You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Προσωπική άποψη για ταινίες/δυνατές σκηνές
- Μέλος που άνοιξε το νήμα in_between
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 13K
- Εμφανίσεις 651K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)
Να πατε να δειτε το ΕΠΟΣ του Οικονομιδη.
Ταινια που αποτελει τομη για το ελληνικο σινεμα (και χωρις "Ελληνικο Κεντρο Κινηματογραφου" και αλλα τετοια δανεικα αρχιδια...)
ΥΓ Εγω θεωρω τομη ολοκληρη την παρουσια του συγκεκριμενου, απο το Σπιρτοκουτο και εντευθεν. Αλλα η ελλειψη μπατζετ και συνεργατων ηταν εμφανης, με αποτελεσμα και οι τρεις μεχρι τωρα ταινιες του να ειναι σαν "προσχεδια" μιας ταινιας που ερχεται.
Ε, τωρα ηρθε!
Δεν την έχω δει ακόμα αλλά θα πάω μέσα στην εβδομάδα. Θεωρώ το "ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟ" μια απ'τις καλύτερς ελληνικές ταινίες όλων των εποχών με μηδαμινά μέσα. Αλλά η δύναμη της ιστορίας, οι ρεαλιστικοί διάλογοι και οι ηθοποιοί σου δημιουργούν τεράστια αίσθηση. Οι επόμενες δύο ταινίες του δεν ήταν τόσο καλές(ειδικά ο Μαχαιροβγάλτης ήταν μάλλον ψυχοβγάλτης και κάποιες στιγμές δεν βλεπόταν), αλλά είχαν κάποια καλά στοιχεία. Περιμένω αυτήν πως και πως γιατί έχει πιο στρωτή ιστορία και πιστεύω πως ο Οικονομίδης έχει ταλέντο σαν σκηνοθέτης αν υπάρχει μια καλή ιστορία να πει. Νομίζω πως σε αυτήν την περίπτωση έχει καλό υλικό στα χέρια του. Ίδωμεν....
Δεν την έχω δει ακόμα αλλά θα πάω μέσα στην εβδομάδα. Θεωρώ το "ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟ" μια απ'τις καλύτερς ελληνικές ταινίες όλων των εποχών με μηδαμινά μέσα. Αλλά η δύναμη της ιστορίας, οι ρεαλιστικοί διάλογοι και οι ηθοποιοί σου δημιουργούν τεράστια αίσθηση. Οι επόμενες δύο ταινίες του δεν ήταν τόσο καλές(ειδικά ο Μαχαιροβγάλτης ήταν μάλλον ψυχοβγάλτης και κάποιες στιγμές δεν βλεπόταν), αλλά είχαν κάποια καλά στοιχεία. Περιμένω αυτήν πως και πως γιατί έχει πιο στρωτή ιστορία και πιστεύω πως ο Οικονομίδης έχει ταλέντο σαν σκηνοθέτης αν υπάρχει μια καλή ιστορία να πει. Νομίζω πως σε αυτήν την περίπτωση έχει καλό υλικό στα χέρια του. Ίδωμεν....
Εγω πιστευω πως η Ψυχη στο Στομα ηταν η καλυτερή του μεχρι τωρα. Ο Μαχαιροβγαλτης ηταν οντως απογοητευση, οπως και να το κανουμε...
Ωστοσο, μ' αυτο το come back ο Οικονομιδης απεδειξε πως δεν ηταν πυροτεχνημα, ουτε σκηνοθετης της μιας ταινιας.
Οι εμμονες του στα βρισιδια και στην επίμονη επαναληψη φρασεων διατηρηθηκαν, καθως και καποια σκηνοθετικα του κολληματα. Ωστοσο, η ιστορια ειναι ΠΑΡΑ πολυ καλη (καλυτερη απο καθε αλλη φορα), η σκηνοθεσια ειναι πιο καλλιτεχνικη, το cast καλυτερο και μεγαλυτερο, το μπατζετ επισης...
Προκειται για μια ολοκληρωμενη, καλοστημενη δουλεια, με αψεγαδιαστες ερμηνειες και σασπενς.
ΥΓ: Ειχα τσαντιστει που ο Οικονομιδης δεν ειχε αξιοποιησει λιγο καλυτερα το ασπρομαυρο, στο Μαχαιροβγαλτη. ΟΚ, δεν ειναι το στυλ του να γυριζει καλλιτεχνικα πλανα, αλλα τοσο random μερη, χωρις προσοχη στους φωτισμους και τα χρωματα (για να γινεται η αντιθεση λευκου-μαυρου) ηταν σαν χλεπα στο θεατη.
Αυτη τη φορα κανει την ταινια πολυ πιο καλαισθητη, με 5-6 πλανα καρτποσταλ, μακρινες αγγελοπουλικες ληψεις (πιο αστικες, ομως) και προσεκτικοτερη επιλογη ολων των τοπιων (ακομα και εκεινων που ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ να φαινονται αχαρα).
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 40.842
- Like
- 22.486
- Πόντοι
- 5.006
Δεν την έχω δει ακόμα αλλά θα πάω μέσα στην εβδομάδα. Θεωρώ το "ΣΠΙΡΤΟΚΟΥΤΟ" μια απ'τις καλύτερς ελληνικές ταινίες όλων των εποχών με μηδαμινά μέσα. Αλλά η δύναμη της ιστορίας, οι ρεαλιστικοί διάλογοι και οι ηθοποιοί σου δημιουργούν τεράστια αίσθηση. Οι επόμενες δύο ταινίες του δεν ήταν τόσο καλές(ειδικά ο Μαχαιροβγάλτης ήταν μάλλον ψυχοβγάλτης και κάποιες στιγμές δεν βλεπόταν), αλλά είχαν κάποια καλά στοιχεία. Περιμένω αυτήν πως και πως γιατί έχει πιο στρωτή ιστορία και πιστεύω πως ο Οικονομίδης έχει ταλέντο σαν σκηνοθέτης αν υπάρχει μια καλή ιστορία να πει. Νομίζω πως σε αυτήν την περίπτωση έχει καλό υλικό στα χέρια του. Ίδωμεν....
dimmits
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 2 Μαΐ 2008
- Μηνύματα
- 29.790
- Κριτικές
- 183
- Like
- 3.259
- Πόντοι
- 8.535
ειδα σημερα κ το δευτερο μερος...πολυ κακο για το τιποτα....προσπεραστε....ειδα κ το πρωτο κεφαλαιο απο το νυμφομανιακ...δεν τρελαθηκα...ειναι κ λιγο βαρετο σε σημεια...
Laser Dildo
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Μαΐ 2012
- Μηνύματα
- 1.095
- Like
- 15
- Πόντοι
- 16
Βασικά να'ούμε εσύ θεωρείς τομή τις 11 από τις 10 ταινίες που βλέπεις, σε συγκλονίζουν, μένεις άναυδος, αποδιοργανώνεσαι, αποδομείσαι αναδημιουργείσαι και άλλα παρόμοιαΝα πατε να δειτε το ΕΠΟΣ του Οικονομιδη.
Ταινια που αποτελει τομη για το ελληνικο σινεμα (και χωρις "Ελληνικο Κεντρο Κινηματογραφου" και αλλα τετοια δανεικα αρχιδια...)
ΥΓ Εγω θεωρω τομη ολοκληρη την παρουσια του συγκεκριμενου, απο το Σπιρτοκουτο και εντευθεν. Αλλα η ελλειψη μπατζετ και συνεργατων ηταν εμφανης, με αποτελεσμα και οι τρεις μεχρι τωρα ταινιες του να ειναι σαν "προσχεδια" μιας ταινιας που ερχεται.
Ε, τωρα ηρθε!
Είναι ενδιαφέρων ο ενθουσιασμός σου γι'αυτά που βλέπεις αλλά μοιάζεις με τύπο που τρώει για έναν χρόνο ρίζες δέντρων και φύλλα και ξαφνικά τον αμολάνε στα goody's και τα βρίσκει όλα το ένα πιο υπέροχο από το άλλο
Κυανοπώγων
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2014
- Μηνύματα
- 97
- Κριτικές
- 4
- Like
- 13
- Πόντοι
- 0
Ο Οικονομίδης κάνει σινεμά με άποψη και έχει τα αρχίδια να στηρίζει τις ταινίες του χωρίς να λογαριάζει τίποτα.
Είναι ένας σκηνοθέτης με Σ κεφαλάιο και οι ταινίες του είναι μια και μια.
[vimeo]]
Ο Οικονομίδης κάνει σινεμά με άποψη και έχει τα αρχίδια να στηρίζει τις ταινίες του χωρίς να λογαριάζει τίποτα.
Είναι ένας σκηνοθέτης με Σ κεφαλάιο και οι ταινίες του είναι μια και μια.
[vimeo]]
Tι σκατόφατσα είναι όμως ο τύπος!!!!!!!!!!!!!!!!
Φέρνει πάντως φυσιογνωμικά λιγάκι σε Αρονόφσκι(στο Ποντιακό του.....)
Βασικά να'ούμε εσύ θεωρείς τομή τις 11 από τις 10 ταινίες που βλέπεις, σε συγκλονίζουν, μένεις άναυδος, αποδιοργανώνεσαι, αποδομείσαι αναδημιουργείσαι και άλλα παρόμοια
Είναι ενδιαφέρων ο ενθουσιασμός σου γι'αυτά που βλέπεις αλλά μοιάζεις με τύπο που τρώει για έναν χρόνο ρίζες δέντρων και φύλλα και ξαφνικά τον αμολάνε στα goody's και τα βρίσκει όλα το ένα πιο υπέροχο από το άλλο
Εχω δει καμια 20αρια φετινα χολυγουντιανα και μονο ο Λυκος με ενθουσιασε (Το Gravity το παραδεχτηκα για αμιγως τεχνικους λογους, αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα μου μεινει σαν ταινια).
Και, φυσικα, εδωσα τα ρεστα μου για Wes Anderson και επιμενω!
Κατα καιρους μιλαω εγκωμιαστικα για κλασικες ταινιες του '50 και του '60, με 100άρια στο Rotten.
Τι να κανω...
Ειμαι σε μια ηλικια που τις βλεπω ολες μαζεμενες!
Ψωριάρης
Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 3.590
- Κριτικές
- 9
- Like
- 23
- Πόντοι
- 16
Tι σκατόφατσα είναι όμως ο τύπος!!!!!!!!!!!!!!!!
Φέρνει πάντως φυσιογνωμικά λιγάκι σε Αρονόφσκι(στο Ποντιακό του.....)
Εντελώς ποντιακή φάτσα ... χαρακτηριστικό η βοϊδοκεφαλή που έχουν .
Απο Οικονομιδη γουσταρω τρελα την ταινια "Ψυχη στο στομα". Τι διαλογοι ηταν αυτοι; Τι κολλημα-εμμονη με την συνεχομενη επαναληψη των λεξεων; Επισης γουσταρα πολυ στην ταινια τον Μουρικη.
Ο Μουρίκης είναι ηθοποιάρα και φοβερός τύπος. Έχει φοβερή παρουσία-εκτόπισμα και μια φάτσα τόσο χαρακτηριστική που γράφει αμέσως στο σινεμά. Αυτή η σκηνή είναι φοβερή κι έχει ταυτόχρονα και πολύ γέλιο, μέσα στην "σοβαρότητά" της!!!
yorkie
Global Πορνορεπόρτερ
- Εγγρ.
- 11 Απρ 2012
- Μηνύματα
- 2.766
- Κριτικές
- 228
- Like
- 18.812
- Πόντοι
- 35.668
Ο Μουρίκης είναι ηθοποιάρα και φοβερός τύπος. Έχει φοβερή παρουσία-εκτόπισμα και μια φάτσα τόσο χαρακτηριστική που γράφει αμέσως στο σινεμά.
Επισης γουσταρα πολυ στην ταινια τον Μουρικη.
00:48-01:08
Laser Dildo
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Μαΐ 2012
- Μηνύματα
- 1.095
- Like
- 15
- Πόντοι
- 16
Μπορεί να τις βρίσκεις εξαιρετικές όλες αυτές, δεν χρειάζεται άλλωστε να έχουμε ίδια γούστα, αλλάΕχω δει καμια 20αρια φετινα χολυγουντιανα και μονο ο Λυκος με ενθουσιασε (Το Gravity το παραδεχτηκα για αμιγως τεχνικους λογους, αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα μου μεινει σαν ταινια).
Και, φυσικα, εδωσα τα ρεστα μου για Wes Anderson και επιμενω!
Κατα καιρους μιλαω εγκωμιαστικα για κλασικες ταινιες του '50 και του '60, με 100άρια στο Rotten.
Τι να κανω...
Ειμαι σε μια ηλικια που τις βλεπω ολες μαζεμενες!
Τομή, που λες και ξαναλές, για μια ταινία είναι να λανσάρει κάτι καινούριο πχ στην τεχνική, στο μοντάζ, στην αφήγηση, στις ερμηνείες κλπ κι όχι δείχνει πράγματα με χιλιοειπωμένο τρόπο και με κανένα νεωτερισμό, όσο καλή κι αν είναι
Ο Σκορσέζε έχει περισσότερες από μια τέτοιες ταινίες, θα μπορούσε να πει κάποιος ότι και το σπιρτόκουτο είναι μια ταινία τομή (αντίστοιχα και το rushmore ή οι tennenbaums του anderson), αλλά για κανένα λόγο οι φετινές ταινίες τους που ουσιαστικά είναι μια από τα ίδια σε στυλ και θεματολογία
Μπορεί να τις βρίσκεις εξαιρετικές όλες αυτές, δεν χρειάζεται άλλωστε να έχουμε ίδια γούστα, αλλά
Τομή, που λες και ξαναλές, για μια ταινία είναι να λανσάρει κάτι καινούριο πχ στην τεχνική, στο μοντάζ, στην αφήγηση, στις ερμηνείες κλπ κι όχι δείχνει πράγματα με χιλιοειπωμένο τρόπο και με κανένα νεωτερισμό, όσο καλή κι αν είναι
Ο Σκορσέζε έχει περισσότερες από μια τέτοιες ταινίες, θα μπορούσε να πει κάποιος ότι και το σπιρτόκουτο είναι μια ταινία τομή (αντίστοιχα και το rushmore ή οι tennenbaums του anderson), αλλά για κανένα λόγο οι φετινές ταινίες τους που ουσιαστικά είναι μια από τα ίδια σε στυλ και θεματολογία
Δε νομιζω να εχω αναφερει ως "τομη" καποια απ' αυτες που λες (εκτος απο το Her, που ηταν πολυ μπροστα ολο το concept)
Για το Λυκο πιστευω πως ηταν απλα τουμπανο... Για το Budapest, επισης (και, αντικειμενικα, η καλυτερη του Wes).
Τωρα, ως προς τα ελληνικα χρονικα, δε νομιζω πως το Σπιρτοκουτο μπορει να χαρακτηριστει "Τομη", γιατι ηταν τοσο low-budget ωστε δεν μπορεσε να καθιερωθει.
Δεν αρκει η πρωτοτυπια, για να "αλλαξεις" το σινεμα. Πρεπει να εχεις κι ενα μεγαλο ρευμα (πολλα εισιτηρια, αναγνωριση, κριτικες - εστω και αμφιλεγομενες).
Πχ ο Αγγελοπουλος φαινοταν πού το παει, απο την Αναπαρασταση, ΑΛΛΑ μονο με το Θιασο εκανε το μεγαλο του μπαμ.
Ο Νικολαϊδης φαινοταν πού το παει απο την Ευρυδικη, αλλα μονο με τα Κουρελια + τη Συμμορια αφησε το στιγμα του. Αρα, δεν θα θεωρησω ως "τομη" την Ευρυδικη. Θα θεωρησω τα Κουρελια.
Κατι αναλογο λεω για τον Οικονομιδη. Αν δεν εφτανε σε αυτη την ολοκληρωμενη δουλεια, με το αναγνωρισιμο καστ και το νορμαλ μπατζετ, δεν θα μπορουσαμε να πουμε οτι "αφηνει εποχη".
Ομως αυτη η ταινια ειναι τοσο καλη (κατα τη γνωμη μου), ωστε αφηνει εποχη ως σκηνοθετης.
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 40.842
- Like
- 22.486
- Πόντοι
- 5.006
Βασικά να'ούμε εσύ θεωρείς τομή τις 11 από τις 10 ταινίες που βλέπεις, σε συγκλονίζουν, μένεις άναυδος, αποδιοργανώνεσαι, αποδομείσαι αναδημιουργείσαι και άλλα παρόμοια
Είναι ενδιαφέρων ο ενθουσιασμός σου γι'αυτά που βλέπεις αλλά μοιάζεις με τύπο που τρώει για έναν χρόνο ρίζες δέντρων και φύλλα και ξαφνικά τον αμολάνε στα goody's και τα βρίσκει όλα το ένα πιο υπέροχο από το άλλο
Το είδα τελικά το "Μικρό Ψάρι" του Οικονομίδη.
Δεν έμεινα ικανοποιημένος. Περίμενα κάτι καλύτερο να πω την αλήθεια. Κρίμα γιατί η ταινία έχει μια σεναριακή αρχή-ιδέα με την οποία μπορούσαν να γίνουν θαύματα, αλλά δυστυχώς ο Οικονομίδης αναλώνεται γι' άλλη μια φορά σε υπερβολικό υβρεολόγιο που πραγματικά κουράζει και δεν οδηγεί πουθενά και ώρες-ώρες μοιάζει και βεβιασμένο. Η ταινία με κούρασε. Μεγάλη διάρκεια χωρίς λόγο. Επαναλαμβανόμενα πλάνα άνευ ουσίας. Ασύνδετο σαν δομή της ιστορίας. Αν πας να την δεις χωρίς να ξέρεις περί τίνος πρόκειται, μπορεί και να μην καταλάβεις τι γίνεται. Κι αυτό γιατί η ιστορία ουσιαστικά προχωρά μέσα από τους τραβηγμένους μονολόγους των ηθοποιών(κυρίως προς τον Μουρίκη, που χαραμίζεται σε σιωπές και ίδια βλέμματα σε όλη την ταινία). Ουσιαστικά η ταινία αποτελεί μια επανάληψη της "Ψυχής στο στόμα", όσον αφορά την ψυχολογία του ήρωα και τον τρόπο που αντιμετωπίζει τα πράγματα.
Η ταινία βέβαια δεν είναι για πέταμα, έχει και κάποιες αρετές. Οι ηθοποιοί δίνουν ψυχή(και οι επαγγελματίες και οι ερασιτέχνες) και υπάρχουν κάποια πολύ ωραία πλάνα, πολύ ωραίες εικόνες. Εντάξει, είναι ταλαντούχος κινηματογραφιστής ο Οικονομίδης. Αλλά νομίζω πως πρέπει να βρει έναν καλό σεναριογράφο κι όχι να γράφει μόνος του σενάρια. Το Σπιρτόκουτο παραμένει για μένα μακράν η καλύτερη ταινία του και δεν εννοώ τεχνικά, αλλά σαν περιεχόμενο.
Δεν έμεινα ικανοποιημένος. Περίμενα κάτι καλύτερο να πω την αλήθεια. Κρίμα γιατί η ταινία έχει μια σεναριακή αρχή-ιδέα με την οποία μπορούσαν να γίνουν θαύματα, αλλά δυστυχώς ο Οικονομίδης αναλώνεται γι' άλλη μια φορά σε υπερβολικό υβρεολόγιο που πραγματικά κουράζει και δεν οδηγεί πουθενά και ώρες-ώρες μοιάζει και βεβιασμένο. Η ταινία με κούρασε. Μεγάλη διάρκεια χωρίς λόγο. Επαναλαμβανόμενα πλάνα άνευ ουσίας. Ασύνδετο σαν δομή της ιστορίας. Αν πας να την δεις χωρίς να ξέρεις περί τίνος πρόκειται, μπορεί και να μην καταλάβεις τι γίνεται. Κι αυτό γιατί η ιστορία ουσιαστικά προχωρά μέσα από τους τραβηγμένους μονολόγους των ηθοποιών(κυρίως προς τον Μουρίκη, που χαραμίζεται σε σιωπές και ίδια βλέμματα σε όλη την ταινία). Ουσιαστικά η ταινία αποτελεί μια επανάληψη της "Ψυχής στο στόμα", όσον αφορά την ψυχολογία του ήρωα και τον τρόπο που αντιμετωπίζει τα πράγματα.
Η ταινία βέβαια δεν είναι για πέταμα, έχει και κάποιες αρετές. Οι ηθοποιοί δίνουν ψυχή(και οι επαγγελματίες και οι ερασιτέχνες) και υπάρχουν κάποια πολύ ωραία πλάνα, πολύ ωραίες εικόνες. Εντάξει, είναι ταλαντούχος κινηματογραφιστής ο Οικονομίδης. Αλλά νομίζω πως πρέπει να βρει έναν καλό σεναριογράφο κι όχι να γράφει μόνος του σενάρια. Το Σπιρτόκουτο παραμένει για μένα μακράν η καλύτερη ταινία του και δεν εννοώ τεχνικά, αλλά σαν περιεχόμενο.
Το είδα τελικά το "Μικρό Ψάρι" του Οικονομίδη.
Δεν έμεινα ικανοποιημένος. Περίμενα κάτι καλύτερο να πω την αλήθεια. Κρίμα γιατί η ταινία έχει μια σεναριακή αρχή-ιδέα με την οποία μπορούσαν να γίνουν θαύματα, αλλά δυστυχώς ο Οικονομίδης αναλώνεται γι' άλλη μια φορά σε υπερβολικό υβρεολόγιο που πραγματικά κουράζει και δεν οδηγεί πουθενά και ώρες-ώρες μοιάζει και βεβιασμένο. Η ταινία με κούρασε. Μεγάλη διάρκεια χωρίς λόγο. Επαναλαμβανόμενα πλάνα άνευ ουσίας. Ασύνδετο σαν δομή της ιστορίας. Αν πας να την δεις χωρίς να ξέρεις περί τίνος πρόκειται, μπορεί και να μην καταλάβεις τι γίνεται. Κι αυτό γιατί η ιστορία ουσιαστικά προχωρά μέσα από τους τραβηγμένους μονολόγους των ηθοποιών(κυρίως προς τον Μουρίκη, που χαραμίζεται σε σιωπές και ίδια βλέμματα σε όλη την ταινία). Ουσιαστικά η ταινία αποτελεί μια επανάληψη της "Ψυχής στο στόμα", όσον αφορά την ψυχολογία του ήρωα και τον τρόπο που αντιμετωπίζει τα πράγματα.
Η ταινία βέβαια δεν είναι για πέταμα, έχει και κάποιες αρετές. Οι ηθοποιοί δίνουν ψυχή(και οι επαγγελματίες και οι ερασιτέχνες) και υπάρχουν κάποια πολύ ωραία πλάνα, πολύ ωραίες εικόνες. Εντάξει, είναι ταλαντούχος κινηματογραφιστής ο Οικονομίδης. Αλλά νομίζω πως πρέπει να βρει έναν καλό σεναριογράφο κι όχι να γράφει μόνος του σενάρια. Το Σπιρτόκουτο παραμένει για μένα μακράν η καλύτερη ταινία του και δεν εννοώ τεχνικά, αλλά σαν περιεχόμενο.
Δεν βγαινει νοημα, οπως καταλαβαινεις...
Οσο για τον Οικονομιδη, ο ιδιος εχει πει οτι του αρεσει κυριως η λογοτεχνια, και οτι θεωρει το σινεμα προεκταση της λογοτεχνιας. Επομενως, το κοβω πιο πιθανο να παψει να σκηνοθετει και να μοιραζει σεναρια, παρα το αντιστροφο.