Νέα

Tα δικαιώματα των gay πρέπει επιτέλους κάποτε να ακουστούν

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gayseven7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 119K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Ο εγκέφαλός του (ποιος??) φτάνει..

Η απορία μου είναι ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ αυτοί οι εγκέφαλοι...  :think:

Έχουν εγγεγραμένο το "πατρίς, θρησκεία, οικογένεια, κοινωνική υποκρισία"
και χτυπάει καμπανάκι μόλις δουν κάτι "αποκλίνον";

Κι αντε η τραμουντανα είναι της γραμμής της "εθνοσωτηρίου"...

Τα "πιο ανοιχτά μυαλά" σαν το γιατρό πως δικαιολογούνται να πέφτουν στις ίδιες μαλακίες;

Είναι αντιαριστερό εξαρτημενο ανακλαστικό, ή
είναι η παραδοσιακή συντήρηση που υπάρχει βαθιά μέσα τους;;;;
 

Quazzar

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιαν 2010
Μηνύματα
212
Like
0
Πόντοι
1
Έχουν όλα τα δικαιώματα απο το ελληνικό δίκαιο ως άτομα. Απεναντι στο νόμο είναι ίσοι.
Τώρα αν ο περίγυρος του καθενός τους επιφυλάσει διαφορετική μεταχείρηση, δεν ειναι κατι που ο νόμος μπορεί να το αντιμετωπίσει, ειδικα αν περιορίζεται σε σχόλια ή απλα περιφρόνηση.  Είναι θεμα διαπροσωπικών σχέσεων.  Και όπως δακτυλοδεικτούν τον μοιχό, κλέφτη, ψευτη, απατεώνα, πρωην υπουργο κλπ μπορει να δακτυλοδεικτούν και τον ομοφιλόφιλο.
Δεν λεω ότι ειναι τα ίδια, απλα λεω οτι συμβαίνει και δεν μπορει κανεις να κάνει κάτι.  Μπορεί;

Αυτό που ζητούν οι ομοφυλόφιλοι, ειναι να πάψει η κοινωνία να τους έχει δακτυλοδεικτούμενους και να τους θεωρήσει σαν `φυσιολογικούς`.  Αυτο ειναι το λιγότερο αφελές.  Ο καθένας κοιταζει το θεμα αυτο με την δικη του οπτική και να ζητας μια ολοκληρη κοινωνια να αλλαξει γνώμη για κατι επειδη το θελεις εσυ ειναι ουτοπικό.  
Το να ζητάς νομοθετικές αλλαγές ελπίζοντας σε αλλαγη νοοτροπίας ενός λαού, είναι πάλι ατυχές.  Ειδικά όταν αναφέρεσαι σε θεσμούς ισχυρούς στην χώρα τουτη, όπως του γάμου και της μητρο/πατροτητας.  Αυτο δημιουργεί αντιστάσεις και αντιδράσεις που σίγουρα οι ομοφυλοφιλοι πατριώτες δεν θέλουσι.
Το να ζητάς πάλι όλοι να αλλαξουν οπτικη επειδή και εσυ προσωπικά ίσως ξέρεις οτι αυτο που κανεις είναι όχι τοσο νορμάλ (για να μην πω ανηθικό/ανωμαλο) ώστε να εχεις άλλοθι για τις `πομπές` σου (κατα την οπτική της οικογένειας σου αν γνωρίζει), και να εχεις ησυχη την ψυχη σου οταν κοιμασαι το βράδυ, είναι το λιγότερο ψυχοδιαστροφικό.

