Που πα ρε Καραμήτρο .........
Μύκονος: «Show me the money»
Με πληρότητα που αγγίζει το 100%, το νησί των Ανέμων ζει στους φρενήρεις ρυθμούς μιας σεζόν με τρελές εισπράξεις, καλύτερες μέχρι στιγμής από το μυθικό 2019
Εξωτερικά το μεγάλο ξύλινο κουτί με το
λογότυπο της οικογένειας Περίν δείχνει απλά ότι στο εσωτερικό του αναπαύεται μια φιάλη
Mathusalem, χωρητικότητας δηλαδή έξι λίτρων, μια από τις μόλις πενήντa που κυκλοφόρησαν σε όλο τον κόσμο, με τη
ροζέ σαμπάνια Fleur de Miraval.
Δύο από αυτά τα
6λιτρα οινικά «διαμάντια» βρίσκονται στην Μύκονο, στο
Principote του Πάνορμου αναμένοντας τους ανθρώπους που θα χρεώσουν την πιστωτική τους κάρτα με τουλάχιστον 70.000 ευρώ έκαστος για να φτάσει στο τραπέζι τους.
Αυτό λένε οι πληροφορίες για την πιθανή τιμή της σπάνιας αυτής σαμπάνιας που
κυκλοφόρησε ο Μπραντ Πιτ, σε ένα νησί που τρέχει με φρενήρεις ρυθμούς.
Τα lear jet δεν προλαβαίνουν να παίρνουν άδειες προσγείωσης,
η πληρότητα σε ξενοδοχεία και καταλύματα αγγίζει το 100% και στα διάσημα στέκια τα καλά τραπέζια έχουν βγει σε δημοπρασία.
Ουκρανός εκατομμυριούχος που θέλησε να κλείσει τραπέζι στον
Scorpios μέσω του 5άστερου ξενοδοχείου που διαμένει, φέρεται να μπήκε σε λίστα αναμονής παρότι το «άνοιγε» όπως λένε στο νησί με
20.000 ευρώ.
Η απάντηση στο ερώτημα
«γιατί;» είναι πολύ απλή.
Επειδή υπήρχαν
Ισραηλινοί ή Αμερικανοί που το «άνοιγαν» με τριάντα, σαράντα ή πενήντα χιλιάδες ευρώ, πρωταγωνιστές όλοι τους σε ένα άτυπο μπρα ντε φερ του ποιος θα ξοδέψει περισσότερα.
Η φράση που κυριαρχεί στο νησί είναι
«show me the money», δηλαδή «δείξε μου τα λεφτά σου», αυτή που ούρλιαζε ο Τομ Κρουζ ως αθλητικός ατζέντης στην ταινία «Jerry Maguire».
Το νησί έχει απίστευτα πολύ κόσμο, τουλάχιστον
εκατόν πενήντα χιλιάδες τουρίστες και περίπου
πενήντα χιλιάδες εργαζόμενους με τους πρώτους να θέλουν να τα δώσουν όλα και τους δεύτερους να λιώνουν στην δουλειά αλλά και στα tips.
Αμερικανοί, Ισραηλινοί, Ρώσοι και Ουκρανοί διαγωνίζονται άτυπα για το ποιος θα κάνει την μεγαλύτερη ζημιά ανοίγοντας κρασιά των 15.000 ευρώ ή συλλεκτικές τεκίλες του ενάμιση λίτρου.
Η μοναδική
εξάλιτρη ροζέ Crystal σε όλη την Ευρώπη «προσγειώθηκε» και αυτή στην Μύκονο, που δείχνει να καλπάζει και οι δρόμοι της θυμίζουν μποτιλιαρισμένη Ποσειδώνος.
Η ουρά των αυτοκινήτων όταν ο Scorpios έχει πάρτι, ξεκινάει από το πάρκινγκ του και φτάνει τα τρία χιλιόμετρα, στο Principote οι πελάτες που περιμένουν για να μπουν, σχηματίζουν ένα ανθρώπινο μονοπάτι που ξεπερνάει την είσοδο και φτάνει επίσης μέχρι το πάρκινγκ του.
Σάββατο μεσημέρι, το
Nammos στην Ψαρού δονείται και δυο Ισραηλινοί ανοίγουν
Veuve Clicqout και κάνουν shower πάρτι ξοδεύοντας 10.000 ευρώ μέσα σε λίγα λεπτά, ικανοποιώντας στο μέγιστο βαθμό την ματαιοδοξία τους.
Στα Ματογιάννια το «
Interni έχει κόσμο που περιμένει από την ώρα που ανοίγει μέχρι την ώρα που κλείνει, το «
Lio» δουλεύει μόνο με προπληρωμένα τραπέζια και στο «Noema» κάνουν τρία sitting καθημερινά.
Το χρήμα τρέχει και ο Αύγουστος μπήκε δυνατά σε ένα μέρος όπου η συντριπτική πλειοψηφία πάει για να ξεσαλώσει και να γλεντήσει μέχρι το πρωί, με ποτό και πολύ ωραίες γυναίκες, ειδικά από το Ανατολικό μπλοκ.
Σε ό,τι αφορά τις τελευταίες, αρκεί ένα ψάξιμο σε δημοφιλή εφαρμογή για να διαπιστώσει κάποιος ότι το μισό Κίεβο βρίσκεται διάσπαρτο στη Μύκονο, σε βίλες και ξενοδοχεία.
Το βράδυ τα πάρτι σε μεγάλα κλαμπ ξεπουλάνε, ειδικά όταν παίζουν ηχηρά ονόματα σαν τον
Black Coffee που έχει την άνεση να μένει στο 5άστερο
Kensho της Ψαρούς.
Κάτι λογικό, αφού πληρώνεται
50.000 ευρώ το βράδυ για να ανέβει στα decks και να «στείλει» τους big spenders που κάθονται στα καλύτερα τραπέζια χαλώντας από 15.000 ευρώ και πάνω χωρίς να φαίνονται, ζώντας το δικό τους Myconian dream της υπερβολής.