Χίλια μπράβο στην Adidas που τόλμησε το αυτονοήτο και έσπασε τα ταμπου. Περιμένουμε και άλλες εταιρείες να τη μιμηθούν και να προσλαμβάνουν "άνδρες" για να προωθούν και να διαφημίζουν ¨γυναικεία" προϊόντα. Πρέπει να σταματήσει η δικτατορία των φύλων και να καταλάβουν όλοι ότι τα μπικίνι, οι φούστες κλπ δεν απευθύνονται μόνο σε γυναίκες αλλά και σε άνδρες. Ξανά μπράβο γιατί όταν οι πολυεθνικές σαν της Adidas έχουν επιστημονικά τμήματα μάρκετινγκ και ιάνουν τον παλμό και τα θέλω της κοινωνίας.
Πολλές αντιδράσεις για την πρωτοβουλία της γερμανικής εταιρείας - Είναι «μια γιορτή της αυτοέκφρασης και της πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει», λέει η Adidas
www.protothema.gr
Adidas: Σάλος με τη διαφήμιση των γυναικείων μαγιό με μοντέλα άνδρες
Πολλές αντιδράσεις για την πρωτοβουλία της γερμανικής εταιρείας - Είναι «μια γιορτή της αυτοέκφρασης και της πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει», λέει η Adidas
Σε μία προσπάθεια να πρωτοτυπήσει αλλά και να κεντρίσει το ενδιαφέροντου καταναλωτικού κοινού, η
Adidas ξεκίνησε καμπάνια για γυναικείαμαγιό με άνδρες μοντέλα.
Όπως αναφέρει η αμερικανική εφημερίδα «New York Post», αυτή την εβδομάδα η γερμανική εταιρεία ρούχων παρουσιάζει τη συλλογή μαγιό «Pride 2023», διαφημίζοντας μαγιό για γυναίκες στην ιστοσελίδα της με τη βοήθεια ανδρικών μοντέλων. Ένα από τα μαγιό, ένα πολύχρωμο ολόσωμο που ονομάζεται «Pride Swimsuit» και διαφημίζεται έναντι 70 δολάρια, από ανδρικό μοντέλο.
Επιπλέον, το συνοδευτικό βίντεο στον ιστότοπο της Adidas απεικονίζει το μοντέλο να ποζάρει με το ολόσωμο μαγιό και την κάμερα σε κάποιο σημείο να εστιάζει σ' ένα τριχωτό σημείο στο στήθος του.
Το αμερικανικό δημοσίευμα αναφέρει ότι η νέα σειρά του νοτιοαφρικανού σχεδιαστή Ρίτς Μνίσι, που ονομάστηκε «Let Love Be Your Legacy» και κυκλοφόρησε πριν από τον «μήνα υπερηφάνειας» (Pride month) τον Ιούνιο, είναι «μια γιορτή της αυτοέκφρασης, της φαντασίας και της ακλόνητης πεποίθησης ότι η αγάπη ενώνει». Η New York Post επικαλείται τα όσα αναφέρονται τον ιστότοπο της γερμανικής εταιρείας.
Σε δελτίου Τύπου που εξέδωσε η Adidas τη Δευτέρα, διευκρίνισε ότι η σειρά «είναι εμπνευσμένη από ένα ερωτικό γράμμα που έγραψε ο Μνίσι στον νεότερο εαυτό του», χρησιμεύοντας ως «μια κραυγή συσπείρωσης για ενεργή συμμαχία για την ενδυνάμωση και την υπεράσπιση της διεμφυλικής κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ».
Βλέποντας τη νέα καμπάνια της εταιρείας, ήταν άμεσες οι αντιδράσεις των χρηστών στο Twitter. O Όλι Λόντον, γνωστός influencer στις ΗΠΑ, ανέβασε στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες από την ιστοσελίδα της Adidas χθες το πρωί με την ακόλουθη λεζάντα: «Η νέα σειρά γυναικείων μαγιό της Adidas με μοντέλα … άνδρες».
Δείτε βίντεο:Adidas: Σάλος με τη διαφήμιση των γυναικείων μαγιό με μοντέλα άνδρες