Εγω προσωπικά δεν έχω προβλημα με αυτά τα άτομα.  Δεν μου αρέσει αυτό που κάνουν αλλα δεν επιβάλλω την γνώμη μου σε αυτούς ουτε με νοιαζει, όπως δεν με νοιάζει αν καποιοι εχουν βιτσια, ειναι παρτοζιάρηδες κλπ, χέστηκουμ.  
Αλλα οι ομοφυλόφιλοι δεν ειναι παιδεραστές, δεν εχουν στο νού τους να πανε με παιδάκια/αφηβους ουτε να προσυλητίσουν κανενα σε αυτό που κάνουν.  Εξόν ίσως απο καναν πορνόγερο που θέλει να τον πηδήξουν.    Μην ακουω μαλακιες του στύλ μακρια απο το γιό μου κλπ.  Αν ειναι να το εχει θα το εχει ή όχι. Κανενας δεν θα σου κανει το παιδι πουστη.  Το προτυπο του πατερα ή της μανας το κανει, ή το ΔΝΑ, ή δεν ξέρω.   Κοψτου την τηλεόραση του παιδιου να μην σου γίνει αν ειναι...

Οι ομοφυλόφιλοι καλό ειναι να ειναι διακριτικοί, και οι εκπρόσωποι τους να ειναι χαμηλών τόνων.  Διότι χάνουν πόντούς και επιχειρηματα.

Δεν ξέρω, αν αυτά που έγραψα σας φαίνονται λογικά, είναι η δική μου οπτική
γιατι σας βλεπω και μαλωνετε...
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.818
Κριτικές
61
Like
44.268
Πόντοι
22.785
:think: :think: :think: :think:

ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΟΜΙΛΟΥΝ ΛΟΓΙΚΑ !!!!!!!

Στόν Quazzar άναφέρομαι  :-* :-* :-* :-*
 

c200

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2006
Μηνύματα
2.989
Like
8
Πόντοι
16
Καλησπέρα σε όλους,
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα όσον αφορά το γάμο μεταξύ ομοφυλόφιλων...νομίζω πως είναι άδικο να μην μπορούν να τυγχάνουν, σε επίπεδο νόμων, της ίδιας μεταχείρησης που τυγχάνουν τα ετερόφυλα ζευγάρια.
Η υιοθεσία τώρα, είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα.
Από νομικής άποψης, στην ελληνική νομοθεσία,μετά απο την αναθεώρηση του 1996,το όλο θέμα της υιοθεσίας ανηλίκου έχει να κάνει με μια μοναδική ουσιαστική προυπόθεση,το συμφέρον του υιοθετούμενου τέκνου. Δηλαδή, τον δικαστή, που θα εκδώσει τελεσίδικη απόφαση για τέλεση υιοθεσίας, δεν τον ενδιαφέρει τόσο η επιθυμία απλώς 2 συζύγων να γίνουν γονείς, αλλά αν οι ίδιοι είναι ικανοί να εξασφαλίσουν το καλύτερο οικογενειακό περιβάλλον στο παιδί λόγω και της σοβαρότητας της υιοθεσίας, ως πλήρους εξομοίωσης με βιολογική οικογένεια.Και από εδώ απορρέουν τυπικές προυποθέσεις όπως π.χ. ο σύζυγος ή οι σύζυγοι να έχουν δικαιοπρακτική ικανότητα-να μη βρίσκονται σε ψυχική ή νοητική διαταρραχή κατά τη στιγμή της συναίνεσης στο δικαστήριο-ώστε η βούλησή τους να είναι πραγματική και ουσιαστική.
Επειδή το οικογενειακό/συζυγικό περιβάλλον είναι το πιο κρίσιμο θέμα για την απόφαση του πολυμελούς πρωτοδικείου,λαμβάνεται υπόψιν και μια Έκθεση κοινωνικής έρευνας από κοινωνική υπηρεσία(π.χ.Πρόνοια),η οποία είναι απόρρητη και απλώς συμβουλευτική,η οποία πληροφορεί τον δικαστή για το ποιόν της συγκεκριμένης οικογένειας/συζύγων.
Με τα συγκεκριμένα που ανέφερα,υποστηρίζω οτι δεν υφίσταται διάκριση βάσει φύλου των δύο γονέων σ'ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπου η Πολιτεία αναθέτει έναν άνθρωπο υπό την προστασία και γονική μέριμνα ενός ζευγαριού.
Κι'αυτό γιατί, στην περίπτωση ομόφυλων ζευγαριών,που δεν αμφιβάλλω οτι υπάρχει ζευγάρι κατάλληλο, υφίσταται το πρόβλημα της μη νομικής κατοχύρωσης των σχέσεων τους(οποιασδήποτε μορφής) και έτσι π.χ. μια υιοθεσία που θα είχε τελέσει η Μαρία, ενός αγοριού,δε θα τελούνταν στην κοπέλα της,γιατί νομικά δεν έχουν σχέση με την ερμηνεία του αρ.1561 ΑΚ που απαιτεί νόμιμη οικογένεια. Άρα,υφίσταται διάκριση βάσει σεξουαλικού προσανατολισμού, που εδράζεται στη μη αναγνώριση της σχέσης της-άμεσα συνδεόμενη με το δικαίωμα υιοθεσίας.
Αν έχω κάπου λάθος, ας το διορθώσουν οι νομικοί του  site.

 

Επισκέπτης

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Έχουν όλα τα δικαιώματα απο το ελληνικό δίκαιο ως άτομα. Απεναντι στο νόμο είναι ίσοι.
Τώρα αν ο περίγυρος του καθενός τους επιφυλάσει διαφορετική μεταχείρηση, δεν ειναι κατι που ο νόμος μπορεί να το αντιμετωπίσει, ειδικα αν περιορίζεται σε σχόλια ή απλα περιφρόνηση.  Είναι θεμα διαπροσωπικών σχέσεων.  Και όπως δακτυλοδεικτούν τον μοιχό, κλέφτη, ψευτη, απατεώνα, πρωην υπουργο κλπ μπορει να δακτυλοδεικτούν και τον ομοφιλόφιλο.
Δεν λεω ότι ειναι τα ίδια, απλα λεω οτι συμβαίνει και δεν μπορει κανεις να κάνει κάτι.  Μπορεί;

Αυτό που ζητούν οι ομοφυλόφιλοι, ειναι να πάψει η κοινωνία να τους έχει δακτυλοδεικτούμενους και να τους θεωρήσει σαν `φυσιολογικούς`.  Αυτο ειναι το λιγότερο αφελές.  Ο καθένας κοιταζει το θεμα αυτο με την δικη του οπτική και να ζητας μια ολοκληρη κοινωνια να αλλαξει γνώμη για κατι επειδη το θελεις εσυ ειναι ουτοπικό.  
Το να ζητάς νομοθετικές αλλαγές ελπίζοντας σε αλλαγη νοοτροπίας ενός λαού, είναι πάλι ατυχές.  Ειδικά όταν αναφέρεσαι σε θεσμούς ισχυρούς στην χώρα τουτη, όπως του γάμου και της μητρο/πατροτητας.  Αυτο δημιουργεί αντιστάσεις και αντιδράσεις που σίγουρα οι ομοφυλοφιλοι πατριώτες δεν θέλουσι.
Το να ζητάς πάλι όλοι να αλλαξουν οπτικη επειδή και εσυ προσωπικά ίσως ξέρεις οτι αυτο που κανεις είναι όχι τοσο νορμάλ (για να μην πω ανηθικό/ανωμαλο) ώστε να εχεις άλλοθι για τις `πομπές` σου (κατα την οπτική της οικογένειας σου αν γνωρίζει), και να εχεις ησυχη την ψυχη σου οταν κοιμασαι το βράδυ, είναι το λιγότερο ψυχοδιαστροφικό.

Εγω προσωπικά δεν έχω προβλημα με αυτά τα άτομα.  Δεν μου αρέσει αυτό που κάνουν αλλα δεν επιβάλλω την γνώμη μου σε αυτούς ουτε με νοιαζει, όπως δεν με νοιάζει αν καποιοι εχουν βιτσια, ειναι παρτοζιάρηδες κλπ, χέστηκουμ.  
Αλλα οι ομοφυλόφιλοι δεν ειναι παιδεραστές, δεν εχουν στο νού τους να πανε με παιδάκια/αφηβους ουτε να προσυλητίσουν κανενα σε αυτό που κάνουν.  Εξόν ίσως απο καναν πορνόγερο που θέλει να τον πηδήξουν.    Μην ακουω μαλακιες του στύλ μακρια απο το γιό μου κλπ.  Αν ειναι να το εχει θα το εχει ή όχι. Κανενας δεν θα σου κανει το παιδι πουστη.  Το προτυπο του πατερα ή της μανας το κανει, ή το ΔΝΑ, ή δεν ξέρω.   Κοψτου την τηλεόραση του παιδιου να μην σου γίνει αν ειναι...

Οι ομοφυλόφιλοι καλό ειναι να ειναι διακριτικοί, και οι εκπρόσωποι τους να ειναι χαμηλών τόνων.  Διότι χάνουν πόντούς και επιχειρηματα.

Δεν ξέρω, αν αυτά που έγραψα σας φαίνονται λογικά, είναι η δική μου οπτική
γιατι σας βλεπω και μαλωνετε...

η σχέση θεσμικών αλλαγών - κοινωνικής συνείδησης είναι μια περίπλοκη ιστορία...

υπάρχει αλληλεπίδραση και σύγκρουση...

το ζήτημα είναι από που ξεκινάς την προσπάθεια ανάλυσης και άρα παρέμβασης...

εγώ θεωρώ ότι αφετηρία είναι το ατομικό δικαίωμα του ομοφυλόφιλου στην ισότητα.

πρέπει λοιπόν να έχει τα δικαιώματα που προκύπτουν από την σχέση του γάμου, εφόσον είναι σε μια αναλογη σχέση.

τόσο απλό...

κάπως έτσι είδαν την ιστορία και στην Καλιφόρνια...

διότι το θέμα των δικαιωμάτων δεν χωρά στην πλειοψηφική λογική...

 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
21
Πόντοι
16
Η απορία μου είναι ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ αυτοί οι εγκέφαλοι...  :think:

Όπως ακριβώς λειτουργεί και ο δικός σου,
που μόλις ακούσεις πχ για Ελλάδα κάνεις εμετό.

Γιατι σε παραξενεύει;
Νομίζεις ότι είσαι καλύτερος;
Μουτζαχεντίν είσαι κι εσύ, απλά από άλλη μεριά....
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Όπως ακριβώς λειτουργεί και ο δικός σου,
που μόλις ακούσεις πχ για Ελλάδα κάνεις εμετό.

Γιατι σε παραξενεύει;
Νομίζεις ότι είσαι καλύτερος;
Μουτζαχεντίν είσαι κι εσύ, απλά από άλλη μεριά....

εγώ δεν κάνω εμετό με την ελλάδα, όπως και με καμια άλλη χώρα ή πολιτισμό...

απλώς με αηδιάζουν τα εμετικά εθνίκια κάθε εθνότητας...

και ευτυχώς ή δυστυχώς, στο παρόν φόρουμ υπάρχουν μόνο ελληνικής ή για ν' ακριβολογώ ελληναράδικης...

αλλά για πες μου εσύ, ως "έλλην",
πως κολλάει ο "ελληνισμός",
όπως τον εννοείς εσύ,
με την ομοφυλοφοβία;
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Καλησπέρα σε όλους,
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα όσον αφορά το γάμο μεταξύ ομοφυλόφιλων...νομίζω πως είναι άδικο να μην μπορούν να τυγχάνουν, σε επίπεδο νόμων, της ίδιας μεταχείρησης που τυγχάνουν τα ετερόφυλα ζευγάρια.
Η υιοθεσία τώρα, είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα.
Από νομικής άποψης, στην ελληνική νομοθεσία,μετά απο την αναθεώρηση του 1996,το όλο θέμα της υιοθεσίας ανηλίκου έχει να κάνει με μια μοναδική ουσιαστική προυπόθεση,το συμφέρον του υιοθετούμενου τέκνου. Δηλαδή, τον δικαστή, που θα εκδώσει τελεσίδικη απόφαση για τέλεση υιοθεσίας, δεν τον ενδιαφέρει τόσο η επιθυμία απλώς 2 συζύγων να γίνουν γονείς, αλλά αν οι ίδιοι είναι ικανοί να εξασφαλίσουν το καλύτερο οικογενειακό περιβάλλον στο παιδί λόγω και της σοβαρότητας της υιοθεσίας, ως πλήρους εξομοίωσης με βιολογική οικογένεια.Και από εδώ απορρέουν τυπικές προυποθέσεις όπως π.χ. ο σύζυγος ή οι σύζυγοι να έχουν δικαιοπρακτική ικανότητα-να μη βρίσκονται σε ψυχική ή νοητική διαταρραχή κατά τη στιγμή της συναίνεσης στο δικαστήριο-ώστε η βούλησή τους να είναι πραγματική και ουσιαστική.
Επειδή το οικογενειακό/συζυγικό περιβάλλον είναι το πιο κρίσιμο θέμα για την απόφαση του πολυμελούς πρωτοδικείου,λαμβάνεται υπόψιν και μια Έκθεση κοινωνικής έρευνας από κοινωνική υπηρεσία(π.χ.Πρόνοια),η οποία είναι απόρρητη και απλώς συμβουλευτική,η οποία πληροφορεί τον δικαστή για το ποιόν της συγκεκριμένης οικογένειας/συζύγων.
Με τα συγκεκριμένα που ανέφερα,υποστηρίζω οτι δεν υφίσταται διάκριση βάσει φύλου των δύο γονέων σ'ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπου η Πολιτεία αναθέτει έναν άνθρωπο υπό την προστασία και γονική μέριμνα ενός ζευγαριού.
Κι'αυτό γιατί, στην περίπτωση ομόφυλων ζευγαριών,που δεν αμφιβάλλω οτι υπάρχει ζευγάρι κατάλληλο, υφίσταται το πρόβλημα της μη νομικής κατοχύρωσης των σχέσεων τους(οποιασδήποτε μορφής) και έτσι π.χ. μια υιοθεσία που θα είχε τελέσει η Μαρία, ενός αγοριού,δε θα τελούνταν στην κοπέλα της,γιατί νομικά δεν έχουν σχέση με την ερμηνεία του αρ.1561 ΑΚ που απαιτεί νόμιμη οικογένεια. Άρα,υφίσταται διάκριση βάσει σεξουαλικού προσανατολισμού, που εδράζεται στη μη αναγνώριση της σχέσης της-άμεσα συνδεόμενη με το δικαίωμα υιοθεσίας.

Αν έχω κάπου λάθος, ας το διορθώσουν οι νομικοί του  site.

μέχρι τα υπογραμμισμένα κατανοώ τι γράφεις και συμφωνώ απολύτως...
μετά σε χάνω λίγο....
σε τι συμπέρασμα καταλήγεις; :think:
 

Quazzar

Μέλος
Εγγρ.
29 Ιαν 2010
Μηνύματα
212
Like
0
Πόντοι
1
Καλησπέρα σε όλους,
Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα όσον αφορά το γάμο μεταξύ ομοφυλόφιλων...νομίζω πως είναι άδικο να μην μπορούν να τυγχάνουν, σε επίπεδο νόμων, της ίδιας μεταχείρησης που τυγχάνουν τα ετερόφυλα ζευγάρια.
Η υιοθεσία τώρα, είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα.
Από νομικής άποψης, στην ελληνική νομοθεσία,μετά απο την αναθεώρηση του 1996,το όλο θέμα της υιοθεσίας ανηλίκου έχει να κάνει με μια μοναδική ουσιαστική προυπόθεση,το συμφέρον του υιοθετούμενου τέκνου. Δηλαδή, τον δικαστή, που θα εκδώσει τελεσίδικη απόφαση για τέλεση υιοθεσίας, δεν τον ενδιαφέρει τόσο η επιθυμία απλώς 2 συζύγων να γίνουν γονείς, αλλά αν οι ίδιοι είναι ικανοί να εξασφαλίσουν το καλύτερο οικογενειακό περιβάλλον στο παιδί λόγω και της σοβαρότητας της υιοθεσίας, ως πλήρους εξομοίωσης με βιολογική οικογένεια.Και από εδώ απορρέουν τυπικές προυποθέσεις όπως π.χ. ο σύζυγος ή οι σύζυγοι να έχουν δικαιοπρακτική ικανότητα-να μη βρίσκονται σε ψυχική ή νοητική διαταρραχή κατά τη στιγμή της συναίνεσης στο δικαστήριο-ώστε η βούλησή τους να είναι πραγματική και ουσιαστική.
Επειδή το οικογενειακό/συζυγικό περιβάλλον είναι το πιο κρίσιμο θέμα για την απόφαση του πολυμελούς πρωτοδικείου,λαμβάνεται υπόψιν και μια Έκθεση κοινωνικής έρευνας από κοινωνική υπηρεσία(π.χ.Πρόνοια),η οποία είναι απόρρητη και απλώς συμβουλευτική,η οποία πληροφορεί τον δικαστή για το ποιόν της συγκεκριμένης οικογένειας/συζύγων.
Με τα συγκεκριμένα που ανέφερα,υποστηρίζω οτι δεν υφίσταται διάκριση βάσει φύλου των δύο γονέων σ'ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπου η Πολιτεία αναθέτει έναν άνθρωπο υπό την προστασία και γονική μέριμνα ενός ζευγαριού.
Κι'αυτό γιατί, στην περίπτωση ομόφυλων ζευγαριών,που δεν αμφιβάλλω οτι υπάρχει ζευγάρι κατάλληλο, υφίσταται το πρόβλημα της μη νομικής κατοχύρωσης των σχέσεων τους(οποιασδήποτε μορφής) και έτσι π.χ. μια υιοθεσία που θα είχε τελέσει η Μαρία, ενός αγοριού,δε θα τελούνταν στην κοπέλα της,γιατί νομικά δεν έχουν σχέση με την ερμηνεία του αρ.1561 ΑΚ που απαιτεί νόμιμη οικογένεια. Άρα,υφίσταται διάκριση βάσει σεξουαλικού προσανατολισμού, που εδράζεται στη μη αναγνώριση της σχέσης της-άμεσα συνδεόμενη με το δικαίωμα υιοθεσίας.
Αν έχω κάπου λάθος, ας το διορθώσουν οι νομικοί του  site.

Δηλαδη, ενα ετεροφυλόφιλο ζευγάρι που θέλει να υιοθετήσει αλλά ειναι φτωχοί και άνεργοι και οι δυο, όταν τους πούνε άκυρο απο την πολιτεία στην υιοθεσία, θα πρεπει να κανουν προσφυγη διότι ειναι διάκριση βάση οικονομικής δυνατότητας; Και οι φτωχοι/μπατηριδες εχουν δικαιωμα την πατρομητροτητα. Έτσι δεν ειναι;  όμοιως με τα παραπάνω, αν ο ενας γονεας ειναι εθισμενος στα ναρκωτικα, αλκοολικός, πορνοδιαστροφικός ή απλα παρακατιανός.  Γιατι σε αυτούς να γίνεται διάκριση;  Με ποιο σκεπτικό δίδεται το παιδί; Να εχει μια ισορροπημένη οικογένεια και ανατροφή.  Τι πρότυπα θα πάρει αν εχει γονείς του ίδιου φύλου;  Τι ισορροπία θα έχει στην ανατροφή του;  Και αυριο μεθαύριο πως θα παρουσιάσει τους δύο αυτούς στον περίγυρο του Ή στον μελλοντικό συντροφό του και στον δικό του περίγυρο; 
Σκεφθείτε λογικά ρε παιδιά, κάντε ότι θέλετε, αλλα τα παιδιά μην τα μπλέκετε!  Έλεος.
Και απο πρακτικής αποψεως μονο να το δεις, δεν λεει.  Εδω δεν ειναι Σαν Φρανσισκο.  Τι εχει να τραβηξει το μικρό πέρα απο αυτα που ηδη τραβάνε τα πιτσιρικια εξ ορισμού.
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
Ρε ΠαΠακι, παλι σε επιασε το μητρικο σου ενστικτο?

τι θα κανω με σενα, πες μου?

μανα δε γινεσαι! Ειναι Α-φυσικο και ειναι και τελειως φασιστικο να αποφασιζουν αλλοι για τη ζωη και το μελλον ενος παιδιου που τη συγκεκριμενη στιγμη δεν εχει τη δυνατοτητα να εκφερει τη γνωμη του! ΤΕΛΟΣ!
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.799
Πόντοι
1.206
δρ μου,
όταν αναγκάζεσαι (γιατί άραγε)
να υπερασπιστείς αστήρικτες υποθέσεις, καταλήγεις στη γελοιότητα της τραμουντάνας.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΓΑΜΙΑΣ/ΠΟΛΥΓΑΜΙΑΣ από την αναγνώριση του δικαιώματος γάμου στου ομοφυλόφιλους...

αν θέλετε να κάνετε διαγωνισμό μαλακίας ελεύθερα....

Πάπια,
πρώτον το τίτλο του μεγαλύτερου μαλάκα τον έχεις κερδίσει εσύ (φρονώ επαξίως!) μετά από δημοκρατικές διαδικασίες μάλιστα.
και δεύτερον άμα τις έννοιες τις "ξεντώνουμε" (τις ξεσκίζουμε θα έλεγα καλλίτερα) δεν θα τις ξεντώνουμε μόνο όπου γουστάρεις εσύ, αλλά όπου γουστάρω κι εγώ.

Λοιπόν το νομικό μας σύστημα έχει μία "άποψη" περί του τί νοείται ως γάμος. Συγκεκριμένη!
Και όχι μόνο το νομικό σύστημα αλλά και το κοινό περί λογικής αίσθημα.

Κάποιοι λοιπόν ζητάνε αλλαγή του (ως δικαίωμά τους, αφού συναινούντες ενήλικοι είναι, ότι γουστάρουν κάνουν!) με σκοπό την δυνατότητα τα ομοφιλόφυλα ζευγάρια να παντρεύονται και να υιοθετούν και παιδιά.

Εγώ λοιπόν, η νόμιμη μου σύζυγος και οι δύο μου ερωμένες, με την σειρά μας, ζητάμε να μας επιτρέπεται να συνάπτουμε γάμο μεθ' αλλήλων (με την ευκαιρία της νομιμοποιήσεως του ομοφιλοφυλικού γάμου, επειδή οι γυναίκες είναι και bi, και μεταξύ τους, γιατί όχι!) και (το κυριώτερο!) το κάθε τέκνο να νοείται ως τέκνο ενός εκάστου (εξ αδιαιρέτου, που λέτε και στα αστικά!)
Κι εμείς συναινούντες ενήλικες είμαστε...

Μην μου το αρνηθείς! Θα είσαι σκοταδιστής και συντηρητικός!...
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Ρε ΠαΠακι, παλι σε επιασε το μητρικο σου ενστικτο?

τι θα κανω με σενα, πες μου?

μανα δε γινεσαι! Ειναι Α-φυσικο και ειναι και τελειως φασιστικο να αποφασιζουν αλλοι για τη ζωη και το μελλον ενος παιδιου που τη συγκεκριμενη στιγμη δεν εχει τη δυνατοτητα να εκφερει τη γνωμη του! ΤΕΛΟΣ!

καλά,
άσε τα παιδιά στα ορφανοτροφεία, τα ιδρύματα και τους δρόμους που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ...
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.218
Like
4
Πόντοι
166
καλά,
άσε τα παιδιά στα ορφανοτροφεία, τα ιδρύματα και τους δρόμους που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ...
ελα ρε? γιαυτο θελουν να υιοθετουν οι γκαιη? για να μη μενουν τα παιδια στα ορφανοτροφεια?
μηπως να κανουμε καμια δημοπρασια καλυτερα να ξεπουλησουμε? Να δινουμε δωρο ενα παιδι με καθε κυριακατικη εφημεριδα ισως?
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.690
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
9.569
Πόντοι
17.085

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom