Νέα

Πώς κατερρίφθη ο ηρωικός πιλότος Κ. Ηλιάκης

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα trustworth
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 26
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

trustworth

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
3.848
Like
0
Πόντοι
16
Πώς κατερρίφθη ο ηρωικός πιλότος Κ. Ηλιάκης

Η ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί να συγκαλύψει τα πραγματικά γεγονότα της αερομαχίας νοτίως της Καρπάθου...
Είναι απορίας άξιο γιατί όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις αιφνιδιάζονται πάντα από την τουρκική προκλητικότητα όταν συμβαίνει ένα θερμό επεισόδιο, καθώς και η ελληνική υποχωρητικότητα στις τουρκικές απαιτήσεις όταν κλιμακώνεται η ένταση. Προκαλεί επίσης το θράσος τους να προσπαθούν κάθε φορά να μας πείσουν ότι η διαχείριση της κρίσεως εκ μέρους τους ήταν αυτή που απέτρεψε τα χειρότερα χωρίς η πατρίδα μας να έχει απωλέσει το ελάχιστο των κυριαρχικών της δικαιωμάτων (Βλ.Ίμια).
Ας έλθουμε όμως στα πραγματικά δραματικά γεγονότα που συνέβησαν νοτίως της Καρπάθου και όχι στα διαστρεβλωμένα που παρουσιάζουν όλα τα ΜΜΕ κατόπιν εντολών.
Την Τρίτη 23 Μαΐου 2010 το μεσημέρι απογειώνονται από τουρκικό αεροδρόμιο απέναντι από την Ρόδο δύο F-16 και ένα RF-4, παράλληλα μία τουρκική φρεγάτα πλέει στα διεθνή ύδατα ανοιχτά της Κρήτης. Τα ραντάρ της Κρήτης από την προηγούμενη μέρα έχουν εντοπίσει την μεταστάθμευση των τουρκικών πολεμικών στην βάση απέναντι από την Ρόδο, άρα γνώριζαν ότι οι Τούρκοι θα επιχειρούσαν έξοδο για την συνηθισμένη κατασκοπευτική τους δράση.
Τα τουρκικά μαχητικά κινούνται προς την Κρήτη και δύο ελληνικά F-16 απογειώνονται από τη βάση των Χανίων. Όταν αποκτούν οπτική επαφή διαπιστώνουν ότι το ένα τουρκικό αεροσκάφος είναι αεροφωτογραφικό. Τα τρία τουρκικά πετούν σχεδόν παράλληλα και τα δύο ελληνικά έρχονται από πίσω. Ο σμηναγός Κ. Ηλιάκης μπαίνει ανάμεσα στο ένα τουρκικό F-16 και το RF-4 για να πάρει τα νούμερά του και να διαπιστώσει τα φωτογραφικά μηχανήματα και τα όπλα που φέρει. Το άλλο τουρκικό F-16 (σμηναγός Xαλί Iμπραήμ) αφήνει τον σχηματισμό και έρχεται πίσω από τον Έλληνα πιλότο Κ. Ηλιάκη, ενώ ο άλλος Έλληνας πιλότος έχοντας μείνει πιο πίσω, έρχεται πίσω από τον Τούρκο και τον εγκλωβίζει.
Ο Τούρκος σμηναγός λέει στον Κ. Ηλιάκη να φύγει δίπλα από το RF-4 ενώ παράλληλα τον εγκλωβίζει. Ο Έλληνας πιλότος δεν φεύγει, ο Τούρκος μιλά συνθηματικά στους άλλους δύο Τούρκους πιλότους και εξαπολύει ένα πύραυλο, ενώ ταυτόχρονα τα τρία τουρκικά αεροσκάφη στρίβουν προς διάφορες κατευθύνσεις. Ο πύραυλος πλήττει το αεροσκάφος του Κ. Ηλιάκη το οποίο εκρήγνυται. Ο άλλος Έλληνας πιλότος εξαπολύει και αυτός ένα πύραυλο, αλλά λόγω του απότομου ελιγμού του Τούρκου τον βρίσκει στο φτερό και τον καταρρίπτει. Συνέβη λοιπόν αερομαχία
και όχι «σύγκρουση ή ατύχημα» όπως προσπαθούν να μας πείσουν.
Ας δούμε τώρα και μερικά στοιχεία καθώς και πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω, τα οποία σημειώνω δεν αποτελούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Κατ' αρχάς ο Αιγύπτιος πιλότος ενός παριπτάμενου πολιτικού αεροσκάφους δήλωσε ότι είδε δύο εκρήξεις (στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων την πρώτη μέρα,- οι εφημερίδες την επομένη - έγραψαν για μία έκρηξη). Αν όντως είχε γίνει σύγκρουση των δύο μαχητικών με ταχύτητες άνω των 500 μιλίων που πετούσαν θα έβλεπε μόνο μία έκρηξη και δεν θα είχε σωθεί κανείς.
Έπειτα, άλλος αυτόπτης μάρτυς παραπλέοντος σκάφους, ένας Φιλιππινέζος καπετάνιος, δήλωσε και αυτός ότι άκουσε και είδε πρώτα μία μεγάλη έκρηξη και μετά είδε και μία δεύτερη μικρότερη με λιγότερο καπνό (τηλεοπτικός σταθμός Αlpha). Τούτο, διότι ο άλλος Έλληνας πιλότος βρήκε το τουρκικό αεροσκάφος στο φτερό και γιʼ αυτό ο μάρτυς είδε λιγότερο καπνό. Επίσης αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο ο Τούρκος πιλότος πρόλαβε να ενεργοποιήσει το αυτόματο σύστημα εκτίναξης του καθίσματος και να διασωθεί τελείως ανέπαφος. Να σημειωθεί ότι ο Φιλιππινέζος καπετάνιος, ενώ είχε προορισμό τον Πειραιά, τελικά πήγε στη Μάλτα, γιατί;
Πως δικαιολογείται ο πανικός και το σοκ της ελληνικής κυβέρνησης αν όντως ήταν «σύγκρουση-ατύχημα»; Στη δεκαετία του 1990 είχαν πέσει δύο τουρκικά και ένα ελληνικό μαχητικό με νεκρούς πιλότους και από τις δύο πλευρές κατά την διάρκεια αναχαιτίσεων και εμπλοκών, όμως δεν ακολούθησε ούτε κλιμάκωση της κρίσης, ούτε θερμό επεισόδιο όπως στην τελευταία περίπτωση, ενώ οι ελληνοτουρκικές σχέσεις τότε δεν ήταν καθόλου «ειδυλλιακές», σε αντίθεση με τη σημερινή συνεχώς προβαλλόμενη «ελληνοτουρκική φιλία».
Γιατί βρέθηκαν, αμέσως μετά, στον αέρα περί τα 120 μαχητικά και από τις δύο πλευρές, πράγμα που δεν συνέβη στις προηγούμενες περιπτώσεις; Στην Κρήτη ενεργοποιήθηκαν οι S-300, κάτι που δεν μεταδόθηκε από πουθενά. Οι Τούρκοι έδειξαν διάθεση να τελειώσει γρήγορα αυτή η ένταση που δημιουργήθηκε, ακριβώς επειδή γνώριζαν ότι από υπαιτιότητα του πιλότου τους ξεκίνησε, γιʼ αυτό και τα τουρκικά μέσα κράτησαν χαμηλούς τόνους μετά από υποδείξεις της πολιτικο-στρατιωτικής ηγεσίας της Άγκυρας. Οι Τούρκοι από τις τρεις η ώρα το μεσημέρι της Τρίτης ανακοίνωσαν ότι ο Έλληνας πιλότος είναι νεκρός. Είναι επόμενο, αφού ο πιλότος τους, τους είχε αναφέρει τα πάντα, δεδομένου ότι αυτός είχε «εκτελέσει» τον Έλληνα πιλότο από πολύ κοντά.
Γιατί το ΥΠΕΘΑ δεν δίνει στη δημοσιότητα την αναφορά του άλλου Έλληνα πιλότου, καθώς και το video από το δεύτερο F-16 αφού ήταν «ατύχημα»; Είναι φανερό ότι επιχειρείται συγκάλυψη των αληθινών γεγονότων όπως και στην περίπτωση των Ιμίων.
Οι παραπάνω διαπιστώσεις και τα ερωτήματα επιβεβαιώνουν κατηγορηματικά την περιγραφή της αερομαχίας και της κατάρριψης του ηρωικού σμηναγού Κ. Ηλιάκη. Γιʼ αυτούς τους λόγους οι Έλληνες πιλότοι μας είναι τόσο εξαγριωμένοι και τρέχουν οι πολιτικοί να κατευνάσουν τα πνεύματα. (Χθες μόλις (24-9-10) ανακοινώθηκε η υιοθεσία από τη Βουλή των παιδιών όλων των μέχρι τώρα φονευθέντων στην εκτέλεση του καθήκοντος πιλότων) Δεν είναι δε καθόλου απίθανο, να επισκεφθούν οι πολιτικοί μας τον Τούρκο πιλότο για να δουν «πως είναι η υγεία του και να του ζητήσουν συγνώμη επειδή τον καταρρίψαμε».
Είναι φανερό ότι οι πολιτικοί «μας» δυστυχώς συνεχίζουν να εμπαίζουν τον ελληνικό λαό και να συνεργούν στη συρρίκνωση των κυριαρχικών του δικαιωμάτων, για τα οποία έχει καταβάλει βαρύ φόρο αίματος προκειμένου να τα ελευθερώσει, αλλά και για να τα κρατά ελεύθερα. Η υποχωρητικότητά τους έναντι των παραλόγων και ανιστόρητων διεκδικήσεων των γειτόνων μας, και όχι μόνο, δεν έχει όρια.

Έχει όμως όρια η ανοχή και η υπομονή των Ελλήνων.
 

sasakis

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2009
Μηνύματα
976
Like
2
Πόντοι
6
"Έχει όμως όρια η ανοχή και η υπομονή των Ελλήνων."

εχουμε βαρεθει να το ακουμε!
 

pdorison

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.326
Like
0
Πόντοι
16
χωρις να κρινω αν ειναι ετσι η κατασταση η οχι δεν εχεις καμια αποδειξη για αυτα που γραφεις. απλα τα γραφεις. και αυτο ειναι το σπαστικο οπως παντα. νομιζεις οτι αν δινονταν αδιαμφισβητητες αποδειξεις αμεσα πριν ξεχαστει το θεμα (ηδη εχει ξεχαστει) δε θα αντιδρουσε ο λαος διαφορετικα?
 
OP
OP
T

trustworth

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
3.848
Like
0
Πόντοι
16
χωρις να κρινω αν ειναι ετσι η κατασταση η οχι δεν εχεις καμια αποδειξη για αυτα που γραφεις. απλα τα γραφεις. και αυτο ειναι το σπαστικο οπως παντα. νομιζεις οτι αν δινονταν αδιαμφισβητητες αποδειξεις αμεσα πριν ξεχαστει το θεμα (ηδη εχει ξεχαστει) δε θα αντιδρουσε ο λαος διαφορετικα?

μα τι λες άνθρωπέ μου !!!  περιμένεις αποδείξεις για αυτο το θέμα ? απο ποιόν ?

έχεις ζήσει σε στρατιωτικό περιβάλλον ανώτατης διαβάθμισης ?  γνωρίζεις τι σημαίνει top secret ?

έχεις γνώση για τα Νατοικά απόρητα ?  μαθε πρωτα και μετα σχημάτισε γνώμη ...
 
OP
OP
T

trustworth

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
3.848
Like
0
Πόντοι
16


Απλά.... οι έλληνες πολιτικοί είναι για τα μπαζα όπως και το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού λαού αποπου και προέρχονται ...
σαρξ εκ της σαρκός ....
 

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.237
Like
458
Πόντοι
36
Το ίδιο ακριβώς κείμενο έλαβα σήμερα με e-mail.

To e-mail κλείνει ως εξής:

"..........

(Είναι όμως τραγικό, να μεταδίδονται μέσω σε χρόνο μηδέν videάκια της Τζούλιας ή φωτογραφίες άσημων ή κάθε λογής ια ή ερωτικά και μη κουίζ και κλπ  ενώ για άρθρα με περιεχόμενο όπως το παραπάνω, όχι απλώς  να μη γίνεται λόγος, αλλά να τα βρίσκουμε κι εντελώς τυχαία  ! ! !)

Ο Σόλων είπε ότι αν δεν ασχοληθείς εσύ με τα κοινά, τότε κάποιος κατώτερός σου θα το κάνει. Αυτό πάθαμε. Και  επέπλευσαν  οι  φελλοί.   Μας  τους έφεραν, όπως ειχαν κάνει και παλιοτερα με άλλο τροπο, μεταπολεμικά, τους ζητωκραυγάσαμε χωρίς να ξέρομε καν ποιοί είναι, τους υποδεχθήκαμε ως εθνοσωτήρες, και τους αφήσαμε να μας κυβερνούν από τότε. Και οι πολιτικοί μας αποδείχτηκαν  οι κατώτεροι μεταξύ των Ελλήνων. Οι πιο δουλικοί  ! ! !"
 

hippoaki

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2009
Μηνύματα
2.810
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
16
ωραια να φανταστω οτι παμε για πολεμο


παντως περα απο την πλακα υπερβολες δεν νομιζω να εγιναν ετσι τα πραγματα αλλα παντως σημερα αν γινει πολεμος δεν βρισκω καποια ιδεολογια υπαρκτη για να παω να πολεμησω βλεπεις τα 650€ μισθο που παιρνω και την πεινα να με διακατεχει δεν νομιζω να αξιζει να παω στο πολεμο δεν εχω κατι να υπερασπιστω
 

Επισκέπτης
Κείμενο χωρίς υπογραφή δεν είναι να το λαμβάνεις υπόψη.

Κανένας πιλότος δεν είναι μαλάκας να κάτσει να τον εγκλωβίσει ο αντίπαλος.Θα έκανε τα πάντα να πάρει το τακτικό πλεονέκτημα,και στην τελική ανάλυση νούμερα παίρνουν όταν τελειώνει μια εμπλοκή και οι άλλοι απομακρύνονται,και δεν κάθονται μία ώρα πλάι σε ένα α/φος και περιμένουν τον άλλο να έρθει από πίσω.

Αυτός που έγραψε το κείμενο πολύ φαντασία έχει.
 

Επισκέπτης
ωραια να φανταστω οτι παμε για πολεμο


παντως περα απο την πλακα υπερβολες δεν νομιζω να εγιναν ετσι τα πραγματα αλλα παντως σημερα αν γινει πολεμος δεν βρισκω καποια ιδεολογια υπαρκτη για να παω να πολεμησω βλεπεις τα 650€ μισθο που παιρνω και την πεινα να με διακατεχει δεν νομιζω να αξιζει να παω στο πολεμο δεν εχω κατι να υπερασπιστω

Φίλε μου λόγος υπάρχει για να πολεμήσεις αλλά το θέμα είναι ότι αν πάμε τώρα σε πόλεμο θα χάσουμε το μισό Αιγαίο.Ούτε πετρέλαιο δεν έχουν για να κινηθούν τα άρματα και τα πλοία.Έχουν κόψει από παντού.Τα leopard 2 δεν έχουν πυρομαχικά,μεταγωγικά α/φη σαν τα Spartan δεν πετούν.Τι είναι ο πόλεμος,εκδρομή;Μερικοί ονειρεύονται και αντί να βλέπουν ψωμιά,βλέπουν σκατά..
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.293
Κριτικές
14
Like
4.782
Πόντοι
3.715
Ο πόλεμος γίνεται στην οικονομία, δε χαλιέται ούτε μία σφαίρα και ξημερώνει η κατοχή πριν να το καταλάβει ο λαός, λαός σε αφασία με προδότες κυβερνήτες μια μειοψηφίας διαταραγμένων νανοπολιτικών ηγετών/ λαμόγιων.

 

aigeas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2009
Μηνύματα
10.454
Like
19
Πόντοι
166
Πώς κατερρίφθη ο ηρωικός πιλότος Κ. Ηλιάκης

Η ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί να συγκαλύψει τα πραγματικά γεγονότα της αερομαχίας νοτίως της Καρπάθου...
Είναι απορίας άξιο γιατί όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις αιφνιδιάζονται πάντα από την τουρκική προκλητικότητα όταν συμβαίνει ένα θερμό επεισόδιο, καθώς και η ελληνική υποχωρητικότητα στις τουρκικές απαιτήσεις όταν κλιμακώνεται η ένταση. Προκαλεί επίσης το θράσος τους να προσπαθούν κάθε φορά να μας πείσουν ότι η διαχείριση της κρίσεως εκ μέρους τους ήταν αυτή που απέτρεψε τα χειρότερα χωρίς η πατρίδα μας να έχει απωλέσει το ελάχιστο των κυριαρχικών της δικαιωμάτων (Βλ.Ίμια).
Ας έλθουμε όμως στα πραγματικά δραματικά γεγονότα που συνέβησαν νοτίως της Καρπάθου και όχι στα διαστρεβλωμένα που παρουσιάζουν όλα τα ΜΜΕ κατόπιν εντολών.
Την Τρίτη 23 Μαΐου 2010 το μεσημέρι απογειώνονται από τουρκικό αεροδρόμιο απέναντι από την Ρόδο δύο F-16 και ένα RF-4, παράλληλα μία τουρκική φρεγάτα πλέει στα διεθνή ύδατα ανοιχτά της Κρήτης. Τα ραντάρ της Κρήτης από την προηγούμενη μέρα έχουν εντοπίσει την μεταστάθμευση των τουρκικών πολεμικών στην βάση απέναντι από την Ρόδο, άρα γνώριζαν ότι οι Τούρκοι θα επιχειρούσαν έξοδο για την συνηθισμένη κατασκοπευτική τους δράση.
Τα τουρκικά μαχητικά κινούνται προς την Κρήτη και δύο ελληνικά F-16 απογειώνονται από τη βάση των Χανίων. Όταν αποκτούν οπτική επαφή διαπιστώνουν ότι το ένα τουρκικό αεροσκάφος είναι αεροφωτογραφικό. Τα τρία τουρκικά πετούν σχεδόν παράλληλα και τα δύο ελληνικά έρχονται από πίσω. Ο σμηναγός Κ. Ηλιάκης μπαίνει ανάμεσα στο ένα τουρκικό F-16 και το RF-4 για να πάρει τα νούμερά του και να διαπιστώσει τα φωτογραφικά μηχανήματα και τα όπλα που φέρει. Το άλλο τουρκικό F-16 (σμηναγός Xαλί Iμπραήμ) αφήνει τον σχηματισμό και έρχεται πίσω από τον Έλληνα πιλότο Κ. Ηλιάκη, ενώ ο άλλος Έλληνας πιλότος έχοντας μείνει πιο πίσω, έρχεται πίσω από τον Τούρκο και τον εγκλωβίζει.
Ο Τούρκος σμηναγός λέει στον Κ. Ηλιάκη να φύγει δίπλα από το RF-4 ενώ παράλληλα τον εγκλωβίζει. Ο Έλληνας πιλότος δεν φεύγει, ο Τούρκος μιλά συνθηματικά στους άλλους δύο Τούρκους πιλότους και εξαπολύει ένα πύραυλο, ενώ ταυτόχρονα τα τρία τουρκικά αεροσκάφη στρίβουν προς διάφορες κατευθύνσεις. Ο πύραυλος πλήττει το αεροσκάφος του Κ. Ηλιάκη το οποίο εκρήγνυται. Ο άλλος Έλληνας πιλότος εξαπολύει και αυτός ένα πύραυλο, αλλά λόγω του απότομου ελιγμού του Τούρκου τον βρίσκει στο φτερό και τον καταρρίπτει. Συνέβη λοιπόν αερομαχία
και όχι «σύγκρουση ή ατύχημα» όπως προσπαθούν να μας πείσουν.
Ας δούμε τώρα και μερικά στοιχεία καθώς και πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω, τα οποία σημειώνω δεν αποτελούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Κατ' αρχάς ο Αιγύπτιος πιλότος ενός παριπτάμενου πολιτικού αεροσκάφους δήλωσε ότι είδε δύο εκρήξεις (στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων την πρώτη μέρα,- οι εφημερίδες την επομένη - έγραψαν για μία έκρηξη). Αν όντως είχε γίνει σύγκρουση των δύο μαχητικών με ταχύτητες άνω των 500 μιλίων που πετούσαν θα έβλεπε μόνο μία έκρηξη και δεν θα είχε σωθεί κανείς.
Έπειτα, άλλος αυτόπτης μάρτυς παραπλέοντος σκάφους, ένας Φιλιππινέζος καπετάνιος, δήλωσε και αυτός ότι άκουσε και είδε πρώτα μία μεγάλη έκρηξη και μετά είδε και μία δεύτερη μικρότερη με λιγότερο καπνό (τηλεοπτικός σταθμός Αlpha). Τούτο, διότι ο άλλος Έλληνας πιλότος βρήκε το τουρκικό αεροσκάφος στο φτερό και γιʼ αυτό ο μάρτυς είδε λιγότερο καπνό. Επίσης αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο ο Τούρκος πιλότος πρόλαβε να ενεργοποιήσει το αυτόματο σύστημα εκτίναξης του καθίσματος και να διασωθεί τελείως ανέπαφος. Να σημειωθεί ότι ο Φιλιππινέζος καπετάνιος, ενώ είχε προορισμό τον Πειραιά, τελικά πήγε στη Μάλτα, γιατί;
Πως δικαιολογείται ο πανικός και το σοκ της ελληνικής κυβέρνησης αν όντως ήταν «σύγκρουση-ατύχημα»; Στη δεκαετία του 1990 είχαν πέσει δύο τουρκικά και ένα ελληνικό μαχητικό με νεκρούς πιλότους και από τις δύο πλευρές κατά την διάρκεια αναχαιτίσεων και εμπλοκών, όμως δεν ακολούθησε ούτε κλιμάκωση της κρίσης, ούτε θερμό επεισόδιο όπως στην τελευταία περίπτωση, ενώ οι ελληνοτουρκικές σχέσεις τότε δεν ήταν καθόλου «ειδυλλιακές», σε αντίθεση με τη σημερινή συνεχώς προβαλλόμενη «ελληνοτουρκική φιλία».
Γιατί βρέθηκαν, αμέσως μετά, στον αέρα περί τα 120 μαχητικά και από τις δύο πλευρές, πράγμα που δεν συνέβη στις προηγούμενες περιπτώσεις; Στην Κρήτη ενεργοποιήθηκαν οι S-300, κάτι που δεν μεταδόθηκε από πουθενά. Οι Τούρκοι έδειξαν διάθεση να τελειώσει γρήγορα αυτή η ένταση που δημιουργήθηκε, ακριβώς επειδή γνώριζαν ότι από υπαιτιότητα του πιλότου τους ξεκίνησε, γιʼ αυτό και τα τουρκικά μέσα κράτησαν χαμηλούς τόνους μετά από υποδείξεις της πολιτικο-στρατιωτικής ηγεσίας της Άγκυρας. Οι Τούρκοι από τις τρεις η ώρα το μεσημέρι της Τρίτης ανακοίνωσαν ότι ο Έλληνας πιλότος είναι νεκρός. Είναι επόμενο, αφού ο πιλότος τους, τους είχε αναφέρει τα πάντα, δεδομένου ότι αυτός είχε «εκτελέσει» τον Έλληνα πιλότο από πολύ κοντά.
Γιατί το ΥΠΕΘΑ δεν δίνει στη δημοσιότητα την αναφορά του άλλου Έλληνα πιλότου, καθώς και το video από το δεύτερο F-16 αφού ήταν «ατύχημα»; Είναι φανερό ότι επιχειρείται συγκάλυψη των αληθινών γεγονότων όπως και στην περίπτωση των Ιμίων.
Οι παραπάνω διαπιστώσεις και τα ερωτήματα επιβεβαιώνουν κατηγορηματικά την περιγραφή της αερομαχίας και της κατάρριψης του ηρωικού σμηναγού Κ. Ηλιάκη. Γιʼ αυτούς τους λόγους οι Έλληνες πιλότοι μας είναι τόσο εξαγριωμένοι και τρέχουν οι πολιτικοί να κατευνάσουν τα πνεύματα. (Χθες μόλις (24-9-10) ανακοινώθηκε η υιοθεσία από τη Βουλή των παιδιών όλων των μέχρι τώρα φονευθέντων στην εκτέλεση του καθήκοντος πιλότων) Δεν είναι δε καθόλου απίθανο, να επισκεφθούν οι πολιτικοί μας τον Τούρκο πιλότο για να δουν «πως είναι η υγεία του και να του ζητήσουν συγνώμη επειδή τον καταρρίψαμε».
Είναι φανερό ότι οι πολιτικοί «μας» δυστυχώς συνεχίζουν να εμπαίζουν τον ελληνικό λαό και να συνεργούν στη συρρίκνωση των κυριαρχικών του δικαιωμάτων, για τα οποία έχει καταβάλει βαρύ φόρο αίματος προκειμένου να τα ελευθερώσει, αλλά και για να τα κρατά ελεύθερα. Η υποχωρητικότητά τους έναντι των παραλόγων και ανιστόρητων διεκδικήσεων των γειτόνων μας, και όχι μόνο, δεν έχει όρια.

Έχει όμως όρια η ανοχή και η υπομονή των Ελλήνων.
φαντασια μου πλανευτρα εισαι η πιο μεγαλη ψευτρα...
 

hippoaki

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2009
Μηνύματα
2.810
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
16
Φίλε μου λόγος υπάρχει για να πολεμήσεις αλλά το θέμα είναι ότι αν πάμε τώρα σε πόλεμο θα χάσουμε το μισό Αιγαίο.Ούτε πετρέλαιο δεν έχουν για να κινηθούν τα άρματα και τα πλοία.Έχουν κόψει από παντού.Τα leopard 2 δεν έχουν πυρομαχικά,μεταγωγικά α/φη σαν τα Spartan δεν πετούν.Τι είναι ο πόλεμος,εκδρομή;Μερικοί ονειρεύονται και αντί να βλέπουν ψωμιά,βλέπουν σκατά..

οκ φιλε μου δωσε μου σε παρακαλω 2 με 3 λογους επιχειρηματα που θα αξιζει να θυσιασω τη ζωη μου αν αυριο η τουρκοι ξεκιναγαν πολεμο με την ελλαδα ποιος ο λογος να θεσω σε κινδυνο τη ζωη μου και τι θα κερδισω απο αυτο
εμενα προσωπικα οι τουρκοι δεν μου εχουν κανει κανενα κακο ουτε στην οικογενεια μου ουτε πουθενα ασε που οταν πηγα διακοπες στην κω και περασα απεναντι στην αλικαρνασο (μποντρουμ) περασα υπεροχα και ποιο φτηνα απο οτι στην πατριδα μου που ολοι κοιταγαν πως θα μου φανε τα χρηματα των διακοπων μου


και κατι τελευταιο για οσους δεν το εχουν καταλαβει εδω και χρονια μας εχουν ειδη κατακτησει και δεν το εχουμε παρι χαμπαρι
 

Επισκέπτης
οκ φιλε μου δωσε μου σε παρακαλω 2 με 3 λογους επιχειρηματα που θα αξιζει να θυσιασω τη ζωη μου αν αυριο η τουρκοι ξεκιναγαν πολεμο με την ελλαδα ποιος ο λογος να θεσω σε κινδυνο τη ζωη μου και τι θα κερδισω απο αυτο
εμενα προσωπικα οι τουρκοι δεν μου εχουν κανει κανενα κακο ουτε στην οικογενεια μου ουτε πουθενα ασε που οταν πηγα διακοπες στην κω και περασα απεναντι στην αλικαρνασο (μποντρουμ) περασα υπεροχα και ποιο φτηνα απο οτι στην πατριδα μου που ολοι κοιταγαν πως θα μου φανε τα χρηματα των διακοπων μου


και κατι τελευταιο για οσους δεν το εχουν καταλαβει εδω και χρονια μας εχουν ειδη κατακτησει και δεν το εχουμε παρι χαμπαρι

Μπορεί τώρα οι Τούρκοι να μην σου έχουν κάνει τίποτα,αλλά όταν επιτεθούν και πάρουν την περιουσία σου,όπως γίνεται στην Κύπρο όπου τα σπίτια και τα χωράφια των Κυπρίων τα έχουν οι Τούρκοι,δε θα έχεις λόγο να πολεμήσεις;Η προστασία της οικογενείας σου,της μάνας σου,του πατέρα σου,των αδερφών σου,δεν είναι καλός λόγος;
 

loytsos

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2009
Μηνύματα
9.446
Like
3
Πόντοι
66
Πώς κατερρίφθη ο ηρωικός πιλότος Κ. Ηλιάκης

Η ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί να συγκαλύψει τα πραγματικά γεγονότα της αερομαχίας νοτίως της Καρπάθου...
Είναι απορίας άξιο γιατί όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις αιφνιδιάζονται πάντα από την τουρκική προκλητικότητα όταν συμβαίνει ένα θερμό επεισόδιο, καθώς και η ελληνική υποχωρητικότητα στις τουρκικές απαιτήσεις όταν κλιμακώνεται η ένταση. Προκαλεί επίσης το θράσος τους να προσπαθούν κάθε φορά να μας πείσουν ότι η διαχείριση της κρίσεως εκ μέρους τους ήταν αυτή που απέτρεψε τα χειρότερα χωρίς η πατρίδα μας να έχει απωλέσει το ελάχιστο των κυριαρχικών της δικαιωμάτων (Βλ.Ίμια).
Ας έλθουμε όμως στα πραγματικά δραματικά γεγονότα που συνέβησαν νοτίως της Καρπάθου και όχι στα διαστρεβλωμένα που παρουσιάζουν όλα τα ΜΜΕ κατόπιν εντολών.
Την Τρίτη 23 Μαΐου 2010 το μεσημέρι απογειώνονται από τουρκικό αεροδρόμιο απέναντι από την Ρόδο δύο F-16 και ένα RF-4, παράλληλα μία τουρκική φρεγάτα πλέει στα διεθνή ύδατα ανοιχτά της Κρήτης. Τα ραντάρ της Κρήτης από την προηγούμενη μέρα έχουν εντοπίσει την μεταστάθμευση των τουρκικών πολεμικών στην βάση απέναντι από την Ρόδο, άρα γνώριζαν ότι οι Τούρκοι θα επιχειρούσαν έξοδο για την συνηθισμένη κατασκοπευτική τους δράση.
Τα τουρκικά μαχητικά κινούνται προς την Κρήτη και δύο ελληνικά F-16 απογειώνονται από τη βάση των Χανίων. Όταν αποκτούν οπτική επαφή διαπιστώνουν ότι το ένα τουρκικό αεροσκάφος είναι αεροφωτογραφικό. Τα τρία τουρκικά πετούν σχεδόν παράλληλα και τα δύο ελληνικά έρχονται από πίσω. Ο σμηναγός Κ. Ηλιάκης μπαίνει ανάμεσα στο ένα τουρκικό F-16 και το RF-4 για να πάρει τα νούμερά του και να διαπιστώσει τα φωτογραφικά μηχανήματα και τα όπλα που φέρει. Το άλλο τουρκικό F-16 (σμηναγός Xαλί Iμπραήμ) αφήνει τον σχηματισμό και έρχεται πίσω από τον Έλληνα πιλότο Κ. Ηλιάκη, ενώ ο άλλος Έλληνας πιλότος έχοντας μείνει πιο πίσω, έρχεται πίσω από τον Τούρκο και τον εγκλωβίζει.
Ο Τούρκος σμηναγός λέει στον Κ. Ηλιάκη να φύγει δίπλα από το RF-4 ενώ παράλληλα τον εγκλωβίζει. Ο Έλληνας πιλότος δεν φεύγει, ο Τούρκος μιλά συνθηματικά στους άλλους δύο Τούρκους πιλότους και εξαπολύει ένα πύραυλο, ενώ ταυτόχρονα τα τρία τουρκικά αεροσκάφη στρίβουν προς διάφορες κατευθύνσεις. Ο πύραυλος πλήττει το αεροσκάφος του Κ. Ηλιάκη το οποίο εκρήγνυται. Ο άλλος Έλληνας πιλότος εξαπολύει και αυτός ένα πύραυλο, αλλά λόγω του απότομου ελιγμού του Τούρκου τον βρίσκει στο φτερό και τον καταρρίπτει. Συνέβη λοιπόν αερομαχία
και όχι «σύγκρουση ή ατύχημα» όπως προσπαθούν να μας πείσουν.
Ας δούμε τώρα και μερικά στοιχεία καθώς και πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω, τα οποία σημειώνω δεν αποτελούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Κατ' αρχάς ο Αιγύπτιος πιλότος ενός παριπτάμενου πολιτικού αεροσκάφους δήλωσε ότι είδε δύο εκρήξεις (στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων την πρώτη μέρα,- οι εφημερίδες την επομένη - έγραψαν για μία έκρηξη). Αν όντως είχε γίνει σύγκρουση των δύο μαχητικών με ταχύτητες άνω των 500 μιλίων που πετούσαν θα έβλεπε μόνο μία έκρηξη και δεν θα είχε σωθεί κανείς.
Έπειτα, άλλος αυτόπτης μάρτυς παραπλέοντος σκάφους, ένας Φιλιππινέζος καπετάνιος, δήλωσε και αυτός ότι άκουσε και είδε πρώτα μία μεγάλη έκρηξη και μετά είδε και μία δεύτερη μικρότερη με λιγότερο καπνό (τηλεοπτικός σταθμός Αlpha). Τούτο, διότι ο άλλος Έλληνας πιλότος βρήκε το τουρκικό αεροσκάφος στο φτερό και γι’ αυτό ο μάρτυς είδε λιγότερο καπνό. Επίσης αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο ο Τούρκος πιλότος πρόλαβε να ενεργοποιήσει το αυτόματο σύστημα εκτίναξης του καθίσματος και να διασωθεί τελείως ανέπαφος. Να σημειωθεί ότι ο Φιλιππινέζος καπετάνιος, ενώ είχε προορισμό τον Πειραιά, τελικά πήγε στη Μάλτα, γιατί;
Πως δικαιολογείται ο πανικός και το σοκ της ελληνικής κυβέρνησης αν όντως ήταν «σύγκρουση-ατύχημα»; Στη δεκαετία του 1990 είχαν πέσει δύο τουρκικά και ένα ελληνικό μαχητικό με νεκρούς πιλότους και από τις δύο πλευρές κατά την διάρκεια αναχαιτίσεων και εμπλοκών, όμως δεν ακολούθησε ούτε κλιμάκωση της κρίσης, ούτε θερμό επεισόδιο όπως στην τελευταία περίπτωση, ενώ οι ελληνοτουρκικές σχέσεις τότε δεν ήταν καθόλου «ειδυλλιακές», σε αντίθεση με τη σημερινή συνεχώς προβαλλόμενη «ελληνοτουρκική φιλία».
Γιατί βρέθηκαν, αμέσως μετά, στον αέρα περί τα 120 μαχητικά και από τις δύο πλευρές, πράγμα που δεν συνέβη στις προηγούμενες περιπτώσεις; Στην Κρήτη ενεργοποιήθηκαν οι S-300, κάτι που δεν μεταδόθηκε από πουθενά. Οι Τούρκοι έδειξαν διάθεση να τελειώσει γρήγορα αυτή η ένταση που δημιουργήθηκε, ακριβώς επειδή γνώριζαν ότι από υπαιτιότητα του πιλότου τους ξεκίνησε, γι’ αυτό και τα τουρκικά μέσα κράτησαν χαμηλούς τόνους μετά από υποδείξεις της πολιτικο-στρατιωτικής ηγεσίας της Άγκυρας. Οι Τούρκοι από τις τρεις η ώρα το μεσημέρι της Τρίτης ανακοίνωσαν ότι ο Έλληνας πιλότος είναι νεκρός. Είναι επόμενο, αφού ο πιλότος τους, τους είχε αναφέρει τα πάντα, δεδομένου ότι αυτός είχε «εκτελέσει» τον Έλληνα πιλότο από πολύ κοντά.
Γιατί το ΥΠΕΘΑ δεν δίνει στη δημοσιότητα την αναφορά του άλλου Έλληνα πιλότου, καθώς και το video από το δεύτερο F-16 αφού ήταν «ατύχημα»; Είναι φανερό ότι επιχειρείται συγκάλυψη των αληθινών γεγονότων όπως και στην περίπτωση των Ιμίων.
Οι παραπάνω διαπιστώσεις και τα ερωτήματα επιβεβαιώνουν κατηγορηματικά την περιγραφή της αερομαχίας και της κατάρριψης του ηρωικού σμηναγού Κ. Ηλιάκη. Γι’ αυτούς τους λόγους οι Έλληνες πιλότοι μας είναι τόσο εξαγριωμένοι και τρέχουν οι πολιτικοί να κατευνάσουν τα πνεύματα. (Χθες μόλις (24-9-10) ανακοινώθηκε η υιοθεσία από τη Βουλή των παιδιών όλων των μέχρι τώρα φονευθέντων στην εκτέλεση του καθήκοντος πιλότων) Δεν είναι δε καθόλου απίθανο, να επισκεφθούν οι πολιτικοί μας τον Τούρκο πιλότο για να δουν «πως είναι η υγεία του και να του ζητήσουν συγνώμη επειδή τον καταρρίψαμε».
Είναι φανερό ότι οι πολιτικοί «μας» δυστυχώς συνεχίζουν να εμπαίζουν τον ελληνικό λαό και να συνεργούν στη συρρίκνωση των κυριαρχικών του δικαιωμάτων, για τα οποία έχει καταβάλει βαρύ φόρο αίματος προκειμένου να τα ελευθερώσει, αλλά και για να τα κρατά ελεύθερα. Η υποχωρητικότητά τους έναντι των παραλόγων και ανιστόρητων διεκδικήσεων των γειτόνων μας, και όχι μόνο, δεν έχει όρια.

Έχει όμως όρια η ανοχή και η υπομονή των Ελλήνων.
πώς τα γνωρίζεις όλα αυτά για να τα πάρουμε ως δεδομένα και αληθινά ???? :S
 

hippoaki

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2009
Μηνύματα
2.810
Κριτικές
1
Like
2
Πόντοι
16
Μπορεί τώρα οι Τούρκοι να μην σου έχουν κάνει τίποτα,αλλά όταν επιτεθούν και πάρουν την περιουσία σου,όπως γίνεται στην Κύπρο όπου τα σπίτια και τα χωράφια των Κυπρίων τα έχουν οι Τούρκοι,δε θα έχεις λόγο να πολεμήσεις;Η προστασία της οικογενείας σου,της μάνας σου,του πατέρα σου,των αδερφών σου,δεν είναι καλός λόγος;

δεν εχω ακινητη περιουσια φιλε μου μονο ενα διαμερισμα 35 τετραγωνικων οπου ζω και μου το χει παραχωρησει η γιαγια μου που μενει απο πανω
με την μητερα μου και με τον πατερα μου δεν εχουμε ιδιαιτερα καλες σχεσεις  δουλευω σαν υπαλληλος γραφειου με μισθο 650€ και με αυτα ζω για ενα μηνα και επισης δεν εχω ουτε αδελφια

καποιο ποιο σοβαρο επιχειρημα εχεις να μου δωσεις
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.273
Πόντοι
8.006
δεν εχω ακινητη περιουσια φιλε μου μονο ενα διαμερισμα 35 τετραγωνικων οπου ζω και μου το χει παραχωρησει η γιαγια μου που μενει απο πανω
με την μητερα μου και με τον πατερα μου δεν εχουμε ιδιαιτερα καλες σχεσεις  δουλευω σαν υπαλληλος γραφειου με μισθο 650€ και με αυτα ζω για ενα μηνα και επισης δεν εχω ουτε αδελφια

καποιο ποιο σοβαρο επιχειρημα εχεις να μου δωσεις

Προσωπικα με επεισες.
Καθισε λοιπον να σε σκισουν οι Τουρκοι.
 

PA_2007

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.196
Κριτικές
6
Like
2.645
Πόντοι
456
Τοσες λεπτομερειες απο την "αερομαχια"? μηπως εισαι πιλοτος και ησουν εκει? Δεν ξερω τι συνεβει πραγματικα,αν εγινε αερομαχια ή αν εγινε ενα ατυχημα απο την ανοητη σταση του Τουρκου πιλοτου.Σημασια εχει ο λογος που συνεβει το ενα απο τα δυο και αυτο ειναι η Τουρκικη προκλητικοτητα που μεγαλωνει συνεχεια εξαιτιας της δικης μας παθητικης στασης.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom