Τα τραγούδια του Περίδη δεν δίνουν τον παλμό της εποχής όπως κάνουν τα τραγούδια άλλων καλλιτεχνών, τα οποία και καθίστανται αμφίσημα εξαιτίας της συμπόρευσής τους με το ρεύμα αφενός και του επηρεασμού αυτής της συμπόρευσης αφετέρου, επηρεασμός που δύσκολα μπορεί να κριθεί και ν'αποτιμηθεί στο παρόν.
Αντίθετα, εδώ έχουμε να κάνουμε με την ποιότητα της
απλότητας, της ανάδειξης ενός χώρου απ' όπου έχουμε εκλείψει συλλογικά, της προσωπικής έκφρασης που μπορεί να καταστεί συλλογική μέσα από μια ξεχασμένη, λησμονημένη, μα επινοημένη ξανά
χειρονομία.
Δηλαδή καμία σχέση με την έννοια του έντεχνου όπως τη γνωρίζουμε σήμερα.
Ο Περίδης λοιπόν - τουλάχιστον σε κάποια τραγούδια του - θεωρώ πως είναι δημιουργός με την παραπάνω έννοια και γι' αυτό ως ένα βαθμό κλασικός.
Εδώ η τραγουδάρα του για το Παγκράτι.
Ακολουθούν οι στίχοι του Μάνου Τσιλιμίδη, ορισμένες στροφές των οποίων είναι αριστουργηματικές.
Πριν κατέβω στο φανάρι
ξένος δρόμος πριν με πάρει
από κάτω απ το φεγγάρι
δυό ζωές μπερδεύαμε.
Πριν γυρίσω στο Παγκράτι,
μ' είχες λέει συνεπιβάτη
και μαζί στην αυταπάτη
ταξιδεύαμε.
Μια βραδιά πολύ φευγάτη
σαν φιλί στο σκαλοπάτι
μου 'χες τάξει πως τον Μάρτη
θα την καναμε μαζί.
Πως θα φεύγαμε Τετάρτη
γι' άλλα μέρη δίχως χάρτη
κι όχι στην παλιοζωή
κι ούτε στο παλιοπαγκράτι.
Της αγάπης σου το μέλι
μια με διώχνει, μια με θέλει
και ξανά σαν το κουρέλι
θα συρθώ στα χώματα.
Η σκιά σου που μου γνέφει
μ' αγαπάει, με καταστρέφει
αλκοολίκι που επιστρέφει
ξημερώματα.