Νέα

Στα δύο η Ελλάδα - κατολίσθηση στα Τέμπη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Lastmoican
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 133
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
χαλαρότερος.. δεν θα έχουν συνέλθει από το χριστουεγννιάτικο φαγοπότι.. απλά φύγε νωρίς το πρωί..


6 η ώρα,θα έχω παρει το λιονταράκι μου(LEOΝ),θα έχω φτιάξει την φράπα στον κουβά μου,θα έχω ετοιμασει τας μουσικάς μου(έντεχνο ρεπερτόριο βλέπεις) κ θα ανηφορίσω στο αίσθημα,και όσο παέι.Κάτι μου κάνει να πάω από τα Γρεβενά.Μ'αρέσει κ σαν διαδρομή.
 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
92
Πόντοι
66

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
Εγώπάντως στους δικούς μας τους μαλάκες για να μην με πουν μαλάκα,τους έγραψα για άλλη μια φορά,και στο καπάκι μετά τις διακοπές θα παώ μια Αυστρία,κ εκείνη την περίοδο για να μην με πούνε κ μαλάκα οι Αυστριακοί. :grin:
 

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
για λιονταρακι καλος εισαι.. :grin: :grin: :dancing:


είναι το μπουρδέλο στο δρόμο,διάολος.
Νομίζεις ότι ταξιδεύεις με χαλί.
Φχαριστιέμαι οδήγηση για αυτό κ πηγαίνω συχνά Ξάνθη(720χλμ+720 η επιστροφή).
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
είναι το μπουρδέλο στο δρόμο,διάολος.
Νομίζεις ότι ταξιδεύεις με χαλί.
Φχαριστιέμαι οδήγηση για αυτό κ πηγαίνω συχνά Ξάνθη(720χλμ+720 η επιστροφή).
το'χα κανει τεστ ντραιβ...
για τα λεφτα του πολυ καλο..
Αν ειχε καμια 80αρα ιππους παραπανω(σαν αυτο που'χω δλδ,που εχει ιδιο βαρος με το λεον) θα'ταν τζετ!!
 

DARKSIDEOFTHEMOON

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
15.458
Like
31
Πόντοι
166
το'χα κανει τεστ ντραιβ...
για τα λεφτα του πολυ καλο..
Αν ειχε καμια 80αρα ιππους παραπανω(σαν αυτο που'χω δλδ,που εχει ιδιο βαρος με το λεον) θα'ταν τζετ!!


Ναι κ θα μάζευα τις κλήσεις στην Εθνική σαν τα μαρούλια.Εδώ κ τώρα κ την σκαπουλάρω στην ζούλα.Αν είχα κ τα άλλα αλόγατα,δεν θα προλα΄βαινα να το φχαριστηθώ από τα μαζέματα που θα μου καναν
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
Ναι κ θα μάζευα τις κλήσεις στην Εθνική σαν τα μαρούλια.Εδώ κ τώρα κ την σκαπουλάρω στην ζούλα.Αν είχα κ τα άλλα αλόγατα,δεν θα προλα΄βαινα να το φχαριστηθώ από τα μαζέματα που θα μου καναν
αααααααααααααααχαχχααχαχαχ....
εχουν φυγει πανω απο 15 κατοσταρικα :headbang:
 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
92
Πόντοι
66
Σε διάστημα τριών έως τεσσάρων μηνών (!),  όπως εκτιμούν οι αρμόδιοι επιστήμονες, θα  μπορέσει να αποκατασταθεί η κυκλοφορία των  οχημάτων στα Τέμπη που έχει διακοπεί από την  περασμένη εβδομάδα λόγω της μεγάλης  κατολίσθησης βράχων, ενώ αποφαίνονται πως  δεν υπάρχει μόνιμη ασφαλής λύση.
Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγουν οι επιστήμονες μετά τις αυτοψίες που έκαναν στην περιοχή προκειμένου να εντοπίσουν τις αιτίες των κατολισθήσεων βράχων που έχουν κόψει στα δύο την Ελλάδα.
Ο καθηγητής Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, ο Ευθύμιος Λέκκας, που επισκέφθηκε τα Τέμπη, εκτιμά ότι «η κατολίσθηση ήταν αποτέλεσμα της έντονης βροχόπτωσης και δεν έχει να κάνει με τα έργα για τη διάνοιξη σήραγγας». Πρόσθεσε δε ότι σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, ο χρόνος της αποκατάστασης θα διαρκέσει πάνω από τρεις μήνες, ενώ το κόστος μπορεί να αγγίξει τα 30 εκατ. ευρώ.
Την ίδια ώρα και η επιτροπή που συγκρότησε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΤΕΕ) σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ), αποφαίνεται ότι η μορφολογία του εδάφους στην κοιλάδα των Τεμπών είναι τέτοια, ώστε πλέον δεν... μπορεί να δοθεί μόνιμη λύση στο πρόβλημα. Δηλαδή και μετά την αποκατάσταση της κυκλοφορίας στο σημείο, τίποτα δεν αποκλείει μια νέα κατολίσθηση, αποφαίνεται και η επιτροπή στις πρώτες εκτιμήσεις της για το συμβάν, τις οποίες δημοσιοποίησε χθες αργά το βράδυ. Η επιτροπή των εμπειρογνωμόνων του ΤΕΕ αποδίδει τις κατολισθήσεις στις παρατεταμένες βροχοπτώσεις του τελευταίου διαστήματος. Παρακαμπτήριος 4- 5 χιλιομέτρων
Η ίδια επιτροπή προτείνει ως προσωρινή λύση την κατασκευή εντός μηνός μιας λωρίδας κυκλοφορίας μήκους 4-5 χιλιομέτρων, πάνω ακριβώς στη χάραξη του παλαιού σιδηροδρομικού δικτύου που παρακάμπτει την επικίνδυνη περιοχή των καταπτώσεων.
Πάντως, ο κ. Λέκκας επισημαίνει ότι τα έργα αντιστήριξης στα βράχια έπρεπε να είχαν γίνει από χρόνια. Επισημαίνει ωστόσο ότι μόνο δίχτυα (όπως υπήρχαν και πριν) ή ειδικά στέγαστρα μπορούν να τοποθετηθούν ώστε να συγκρατούν τα βράχια και τους όγκους των χωμάτων. Την περιοχή στην οποία σημειώθηκε η κατολίσθηση στα Τέμπη επισκέφθηκε και ομάδα επιστημόνων του Τμήματος Γεωλογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). «Αν είχε γίνει γεωλογική μελέτη στην περιοχή θα μπορούσαν να εντοπιστούν τα περισσότερο επικίνδυνα σημεία», λέει ο καθηγητής Γεωλογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), Σπύρος Παυλίδης.
Aπό την πλευρά του ΤΕΕ τονίζεται ακόμα ότι θα πρέπει να δοθεί πλέον ιδιαίτερο βάρος στους παρακαμπτήριους δρόμους με την ενίσχυση των μέτρων βελτίωσης της οδικής ασφάλειας.


 

Duracell

Τιμημένος
Εγγρ.
18 Οκτ 2005
Μηνύματα
8.672
Like
92
Πόντοι
66
Η Ελληνική Αστυνομία δημοσίευσε πλήρη χάρτη της κεντρικής Ελλάδας με τις παρακάμψεις των Τεμπών για Ι.Χ. οχήματα και φορτηγά στο εθνικό δίκτυο, σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Τα σημαντικά κυκλοφοριακά προβλήματα στην περιοχή ταλαιπωρούν κατοίκους του νομού Λάρισας και διερχόμενους, ενόψει μάλιστα και της κορύφωσης της εξόδου των Χριστουγέννων.
Η σήμανση στις τρεις εναλλακτικές διαδρομές έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, ενώ μηχανικοί βρίσκονται σε διαρκείς περιοδείες, εντοπίζοντας σημεία που χρειάζονται βελτίωση.
Σε επιφυλακή βρίσκεται ειδικό εκχιονιστικό στον «κεντρικό άξονα» εκτροπής της κίνησης, μέσω Ελασσόνας προς Κατερίνη και Τρίκαλα, για να αντιμετωπιστεί πιθανή χιονόπτωση. Σε ετοιμότητα βρίσκεται και ειδικό γερανοφόρο όχημα, που έχει τη δυνατότητα να ρυμουλκήσει ακόμη και νταλίκες.
Σημειώνεται εξάλλου ότι Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας αποδίδει τη φονική κατολίσθηση στα φυσικά φαινόμενα κα τη μορφολογία του εδάφους σε μία πρώτη εκτίμηση και το θέμα, στην οποία υποστηρίζει ότι οι εκρήξεις για τη διάνοιξη της σήραγγας δεν πρέπει να έπαιξαν ρόλο. Σημειώνει πάντως ότι θα ακολουθήσει ενδελεχής μελέτη και τελική εκτίμηση.
Προσθέτει εξάλλου ότι επιβάλλεται έλεγχος της ζώνης επιρροής και έντασης των δονήσεων από τις εκρήξεις για να εξασφαλιστεί ότι δεν θα επηρεάσουν κατ’ ελάχιστον την υπάρχουσα επισφαλή ισορροπία σε θέσεις, όπου η σήραγγα θα πλησιάσει τα πρανή της οδού.
Προσθέτει επίσης ότι μέχρι να ολοκληρωθεί η κατασκευή του τμήματος της ΠΑΘΕ που παρακάμπτει τα Τέμπη, η διέλεση οχημάτων από τον υφιστάμενο δρόμο θα εμπεριέχει πάντα κινδύνους, που θα περιοριστούν με κατάλληλα μέτρα αλλά δεν θα εξαληφθούν...

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom