Θα ήταν καλό να γίνει πρώτα ένας διαχωρισμός ανάμεσα στους λ.χ. συμπαθέστερους, δημοφιλέστερους, κλπ.
από τους "σπουδαιότερους" ή "καλύτερους" ηθοποιούς. Και αυτό, γιατί θα πρέπει να υπάρχει ένας προσδιορισμός
και κριτήριο για το τι εννοούμε "καλύτερος". "Καλύτερος" με ποιούς όρους δήλαδή; Διότι η λαοφιλία ή η συμπάθεια
δεν καθιστούν απαραίτητα και έναν ηθοποιό "σπουδαίο".
Σπουδαίος (και άρα καλύτερος) είναι ένας ηθοποιός που έχει τη σωστή υποδομή και "καλοκουρδισμένα" όλα τα εκφραστικά του μέσα
για να ερμηνεύσει επάξια κάθε ρόλο που θα του δοθεί. Λίγοι νομίζω από τους ηθοποιούς που αναφέρθηκαν θα μπορούσαν πραγματικά να
ανταποκριθούν σε κάτι τέτοιο, ενώ άλλοι (λαοφιλείς και συμπαθείς κατά τ' άλλα) μάλλον απέχουν πάρα πολύ από αυτή τη δυνατότητα.
Άλλο πράγμα ο λαϊκός διασκεδαστής και ο διεκπεραιωτής σεναρίων,και άλλο πράγμα ο πραγματικός ηθοποιός.
Οπότε, καλύτερα μάλλον να γίνει πρώτα αυτός ο βασικός διαχωρισμός, για να έχει νόημα το νήμα.
Συμφωνώ με το συναγωνιστή. Οι ηθοποιοί της Φίνος Φίλμ (Αυλωνίτης για παράδειγμα) έπαιζαν ένα χαρακτήρα (μανιέρα) και με αυτό έκαναν καριέρα. Αντί δηλαδή να δουλέψουν πάνω στο ρόλο που είναι η κύρια δουλειά του ηθοποιού, παπαγάλιζαν το κείμενο. Σήμερα αυτή η πρακτική συναντάται σε Μπέζο, Ρώμα, Φιλιππίδη, Παρτσαλάκη, Τσιμιτσέλη, Σπύρο Παπαδόπουλο και κάτι τέτοια "καϊνάρια". Αυτό βέβαια γίνεται επειδή αυτό αναγνωρίζει ο κόσμος εύκολα ,άρα αυτό περιμένει να δει.
Για μένα όταν μιλάμε για ηθοποιούς (άνδρες αφού αυτό ορίζει ο νηματοθέτης) τότε θα πρέπει να αναφερόμαστε σε:
- Μάνο Κατράκη
- Βασίλη Διαμαντόπουλο
- Ορέστη Μακρή
- Βαγγέλη Μουρίκη
- Μιχάλη Σαράντη
- Άρη Σερβετάλη
- Αλέκο Αλεξανδράκη
- Ντίνο Ηλιόπουλο
- Θανάση Βέγγο
- Γιώργο Μιχαλακόπουλο
αυτοί ναι είναι μεγάλα υποκριτικά ταλέντα που πραγματικά δούλευαν πολύ. Στο νήμα 11ος ο Μανώλης Μαυροματάκης.