Νέα

«Στο δρόμο» οι εκδιδόμενες γυναίκες της Θεσσαλονίκης

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antisthenis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 37
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Δ

Διαγραμμένο μέλος 86473

Επισκέπτης
To 1999 που αρχισα τιs μπουρδελοπεριπετειεs μου υπηρχαν πανς απο 20 μπουρδελα στο βαρδαρη και καμια 7-8 στη γιαννιτσων και περιξ...Μπουταρη δωσε αδειs να ανοιξουν πολλα μπουρδελα να γαμαμε αβερτα αλλα μπαs και πεσουν οι τιμεs οπωs στην Αθηνα..
 

BIG ONE!

Νέο Μέλος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2010
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
Τι να πει κανεις? Αντι να δωσει αδειες ο μεθυστακας και να ανανεωσει τις υπαρχουσες μηπως και πεσουν οι τιμες οπως στην Αθηνα, δυσκολευει τις γυναικες κ εμας! Φαινεται οτι αλλα συμφεροντα παιζονται απο πισω! Στην Αθηνα δε ο αλλος ξεκολιαρης πασοκος Καμινης μαζι με Ραγκουση αντι να μειωσουν τα μετρα στα 50 και να δωσουν αδειες κρατανε τα μπουρδελα ομηρους ομαδας μπατσων που τα περνουνε κανονικα πανω απο 1000 ευρω το μηνα το καθε μαγαζι! Οι μονοι που τα κονομανε τωρα με την κριση ειναι οι βρωμομπατσοι τελικα!
 

jo145

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Ιουν 2010
Μηνύματα
18.417
Κριτικές
69
Like
19
Πόντοι
1.246
Μα κι αυτες οι ιεροδουλες ντιπ μυαλο  :uglystupid:
δε γραφονται στο  bou να δωσουν κανα ντεντεφωνακι  :tits: στα πεζοδρομια μου τριγυρνανε παρεα με τις παρανομες
( οπως οι ιδιες δηλωσαν )
 

thessalos

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2009
Μηνύματα
2.851
Κριτικές
5
Like
8
Πόντοι
16
οι γνωστες παλιες καλες το χουν κανει αυτο που λες καιρο τωρα
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.619
Κριτικές
61
Like
43.287
Πόντοι
22.785
Άχ ρε΄jo μού βγάλατε τήν άγάπη μου στό δρόμο ?????
 

jo145

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Ιουν 2010
Μηνύματα
18.417
Κριτικές
69
Like
19
Πόντοι
1.246
Άχ ρε΄jo μού βγάλατε τήν άγάπη μου στό δρόμο ?????

Οχι εμεις .. ο Μπουταρης  αλλα οπως σχολιασα και σε αλλο θρεντ λιγα ειναι τα ψωμια του

Υπομονη .. οπου ναναι θα ληξει και η αδεια την Βιλλας και σε κανα δυο μερες θα να ανοιξουν ολα  :dancing:
πορειες και μαλακιες ...

Κι ο μπουταρης θελει τον Γερμανο του ... ή μαλλον την Γεγμανιδα του  :dancing:

www.imagerous.com/] [/URL]

ποια ειναι η Αγαπη σου ?  :think:
 

Επισκέπτης
Δὲν παραδειγματίζονται ἐκ τῶν ἐν Ἀθήναις ἰσχυόντων;
 

GAMEOVER

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Οκτ 2010
Μηνύματα
3.567
Κριτικές
223
Like
512
Πόντοι
4.017
Εγώ αυτό που δεν μπορώ να χωνέψω είναι ότι το πρόβλημα με τις άδειες ξεκίνησε από την προηγούμενη Δημοτική αρχή και συνεχίζεται και με την καινούργια που υποτίθεται ότι εκπροσωπείται από ένα πιό ανοιχτόμοιαλο Δήμαρχο και είναι εκ διαμέτρου αντίθετη πολιτικά.

Ειλικρινά πέρασαν 3 μήνες και δεν δόθηκε λύση σε ένα τόσο απλό θέμα. :headbang: :headbang: :headbang:

Δηλαδή τι λύσεις θα πρέπει να ζητήσουμε και πόσο γρήγορα θα τις περιμένουμε σε μεγαλύτερα προβλήματα  :huh:

Εγώ είδα με τα μάτια μου στις αρχές της 26ης Οκτωβρίου το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης πριν καλά καλά νυχτώσει να κάνει πιάτσα κοπέλα.

Δήμαρχε πάρτο πάνω σου ΤΩΡΑ. :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:
 

Μπαρμπαπήδουλας

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Ιαν 2011
Μηνύματα
18.637
Κριτικές
78
Like
8.405
Πόντοι
2.786
Ο Μπουτάρης είναι αδερφάρα ρε σεις! Έτσι ακούγεται τουλάχιστον! Γι' αυτό δεν θέλει τα μπουρδέλα. Για να γαμάνε αυτόν!
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
Το δρομολόγιο της «αγίας αμαρτίας» στη Θεσσαλονίκη

''Ελάχιστοι αρσενικοί βαφτίζονται πλέον στην κολυμβήθρα του αγίου Βαρδαρίου, τη στιγμή που η εφηβεία απαιτεί να δώσει το χρίσμα στο αγόρι που γίνεται άντρας. Όχι, βέβαια, δεν υπάρχει άγιος Βαρδάρης. Ο Γιώργος Ιωάννου, ο τρόπον τινά υμνογράφος της Θεσσαλονίκης, βάφτισε έτσι την πλατεία Βαρδαρίου, εκεί στην είσοδο της πόλης, θέλοντας να αποδώσει αυτή την περίεργη ερωτική ατμόσφυρα της περιοχής , τη σχεδόν κρυφίως ιερή.''



Από το πεζογράφημα του Γιώργου Ιωάννου «Η πλατεία του Αγίου Βαρδαρίου»

Από την Τουρκοκρατία ακόμη, ως την ακμή της μεταπολεμικής περιόδου και τα μέσα της δεκαετίας του ΄80, ήταν ο τόπος των ερωτικών προσκυνημάτων, καθώς τα κακόφημα σπίτια(χαμαιτυπεία, πορνεία, μπουρδέλα, όπως θέλετε πείτε τα) ανακούφιζαν χαρμάνηδες ταξιδιώτες που έμπαιναν μ’ έναν αέρα θριάμβου στη μεγαλούπολη, απορημένους και γυρεύοντες τη λάγνα διασκέδαση αγρότες της Μακεδονικής γης, φαντάρους από τα γύρω στρατόπεδα του Παύλου Μελά και του Καρατάσου, με τις νεανικές τους ορμές στα όρια του ασυγκράτητου. Κοντά, εκεί, και το Λιμάνι, μόνον που οι ναυτικοί προτιμούσαν κατά κύριο λόγο τα στενά στην περιοχή των Λαδάδικων, χωρίς βέβαια να αρνούνται τις υπηρεσίες της Μπάρας.

Ναι, Μπάρα λεγόταν η περιοχή των Θεσσαλονικιώτικων μπουρδέλων με «κύρια οδική της αρτηρία» την οδό Ειρήνης, στους δρόμους γύρω από την οδό Λαγκαδά, όπου κάνα-δυο πορνοκινηματογράφοι-οι τελευταίοι-έμειναν να υπενθυμίζουν τα περασμένα μεγαλεία της. Στην κάποτε πολύβοη Μπάρα, τα κορίτσια περίμεναν στις πόρτες τον ξέχειλο ποταμό των φαντάρων και των αγροτών που κατέβαινε την Λαγκαδά και με πειράγματα, αλλά όχι και πολλά παρακάλια, έμπαζαν στα μικρά δωμάτια τους στερημένους για να κορέσουν την επιθυμία τους και μαζί να νοιώσουν για κάποια ελάχιστα λεπτά(δέκα ή δεκαπέντε, με το ρολόι της τσατσάς στο χέρι) την έστω αγορασμένη θαλπωρή του έρωτα.

Πάντα αρχόντισσα η Θεσσαλονίκη ήξερε να περιποιείται τους επισκέπτες της, γεγονός που δεν ξέφυγε ακόμη και από τις περιγραφές του περιηγητή Εβλιά Τσελεμπή.

οίκοι ανοχής στο Βαρδάρη, 1917 - ΕΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 1900-1960, Χρίστος Ζ αφείρης, φωτ. Συλλογή Άρη Παπατζήκα, εκδ. ΕΞΑΝΤΑ)

Το σκηνικό της περιοχής του αγοραίου έρωτα συμπλήρωναν τα γύρω ξενοδοχεία, όπου στα γκριζωπά και άπλυτα κλινοσκεπάσματά τους ολοκληρωνόταν η ερωτική πράξη με τα απαραίτητα όνειρα που τη συνοδεύουν. «Αλεξάνδρεια», «Καστοριά», «Αιγαίον» μας ταξιδεύουν ακόμη με τα απομεινάρια των κτιρίων και των πινακίδων τους στους τόπους, όπου στεγαζόταν είτε ο έρωτας είτε ο ύπνος αποκαμωμένων ονειρευτών.

Και πίσω από τη θλίψη που συντροφεύει όλο τούτο το φαινομενικά γραφικό και σχεδόν χαρωπά νοσταλγικό φλας μπακ, δεν θα πρέπει να αποσωπιούνται και οι κωμικές στιγμές, αφού πάντοτε οι κυρίες αυτών των δωματίων διακρίνονταν για την αθυρόστομη ετοιμολογία τους, κάθε φορά που η λεκτική πρόκληση του ιδιότυπου φλερτ αυτών των περιστάσεων απαιτούσε την απάντησή της. Κορυφαία στο είδος η περίφημη Αμαλία, η γνωστή τσατσά στο μπουρδέλο που «διοικούσε», δίπλα από το Λιμάνι(εκεί που βρίσκεται σήμερα ο Ερυθρός Σταυρός)που απέκτησε φήμη στα όρια του θρύλου. Έφυγε από τη ζωή όχι πολλά χρόνια πριν, ως υπηρέτρια σε οικεία γνωστού ψυχιάτρου.

Διόλου τυχαία, την ίδια χρονική περίοδο, τα Λαδάδικα γίνονται χώρος γλεντιού για νεόκοπους φλώρους, τα ξενοδοχεία ανακαινίζονται ζητώντας να ξεπλύνουν το παρελθόν τους…

Οίκος ανοχής του Βαρδάρη. Δεξιά, γυναίκες στην είσοδο των "σπιτιών" - όπως και παραπάνω.

Από το πεζογράφημα του Γιώργου Ιωάννου «Η πλατεία του Αγίου Βαρδαρίου»

«Προτού γκρεμίσουν τα τείχη, η πλατεία Βαρδαρίου δεν ήταν σχηματισμένη. Τα τείχη, κατεβαίνοντας προς το λιμάνι, έκοβαν το χώρο στη μέση σχεδόν. Η επικοινωνία με την έξω από τα τείχη πόλη γινόταν από μια μεγάλη διπλή πορτάρα που από τα χρόνια τα βυζαντινά ονομαζόταν «Χρυσή Πύλη» και που ήταν κάτι το ανάλογο με την επίσημη Πύλη της τότε πρωτεύουσας. Έξω από τη Χρυσή Πύλη ήταν χάνια, αλευρόμυλοι, αγροικίες, ο απέραντος χώρος όπου στηνόταν η εμποροπανήγυρη, τα Δημήτρεια, αλλά και έλη πολλά. Από τα έλη αυτά έλαβε το όνομά της και η περίφημη συνοικία Μπάρα, που πρώτα σκόρπιζε τις θέρμες, τους τεταρταίου πυρετούς και τα βαθιά τους ρίγη, και ύστερα, μετά την αποξήρανσή της, το κέφι, τον ξετραχηλισμό και τις αρρώστιες του έρωτα, σε στρατούς και στόλους. Για τους εντόπιους η λέξη Μπάρα, που στα τούρκικα σημαίνει έλος, στάσιμα νερά, είναι πολύ πιο κακόφημη κι από τις λέξεις Τρούμπα ή Πλάκα. Και παρατηρώ πως οι Αθηναίοι με άνεση προφέρουν αυτές τις λέξεις τους, ενώ εμείς όχι.

Στα Τρίκαλα ευρισκόμενος, όπου υπάρχει επίσης μια συνοικία, όχι κακόφημη όμως, με το όνομα Μπάρα, δεν ήθελα με κανέναν τρόπο να την προφέρω. Διάσημος δρόμος της Μπάρας ήταν η οδός Ειρήνης, αλλά παρακάτω δεν έπεφτε και η οδός Αφροδίτης.

Ο κοσμογυρισμένος Καζαντζάκης, που όλα τα ήξερε μα πολλά δεν αγρικούσε, συγκρίνει κάπου την Μπάρα μας με τη Γιοσιβάρα της Ιαπωνίας. Μολονότι νομίζω ότι τα παραλέει και στο σημείο αυτό, δεν έχω καμιά διάθεση να αποκρούσω έναν έπαινο, που δόθηκε τόσο πανηγυρικά στην πολιτεία μας. Τα μέρη αυτά σήμερα είναι τόποι αρχαιολογικής γαλήνης, κοιμητήρια σωστά. Θα μπορούσαν να τα περιδιαβάζουν φιλόσοφοι με τους μαθητές τους, ξαναδίνοντας επιτόπου στον όρο «συνουσία» το άδολό του νόημα»

Όταν ο νεοφιλελευθερισμός επιτίθεται στις πόρνες του Βαρδάρη


Για πολλές δεκαετίες στην περιοχή του Βαρδαρίου κάτοικοι, πόρνες, νταβατζήδες, πρεζάκια και μπάτσοι συνυπάρχουν άλλοτε αρμονικά και άλλοτε με εντάσεις, σε μια γειτονιά του κέντρου της Θεσσαλονίκης που εξακολουθεί- σαν να μη πέρασαν τα χρόνια- να διαθέτει τη δική της λούμπεν, αλλά ταυτόχρονα γοητευτική εικόνα.

Οι εργάτες της βιομηχανικής περιοχής της Σίνδου και οι μετανάστες εξασφάλιζαν για χρόνια στέγη στην «υποβαθμισμένη» περιοχή με χαμηλό ενοίκιο, οι πόρνες θεωρούνται οι «καθαρές» της πόλης, ενώ το εμπόριο ναρκωτικών και τους μπάτσους τους συναντάς πλέον από το Πανόραμα μέχρι το Κορδελιό.

Τα περιστατικά βίας, κλοπών και ληστειών, συνήθως δεν άγγιζαν τους μόνιμους κατοίκους και οι φωνές διαμαρτυρίας στη γειτονιά των κόκκινων φαναριών μέχρι τώρα ήταν λιγοστές και κατά γενική ομολογία απόλυτα δικαιολογημένες της έντασης και της συχνότητας που είχαν.

Η περιοχή τα τελευταία χρόνια αλλάζει όψη, ακολουθώντας την προοπτική μιας αντιφατικής και ιδιόμορφης ανάπτυξης. Χτίζονται μεγάλα συγκροτήματα κατοικιών, οι πρώην βιοτεχνίες μετατρέπονται σε χώρους τέχνης και loft που στεγάζουν τη νέα διανόηση της πόλης και τα πρώτα εμπορικά κέντρα κάνουν την εμφάνισή τους. Παράλληλα όπως ακριβώς συμβαίνει στο κέντρο της Αθήνας, ορδές Αφρικανών γυναικών κατακλύζουν μόλις νυχτώσει τα πεζοδρόμια και περιμένουν τους υποψήφιους πελάτες τους, δημιουργούνται νέες πιάτσες και καινούργια πιο σκληρά κυκλώματα της νύχτας.

Στη νέα κατάσταση που διαμορφώνεται δεν μπορεί να μην υπάρχουν «αγανακτισμένοι πολίτες» που διαμαρτύρονται για την κακή ποιότητα της ζωής τους, την εγκληματικότητα, τους μετανάστες που ελέγχουν την τοπική αγορά και φυσικά της πόρνες, στις οποίες καταλογίζουν τον ερχομό όλων των παραπάνω. Ο κ. Γιάννης κάτοικος της περιοχής και μέλος της επιτροπής κατοίκων μας λέει ότι «για όλα φταίνε οι καινούργιες πόρνες. Μαζί τους έφεραν τις ληστείες, τα ναρκωτικά και την εγκληματικότητα. Θα γίνουμε Άγιος Παντελεήμονας αν δεν γίνει άμεσα κάτι».

Τον περασμένο Αύγουστο ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης ζήτησε- έπειτα από καταγγελίες κατοίκων- να γίνουν έλεγχοι σ' όλους τους οίκους ανοχής που λειτουργούν στο δήμο Θεσσαλονίκης. Με έγγραφη παραγγελία του προς την Ασφάλεια Θεσσαλονίκης, αξιώνει τη διενέργεια ελέγχων για να διαπιστωθεί εάν οι άδειες εγκατάστασης των εκδιδόμενων γυναικών σε οίκους ανοχής πληρούν τις νόμιμες προϋποθέσεις. Η παρέμβαση του εισαγγελέα έγινε έπειτα και από την προσφυγή στη Δικαιοσύνη ανεξάρτητης επιτροπής, που το προηγούμενο διάστημα κλήθηκε να εξετάσει τα αιτήματα ενδιαφερόμενων για έκδοση αδειών εγκατάστασης και χρήσης οικημάτων ως οίκων ανοχής και διαπίστωσε τελικά ότι τα πιστοποιητικά που χορηγήθηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου είχαν παραποιημένα στοιχεία ως προς την απόσταση των οικημάτων από εκκλησίες ή σχολεία.

Mall αγοραίου έρωτα

Οι κάτοικοι της περιοχής έχουν τους τελευταίους μήνες προχωρήσει σε δεκάδες κινήσεις διαμαρτυρίας με στόχο να ευαισθητοποιήσουν τις αρμόδιες αρχές. Στην τελευταία κινητοποίησή το παρών έδωσε ο νέος δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης, που δήλωσε αλληλέγγυος στο δίκαιο αγώνα των κατοίκων. Ο Γιάννης Μπουτάρης στο παρελθόν είχε ταχθεί υπέρ ενός σχεδίου μερικής «δημοτικοποίησης» των οίκων ανοχής και δημιουργίας κόκκινης ζώνης στο άκρο της πόλης. Πρότεινε δηλαδή την ενοικίαση από το δήμο μεγάλων χώρων που θα στεγάζουν εκτός πόλη τους οίκους ανοχής. Δεν ήταν λίγοι εκείνοι που έκαναν λόγο για δημιουργία μεγάλων οίκων ανοχής που θα προσελκύουν Ευρωπαίους που ενδιαφέρονται για σεξουαλικό τουρισμό. Μάλιστα κατά την τελευταία προεκλογική περίοδο επανήλθε στο θέμα επικαλούμενος το παράδειγμα της πόλης του Άμστερνταμ και των οίκων ανοχής με τις βιτρίνες, που λειτουργούν νομότυπα και αποκλεισμένοι μόνο σε μια περιοχή. Για το ζήτημα βέβαια της εκμετάλλευσης των αλλοδαπών και Ελληνίδων γυναικών από τα κυκλώματα μαστροπείας και πως τροφοδοτούν την κατάσταση στην περιοχή δεν έγινε κουβέντα, καθώς το πρόβλημα είναι «αυτές».

Η έντονη υποβάθμιση της περιοχής ξεκίνησε ταυτόχρονα – όσο και αν αυτό ακούγεται παράδοξο- με την πρώιμη κατασκευαστική της ανάπτυξη, που κορυφώνεται τα τελευταία δύο χρόνια. Σε μια Θεσσαλονίκη που οικιστικά έχει φτάσει στα όριά της, μια μεγάλη περιοχή στο κέντρο της πόλης, αναξιοποίητη και παρθένα αποτελεί το «απόλυτο φιλέτο», όπως χαρακτηριστικά μας είπε εργολάβος που δραστηριοποιείται στην περιοχή. Ελεύθερα οικόπεδα και μικρές κατοικίες, οίκοι ανοχής που στεγάζονται σε παραπήγματα και οι πρώην βιομηχανικοί χώροι μετατρέπονται σταδιακά σε νεόδμητες οικοδομές. Το σχέδιο υποβάθμισης του Βαρδάρη πετυχαίνει τον στόχο του. Υποβαθμίζει την αξία μιας περιοχής και κυρίως της γης, μετατρέπει την περιοχή σε γκέτο και την αναβαθμίζει στο όνομα της ανάπτυξης με τη συμμετοχή μεγάλων κατασκευαστικών. Και προφανώς η ανάπτυξη αυτή δε χωρά τους μετανάστες κατοίκους, τα κινέζικα μαγαζιά και τις πόρνες της περιοχής. Άλλωστε ότι είναι νόμιμο, είναι και ηθικό. Και κανείς από τους παραπάνω δεν είναι «νόμιμος».

 

nobal08

Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
17
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
0
Παιδια να μου το θυμηθειτε: πισω κι απ' αυτο το θεμα κρυβεται η τροϊκα και το ΔΝΤ.
 

Bastounovlaxos

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2007
Μηνύματα
2.879
Like
21
Πόντοι
16
Διαμαρτυρία για τις ιερόδουλες της οδού Γιαννιτσών

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 3 Απριλίου 2011, 15:26

Ακόμη μια διαμαρτυρία των κατοίκων της οδού Γιαννιτσών πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ στη Θεσσαλονίκη.

Οι κάτοικοι διαμαρτύρονται γιατί η περιοχή τους αποτελεί στέκι εκδιδόμενων γυναικών και για το λόγο αυτό περίπου 30 άτομα κινούνται σε διάφορες οδούς και ζητάνε από τις γυναίκες που συναντούν να εγκαταλείψουν το σημείο.

Την κινητοποίηση των κατοίκων, η οποία επαναλαμβάνεται τις τελευταίες βραδιές, παρακολουθεί διακριτικά η αστυνομία, χωρίς μέχρις στιγμής να έχει σημειωθεί κάποιο επεισόδιο.


Aπο Zougla
 

nswp

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2007
Μηνύματα
39
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
Παιδια να ροτισω κατι. Η Μαιρη με μεγαλα βιζια,κοντο μαλι,ηταν στο μπλε μπουρδελο στο βαρδαρι.Ξερει κανεισ αν συνεχιζει να εργαζετε εστο και πριβε?
Αν ξερει κανεις κατι ασ μου στηλει ενα ΠΜ.Ευχαριστο
 

Επισκέπτης
Κ εγώ θέλω Μαιρούλα! Αν κάποιος έχει τηλέφωνο ή πληροφορίες πείτε μου με ΠΜ αν έχει την ευγενή καλοσύνη!
 

Aiur

Νέο Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2011
Μηνύματα
4
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
Ο Μπουτάρης δεν νομίζω να κάνει κατι, υπάρχουν πολλοί άνδρες ψηφοφόροι....και ο νοών νοείτο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom