Νέα

Σαμαράς-Ν.Δ... Τί να πείς;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kosamf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21K
  • Εμφανίσεις 387K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Πόσα χρόνια θα μείνει αντιπολίτευση η ΝΔ του Σαμαρά;

  • 1-2

    Ψήφοι: 18 25,0%
  • 3-6

    Ψήφοι: 4 5,6%
  • 7-10

    Ψήφοι: 5 6,9%
  • 10+ όπως μετά το 93

    Ψήφοι: 45 62,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    72

Walter White

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.516
Like
0
Πόντοι
16
καλα μην δεις τιποτα καλοπαιδα της νδ ζωηδες καμμενους να κανουν κολεγια με τα συριζακια

Δηλαδή ο λουμβέρδο δεν ειναι καμμένος; ο ζωρζ μουστας πρωην αρχηγος και ποδηλατης δεν ειναι καμμένος;
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
καλα μην δεις τιποτα καλοπαιδα της νδ ζωηδες καμμενους να κανουν κολεγια με τα συριζακια

δεν θεωρώ απίθανο τίποτε... η σάρα  μάρα και το κακό συναπάντημα...
 

Judge Dred89

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2014
Μηνύματα
4.910
Like
5
Πόντοι
16
και επαναλαμβάνω για ακόμη μία φορά...

το πρόβλημα δεν είναι το αν θα κυβερνήσει ή όχι ο ΣΥΡΙΖΑ (στα αρχίδια μου γιατί το πολύ πολύ κανένα τρίμηνο - τετράμηνο θα είναι) αλλά με το ποιούς θα συμμαχήσει...

η αριστερά έξάλλου έχει διεθνή προιστορία συμμαχιών με διαβόλους... (κάτι για σύμφωνο Μολότωφ - Ριμπεντροπ θυμάστε ή μπααα ??)
ντανυ το πιο πιθανο να μην κανει αυτοδυναμια μμε την μια,για 2-3%,,θα ξαναηανει εκλογες κ μετα ολα τα λαμογια θα συνταχθουν με τον σιγουρο νικητη κ φανατικα ως συνηθως οποτε την δευτερη φορα θα κανει αυτοδυναμια κ θα βρει κ στηριξη  ;)
imop

εαν εφαρμοσει τις -ευκολες- παροχες των 2 δις ετησιως που οι μαλ,,ες της νδ δεν κανουν,θα κυβερνησει ευκολα 2-3 χρονια με μεγαλη ανοχη,,μετα βλεπουμε
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
30
Like
393
Πόντοι
3.115
ντανυ το πιο πιθανο να μην κανει αυτοδυναμια μμε την μια,για 2-3%,,θα ξαναηανει εκλογες κ μετα ολα τα λαμογια θα συνταχθουν με τον σιγουρο νικητη κ φανατικα ως συνηθως οποτε την δευτερη φορα θα κανει αυτοδυναμια κ θα βρει κ στηριξη  ;)
imop

εαν εφαρμοσει τις -ευκολες- παροχες των 2 δις ετησιως που οι μαλ,,ες της νδ δεν κανουν,θα κυβερνησει ευκολα 2-3 χρονια με μεγαλη ανοχη,,μετα βλεπουμε
Tυπε 2 ειναι τα σεναρια.

1ο Η θα πει εγω ειμαι τρελος κ παω με το συμφερον της Ελλαδας (γιατι μεχρι σημερα το αντιθετο γινεται)

2ο Η θα τον αφησουν 2 χρονια να κυβερνησει μετα θα τον ΓΑΜΗΣΟΥΝ και θα μας φορτοθουν οι αλλοι για τα επομενα 40 χρονια.
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.258
Κριτικές
1
Like
38
Πόντοι
366
ντανυ το πιο πιθανο να μην κανει αυτοδυναμια μμε την μια,για 2-3%,,θα ξαναηανει εκλογες κ μετα ολα τα λαμογια θα συνταχθουν με τον σιγουρο νικητη κ φανατικα ως συνηθως οποτε την δευτερη φορα θα κανει αυτοδυναμια κ θα βρει κ στηριξη  ;)
imop

εαν εφαρμοσει τις -ευκολες- παροχες των 2 δις ετησιως που οι μαλ,,ες της νδ δεν κανουν,θα κυβερνησει ευκολα 2-3 χρονια με μεγαλη ανοχη,,μετα βλεπουμε
Τα πασοκια και οι νδουτες δεν ιενια μαλακες,απλα τα τρωνε μεταξυ τους.Απλα δεν νομιζω οτι με τον συριζα θα αλλαξουν τα πραγματα.
το ιδιο θα ειναι.οποιος υποστηριζει οτι με τον συριζα θα ειναι χειροτερα,ειναι βλημα σαν τον τραμουντανα.
παντως αν οντως επαναφερει τον βασικο μισθο θα ειναι καλο.Το μονο που μας σωζει ειναι η εσωτερικη καταναλωση.με το να εχουν οι μαλακες τον κοσμο να ζει με δανεικα
και οτι περισευει,αν περισευει,το δινει στο γαμωκρατος,δεν προκειται ποτε να βγουμε απο την κριση.Θα χειροτερευει η κατασταση.Οποιος υποστηριζει το αντιθετο,ειναι βλημα.Σαν τον τραμουντανα,
να ξανατονισω.Που υποστηριζει τον ενφια.
 

Judge Dred89

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2014
Μηνύματα
4.910
Like
5
Πόντοι
16
Tυπε 2 ειναι τα σεναρια.

1ο Η θα πει εγω ειμαι τρελος κ παω με το συμφερον της Ελλαδας (γιατι μεχρι σημερα το αντιθετο γινεται)

2ο Η θα τον αφησουν 2 χρονια να κυβερνησει μετα θα τον ΓΑΜΗΣΟΥΝ και θα μας φορτοθουν οι αλλοι για τα επομενα 40 χρονια.
δεν νομιζω,τον πανε κ για τρια τεσσερα ανετα οι παροχουλες των 2 δις ετησια
εξαλλου ,η ευρωπη κι η ελλαδα ζει μια κριση τερματικου τυπου,,,εαν δεν αλλαξουν πολιτικες αμεσα,,τερμα τα διφραγκα για ολους ακομα κ για τους γερμανους,,
νομιζω οτι θα δωθει μια βαση στην κοινωνικη αλληλεγγυη της συμφορας βεβαια,πανευρωπαικα
κ μετα βλεπουνε,,,
αυτο το κραμα σακσες στορυ κ μπουρδας ,δεν γεμιζει πλεον κανεναν,εκτος  απο τον τραμου-ντανυ  :grin:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
30
Like
393
Πόντοι
3.115
δεν νομιζω,τον πανε κ για τρια τεσσερα ανετα οι παροχουλες των 2 δις ετησια
εξαλλου ,η ευρωπη κι η ελλαδα ζει μια κριση τερματικου τυπου,,,εαν δεν αλλαξουν πολιτικες αμεσα,,τερμα τα διφραγκα για ολους ακομα κ για τους γερμανους,,
νομιζω οτι θα δωθει μια βαση στην κοινωνικη αλληλεγγυη της συμφορας βεβαια,πανευρωπαικα
κ μετα βλεπουνε,,,
αυτο το κραμα σακσες στορυ κ μπουρδας ,δεν γεμιζει πλεον κανεναν,εκτος  απο τον τραμου-ντανυ  :grin:
Εμεις το ξερουμε κατι τυποι σαν τον ντανακο δεν νομιζω να το καταλαβαινουν
 

KOSTASF16

Τιμημένος
Εγγρ.
16 Σεπ 2006
Μηνύματα
5.264
Like
151
Πόντοι
66
Μας βρηκε καρυατιδες, ζουμε το χρυσο αιωνα ξανα,
Τιποτα αλλο πια δεν εχει σημασια.;
 

_Σατράπης_

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2014
Μηνύματα
806
Like
0
Πόντοι
6
Τραμυ χεζω και κατουρω τη πουστρα το Τζημερο σου και τη πραγματικη σου αγαπη τον πιτσαδορο της Μερκελ
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
30
Like
393
Πόντοι
3.115
τη σημερινή εποχή των μνημονίων, όπου όλα γίνονται για τη σωτηρία της πατρίδας, η εξαθλίωση πολλών ανθρώπων έχει φτάσει στο έσχατο σημείο της.

Θλίψη και ταυτόχρονα αγανάκτηση προκαλεί η αγγελία μακροχρόνια άνεργου πατέρα στο Ρέθυμνο που εκλιπαρεί για λίγα τρόφιμα προκειμένου να ταΐσει τα νηστικά παιδιά του. Ενδεικτικό της τραγικής κατάστασης είναι το γεγονός ότι η μεγάλη κόρη, έξι ετών, θα έπρεπε να πάει στην Α' Δημοτικού, αλλά αυτό δεν έγινε ελλέιψει χρημάτων!

Η αγγελία που δημοσιεύτηκε σε τοπική εφημερίδα αναφέρει συγκεκριμένα: «Άνεργος με 3 κοριτσάκια ζητά να του χαρίσουν babylino, γάλατα, τρόφιμα και ρούχα για τα κοριτσάκια»

Ο κ.Ηρακλής έχει μείνει χωρίς δουλειά εδώ και τρία χρόνια ενώ και η σύζυγος του είναι άνεργη. Το άπορο ζευγάρι καλείται μέσα σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας να μεγαλώσει τα τρία κοριτσάκια τους, ηλικίας μόλις 2, 4 και 6 ετών.

Ωστόσο, αυτή τη στιγμή στο νοικοκυριό δεν υπάρχει κανένα εισόδημα με αποτέλεσμα τα μικρά παιδιά να στερούνται για ημέρες το φαγητό όπως και άλλα βασικά αγαθά, που όμως είναι απαραίτητα για την επιβίωσή τους σε αυτήν την τόσο τρυφερή ηλικία.

Ο απελπισμένος πατέρας εργαζόταν ως υπάλληλος σε σουπερ μάρκετ, όμως αναγκάστηκε να αποχωρήσει,.

Στη συνέχεια, σκέφθηκε να αξιοποιήσει το αγροτικό του αυτοκίνητό. Έτσι, φόρτωσε στην καρότσα φρούτα, λαχανικά και άλλα είδη μαναβικής και άρχισε να περιοδεύει στα γύρω χωριά και να πουλάει την πραμάτεια του. Σύντομα, όμως, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει αυτό το εγχείρημα αφού δεν είχε αρκετά χρήματα για να κινεί και να συντηρεί το όχημα.

Εσχάτως, ο κ. Ηρακλής κατεβαίνει με τα πόδια στο κέντρο της πόλης για να πουλήσει στυλό και αναπτήρες σε καταστηματάρχες και περαστικούς. Με τον τρόπο αυτό καταφέρνει και βγάζει ένα μικρό μεροκάματο ίσα-ίσα για να αγοράσει μερικά τρόφιμα για το σπίτι.

«Βγάζω λίγα χρήματα και με αυτά αγοράζω λίγο γάλα και ψωμί για τα παιδάκια μου. Τα λεφτά, όμως, δεν φτάνουν για να πληρώνουμε το ενοίκιο και αναγκαζόμαστε κάθε τρεις μήνες να αλλάζουμε σπίτι εξαιτίας των χρεών μας. Φέτος, η μεγαλύτερη κόρη μας, που είναι 6 ετών, έπρεπε να ξεκινήσει το Δημοτικό Σχολείο αλλά δεν την γράψαμε γιατί αδυνατούσαμε να της εξασφαλίσουμε ακόμη και τα σχολικά της είδη» αναφέρει στην «KontraNews» ο εξαθλιωμένος άνδρας.

Ο ίδιος τονίζει ότι φοβάται για το μέλλον των παιδιών του, αφού η οικογένεια δύσκολα τα βγάζει πέρα. Όπου σταθεί και όπου βρεθεί ο άνεργος πατέρας εκλιπαρεί για βοήθεια. Κάθε τόσο απευθύνεται στην εκκλησία απ' όπου του δίνουν κάποια λιγοστά χρήματα, περίπου 20 ευρώ κάθε μήνα και μερικές σακούλες με τρόφιμα.

Δυστυχώς, όμως, αυτά δεν αποδεικνύονται αρκετά και τα παιδάκια του πολλές φορές πέφτουν νηστικά για ύπνο. Κάπως έτσι, σκέφθηκε να φτάσει στην ακραία λύση της αγγελίας, προτιμώντας να αποκαλύψει δημοσίως το πρόβλημά του παρά να αφήσει τις κόρες του αβοήθητες.

«Βρισκόμαστε σε τραγική κατάσταση. Ζητάω τη συνδρομή των συμπολιτών μου, αφού μόνος μου χωρίς δουλειά, δεν μπορώ να στηρίξω την οικογένειά μου. Ακόμη και ένα πακέτο μακαρόνια αποτελεί για εμάς μεγάλη βοήθεια» καταλήγει ο κ. Ηρακλής.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
30
Like
393
Πόντοι
3.115
Ο οποιος Τζημερος αφου διελυσε τον Μαρξ, αποφασισε να απομυθοποιησει και τις... Καρυατιδες!

Δεν μασαει λεμε ο τυπος  :2funny:
Παιρνει ιερες αγελαδες και τις κανει χαμπουργκερ!  :2funny:
Eρχονται εκλογες...πρεπει να βρει να πει κατι για να τον δειξουν τα ΜΜΕ
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
30
Like
393
Πόντοι
3.115
Δίνουν τα διόδια της Εγνατίας στους μεγαλοεργολάβους με φωτογραφικό διαγωνισμό

Read more:

-Ξεπουλούν τον μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με τον τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη την Βόρειο Ελλάδα. -Ο ρόλος Χρυσοχοΐδη και τα... προσόντα των υποψηφίων



Νέα στοιχεία για τη δράση μεγαλοεργολάβων και κράτους φέρνει στο φως το Newsbomb.gr αποκαλύπτοντας “ύποπτους” διαγωνισμούς για την τοποθέτηση διοδίων.

Σήμερα αναδεικνύουμε τον “φωτογραφικό” διαγωνισμό για τα διόδια της Εγνατίας οδού που παρά το γεγονός ότι αποτελεί τον μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, τον ξεπουλούν σε εγχώριους και ξένους μεγαλοεργολάβους.

Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά...

Η διοίκηση της Εγνατίας οδού προχώρησε στην προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάθεση σε ιδιώτη των υπηρεσιών λειτουργίας και υποστήριξης των σταθμών διοδίων.

Ο λόγος; λήγει στο τέλος του έτους η σύμβαση με την εταιρεία «Αττικές Διαδρομές», η οποία διαχειρίζεται σήμερα τους σταθμούς διοδίων στον οδικό άξονα.

Σημειώνεται πως σήμερα λειτουργούν οκτώ σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό και ειδικότερα, στα Μάλγαρα, στην Τύρια (περιοχή Παραμυθιάς Θεσπρωτίας), στο Μαλακάσι (περιοχή Μετσόβου), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στην Ανάληψη (περιοχή Λαγκαδά), στη Μουσθένη Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στο Άκτιο (πρώην ΤΕΟ).

Η... βιαστική τροπολογία Χρυσοχοΐδη

Τον περασμένο χειμώνα, ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης φρόντισε να περάσει κατεπείγουσα τροπολογία με την οποία θα επιτρέπεται η τοποθέτηση διοδίων από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο, συμπεριλαμβανομένων και των κάθετων αξόνων για όλες τις κατηγορίες οχημάτων.

Βιαζόταν μάλιστα τόσο πολύ να περάσει την τροπολογία που την συμπεριέλαβε σε νομοσχέδιο που αφορούσε άσχετα θέματα.

Η βιασύνη του υπουργού δεν οφείλεται, όπως ακούγεται, στο ενδιαφέρον του για το δημόσιο συμφέρον αλλά για την εξυπηρέτηση των μεγαλοεργολάβων που διαχειρίζονται τους σταθμούς διοδίων πανελλαδικά.

Η Εγνατία Οδός λοιπόν, παρ’ ότι κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου ως δημόσιο έργο, αναμένεται να πωληθεί σε ιδιώτες μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, με τους 20 συνολικά σταθμούς διοδίων που θα κατασκευαστούν ως «προίκα» για να αισχροκερδούν με ακόμα έναν τρόπο οι “γνωστοί” μεγαλοεργολάβοι σε βάρος των Ελλήνων.

Μα, θα μου πείτε, πώς είσαι σίγουρος ότι θα δοθούν τα διόδια στους “γνωστούς” μεγαλοεργολάβους;

Αρκεί μια ματιά στις προϋποθέσεις για να μπορεί κάποιος να μπει στον διαγωνισμό και θα καταλάβει για ποιες εταιρείες μιλάμε.

Ποια είναι τα απαιτούμενα προσόντα του αναδόχου;

Όπως αναφέρεται στο κείμενο του διαγωνισμού, ο ανάδοχος, που θα πρέπει να καταβάλλει εγγύηση ύψους 960.000 ευρώ, θα κριθεί από την οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια αλλά και την τεχνική του ικανότητα.

Ως απαιτούμενα προσόντα του αναδόχου ορίζονται:

- η χρηματοοικονομική επάρκεια, καθώς θα πρέπει να έχει μέσο όρο ετήσιου κύκλου εργασιών τουλάχιστον 15 εκατ. ευρώ για τις χρήσεις 2011-2013

- τραπεζικές βεβαιώσεις συνολικής ευχέρειας τουλάχιστον 3 εκατ. ευρώ και

- προηγούμενη τριετή εμπειρία σε υπηρεσίες που αφορούν στην λειτουργία τουλάχιστον 30 λωρίδων κυκλοφορίας ανά έτος.

Στην Ελλάδα μόνο συγκεκριμένες εταιρείες - κολοσσοί μπορούν να “παίξουν” σε αυτό τον διαγωνισμό και μεγάλες ετιαρείς του εξωτερικού.

Αλήθεια, γιατί τον ξεπουλάνε; Τι συμφέρον έχει το ελληνικό κράτος να δώσει ένα τόσο μέγαλο έργο στα χέρια ιδιωτών;

Στο “σφυρί”...

H Εγνατία Οδός, αποτελεί τον μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με τον τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη την Βόρειο Ελλάδα.

Κατασκευάστηκε αποκλειστικά με χρήματα του ελληνικού λαού και κοινοτικές χρηματοδοτήσεις. Σήμερα τον ξεπουλούν στους εγχώριους και ξένους μεγαλοεργολάβους – δήθεν επενδυτές.

Για να γίνει το ξεπούλημα πιο προσοδοφόρο και....ελκυστικό για τους ιδιώτες «επενδυτές», το προικοδοτούν και με τους σημαντικότερους κάθετους άξονές της, που την συνδέουν με τα σύνορα της Βαλκανικής (Δερβένι-Σέρρες-Προμαχώνας, Σιάτιστα-Καστοριά - Κρυσταλλοπηγή και Χαλάστρα-Έυζωνοι).

Με αυτό τον απαράδεκτο σχεδιασμό, όλοι οι κύριοι άξονες της Βορείου Ελλάδας και ειδικά της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας θα είναι ιδιωτικοποιημένοι και ΄΄φορτωμένοι΄΄ με διόδια πολύ υψηλού τιμήματος για τους πολίτες!

Παράλληλα, τα δημόσια ταμεία θα στερηθούν περισσότερα από 2 δισ. Ευρώ σε χρονικό ορίζοντα 40ετίας της προβλεπόμενης παραχώρησης.

Με αυτά τα έσοδα, θα μπορούσε να συντηρείται μεγάλο μέρος του εθνικού και επαρχιακού δικτύου όλης της χώρας, που αυτή την στιγμή έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη του και ρημάζει ελλείψει κονδυλίων.

Αλλά ποιος να σκεφτεί αυτά; οι μεγαλοεργολάβοι να πλουτίζουν και όλα τα άλλα ας ρημάξουν...

Read more:
 

gamiarits

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
3.035
Like
2
Πόντοι
16
πίσω από το φερετζέ του Τζήμερου.

Ο οποιος Τζημερος αφου διελυσε τον Μαρξ, αποφασισε να απομυθοποιησει και τις... Καρυατιδες!

Δεν μασαει λεμε ο τυπος  :2funny:
Παιρνει ιερες αγελαδες και τις κανει χαμπουργκερ!  :2funny:
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.517
Like
2.738
Πόντοι
1.306


Πράσινο από ΣτΕ για τις ιδιωτικοποιήσεις ΟΛΘ και Εγνατίας Οδού


Απορρίφθηκαν από την Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας προσφυγές που ζητούσαν να ακυρωθούν οι αποφάσεις για μεταβίβαση των μετοχών οκτώ δημοσιών φορέων στο ΤΑΙΠΕΔ
15 Ιουν 2014 - 19:57

Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) με 11 αποφάσεις της (2179-2189/2014) απέρριψε τις προσφυγές εργαζομένων οκτώ Δημοσιών φορέων (Ανωνύμων Εταιρειών) που ζητούσαν να ακυρωθούν οι αποφάσεις της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων με τις οποίες το Ελληνικό Δημόσιο μεταβίβασε, χωρίς αντάλλαγμα, στο ΤΑΙΠΕΔ μετοχές των εν λόγω φορέων.

Το ΣτΕ απέρριψε τις προσφυγές των Σωματείων και εργαζομένων πολιτών στον ΟΛΠ, ΟΛΘ, ΟΔΙΕ, ΟΠΑΠ, ΔΕΠΑ, Ελληνικά Πετρέλαια, «Ελληνικό - Εταιρεία διαχείρισης και Αξιοποίησης Ακινήτων Ελληνικού Αεροδρομίου ΑΕ» και «Εγνατία Οδός ΑΕ».

Οι σύμβουλοι Επικρατείας κατά πλειοψηφία απέρριψαν ως απαράδεκτους όλους τους ισχυρισμούς των επίμαχων φορέων, καθώς έκριναν ότι οι συνδικαλιστικοί φορείς (Σύλλογοι, κ.λπ.) δεν έχουν έννομο συμφέρον να προσφύγουν στο ΣτΕ.

Όμως, εννέα μέλη του δικαστηρίου μειοψήφησαν υποστηρίζοντας ότι τα Σωματεία δικαιούνται (έχουν έννομο συμφέρον) να προσφύγουν στο ΣτΕ για το ζήτημα της μεταβίβασης των μετοχών στο ΤΑΙΠΕΔ.

Ακόμη, το ΣτΕ αποφάνθηκε κατά πλειοψηφία ότι ούτε οι εργαζόμενοι πολίτες που προσέφυγαν στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο έχουν έννομο συμφέρον, γιατί σε αντίθετη περίπτωση οι αιτήσεις ακυρώσεως τους «θα προσλάμβαναν χαρακτήρα λαϊκής αγωγής».

Παράλληλα, αναφέρει το ΣτΕ, ότι η αποξένωση του Ελληνικού Δημοσίου από τις μετοχές των επίμαχων φορέων «δεν συνεπάγεται περιορισμό των δραστηριοτήτων» των φορέων αυτών ώστε να προκύψει κατάργηση θέσεων εργασίας.

Ως προς το δεύτερο αυτό νομικό σκέλος υπήρξε και πάλι μειοψηφία δέκα μελών του ΣτΕ που εξέφρασε αντίθετη άποψη.

Διευκρινίζεται ότι από την εταιρεία «Εγνατία Οδός ΑΕ» μεταβιβάστηκαν δικαιώματα για την λειτουργία, συντήρηση και  εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου Εγνατία οδός.

 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Δίνουν τα διόδια της Εγνατίας στους μεγαλοεργολάβους με φωτογραφικό διαγωνισμό

Read more:

-Ξεπουλούν τον μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με τον τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη την Βόρειο Ελλάδα. -Ο ρόλος Χρυσοχοΐδη και τα... προσόντα των υποψηφίων



Νέα στοιχεία για τη δράση μεγαλοεργολάβων και κράτους φέρνει στο φως το Newsbomb.gr αποκαλύπτοντας “ύποπτους” διαγωνισμούς για την τοποθέτηση διοδίων.

Σήμερα αναδεικνύουμε τον “φωτογραφικό” διαγωνισμό για τα διόδια της Εγνατίας οδού που παρά το γεγονός ότι αποτελεί τον μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, τον ξεπουλούν σε εγχώριους και ξένους μεγαλοεργολάβους.

Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά...

Η διοίκηση της Εγνατίας οδού προχώρησε στην προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάθεση σε ιδιώτη των υπηρεσιών λειτουργίας και υποστήριξης των σταθμών διοδίων.

Ο λόγος; λήγει στο τέλος του έτους η σύμβαση με την εταιρεία «Αττικές Διαδρομές», η οποία διαχειρίζεται σήμερα τους σταθμούς διοδίων στον οδικό άξονα.

Σημειώνεται πως σήμερα λειτουργούν οκτώ σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό και ειδικότερα, στα Μάλγαρα, στην Τύρια (περιοχή Παραμυθιάς Θεσπρωτίας), στο Μαλακάσι (περιοχή Μετσόβου), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στην Ανάληψη (περιοχή Λαγκαδά), στη Μουσθένη Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στο Άκτιο (πρώην ΤΕΟ).

Η... βιαστική τροπολογία Χρυσοχοΐδη

Τον περασμένο χειμώνα, ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης φρόντισε να περάσει κατεπείγουσα τροπολογία με την οποία θα επιτρέπεται η τοποθέτηση διοδίων από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο, συμπεριλαμβανομένων και των κάθετων αξόνων για όλες τις κατηγορίες οχημάτων.

Βιαζόταν μάλιστα τόσο πολύ να περάσει την τροπολογία που την συμπεριέλαβε σε νομοσχέδιο που αφορούσε άσχετα θέματα.

Η βιασύνη του υπουργού δεν οφείλεται, όπως ακούγεται, στο ενδιαφέρον του για το δημόσιο συμφέρον αλλά για την εξυπηρέτηση των μεγαλοεργολάβων που διαχειρίζονται τους σταθμούς διοδίων πανελλαδικά.

Η Εγνατία Οδός λοιπόν, παρ’ ότι κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου ως δημόσιο έργο, αναμένεται να πωληθεί σε ιδιώτες μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, με τους 20 συνολικά σταθμούς διοδίων που θα κατασκευαστούν ως «προίκα» για να αισχροκερδούν με ακόμα έναν τρόπο οι “γνωστοί” μεγαλοεργολάβοι σε βάρος των Ελλήνων.

Μα, θα μου πείτε, πώς είσαι σίγουρος ότι θα δοθούν τα διόδια στους “γνωστούς” μεγαλοεργολάβους;

Αρκεί μια ματιά στις προϋποθέσεις για να μπορεί κάποιος να μπει στον διαγωνισμό και θα καταλάβει για ποιες εταιρείες μιλάμε.

Ποια είναι τα απαιτούμενα προσόντα του αναδόχου;

Όπως αναφέρεται στο κείμενο του διαγωνισμού, ο ανάδοχος, που θα πρέπει να καταβάλλει εγγύηση ύψους 960.000 ευρώ, θα κριθεί από την οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια αλλά και την τεχνική του ικανότητα.

Ως απαιτούμενα προσόντα του αναδόχου ορίζονται:

- η χρηματοοικονομική επάρκεια, καθώς θα πρέπει να έχει μέσο όρο ετήσιου κύκλου εργασιών τουλάχιστον 15 εκατ. ευρώ για τις χρήσεις 2011-2013

- τραπεζικές βεβαιώσεις συνολικής ευχέρειας τουλάχιστον 3 εκατ. ευρώ και

- προηγούμενη τριετή εμπειρία σε υπηρεσίες που αφορούν στην λειτουργία τουλάχιστον 30 λωρίδων κυκλοφορίας ανά έτος.

Στην Ελλάδα μόνο συγκεκριμένες εταιρείες - κολοσσοί μπορούν να “παίξουν” σε αυτό τον διαγωνισμό και μεγάλες ετιαρείς του εξωτερικού.

Αλήθεια, γιατί τον ξεπουλάνε; Τι συμφέρον έχει το ελληνικό κράτος να δώσει ένα τόσο μέγαλο έργο στα χέρια ιδιωτών;

Στο “σφυρί”...

H Εγνατία Οδός, αποτελεί τον μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με τον τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη την Βόρειο Ελλάδα.

Κατασκευάστηκε αποκλειστικά με χρήματα του ελληνικού λαού και κοινοτικές χρηματοδοτήσεις. Σήμερα τον ξεπουλούν στους εγχώριους και ξένους μεγαλοεργολάβους – δήθεν επενδυτές.

Για να γίνει το ξεπούλημα πιο προσοδοφόρο και....ελκυστικό για τους ιδιώτες «επενδυτές», το προικοδοτούν και με τους σημαντικότερους κάθετους άξονές της, που την συνδέουν με τα σύνορα της Βαλκανικής (Δερβένι-Σέρρες-Προμαχώνας, Σιάτιστα-Καστοριά - Κρυσταλλοπηγή και Χαλάστρα-Έυζωνοι).

Με αυτό τον απαράδεκτο σχεδιασμό, όλοι οι κύριοι άξονες της Βορείου Ελλάδας και ειδικά της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας θα είναι ιδιωτικοποιημένοι και ΄΄φορτωμένοι΄΄ με διόδια πολύ υψηλού τιμήματος για τους πολίτες!

Παράλληλα, τα δημόσια ταμεία θα στερηθούν περισσότερα από 2 δισ. Ευρώ σε χρονικό ορίζοντα 40ετίας της προβλεπόμενης παραχώρησης.

Με αυτά τα έσοδα, θα μπορούσε να συντηρείται μεγάλο μέρος του εθνικού και επαρχιακού δικτύου όλης της χώρας, που αυτή την στιγμή έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη του και ρημάζει ελλείψει κονδυλίων.

Αλλά ποιος να σκεφτεί αυτά; οι μεγαλοεργολάβοι να πλουτίζουν και όλα τα άλλα ας ρημάξουν...

Read more:


παπαριές μάντολες...

βέβαια κατα τον  μαλάκα τον συντάκτη του άρθρου και φυσικά του γελοίου που το ποστάρει ξεπούλημα είναι η ανάθεση της καθαριότητας, της φύλαξης και της επάνδρωσης των σταθμών διοδίων με προσωπικό ιδιωτη... πρέπει να προσλάβει ακόμη μερικούς κηφήνες το κράτος, οι οποίοι με την πρόσληψη θα ξεκινήσουν απεργία και θα κλείσουν τον δρόμο για τις "κακές" συνθήκες εργασίας, επειδή ο χώρος του εισπράκτορα είναι 2 τμ και αισθάνονται κλειστοφοβία, να ζητάνε το ωράριο τους να ξεκινάει από την ώρα που ξεκινούν από το σπίτι τους και να τελειώνει την ωρα που θα φτάνουν σπίτι τους (ναι κάποτε στο ΤΕΟ έτσι ήταν το ωράριο 6ωρο και πληρωνόντουσαν για 8ωρο)

πολύ καλά κάνουν..
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.517
Like
2.738
Πόντοι
1.306
παπαριές μάντολες...

βέβαια κατα τον  μαλάκα τον συντάκτη του άρθρου και φυσικά του γελοίου που το ποστάρει ξεπούλημα είναι η ανάθεση της καθαριότητας, της φύλαξης και της επάνδρωσης των σταθμών διοδίων με προσωπικό ιδιωτη... πρέπει να προσλάβει ακόμη μερικούς κηφήνες το κράτος, οι οποίοι με την πρόσληψη θα ξεκινήσουν απεργία και θα κλείσουν τον δρόμο για τις "κακές" συνθήκες εργασίας, επειδή ο χώρος του εισπράκτορα είναι 2 τμ και αισθάνονται κλειστοφοβία, να ζητάνε το ωράριο τους να ξεκινάει από την ώρα που ξεκινούν από το σπίτι τους και να τελειώνει την ωρα που θα φτάνουν σπίτι τους (ναι κάποτε στο ΤΕΟ έτσι ήταν το ωράριο 6ωρο και πληρωνόντουσαν για 8ωρο)

πολύ καλά κάνουν..

ε πως θα κοιμουνται την μιση μερα και την αλλη θα καθονται

300000 που θα τους στριμωξει ο τσιπουρας

μην ξεχνιομαστε
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom