Νέα

Ryanair vs Aegean

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Ampelale
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 439
  • Εμφανίσεις 24K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
ερευνα να γινει ποθ η φραπορτ ενω εχει παρει μπιρ παρα το αεροδρομιο μακεδονια δεν εχει βαλει συστημα αυτοματης πλοηγησης και αν ηταν στις υποχρεωσεις της-πρεπει ν μαθουμε και εμεις οι φορολογουμενοι πολιτες αλλα τα καναλια στα αρχιδια τους
καμια διερευνηση
Αν δεν κάνω λάθος, το πρόβλημα είναι πως κάποιοι που είχαν βίλες στο Χορτιάτη αντιδρούν διαχρονικά και προσέφυγαν δικαστικώς, γιατί θεωρούσαν πως οι ιστοί των ραδιοβοηθημάτων θα κατέστρεφαν το περιβάλλον. Στην ουσία τη θέα από τις βίλες τους. Δεν ξέρω αν θυμάστε το ατύχημα στα Πιέρια.....
 

glaskos

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Δεκ 2011
Μηνύματα
15.126
Like
7.968
Πόντοι
1.206
καποιος συντροφος δεν ενδιαφερθηκε να καταθεσει ενα στεφανι? τοση αγυρτεια πια?
 

don_xose

Μέλος
Εγγρ.
5 Δεκ 2007
Μηνύματα
37
Like
10
Πόντοι
0
Είναι σαν να κράζετε ένα λεωφορείο γιατί δεν έχει σερβιτόρους...Σας έχουν καλομάθει οι αεροπορικές ...*

Θα σας πρότεινα όσους ταξιδεύετε συχνά στο κόψιμο της βασιλόπιτας να κόβετε και ένα κομμάτι για το καλό της Ryan διότι είναι στα όρια της φιλανθρωπικής εταιρίας με τις τιμές που έχει!!!!

*δυο αστέρια για low cost δεν είναι και άσχημα ..Η Aegean έχει τρία !

Η Aegean εχει ψηφιστεί καλύτερη περιφερειακή εταιρία της ευρώπης για 8η συνεχόμενη χρονιά..
 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.754
Κριτικές
1
Like
9.934
Πόντοι
2.356
Έχω πετάξει και με τις δύο εταιρείες πολλές φορές, περισσότερες με την RyanAir.
Σαν επιβάτης προτιμώ την Aegean,αλλά το vfm της RyanAir είναι εξωφρενικό.

Η RyanAir για παράδειγμα προσφέρει ενδογερμανικές πτήσεις(διάρκειας 1-1,5ώρας) με 10-20 ευρώ,
τη στιγμή που το λεωφορείο για την ίδια διαδρομή θα χρειαστεί 8-10 ώρες και κόστος 25-30 ευρώ.
Το τρένο θα χρειαστεί 3,5-4 ώρες με κόστος μέχρι και 100 ευρώ.

Επίσης με RyanAir δεν είχα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα,καθυστέρηση,κ.λ.π.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
82.669
Κριτικές
31
Like
13.261
Πόντοι
5.097
Έχω πετάξει και με τις δύο εταιρείες πολλές φορές, περισσότερες με την RyanAir.
Σαν επιβάτης προτιμώ την Aegean,αλλά το vfm της RyanAir είναι εξωφρενικό.

Η RyanAir για παράδειγμα προσφέρει ενδογερμανικές πτήσεις(διάρκειας 1-1,5ώρας) με 10-20 ευρώ,
τη στιγμή που το λεωφορείο για την ίδια διαδρομή θα χρειαστεί 8-10 ώρες και κόστος 25-30 ευρώ.
Το τρένο θα χρειαστεί 3,5-4 ώρες με κόστος μέχρι και 100 ευρώ.

Επίσης με RyanAir δεν είχα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα,καθυστέρηση,κ.λ.π.
Για εξηγησέ μου πως βγαίνει η εταιρία με αυτές τις τιμές,ούτε τα έξοδα δεν βγαίνουν.  :think:
 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.754
Κριτικές
1
Like
9.934
Πόντοι
2.356
Για εξηγησέ μου πως βγαίνει η εταιρία με αυτές τις τιμές,ούτε τα έξοδα δεν βγαίνουν.  :think:

Και εγώ έχω αναρωτηθεί κατά καιρούς..

Έχω κάνει πολλά Κολωνία-Λονδίνο,Κολωνία-Βερολίνο με 9,99€

Επίσης σπάνια έχω πετύχει άδεια θέση(έστω και μία) με RyanAir,ενώ με Aegean,Eurowings,Lufthansa,κ.ά.
έχω πετύχει ακόμη και μισοάδεια αεροπλάνα.

Tα αεροπλάνα της RyanAir έχουν 189 θέσεις,αν βάλουμε 20ευρώ τη μέση τιμή εισιτηρίου,είναι 3780€
Ας τα κάνουμε 4000€ από επιβάτες με παραπάνω κιλά,που δεν έχουν boarding pass,κ.λ.π.

 

αρχηγος

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2018
Μηνύματα
216
Κριτικές
10
Like
591
Πόντοι
311
εγω ταξιδευω με Aegean και εχω το κεφαλι μου ησυχο
 

mallias20

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Αυγ 2013
Μηνύματα
4.792
Κριτικές
194
Like
25.370
Πόντοι
33.818
Και εγώ έχω αναρωτηθεί κατά καιρούς..

Έχω κάνει πολλά Κολωνία-Λονδίνο,Κολωνία-Βερολίνο με 9,99€

Επίσης σπάνια έχω πετύχει άδεια θέση(έστω και μία) με RyanAir,ενώ με Aegean,Eurowings,Lufthansa,κ.ά.
έχω πετύχει ακόμη και μισοάδεια αεροπλάνα.

Tα αεροπλάνα της RyanAir έχουν 189 θέσεις,αν βάλουμε 20ευρώ τη μέση τιμή εισιτηρίου,είναι 3780€
Ας τα κάνουμε 4000€ από επιβάτες με παραπάνω κιλά,που δεν έχουν boarding pass,κ.λ.π.

Εφόσον βγαίνει, το αμέσως επόμενο λογικό ερώτημα είναι πόσο κονομάνε οι άλλες και με τί περιθώριο κέρδους λειτουργούν. Αν και δε νομίζω όλη η πτήση να έχει κλειστεί με 20 ευρώ...οπότε μάλλον το ποσό είναι μεγαλύτερο. Επίσης λόγω επιλογής αεροδρομίων έχουν λιγότερα έξοδα, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το παραπάνω, καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό μετακυλίζεται στον επιβάτη.
 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.754
Κριτικές
1
Like
9.934
Πόντοι
2.356
Εφόσον βγαίνει, το αμέσως επόμενο λογικό ερώτημα είναι πόσο κονομάνε οι άλλες και με τί περιθώριο κέρδους λειτουργούν. Αν και δε νομίζω όλη η πτήση να έχει κλειστεί με 20 ευρώ...οπότε μάλλον το ποσό είναι μεγαλύτερο. Επίσης λόγω επιλογής αεροδρομίων έχουν λιγότερα έξοδα, αλλά δεν είμαι σίγουρος για το παραπάνω, καθώς το μεγαλύτερο ποσοστό μετακυλίζεται στον επιβάτη.

Όντως,μια φορά που μιλούσα με έναν συνεπιβάτη για το θέμα, μου έλεγε ότι η RyanAir συνήθως προσγειώνεται σε περιφερειακά αεροδρόμια (Stansted,Schönefeld,κ.λ.π.) οπότε πληρωνει χαμηλότερη φορολογία.
Αλλά ξέρω και πτήσεις που προσγειώνεται στα κεντρικά αεροδρόμια.Κολωνία,Βενιζελος,Θεσσαλονίκη,Πράγα,κ.λ.π.

Για τις πτήσεις που ανέφερα Κολωνία-Λονδίνο και Κολωνία-Βερολίνο(το 2017 είχε 4-5 πτήσεις τη μέρα για τους δύο αυτούς προορισμούς),ακόμη και 10μέρες πριν να έκλεινε κάποιος το εισιτήριο,πάνω από 20€ δεν πλήρωνε.
Τώρα θα πει καποιος ότι στα 4000€ έβαλα μόνο επιβάτες με χειραποσκευές.
Στις δύο αυτες πτησεις,σχεδόν όλοι είμασταν μόνο με χειραποσκευή.
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
..

Οποτε υπάρχει χαμηλή νέφωση και ο πιλότος αποφασίζει οτι δεν επιθυμεί να προσεγγίσει το αεροδρόμιο, είναι απόφαση αποκλειστικά και μόνο της εταιρείας το αεροδρόμιο που επιθυμεί να προσεγγίσει και ουδείς μπορεί να παρέμβει στην απόφαση αυτή. Είναι θέμα που αφορά αποκλειστικά την πολιτική στρατηγική της εταιρείας που προφανώς έχει μια κατάσταση με εναλλακτικές λύσεις.. μια εναλλακτική που είχε στη λίστα της, ήταν και το Ελ.Βεν. αλλά για λίγα ευρώ λιγότερα προτίμησαν της Ρουμανίας κ να πληρώσουν ξενοδοχεία κ πούλμαν αντί να προσγειωθουν Αθήνα για λίγο μεγαλύτερο κόστος..

Όντως ο πιλότος μπορεί να αποφασίσει να μην προσεγγίσει, αλλά το κάνει για συγκεκριμένους λόγους. Όταν ο καιρός είναι εκτός ορίων ή όταν αλλά αεροσκάφη απέτυχαν να προσγειωθούν, οπότε θα ξοδέψει άσκοπα τα καύσιμα και θα "ταλαιπωρήσει" κάποιους επιβάτες που δεν νιώθουν άνετα με τα αεροπλάνα. Το γεγονός ότι, την ώρα που το συγκεκριμένο αεροσκάφος άλλαξε πορεία και πήγε προς τα βόρεια, στην Αθήνα ο καιρός δεν ήταν ευνοϊκός και υπήρχαν καταιγίδες δεν πέρασε από το μυαλό κανενός ε;
Δεν είναι μόνο θέμα κάποιων € διαφοράς αλλά πολύ περισσότερων παραγώντων, όπως πχ αν το αεροπλάνο πήγαινε Αθήνα και το πλήρωμα ειχε ήδη πολλες ώρες υπηρεσίας. Δε θα μπορούσε να πάει Θεσσαλονίκη και να επιστρέψει Λονδίνο, αλλά θα έπρεπε να παει ξενοδοχείο να ξεκουραστεί. Το αεροπλάνο δε θα μπορούσε να εκτελέσει τις πτήσεις της επόμενης ημέρας και θα ταλαιπωρούνταν όλοι οι επιβάτες των επόμενων πτήσεων του αεροσκάφους με καθυστερήσεις κλπ.
Η πιστεύετε ότι δεν μπορούσε να τους αφήσει Αθήνα αν είναι τόσο απλό και να τους στείλει από κει με άλλη δικιά της πτήση η και με λεοφορείο.... πιο φτηνό βγήκε το λεοφορείο από Ρουμανία ;
Κάποιες φορές οι επιβάτες ξεχνάνε ότι το πλήρωμα και κυρίως το αεροσκάφος έχουν ένα πολύ "φορτωμένο" πρόγραμμα, που αν παρεκκλίνει έχει επιπτώσεις σε πολλές πτήσεις στη συνέχεια. Δεν υπάρχει ένα αεροπλάνο backup για κάθε πτήση που εκτελεί μια αεροπορική εταιρία.
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
ερευνα να γινει ποθ η φραπορτ ενω εχει παρει μπιρ παρα το αεροδρομιο μακεδονια δεν εχει βαλει συστημα αυτοματης πλοηγησης και αν ηταν στις υποχρεωσεις της-πρεπει ν μαθουμε και εμεις οι φορολογουμενοι πολιτες αλλα τα καναλια στα αρχιδια τους
καμια διερευνηση

Το πρόβλημα αυτή τη στιγμή στη Θεσσαλονίκη είναι η τοποθεσια του αεροδρομίου. Όταν φυσάει Βαρδάρης (λόγω ανάγλυφου από Βόρεια), η προσέγγιση από εκείνη την πλευρά δεν είναι εφικτή, διότι η ταχύτητα ξεπερνάει τα όρια που έχουν τα αεροσκάφη για προσγείωση με ούριο άνεμο. Από την νότια πλευρά μαζεύονται νέφη στον Τρίλοφο. Παρομοίως το ανάγλυφο από τα νότια, δεν επιτρέπει να μπει σύστημα προσέγγισης ακριβείας  που να κατεβάζει τα αεροσκάφη χαμηλότερα από τη βάση των νεφών. Αν υπήρχε λύση η Φραπορτ θα ζητούσε να εφαρμοστεί πριν αναλάβει το αεροδρόμιο. Κάθε αεροπλάνο που δεν προσγειώνεται στη Θεσσαλονίκη λόγω καιρού σημαίνει απώλειες εσόδων για τη Φραπορτ.
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Σκοπός είναι το κέρδος αλλά οχι πάντα το μέγιστο.  Με την κινηση αυτή έβλαψε το όνομα της. Υπάρχουν κοντινότερα αεροδρόμια πέριξ της Θεσσαλονίκης, (π.χ. Ιωαννίνων ) κι ας είναι ίσως ακριβότερα.

Τα περιφερειακά αεροδρόμια έχουν αλλα θέματα : περιορισμένα ωράρια, μειωμένο προσωπικό που σημαίνει αδυναμία εξυπηρέτησης πολλών πτήσεων ταυτόχρονα. Επίσης υπάρχει και η κατηγορία πυρόσβεσης, που στα Ιωάννινα μπορεί να μην επαρκεί για να καλύψει το μέγεθος των αεροσκαφών της Ryan, ειδικά τον χειμώνα.( δε συμφέρει το αεροδρόμιο να έχει πυροσβεστικά μέσα για μεγάλα αεροσκάφη όταν εκεί πάνε μόνο μικρότερα, είναι άσκοπα έξοδα).Επίσης τα Ιωάννινα έχουν ιδιαίτερη διαδικασία ανάμεσα στα βουνά που κάποιες εταιρίες απαιτούν ειδική εκπαίδευση πριν στείλουν τα αεροδρόμια να επιχειρήσουν από κει. Δεν μπορεί μια εταιρία να πει "σήμερα χρησιμοποιώ το τάδε εναλλακτικό αεροδρόμιο επειδή με βολεύει", υπάρχει συγκεκριμένη λίστα αεροδρομίων που πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Όντως ο πιλότος μπορεί να αποφασίσει να μην προσεγγίσει, αλλά το κάνει για συγκεκριμένους λόγους. Όταν ο καιρός είναι εκτός ορίων ή όταν αλλά αεροσκάφη απέτυχαν να προσγειωθούν, οπότε θα ξοδέψει άσκοπα τα καύσιμα και θα "ταλαιπωρήσει" κάποιους επιβάτες που δεν νιώθουν άνετα με τα αεροπλάνα. Το γεγονός ότι, την ώρα που το συγκεκριμένο αεροσκάφος άλλαξε πορεία και πήγε προς τα βόρεια, στην Αθήνα ο καιρός δεν ήταν ευνοϊκός και υπήρχαν καταιγίδες δεν πέρασε από το μυαλό κανενός ε;
Δεν είναι μόνο θέμα κάποιων € διαφοράς αλλά πολύ περισσότερων παραγώντων, όπως πχ αν το αεροπλάνο πήγαινε Αθήνα και το πλήρωμα ειχε ήδη πολλες ώρες υπηρεσίας. Δε θα μπορούσε να πάει Θεσσαλονίκη και να επιστρέψει Λονδίνο, αλλά θα έπρεπε να παει ξενοδοχείο να ξεκουραστεί. Το αεροπλάνο δε θα μπορούσε να εκτελέσει τις πτήσεις της επόμενης ημέρας και θα ταλαιπωρούνταν όλοι οι επιβάτες των επόμενων πτήσεων του αεροσκάφους με καθυστερήσεις κλπ.
Η πιστεύετε ότι δεν μπορούσε να τους αφήσει Αθήνα αν είναι τόσο απλό και να τους στείλει από κει με άλλη δικιά της πτήση η και με λεοφορείο.... πιο φτηνό βγήκε το λεοφορείο από Ρουμανία ;
Κάποιες φορές οι επιβάτες ξεχνάνε ότι το πλήρωμα και κυρίως το αεροσκάφος έχουν ένα πολύ "φορτωμένο" πρόγραμμα, που αν παρεκκλίνει έχει επιπτώσεις σε πολλές πτήσεις στη συνέχεια. Δεν υπάρχει ένα αεροπλάνο backup για κάθε πτήση που εκτελεί μια αεροπορική εταιρία.
Καθαρά θέμα κόστους ήταν. Η Αθήνα είναι πιο κοντά από την Τιμισοάρα αλλά πολύ πιο ακριβή και μπορούσε να προσγειωθεί πολύ άνετα. Προφανώς τα τέλη χρήσης μέτρησαν περισσότερο από την ταλαιπωρία των επιβατών.
 

Thanos03

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2018
Μηνύματα
589
Like
473
Πόντοι
26
Καθαρά θέμα κόστους ήταν. Η Αθήνα είναι πιο κοντά από την Τιμισοάρα αλλά πολύ πιο ακριβή και μπορούσε να προσγειωθεί πολύ άνετα. Προφανώς τα τέλη χρήσης μέτρησαν περισσότερο από την ταλαιπωρία των επιβατών.

Τυπε δες που βρίσκεται η Τιμισοαρα σε σχέση με το Λονδίνο που λογικά θα επέστρεψε το αεροπλάνο ΑΔΕΙΟ και πες μου αν ήταν πιο κοντά η Αθήνα. Επίσης ρωτά και κανέναν Αθηναίο αν υπήρχανε καταιγίδες κατά τις 2100-2200 ώρα στα σπάτα εχτες ....
 

discreet

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαΐ 2008
Μηνύματα
499
Κριτικές
5
Like
72
Πόντοι
6
Aegean με miles and more έχει ο σωστός ο παίκτης. Για τους άσχετους, οι άλλοι ζούν απο αυτούς που δεν τους νοιάζουν τα λεφτά και σκάνε αεροδρόμιο και λένε "Βερολίνο, απευθείας, σε 5 ώρες το πολύ να με παίρνει λιμουζίνα".
 

acapoeira

Μέλος
Εγγρ.
11 Νοε 2017
Μηνύματα
7.440
Like
233
Πόντοι
86
Aegean με miles and more έχει ο σωστός ο παίκτης. Για τους άσχετους, οι άλλοι ζούν απο αυτούς που δεν τους νοιάζουν τα λεφτά και σκάνε αεροδρόμιο και λένε "Βερολίνο, απευθείας, σε 5 ώρες το πολύ να με παίρνει λιμουζίνα".

ανταλλασεις τα μιλια με φρου φρου και αρωματα
αλλαξα καρτα σε lufthansa που εχει ηλεκτρονικα να παρεις
 

acapoeira

Μέλος
Εγγρ.
11 Νοε 2017
Μηνύματα
7.440
Like
233
Πόντοι
86
Πιλότε εσυ τι λες για το συμβαν με την ryanair?

το εναλλακτικο αεροδρομιο βρισκεται στο σχεδιο πτησης το οποιο ερχεται απο την εταιρεια
στην ευρωπη υπαρχουν πολλα αεροδρομια που τηρουν τις προδιαγραφες οποτε ειναι συγκερασμος κοστους και ανεσης επιβατων
 
Εγγρ.
6 Οκτ 2018
Μηνύματα
9.502
Like
6.655
Πόντοι
1.106
Τυπε δες που βρίσκεται η Τιμισοαρα σε σχέση με το Λονδίνο που λογικά θα επέστρεψε το αεροπλάνο ΑΔΕΙΟ και πες μου αν ήταν πιο κοντά η Αθήνα. Επίσης ρωτά και κανέναν Αθηναίο αν υπήρχανε καταιγίδες κατά τις 2100-2200 ώρα στα σπάτα εχτες ....
Θεσσαλονίκη-Αθηνα-Λονδίνο και Θεσσαλονίκη-Τιμισοάρα-Λονδίνο έχουν 200 χλμ διαφορά, σε ευθεία γραμμή, που δεν πετάνε ευθεία οι αεροπορικές, αλλα ας το πάρουμε σαν μέτρο. Μικρή η διαφορά. Χωρίς να ξέρω ποιό θα ήταν το επόμενο δρομολόγιο της εταιρείας για το συγκεκριμένο αεροσκάφος και από που, δε θα υποθέσω ότι "λογικά θα επέστρεφε άδειο στο Λονδίνο". Μπορεί το επόμενο να ήταν Ρουμανία Λονδίνο και να είπε ας πανε να γαμηθούν, βολεύει η Τιμισοάρα, μιας και είχε δηλωθεί ως πρώτη εναλλακτική επιλογή. Άλλωστε είχε δηλώσει ως δεύτερο αεροδρόμιο το Βενιζέλος.
Υπήρχαν αεροδρόμια πολύ πιο κοντά από την Τιμισοάρα, ελληνικά ή της Σόφιας πχ αλλά δεν πήγε.
Με Aegean που πετάω συχνά, είτε πετάω με αεροπλάνο της που έφτασε και επιστρέφει, είτε με συγχώνευση δρομολογίου της με άλλη αεροπορική. Άδειο αεροπλάνο της δεν άκουσα να επιστρέφει ποτέ. Λιγότερο κοστίζει το ξενοδοχείο του πληρώματος από ένα αεροπλάνο που ταξιδεύει άδειο. Ήταν καθαρά θέμα τελών αεροδρομίου και φυσικά κόστος καυσίμων και εφόσον είχε το δικαίωμα κατευθύνθηκε στην πρώτη της επιλογή. Ο λόγος για τον οποιον εταιρειες όπως του Μουζενίδη πχ. που δουλεύουν συχνά με ελληνικά αεροδρόμια, διαλέγουν το πιο απομακρυσμένο σημείο εξυπηρέτησης. Οι μικρότερες χρεώσεις.
Τώρα για τις καταιγίδες στο Βενιζέλος που αναφέρεις συνεχώς, δε μενω στα Σπατα οπότε δεν ξέρω τοπικά τι καιρό είχε, άκουσες να ματαιώθηκε προσγείωση στο Βενιζέλος; ΄
Για μένα το σημαντικό είναι άλλο. Tο αεροπλάνο της Αegean που πήγε να τους παραλάβει το πληρώσαμε εμείς.
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom