Νέα

Συμβουλές για αγορά αυτοκινήτου

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.991
Κριτικές
10
Like
96
Πόντοι
376
παρε γουρουνα τυπε συμφέρει
 

Karaman 7

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.917
Κριτικές
384
Like
5.832
Πόντοι
11.585
με ενα 8αρι που εχεις στην ακρη, περνεις ενα ντιζελακι panta 4χ4 και σου περισευουν και λεφτα για πετρελαια για 3 χρονια.!!  :rockon:
ενα smastaki 900κυβικα πας τσαμπα με 3λιτρα...απλα κανεις ταματα μην πεσεις σε τρακα....
αν και ειναι υπερεκτημημενα οπως ολα τα μικρα...

για ποιο μεγαλο, βρησκεις astra ή corsa, diesel 13αρια, με αυτα τα λεφτα σιγουρα, μικρη φορολογια, δεν καινε τιποτα.
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.991
Κριτικές
10
Like
96
Πόντοι
376
με ενα 8αρι που εχεις στην ακρη, περνεις ενα ντιζελακι panta 4χ4 και σου περισευουν και λεφτα για πετρελαια για 3 χρονια.!!  :rockon:
ενα smastaki 900κυβικα πας τσαμπα με 3λιτρα...απλα κανεις ταματα μην πεσεις σε τρακα....
αν και ειναι υπερεκτημημενα οπως ολα τα μικρα...

για ποιο μεγαλο, βρησκεις astra ή corsa, diesel 13αρια, με αυτα τα λεφτα σιγουρα, μικρη φορολογια, δεν καινε τιποτα.
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
λίγα σου φαίνονται;;;
ας πάρει καινούργιο τότε... τόσο απλά...

υπάρχουν ακόμα στην ελλάδα αστοιχείωτοι που έχουν συνδέσει την αγορά του αυτοκινήτου μόνο με την αξία αγοράς.

Δλδ ένας τύπος που θα πάρει ένα τσερόκι 3,7 του 2010 με 10 χιλιάρικα νομίζει ότι έχει πιάσει τον παπά απο τα γένια.

Το ότι σε 5 χρονια με ασφάλιστρα, φόρο πολυτελείας, τέλη κυκλοφορίας, φόρο βενζίνης θα έχει πληρώσει συνολικά αλλα 30 χιλιάρικα πλέον ενός καινούριου με αξία 10 χιλιάρικα δεν τον απασχολεί καθόλου.
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
Για δώστε μια βοήθεια ρε παιδιά.

Λόγω απόστασης από δουλειά κάνω πάνω από 600χλμ / βδομάδα και με το 1.8 που έχω τώρα ξοδεύω πάνω από 300 ευρώ το μήνα.

Θέλω ένα σχετικά μικρό, πεντάπορτο μεταχειρισμένο diesel που να είναι αυτόματο.

Υπάρχει τρομερή έλλειψη στα μεταχειρισμένα diesel (γιατί δε φέρνουν από έξω;)

Επίσης, EURO-4 είναι νόμιμο να κυκλοφορεί στην Αθήνα; Ειδάλλως EURO-5 diesel στην ουσία είναι μόνο τα καινούρια.

γιατί δεν κοιτάς για καινουργιο diesel;
 

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.867
Κριτικές
1
Like
120
Πόντοι
66
σιγά τα ωά ρε τύπε.

τα μισά που ήρθαν ελλαδα τα έχει ο σαρακάκης παρατημένα μετά απο διπλώματα σε κολώνες και δένδρα.


Δε φταιει κανεις που καποιοι απ τους αγοραστες το πηραν επειδη ειναι cabrio και νομιζαν οτι βγηκαν βολτα με Ζ4...
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
Δε φταιει κανεις που καποιοι απ τους αγοραστες το πηραν επειδη ειναι cabrio και νομιζαν οτι βγηκαν βολτα με Ζ4...

φταίει αυτός που το έφτιαξε και το έκανε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής χωρίς αυτοκόλλητο WARNING! ΝΟ ESP AVAILABLE! πάνω στο ταμπλώ.
 

dimis74

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.403
Κριτικές
10
Like
20
Πόντοι
5.825
υπάρχουν ακόμα στην ελλάδα αστοιχείωτοι που έχουν συνδέσει την αγορά του αυτοκινήτου μόνο με την αξία αγοράς.

Δλδ ένας τύπος που θα πάρει ένα τσερόκι 3,7 του 2010 με 10 χιλιάρικα νομίζει ότι έχει πιάσει τον παπά απο τα γένια.

Το ότι σε 5 χρονια με ασφάλιστρα, φόρο πολυτελείας, τέλη κυκλοφορίας, φόρο βενζίνης θα έχει πληρώσει συνολικά αλλα 30 χιλιάρικα πλέον ενός καινούριου με αξία 10 χιλιάρικα δεν τον απασχολεί καθόλου.

σωστός
εκτός αν έχει κάποιος χρήμα για τέτοια πράγματα...
 

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.867
Κριτικές
1
Like
120
Πόντοι
66
φταίει αυτός που το έφτιαξε και το έκανε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής χωρίς αυτοκόλλητο WARNING! ΝΟ ESP AVAILABLE! πάνω στο ταμπλώ.


ειχε ESP... τα μετα facelift σιγουρα ειχαν esp... χερια δε σου εδινε για να το πας! αλλα οχι κ "σιγα τα ωα"...
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
σωστός
εκτός αν έχει κάποιος χρήμα για τέτοια πράγματα...
ακόμα και εάν έχει το ιδιωτικό long-term leasing είναι φθηνότερο.

Στην Ελλάδα θα πρέπει να γίνει αμεσα αντιληπτό στον μέσο χαζοβιόλη ότι η κατοχή ακριβού αυτοκινήτου πλέον δεν είναι ιδιοκτησία αλλά κρατικό leasing.
 

Kurtinaitis

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2.910
Like
0
Πόντοι
16
ειχε ESP... τα μετα facelift σιγουρα ειχαν esp... χερια δε σου εδινε για να το πας! αλλα οχι κ "σιγα τα ωα"...

τα μετά είχαν και άλλο κινητήρα.

το πρώτο που ήταν στεγνή δύναμη ήταν γυμνό.

μετά το αδερφέψανε για να μην διαμαρτύρονται οι μπούληδες για τα 50 χαμένα χιλιάρικα.

Αλλά ήταν αργά.

Γι αυτό και σταμάτησε η παραγωγή.

Ο,τι άξιζε ήταν ο κινητήρας του. Τίποτα άλλο.
 

Επισκέπτης
υπάρχουν ακόμα στην ελλάδα αστοιχείωτοι που έχουν συνδέσει την αγορά του αυτοκινήτου μόνο με την αξία αγοράς.

Δλδ ένας τύπος που θα πάρει ένα τσερόκι 3,7 του 2010 με 10 χιλιάρικα νομίζει ότι έχει πιάσει τον παπά απο τα γένια.

Το ότι σε 5 χρονια με ασφάλιστρα, φόρο πολυτελείας, τέλη κυκλοφορίας, φόρο βενζίνης θα έχει πληρώσει συνολικά αλλα 30 χιλιάρικα πλέον ενός καινούριου με αξία 10 χιλιάρικα δεν τον απασχολεί καθόλου.

:thumbsup:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.344
Like
75.410
Πόντοι
12.756
Έχω ένα 8άρι στην άκρη....

τυπε για κοιτα και αυτο

lada-sputnik-02.jpg


Lada Samara Sputnik , η πλούσια έκδοση , με τιμονι τασάκι και καθίσματα κτλ ..

Ασφαλεια λιγοτερο απο παπι , τελη στ αρχιδια σου , βενζινη καίει  οτι θες απο κατουρο , εμετο μεχρι και VAT69 , δεν χαλαει με τιποτα και απο λαμαρινα μιλαμε οτι και πανω σε Κτελ να πεσεις αντε να σου σπασει κανενα φλασακι στην χειροτερη.



Και κανεις και το κομματι σου στα Κουμουνια του φορουμ
 

Επισκέπτης
Έχω ένα 8άρι στην άκρη....

τύπε υπάρχει κι άλλη λύση:

Πάνε παίξε τα 4.000 στη ρουλέτα μονά-ζυγά

Αν σου κάτσει πας και παίρνεις ένα κυριλέ αμάξι με 12.000  :grin:

Άμα δε σου κάτσει πας και παίρνεις ένα αξιοπρεπές με 4.000

υ.γ. Παρακάλα να μη σου κάτσει, γιατί αυτό των 12.000 θα σου βγει πιο ακριβό με την  πάροδο των χρόνων...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom