agap
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 1.398
- Κριτικές
- 1
- Like
- 49
- Πόντοι
- 16
Εγω, παντως, ειδα το τρειλερ και εκλασα στο γελιο...
Ποιό τρέυλερ είδες απ όλα;
Εγω, παντως, ειδα το τρειλερ και εκλασα στο γελιο...
Έχω 3 επιλογές ταινιών που είναι ότι καλύτερο είδα από το καλοκαίρι..
θα αρχίσω με την Ιρανική ταινία τρόμου που μνημονεύει και ο φίλος pussy wagon
1) Under the Shadow
συνδιάζει κατά την γνώμη μου άψογα μια αλληγορική ματιά στα επακόλουθα του πολέμου όπως αντικατροπτίζονται στην καθημερινότητα των ανθρώπων στα μετόπισθεν. Εξαιρετική
2) It Follows
Δείτε το ότι και να πω είναι λίγο. παραθέτω κριτική από περιοδικό:
Η νεαρή Τζέι γνωρίζει τον μυστηριώδη 21χρονο Χιου. Έπειτα από μερικά ραντεβού οι δυο τους κάνουν έρωτα στο πίσω κάθισμα ενός αυτοκινήτου. Η ημίγυμνη Τζέι ξυπνά ακινητοποιημένη σε μια οικοδομή, με τον εραστή της να της ανακοινώνει ότι την έχει κολλήσει ένα σεξουαλικά μεταδιδόμενο μεταφυσικό νόσημα. Ο εφιάλτης για την Τζέι έχει μόλις ξεκινήσει...
Το ανεξάρτητο horror film προσφέρει έναν αργόσυρτο, ατμοσφαιρικό και άκρως ενοχλητικό τρόμο πειράζοντας τις συμβάσεις του είδους που χρησιμοποιεί – εξαιρετική η δουλειά του φωτογράφου Μάικλ Γκιουλάκις. Στο ευρύτερο αφηγηματικό του κάδρο χωράνε σχεδόν τα πάντα: από την ατελείωτη καπιταλιστική κρίση που έχει μετατρέψει το Ντιτρόιτ σε πόλη-φάντασμα, την τραυματική σεξουαλική αφύπνιση/ενηλικίωση που συντελείται απουσία των γονιών (είναι ουσιαστικά απόντες από το φιλμ) και τους κινδύνους της εφηβικής ακολασίας μέχρι το τέλος της αυθεντικότητας στην τέχνη και μια δεξιοτεχνική ψυχαναλυτική ανάγνωση των ηρώων.
3)Δεμένη Κόκκινη Κλωστή
Ελληνική ταινία. Για να σταματήσουν όποιοι λένε πως οι Έλληνες δεν κάνουν σινεμά. Την είδα γιατί με κέντρισε η παρακάτω κριτική Θεατή:
Είναι η δεύτερη ελληνική ταινία με την οποία έμεινα ενεός! Η πρώτη ήταν, πριν πολλά-πολλά χρόνια, Οι Βοσκοί του Παπατάκη!
Μπράβο στον Κώστα Χαραλάμπους!
Κινηματογράφος σε όλο του το μεγαλείο!
Καμιά δόση splatter, καμιά δόση υπερβολής, καμιά δόση προπαγάνδας! Μόνον Κινηματογράφος!
Πανέμορφος κινηματογράφος (μην θεωρηθεί το "πανέμορφος" ύβρις, εξ αιτίας του θέματος της ται-νίας, αλλά καλλιτεχνικό εύσημο).
Εικόνες και φωτογραφία (στις οποίες θα υποκλινόταν ο Μπελα Ταρ) που σε καθηλώνουν με την ει-καστική τους ομορφιά και την πολυσημία τους, που δεν χαϊδεύουν μαμμόθρεφτα μαγουλάκια "αριστε-ρών" και "δεξιών" οι οποίοι σχεδόν επαίρονται για τα κατορθώματά τους και εκείνης της εποχής και της σημερινής (μήπως εμφύλιο δεν έχουμε και τώρα;).
Σενάριο Δωρικό, Λακωνικό, τα πολλά λόγια είναι φτώχια στον κινηματογράφο! Ο Λόγος της ταινίας όμως: Ποιητικός και, ας μου επιτραπεί, Θουκυδιδικός!
Ποιητική ταινία για δύο λόγους
1. Με ελάχιστα «λέει» πάμπολλα!
2. Καταφέρνει, μέγιστο επίτευγμα, να ιστορήσει τον ελληνικό εμφύλιο (σε όλο του το μαζοχιστικό του μεγαλείο) μεταφέροντάς τον, άψογα επαγωγικά, στον μικρόκοσμο ενός χωριού!
Για το φινάλε του, τι να πω; Κινηματογραφικά ανεπανάληπτο και υπαρξιακά συγκλονιστικό! Μόνο με το φινάλε του βιβλίου του Τζακ Λόντον: «Μάρτιν Ήντεν» θα Μπορούσα να το συγκρίνω!
ΑΥΤΑ
Την Κλωστη.
Epic Fαil...
καλησπερα!! ειδα το ολα ειναι δρομος και το μικρο ψαρι, οντως πολυ καλες ταινιες! στις καλυτερες θελω να προσθεσω και τις 1 Θανασση παρε τ'οπλο σου, φαινεται το μεγαλειο του Βεγγου και στο δραμα, εκτος της κωμωδιας για τις οποιες ειναι κυριως γνωστος και 2 Στρελλα, αν και το θεμα ειναι καπως προτοτυπο, τη θεωρω πολυ τραγικη ταινια, με την καλη εννοια, δραμα πολυ καλο, επισης ισως οχι στις πιο καλες αλλα στις αρκετα καλες θα εβαζα και το ας περιμενουν οι γυναικες!!Γλυκια Συμμορια - Κουρελια
Singapore Sling
Πρωινη Περιπολος
Τα χρωματα της Ιριδας
Οι Απεναντι - Μ' αγαπας
Θιασος
Το Λιβαδι που δακρυζει
Ολα ειναι δρομος
Ο Βασιλιας
Δεκαπενταυγουστος
Μικρο Ψαρι
Suntan
" Το μικρό ψάρι" σε βυθίζει στη μαγεία του όταν το βλέπεις αλλά την επόμενη μέρα που το σκέφτεσαι καταλαβαίνεις ότι πάσχει δραματουργικά. Δεν έχει καλή ισορροπία. Κάνει μια περίεργη μετάθεση στο τέλος της η ταινία που χάνει το κέντρο βάρους της και δεν είναι σε σύμπνοια με ότι έχουμε δει ως τότε. Υπάρχουν και λάθη εμφανέστατα βεβαίως π.χ. για να σκοτώσει ο Στράτος τον ανάπηρο και την μητέρα της μικρής, τους οδηγεί σε κάτι σπήλαια και καλά για να δούμε την κάθοδο στον ΑΔΗ!!!. Εντάξει καλός και ο συμβολισμός αλλά δεν μπορεί να γίνει πιστευτό το αστείο επιχείρημα που χρησιμοποιεί για να τους πάει για σφάξιμο.. ΚΤΛ ΚΤΛ
Για τις αλλες 2 ταινιες που εγραψα τι εχεις να πεις?Πού να τους σκοτωσει?
Μες στη μεση του δρομου?
Εμενα το "Μικρο Ψαρι" μού φανηκε πολυ δυνατη ταινια.
Και σ' ολους αυτους που τους ξινιζει (δεν εννοω τον agap, αλλά διαφορα ατομα "του χωρου"), απορω πώς τρωνε αμασητα τοσα και τοσα απορριμματα του "ποιοτικου" ελληνικου σινεμα...
Η Στρελλα ειναι απ' τις ΠΌΛΥ καλες ελληνικες ταινιες.
Καποιοι τη θεωρουν "αριστουργημα". Εγω οχι.
Παντως, ο Κουτρας δεν θα την ξεπερασει ποτέ/ Δεν εχει τπτ αλλο να πει, ουτε και μπορει να κανει καλυτερη ταινια.
Για τις αλλες 2 ταινιες που εγραψα τι εχεις να πεις?
Πού να τους σκοτωσει?
Μες στη μεση του δρομου?
Γιατί όχι;
Αυτός από την αρχή της ταινίας σκοτώνει στο δρόμο, σε σπίτια, σε γραφεία, μπροστά σε παιδιά, ενίοτε τα σκοτώνει κι αυτά, σκοτώνει γυναίκες, ότι
περνάει από μπροστά του.
Και ξαφνικά στο τέλος λέει στα θύματα του. "έχω βρει λίρες (sic) και θέλω να τις μοιραστώ μαζί σας, ελάτε μαζί μου" και τους γυρίζει σε όλα τα Ελληνικά σπήλαια. Και όταν αυτοί αφελέστατα του λένε:"Καλά που πάμε βρε Στράτο" αυτός αμίλητος... το δρόμο του...
Σου φαίνεται φυσιολογικό όλο αυτό;
Εμένα φίλε kosamf όχι, και σου μιλάω ως θεατής κι όχι ως "του χώρου"
(τρώγομαι βέβαια να σε ρωτήσω αν εσύ είσαι του "σιναφιού";)