Νέα

Σαμαράς-Ν.Δ... Τί να πείς;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kosamf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 21K
  • Εμφανίσεις 387K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Πόσα χρόνια θα μείνει αντιπολίτευση η ΝΔ του Σαμαρά;

  • 1-2

    Ψήφοι: 18 25,0%
  • 3-6

    Ψήφοι: 4 5,6%
  • 7-10

    Ψήφοι: 5 6,9%
  • 10+ όπως μετά το 93

    Ψήφοι: 45 62,5%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    72

tomito

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
10.311
Κριτικές
3
Like
164
Πόντοι
166

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
να σου πω... στην Ελλάδα έχουμε ένα πολύ μεγάλο (αν όχι ένα από τα μεγαλύτερα) ποσοστά πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.. αν αυτούς τους θεωρείς κοσμάκη τότε πρέπει να αναθεωρήσουμε την έννοια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.. δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένας απόφοιτος ΑΕΙ-ΤΕΙ πιστεύει ότι του λένε και δεν διαθέτει την στοιχειώδη κρίση για να καταλάβει ορισμένα πράγματα.. αν πάλι το δέχονται κάποιοι από αυτούς καλά θα κάνουν να πάνε στην σχολή τους και να καταθέσουν το πτυχίο τους...

δεν καταλαβαίνω γιατί δεν είναι σωστό ? από άλλη τσέπη θα πληρωθούν τα χρέη των νοσοκομείων ή των δήμων ?? όλα από τον δημόσιο κορβανά θα πληρωθούν...

σε ότι αφορά το πρωτογενές πλεόνασμα είναι πραγματικότατο.. το πρόβλημα του είναι ότι είναι  δύσκολα διατηρήσιμο αν συνεχίσει να μειώνεται το ΑΕΠ δηλαδή αν δεν υπάρχει μια σταθεροποίηση φέτος.. αν καταφέρουν και δεν πέσει άλλο το ΑΕΠ τότε το σκηνικό μπορεί να αλλάξει .. όχι βέβαια εύκολα αλλά αν διατηρήσουμε την πειθαρχία (φυσικά αυτό σημαίνει συνέχεια της υπάρχουσας κατάστασης) βελτιώσουμε την εισπραξιμότητα των φόρων (που σημαίνει ότι μπορούμε να απαλλάξουμε κάποιους που άδικα πληρώνουν ή τουλάχιστον να τους μειώσουμε τα βάρη) τότε θα αρχίσει μια σταδιακή άνοδος αργή στην αρχή (τα πρώτα 3 χρόνια) η οποία σταδιακά θα επιταχύνεται (αν φυσικά δεν αρχίσουνε τις παπαριές του δώσε οι πολιτικοί και τις μαλακίες του θέλω οι πολίτες)...

με μια τέτοια λογική περίπου σε 7-9 χρόνια θα φτάσουμε στο 80% που ήμασταν τον 2005 .. αν δε λάβεις υπόψιν ότι το 2005 ήμαστα περίπου 30-40% παραπάνω από όσο ΚΑΝΟΝΙΚΑ θα έπρεπε να είμαστε τότε το βρίσκω μεγάλη επιτυχία διότι

(1) θα έχουν διορθωθεί πολλά στραβά στην δημόσια διοίκηση
(2) οι πολιτικοί θα έχουν αποκτήσει συναίσθημα πειθαρχίας (αφού θα έχει φύγει ένα μέρος της παλιάς φρουράς)
(3) ο έλληνας θα αρχίσει να είναι πειθαρχημένος λαός...
(4) το χρέος που θα είναι αρκετά μεγάλο θα είναι τόσο μακροπρόθεσμο και χαμηλότοκο που θα το βλέπουμε με κυάλια .. εξάλλου η αγγλία τα τελευταία δάνεια της του Β!ΠΠ προς τις ΗΠΑ τα πλήρωσε πριν από τέσσερα ή πέντε χρόνια...  
Βλεπε Αλεξ πιστευει οτι του λενε..!Εαν καποιο νοσοκομειο δεν βγαινει ας κλεισει..αλλωστε αυτο δεν κανουν τωρα? Επισης γιατι να πληρωσω τα χρεη τραπεζων αφου ειναι ιδιωτικες τουλαχιστον το μανατζερ? Οι δημοι να ζουν απο τα εσοδα τους...! Οπως ζουσαν πριν καταργησουν την Δημοτικη Αστυνομια που εκοβε αβερτα κλησεις...(Βεβαια μετα τις εσβυναν) Και για αυτο φταιει ο λαος? Ακου να δεις φιλε μου ειναι σαν να μου λες οτι εαν αφησω την πορτα ανοιχτη και με ληστεψουν φταιει ο κλεφτης..! ΜΑ ΑΦΟΥ ΑΦΗΣΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ!!!!!! Ετσι και το μπουρδελο το κρατος...αφηνει παραθυρα για να κανεις δουλεια..! Τα 500 εκ του Ελ Βενιζελου τα χαρισαμε στην Γερμανικη εταιρια...τα χρεη-προστιμα στην siemens επισης....!Παλι ο λαος φταιε...!Εγω θα πω φταινε και οι 2 μα ποιο πολυ το κρατος γιατι αυτο βαραει το ταμπουρλο και οι αρκουδα χορευει..
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Αλεξ τι εμαθα? Πληροφοριες μου λενε οτι ο αδαμοπουλος ετοιμαζεται για γερο σφυροκοπημα...κανουν ελεγχο τα οικονομικα του ΔΣΑ....χαχαχαα λαμογια τις ΝΔ
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Η Ρεπούση κατεβαίνει υποψήφια Δήμαρχος Πειραιά αν θυμάμαι καλά.
αχαχαχχαχα οκ οκ ενταξει. Αυτη δεν ειναι που ελεγε οτι δεν εγινε και τπτ σοβαρο στα Ημια? Οπως ο παγκαλος ασε την σημαια να την παρει ο αερας..? Α ρε προδοτες
 

πιπης___

Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.462
Like
1
Πόντοι
16
αχαχαχχαχα οκ οκ ενταξει. Αυτη δεν ειναι που ελεγε οτι δεν εγινε και τπτ σοβαρο στα Ημια? Οπως ο παγκαλος ασε την σημαια να την παρει ο αερας..? Α ρε προδοτες

URL]]
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Βλεπε Αλεξ πιστευει οτι του λενε..!Εαν καποιο νοσοκομειο δεν βγαινει ας κλεισει..αλλωστε αυτο δεν κανουν τωρα? Επισης γιατι να πληρωσω τα χρεη τραπεζων αφου ειναι ιδιωτικες τουλαχιστον το μανατζερ? Οι δημοι να ζουν απο τα εσοδα τους...! Οπως ζουσαν πριν καταργησουν την Δημοτικη Αστυνομια που εκοβε αβερτα κλησεις...(Βεβαια μετα τις εσβυναν) Και για αυτο φταιει ο λαος? Ακου να δεις φιλε μου ειναι σαν να μου λες οτι εαν αφησω την πορτα ανοιχτη και με ληστεψουν φταιει ο κλεφτης..! ΜΑ ΑΦΟΥ ΑΦΗΣΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ!!!!!! Ετσι και το μπουρδελο το κρατος...αφηνει παραθυρα για να κανεις δουλεια..! Τα 500 εκ του Ελ Βενιζελου τα χαρισαμε στην Γερμανικη εταιρια...τα χρεη-προστιμα στην siemens επισης....!Παλι ο λαος φταιε...!Εγω θα πω φταινε και οι 2 μα ποιο πολυ το κρατος γιατι αυτο βαραει το ταμπουρλο και οι αρκουδα χορευει..

(1) νοσοκομεία δεν κλείνουν συγχωνεύονται... εδώ που είμαι με 600.000 κατοίκους έχει ΔΥΟ νοσοκομεία... πόσα νοσοκομεία έχει η Θεσσαλονίκη ???

(2) Την πρόταση να ζούνε οι δήμοι από τα έσοδα τους την έκανε προ καιρού ο Μάνος .. είπε το χαράτσι να δοθεί σαν προίκα στους δήμους και να τους κοπεί κάθε μορφής επιχορήγηση ακόμη και η πληρωμή μισθοδοσίας και ας αποφασίσουν αυτοί πόσο θα είναι

(3) τα πρόστιμα (γιατί χρέη δεν είχε) στην σίμενς τα χαρίσαμε γιατί αν συνεχίζαμε την ίδια πολιτική κινδυνεύαμε να χάσουμε πολύ παραπάνω από την μη λειτουργία των νέων σταθμών του μετρό (που κοστίσαν ένα σκασμό λεφτά πολύ παραπάνω από τα πρόστιμα) .. και αυτό διότι το μετρό χρησιμοποιεί τεχνολογία σίμενς στο σύστημα σηματοδοσίας του μετρό και για τις επεκτάσεις του θα έπρεπε να ψωνίσουμε αναγκαστικά και πάλι σίμενς ... χωρια που κινδύνευε και το υφιστάμενο μετρό να μείνει χωρίς ανταλλακτικά και αναβαθμίσεις του συστήματος σηματοδοσίας διότι η περίοδος εγγήσης έληγε και η σίμενς δεν μας πουλούσε .. οπότε χαρίσαμε το πρόστιμο για να μην αναγκαστούμε να πληρώσουμε τετραπλάσια για εγκατάσταση νέου συστήματος από την αρχή...

τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα στην πραγματική ζωή, ούτε τα συστήματα αυτά που πουλάει η σίμενς μπορεί να τα φτιάξει ο μαστρο μήτσος της γειτονιάς.. και επειδή για την σίμενς η ελληνική αγορά είναι μια τρίχα στο μουνάκι της εύκολα μπορεί να σου πεί "ανταλλακτικά γιόκ" και να μείνεις χωρίς μετρό..
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
(1) νοσοκομεία δεν κλείνουν συγχωνεύονται... εδώ που είμαι με 600.000 κατοίκους έχει ΔΥΟ νοσοκομεία... πόσα νοσοκομεία έχει η Θεσσαλονίκη ???

(2) Την πρόταση να ζούνε οι δήμοι από τα έσοδα τους την έκανε προ καιρού ο Μάνος .. είπε το χαράτσι να δοθεί σαν προίκα στους δήμους και να τους κοπεί κάθε μορφής επιχορήγηση ακόμη και η πληρωμή μισθοδοσίας και ας αποφασίσουν αυτοί πόσο θα είναι

(3) τα πρόστιμα (γιατί χρέη δεν είχε) στην σίμενς τα χαρίσαμε γιατί αν συνεχίζαμε την ίδια πολιτική κινδυνεύαμε να χάσουμε πολύ παραπάνω από την μη λειτουργία των νέων σταθμών του μετρό (που κοστίσαν ένα σκασμό λεφτά πολύ παραπάνω από τα πρόστιμα) .. και αυτό διότι το μετρό χρησιμοποιεί τεχνολογία σίμενς στο σύστημα σηματοδοσίας του μετρό και για τις επεκτάσεις του θα έπρεπε να ψωνίσουμε αναγκαστικά και πάλι σίμενς ... χωρια που κινδύνευε και το υφιστάμενο μετρό να μείνει χωρίς ανταλλακτικά και αναβαθμίσεις του συστήματος σηματοδοσίας διότι η περίοδος εγγήσης έληγε και η σίμενς δεν μας πουλούσε .. οπότε χαρίσαμε το πρόστιμο για να μην αναγκαστούμε να πληρώσουμε τετραπλάσια για εγκατάσταση νέου συστήματος από την αρχή...

τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα στην πραγματική ζωή, ούτε τα συστήματα αυτά που πουλάει η σίμενς μπορεί να τα φτιάξει ο μαστρο μήτσος της γειτονιάς.. και επειδή για την σίμενς η ελληνική αγορά είναι μια τρίχα στο μουνάκι της εύκολα μπορεί να σου πεί "ανταλλακτικά γιόκ" και να μείνεις χωρίς μετρό..
Nαι φυσικα και μπορει αναλογα τις συμβασεις που υπογραψαν με τον χριστοφορακο...τον ξεχασαμε κ αυτον
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.061
Κριτικές
7
Like
9.879
Πόντοι
1.686
14 % η ΝΔ θα πάρει στις Ευρωεκλογές ,μετά τα 500ρικα που
θα μοιράσει !  :2funny: :2funny: :2funny:

Παιξτε στοιχημα τα ποσοστά ,να κερδίσετε στο στοίχημα !  :rockon:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
ααα ναι και για τα 500 εκ που υποθέτω ότι αφορούν τα ναυπηγεία...

μπορούσαμε να μείνουμε με τα κουφάρια και να πάμε σε διαιτησία η οποία θα έκανε να βγεί 5-6 χρόνια με απροσδιόριστα αποτελέσματα και με έξοδα περίπου 50 εκατομύρια..

και φυσικά το πολεμικό ναυτικό να μείνει με ένα υποβρύχιο ... αυτό θα το τζογάρουμε που είπε και ο Μπαλάφας...

διαλέγετε και παίρνετε.. οι επιλογές είναι  δεδομένες και λίγες...
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Φιλε την ψήφισαν 1629 συμπολίτες μας, μην την απαξιώνεις έτσι.
Και αυτο ειναι καλο δλδ τωρα? Μαλλον 1629 δεν πιστευουν στα ημια οκ..! Να δουμε τωρα ποσους θα παρει..! Η φωτο με τον παγκαλο ολα τα λεφτα....εχει δικαιο μαζι τα φαγαμε...δες πως ηταν πριν και πως εγινε..!Με την μονη διαφορα οτι αυτος εφαγε κ τα δικα μας..!
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
ααα ναι και για τα 500 εκ που υποθέτω ότι αφορούν τα ναυπηγεία...

μπορούσαμε να μείνουμε με τα κουφάρια και να πάμε σε διαιτησία η οποία θα έκανε να βγεί 5-6 χρόνια με απροσδιόριστα αποτελέσματα και με έξοδα περίπου 50 εκατομύρια..

και φυσικά το πολεμικό ναυτικό να μείνει με ένα υποβρύχιο ... αυτό θα το τζογάρουμε που είπε και ο Μπαλάφας...

διαλέγετε και παίρνετε.. οι επιλογές είναι  δεδομένες και λίγες...
Αεροδρομιο 500 εκ ευρω ΦΠΑ
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
ααα ναι και για τα 500 εκ που υποθέτω ότι αφορούν τα ναυπηγεία...

μπορούσαμε να μείνουμε με τα κουφάρια και να πάμε σε διαιτησία η οποία θα έκανε να βγεί 5-6 χρόνια με απροσδιόριστα αποτελέσματα και με έξοδα περίπου 50 εκατομύρια..

και φυσικά το πολεμικό ναυτικό να μείνει με ένα υποβρύχιο ... αυτό θα το τζογάρουμε που είπε και ο Μπαλάφας...

διαλέγετε και παίρνετε.. οι επιλογές είναι  δεδομένες και λίγες...
Kαι με την ευκαρια επειδη θυμηθηκα κατι που ελεγες για τα διοδια οριστε μερικα στοιχεια..

Σε σκωτσέζικο ντους εξελίσσονται τα έργα για τους Έλληνες φορολογουμένους στις κεντρικές οδικές αρτηρίες της χώρας, καθώς ήδη έχουν καταβληθεί εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στους εργολάβους από το ελληνικό Δημόσιο ως αποζημιώσεις -και όχι μόνο.

Ένα καλό και ένα κακό νέο υπάρχει σχετικά με τους εθνικούς δρόμους της χώρας. Το καλό είναι ότι οι εργασίες έχουν ξεκινήσει στους τέσσερις οδικούς άξονες που ήταν «παγωμένοι» μέχρι πριν από μερικούς μήνες, δηλαδή στους αυτοκινητοδρόμους Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα, Αθήνα Μαλιακός και Σχηματάρι - Χαλκίδα, Κεντρική Οδός και Ράχες Μαλιακού-Κλειδί Ημαθίας.

Ωστόσο, η κακή είδηση είναι ότι το ελληνικό κράτος πλήρωσε αποζημιώσεις -και όχι μόνο- περίπου 900 εκατ. ευρώ στους εργολάβους από τον περασμένο Δεκέμβριο έως σήμερα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Υποδομών, το Δημόσιο κατέβαλε από τον Δεκέμβριο του 2014, ως πρόσθετη χρηματοδοτική συμβολή:

- 205 εκατ. ευρώ στον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου
- 140 εκατ. στην Ολυμπία Οδό
- 114 εκατ. στην Ιόνια Οδό και
- 181 εκατ. στον Ε-65.

Πλήρωσε, επίσης, αποζημιώσεις αξίας:

- 58,5 εκατ. ευρώ στην Ιόνια Οδό
- 46 εκατ. στον Ε-65
- 42 εκατ. στην κοινοπραξία παραχώρησης και κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου και
- 102 εκατ. σε παραχωρησιούχο και κατασκευαστή της Ολυμπίας Οδού.

Πλέον, όλοι ελπίζουν τα έργα αυτά να έχουν τελειώσει μέχρι το τέλος του 2015, αφού σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει κίνδυνος να χαθούν τα κοινοτικά κονδύλια. Ωστόσο, ο στόχος αυτός είναι αρκετά δύσκολος, καθώς, με εξαίρεση τον άξονα Μαλιακός-Κλειδί που είναι έτοιμος σε ποσοστό 76,8%, τα υπόλοιπα έργα έχουν ακόμη πολύ δρόμο μέχρι να αποπερατωθούν.

Στην Ολυμπία Οδό η πρόοδος των εργασιών φθάνει το 48,12%, στην Ιόνια Οδό / ΠΑΘΕ αγγίζει το 30,25%, ενώ στον άξονα Κεντρικής Ελλάδας δεν ξεπερνά το 27%.

Πληρώσαμε σε διόδια 1,4 δις

Επίσης, το διάστημα 2008-2013 πληρώσαμε συνολικά 1,4 δις ευρώ σε διόδια. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Υποδομών, το συγκεκριμένο διάστημα, τα μεγαλύτερα έσοδα από διόδια, ύψους 445,2 εκατ. ευρώ, εμφανίζει ο άξονας Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα (Ολυμπία Οδός).

Ακολουθούν οι εθνικές οδοί:

   Αντίρριο - Ιωάννινα, Αθήνα - Μαλιακός και Σχηματάρι - Χαλκίδα (Νέα Οδός) με εισπράξεις 445,2 εκατ. ευρώ

   Μαλιακός - Κλειδί (αυτοκινητόδρομος Αιγαίου) με 324,5 εκατ. ευρώ

   Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα & κλάδος Λεύκτρο - Σπάρτη με 154,3 εκατ. ευρώ και

   ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος με 33,1 εκατ. ευρώ.


Μάλιστα, οι αρχικές προβλέψεις, το 2007, όταν οι πέντε αυτές συμβάσεις ψηφίστηκαν από τη Βουλή έκαναν λόγο για το σύνολο της περιόδου της παραχώρησης (30 χρόνια) για έσοδα 37,7 δισ. ευρώ. Ωστόσο, λόγω της ύφεσης, ο στόχος αυτός μειώθηκε στα 14,4 δις.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 15 Απριλίου 2014, 12:52



 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Nαι φυσικα και μπορει αναλογα τις συμβασεις που υπογραψαν με τον χριστοφορακο...τον ξεχασαμε κ αυτον

ότι σύμβαση και να υπογράψεις έχει μια χρονική διάρκεια ζωής... και αυτή έχει προ πολλού λήξει αφού το μετρό λειτουργεί μια δεκαετία..

από κει και πέρα ξαναυπογράφεις σύμβαση υποστήριξης .. φυσικά αν θέλεις αλλά και αν θέλει και ο προμηθευτής...

δεν έχω δεί στην καριέρα μου (και δόξα τον θεό πλησιάζω τα 34 χρόνια στην πιάτσα της τεχνολογίας) σύμβαση υποστήριξης που να είναι επ αόριστον ...

τα πάντα έχουν μια εγγύηση καλής λειτουργίας (6 μήνες - 2 χρόνια) και από κει και πέρα υπογράφεις συμβάσεις υποστήριξης (αναβαθμίσεις/ανταλλακτικά)...

μια χαρά ήταν η συμβαση και η τεχνολογία σίμενς γαμάει στην περίπτωση αυτή.. απλά δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον προμηθευτή σου να σου παραδώσει και τις πατέντες του ... δεν είναι ψυγείο ή κουζίνα ...

 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Ελα ζησε εδω και ελα να τα ξαναπουμε...!

Τα συμπερασματα δικα σας...καλη συνεχεια
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Kαι με την ευκαρια επειδη θυμηθηκα κατι που ελεγες για τα διοδια οριστε μερικα στοιχεια..

Σε σκωτσέζικο ντους εξελίσσονται τα έργα για τους Έλληνες φορολογουμένους στις κεντρικές οδικές αρτηρίες της χώρας, καθώς ήδη έχουν καταβληθεί εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στους εργολάβους από το ελληνικό Δημόσιο ως αποζημιώσεις -και όχι μόνο.

Ένα καλό και ένα κακό νέο υπάρχει σχετικά με τους εθνικούς δρόμους της χώρας. Το καλό είναι ότι οι εργασίες έχουν ξεκινήσει στους τέσσερις οδικούς άξονες που ήταν «παγωμένοι» μέχρι πριν από μερικούς μήνες, δηλαδή στους αυτοκινητοδρόμους Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα, Αθήνα Μαλιακός και Σχηματάρι - Χαλκίδα, Κεντρική Οδός και Ράχες Μαλιακού-Κλειδί Ημαθίας.

Ωστόσο, η κακή είδηση είναι ότι το ελληνικό κράτος πλήρωσε αποζημιώσεις -και όχι μόνο- περίπου 900 εκατ. ευρώ στους εργολάβους από τον περασμένο Δεκέμβριο έως σήμερα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Υποδομών, το Δημόσιο κατέβαλε από τον Δεκέμβριο του 2014, ως πρόσθετη χρηματοδοτική συμβολή:

- 205 εκατ. ευρώ στον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου
- 140 εκατ. στην Ολυμπία Οδό
- 114 εκατ. στην Ιόνια Οδό και
- 181 εκατ. στον Ε-65.

Πλήρωσε, επίσης, αποζημιώσεις αξίας:

- 58,5 εκατ. ευρώ στην Ιόνια Οδό
- 46 εκατ. στον Ε-65
- 42 εκατ. στην κοινοπραξία παραχώρησης και κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου και
- 102 εκατ. σε παραχωρησιούχο και κατασκευαστή της Ολυμπίας Οδού.

Πλέον, όλοι ελπίζουν τα έργα αυτά να έχουν τελειώσει μέχρι το τέλος του 2015, αφού σε διαφορετική περίπτωση υπάρχει κίνδυνος να χαθούν τα κοινοτικά κονδύλια. Ωστόσο, ο στόχος αυτός είναι αρκετά δύσκολος, καθώς, με εξαίρεση τον άξονα Μαλιακός-Κλειδί που είναι έτοιμος σε ποσοστό 76,8%, τα υπόλοιπα έργα έχουν ακόμη πολύ δρόμο μέχρι να αποπερατωθούν.

Στην Ολυμπία Οδό η πρόοδος των εργασιών φθάνει το 48,12%, στην Ιόνια Οδό / ΠΑΘΕ αγγίζει το 30,25%, ενώ στον άξονα Κεντρικής Ελλάδας δεν ξεπερνά το 27%.

Πληρώσαμε σε διόδια 1,4 δις

Επίσης, το διάστημα 2008-2013 πληρώσαμε συνολικά 1,4 δις ευρώ σε διόδια. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Υποδομών, το συγκεκριμένο διάστημα, τα μεγαλύτερα έσοδα από διόδια, ύψους 445,2 εκατ. ευρώ, εμφανίζει ο άξονας Ελευσίνα - Κόρινθος - Πάτρα - Πύργος - Τσακώνα (Ολυμπία Οδός).

Ακολουθούν οι εθνικές οδοί:

   Αντίρριο - Ιωάννινα, Αθήνα - Μαλιακός και Σχηματάρι - Χαλκίδα (Νέα Οδός) με εισπράξεις 445,2 εκατ. ευρώ

   Μαλιακός - Κλειδί (αυτοκινητόδρομος Αιγαίου) με 324,5 εκατ. ευρώ

   Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα & κλάδος Λεύκτρο - Σπάρτη με 154,3 εκατ. ευρώ και

   ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος με 33,1 εκατ. ευρώ.


Μάλιστα, οι αρχικές προβλέψεις, το 2007, όταν οι πέντε αυτές συμβάσεις ψηφίστηκαν από τη Βουλή έκαναν λόγο για το σύνολο της περιόδου της παραχώρησης (30 χρόνια) για έσοδα 37,7 δισ. ευρώ. Ωστόσο, λόγω της ύφεσης, ο στόχος αυτός μειώθηκε στα 14,4 δις.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 15 Απριλίου 2014, 12:52




(1) την πρόσθετη χρηματοδοτική συμβολή την πληρώσαμε διότι εξ αιτίας του δημοσίου καθυστέρησε το έργο και αυξήθηκε το κόστος του εναπομένοντος έργου.. επειδή η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου είναι ποσοστιαία επί του κόστους γιαυτό συμπληρώσαμε το κομμάτι που αναλογεί στο δημόσιο .. αντίστοιχα οι παρχωρησιούχοι κάναν προβλέψεις για το δικό τους κομμάτι

(2) τα πρόστιμα τα πληρώσαμε λόγω του ότι σε ήδη εγκατεστημένα εργοτάξια δεν παραδόθηκαν οι απαλλοτριώσεις (ευθύνη του δημοσίου να δώσει την γή) οπότε τα εργοτάξια ρημάξανε...

(3) πάμε και τώρα στα διόδια..
(α) σε όλες τις διαδρομές υπάρχει εναλλακτική όδευση χωρίς διόδια..
(β) το δημόσιο δεν έχει το χρήμα να φτιάξει και να συντηρήσει τις υποδομές οπότε είτε μένουμε χωρίς δρόμους είτε τους φτιάχνουν άλλοι
(γ) συμφωνώ ότι σε ημιτελείς δρόμους όπως ο Κορίνθου - Πατρών δεν θα έπρεπε να υπάρχουν διόδια αλλά παράλληλα θα έπρεπε και το δημόσιο να ήταν έτοιμο να παραδώσει την γή για να γίνουν τα έργα .. με δεδομένο ότι το 40% των διοδίων καταλήγουν στον κρατικό κορβανά σαν ΦΠΑ, μέρισμα και φόρο εισοδήματος με τα λεφτά αυτά πληρώνονται οι απαλλοτριώσεις των χωραφιών από τα οποία περνάει ο δρόμος (και μάλιστα αδρά)..

θα υπήρχε φυσικά και η επιλογή να μπεί ένας φόρος κατασκευής εθνικών οδών σε όλους τους έλληνες και να ξεμπερδεύουμε..  :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom