tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.725
- Πόντοι
- 1.306
τι σχέση εχει αυτό τώρα?
δεν είναι δηλαδή ομοφυλόφιλος ο τύπος?
τι σχέση εχει αυτό τώρα?
γιατί μόνο ομοφυλλόφιλοι παιδεραστές υπάρχουν?δεν είναι δηλαδή ομοφυλόφιλος ο τύπος?
γιατί μόνο ομοφυλλόφιλοι παιδεραστές υπάρχουν?
δεν είναι δηλαδή ομοφυλόφιλος ο τύπος?
το επιχείρημα παρακαλώ ....![]()
Ο εγκέφαλός του (ποιος??) φτάνει..
Η απορία μου είναι ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ αυτοί οι εγκέφαλοι...![]()
Τα "πιο ανοιχτά μυαλά" σαν το γιατρό
Έχουν όλα τα δικαιώματα απο το ελληνικό δίκαιο ως άτομα. Απεναντι στο νόμο είναι ίσοι.
Τώρα αν ο περίγυρος του καθενός τους επιφυλάσει διαφορετική μεταχείρηση, δεν ειναι κατι που ο νόμος μπορεί να το αντιμετωπίσει, ειδικα αν περιορίζεται σε σχόλια ή απλα περιφρόνηση. Είναι θεμα διαπροσωπικών σχέσεων. Και όπως δακτυλοδεικτούν τον μοιχό, κλέφτη, ψευτη, απατεώνα, πρωην υπουργο κλπ μπορει να δακτυλοδεικτούν και τον ομοφιλόφιλο.
Δεν λεω ότι ειναι τα ίδια, απλα λεω οτι συμβαίνει και δεν μπορει κανεις να κάνει κάτι. Μπορεί;
Αυτό που ζητούν οι ομοφυλόφιλοι, ειναι να πάψει η κοινωνία να τους έχει δακτυλοδεικτούμενους και να τους θεωρήσει σαν `φυσιολογικούς`. Αυτο ειναι το λιγότερο αφελές. Ο καθένας κοιταζει το θεμα αυτο με την δικη του οπτική και να ζητας μια ολοκληρη κοινωνια να αλλαξει γνώμη για κατι επειδη το θελεις εσυ ειναι ουτοπικό.
Το να ζητάς νομοθετικές αλλαγές ελπίζοντας σε αλλαγη νοοτροπίας ενός λαού, είναι πάλι ατυχές. Ειδικά όταν αναφέρεσαι σε θεσμούς ισχυρούς στην χώρα τουτη, όπως του γάμου και της μητρο/πατροτητας. Αυτο δημιουργεί αντιστάσεις και αντιδράσεις που σίγουρα οι ομοφυλοφιλοι πατριώτες δεν θέλουσι.
Το να ζητάς πάλι όλοι να αλλαξουν οπτικη επειδή και εσυ προσωπικά ίσως ξέρεις οτι αυτο που κανεις είναι όχι τοσο νορμάλ (για να μην πω ανηθικό/ανωμαλο) ώστε να εχεις άλλοθι για τις `πομπές` σου (κατα την οπτική της οικογένειας σου αν γνωρίζει), και να εχεις ησυχη την ψυχη σου οταν κοιμασαι το βράδυ, είναι το λιγότερο ψυχοδιαστροφικό.
Εγω προσωπικά δεν έχω προβλημα με αυτά τα άτομα. Δεν μου αρέσει αυτό που κάνουν αλλα δεν επιβάλλω την γνώμη μου σε αυτούς ουτε με νοιαζει, όπως δεν με νοιάζει αν καποιοι εχουν βιτσια, ειναι παρτοζιάρηδες κλπ, χέστηκουμ.
Αλλα οι ομοφυλόφιλοι δεν ειναι παιδεραστές, δεν εχουν στο νού τους να πανε με παιδάκια/αφηβους ουτε να προσυλητίσουν κανενα σε αυτό που κάνουν. Εξόν ίσως απο καναν πορνόγερο που θέλει να τον πηδήξουν. Μην ακουω μαλακιες του στύλ μακρια απο το γιό μου κλπ. Αν ειναι να το εχει θα το εχει ή όχι. Κανενας δεν θα σου κανει το παιδι πουστη. Το προτυπο του πατερα ή της μανας το κανει, ή το ΔΝΑ, ή δεν ξέρω. Κοψτου την τηλεόραση του παιδιου να μην σου γίνει αν ειναι...
Οι ομοφυλόφιλοι καλό ειναι να ειναι διακριτικοί, και οι εκπρόσωποι τους να ειναι χαμηλών τόνων. Διότι χάνουν πόντούς και επιχειρηματα.
Δεν ξέρω, αν αυτά που έγραψα σας φαίνονται λογικά, είναι η δική μου οπτική
γιατι σας βλεπω και μαλωνετε...
Η απορία μου είναι ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ αυτοί οι εγκέφαλοι...![]()
Όπως ακριβώς λειτουργεί και ο δικός σου,
που μόλις ακούσεις πχ για Ελλάδα κάνεις εμετό.
Γιατι σε παραξενεύει;
Νομίζεις ότι είσαι καλύτερος;
Μουτζαχεντίν είσαι κι εσύ, απλά από άλλη μεριά....
Καλησπέρα σε όλους,
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα όσον αφορά το γάμο μεταξύ ομοφυλόφιλων...νομίζω πως είναι άδικο να μην μπορούν να τυγχάνουν, σε επίπεδο νόμων, της ίδιας μεταχείρησης που τυγχάνουν τα ετερόφυλα ζευγάρια.
Η υιοθεσία τώρα, είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα.
Από νομικής άποψης, στην ελληνική νομοθεσία,μετά απο την αναθεώρηση του 1996,το όλο θέμα της υιοθεσίας ανηλίκου έχει να κάνει με μια μοναδική ουσιαστική προυπόθεση,το συμφέρον του υιοθετούμενου τέκνου. Δηλαδή, τον δικαστή, που θα εκδώσει τελεσίδικη απόφαση για τέλεση υιοθεσίας, δεν τον ενδιαφέρει τόσο η επιθυμία απλώς 2 συζύγων να γίνουν γονείς, αλλά αν οι ίδιοι είναι ικανοί να εξασφαλίσουν το καλύτερο οικογενειακό περιβάλλον στο παιδί λόγω και της σοβαρότητας της υιοθεσίας, ως πλήρους εξομοίωσης με βιολογική οικογένεια.Και από εδώ απορρέουν τυπικές προυποθέσεις όπως π.χ. ο σύζυγος ή οι σύζυγοι να έχουν δικαιοπρακτική ικανότητα-να μη βρίσκονται σε ψυχική ή νοητική διαταρραχή κατά τη στιγμή της συναίνεσης στο δικαστήριο-ώστε η βούλησή τους να είναι πραγματική και ουσιαστική.
Επειδή το οικογενειακό/συζυγικό περιβάλλον είναι το πιο κρίσιμο θέμα για την απόφαση του πολυμελούς πρωτοδικείου,λαμβάνεται υπόψιν και μια Έκθεση κοινωνικής έρευνας από κοινωνική υπηρεσία(π.χ.Πρόνοια),η οποία είναι απόρρητη και απλώς συμβουλευτική,η οποία πληροφορεί τον δικαστή για το ποιόν της συγκεκριμένης οικογένειας/συζύγων.
Με τα συγκεκριμένα που ανέφερα,υποστηρίζω οτι δεν υφίσταται διάκριση βάσει φύλου των δύο γονέων σ'ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπου η Πολιτεία αναθέτει έναν άνθρωπο υπό την προστασία και γονική μέριμνα ενός ζευγαριού.
Κι'αυτό γιατί, στην περίπτωση ομόφυλων ζευγαριών,που δεν αμφιβάλλω οτι υπάρχει ζευγάρι κατάλληλο, υφίσταται το πρόβλημα της μη νομικής κατοχύρωσης των σχέσεων τους(οποιασδήποτε μορφής) και έτσι π.χ. μια υιοθεσία που θα είχε τελέσει η Μαρία, ενός αγοριού,δε θα τελούνταν στην κοπέλα της,γιατί νομικά δεν έχουν σχέση με την ερμηνεία του αρ.1561 ΑΚ που απαιτεί νόμιμη οικογένεια. Άρα,υφίσταται διάκριση βάσει σεξουαλικού προσανατολισμού, που εδράζεται στη μη αναγνώριση της σχέσης της-άμεσα συνδεόμενη με το δικαίωμα υιοθεσίας.
Αν έχω κάπου λάθος, ας το διορθώσουν οι νομικοί του site.
Καλησπέρα σε όλους,
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα όσον αφορά το γάμο μεταξύ ομοφυλόφιλων...νομίζω πως είναι άδικο να μην μπορούν να τυγχάνουν, σε επίπεδο νόμων, της ίδιας μεταχείρησης που τυγχάνουν τα ετερόφυλα ζευγάρια.
Η υιοθεσία τώρα, είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα.
Από νομικής άποψης, στην ελληνική νομοθεσία,μετά απο την αναθεώρηση του 1996,το όλο θέμα της υιοθεσίας ανηλίκου έχει να κάνει με μια μοναδική ουσιαστική προυπόθεση,το συμφέρον του υιοθετούμενου τέκνου. Δηλαδή, τον δικαστή, που θα εκδώσει τελεσίδικη απόφαση για τέλεση υιοθεσίας, δεν τον ενδιαφέρει τόσο η επιθυμία απλώς 2 συζύγων να γίνουν γονείς, αλλά αν οι ίδιοι είναι ικανοί να εξασφαλίσουν το καλύτερο οικογενειακό περιβάλλον στο παιδί λόγω και της σοβαρότητας της υιοθεσίας, ως πλήρους εξομοίωσης με βιολογική οικογένεια.Και από εδώ απορρέουν τυπικές προυποθέσεις όπως π.χ. ο σύζυγος ή οι σύζυγοι να έχουν δικαιοπρακτική ικανότητα-να μη βρίσκονται σε ψυχική ή νοητική διαταρραχή κατά τη στιγμή της συναίνεσης στο δικαστήριο-ώστε η βούλησή τους να είναι πραγματική και ουσιαστική.
Επειδή το οικογενειακό/συζυγικό περιβάλλον είναι το πιο κρίσιμο θέμα για την απόφαση του πολυμελούς πρωτοδικείου,λαμβάνεται υπόψιν και μια Έκθεση κοινωνικής έρευνας από κοινωνική υπηρεσία(π.χ.Πρόνοια),η οποία είναι απόρρητη και απλώς συμβουλευτική,η οποία πληροφορεί τον δικαστή για το ποιόν της συγκεκριμένης οικογένειας/συζύγων.
Με τα συγκεκριμένα που ανέφερα,υποστηρίζω οτι δεν υφίσταται διάκριση βάσει φύλου των δύο γονέων σ'ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπου η Πολιτεία αναθέτει έναν άνθρωπο υπό την προστασία και γονική μέριμνα ενός ζευγαριού.
Κι'αυτό γιατί, στην περίπτωση ομόφυλων ζευγαριών,που δεν αμφιβάλλω οτι υπάρχει ζευγάρι κατάλληλο, υφίσταται το πρόβλημα της μη νομικής κατοχύρωσης των σχέσεων τους(οποιασδήποτε μορφής) και έτσι π.χ. μια υιοθεσία που θα είχε τελέσει η Μαρία, ενός αγοριού,δε θα τελούνταν στην κοπέλα της,γιατί νομικά δεν έχουν σχέση με την ερμηνεία του αρ.1561 ΑΚ που απαιτεί νόμιμη οικογένεια. Άρα,υφίσταται διάκριση βάσει σεξουαλικού προσανατολισμού, που εδράζεται στη μη αναγνώριση της σχέσης της-άμεσα συνδεόμενη με το δικαίωμα υιοθεσίας.
Αν έχω κάπου λάθος, ας το διορθώσουν οι νομικοί του site.
δρ μου,
όταν αναγκάζεσαι (γιατί άραγε)
να υπερασπιστείς αστήρικτες υποθέσεις, καταλήγεις στη γελοιότητα της τραμουντάνας.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΓΑΜΙΑΣ/ΠΟΛΥΓΑΜΙΑΣ από την αναγνώριση του δικαιώματος γάμου στου ομοφυλόφιλους...
αν θέλετε να κάνετε διαγωνισμό μαλακίας ελεύθερα....
Ρε ΠαΠακι, παλι σε επιασε το μητρικο σου ενστικτο?
τι θα κανω με σενα, πες μου?
μανα δε γινεσαι! Ειναι Α-φυσικο και ειναι και τελειως φασιστικο να αποφασιζουν αλλοι για τη ζωη και το μελλον ενος παιδιου που τη συγκεκριμενη στιγμη δεν εχει τη δυνατοτητα να εκφερει τη γνωμη του! ΤΕΛΟΣ!
ελα ρε? γιαυτο θελουν να υιοθετουν οι γκαιη? για να μη μενουν τα παιδια στα ορφανοτροφεια?καλά,
άσε τα παιδιά στα ορφανοτροφεία, τα ιδρύματα και τους δρόμους που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ...