Νέα

Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 176K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

booklover

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2009
Μηνύματα
26
Like
0
Πόντοι
0
Σωστός....Είναι σχεδόν το ίδιο πιλότος  μαχητικού και πιλότος εμπορικού αεροπλάνου, στο ίδιο επίπεδο ασφαλείας. Και για να γουστάρεις να κινδυνεύει η ζωή σου για κάτι αόριστο όπως πατρίδα, με άθλιο ωράριο εργασίας, με το 1/3 των απολαβών του πιλότου της ΟΑ…. ναι, είσαι ιδιαίτερος, πολύ ιδιαίτερος.

Βεβαίως και ΔΕΝ είναι το ίδιο.

Εγώ σου μιλάω για έναν άνθρωπο (που τον ξέρω πολύ καλά) που ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να κάνει αυτό που περιγράφεις.
Του άρεσε, θα ήταν η ζωή του. Προκειμένου να πετάει, θα υπέμενε όλα αυτά που λες (χαμηλός μισθός, κίνδυνοι, ωράρια, κλπ).

Αυτό που ΔΕΝ μπόρεσε να υπομείνει ήταν η στρατοκαβλίαση.
Αυτό εννοώ με το "ιδιαίτερος".

Και τελικά ευτυχώς (που έφυγε μικρός), γιατί αν την υπέμεινε (και δεν έφευγε) τώρα δε θα ήταν αυτό που είναι...

Να μη πω τι θα ήταν.  Το ξέρεις καλύτερα από μένα.
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66

Για να θυμώμαστε μερικά γεγονότα...
 

ViperMC

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2010
Μηνύματα
384
Κριτικές
9
Like
0
Πόντοι
231
Έχω κολλητό που (πριν από χρόνια) ΠΕΡΑΣΕ στην Ικάρων, και την άφησε...

Στον (τότε) διοικητή του, και πριν φύγει (ή τον διώξουν - δε θυμάμαι τώρα και δεν έχει και σημασία) είπε: "Εγώ ήρθα εδώ για να μάθω να πετάω, όχι για να μάθω να στρώνω το κρεβάτι μου".

Υπηρέτησε 2 χρόνια στο στρατό, και πήγε (μετά) στην Αμερική όπου έμαθε να πετάει. Κατέληξε να πετάει επί 25+ χρόνια στην Ολυμπιακή. Άρα ήταν κατάλληλος για την Π.Α.
φιλε μου ο κολλητος σου δεν ηταν καταλληλος για την πολεμικη αεροπορια απο καθε αποψη. οι σπουδαστες της σχολης ικαρων δεν υποχρεωνονται να στρωνουν τα κρεβατια τους για να γινουν καμαριερες , αλλα για να κατανοησουν τι σημαινει διαταγη ακομη κι αν αυτη τους φαινεται ανουσια . ο κολλητος σου που δεν θελησε η δεν μπορουσε να μπει στον στρατιωτικο τροπο ζωης και δεν μπορουσε η δεν ηθελε να υπακουσει διαταγες ανευ αντιλογιας , πιθανοτατα να μην υπακουε διαταγες αν η αποστολη του ηταν να βομβαρδισει πόλεις η στρατιωτικες εγκαταστασεις , να βυθισει πλοια , να καταριψει αλλα αεροσκαφη δηλαδη να αφαιρεσει ανθρωπινες ζωες . ο πιλοτος της πολεμικης αεροποριας ειναι πανω απο ολα στρατιωτης και μετα αεροπορος και θα πρεπει να μπορει να υπακουει διαταγες , να αντεχει σε απιστευτη ψυχολογικη πιεση και σωματικη καταπονηση υπο τις πιο αντιξοες συνθηκες . δεν ειναι κακο να μην αντεχει κανεις σε αυτους τους ρυθμους αφου αλλωστε οπι περισσοτεροι απο εμας δεν διαθετουμε τις ψυχικες και σωματικες αντοχες ενος πιλοτου της πολεμικης αεροποριας. ειναι ομως λαθος να μπερδευουμε τους ορους και να συγκρινουμε εναν <<λεοφορειατζη πολυτελειας>> που δουλευει με αιρ κοντισιον , που εχει συνδικαλιστικο σωματειο , που πηγαινει στην δουλεια του φορωντας κουστουμι και εχει παρεα ομορφες αεροσυνοδους , με εναν πολεμιστη , εναν στρατιωτη αεροπορο. δεν κανουν τα ρασα τον παπα! αρα ο κολλητος σου που δεν μπορεσε να αντεξει το στρωσιμο του κρεβατιου , πιθανοτατα δεν θα αντεχε ουτε ενα 24ωρο τους σκληρους ρυθμους μιας πολεμικης μοιρας
 
OP
OP
gabadoo

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
φιλε μου ο κολλητος σου δεν ηταν καταλληλος για την πολεμικη αεροπορια απο καθε αποψη. οι σπουδαστες της σχολης ικαρων δεν υποχρεωνονται να στρωνουν τα κρεβατια τους για να γινουν καμαριερες , αλλα για να κατανοησουν τι σημαινει διαταγη ακομη κι αν αυτη τους φαινεται ανουσια . ο κολλητος σου που δεν θελησε η δεν μπορουσε να μπει στον στρατιωτικο τροπο ζωης και δεν μπορουσε η δεν ηθελε να υπακουσει διαταγες ανευ αντιλογιας , πιθανοτατα να μην υπακουε διαταγες αν η αποστολη του ηταν να βομβαρδισει πόλεις η στρατιωτικες εγκαταστασεις , να βυθισει πλοια , να καταριψει αλλα αεροσκαφη δηλαδη να αφαιρεσει ανθρωπινες ζωες . ο πιλοτος της πολεμικης αεροποριας ειναι πανω απο ολα στρατιωτης και μετα αεροπορος και θα πρεπει να μπορει να υπακουει διαταγες , να αντεχει σε απιστευτη ψυχολογικη πιεση και σωματικη καταπονηση υπο τις πιο αντιξοες συνθηκες . δεν ειναι κακο να μην αντεχει κανεις σε αυτους τους ρυθμους αφου αλλωστε οπι περισσοτεροι απο εμας δεν διαθετουμε τις ψυχικες και σωματικες αντοχες ενος πιλοτου της πολεμικης αεροποριας. ειναι ομως λαθος να μπερδευουμε τους ορους και να συγκρινουμε εναν <<λεοφορειατζη πολυτελειας>> που δουλευει με αιρ κοντισιον , που εχει συνδικαλιστικο σωματειο , που πηγαινει στην δουλεια του φορωντας κουστουμι και εχει παρεα ομορφες αεροσυνοδους , με εναν πολεμιστη , εναν στρατιωτη αεροπορο. δεν κανουν τα ρασα τον παπα! αρα ο κολλητος σου που δεν μπορεσε να αντεξει το στρωσιμο του κρεβατιου , πιθανοτατα δεν θα αντεχε ουτε ενα 24ωρο τους σκληρους ρυθμους μιας πολεμικης μοιρας


  Γεια στο στομα σου!!!!!
 
 

osie.0909

Μέλος
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
5.347
Κριτικές
2
Like
8
Πόντοι
66
Βεβαίως και ΔΕΝ είναι το ίδιο.

Εγώ σου μιλάω για έναν άνθρωπο (που τον ξέρω πολύ καλά) που ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να κάνει αυτό που περιγράφεις.
Του άρεσε, θα ήταν η ζωή του. Προκειμένου να πετάει, θα υπέμενε όλα αυτά που λες (χαμηλός μισθός, κίνδυνοι, ωράρια, κλπ).

Αυτό που ΔΕΝ μπόρεσε να υπομείνει ήταν η στρατοκαβλίαση.
Αυτό εννοώ με το "ιδιαίτερος".

Και τελικά ευτυχώς (που έφυγε μικρός), γιατί αν την υπέμεινε (και δεν έφευγε) τώρα δε θα ήταν αυτό που είναι...

Να μη πω τι θα ήταν.  Το ξέρεις καλύτερα από μένα.






αν το δεις....
η ειρωνεία σου με τιμά, αν σε ικανοποιεί, είμαι στρατόκαυλος!είμαι στρατόκαυλος!είμαι στρατόκαυλος! είμαι στρατόκαυλος!
συμβουλή: μην ασχολείσαι με θέματα και έννοιες που ο νους σου δεν μπορεί να συλλάβει.
 

booklover

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2009
Μηνύματα
26
Like
0
Πόντοι
0
φιλε μου ο κολλητος σου δεν ηταν καταλληλος για την πολεμικη αεροπορια απο καθε αποψη. οι σπουδαστες της σχολης ικαρων δεν υποχρεωνονται να στρωνουν τα κρεβατια τους για να γινουν καμαριερες , αλλα για να κατανοησουν τι σημαινει διαταγη ακομη κι αν αυτη τους φαινεται ανουσια . ο κολλητος σου που δεν θελησε η δεν μπορουσε να μπει στον στρατιωτικο τροπο ζωης και δεν μπορουσε η δεν ηθελε να υπακουσει διαταγες ανευ αντιλογιας , πιθανοτατα να μην υπακουε διαταγες αν η αποστολη του ηταν να βομβαρδισει πόλεις η στρατιωτικες εγκαταστασεις , να βυθισει πλοια , να καταριψει αλλα αεροσκαφη δηλαδη να αφαιρεσει ανθρωπινες ζωες . ο πιλοτος της πολεμικης αεροποριας ειναι πανω απο ολα στρατιωτης και μετα αεροπορος και θα πρεπει να μπορει να υπακουει διαταγες , να αντεχει σε απιστευτη ψυχολογικη πιεση και σωματικη καταπονηση υπο τις πιο αντιξοες συνθηκες . δεν ειναι κακο να μην αντεχει κανεις σε αυτους τους ρυθμους αφου αλλωστε οπι περισσοτεροι απο εμας δεν διαθετουμε τις ψυχικες και σωματικες αντοχες ενος πιλοτου της πολεμικης αεροποριας. ειναι ομως λαθος να μπερδευουμε τους ορους και να συγκρινουμε εναν <<λεοφορειατζη πολυτελειας>> που δουλευει με αιρ κοντισιον , που εχει συνδικαλιστικο σωματειο , που πηγαινει στην δουλεια του φορωντας κουστουμι και εχει παρεα ομορφες αεροσυνοδους , με εναν πολεμιστη , εναν στρατιωτη αεροπορο. δεν κανουν τα ρασα τον παπα! αρα ο κολλητος σου που δεν μπορεσε να αντεξει το στρωσιμο του κρεβατιου , πιθανοτατα δεν θα αντεχε ουτε ενα 24ωρο τους σκληρους ρυθμους μιας πολεμικης μοιρας

Κύριε Viper (με το ένα σου ποστ - προφανώς γράφτηκες σαν Viper ΜΟΝΟ για να γράψεις αυτό το ποστ), τα γραφόμενά σου αποπνέουν αυτό ακριβώς που εγώ αποκάλεσα "στρατοκαβλίαση".
Αν ήσουν (ή είσαι) μόνιμος αξιωματικός, είσαι ακριβώς αυτό που οι στρατεύσιμοι απεχθάνονται. Το ανεγκέφαλο πρόσωπο της στρατιωτικής εξουσίας.
Ας το αφήσω όμως αυτό το κοινωνικό θέμα, και ας το δούμε λίγο διαφορετικά το πράμα:

Ευτυχώς, η αεροπορία έχει (ήδη) ιστορία πάνω από 100 χρόνια, και από αυτήν μπορούμε να αντλήσουμε διδάγματα.
Τα διδάγματα λοιπόν αυτά λένε ότι οι άνθρωποι που πετάνε (με οποιοδήποτε μέσο, για όποιο σκοπό), ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους. Έχουν κάτι από γλάρο, από γεράκι, η από αετό μέσα τους. Χωρίς να είμαι τέτοιος (παρά το ότι πετάω ο ίδιος), έχω γνωρίσει τέτοιους.
Αυτοί, είναι  Α Ε Ρ Ο Π Ο Ρ Ο Ι,  δεν είναι ΜΟΝΙΜΑΔΕΣ, όπως αυτοί που σκιαγραφείς στο κείμενό σου.
Το δικό σου πρότυπο είναι ο μονιμάς, δεν είναι ο αεροπόρος.  Δικαίωμά σου.  Αλλά μιλάμε για ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ πράματα.  Ο άνθρωπος που ανέφερα, είναι αεροπόρος.
Επειδή βέβαια δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε τους ίδιους ανθρώπους, θα σου αναφέρω ανθρώπους που ίσως γνωρίζεις:
Charles Lindburgh
Chuck Yeager
Amelia Erhardt (αυτή μάλιστα ήταν και γκόμενα)
Jimmy Doolittle
"Red Baron" (Manfred von Richthofen)
Οrville and Wilbur Wright (Wright brothers)
Adolf Galland
Oswald Boelcke
jacqueline Cochran (κι άλλη γκόμενα)
και πολλοί άλλοι, που δε τους θυμάμαι τώρα.

Αυτοί λοιπόν (αν τους ξέρεις), ΗΤΑΝ ΑΕΡΟΠΟΡΟΙ.  Μερικοί, ΗΤΑΝ και φαντάροι. Αλλά αυτό δεν έχει σημασία.  ΟΛΟΙ, ήταν αεροπόροι.

Εδώ λοιπόν μιλάμε για αεροπόρους, όχι για φαντάρους (το νήμα άλλωστε λέγεται "Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα" και όχι "φαντάροι που πετούν"), και αυτό που έγραψα ήταν ότι ο κολλητός μου που είναι λίγο κάπως Αεροπόρος (με κεφαλείο Α) - (όχι ότι βέβαια συγκρίνεται με αυτούς που σου ανέφερα, αλλά προς τα εκεί φέρνει) ΔΕ συνέχισε την καριέρα του (παρ' ότι "μπήκε" στην Ικάρων), γιατί του την έσπασε ο στρατοκαβλισμός του πράματος.

Έρχεσαι λοιπόν τώρα εσύ, και μας λές ότι ο στρατοκαβλισμός είναι απαραίτητος, γιατί χωρίς αυτόν δε γίνεσαι μαχητής.

Λάθος κάνεις.
Πάλι από την Ιστορία, θα σου πω ότι η Μάχη της Αγγλίας κερδήθηκε το 1940 από ΠΟΛΙΤΕΣ αεροπόρους (έφεδρους), όχι από μονιμάδες.
Αντίστοιχα και οι Γερμανοί ιπτάμενοι του 1939-45 ήταν φύτρα που βγήκε από αερολέσχες, όχι από στρατιωτικές σχολές Ικάρων που στρώνουν τα κρεβάτια μόνοι τους.
Τα κατορθώματα, ο ηρωϊσμός, και οι ικανότητες και των δυο πλευρών στους αιθέρες είναι γνωστά, και ο ιπποτισμός που έδειχναν οι αντιμαχόμενοι ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ στους καταριπτόμενους (και συλλαμβανόμενους) αντιπάλους τους είναι επίσης καταγεγραμμένος.  Κάτσε και διάβασε, αν αμφιβάλλεις σε αυτά που λέω.

Δυστυχώς, εσύ είσαι απο αυτούς που αν κάποτε έπεφτε στα χέρια σου ένας ιπτάμενος αντίπαλος θα τον άφηνες χωρίς νερό, "για να του δείξεις εσύ" ποιός είσαι.

Αυτή είναι η διαφορά μεταξύ αεροπόρου και μονιμά, και ναι, ο φίλος μου δεν ήθελε να γίνει μονιμάς στη ζωή του.  Εσύ ήθελες.  Η δικαιολογία σου (προς τον εαυτό σου) είναι "καταννοώ τι σημαινει διαταγη ακομη κι αν αυτη μου φαινεται ανουσια".  Σε καλύπτει (προφανώς) αυτή.  Το φίλο μου (αλλά και μένα) ΔΕΝ τον κάλυπτε.
Υπάρχουν όλων των ειδών άνθρωποι σε αυτό τον κόσμο.

Κατέληξε στο air condition με τις αεροσυνοδούς.  Αν πέταγε Π.Α. πάντως, θα το έκανε καλά.
Σε διαβεβαιώνω.

Επομένως το "πιθανοτατα δεν θα αντεχε ουτε ενα 24ωρο τους σκληρους ρυθμους μιας πολεμικης μοιρας" δεν ισχύει.
 

booklover

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2009
Μηνύματα
26
Like
0
Πόντοι
0
αν το δεις....
η ειρωνεία σου με τιμά, αν σε ικανοποιεί, είμαι στρατόκαυλος!είμαι στρατόκαυλος!είμαι στρατόκαυλος! είμαι στρατόκαυλος!
συμβουλή: μην ασχολείσαι με θέματα και έννοιες που ο νους σου δεν μπορεί να συλλάβει.

Άσε το τι μπορεί να συλλάβει ο δικός μου νους.  Δε το ξέρεις.

Πάντως η ειλικρίνειά σου (και η εμμονή σου σ' αυτήν) σε τιμά.  Τουλάχιστον εσύ ΞΕΡΕΙΣ τι είσαι, και το διατυμπανίζεις!

(Και δε σε ειρωνεύομαι).
 

booklover

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2009
Μηνύματα
26
Like
0
Πόντοι
0
Charles Lindburgh
Chuck Yeager
Amelia Erhardt (αυτή μάλιστα ήταν και γκόμενα)
Jimmy Doolittle
"Red Baron" (Manfred von Richthofen)
Οrville and Wilbur Wright (Wright brothers)
Adolf Galland
Oswald Boelcke
jacqueline Cochran (κι άλλη γκόμενα)

Σε αυτούς που ανέφερα, να προσθέσω και τον Chesley B. "Sully" Sullenberger.
Είναι ο καπετάνιος που κατέβασε το Airbus στον ποταμό Hudson (είδα το video που έδωσε εδώ λίγο νωρίτερα ο Stavros και τον θυμήθηκα) πριν κανένα χρόνο.

Δες και τη φάτσα του.

Προφανώς, και αυτόν τον κατατάσσεις (σε σένα μιλάω, Viper) στους "λεωφορειατζήδες πολυτελείας", που δεν αντέχουν το stress της "διαταγής ανωτέρου".
 

Συνημμένα

  • Sully.jpg
    Sully.jpg
    74,2 KB · Εμφανίσεις: 33

sferdeklos

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2008
Μηνύματα
9.010
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
66
Απιστευτη ψυχραιμια ειχαν οι δυο πιλοτοι, ειδα με προσοχη το παρακατω βιντεακι,

και εχω μια απορια. Υπαρχουν πτηνα που πετανε στα 3000 ποδια (ενα χιλιομετρο περιπου)?
Εψαξα για λιγο στο wikipedia αλλα χωρις επιτυχια. Ελπιζω καποιος να εχει μια σοβαρη και τεκμηριωμενη απαντηση. Παρατηρειστε οτι στην αναπαρασταση δειχνει ενα σμηνος, επομενως τα γερακια αποκλειοντε.
Επισης να πω οτι ο ποταμος Hudson ειναι εμπορικος και γενικοτερα πουσυχναστος ποταμος και ηταν πραγματικα τυχεροι που δε προσεκρουσαν κατα την προσθαλασσωση. Εκτος και αν οι ακτοφυλακη προλαβε και μεσα σε 4 λεπτα "αδειασε" τον ποταμο.
 

ViperMC

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2010
Μηνύματα
384
Κριτικές
9
Like
0
Πόντοι
231
φιλε μου booklover δεν ειχα σκοπο να σου επιτεθω ουτε και θα το κανω . δεν θα μπορουσα αλλωστε να το κανω εγω το νεο μελος των μολις δυο (2) post σε ενα παλιο και εξαιρετικα εμπειρο μελος που εχει συμπληρωσει τον απιστευτο αριθμο των δωδεκα (12!!!) post (οταν μου απαντησες τοσα ειχες) . Ας απαντησω σε μερικα καιρια σημεια.

  • [li]Λυπαμαι, αλλα δεν ειμαι εγω υπευθυνος εαν η αγωγή η τα βιωματα που ειχες στη ζωη σου , σε εκαναν να μισησεις οτιδηποτε φορα στολη . αν δεν περασει με αντιβιωση , δοκιμασε πιο δραστικες λυσεις.[/li]

    [li]Λυπαμαι, αλλα δεν ειμαι εγω υπευθυνος που ετσι απλα και αψηφιστα αποκαλεις "στρατοκαβλίαση" κατι που δεν καταλαβαινεις και ισως δεν καταλαβες καν το νοημα του γραπτου μου. η συνθεση και μονο της λεξης δειχνει αλλο προσανατολισμο...[/li]

    [li]Λυπαμαι, αλλα δεν ειμαι εγω υπευθυνος εαν κατα την διαρκεια της στρατιωτικης σου θητειας ετυχες απαξιωτικης αντιμετωπισης απο ανθρωπους (επαγγελματιες στρατωτικους) που θα ηταν το ιδιο αγενεις ή αξεστοι , οποιο επαγγελμα και να εκαναν . αυτο δεν σημαινει πως ολοι οι στρατιωτικοι ειναι "ανεγκεφαλοι" οπως χαρακτηριστικα εγραψες , ουτε φυσικα οτι ολος ο ανδρικος πληθυσμος της χωρας που εχει υπηρετησει την στρατιωτικη του θητεία διατηρει στο μυαλο του αισθηματα μισους (οπως εσυ) για τους ανθρωπους αυτους και στο προσωπο τους βλέπει μια "εξουσια" που του προκαλει δυσφορια.[/li]

    [li]Λυπαμαι, αλλα δεν ειμαι εγω υπευθυνος που ειδικα στο θεμα της αεροπορικης ιστορίας οι γνωσεις σου μπορει να αρκουν για να  εντυπωσιασεις τις κοπελιτσες της γειτονιας , αλλα δεν αρκουν για κατι περισσοτερο , αφου η ημιμαθεια ειναι πολυ χειροτερη της ολικης αμαθειας . Οι ιστορικες μορφες των Charles Lindburgh, Chuck Yeager, Amelia Erhardt , Jimmy Doolittle, "Red Baron" (Manfred von Richthofen) , Adolf Galland κλπ μάλιστα που ανεφερες ηταν στην πλειοψηφια τους στρατιωτες αεροποροι και (θα εκπλαγεις) ειχαν σκοτωσει αλλους ανθρωπους (στρατιωτες και πολιτες μεταξυ των οποιων και γυναικοπαιδα) αφου τετοιες εντολες και διαταγες ειχαν λαβει. Πιστευεις πως γουσταραν οταν διέλυαν κορμια αντιπάλων τους? πιστευεις πως ηδονιζοταν στη ιδέα πως αφαιρουν μαζικα ζωές? δεν θα το μαθουμε ποτε , αν και η λογικη λεει πως μαλλον οχι. Το εκαναν ομως διοτι ηταν στρατιωτες και μαλιστα πολυ αυστηροι και σκληροι (απο αυτους που απεχθανεσαι) . αυτοι λοιπον οι ιδιοι για τους οποιους δηλωσες την απεχθεια σου. Το οτι ολοι τους συνεχισαν να ειναι στρατιωτες (με δικη τους πρωτοβουλια) ακομη και δεκαετιες μετα τη ληξη Β' ΠΠ, ενω θα μπορουσαν να ασχοληθουν στον πολιτικο τομεα ως χειριστες αερογραμμων , αποδεικνυεει οτι οι ανθρωποι αυτοί ήταν γενημενοι για να δεχονται και να διαβιβαζουν στρατιωτικες διαταγες. Το ταλεντο που τους εδωσε ο θεος στον χειρισμο του αεροπλανου ηταν απλα το μεσο που χρησιμοποιησαν[/li]

    [li]Λυπαμαι, αλλα δεν ειμαι εγω υπευθυνος για την άγνοια η την κακη ενημερωση που ισως ειχες για τους χειριστες της RAF η της Luftwaffe του Β' ΠΠ. Ουτε οι μεν ουτε οι δε ήταν πολιτες! Ποσο μαλλον "εφεδροι" τουλαχιστον με την εννοια του ορου που εχεις στο μυαλο σου (με τις σημερινες εμπειριες) αφου η λέξη "εφεδρος" τοτε μπορει να σημαινε στρατιωτης επι 24ωρου βασεως , επι 8 η 10 συνεχη χρονια ή μεχρι να πεθανεις στη μαχη . Η στρατολογηση και η εκπαιδευση τους μαλιστα προεβλεπε δοκιμασιες πολυ πιο "σπαστικες" απο το στρωσιμο ενος κρεβατιου που ανησυχησε και στεναχωρησε τον "δεν-σηκωνω-μυγα-στο-σπαθι-μου" φιλο σου. Το πως επιλεχθηκαν , για ποσο εκπαιδευτηκαν και υπο ποιο επαγγελματικο καθεστως πετουσαν ειναι στοιχεια που με καμια περιπτωση δεν θα μπορουσαν να συγκριθουν με τα σημερινα δεδομενα , αφου συζητουμε για 70-80 χρονια πριν , διαφορετικα μεσα, άλλες επιχειρησιακες αναγκες κλπ.[/li]

    [li]Λυπαμαι, αλλα δεν ειμαι εγω υπευθυνος εαν δεν μπορεις να κατανοησεις η και να δεχθεις πως ετυμολογικα ο ορος "πολεμικη αεροπορια" σημαινει ένα συνολο στρατιωτων που χρησιμοποιουν το αεροπλανο ως πολεμικο μεσο και θα σπειρουν φωτια και θανατο στον αντιπαλο. καποιοι δεν εξ αυτων (οι οποιοι δεν παυουν να ειναι στρατιωτες) εκπαιδευονται στην ιδιοτητα του "αεροπορου" για να εκτελουν "πολεμικες αποστολες" που σκοπο έχουν την καταστροφη του πιθανου εχθρου , πολλες φορες μαλιστα και την φυσική του εξοντωση. Απο οσο μαλιστα μας ειπες , ο φιλος σου ειχε εισαχθει (με δικη του πρωτοβουλια δεν τον αναγκασε κανεις ουτε τον πηρε με το ζορι) σε αυτη τη σχολη των "ιπταμενων στρατιωτων που ισως αυριο μεθαυριο σκοτωσουν ανθρωπους η σκοτωθουν προσπαθώντας" . Το οτι παραιτηθηκε απο την σχολη σημαινει πως ειχε κανει κακη επιλογη , αρα η ευθυνη ειναι δικη του - οχι του στρατευματος. Αυτο απο μονο του προφανως αποδεικνυει οτι δεν θα μπορουσε να ανταποκριθει υπο περιβαλλον διαταγων οι οποιες ισως περιελαμβαναν σκληρες αποφασεις[/li]

Όπως και να εχει , ειτε αρεσει αυτο ειτε οχι υπαρχει διαφορα μεταξυ ενος χειριστη πολεμικου αεροσκαφους με εναν χειριστη αεροσκαφους αερογραμμων και δεν τιθεται καν θεμα συγκρισης . Οπως βεβαιως δεν μπορει σε καμια περιπτωση να συγκριθει ένας χειριστης αερογραμμων με εναν ερασιτεχνη αεροπορο του σαββατοκυριακου η έναν αεραθλητη για παραδειγμα... Ανομοια μεγεθη , ανομοιες αναγκες και απαιτησεις , εντελως διαφορετικες καταστασεις. Η περιπτωση του κολλητου σου που προανεφερες δεν ειναι ουτε κατακριταια ουτε περιεργη . Κανεις δεν τον κατηγορησε που εκανε αυτη την επιλογη και κανεις δεν θα του ζητησει ευθυνες για ποιο λογο παραιτηθηκε οταν ζοριστηκε ψυχολογικα μεσα στο στρατιωτικο περιβαλλον . Ολοι θα προτιμουσαν να δουλευουν σε πιο ανετο περιβαλλον αυτο ειναι η αληθεια. Μην μπερδευουμε ομως τους ρολους και μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι καθως αλλες οι απαιτησεις της εργασιας του ενος κι αλλες του αλλου. Για παραδειγμα , μπορει πχ να ηθελα να μαθω να παιζω ηλεκτρικη κιθαρα αλλα δεν σημαινει πως επειδη δεν ειχα κλιση στη μουσικη και τελικα παραιτηθηκα της προσπαθειας οτι αυτοι που παιζουν ηλεκτρικη κιθαρα δεν κανουν και τιποτα σπυδαιο. Ποσο μαλλον να κατηγορω αυτους που παιζουν ηλεκτρικη κιθαρα με μειωτικο τροπο επειδη εγω δεν ειχα την υπομονη να ασχοληθω με αυτο. Καταλαβαινεις? Tο να πετας για μια πολεμικη αεροπορια , απεχει ετη φωτος απο την εικονα που παρουσιαζεται στα μμε και τις ταινιες . οπως καθε δουλεια εχει τις δυσκολιες της , εχει κι αυτη τις δικες της απαιτησεις, τις οποιες παρα πολλοι δεν τις αντεχουν και αποφασιζουν να αλλαξουν στη ζωη τους. Σε μια ΠΑ , πετας υπο διαταγες ! οχι πως σε μια εταιρεια αερογραμμων δεν πετας "υπο εντολες" , αλλα τουλαχιστο εκει δεν θα ρισκαρεις να το κανεις υπο συνθηκες που φτανουν τα μηχανηματα και τον ανθρωπινο οργανισμο στα ορια τους , υπο την συναισθηματικη / σωματικη / ψυχολογικη καταπονηση που μια αναγκαζεται να δρα κλπ. Μπορει λοιπον το στρωσιμο κρεβατιου να ακουγεται ηλιθιο , μεχρι ομως η πολεμικη αεροπορια να προσλαβει καμαριερες και γαλλιδες υπηρετριες , θα αποτελει μερος της στρατιωτικης αγωγης ενος πολεμιστη αεροπορου. να εισαι σιγουρος δε πως και ο γερο-Chuck Yeager, και ο Jimmy Doolittle, και ο Richthofen , και ο Galland , οχι μονο κρεβατια στρωσανε για να γινουν πρωτα στρατιωτες , οχι μονο τους κουρεψανε γουλι... αλλα ανεχτηκαν πολλα περισοτερα για να γινουν πολεμιστες αεροποροι. Ολοι μας εχουμε διπλωμα οδηγησης . Μερικοι εργαζονται επαγγελματικά ως οδηγοι taxi, μερικοι άλλοι ως επαγγελματιες φορτηγατζηδες , καποιοι αλλοι οδηγουν τουριστικα πουλμαν , καποιοι τρεχουν σε αγωνες , και καποιοι κερδιζουν πρωταθληματα στην formula 1. Αυτο δεν σημαινει πως οποιος πηρε διπλωμα οδηγησης , διαθετει τις ψυχικες και σωματικες αντοχες να γινει Σουμαχερ. Ακομη πιο ηλιθιο θα ηταν να ισχυριζεται ενας εκ των δισεκατομμυριων οδηγων του κοσμου οτι θα μπορουσε να γινει το ιδιο καλος η και καλυτερος απο τον ιδιο τον Σουμαχερ , οταν ο ιδιος παραιτηθηκε απο την σχολη οδηγων formula 1 , επειδη ο εκπαιδευτης του ειπε να πλυνει το παρμπριζ κι αυτος το πηρε βαρεως!


Είναι ο καπετάνιος που κατέβασε το Airbus στον ποταμό Hudson
"Καπετανιο" , ειχαν τα πειρατικα και οι τρατες του καπτεν Ιγκλο. Τα αεροσκαφη , εχουν "κυβερνητες". Μικρη διαφορα στη λεξη, μεγαλη στην ουσια. Οσο για τον κυβερνητη της φωτογραφιας, κανεις δεν αμφισβητησε το ταλεντο και την επαγγελματικη καταρτιση. Αυτο δεν σημαινει ομως πως ολοι οσοι εχουν ταλεντο στο χειρισμο ενος μηχανηματος , θα μπορουσαν να γινουν και αριστοι στρατιωτες . Αν και ο συγκεκριμενος της φωτογραφιας διετελεσε χρόνια ως στρατιωτης αφου ξεκινησε της καριερα του ως χειριστης μαχητικων , οποτε για να το πω με τους ορους που σου αρεσουν , ναι μετα απο μια καριερα πολεμιστη κι εφοσον οι φυσικες του αντοχες δεν τον βοηθουσαν πια, επελεξε να εργαστει ως "λεωφορειατζής πολυτελείας" για να μην καθεται σπιτι του και βαραει μυγες . Κατα τη διαρκεια μαλιστα της στρατιωτικης του εκπαιδευσης στην ακαδημια της πολεμικης αεροποριας της χωρας του, τον ξυρισαν γουλι και εστρωσε απειρες φορες το κρεβατι του χωρις να χρειαστει να παραπονεθει ή να απαιτησει καμαριερα για το σκοπο αυτο.

γκεγκε?
 

booklover

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2009
Μηνύματα
26
Like
0
Πόντοι
0
φιλε μου booklover δεν ειχα σκοπο να σου επιτεθω...
γκεγκε?

Ούτε και εγώ, αγαπητέ, έχω διάθεση να «σου επιτεθώ».  Προς τι?  Τι έχουμε να μοιράσουμε?  Συζήτηση κάνουμε, και όσοι μας παρακολουθούν, βγάζουν τα συμπεράσματά τους.  Το να αλλάξουμε τις απόψεις εμεις οι δυο ο ένας του άλλου, χλωμό το βλέπω.
Αν και το «γκεγκε» δεν είναι και τόσο φιλικό σαν επιφώνημα. Το παραβλέπω όμως.

Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι το τελευταίο σου post με εξέπληξε ευχάριστα.  Δείχνεις να έχεις ένα επίπεδο ανώτερο από αυτό που αρχικά έδειξες (σύμφωνα τουλάχιστον με τη δική μου αντίληψη), και αυτό είναι καλό.  Να προσθέσω δε επίπεδο ανώτερο από του «μέσου μονιμά» (αν είσαι τέτοιος).

Θα σου απαντήσω και εγώ σε μερικά σημεία του τελευταίου post σου. Όχι ότι αντιδικώ, αλλά για να συνεχιστεί η συζήτηση.

1) Βεβαίως και όποιος κατέχει δίπλωμα δεν είναι Σουμάχερ.  Αν ο μέσος κάτοχος διπλώματος πάει να κάνει αυτά που κάνει ο Σουμάχερ, θα καταλήξει στις μπαριέρες ή στο γκρεμό.

2) Η «στρατιωτική» εκπαίδευση (όπως τη λες), δεν αλλάζει τον άνθρωπο, και από μέσο οδηγό να τον κάνει Σουμάχερ. Τον κάνει υπάκουο, τον κάνει «φαντάρο», αλλά αεροπόρο ΔΕ τον κάνει.  Αεροπόρος δε γίνεσαι, γεννιέσαι.

3) Ο φίλος μου (εξ αφορμής του οποίου ξεκινήσαμε αυτή τη κουβέντα) ΕΙΝΑΙ γεννημένος αεροπόρος, αυτό προσπαθώ να σου πω.

4) Να με συμπαθάς.  Ποτέ μου δε μπόρεσα να καταλάβω γιατί το στρώσιμο του κρεβατιού πρέπει να «αποτελεί μερος της αγωγης ενος πολεμιστη αεροπορου».  Λες ότι ο Richthofen και ο Galland στρώνανε τα κρεβάτια τους.  Να μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω, γιατί εγώ άλλα έχω διαβάσει.  Το Galland μάλιστα (αν θυμάμαι καλά) τον κυνήγαγε διαρκώς «η υπερεσία» γιατί όλο με κάτι ουίσκια και κάτι πουτάνες τον πιάνανε!

5) Προσπαθείς (με αυτά που γράφεις) να μειώσεις την εικόνα του φίλου μου, λέγοντας ότι «ζορίστηκε ψυχολογικά και τα παράτησε».  Δεν έχεις δίκιο.  Δεν είναι αυτή η περίπτωση.  Ο άνθρωπος δεν είπε «Φεύγω από το στρατό και πάω στη μαμά μου», είπε «Δε μπορώ στη ζωή μου να έχω να κάνω με μαλάκες». Αυτό είπε φεύγοντας.

6) Το παράδειγμά σου με την κιθάρα δε το καταλαβαίνω. Ποιος κατηγορεί ποιόν?  Εγώ δεν κατηγόρησα κανέναν ιπτάμενο μάχιμο, ούτε (προφανώς) τη δουλειά που κάνουν. Και μπράβο τους.  Αυτό που είπα, είναι ότι για να κάνει κάποιος τη δουλειά αυτή ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ που απαιτείται να την κάνει (και αναφέρομαι στους ηλίθιους θεσμούς του στρωσίματος του κρεβατιού – όχι τις συνθήκες κινδύνου) πρέπει να είναι «κάπως ιδιαίτερος». Αυτό (μόνο) είπα.  Και το «κάπως ιδιαίτερος» δεν είναι κατ’ ανάγκη μειωτικό. Είναι «κάπως» όμως, πώς να το κάνουμε τώρα!

7) Λες: «Ανομοια μεγεθη , ανομοιες αναγκες και απαιτησεις , εντελως διαφορετικές καταστασεις».  Λάθος φίλε.  Υπάρχει κάτι κοινό:  Η πτήση.  Στα πλαίσια αυτού του κοινού χαρακτηριστικού μιλάμε, δε συγκρίνουμε μήλα με χταπόδια.

Και τέλος, μια που εντόπισες ότι «μισώ κάθε τι που φορά στολή», άρα με κρίνεις προσωπικά (και από ψυχολογική άποψη), σου λέω ότι:
-Δε «μισώ» τίποτα.
-Απεχθάνομαι όμως κάθε λογής «αγελοποίηση», και ο στρατός (με την έννοια που εμείς οι νεοέλληνες έχουμε στο κεφάλι μας γι αυτόν) αυτό ακριβώς κάνει. Μεταβάλλει τους individual ανθρώπους σε αγέλη. (Και μάλιστα μη σκεπτόμενη αγέλη). Αυτό (σα θεσμό) ναι, το απεχθάνομαι. Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου (παιδί), δε συμμετείχα ποτέ σε τέτοιου είδους «ομαδικές» δραστηριότητες (προσκοπισμός, κατασκήνωση, κλπ).  Μόνος μου κατάφερνα πάντα πολύ περισσότερα από όσα κατάφερνε ολόκληρη η αγέλη, και αυτό διατράνωσε τις πεποιθήσεις μου, τις οποίες διατηρώ μέχρι τώρα, και τώρα πια έχω και την ωριμότητα να τις διατυπώνω (και χαίρομαι που την έχεις και εσύ).
-Επομένως δε χρειάζεται να «λυπάσαι» για τίποτα σε σχέση με μένα.  Και επειδή ανέφερες ότι «κατα την διαρκεια της στρατιωτικης μου θητειας ετυχα απαξιωτικης αντιμετωπισης απο ανθρωπους επαγγελματιες στρατωτικους», σε πληροφορώ ότι:
α) Υπηρέτησα στο ΠΝ όπου πέρασα ΑΨΟΓΑ (στην Κρήτη).
β) Θεωρώ ότι φεύγοντας έχω αφήσει πίσω μου κάποιο έργο.
γ) Αν μου έλεγαν «ξαναέλα για μετεκπαίδευση ένα μήνα» θα πήγαινα τρέχοντας. Σε σύγκριση με αυτά που κάνω τώρα, «ο στρατός» ήταν διακοπές.
δ) Με το διοικητή μου (πλοίαρχος αυτός – ναύτης πτυχίου Γ εγώ) μου γίναμε φίλοι. Κάναμε εκδρομές, πηγαίναμε σε ταβέρνες, και συνεχίσαμε να βλεπόμαστε και αφού απολύθηκα (και αυτός ήρθε με μετάθεση στην Αθήνα). Αυτά, χωρίς να έχω «μέσον» (κανείς δηλαδή δε του τηλεφώνησε να του πει «πρόσεχε το παιδί»). Απλά ξέρω να προσαρμόζομαι σε όλες τις καταστάσεις, και κατ’ επέκταση να διαλέγω ποιες καταστάσεις προτιμώ να με περιβάλλουν και ποιες όχι.
ε) Στο ΠΝ γνώρισα (μιλάω και για τα πιλάφια, και για τους της ΣΣΔ, αλλά ΚΑΙ για τους στρατεύσιμους) κάθε καρυδιάς καρύδι. Έχεις δίκιο που λες ότι δεν είναι όλοι ίδιοι.  Αυτό που προσθέτω εγώ είναι ότι το σύστημα τους αφομοιώνει και τους εξισώνει.  Αυτό είναι που δε μου αρέσει.  Και αν είναι για ένα μικρό διάστημα (θητεία), πάει στο διάολο, θα περάσει. Δες το σαν εμπειρία.  Αλλά αν είναι για μια ολόκληρη ζωή?  Παραείναι.

8) Δεν αισθάνομαι λοιπόν κανένα «αίσθημα μίσους» για τους ανθρώπους αυτούς (όπως λες), αλλά ναι, εκφράζουν μια εξουσία.  Και όσο πιο ανεγκέφαλοι είναι, τόσο με μεγαλύτερη έμφαση την ασκούν.  Το πόσοι είναι ανεγκέφαλοι και πόσοι είναι το αντίθετο (και σε τι βαθμό ο καθένας), είναι σχετικό με το γενικό δείκτη ανεγκεφαλότητας του πληθιυσμού.  Ανάλογα είναι τα πράματα, δεν αποτελεί ούτε η Πολεμική, ούτε η Πολιτκή Αεροπορία, ούτε το ΠΝ ιδιαίτερη δεξαμενή ανθρώπων που διαλέγονται με κάποια ΑΛΛΑ κριτήρια από το μέσο άνθρωπο.

Κλείνω λέγοντας σου ότι στην φράση σου:
«για τους χειριστες της RAF η της Lyftwaffe . Λυπαμαι... αλλά ξερεις ουτε οι μεν ουτε οι δε ήταν πολιτες. Η στρατολογηση και η εκπαιδευση τους μαλιστα προεβλεπε δοκιμασιες πολυ πιο "σπαστικες" απο το στρωσιμο ενος κρεβατιου που ανησυχησε τον φιλο της ιστοριας. Το πως επιλεγηκαν , για ποσο εκπαιδευτηκαν και υπο ποιο επαγγελματικο καθεστως πετουσαν ειναι στοιχεια που με καμια περιπτωση δεν θα μπορουσαν να συγκριθουν με το σημερα αφου συζητουμε για 70-80 χρονια πριν , άλλα μεσα, άλλες επιχειρησιακες αναγκες κλπ.» κάνεις λάθος.
Υπήρχαν περιπτώσεις που πληρώματα έβγαιναν στη μάχη με 10 (δέκα) ώρες solo εκπαιδευτικής πτήσης ΜΟΝΟ. (Ιδίως οι Γερμανοί - και βεβαίως και οι Γιαπωνέζοι). Δεν είχαν ούτε καύσιμα, ούτε αεροπλάνα για να τους εκπαιδεύσουν παραπάνω.  Αν θέλεις, να σου βρω τα σχετικά ιστορικά αποσπάσματα.  Δεν είμαι παντογνώστης, αλλά ΑΥΤΗ την ιστορία την ξέρω καλά, γιατί μ’ αρέσει και διαβάζω. ΠΟΛΙΤΕΣ ήταν (πριν τους πάρουν στις αεροπορίες) ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ από τους ήρωες του ΒΠΠ.
(Και πολίτες ξανάγιναν – όσοι επέζησαν - μετά τη λήξη της σύγκρουσης).

Δυστυχώς Viper,  δείχνεις μια ΕΝΤΟΝΗ στρατοκαβλίαση. Συνδυασμένη με κάποια διαλογιστική (είναι αλήθεια αυτό), αλλά ΕΝΤΟΝΗ.

Η εμμονή σου στο «πρώτα στρατιώτης» και στο ξύρισμα γουλί μου φέρνει σε κάτι από Ράμπο.
 

ViperMC

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2010
Μηνύματα
384
Κριτικές
9
Like
0
Πόντοι
231
Τεσπα, θα μιλαε με τισ ωρες και με σελιδες επι σελιδων χωρις να καταληγουμε καπου. να απαντησω μονο στο ακολουθο:

ΠΟΛΙΤΕΣ ήταν (πριν τους πάρουν στις αεροπορίες) ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ από τους ήρωες του ΒΠΠ. Και πολίτες ξανάγιναν – όσοι επέζησαν - μετά τη λήξη της σύγκρουσης).
E οχι δα . οποιος πετα με τα χρωματα πολεμικης αεροποριας , ειναι στρατιωτης. και βεβαια θα ηταν "πολιτες" πριν την στρατολογηση τους αφου ηταν 16 ετων παιδια!!! τι περιμενες, να γεννηθουν στρατιωτες? αφου ομως φορεσαν τη στολη, αφου εγιναν στρατιωτες που ακολουθουσαν στρατιωτικεσ διαταγεσ, αφου σκοτωσαν κοσμο στα πλαισια των καθηκοντων τους και κατοπιν εντολων που ελαβαν , δεν νομιζω προσωπικοτητες οπως ο yeager, o hartman, o galand κλπ να εγιναν πολιτες μετα τον πολεμο. ε? μηπως δεν μπορουσαν? μηπως δεν ειχαν την ευκαιρια? μηπως με τη φημη και τις δαφνες που ηδη ειχαν δεν θα ειχαν εξασφαλισμενο το ψωμι τους με μια πολιτικη εργασια? κι ομως, συνεχισαν με δικη τους θεληση να φορουν τη στολη, ακομη και 30 και 35 χρονια μετα τη ληξη του πολεμου. ξερεις, ακομη και η εποχη του Β'ΠΠ δεν ειχε τον ρομαντισμο που ειχε ο Α' ΠΠ οπου ο "ιπποτης" αεροπορος ηταν συνηθως ενας ζαμπλουτοσ κομης η πριγκιπας ο οποιος ειχε δικο του αγορασμενο αεροπλανο. Ναι ο Α' ΠΠ ειναι μια αλλη εποχη. Οι αεροποριες του Β' ΠΠ ηταν πληρως στρατικοποιημενες και ολοι οι αεροποροι ηταν στρατιωτες που εαν η οταν χρειαζοταν αφαιρουσαν ζωες και δεν μπορουσαν να πουν "δεν θελω" η "δεν μ αρεσει και φευγω κι αντε γεια"! ηταν στρατιωτες! ισως οχι τοσο απολυτα στρατιωτεσς οπως σημερα, αλλα ηταν στρατιωτες. το θεμα ειναι πως και στον Β ΠΠ και στα χρονια που ακολουθησαν ως σημερα , ο χειριστης πολεμικου αεροσκαφους , πρεπει απαραιτητα να ειναι στρατιωτης. πρωτα στρατιωτης και μετα αεροπορος. σε διαφορετικη περιπτωση (εαν αυτο ηταν λαθος) τοτε στα 70 χρονια που μεσολαβησαν , το συστημα θα ειχα διαπιστωσει το λαθος και την παραλειψη και θα ειχε κανει ολους πολιτες η θα ειχε δωσει φραντσαιζιν τις πολεμικες αεροποριες σε ιδιωτικες εταιρειες - αλλα δεν το εκανε. Και δεν το εκανε για ενα και μονο λογο. διοτι καλως η κακως, αυτος που πετα με πολεμικο, π-ρ-ε-π-ε-ι να μπορει να ακολουθει διαταγες με κλειστα ματια! να ειναι ρομποτ αν χρειαστει. κι αυτο για να το πετυχει κανεις, πρεπει πρωτα να "υποχρεωθει" σε απλες διαδικασιες οπως πχ στρωσιμο κρεβατιου κι επειτα να συνεχισει σε πιο δυσκολα και συνθετα οπως πχ βομβαρδισμος και θανατωση ανθρωπων


αυτα και χαρηκα για τον επικοδομητικο διαλογο
 

madk4speed

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2006
Μηνύματα
2.785
Κριτικές
5
Like
1
Πόντοι
16
Μονο ενας καθυστερημενος μπορει να δεχεται διαταγες και τις εκτελει χωρις να σκεφτεται τι του λενε να κανει.
Αυτο μπορει να το κανει και ενα μηχανημα. Αυτα γενικα περι ΕΔ...
Στις ΕΔ το ζητουμενο ειναι να φαινονται ολα ωραια, και ας μην ειναι στην πραγματικοτητα. Υπηρετησα στην ΠΦ, αλλα δεν βγαινω να το διαφημιζω κιολας. Θα προτιμουσα αντι να φαω 12 μηνες "ανοχης" του καθε μαλακα να δουλευα οπως εκανα και πριν την θητεια μου. Τσουρεκια μας τα εχετε κανει με την στρατοκαυλιαση...
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Τεσπα, θα μιλαε με τισ ωρες και με σελιδες επι σελιδων χωρις να καταληγουμε καπου. να απαντησω μονο στο ακολουθο:
E οχι δα . οποιος πετα με τα χρωματα πολεμικης αεροποριας , ειναι στρατιωτης. και βεβαια θα ηταν "πολιτες" πριν την στρατολογηση τους αφου ηταν 16 ετων παιδια!!! τι περιμενες, να γεννηθουν στρατιωτες? αφου ομως φορεσαν τη στολη, αφου εγιναν στρατιωτες που ακολουθουσαν στρατιωτικεσ διαταγεσ, αφου σκοτωσαν κοσμο στα πλαισια των καθηκοντων τους και κατοπιν εντολων που ελαβαν , δεν νομιζω προσωπικοτητες οπως ο yeager, o hartman, o galand κλπ να εγιναν πολιτες μετα τον πολεμο. ε? μηπως δεν μπορουσαν? μηπως δεν ειχαν την ευκαιρια? μηπως με τη φημη και τις δαφνες που ηδη ειχαν δεν θα ειχαν εξασφαλισμενο το ψωμι τους με μια πολιτικη εργασια? κι ομως, συνεχισαν με δικη τους θεληση να φορουν τη στολη, ακομη και 30 και 35 χρονια μετα τη ληξη του πολεμου. ξερεις, ακομη και η εποχη του Β'ΠΠ δεν ειχε τον ρομαντισμο που ειχε ο Α' ΠΠ οπου ο "ιπποτης" αεροπορος ηταν συνηθως ενας ζαμπλουτοσ κομης η πριγκιπας ο οποιος ειχε δικο του αγορασμενο αεροπλανο. Ναι ο Α' ΠΠ ειναι μια αλλη εποχη. Οι αεροποριες του Β' ΠΠ ηταν πληρως στρατικοποιημενες και ολοι οι αεροποροι ηταν στρατιωτες που εαν η οταν χρειαζοταν αφαιρουσαν ζωες και δεν μπορουσαν να πουν "δεν θελω" η "δεν μ αρεσει και φευγω κι αντε γεια"! ηταν στρατιωτες! ισως οχι τοσο απολυτα στρατιωτεσς οπως σημερα, αλλα ηταν στρατιωτες. το θεμα ειναι πως και στον Β ΠΠ και στα χρονια που ακολουθησαν ως σημερα , ο χειριστης πολεμικου αεροσκαφους , πρεπει απαραιτητα να ειναι στρατιωτης. πρωτα στρατιωτης και μετα αεροπορος. σε διαφορετικη περιπτωση (εαν αυτο ηταν λαθος) τοτε στα 70 χρονια που μεσολαβησαν , το συστημα θα ειχα διαπιστωσει το λαθος και την παραλειψη και θα ειχε κανει ολους πολιτες η θα ειχε δωσει φραντσαιζιν τις πολεμικες αεροποριες σε ιδιωτικες εταιρειες - αλλα δεν το εκανε. Και δεν το εκανε για ενα και μονο λογο. διοτι καλως η κακως, αυτος που πετα με πολεμικο, π-ρ-ε-π-ε-ι να μπορει να ακολουθει διαταγες με κλειστα ματια! να ειναι ρομποτ αν χρειαστει. κι αυτο για να το πετυχει κανεις, πρεπει πρωτα να "υποχρεωθει" σε απλες διαδικασιες οπως πχ στρωσιμο κρεβατιου κι επειτα να συνεχισει σε πιο δυσκολα και συνθετα οπως πχ βομβαρδισμος και θανατωση ανθρωπων


αυτα και χαρηκα για τον επικοδομητικο διαλογο

Αυτό που (νομίζω) εννοεί ο booklover είναι ότι μεγάλος αριθμός πιλότων της RAF διακρίθηκαν στον αέρα παρόλο που δεν είχαν περάσει από την κλασσική εκπαίδευση και δεν είχαν στρατικοποιηθεί.
Είναι δε ιδιαίτερα ενδιαφέρον το γεγονός ότι πολλούς από αυτούς τους άσσους τους είχε πρώτα αποκλείσει η ίδια η RAF:

www.icons.org.uk/theicons/collection/spitfire/features/raf-fighter-pilots]RAF FIGHTER PILOTS[/url]
Second world war fighter pilots achieved celebrity status for their breathtaking skill and heroics. Probably the most famous was Douglas Bader, who lost both legs in an aircraft accident long before the war even began, but remarkably rejoined the Royal Air Force in 1939 and led 242 Squadron in the Battle of Britain.

But the pilots recruited to fight were not always the crème de la crème in the eyes of the Air Force. Many had been rejected by the RAF before the war started and were called upon only after the outbreak of hostilities with the Nazis. One such pilot was “Johnnie” Johnson.

James Edgar Johnson was born in 1916 and, despite his university education, was rejected by the Auxiliary Air Force (AAF) in 1937 and instead became a civil engineer. As with many war heroes, Johnson got a second chance to prove his worth when war broke out across Europe.

He was immediately posted to Cheshire where he received training on the Supermarine Spitfire. By 1943 he had climbed the ranks to wing commander and was given command of 610 Squadron.



Επίσης ένα χαρακτηριστικό της στατοκαυλίασης είναι η εξιδανίκευση του επαγγελματία στρατιωτικού. Πολλοί όμως ξεχνάνε ότι για να πετάξει ένα αεροπλάνο και κυρίως για να διεξαχθεί ένας πόλεμος με επιτυχία χρειάζονται και πολλοί άλλοι (κατώτεροι θνητοί κατά μία λογική) που όμως τελικά έχουν εξίσου σημαντικό ρόλο.
Τα λέει και η ίδια η επίσημη ιστορία της RAF:

The RAF had started the Second World War with 2,600 aircraft and 173,958 officers and
airmen. By May 1945, its numbers had grown to 9,200 aircraft and 1,079,835 RAF,
Dominion and Allied officers and airmen, of who 193,313 were aircrew. Women, too,
played their part; in 1943 the Women's Auxiliary Air Force reached its peak strength of 181,909
(all ranks) in over 8 trades. The vast expansion was only part of the achievement; the other is that
the highest technical and professional standards were consistently maintained both in the air and
on the ground. Trenchard had laid down those standards in the 1920s - the foundation of an air
force should be flying and engineering
- and they were not lowered even under the pressures of
wartime needs. Pride of place amongst the training schemes must be given to the Empire Air
Training Scheme (EATS), later called the British Commonwealth Air Training Plan, which
operated from May 1940 to March 1945. The Plan was implemented primarily in Canada, where
there were over 300 training schools, but also in Australia, New Zealand, South Africa, Rhodesia
(now called Zimbabwe) and the United Kingdom itself. In all, nearly 300,000 pilots and other
aircrew were trained. Over 14,000 British aircrew also received their training in the USA.



Χαρακτηριστικό είναι ότι η βάση της RAF θεωρείται η πτητική ικανότητα και η τεχνική αρτιότητα.
Και όχι το στρώσιμο των κρεββατιών........
 

hardWired_

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2009
Μηνύματα
11
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
0
Σε τι συχνότητες εκπέμπει η πολεμική αεροπορία;
 

ViperMC

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Μαρ 2010
Μηνύματα
384
Κριτικές
9
Like
0
Πόντοι
231
Είναι δε ιδιαίτερα ενδιαφέρον το γεγονός ότι πολλούς από αυτούς τους άσσους τους είχε πρώτα αποκλείσει η ίδια η RAF
Ναι! Σωστά... εδώ έχεις δίκιο και ειναι ιστορικα καταγεγραμμένο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom