Νέα

Πολιτικά νέα/άρθρα από websites, blogs κλπ.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 231K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Συμφωνείτε με την αποπομπή της Δραγωνας από το Υπουργείο παιδείας αφού δεν έχει τα τυπικά προσόντα;

  • Ναι

    Ψήφοι: 103 86,6%
  • Όχι

    Ψήφοι: 16 13,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    119

glaskos

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Δεκ 2011
Μηνύματα
15.126
Like
7.968
Πόντοι
1.206
ΔΝΤ: «Συγγνώμη που καταστρέψαμε την Ελλάδα»

Η διεύθυνση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου παραπλάνησε το ίδιο το συμβούλιο του Ταμείου, έδωσε βήμα σε μια σειρά από καταστροφικές ανακρίβειες για την Ελλάδα, έγινε ακραίος υποστηρικτής του ευρώ, αγνόησε τα προειδοποιητικά σημάδια της επικείμενης κρίσης και συλλογικά απέτυχε να κατανοήσει τις βασικές έννοιες της νομισματικής θεωρίας.

Αυτή είναι η καταδικαστική ετυμηγορία του κορυφαίου επιτηρητή του ΔΝΤ αναφορικά με τον μπερδεμένο πολιτικό ρόλο του ταμείου στην κρίση χρέους της ευρωζώνης, το πιο επιζήμιο επεισόδιο στην ιστορία των θεσμών. Περιγράφει μια «κουλτούρα εφησυχασμού», επιρρεπής στην «επιφανειακή και μηχανιστική» ανάλυση και εντοπίζει μια συγκλονιστική διάρρηξη στη διακυβέρνηση του ΔΝΤ, αφήνοντάς ασαφές το ποιος είναι τελικά υπεύθυνος για την οργάνωση αυτή που επηρεάζει τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη.

Η έκθεση του ανεξάρτητου γραφείου αξιολόγησης του ΔΝΤ (ΙΕΟ) δεν δίνει λογαριασμό στην ισχυρά κυρία του ΔΝΤ, Κριστίν Λαγκάρντ, αλλά απευθύνεται αποκλειστικά στο διοικητικό συμβούλιο των εκτελεστικών διευθυντικών στελεχών και εκείνοι από την Ασία και τη Λατινική Αμερική είναι σαφώς συγκλονισμένοι με τον τρόπο που όσοι ασχολήθηκαν με την κρίση της Ευρωπαϊκής Ένωσης χρησιμοποίησαν το ταμείο για τη διάσωση της δικής τους πλούσιας νομισματικής ένωσης και του τραπεζικού συστήματος.

Τα τρία βασικά προγράμματα διάσωσης για την Ελλάδα, την Πορτογαλία και την Ιρλανδία ήταν πρωτοφανή σε κλίμακα και χαρακτήρα. Στο κάθε μέρος επιτράπηκε να δανειστεί πάνω από 2.000% της κατανεμημένης ποσόστωσής τους – περισσότερο από το τριπλάσιο του κανονικού ορίου – και κάλυψε 80% όλων των δανείων από το ταμείο μεταξύ 2011 και 2014.

Σε μια εκπληκτική ομολογία, η έκθεση ανέφερε ότι οι δικοί της ερευνητές δεν μπόρεσαν να αποκτήσουν βασικά αρχεία ή να διεισδύσουν στις δραστηριότητες μυστικών «ad hoc task forces», με την ίδια την Κριστίν Λαγκάρντ να μην κατηγορείται ωστόσο για παρεμπόδιση.

δεν ήταν δυνατή η εύρεση γραπτής τεκμηρίωσης

Η έκθεση αναφέρει ότι η όλη προσέγγιση στην ευρωζώνη χαρακτηρίστηκε από «συλλογική σκέψη» και πνευματική σύλληψη. Δεν είχαν εναλλακτικά σχέδια για το πώς να αντιμετωπίσουν μια συστημική κρίση στην ευρωζώνη – ή πώς να ασχοληθούν με την πολιτική μιας πολυεθνικής νομισματικής ένωσης – γιατί είχαν αποκλείσει κάθε πιθανότητα να συμβεί.

[video]https://www.viral365.eu/cposts/11/25/35218/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook#[/video]
 

John.Greek

Σπουδαίος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
2.553
Κριτικές
38
Like
2.446
Πόντοι
2.606

Συνημμένα

  • POPI5c474893230000ef001fa069.jpeg
    POPI5c474893230000ef001fa069.jpeg
    53,6 KB · Εμφανίσεις: 35

glaskos

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Δεκ 2011
Μηνύματα
15.126
Like
7.968
Πόντοι
1.206
Ετοιμοι για εμφύλιο στην Τουρκία: «Xιλιάδες πολίτες προμηθεύονται όπλα!» – Κεμαλικοί εναντίον Ερντογανικών


τα ελεγε ο παισιος  δεν ακουγατε  :woldman:
 

glaskos

Σεβαστός
Εγγρ.
25 Δεκ 2011
Μηνύματα
15.126
Like
7.968
Πόντοι
1.206
Ο Γιάννης Φλωρινιώτης υποψήφιος στις εκλογές με τον συνδυασμό του Παναγιώτη Ψωμιάδη

https://i0.wp.com/[URL unfurl="true"]www.altsantiri.gr/wp-content/uploads/2019/04/floriniotis.jpg?w=1313&ssl=1[/img[/URL]]

:HappyBounce_4K8GSO: :HappyBounce_4K8GSO: :tooth: :tooth:

[URL unfurl="true"]https://www.altsantiri.gr/lifestyle/o-giannis-floriniotis-ypopsifios-stis-ekloges-me-ton-syndyasmo-toy-panagioti-psomiadi/?fbclid=IwAR3WbmcSvJ4ysp5hQPN_5tDZqBi9_g3onZvLbD_Qkl0hUSg6u5PZgDINL7w[/URL]
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
[size=12pt]Ερωτική και επαναστατική, αλληλεγγύη στις καταλήψεις [/size]

Μία διαφορετική πορεία ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής στο Μαρούσι, η πρώτη μετά μουσικής στη συγκεκριμένη γειτονιά, κατά την οποία πλήθος διαδηλωτών διαμαρτυρήθηκε ειρηνικά, ενώ οι περαστικοί ήταν φιλικοί συμβάλλοντας στο ζεστό κλίμα.
Πολλοί χόρευαν υπό τους ήχους της Αγίας Φανφάρας, μπάντα χάλκινων και κρουστών, που παίζει βαλκανική μουσική, και όλοι εξέφρασαν την αλληλεγγύη τους στις καταλήψεις που δέχονται επίθεση. «Δύναμη σε όσους διώκονται για την την υπεράσπιση των χώρων αγώνα» είχαν θέμα τα κείμενα που μοιράστηκαν.

Με αφορμή τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου μοιράστηκαν επίσης τρικάκια που περνούσαν ένα διαφορετικό μήνυμα, πέρα από την εμπορευματοποίηση του έρωτα, και έγραφαν μεταξύ άλλων τα εξής: «Ένας είναι ο τρόπος τρελά ν’ αγαπήσεις, 10, 100, 1000άδες καταλήψεις», «ο έρωτας φουντώνει μέσα στις καταλήψεις ενάντια σ’ ένα κόσμο οργανωμένης σήψης».

Ισχυρή αστυνομική δύναμη με διμοιρίες των ομάδων ΜΑΤ και ΔΕΛΤΑ παρακολουθούσε από κοντά τους συγκεντρωμένους. Στην κινητοποίηση καλούσαν συλλογικότητες της περιοχής και η κατάληψη έπαυλης Κουβέλου, η ελευθεριακή συλλογικότητα δια*πασών και η αναρχική συλλογικότητα Amargi που στεγάζονταν στην κατάληψη Κουβέλου, η πρώτη που εκκενώθηκε μετά τη λήξη του τελεσίγραφου Χρυσοχοΐδη.



Πηγή:
 

Συνημμένα

  • 1_1.jpg
    1_1.jpg
    76,8 KB · Εμφανίσεις: 41
  • 3_4.jpg
    3_4.jpg
    117,7 KB · Εμφανίσεις: 33
  • 3a.jpg
    3a.jpg
    92,5 KB · Εμφανίσεις: 36
  • 4_2.jpg
    4_2.jpg
    94,5 KB · Εμφανίσεις: 32
  • 5_1.jpg
    5_1.jpg
    148,5 KB · Εμφανίσεις: 38

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
[size=14pt]Ο έρωτας στα χρόνια του μεταμοντέρνου καπιταλισμού[/size]

Της Δήμητρας Αθανασοπούλου

Στο Τόκιο, η «ενοικίαση προσώπων» θεωρείται, την τελευταία δεκαετία, μια από τις πλέον ακμάζουσες βιομηχανίες. Μοναχικοί Ιάπωνες μισθώνουν ηθοποιούς για να παραστήσουν τους συντρόφους τους σε σημαντικές στιγμές της ζωής τους. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στις κινεζικές μεγαλουπόλεις. Στη Γαλλία, η ιστοσελίδα γνωριμιών Meetic υπόσχεται εδώ και αρκετά χρόνια έναν έρωτα με ρήτρες ασφαλείας. Στην Ιταλία, ο ίδιος ιστότοπος τάζει σχέσεις δίχως απρόοπτα. Η απήχηση του Tinder, της παγκόσμιας διαδικτυακής πλατφόρμας γνωριμιών, διαθέσιμης σε περισσότερες από 190 χώρες, είναι η πιο ισχυρή απόδειξη πως οι σχέσεις διαμεσολαβούνται πλέον από τη διαδικτυακή τεχνολογία με βασική επιδίωξη μια ερωτική συνάντηση χωρίς διακινδύνευση.

Κατά πόσο μετασχηματίζονται οι ανθρώπινοι δεσμοί μέσα στον χώρο και στον χρόνο; Πόσο διαφοροποιούνται ο ερωτικός λόγος και οι πρακτικές συντροφικότητας όταν φορούν ρούχα εποχής, εθνών και θρησκειών; Ο πιο καπιταλιστικός άγιος επαναφέρει καίρια ερωτήματα για τον έρωτα στην εποχή του Homo Technologicus, υπενθυμίζοντας πως το αποτύπωμα των σύγχρονων μετασχηματισμών μορφών κοινωνικής ζωής μοιάζει να είναι βαθύ όσον αφορά τον τρόπο που συνδεόμαστε με τον Αλλο.

Ο Ζίγκμουντ Μπάουμαν, ένας από τους σημαντικότερους μελετητές της σύγχρονης κοινωνίας, έχει γράψει από καιρό για την κυριαρχία του «ανθρώπου χωρίς δεσμούς» στον κόσμο της ρευστής νεωτερικότητας, όπου δεν κυριαρχούν οι σταθερές σχέσεις αλλά οι δεσμοί που στηρίζονται στο δίκτυο. Αυτός ο μετανεωτερικός άνθρωπος –που περιγράφει ο Πολωνός κοινωνιολόγος– φοβάται τη σχέση με τους διαφορετικούς από τον ίδιο και δεν αναγνωρίζει, ούτε αποδέχεται εύκολα την ετερότητα του Αλλου.

Ο έρωτας, όμως, εξ ορισμού, είναι ο μόνος που βεβαιώνει την ετερότητα, καθώς ο Αλλος είναι η μόνη δυνατότητα να έχει αμοιβαιότητα η σχέση μας με τον κόσμο.

Στα αποσπάσματα του Ερωτικού Λόγου ο σπουδαίος θεωρητικός της σημειολογίας Ρoλάν Μπαρτ αναφέρει πως ο ερωτικός λόγος βρίσκεται, πια, αποκομμένος τόσο από την εξουσία όσο και από τους μηχανισμούς της –δηλαδή τις επιστήμες και τις τέχνες– με αποτέλεσμα να χαρακτηρίζεται από μια άκρα μοναξιά, εγκαταλελειμμένος πλήρως από τις περιρρέουσες γλώσσες, που τον αγνοούν ή τον χλευάζουν. Μιλώ ερωτικά σημαίνει –για τον Μπαρτ– δαπανώ ατέρμονα, χωρίς να διέρχομαι καμία κρίση.

Καπιταλιστικά ήθη και πάθη
Κι όμως, παρά την υποτίμηση του ερωτικού λόγου, κάθε χρόνο στις 14 Φεβρουαρίου οι πωλήσεις σοκολάτας συνεχίζουν να εκτοξεύονται, ενώ τα dating apps (εφαρμογές για ραντεβού) σημειώνουν σημαντική αύξηση στην κίνησή τους. Παράλληλα στην Αμερική ο Αγιος Βαλεντίνος παραμένει η δεύτερη πιο εμπορική γιορτή μετά τα Χριστούγεννα.

Είναι, άραγε, αυτή η εμπορική επιτυχία μια άλλη εκδοχή θριάμβου του έρωτα;

Ο έρωτας θριαμβεύει όταν το τυχαίο της συνάντησης γίνεται στέρεο με τρόπο που ο κόσμος των δύο συνενώνεται, όπως υποστηρίζει ο Αλέν Μπαντιού, διασαφηνίζοντας πως οι ασφαλείς έρωτες, δηλαδή οι έρωτες-συμβόλαια προορισμένοι για να διασφαλίσουν τα συμφέροντα δύο πλευρών, δεν λειτουργούν.

Στο Εγκώμιο του Ερωτα, ο Γάλλος φιλόσοφος αναλύει πως σήμερα ο έρωτας είναι πιο εύθραυστος από ποτέ, καθώς δεν υπάρχει ομοιογένεια μεταξύ κοινωνίας και αγάπης. Ζούμε, δηλαδή, σε έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο λόγος του καπιταλιστή, με αποτέλεσμα να γίνεται επιτακτική ανάγκη η αναζήτηση νέων αντικειμένων, καινούργιων συντρόφων και νέων αισθήσεων στο πλαίσιο ενός άκρατου καπιταλισμού, όπου οι άνθρωποι δεν δεσμεύονται για να μη χάσουν την επόμενη ευκαιρία ή για να μη ρισκάρουν το ενδεχόμενο οδύνης που εμπεριέχει ένας πραγματικός έρωτας από τη στιγμή που μας θέτει –εξ ορισμού– σε μια θέση έλλειψης.

Ετσι, γινόμαστε ολοένα και περισσότερο αναζητητές νέων ηδονών, πάντα εκ του ασφαλούς, ενοικιαστές ανθρώπων, καταναλωτές σωμάτων χωρίς καμία πρόθεση να παραχωρήσουμε στον Αλλο κάτι από τον εαυτό μας. Ιδίως στις νεοφιλελεύθερες κοινωνίες, όπου το «πολλαπλό» εκθρονίζει με μεγαλύτερη ευκολία το «ένα». Και αυτή είναι η μεγαλύτερη απειλή για το ιδεώδες μοντέλο του μεγάλου έρωτα που χάνει σταδιακά έδαφος, έναντι των πολλών γρήγορων ραντεβού ή ακόμα και των ταυτόχρονων ερωτικών σεναρίων. Μόνο που στην πραγματικότητα όλες αυτές οι καταναγκαστικές απολαύσεις –οι οποίες πάνε χέρι χέρι με τον καπιταλιστικό άγιο– αναπαράγουν την αίσθηση του ανικανοποίητου.

Τελικά, όμως, ποιον ερωτευόμαστε στ’ αλήθεια; Σύμφωνα με την ψυχαναλυτική θεωρία, εκείνον που έχει την απάντηση ή μια απάντηση στην ερώτησή μας: «Ποιος είμαι;», εκείνον δηλαδή που πιστεύουμε πως θα μας δώσει μια αλήθεια για τον εαυτό μας. Και ο έρωτας –που βρίσκεται εκ γενετής σε σχέση αλληλέγγυα με την ποιητική του λόγου– απευθύνεται στην ολότητα του Αλλου, προϋποθέτοντας φυσικά την αναγνώριση και την αποδοχή της ετερότητάς του.

Ερωτας και πολιτική στους ρευστούς καιρούς
Τι απομένει, ωστόσο, από τον πυρήνα του έρωτα στα χρόνια του μεταμοντέρνου καπιταλισμού;

Ο Μπάουμαν αντιμετωπίζει την καταναλωτική κοινωνία σαν μηχανή κατασκευής απορριμμάτων, αντικειμένων και ανθρώπων. Στη ρευστή νεωτερικότητα του Πολωνού στοχαστή, οι ανθρώπινες σχέσεις σκιαγραφούνται ως δικτύωση, όπου τίποτα δεν είναι σταθερό και μόνιμο. Την ίδια στιγμή ο Μπαντιού παραλληλίζει τις σύγχρονες ιστοσελίδες γνωριμιών με τα συνοικέσια περασμένων εποχών, σημειώνοντας πως και στις δύο περιπτώσεις «οι περισσότεροι ψάχνουν κάποιον που να πληροί συγκεκριμένες προϋποθέσεις, να ανταποκρίνεται στα κριτήριά τους». Ασφαλείς, ταχείς έρωτες σε ρευστούς καιρούς; Ενδεχομένως.

Το στοίχημα, ωστόσο, είναι πάντα το ίδιο. Οπως και στην πολιτική. Η οικοδόμηση ενός καινούργιου στέρεου κόσμου –μαζί– και η ενσωμάτωση του ετερογενούς.


Πηγή:
 

Συνημμένα

  • erotas_zeygaria_kapitalismos.jpg
    erotas_zeygaria_kapitalismos.jpg
    27,9 KB · Εμφανίσεις: 33

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
(ενδιαφέρον άρθρο στο οποίο έχω σημειώσει με italics ορισμένα αξιόλογα σημεια)


[size=12pt]Δέκα αλήθειες για το προσφυγικό
[/size]
Θόδωρος Τσίκας*

1) Το προσφυγικό είναι σοβαρό θέμα παγκοσμίως. Και είναι η μεγάλη πρόκληση του μέλλοντος. Δεν αφορά φυσικά μόνο την Ελλάδα. Η παγκοσμιοποίηση δεν αφορά μόνον κίνηση κεφαλαίων, αγαθών και ιδεών, αλλά αφορά και κίνηση ανθρώπων. Συνολικά, η ανθρώπινη Ιστορία είναι η Ιστορία της μετακίνησης ανθρώπων και πληθυσμών.

Είναι απόλυτο ψεύδος ότι μπορούν να στεγανοποιηθούν εντελώς τα σύνορα. Η μετανάστευση είναι σαν το νερό. Θα βρει κάπου μια σχισμή, μια ρωγμή και θα περάσει. Το αίτημα για άσυλο δεν ήταν ποτέ μεγαλύτερο. Ταυτοχρόνως σήμερα μειώνεται ο αριθμός των χωρών που είναι διατεθειμένες να δεχθούν όσους εγκαταλείπουν τη χώρα τους λόγω ανάγκης.

2) Η διάκριση μεταξύ πρόσφυγα και μετανάστη είναι πολλές φορές θολή. Αν δηλαδή πρόσφυγας είναι αυτός που φεύγει επειδή απειλείται η ζωή του, δεν ισχύει το ίδιο για όσους μεταναστεύουν από μια χώρα που δεν μπορεί να τους θρέψει; Τον κλιματικό πρόσφυγα, που εγκαταλείπει τη χώρα του λόγω των συνεπειών της κλιματικής κρίσης, πώς θα τον ονομάσεις; Τη στιγμή που γεμίζουμε παντού στον κόσμο κλειστά στρατόπεδα προσφύγων/μεταναστών, όλο το σύστημα πρέπει να αναμορφωθεί ριζικά. Το πρόβλημα είναι ότι η αναμόρφωση του συστήματος δεν βολεύει πολλούς.

3) Υπάρχουν φυσικά κάποια κριτήρια διαχωρισμού μεταξύ προσφύγων και μεταναστών. Μέχρι όμως να μπορέσει να γίνει κάτι τέτοιο, η χώρα μας (και όλες οι χώρες) είναι υποχρεωμένη να δέχεται και να φιλοξενεί όποιον φτάνει και ζητάει άσυλο, μέχρι να εξεταστεί το αίτημά του. Και κυρίως πρέπει να υπάρχει μηχανισμός σύγχρονος, αποτελεσματικός και προστατευτικός των δικαιωμάτων τους, που να εξετάζει το αίτημά τους.

Το μεγάλο πρόβλημα στη χώρα μας είναι ότι πολλοί άνθρωποι εγκλωβίζονται και λιμνάζουν στην Ελλάδα, χωρίς τους επαρκείς μηχανισμούς που να αποφαίνονται για το αίτημά τους. Πρέπει να αποφασίζεται μέσα σε μερικούς μήνες αν είναι δεκτή η αίτηση ασύλου σε πρώτο βαθμό και να διασφαλίζεται το δικαίωμά τους για προσφυγή σε δεύτερο βαθμό. Ολα αυτά είναι υποχρεώσεις μας, με βάση διεθνείς και ευρωπαϊκές συνθήκες που έχουμε υπογράψει.

4) Η ελληνική κυβέρνηση υποστηρίζει ότι η πλειονότητα των ερχόμενων αλλοδαπών στην Ελλάδα είναι πλέον μετανάστες και όχι πρόσφυγες. Αυτό δεν ισχύει, διότι αναφέρεται μόνο στους Σύρους πρόσφυγες που είναι γύρω στο 20%.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των ελληνικών αρχών αλλά και της Υπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, οι προερχόμενοι από το Αφγανιστάν είναι περίπου το 30%. Αρα ήδη οι προερχόμενοι από εμπόλεμες ζώνες ξεπερνούν το 50%.
Σε αυτούς πρέπει να προσθέσουμε σαφώς μικρότερους αριθμούς από Ιράκ, Παλαιστίνη, Σομαλία, Λ.Δ. Κονγκό, περιοχές με ανασφάλεια, συγκρούσεις και παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Αλλά και πέραν αυτού, η χώρα προέλευσης δεν είναι το μοναδικό κριτήριο για να δοθεί άσυλο. Π.χ. αν έρθει ένας ομοφυλόφιλος από το Ιράν που διώκεται γι’ αυτόν τον λόγο, δικαιούται άσυλο. Αρα η διαδικασία αυτή απαιτεί σοβαρούς μηχανισμούς, εξειδικευμένους ανθρώπους και με γνώσεις τοπικών γλωσσών.

5) Η κυβέρνηση τώρα πέφτει θύμα του δικού της λαϊκισμού. Είχε δημιουργήσει μια εικόνα ότι αν εκλεγεί, με το πάτημα ενός κουμπιού θα λυνόταν το πρόβλημα. Ή ότι οι πρόσφυγες έρχονταν εξαιτίας της προηγούμενης κυβέρνησης. Τώρα αντιμετωπίζει αντιδράσεις στην κατανομή προσφύγων/μεταναστών σε όλη τη χώρα, που είναι απολύτως αναγκαία, καθώς τα νησιά που είναι «αποκλεισμένα» από θάλασσα και με χώρο πεπερασμένο πρέπει να αποσυμφορηθούν.

Εάν δεν επιδειχτεί αλληλεγγύη από άλλες περιοχές της χώρας μας προς τα νησιά, πώς θα ζητήσουμε να επιδειχτεί αλληλεγγύη από άλλες χώρες προς την Ελλάδα, ώστε να δεχτούν κι εκείνες κάποιους πρόσφυγες;

6) Πληρώνουμε ακόμα και το γεγονός ότι πολλοί σημερινοί κυβερνητικοί παράγοντες χαρακτήριζαν τους πρόσφυγες «εισβολείς» που «τους στέλνει ο Ερντογάν για να τιμωρήσει την Ελλάδα». Σημειωτέον ότι η Τουρκία φιλοξενεί τον τεράστιο αριθμό τεσσάρων εκατομμυρίων προσφύγων, που ζουν σε καλύτερες συνθήκες από αυτές της Μόριας. Και μπορεί ο Ερντογάν να ζητάει η οικονομική ενίσχυση της Ευρώπης να πηγαίνει κατευθείαν στο τουρκικό κράτος και όχι στις ΜΚΟ που είναι επιτόπου, αλλά η Ε.Ε. χρωστάει ακόμα σοβαρό τμήμα των χρημάτων που είχε υποσχεθεί στην Τουρκία.

7) Σοβαρό θέμα που πρέπει να λυθεί είναι η πρόσβαση των παιδιών των προσφύγων/μεταναστών στα ελληνικά σχολεία, χωρίς αποκλεισμούς, για όσο διάστημα παραμένουν εδώ. Επίσης η προστασία των ευάλωτων ατόμων, ασυνόδευτων παιδιών κ.ά. Ο τελευταίος νόμος της κυβέρνησης περιορίζει με προβληματικό τρόπο τα κριτήρια της ευαλωτότητας.

8) Γενικότερα, η Ελλάδα έχει ενυπογράφως αποδεχτεί ότι 50.000 πρόσφυγες θα παραμένουν εδώ, ως τμήμα της γενικότερης ευρωπαϊκής κατανομής τους. Αρα πρέπει γι’ αυτούς να υπάρξουν πολιτικές και μέτρα ένταξής τους στην ελληνική κοινωνία. Υπάρχουν ευρωπαϊκά κονδύλια και ενίσχυση από την Υπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ.

9) Χρειαζόμαστε μεγάλη βελτίωση των ανοιχτών δομών φιλοξενίας, σε στέγαση, συνθήκες υγιεινής κ.λπ. Ο πρόσφατος νόμος της κυβέρνησης δυστυχώς μετατρέπει τα κλειστά κέντρα από εξαίρεση σε κανόνα. Είναι όμως γνωστό ότι η Ευρωπαϊκή Ενωση, που χρηματοδοτεί τα κέντρα, δεν συναινεί σε κλειστά κέντρα.

10) Για όσους θεωρούν τις επιστροφές μεταναστών/επαναπροωθήσεις/απελάσεις εύκολη υπόθεση: υπάρχουν χώρες που δεν έχουν καν διπλωματική εκπροσώπηση στην Ελλάδα, ώστε να συνεννοηθούμε μαζί τους. Αλλες χώρες που εκπροσωπούνται μεν εδώ, αλλά αρνούνται να δεχτούν πολίτες τους πίσω. Αλλά ακόμα και όταν υπάρχει συνεννόηση, κάθε απέλαση -ειδικά αεροπορική- κοστίζει πολλές χιλιάδες ευρώ, διότι εκτός των απελαυνομένων υπάρχει μαζί αστυνομική φρουρά κ.λπ.

*πολιτικός επιστήμονας-διεθνολόγος

Πηγή:
 

Συνημμένα

  • 24-migrants-lesvos_0.jpg
    24-migrants-lesvos_0.jpg
    51,4 KB · Εμφανίσεις: 31

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
4.768
Like
2.052
Πόντοι
456







2) Η διάκριση μεταξύ πρόσφυγα και μετανάστη είναι πολλές φορές θολή. Αν δηλαδή πρόσφυγας είναι αυτός που φεύγει επειδή απειλείται η ζωή του, δεν ισχύει το ίδιο για όσους μεταναστεύουν από μια χώρα που δεν μπορεί να τους θρέψει; Τον κλιματικό πρόσφυγα, που εγκαταλείπει τη χώρα του λόγω των συνεπειών της κλιματικής κρίσης, πώς θα τον ονομάσεις; Τη στιγμή που γεμίζουμε παντού στον κόσμο κλειστά στρατόπεδα προσφύγων/μεταναστών, όλο το σύστημα πρέπει να αναμορφωθεί ριζικά. Το πρόβλημα είναι ότι η αναμόρφωση του συστήματος δεν βολεύει πολλούς.


Πώς ορίζεται το "θρέψει"? Οι έλληνες που έφυγαν λόγω κρίσης είναι πρόσφυγες? Πόσους μπορεί να θρέψει η Ελλάδα? Άπειρους? 3 δισεκατομμύρια σε αφρική ασία σύμφωνα με τον οηε ετοιμάζονται να μεταναστεύσουν, άν έρθουν 30 εκατομμύρια στην Ελλάδα, μετά οι επόμενοι θα πυροβολούνται? Αν δεν μπορούν οι χώρες τους να τους θρέψουν αυτό οφείλεται στην ανεξέλεγκτη και χωρίς προγραμματισμό τεκνοποίηση και έκρηξη του πληθυσμού, η αφρικάνοι θα διπλασιαστούν μέχρι το 2050, η Ελλαδίτσα των 8 εκατομμυρίων βρίσκεται στη γωνία Αφρικής και Ασίας, οπότε το μέλλον της είναι δυσοίωνο. Δεν είναι δυνατό να γίνονται συγκρίσεις της Ελλάδας που είναι μια μικρή χώρα που ΄δεχεται λαθρομετανάστες από δεκάδες μεγαλύτερες χώρες, με χώρες μεγάλες όπως τουρκία και αμερική που δέχονται μετανάστες από μικρότερες χώρες.
Κάποια στιγμή θα καταλάβουν ακόμα και οι πιο λαθρολάγνοι και μισέλληνες αριστεροί οτι η λαθρομετανάστευση είναι άπειρη και το να κάθεσαι να σώνεις κάθε μέρα κάποιες εκατοντάδες είναι σα να σώνεις κάποιες σταγόνες από τον ωκεανό που ετοιμάζεται να εισβάλλει αλλά τότε θα είναι αργά.
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Οι χώρες τους δεν μπορούν να τους θρέψουν γιατί μαστίζονται από εμφυλίους πολέμους υποκινημένους από την πολιτισμένη Δύση, γιατί υφίστανται ενεργειακή αφαίμαξη και εργασιακή εκμετάλλευση που δεν τις χωράει ο νους του ανθρώπου, γιατί είναι εξαρτημένες οικονομικά και παραγωγικά από τις δυνάμεις του διεθνούς κεφαλαίου οι οποίες και δεν τις αφήνουν όχι απλά να σηκώσουν κεφάλι, αλλά να βγάλουν το κεφάλι απ' το βούρκο με τα σκατά στον οποίο τις έχουν βυθίσει για να πάρουν μία ανάσα.

Α,ο τρίτος κόσμος αποτελεί και το πειραματόζωο θανατηφόρων επιδημιών και νόσων όπως το aids, για να μη βάλουμε στο κάδρο και την πείνα, όπου εκεί σαλεύει ο νους του ανθρώπου.

Του ανθρώπου λέμε, γιατί εσύ είσαι τόσο αστοιχείωτος που τα αίσχη στα οποία προβαίνεις και μόνο με το να μιλάς, θα έκανε οποιοσδήποτε χώρα να μη σ' επιθυμεί για πολίτη της.

Βέβαια καλό είναι να μιλάμε κάθε φορά με στοιχεία, αναφέροντας συγκεκριμένα τις χώρες απ' τις οποίες πραγματοποιούνται οι εισροές προσφύγων και μεταναστών στη χώρα μας και λαμβάνοντας υπόψη τις στατιστικές μελέτες των θεσμικών οργάνων που επιλαμβάνονται του θέματος - για αρχή.

Αλλά με κάτι τύπους σαν εσένα που η ευρύτητα των γνώσεών τους κι η πνευματική τους παρακαταθήκη αρχίζει και τελειώνει στον Πλανήτη των Πιθήκων, ξεκινάμε απ' τα βασικά, κάνοντας ένα βήμα τη φορά:

Άρθρο 3 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου:

Κάθε άτομο έχει δικαίωμα στη ζωή, την ελευθερία και την προσωπική του ασφάλεια.
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
4.768
Like
2.052
Πόντοι
456
Οι χώρες τους δεν μπορούν να τους θρέψουν γιατί μαστίζονται από εμφυλίους πολέμους υποκινημένους από την πολιτισμένη Δύση, γιατί υφίστανται ενεργειακή αφαίμαξη και εργασιακή εκμετάλλευση που δεν τις χωράει ο νους του ανθρώπου, γιατί είναι εξαρτημένες οικονομικά και παραγωγικά από τις δυνάμεις του διεθνούς κεφαλαίου οι οποίες και δεν τις αφήνουν όχι απλά να σηκώσουν κεφάλι, αλλά να βγάλουν το κεφάλι απ' το βούρκο με τα σκατά στον οποίο τις έχουν βυθίσει για να πάρουν μία ανάσα.

Α,ο τρίτος κόσμος αποτελεί και το πειραματόζωο θανατηφόρων επιδημιών και νόσων όπως το aids, για να μη βάλουμε στο κάδρο και την πείνα, όπου εκεί σαλεύει ο νους του ανθρώπου.

Του ανθρώπου λέμε, γιατί εσύ είσαι τόσο αστοιχείωτος που τα αίσχη στα οποία προβαίνεις και μόνο με το να μιλάς, θα έκανε οποιοσδήποτε χώρα να μη σ' επιθυμεί για πολίτη της.

Βέβαια καλό είναι να μιλάμε κάθε φορά με στοιχεία, αναφέροντας συγκεκριμένα τις χώρες απ' τις οποίες πραγματοποιούνται οι εισροές προσφύγων και μεταναστών στη χώρα μας και λαμβάνοντας υπόψη τις στατιστικές μελέτες των θεσμικών οργάνων που επιλαμβάνονται του θέματος - για αρχή.

Αλλά με κάτι τύπους σαν εσένα που η ευρύτητα των γνώσεών τους κι η πνευματική τους παρακαταθήκη αρχίζει και τελειώνει στον Πλανήτη των Πιθήκων, ξεκινάμε απ' τα βασικά, κάνοντας ένα βήμα τη φορά:

Άρθρο 3 της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου:

Κάθε άτομο έχει δικαίωμα στη ζωή, την ελευθερία και την προσωπική του ασφάλεια.


Στ αρχίδια μας η διακήρυξη των δικαιωμάτων του ανθρώπου τουρκόσπορε, όταν γράφτηκε ο πληθυσμός της γης ήταν 2 δις και τώρα είναι 7, η κλιματική αλλαγή και η καταστροφή του περιβάλλοντος ουτε καν υπήρχαν σαν έννοιες,  η επιβίωση του πλανήτη προέχει και όχι μερικά δις αφροασιατών που γεννοβολάνε ανεξέλεγκτα.

 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Φτου σου ρατσιστικό σκουπίδι.

Οι πρόγονοί σου δεν ήταν Έλληνες αλλά Γερμανοί ευγονιστές που μεταξύ άλλων επιθυμούσαν και τον αφανισμό αυτής της χώρας.

Ανεπιθύμητε ξένε...
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
[size=12pt]Γερμανία: Νεοναζί τραυμάτισε με μαχαίρι Έλληνα μετανάστη
[/size]


Φωνάζοντας “ξένοι, τι θέλετε εδώ;”, ένοπλος Γερμανός ακροδεξιός στο Μαγδεμβούργο επιτέθηκε και τραυμάτισε τον Έλληνα μετανάστη Σωκράτη Τσιοναρά.

Αν και η είδηση «χάθηκε» μπροστά στη μαζική δολοφονία μεταναστών στο Χανάου, είναι ενδεικτική του κλίματος που διαμορφώνεται στη Γερμανία με την επανεμφάνιση κρουσμάτων ρατσιστικής βίας. Ο 63χρονος Γερμανός, που συνελήφθη από την αστυνομία και κατασχέθηκε ο οπλισμός του, επιτέθηκε στον Έλληνα μετανάστη, την ώρα που αυτός εργαζόταν, ξεφορτώνοντας έπιπλα, ενώ απείλησε με όπλο και τον οδηγό του φορτηγού.



Πηγή:
 

Συνημμένα

  • 311386-21165159.jpg
    311386-21165159.jpg
    51,6 KB · Εμφανίσεις: 30

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Τα συντρόφια των Ελλήνων ρατσιστών στη Γερμανία μαχαιρώνουν Έλληνες μετανάστες.
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
[size=12pt]Αντιρατσιστική κινητοποίηση αλληλεγγύης στη Μυτιλήνη[/size]

Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου 22 Φεβρουαρίου στη Μυτιλήνη δυναμική συγκέντρωση και πορεία αλληλεγγύης στα πλαίσια της Πανελλαδικής Ημέρας δράσης ενάντια στον ρατσισμό και τον φασισμό.

Αντίστοιχες κινητοποιήσεις έγιναν τόσο στη Σάμο όσο και στην Κω, νησιά που όπως η Λέσβος έχουν μεγάλο αριθμό εγκλωβισμένων αιτούντων άσυλο.

Στη Μυτιλήνη η συγκέντρωση έγινε στα Κεντρικά Λύκεια και σε αυτή καλούσαν με ανακοινώσεις τους η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Λέσβου, η δημοτική κίνηση «Ανυπόταχτη Μυτιλήνη», ο Αντιφασιστικός Συντονισμός Λέσβου και η Συνέλευση Βάσης Εργαζομένων σε ΜΚΟ της Λέσβου. Παράλληλα το παρών στη συγκέντρωση έδωσαν ο περιφερειακός σύμβουλος της «Ανταρσία στο Αιγαίο» Νίκος Μανάβης, η επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Με πυξίδα τον πολίτη» και δημοτική σύμβουλος του Δήμου Μυτιλήνης Εριφύλη Χιώτελη, η δημοτική σύμβουλος Βασιλική Ανδρεάδελλη, η σύμβουλος της Κοινότητας Μυτιλήνης με τη «Δημοκρατική Μυτιλήνη» Μίνα Αδαλή καθώς και συνδικαλιστικά στελέχη πρωτοβάθμιων σωματείων της Λέσβου.

Η πορεία ξεκίνησε στη 1 το μεσημέρι και οι διαδηλωτές πορεύτηκαν διαμέσου της Ερμού στην Επάνω Σκάλα και από εκεί στην Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.Εκεί στάθηκαν φωνάζοντας συνθήματα αλληλεγγύης στους πρόσφυγες και μετανάστες αλλά και εναντίον του εθνικισμού, του πολέμου και του φασισμού. Τέλος οι διαδηλωτές κατέληξαν μέσω της προκυμαίας Μυτιλήνης στην Πλατεία Σαπφούς όπου διαλύθηκαν ειρηνικά.


Πηγή:
 

Συνημμένα

  • por1.jpg
    por1.jpg
    105,8 KB · Εμφανίσεις: 37
  • por6.jpg
    por6.jpg
    89,6 KB · Εμφανίσεις: 35
  • por3.jpg
    por3.jpg
    91,6 KB · Εμφανίσεις: 30
  • 2a136bad-f05a-4cbf-a2f9-5e616ceefe38.jpeg
    2a136bad-f05a-4cbf-a2f9-5e616ceefe38.jpeg
    108,9 KB · Εμφανίσεις: 64

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
[size=12pt]Διαδήλωση στον Ελαιώνα[/size]

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου 22 Φεβρουαρίου στην Αθήνα δυναμική συγκέντρωση και πορεία αλληλεγγύης σε μετανάστες και πρόσφυγες, στα πλαίσια της Πανελλαδικής Ημέρας δράσης ενάντια στον ρατσισμό, τον εθνικισμό και τον πόλεμο.

Η διαδήλωση ξεκίνησε από το μετρό Ελαιώνα και κατέληξε στο camp του Ελαιώνα. Εκατοντάδες κόσμου από αντιρατσιστικές, αντιπολεμικές συλλογικότητες και πολιτικές οργανώσεις της Αριστεράς και του Αντιεξουσιαστικού χώρου αλλά και ανένταχτοι/ες. Φωνάξαμε συνθήματα αλληλεγγύης στους πρόσφυγες και μετανάστες αλλά και εναντίον του εθνικισμού, του φασισμού και του πολέμου. Συγκινητική ήταν η ανταπόκριση και συμμετοχή των ιδίων των προσφύγων του καμπ. Στο οποίο καμπ, η πύλη ήταν κλειστή και μετά από προτροπές δικές μας και των προσφύγων άνοιξε για λίγο, για να μπουν ή να βγουν καποιοι.

Ο αγώνας συνεχίζεται. Έχουμε απέναντί μας κυβέρνηση και ΕΕ, που με τις αντιπροσφυγικές τους πολιτικές εγκλωβίζουν τους ανθρώπους σε άθλιες συνθήκες, με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα, θανάτους στα καμπ και πνιγμούς σε Αιγαίο και Μεσόγειο.

Επόμενα κεντρικά ραντεβού του κινήματος η 8 Μάρτη, παγκόσμια μέρα της γυναίκας  στις 12 μ. στην πλατεία Κλαυθμώνος και το Σάββατο 21 Μάρτη στις 2μμ στην πλατεία Βικτωρίας.

-Αλληλεγγύη σε πρόσφυγες και μετανάστες/ριες.

-Όχι στον πόλεμο, στους εξοπλισμούς, στον εθνικισμό

-Στη φυλακή η Χρυσή Αυγή.

Κίνηση «Απελάστε το Ρατσισμό»

 

Συνημμένα

  • e24a7ad7-fdad-4e7e-a74c-1f845cce9d83-700x525.jpeg
    e24a7ad7-fdad-4e7e-a74c-1f845cce9d83-700x525.jpeg
    53,1 KB · Εμφανίσεις: 35

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom