Τυπε δες που βρίσκεται η Τιμισοαρα σε σχέση με το Λονδίνο που λογικά θα επέστρεψε το αεροπλάνο ΑΔΕΙΟ και πες μου αν ήταν πιο κοντά η Αθήνα. Επίσης ρωτά και κανέναν Αθηναίο αν υπήρχανε καταιγίδες κατά τις 2100-2200 ώρα στα σπάτα εχτες ....
Θεσσαλονίκη-Αθηνα-Λονδίνο και Θεσσαλονίκη-Τιμισοάρα-Λονδίνο έχουν 200 χλμ διαφορά, σε ευθεία γραμμή, που δεν πετάνε ευθεία οι αεροπορικές, αλλα ας το πάρουμε σαν μέτρο. Μικρή η διαφορά. Χωρίς να ξέρω ποιό θα ήταν το επόμενο δρομολόγιο της εταιρείας για το συγκεκριμένο αεροσκάφος και από που, δε θα υποθέσω ότι "λογικά θα επέστρεφε άδειο στο Λονδίνο". Μπορεί το επόμενο να ήταν Ρουμανία Λονδίνο και να είπε ας πανε να γαμηθούν, βολεύει η Τιμισοάρα, μιας και είχε δηλωθεί ως πρώτη εναλλακτική επιλογή. Άλλωστε είχε δηλώσει ως δεύτερο αεροδρόμιο το Βενιζέλος.
Υπήρχαν αεροδρόμια πολύ πιο κοντά από την Τιμισοάρα, ελληνικά ή της Σόφιας πχ αλλά δεν πήγε.
Με Aegean που πετάω συχνά, είτε πετάω με αεροπλάνο της που έφτασε και επιστρέφει, είτε με συγχώνευση δρομολογίου της με άλλη αεροπορική. Άδειο αεροπλάνο της δεν άκουσα να επιστρέφει ποτέ. Λιγότερο κοστίζει το ξενοδοχείο του πληρώματος από ένα αεροπλάνο που ταξιδεύει άδειο. Ήταν καθαρά θέμα τελών αεροδρομίου και φυσικά κόστος καυσίμων και εφόσον είχε το δικαίωμα κατευθύνθηκε στην πρώτη της επιλογή. Ο λόγος για τον οποιον εταιρειες όπως του Μουζενίδη πχ. που δουλεύουν συχνά με ελληνικά αεροδρόμια, διαλέγουν το πιο απομακρυσμένο σημείο εξυπηρέτησης. Οι μικρότερες χρεώσεις.
Τώρα για τις καταιγίδες στο Βενιζέλος που αναφέρεις συνεχώς, δε μενω στα Σπατα οπότε δεν ξέρω τοπικά τι καιρό είχε, άκουσες να ματαιώθηκε προσγείωση στο Βενιζέλος; ΄
Για μένα το σημαντικό είναι άλλο. Tο αεροπλάνο της Αegean που πήγε να τους παραλάβει το πληρώσαμε εμείς.