Νέα

Συμβουλές για αγορά αυτοκινήτου

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.867
Κριτικές
1
Like
120
Πόντοι
66
τα μετά είχαν και άλλο κινητήρα.

το πρώτο που ήταν στεγνή δύναμη ήταν γυμνό.

μετά το αδερφέψανε για να μην διαμαρτύρονται οι μπούληδες για τα 50 χαμένα χιλιάρικα.

Αλλά ήταν αργά.

Γι αυτό και σταμάτησε η παραγωγή.

Ο,τι άξιζε ήταν ο κινητήρας του. Τίποτα άλλο.



ναι σωστα, μουφα μπλοκε μουφα στησιμο μουφα κιβωτιο και πανω απ ολα μουφα σασι! αλλα το μοτερ μοτερ...  παρε μια αφιερωσουλα απο μενα κ .... στην υγεια μας!!
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
ναι σωστα, μουφα μπλοκε μουφα στησιμο μουφα κιβωτιο και πανω απ ολα μουφα σασι! αλλα το μοτερ μοτερ...  παρε μια αφιερωσουλα απο μενα κ .... στην υγεια μας!!
κάνε και μια τζούρα να συνέλθεις.

το ξύλο που έτρωγε στο δρόμο απο ότι άλλο κινείτο στα χρήματά του με ή χωρίς μετατροπή τα λεει ολα....
με τα ίδια χρήματα έπαιρνα το ιμπρέζα και στο τέλος που σε περίμενα σου αναβα και το χόρτο να στανιάρεις. Εαν εν τω μεταξύ δεν είχες διπλώσει σε κολώνα ή πέσε σε χαντάκι.
 

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.867
Κριτικές
1
Like
120
Πόντοι
66
κάνε και μια τζούρα να συνέλθεις.

το ξύλο που έτρωγε στο δρόμο απο ότι άλλο κινείτο στα χρήματά του με ή χωρίς μετατροπή τα λεει ολα....
με τα ίδια χρήματα έπαιρνα το ιμπρέζα και στο τέλος που σε περίμενα σου αναβα και το χόρτο να στανιάρεις. Εαν εν τω μεταξύ δεν είχες διπλώσει σε κολώνα ή πέσε σε χαντάκι.


:jerking: :jerking: :jerking: :jerking:  καλως τον!
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
φταίει αυτός που το έφτιαξε και το έκανε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής χωρίς αυτοκόλλητο WARNING! ΝΟ ESP AVAILABLE! πάνω στο ταμπλώ.

Twaction contwol? Wot twaction contwol? If you need computew to dwive youw caw then buy a playstation!
 

Thessalon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαρ 2011
Μηνύματα
3.557
Like
1.122
Πόντοι
216
να παρεις κανα 1400 η 1600 αξιοπιστο αυτοκινητο με βενζινα και να το βαλεις υγραεριο δεν παιζει ???
0,88 λεπτα εχει εδω στην Θεσσαλονικη το λιτρο...
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
που σαι ρε φλικα κ εχω αναγκη να γελασω λιγο... ελα πες καμια καινουρια

το να κάνεις ότι ξέρεις έχει και κάποια πλάκα.

το να ξέρεις πάει λίγο παραπέρα.

για ετοιμάσου να γελάσεις.......

και που σαι.

μην το παίζεις και πολύ έξυπνος πριν διαβάσεις. Γιατί μπορεί για να γράφει κάποιος  ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ίσως να μπορεί να την ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΙΟΛΑΣ.

ΚΑΙ επειδή έχω οδηγήσει ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΤΕΡ, πίστεψέ με το 2ο με τα 2.2lt ΞΥΡΙΖΕΙ χαμηλά.

First generation (AP1, 1999–2003)
Production 1999–2003
Assembly Takanezawa R&D Plant in Tochigi, Japan

The S2000 was introduced in 1999 for the 2000 model year and was given the chassis designation of AP1. It featured a front mid-engine, rear-wheel-drive layout with power being delivered by a 1,997 cc (122 cu in) inline 4-cylinder DOHC-VTEC engine. The engine (codenamed F20C) produced outputs of 177–184 kW (237–247 hp), [size=14pt]and 208–218 N·m (153–161 lbf·ft) depending on the target market[/size]. The engine was mated to a six-speed manual transmission and Torsen limited slip differential. The S2000 achieved what Honda claimed as "the world's top level, high performance 4-cylinder normally aspirated engine".
2004 AP2 and 2000 AP1 model S2000s from above—the AP1 has OEM front lip, side strakes, and rear spoiler.

Features include independent double wishbone suspension, electrically assisted steering and integrated roll hoops. The car featured 16 in (41 cm) wheels with Bridgestone Potenza S-02 tires. The compact and lightweight engine, mounted entirely behind the front axle, allowed the S2000 to achieve a 50:50 front/rear weight distribution and lower rotational inertia. An electrically powered vinyl top with internal cloth lining was standard, with an aluminum hardtop available as an optional extra.

The 2001 model was largely unchanged, but Honda upgraded the radio and added a digital clock to the dashboard display. For the 2002 model year, suspension settings were revised and the plastic rear window was replaced by a glass unit incorporating an electric defroster. Other updates included slightly revised tail lamps, an upgraded radio, a leather gearshift knob and a revised engine control unit.

The AP1 was manufactured up to 2003 at Honda's Takanezawa plant, alongside the Honda NSX and Honda Insight hybrid.

[size=14pt]Second generation (AP2, 2004–2009)[/size]
Honda S2000 (AP2)
Production 2004–2009
Assembly Suzuka R&D Plant in Suzuka, Mie, Japan

The 2004 model S2000 underwent several significant changes, and was given the chassis designation of AP2. Production of the AP2 S2000 moved to Suzuka. The new model introduced 17 in (43 cm) wheels and Bridgestone RE-050 tires along with a retuned suspension to reduce oversteer. The spring rates and shock absorber damping were altered and the suspension geometry modified to improve stability by reducing toe-in changes under cornering loads. In the gearbox the brass synchronizers were replaced with carbon fiber. In addition, cosmetic changes were made to the exterior with new front and rear bumpers, revised headlight assemblies, new LED tail-lights, and oval-tipped exhausts.

[size=14pt]The AP2 also included the introduction of a larger version of the F20C for the North American market. Designated F22C1, the engine's stroke was lengthened, increasing its displacement to 2,157 cc (132 cu in). At the same time, the redline and fuel cutoff were reduced from 8,800 rpm and 9,000 rpm to 8,000 rpm and 8,200 rpm respectively, mandated by the longer travel of the pistons. Peak torque increased 6% to 220 N·m (160 lbf·ft) at 6,800 rpm while power output remained unchanged, 177 kW (237 hp) at a lower 7,800 rpm. In conjunction with its introduction of the F22C1, Honda also changed the transmission gear ratios by shortening the first five gears and lengthening the sixth.[/size]

2005 Honda S2000 AP2 red/black interior.

In 2006, the F22C1 was also introduced to the Japanese market, with slightly higher outputs (178 kW (239 hp) and 221 N·m (163 lbf·ft)). The F20C continued in all other markets. The 2006 model introduced a drive by wire throttle, an electronic stability control system, new wheels, and one new exterior color, Laguna Blue Pearl. Interior changes included revised seats and additional stereo speakers integrated into the headrests.

 

GetYouBarbara

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
19 Απρ 2007
Μηνύματα
5.548
Κριτικές
104
Like
12.964
Πόντοι
25.165
να παρεις κανα 1400 η 1600 αξιοπιστο αυτοκινητο με βενζινα και να το βαλεις υγραεριο δεν παιζει ???
0,88 λεπτα εχει εδω στην Θεσσαλονικη το λιτρο...
Το υγραεριο δεν συμφερει. Diesel μονο συμφερει. Τυπε παρε κανα mx-5.
 

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.867
Κριτικές
1
Like
120
Πόντοι
66
το να κάνεις ότι ξέρεις έχει και κάποια πλάκα.

το να ξέρεις πάει λίγο παραπέρα.

για ετοιμάσου να γελάσεις.......

και που σαι.

μην το παίζεις και πολύ έξυπνος πριν διαβάσεις. Γιατί μπορεί για να γράφει κάποιος  ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ίσως να μπορεί να την ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΙΟΛΑΣ.

ΚΑΙ επειδή έχω οδηγήσει ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΤΕΡ, πίστεψέ με το 2ο με τα 2.2lt ΞΥΡΙΖΕΙ χαμηλά.

First generation (AP1, 1999–2003)
Production 1999–2003
Assembly Takanezawa R&D Plant in Tochigi, Japan

The S2000 was introduced in 1999 for the 2000 model year and was given the chassis designation of AP1. It featured a front mid-engine, rear-wheel-drive layout with power being delivered by a 1,997 cc (122 cu in) inline 4-cylinder DOHC-VTEC engine. The engine (codenamed F20C) produced outputs of 177–184 kW (237–247 hp), [size=14pt]and 208–218 N·m (153–161 lbf·ft) depending on the target market[/size]. The engine was mated to a six-speed manual transmission and Torsen limited slip differential. The S2000 achieved what Honda claimed as "the world's top level, high performance 4-cylinder normally aspirated engine".
2004 AP2 and 2000 AP1 model S2000s from above—the AP1 has OEM front lip, side strakes, and rear spoiler.

Features include independent double wishbone suspension, electrically assisted steering and integrated roll hoops. The car featured 16 in (41 cm) wheels with Bridgestone Potenza S-02 tires. The compact and lightweight engine, mounted entirely behind the front axle, allowed the S2000 to achieve a 50:50 front/rear weight distribution and lower rotational inertia. An electrically powered vinyl top with internal cloth lining was standard, with an aluminum hardtop available as an optional extra.

The 2001 model was largely unchanged, but Honda upgraded the radio and added a digital clock to the dashboard display. For the 2002 model year, suspension settings were revised and the plastic rear window was replaced by a glass unit incorporating an electric defroster. Other updates included slightly revised tail lamps, an upgraded radio, a leather gearshift knob and a revised engine control unit.

The AP1 was manufactured up to 2003 at Honda's Takanezawa plant, alongside the Honda NSX and Honda Insight hybrid.

[size=14pt]Second generation (AP2, 2004–2009)[/size]
Honda S2000 (AP2)
Production 2004–2009
Assembly Suzuka R&D Plant in Suzuka, Mie, Japan

The 2004 model S2000 underwent several significant changes, and was given the chassis designation of AP2. Production of the AP2 S2000 moved to Suzuka. The new model introduced 17 in (43 cm) wheels and Bridgestone RE-050 tires along with a retuned suspension to reduce oversteer. The spring rates and shock absorber damping were altered and the suspension geometry modified to improve stability by reducing toe-in changes under cornering loads. In the gearbox the brass synchronizers were replaced with carbon fiber. In addition, cosmetic changes were made to the exterior with new front and rear bumpers, revised headlight assemblies, new LED tail-lights, and oval-tipped exhausts.

[size=14pt]The AP2 also included the introduction of a larger version of the F20C for the North American market. Designated F22C1, the engine's stroke was lengthened, increasing its displacement to 2,157 cc (132 cu in). At the same time, the redline and fuel cutoff were reduced from 8,800 rpm and 9,000 rpm to 8,000 rpm and 8,200 rpm respectively, mandated by the longer travel of the pistons. Peak torque increased 6% to 220 N·m (160 lbf·ft) at 6,800 rpm while power output remained unchanged, 177 kW (237 hp) at a lower 7,800 rpm. In conjunction with its introduction of the F22C1, Honda also changed the transmission gear ratios by shortening the first five gears and lengthening the sixth.[/size]

2005 Honda S2000 AP2 red/black interior.

In 2006, the F22C1 was also introduced to the Japanese market, with slightly higher outputs (178 kW (239 hp) and 221 N·m (163 lbf·ft)). The F20C continued in all other markets. The 2006 model introduced a drive by wire throttle, an electronic stability control system, new wheels, and one new exterior color, Laguna Blue Pearl. Interior changes included revised seats and additional stereo speakers integrated into the headrests.




2.2 - 265 hp  δεν ηρθε επισημα Ελλαδα αλλα και να ερχοταν... δεν ειναι για σενα αυτα ρε θυμιατό!
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
2.2 - 265 hp  δεν ηρθε επισημα Ελλαδα αλλα και να ερχοταν... δεν ειναι για σενα αυτα ρε θυμιατό!

σου πα ρε λοφέ ότι υπήρχε νέος κινητήρας και το αμφισβήτησες.

μετά άρχισες να ψάχνεις και άρχισες τα εξαπτέρυγα για να καλύψεις τη μαλακία σου.

Τράβα παρα πέρα. Και όταν με το καλό οδηγήσεις Skyline θα ξανακάνουμε διάλογο κοκοπίκο.

 

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.867
Κριτικές
1
Like
120
Πόντοι
66
σου πα ρε λοφέ ότι υπήρχε νέος κινητήρας και το αμφισβήτησες.

μετά άρχισες να ψάχνεις και άρχισες τα εξαπτέρυγα για να καλύψεις τη μαλακία σου.

Τράβα παρα πέρα. Και όταν με το καλό οδηγήσεις Skyline θα ξανακάνουμε διάλογο κοκοπίκο.


ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ!! ρε ποκοπικο... το μοτερ αυτο που λες δεν ηρθε με το facelift... για την ακριβεια δεν ηρθε καθολου... αλλου πηγαινε... απ τις  :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: που γραφεις το πολυ πολυ να χεις οδηγησει skyfall  παπαρακο! κ αν βαρεθηκες να οδηγας skyline κ S2000 παρε καινουρια κονσολα γιατι με την παλια το εκαψες
 

GetYouBarbara

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
19 Απρ 2007
Μηνύματα
5.548
Κριτικές
104
Like
12.964
Πόντοι
25.165
γιατι δεν συμφερει ???
1,40 εχει περιπου το πετρελαιο, και 0,90 το υγραεριο...(το λιτρο)
Το υγραεριο απο οσο εχω ακουσει στα Τζαπαν αυτοκινητα που ψαχνει ο φιλος μας, δημιουργουν προβληματα στον κινητηρα, δεν θυμαμαι ακριβως τον ορο. Επισης υπαρχει και ο φορος που εχει ακουστει. Παντως αμα ειχα λεφτα (ενω ειμαι τρελος φαν γρηγορων αυτοκινητων και γενικα εχω κολλημα με τα αυτοκινητα) λογω κρισης ΑΝ ειχα την δυνατοτητα θα τσιμπουσα ενα Honda Civic 1.6 diesel 120 αλογα βγαζει αλλα απο οτι μου ειπε γνωστος μου, φουλαρεις με 60 ευρω, εχει κοντα στα 1500 χιλιομετρα να σε βγαλει, πας-ερχεσαι αθηνα και ξαναπας αμα θες. Ειναι και τζαπαν, εχει και ωραιο ντιζαιν και μεγαλο χωρο για αποσκευες.
 

boobomastoras

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.098
Κριτικές
8
Like
166
Πόντοι
16
γιατι δεν συμφερει ???
1,40 εχει περιπου το πετρελαιο, και 0,90 το υγραεριο...(το λιτρο)
Απο οτι μου εχουν πει , η κατανάλωση υγραεριου ειναι λιγο μεγαλυτερη. Περιπου 1 λιτρο στα 10 χιλιομετρα παραπανω απο οτι της βενιζης. Επσης αν υπολογισεις και τα εξοδα εγκαταστασης συστηματος και συντηρησης με κάτι φιλτρα που θελουν συνεχεια αλλαγμα, δεν αξιζει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom