεν έχεις κανένα παραπάνω  λόγο να με θωρείς και να με αποκαλείς ομοφυλόφιλο, από όσους έχω εγώ να το κάνω για σένα.
Περαιτέρω ρωτώ εγώ τι επίπτωση έχει στο διάλογό μας έχει το αν είμαι ομοφυλόφιλος ή όχι; Και άρα τι νόημα έχει η ερώτησή σου;
Το θέμα της καταπίεσης των gay το έθεσες εσύ. Γι να πείς στη συνέχεια ότι λάθεψες και εννοούσες  “καταπίεση” δηλαδή δήθεν καταπίεση.
2, 3 και 4) Κανείς δεν τοποθετεί τους ομοφυλόφιλους στις ευπαθείς κοινωνικά ομάδες. Οι ομοφυλόφυλοι είναι μια κατηγορία συμπολιτών μας με όλα τα δικαιώματα και τις υποχρέωσεις  των ελλήνων πολιτών και με διαφορετική ερωτική συμπεριφορά/ προσανατολισμό. Οι έννοιες “ανωμαλία” και “αρρώστια” έχουν  πάψει να χαρακτηρίζουν τα εν λόγω άτομα στο δημόσιο διάλογο εδώ και δεκαετίες. Η άπελπις προσπάθεια (και διαφόρων άλλων χρηστών στο φόρουμ) να συνδεθεί η ομοφυλοφιλία με τους όρους αυτούς (δες μακρύ διάλογο που πραγματοποιήθηκε για την κοπρολαγνία πχ) νομίζω ότι οδηγεί και εσένα να μεταθέτεις τη συζήτηση στο πεδίο της αιμομιξίας.

Σε ότι με αφορά, όπως είδες, μιλώ για τα θέματα των ομοφυλόφιλων καθαρά από την οπτική της υπεράσπισης  των ίσων δικαιωμάτων τους στην κοινωνική συμβίωση και τίποτε πέραν αυτού.

Αντιγράφω τμήμα της απάντησής μου στο χρήστη stavros51 για τα όρια μεταξύ διαλόγου και “ξεκατινιάσματος”

Η  άποψή μου έχει τουλάχιστον την ίδια νομιμοποίηση και βαρύτητα με τη δική σου ή όποια άλλη. Τολμώ δε να πω (σεμνυνόμενος) ότι εν προκειμένω την έχω διατυπώσει με απόλυτη σαφήνεια, τεκμηρίωση και μετριοπάθεια.
Σε ένα διάλογο μεταξύ αντίθετων απόψεων αν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί κοινός τόπος ή εν πάση περιπτώσει να εντοπισθούν οι διαφορές και να μην καταλήξει ο διάλογος σε ξεκατίνιασμα όπως  καταλήγουν όλοι οι διάλογοι εδώ, προϋποθέσεις είναι:
α)  να τηρηθούν οι κανόνες της λογικής (τα  μόνα αυτονόητα που δέχομαι) και
β) να αιτιολογείται αυστηρά λογικά η κάθε θέση.

Προφανώς διάλογος μεταξύ αντίθετων αξιολογικών θέσεων (πχ συμπαθώ /δεν συμπαθώ τους ομοφυλόφιλους ) είναι πιο δύσκολος και απαιτεί μεγαλύτερες αντοχές και ανοχές από τις διαθέσιμες εδώ.
Όμως διάλογος με βάση «αντικειμενικά ζητήματα» όπως δικαιώματα που είναι θεσπισμένα ή ζητείται να θεσπιστούν μπορεί να γίνει.
Στην περίπτωση αυτή εγώ επιδιώκω πρώτα να εντοπιστούν τα επίδικα και στη συνέχεια να λάβει θέση καθείς τι γνώμη έχει σε σχέση με αυτά.
Η προσπάθεια να «βρεις τα αίτια της επιμονής μου» είναι μια διαδικασία που υπονομεύει την άποψή μου και ως εκ τούτου δεν μπαίνω σ’ αυτή. Υποδηλώνει ότι η άποψή μου είναι τόσο λάθος που μόνον αν έχω κάποιο συγκεκριμένο ατομικό συμφέρον θα την υποστήριζα.
Η λογική αυτή (της αναζήτησης των αιτίων της άποψης του άλλου) είναι η αρχή του τέλους του διαλόγου και η αρχή του ξεκατινιάσματος.

αυτά αγαπητέ
έρρωσθε
ΠΠ

:jerking: :jerking:

χρόνο να φας βρίσκεις, ή τη βγάζεις με χαπάκια σα τους αστροναύτες?  :think:
 

SEX_PYR

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουλ 2009
Μηνύματα
345
Like
1
Πόντοι
1
οι πούστηδες είναι πάντα κωλόφαρδοι
Φιλοσοφικό απόφθεγμα, που είναι αντάξιο σοβαρής επιστημονικής μελέτης, μιας και είναι μυστήριο λογοπαίγνιο μεταξύ της μεταφοράς, όπου κάποιος πούστης τυχαίνει να είναι κωλόφαρδος και μεταξύ της κυριολεξίας, όπου αυτός που τον παίρνει καδρόνι και τον βγάζει ροκανίδι έχει ξεχειλωμένη σούφρα.

Όμως...

Οι συνδυασμοί μεταξύ κυριολεκτικής και μεταφορικής έννοιας, που είναι 2 x 2 = 4, κάνουνε τη φράση πολυσήμαντη. Είναι δηλαδή σα να λέει κάποιος τέσσερις διαφορετικές αλήθειες στη συσκευασία της μιας.

1. Ο πούστης (μεταφορικά) είναι κωλόφαρδος (μεταφορικά). Αυτό σημαίνει, ότι ένας ύπουλος άνθρωπος είναι πάντα βολεψάκιας, εξ ου και την περνάει καλά.

2. Ο πούστης (μεταφορικά) είναι κωλόφαρδος (κυριολεκτικά). Αυτό σημαίνει, ότι κάποιος που είναι ύπουλος, πρέπει κανονικά να τον παίρνει.

3. Ο πούστης (κυριολεκτικά) είναι κωλόφαρδος (μεταφορικά). Αυτό σημαίνει, ότι κάποιος που τον παίρνει, κάπως θα την βολέψει.

4. Ο πούστης (κυριολεκτικά) είναι κωλόφαρδος (κυριολεκτικά). Αυτό σημαίνει, ότι όποιος τον παίρνει, ξεχειλώνει η σούφρα του.

Επειδή λοιπόν όλες οι παραπάνω φράσεις είναι βαθύτατα φιλοσοφημένες αλήθειες, σε περίπτωση που δεν ξέρεις τι συμβαίνει με κάποιο άτομο, λες ένα «οι πούστηδες είναι πάντα κωλόφαρδοι», πιάνεις έτσι όλες τις περιπτώσεις και ξεμπερδεύεις. Είναι σαν χορήγηση αντιβίωσης ευρέος φάσματος.
 

Vanzel

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιαν 2006
Μηνύματα
941
Κριτικές
1
Like
62
Πόντοι
6
αν είναι κανείς έξυπνος και μεθοδικός όλα τα προλαβαίνει!!!

Δεν είναι εξυπνάδα το να προσπαθείς να πείσεις με πράγματα που δεν πείθουν κανένα. Επίσης, να απαντάς επί της ουσίας!Και κάτι ακόμη...ότι απαντήσεις ήταν να πάρεις, τις πήρες, την άποψη σου την διαβάσαμε....Μην αναμασάμε λοιπόν τα ίδια και τα ίδια!Αν έχεις να πεις κάτι καινούργιο, πες το...προσωπικά δεν νομίζω να έχω να πω κάτι καινούργιο. Την γνώμη μου την εξέφρασα ουκ ολίγες φορές! Απλά μην αναλώνουμε την συζήτηση στα ίδια και τα ίδια!Πολύ απλά, εμένα δεν με πείθεις...
 

nick699

Μέλος
Εγγρ.
3 Αυγ 2008
Μηνύματα
90
Κριτικές
5
Like
0
Πόντοι
0
javascript:void(0);ειστε τυχεροι εσεις οι πουστηδες-γκει ποδεν ζει ο παπαδοπουλος και ο χιτλερ αλλιως θα σας ελεγα εγω για.....δικαιωματα βρομοπουστες ουστ
 

nick699

Μέλος
Εγγρ.
3 Αυγ 2008
Μηνύματα
90
Κριτικές
5
Like
0
Πόντοι
0
Στην πυρρά ρεεε,στα δύο μέτρα εκτέλεση όλοι όσοι είναι αριστεροί,gay ή άλλης εθνικότητας!!! :dancing:
Και μετά μου λέτε δεν είμαστε φασίστες!!! :headbang: :headbang:
γιατα ρε φιλε ειμαι εγω φασιστας επειδη δεν τους γουσταρω?κανε οτι κανεις σπιτι σου οχι και εξω στον δρομο να σε βλεπουν και παιδακια και να τους λες οτι ειναι και σωστο αυτο που κανεις ελεος!!
 

Tsambo

Μέλος
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
5.195
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
66
ετσι δεν ειναι ρε αρχοντα?αυτα ειναι τα προτυπα?ωραια προτυπα ας τα βαλουν και αυτα στο κολο τους
Δεν ξερω... Συγκρινε τα προτυπα του γκευ και του Χιτλερ (και των ομοιων του). Νομιζω οτι αν βαζαμε μια ψηφοφορια (Gay ή Hitler) θα βγαζαμε πολυτιμα συμπερασματα...

Εντωμεταξυ παρε μερικες φωτογραφιες που βοηθουν στη συγκριση...

http://[URL unfurl="true"]www.photo.net/photo/pcd0155/gay-parade-21.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.vho.org/GB/Books/dth/Image21.jpg[/img[/URL]]
 

Επισκέπτης
γιατα ρε φιλε ειμαι εγω φασιστας επειδη δεν τους γουσταρω?κανε οτι κανεις σπιτι σου οχι και εξω στον δρομο να σε βλεπουν και παιδακια και να τους λες οτι ειναι και σωστο αυτο που κανεις ελεος!!
Τον Χίτλερ φίλε δεν πρέπει να τον πιάνεις στο στόμα σου ούτε για αστείο,εκεί η ενστασή μου!!!
Χώρια τα λόγια που χρησιμοποιήσες: άκου στην πυρρά;!
 

nick699

Μέλος
Εγγρ.
3 Αυγ 2008
Μηνύματα
90
Κριτικές
5
Like
0
Πόντοι
0
Δεν ξερω... Συγκρινε τα προτυπα του γκευ και του Χιτλερ (και των ομοιων του). Νομιζω οτι αν βαζαμε μια ψηφοφορια (Gay ή Hitler) θα βγαζαμε πολυτιμα συμπερασματα...

Εντωμεταξυ παρε μερικες φωτογραφιες που βοηθουν στη συγκριση...

http://[URL unfurl="true"]www.photo.net/photo/pcd0155/gay-parade-21.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.vho.org/GB/Books/dth/Image21.jpg[/img[/URL]]
[/quote]να σου πω ρε φιλαρα εσυ τι εισαι?γκευ?
 

nick699

Μέλος
Εγγρ.
3 Αυγ 2008
Μηνύματα
90
Κριτικές
5
Like
0
Πόντοι
0
Τον Χίτλερ φίλε δεν πρέπει να τον πιάνεις στο στόμα σου ούτε για αστείο,εκεί η ενστασή μου!!!
Χώρια τα λόγια που χρησιμοποιήσες: άκου στην πυρρά;!
γιατι??????εισαι και εσυ γκευ?????/
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom