You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα
- Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 176K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
casteliano
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 115
- Κριτικές
- 22
- Like
- 0
- Πόντοι
- 11
φιλε παθ..τα καντεμιασαμε τα F16 block50...αν και ενα μονον μειζων ατυχημα σε 11 χρονια χρησης..δεν ειναι πολλυ
γαματα, τουλαχιστον εκτιναχθηκε το παλικαρι και ειναι οκ
PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
...όταν λέω πριν οτι μιλάμε σαν τους παππούδες στη "Βουλή της πλατείας", και βγάζουμε συμπεράσματα αυθαίρετα, προφανώς stavros51 δεν με διαβάζεις.
stavros51, έχεις μετρήσει πόσες αυθαίρετες υποθέσεις έχεις κάνει?
Αν λες και το φλυτζάνι, εντάξει να το δεχτώ. Αυθαίρετες υποθέσεις από χιλιάδες μίλια μακρυά και χωρίς να έχουμε γνώση και άποψη και να χωρίς να μετέχουμε ως ειδικοί στην ομάδα διερεύνησης, εμένα για "Βουλή της πλατείας" μου κάνει.
Ένα αεροπλάνο δεν πέφτει μόνο από ένα χτύπημα κεραυνού (αν συνέβαινε έτσι, κάθε μέρα θα πέφτανε καμιά 100αριά) κι ένας κεραυνός δεν προκαλεί βλάβες αποκλειστικά και μόνο στο μετεωρολογικό ραντάρ (εκμεταλεύομαι το "...αχρηστεύτηκε το radar, αλλη βλάβη δεν παθαίνει το αεροπλάνο από τον κεραυνό..." που έγραψες). Ένας κεραυνός, μπορεί να προκαλέσει οτιδήποτε, από το να ξύσει την μπογιά και στην ουσία να του κλάσει μια μάντρα, μέχρι να κάψει ότι λειτουργεί με ηλεκτρικό ρεύμα κι αντε μετά να δουλέψουν τα συστήματα - τα πάντα παίζουν και δεν είναι τόοοοσο απλό το θέμα. Όσο για το "...ακόμα κι αν χαθεί η ένδειξη, το αν πας με 550, 600, ή 650 km/h δεν έχει σημασία..." δεν μας εξήγησες βέβαια πως θα κρίνεις με τι ταχύτητα κινείσαι, ποια η θέση σου στον ορίζοντα, αν ανεβαίνεις ή αν στουκάρεις προς το έδαφος - στοιχεία που διαβάζεις στα όργανα με data που παρέχουν οι pitot! Τέλος, και σχετικά με το "...δε χάνεται αεροπλάνο επειδή βούλωσε ο σωλήνας..." θα μπορούσα ίσως να συμφωνήσω, διότι τα ατυχήματα γίνονται με μια αλληλουχία ελλείψεων / παραβάσεων / βλαβών και όχι με μία μόνο. Κατά τη νύχτα όμως, που οι pitot είναι τα όργανα συλλογής στοιχείων και επαφής του πληρώματος με τον έξω κόσμο - άρα τα αυτιά και τα μάτια των χειριστών - κάθε πιθανή βλάβη σε pitot, είναι κρίσιμη κι αν δεν διορθωθεί ή αναπληρωθεί η λειτουργία τους από άλλα υγιή όργανα, τότε τα πράγματα σφίγγουν. Το GPS όπως είπες, μπορεί να δίνει εναλλακτικές ενδείξεις ταχύτητας, αλλά δεν παρέχει πληροφορίες ADI ένδειξης θέσεως ως προς τον ορίζοντα, κλίσης, ανόδου καθόδου κλπ οπότε δεν νομίζω πως θα έχει μεγάλη σημασία να γνωρίζει κάποιος την ταχύτητα ή τις γεωγραφικές του συντεταγμένες (data από GPS) τη στιγμή που πετά ανάποδα ή κατακόρυφα και σε τροχιά σύγκρουσης...
stavros51, έχεις μετρήσει πόσες αυθαίρετες υποθέσεις έχεις κάνει?
- [li]πήγε για ύπνο ο παλιός, το αεροπλάνο το πέταγαν οι δυο νέοι.[/li]
[li]πήραν οι νέοι μόνοι τους τη λάθος απόφαση να μπουν μέσα στην καταιγίδα[/li]
[li]μάλλον έφαγαν κεραυνό και αχρηστεύτηκε το radar[/li]
Αν λες και το φλυτζάνι, εντάξει να το δεχτώ. Αυθαίρετες υποθέσεις από χιλιάδες μίλια μακρυά και χωρίς να έχουμε γνώση και άποψη και να χωρίς να μετέχουμε ως ειδικοί στην ομάδα διερεύνησης, εμένα για "Βουλή της πλατείας" μου κάνει.
Ένα αεροπλάνο δεν πέφτει μόνο από ένα χτύπημα κεραυνού (αν συνέβαινε έτσι, κάθε μέρα θα πέφτανε καμιά 100αριά) κι ένας κεραυνός δεν προκαλεί βλάβες αποκλειστικά και μόνο στο μετεωρολογικό ραντάρ (εκμεταλεύομαι το "...αχρηστεύτηκε το radar, αλλη βλάβη δεν παθαίνει το αεροπλάνο από τον κεραυνό..." που έγραψες). Ένας κεραυνός, μπορεί να προκαλέσει οτιδήποτε, από το να ξύσει την μπογιά και στην ουσία να του κλάσει μια μάντρα, μέχρι να κάψει ότι λειτουργεί με ηλεκτρικό ρεύμα κι αντε μετά να δουλέψουν τα συστήματα - τα πάντα παίζουν και δεν είναι τόοοοσο απλό το θέμα. Όσο για το "...ακόμα κι αν χαθεί η ένδειξη, το αν πας με 550, 600, ή 650 km/h δεν έχει σημασία..." δεν μας εξήγησες βέβαια πως θα κρίνεις με τι ταχύτητα κινείσαι, ποια η θέση σου στον ορίζοντα, αν ανεβαίνεις ή αν στουκάρεις προς το έδαφος - στοιχεία που διαβάζεις στα όργανα με data που παρέχουν οι pitot! Τέλος, και σχετικά με το "...δε χάνεται αεροπλάνο επειδή βούλωσε ο σωλήνας..." θα μπορούσα ίσως να συμφωνήσω, διότι τα ατυχήματα γίνονται με μια αλληλουχία ελλείψεων / παραβάσεων / βλαβών και όχι με μία μόνο. Κατά τη νύχτα όμως, που οι pitot είναι τα όργανα συλλογής στοιχείων και επαφής του πληρώματος με τον έξω κόσμο - άρα τα αυτιά και τα μάτια των χειριστών - κάθε πιθανή βλάβη σε pitot, είναι κρίσιμη κι αν δεν διορθωθεί ή αναπληρωθεί η λειτουργία τους από άλλα υγιή όργανα, τότε τα πράγματα σφίγγουν. Το GPS όπως είπες, μπορεί να δίνει εναλλακτικές ενδείξεις ταχύτητας, αλλά δεν παρέχει πληροφορίες ADI ένδειξης θέσεως ως προς τον ορίζοντα, κλίσης, ανόδου καθόδου κλπ οπότε δεν νομίζω πως θα έχει μεγάλη σημασία να γνωρίζει κάποιος την ταχύτητα ή τις γεωγραφικές του συντεταγμένες (data από GPS) τη στιγμή που πετά ανάποδα ή κατακόρυφα και σε τροχιά σύγκρουσης...
...όταν λέω πριν οτι μιλάμε σαν τους παππούδες στη "Βουλή της πλατείας", και βγάζουμε συμπεράσματα αυθαίρετα, προφανώς stavros51 δεν με διαβάζεις.
stavros51, έχεις μετρήσει πόσες αυθαίρετες υποθέσεις έχεις κάνει?
- [li]πήγε για ύπνο ο παλιός, το αεροπλάνο το πέταγαν οι δυο νέοι.[/li]
[li]πήραν οι νέοι μόνοι τους τη λάθος απόφαση να μπουν μέσα στην καταιγίδα[/li]
[li]μάλλον έφαγαν κεραυνό και αχρηστεύτηκε το radar[/li]
Αν λες και το φλυτζάνι, εντάξει να το δεχτώ. Αυθαίρετες υποθέσεις από χιλιάδες μίλια μακρυά και χωρίς να έχουμε γνώση και άποψη και να χωρίς να μετέχουμε ως ειδικοί στην ομάδα διερεύνησης, εμένα για "Βουλή της πλατείας" μου κάνει.
Path,
Να συμφωνήσω για τη Βουλή της πλατείας, και για τα μίλια μακρυά. Άντε να συμφωνήσω και για το "αυθαίρετες υποθέσεις".
Και σ' αυτά έχω αντίλογο όμως, ή μάλλον δικαιολογίες. Θα στις γράψω εδώ πιο κάτω.
Για το φλυτζάνι, επίτρεψέ μου να μη συμφωνήσω.
Και τέλος, θα σχολιάσω (και εγώ) αυτά που γράφεις εσύ, να δεις τι εύκολο είναι...
1) Βεβαίως και είμαστε η Βουλή της πλατείας. Αυτό είμαστε. Περνάμε την ώρα μας ευχάριστα, πετάει ο καθένας τη μαλακία του, και έχουμε αντικαταστήσει αυτό που οι παλιότεροι κάνανε "στο καφενείο" με αυτό που γίνεται τώρα εδώ. Που βρίσκεις το μεμπτόν? Είπε κανείς ότι από το thread "Πολεμική Αεροπορία - Αεροπλάνα" του website bourdela.tv θα βγει επίσημο πόρισμα για τη συντριβή της AF447? Ειλικρινά, δε καταλαβαίνω τι σε χαλάει σε όλη αυτή τη διαδικασία, γιατί κάτι σε χαλάει, είναι προφανές αυτό.
2) Αυθαίρετες υποθέσεις. Εγώ. Μάλιστα. Από μια άποψη, βεβαίως είναι αυθαίρετες. Να στο προχωρήσω κι άλλο? Φυτρώνω εκεί που δε με σπέρνουν. Τι δουλειά έχω εγώ, ένας moderator πορνοsite (έστω, χρήστης), να κάθομαι να αναλύω τι έγινε με το αεροπλάνο? Δε το ανέχεσαι ε? Δεν πειράζει. Διάβασε την απο πάνω παράγραφο, αν την καταλάβεις, θα πάρεις και την απάντηση που σου εξηγεί γιατί το κάνω.
3) Αλλά εν πάσει περιπτώσει, η αυθαιρεσία έχει μέτρο. Και το δικό μου μέτρο στο έδωσα, γιατί σου έδωσα δυο από τις πηγές μου, οπότε (αν καθόσουν να διαβάσεις) θα έβλεπες "πόσο" είναι το κομμάτι της αυθαιρεσίας μου και πόσο είναι τα γεγονότα για το συγκεκριμένο περιστατικό. Και τα γεγονότα (όπως τα είδες - ΑΝ τα είδες) δεν αμφισβητούνται, γιατί είναι καταγεγραμμένα.
4) Δεν ανάφερα μόνο websites, ανάφερα και συζητήσεις. Ξέρεις, όπως καθόμαστε εδώ και αμπελοφιλοσοφούμε, ίσως μερικοί το κάνουν και αλλού. Και δεν αναφέρομαι σε άλλα websites, αναφέρομαι σε real face to face συζητήσεις. Οι συνθήκες είναι τέτοιες που δεν μπορώ (και κανένας μας) να εμπλέξει τις μεν με τις δε συζητήσεις. Εννοώ ότι δεν μπορώ να επικαλεστώ εδώ (με αναφορές) το τι είπε και ποιος το είπε, ούτε το αντίστροφο. Αν όμως έχω συμμετάσχει σε τέτοιες συζητήσεις (τρώγοντας 4,5,10 ώρες συνολικά) "κάτι" μου έχει μείνει από αυτές, και αυτό το κάτι το συνοψίζω μεταφέροντας το εδώ. Έχω τη δυνατότητα να το κάνω, ξέρεις, και από πλευράς χρόνου, και από πλευράς γνώσεων, και μια που δε συμμετέχω σε συζητήσεις για τον Άρη, τον ΠΑΟ, την ΑΕΚ, το θρύλο, και ένα σωρό άλλες τέτοιες. Και αυτό το χαρακτηρίζεις "αυθαιρεσία". Μάλλον δεν ξέρεις την έννοια της λέξης.
Αν οι "πηγές" μου ήταν μόνο websites, θα ήταν εύκολο (και θα το 'κανα) να σου παραθέσω τα links (όπως και το 'κανα). Αλλά όταν ΔΕΝ είναι, και είναι άνθρωποι, τι να σου παραθέσω, κάτι σαν "ο Stephen Wilson, καπετάνιος της U.S.Airways είπε αυτό"? Έχει νόημα?
5) Να σου πω τι εγώ πιστεύω Pathfinder, ως προς το λόγο που μου την πέφτεις εδώ γι' αυτά που έγραψα: ΟΤΙ κι' αν έγραφα, ΑΠΟ ΟΠΟΥ και αν προερχόντουσαν, θα μου την έπεφτες. Ο λόγος που το κάνεις δεν είναι τεχνικός (διαφωνία ως προς την ουσία των γραφέντων), είναι ψυχολογικός. Αισθάνεσαι καλά, όταν την πέφτεις σε κάποιον. Δεν έχει σημασία γιατί του την πέφτεις, μπορεί ο άνθρωπος να θέλει να σε κεράσει μέλι, εσύ θα ευχαριστηθείς όταν του την πέσεις (και του κολλήσεις και επίθετα). Δεν είμαι ψυχολόγος, οπότε δε μπορώ να σου πω την αιτία αυτής της συμπεριφοράς. Αλλά σκέψου το, αυτό δε κάνεις?
6) Για το ότι είμαστε "μίλια μακρυά": Η μεταφορά πληροφοριών, φίλε, έχει υποστεί εκκρηκτικές μεταβολές (ως προς την ποσότητα και την ταχύτητα) τα τελευταία 20-25 χρόνια. Αυτό επιτρέπει σε πάρα πολλούς ανθρώπους να συμμετέχουν (αν τους ενδιαφέρει) σε άπειρα πράματα, σε μεγάλο βάθος γνώσης, ταχύτατα, και να δίνουν και feedback. Σκέψου την απώλεια του Τιτανικού (περισσότερες ζωές) και πόσον καιρό έκαναν "οι αρχές" να αποκομίσουν συμπεράσματα. Στην AF447 τη στιγμή που ο κεραυνός τη χτύπησε, το αρχηγείο service της Air France στο Παρίσι είχε την πληροφορία. Δεν έχουν και τόση σημασία δηλαδή πια τα μίλια, και το λες μάλλον για να υποτιμήσεις αυτά που έγραψα.
7) Τέλος (και να κλείσω το θέμα εδώ), ΟΥΤΕ αυτά που έγραψα για τους pitot σου άρεσαν. Θα μπορούσα (ξέρεις) να σου παραθέσω και άλλα links, όπου θα έβλεπες γιατί τα πράματα δεν είναι όπως τα σκιαγραφείς (τουλάχιστον για τα αεροπλάνα μεγέθους Α330). Αλλά επειδή συμπεραίνω ότι και τα links που βάζω δε τα διαβάζεις, το αφήνω κι αυτό. Είναι πολύ εξειδικευμένα θέματα, και σίγουρα δεν ενδιαφέρουν την πλειοψηφία μας εδώ.
Γράφε ότι θέλεις, αλλά σε παρακαλώ χαρακτηρισμούς για μένα (και για κανέναν άλλο) να μη χρησιμοποιείς. Δε με ενοχλεί ο χαρακτηρισμός ο ίδιος (με έχουν πει και χειρότερα, μαλάκα, αδερφή, κλπ), με ενοχλεί που ξεπέφτει η συζήτηση. Γράφε λοιπόν την άποψή σου (θα τη διαβάσουμε), και άσε το "πέσιμο" προς τους άλλους. Δε σε αναδεικνύει.
Υ.Γ:
Όταν με καλέσει η Γαλλική κυβέρνηση ως πραγματογνόμωνα για τη διερεύνηση των αιτίων του ατυχήματος, θα εισηγηθώ να σε πάρω μαζί μου. Έστω και σαν παρατηρητή μόνο (δε θα μιλάς). Θα σου αρέσει.
ευτηχως που σωθηκε το παλικαρι σωστα φιλε μου,η μεγαλυτερη επενδυση της αεροποριας μας οι πιλοτοι της ειναι αλλωστεγαματα, τουλαχιστον εκτιναχθηκε το παλικαρι και ειναι οκ
PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Ναι ρε stavros51... πράγματι! Μπορεί να φταίει οτι έχω να γαμήσω από προχθές και αρχίζω να βγάζω νεύρα γιατί εδώ και 48 ώρες μου λείπει το μουνί. Δίκιο έχεις. Και πάλι καλά να λέμε που δεν είχα να γαμήσω από την προηγούμενη εβδομάδα οπότε θα έγραφα περισσότερα. Φαντάζεσαι? Κι επειδή ΤΩΡΑ πρόσεξα οτι είσαι "Global Moderator" σου υπόσχομαι να μην σε ξαναδιορθώσω, ότι κι αν πεις, όσο παράλογο ή λάθος κι αν το θεωρώ, διότι ως γνωστόν το να τσιγκλάει κανείς έναν Global Moderator, δεν κάνει καλό στην "καριέρα" μέσα στο φόρουμ.ΟΤΙ κι' αν έγραφα, ΑΠΟ ΟΠΟΥ και αν προερχόντουσαν, θα μου την έπεφτες. Ο λόγος που το κάνεις δεν είναι τεχνικός (διαφωνία ως προς την ουσία των γραφέντων), είναι ψυχολογικός. Αισθάνεσαι καλά, όταν την πέφτεις σε κάποιον. Δεν έχει σημασία γιατί του την πέφτεις, μπορεί ο άνθρωπος να θέλει να σε κεράσει μέλι, εσύ θα ευχαριστηθείς όταν του την πέσεις (και του κολλήσεις και επίθετα). Δεν είμαι ψυχολόγος, οπότε δε μπορώ να σου πω την αιτία αυτής της συμπεριφοράς. Αλλά σκέψου το, αυτό δε κάνεις?
...το να τσιγκλάει κανείς έναν Global Moderator, δεν κάνει καλό στην "καριέρα" μέσα στο φόρουμ.
Προσπάθησε να καταλάβεις ότι ο moderator είναι δισυπόστατο πρόσωπο (όπως ο θεός τρισυπόστατος: πατήρ, υιός και άγιον πνεύμα), δηλαδή είναι ΚΑΙ moderator ΚΑΙ user.
Η συζήτησή μας εδώ έχει να κάνει μόνο με τον user Stavros51, το moderιλίκι πουθενά δεν ανακατεύεται σε αυτά που (σου) γράφω.
O user Stavros51 διαβάζει ότι γράφεις και τα αξιολογεί όπως ο κάθε user. Πολλές φορές μάλιστα (να σου το θυμίσω) σε έχει ρωτήσει για πράματα που (προφανώς) γνωρίζεις καλά.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι τα γνωρίζεις όλα.
Επομένως η αναφορά σου είναι εντελώς άτυχη, όπως και ο τρόπος που σκέφτεσαι.
imaginas.gr
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 2.416
- Κριτικές
- 14
- Like
- 5
- Πόντοι
- 616
Μιας και δεν είδα σχετικό θέμα,ίσως να μην το πρόσεξα,τα όνειρα για το νέο μαχητικό της Π.Α θα μείνουν όνειρα.Το ΚΥΣΕΑ αποφάσισε μείωση δαπανών για την Άμυνα,οπότε ή θα κοπεί τελείως ή θα περιοριστεί κατά πολύ το σχέδιο για νέο μαχητικό.Όταν είχαν εκλεγεί το 2004 έλεγαν για έλεγχο στις δαπάνες της άμυνας και άλλα τέτοια,και τώρα τις μειώνουν.Δεν πειράζει,βρήκαν τρόπο να μειώσουν,λένε,το έλλειμμα της Ελληνικής Οικονομίας.Ας πουλήσουν και τη Σάμο να το μηδενίσουν.Όλο και κάποιος θα βρεθεί να το αγοράσει.Από την άλλοι οι τούρκοι σχεδιάζουν την απόκτηση πλοίου δεξαμενή με δυνατότητα μεταφορά 6-8 ελικοπτέρων.Σε λίγο θα πάνε και σε ελικοπτεροφόρο,κι εμείς θα μειώνουμε το έλλειμμα...
με βαση το εργο που εχει επιτελεστει απο την παρουσσα κυβερνηση στον συγκεκριμενο τομεα...ειναι μακραν η χειρωτερη απο το 1974 και μετα...εδω δεν μπορουν να ολοκληρωσουν συμφωνα με επισημα στοιχεια την συμφωνια με ρωσσους για τα τεθωρακισμενα μετα απο 20 μηνες...τι μαχητικα να παρουν?εκτος αν στο τελος για να μην τους κραξουν παρουν κανα συμβολικο αριθμο 18-20 μαχητικων Φ16(η νεα στρατηγικη αναφερει οτι εγινε επισημη προταση για 20Φ16 1.1 δις δολλαρια απο την λοκχιντ))...βεβαια ολα αυτα θα φανουν απο το 2014 και μετα οταν στους ουρανους του αιγεου θα κοβουν βολτες τα πρωτα τουρκικα Φ35ΑΜιας και δεν είδα σχετικό θέμα,ίσως να μην το πρόσεξα,τα όνειρα για το νέο μαχητικό της Π.Α θα μείνουν όνειρα.Το ΚΥΣΕΑ αποφάσισε μείωση δαπανών για την Άμυνα,οπότε ή θα κοπεί τελείως ή θα περιοριστεί κατά πολύ το σχέδιο για νέο μαχητικό.Όταν είχαν εκλεγεί το 2004 έλεγαν για έλεγχο στις δαπάνες της άμυνας και άλλα τέτοια,και τώρα τις μειώνουν.Δεν πειράζει,βρήκαν τρόπο να μειώσουν,λένε,το έλλειμμα της Ελληνικής Οικονομίας.Ας πουλήσουν και τη Σάμο να το μηδενίσουν.Όλο και κάποιος θα βρεθεί να το αγοράσει.Από την άλλοι οι τούρκοι σχεδιάζουν την απόκτηση πλοίου δεξαμενή με δυνατότητα μεταφορά 6-8 ελικοπτέρων.Σε λίγο θα πάνε και σε ελικοπτεροφόρο,κι εμείς θα μειώνουμε το έλλειμμα...
Πραγματικά σε επίπεδο εξοπλισμών ένα απόλυτο μηδενικό, πολλά προγράμματα και παραδώσεις πήγαν πίσω για διάφορους λόγους (αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο)
επιπλέον για νέα παραγγελία ούτε συζήτηση.
Όσο για το νέο μαχητικό εμείς ακόμα δεν ξέρουμε ούτε καν πόσα χρήματα μπορούμε να διαθέσουμε, ούτε με ποια ροή θα γίνει η εξόφληση, οπότε αναρωτιόμαστε χρόνια τώρα αν πρέπει να πάρουμε νέο μαχητικό ή απλά να ενισχύσουμε τον στόλο των υπαρχόντων F-16.
επιπλέον για νέα παραγγελία ούτε συζήτηση.
Όσο για το νέο μαχητικό εμείς ακόμα δεν ξέρουμε ούτε καν πόσα χρήματα μπορούμε να διαθέσουμε, ούτε με ποια ροή θα γίνει η εξόφληση, οπότε αναρωτιόμαστε χρόνια τώρα αν πρέπει να πάρουμε νέο μαχητικό ή απλά να ενισχύσουμε τον στόλο των υπαρχόντων F-16.
με βαση το εργο που εχει επιτελεστει απο την παρουσσα κυβερνηση στον συγκεκριμενο τομεα...ειναι μακραν η χειρωτερη απο το 1974 και μετα...εδω δεν μπορουν να ολοκληρωσουν συμφωνα με επισημα στοιχεια την συμφωνια με ρωσσους για τα τεθωρακισμενα μετα απο 20 μηνες...τι μαχητικα να παρουν?εκτος αν στο τελος για να μην τους κραξουν παρουν κανα συμβολικο αριθμο 18-20 μαχητικων Φ16(η νεα στρατηγικη αναφερει οτι εγινε επισημη προταση για 20Φ16 1.1 δις δολλαρια απο την λοκχιντ))...βεβαια ολα αυτα θα φανουν απο το 2014 και μετα οταν στους ουρανους του αιγεου θα κοβουν βολτες τα πρωτα τουρκικα Φ35Α
Συναγωνιστή σύμφωνα με τα δημοσιεύματα η προσφορα της lockheed martin για 20 F-16 52+adv, έχει συνολικό κόστος 800 εκ.$.
ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.363
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.014
- Πόντοι
- 1.486
"Περνώντας από την αεροπορική βάση της Δεκέλειας τους βλέπω. Με τις στολές τους μέσα στα αυτοκίνητα τους ή στο λεωφορείο της υπηρεσίας όταν βγαίνουν εξοδούχοι από την Σχολή. Τους βλέπω κι όταν αρχίζουν να εκπαιδεύονται, καθώς παρατηρώ τα εκπαιδευτικά να απογειώνονται κι ακούω τους εμβολοφόρους κινητήρες να ανεβάζουν στροφές. Βλέπεις τους ελιγμούς και ξέρεις ότι εκεί ψηλά, μαζί με τον εκπαιδευτή είναι ένα παιδί που δεν έχει εικοσαρίσει καλά – καλά. Στην πύλη όταν βγαίνουν, όσο πιο μικρό το νούμερο στις επωμίδες, τόσο πιο μεγάλη η συστολή. Παιδιά απ’ όλη την Ελλάδα που περνούν από αλλεπάλλληλες δοκιμασίες που κάθε τόσο αποκλείουν κάποιους. Πόσα παλικάρια με ψυχή «προδόθηκαν» από ένα μικρό ελάττωμα της όρασης, πόσοι εν δυνάμει άριστοι στερήθηκαν το όνειρο. Αυτοί που θα περάσουν και την τελευταία δοκιμασία, την ώρα που πολλοί συνομήλικοι τους θα διυλίζουν τον κώνωπα ή θα ασχολούνται με την Eurovision, είναι εκείνοι που θα ζουν με readiness λεπτών, αυτοί που θα διασχίζουν σαν αστραπές την Ελληνική Λίμνη του Αιγαίου σπάζοντας το φράγμα του ήχου με τον κινητήρα στην μετάκαυση, αυτοί που θα κυνηγούν καθημερινά τους τούρκους εισβολείς με ελιγμούς, που καταβάλουν σε λίγα χρόνια τον πιο δυνατό ανδρικό οργανισμό, από τον λευκό αφρό του κύματος ως το γαλάζιο τ’ ουρανού. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί οι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας συνταξιοδοτούνται τόσο γρήγορα; Όχι, δεν είναι γιατί είχανε καλό «συνδικαλισμό», ούτε γιατί έχουνε ωραία μάτια. Είναι γιατί οι καταπονήσεις που υφίστανται μεταφράζονται στο μέλλον σε προβλήματα υγείας. Οι άνθρωποι αυτοί, παιδιά, αδέλφια, σύζυγοι, πατεράδες κάποιων, εδώ και δεκαετίες διεξάγουν για λογαριασμό ΣΑΣ, για λογαριασμό ΜΑΣ, έναν ακήρυκτο πόλεμο. Καθημερινά αγωνίζονται για να μην παγιώσει το κεμαλικό φασιστικό θηρίο τετελεσμένα σε βάρος της εθνικής μας κυριαρχίας στο Αιγαίο. Δίνοντας αυτόν τον αγώνα, με αμοιβή αστεία σε σχέση με την προσφορά τους - σίγουρα πάντως πολύ λιγότερα από τις ημιμαθείς δημοσιογραφικές πριμαντόνες – κάθε τόσο κάποιοι από αυτούς ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ, ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ. Οι θύτες είναι δύο: αφ’ ενός μεν το κεμαλικό κτήνος το οποίο με τα όργανα του καθημερινά απειλεί και προκαλεί εμπλοκές και επεισόδια κάθε είδους κι αφ’ ετέρου είναι όλοι αυτοί μέσα στην χώρα μας οι οποίοι ενθαρρύνουν και υποθάλπουν τον τουρκικό φασισμό, είναι όλοι αυτοί οι δουλόφρονες ψευδοπροοδευτικοί ή δήθεν σώφρονες αστοί που υπονομεύουν κάθε έννοια στρατηγικής αποτροπής, αυτοί που διαρρηγνύουν και κατακερματίζουν το εθνικό μέτωπο, αυτοί που πιστεύουν στην θεωρία εξημέρωσης του κεμαλικού κτήνους.
Τιμώ και αγαπώ τις Ένοπλες Δυνάμεις και κυρίως τα αδέλφια ΜΟΥ που είναι στην πρώτη γραμμή: στα μαχητικά, στην προκάλυψη, στην ΕΛ.ΔΥ.Κ., στις Μοίρες και τα Τάγματα των Ειδικών Δυνάμεων, στα πλοία που περιπολούν με κάθε καιρό. Κανένα λειτούργημα, κανένα επάγγελμα δεν είναι περισσότερο άξιο τιμής από την ένοπλη υπηρεσία για την Πατρίδα, κανένας πιο άξιος από αυτούς που είναι ταγμένοι να πεθάνουν γι’ αυτήν, για ΜΑΣ ΟΛΟΥΣ και κάθε τόσο πράγματι πεθαίνουν. Κανένας ξεφτιλισμένος γραφιάς που τα’ ονοματάκι του σέρνεται στα σκουπίδια του Υπουργείου Εξωτερικών και διαφόρων πρεσβειών για τις απολαβές της «ανεξάρτητης» δημοσιογραφίας του, κανένα καθεστωτικό «κοχίμπα» των δημοσίων έργων και προμηθειών που οδηγεί cayenne, κανένας αστράτευτος τζιτζιφιόγκος μέλος της ψευδωνύμου εταιρείας «αντιστασιακών ηρώων», κανένας μισέλληνας κίναιδος απ’ αυτούς που περιφέρονται στην γνωστή πλατεία και στα κανάλια, κανείς μα κανείς δεν αξίζει μια τρίχα αυτών των παιδιών που για 1000 τόσα ευρώ πεθαίνουν για να μπορούν ακόμα και αυτοί να βυσσοδομούν με άνεση σε βάρος της ίδιας τους της Πατρίδας. Κανένας κόπος, καμμία υπηρεσία οποιουδήποτε ιδιωτικού ή δημοσίου υπαλλήλου, δεν συγκρίνεται ούτε κατά διάνοια με την αποστολή αυτών που τάχθηκαν να δώσουν την ίδια τους την ζωή και την δίνουν κάθε τόσο για το Κοινόν των Ελλήνων. Γιατί τι πιο πολύτιμο υπάρχει από το φως, τον αέρα, το χάδι των παιδιών σου, την κουβέντα με αυτούς που αγαπάς, την σύντροφο σου, τους γονείς σου; Τι πιο πολύτιμο από τους τόπους που γεννήθηκες, όπου έζησες και ζεις, εκεί που αναπνέεις την Ιστορία του λαού που σε γέννησε και νοιώθεις ζωντανός, ακέραιος και δυνατός; Ένα μόνο: να ζεις και να πεθαίνεις γι’ αυτά. Τι πιο μεγαλειώδες από την ενσυνείδητη απόφαση ενός νέου ανθρώπου να δώσει τον όρκο και να φορέσει την στολή που θα τον τάξει στο καθήκον, ένα καθήκον που το αποδέχεται, που το επιλέγει ελεύθερα κι ενσυνείδητα κι όταν χρειαστεί αυτός, ο γιος, αδελφός, σύζυγος, πατέρας, δίνει την ζωή του μέσα σε μια λάμψη και στερείται όλα τα παραπάνω για να μπορούμε εγώ, εσύ, όλοι να απολαμβάνουμε την πολυτέλεια της αμφισβήτησης ακόμη και της ίδιας μας της ταυτότητας, για να μπορεί ακόμη κι αυτή η γριά νυφίτσα του συγκροτήματος, που πήρε κάτι κατοσταριές χιλιάδες ευρώ, να καθυβρίζει κάθε τι που υπερασπίζεται με την ζωή του ο Ήρωας που δεν πήγε στα φέϊμ στόρυ, που δεν έκλεψε στο χρηματιστήριο, δεν τραγούδησε στη γιουροβίζιον, δεν τα κονόμησε με αρπαχτές δημοσίων έργων, ούτε τα πήρε από ξένους για να υποστηρίξει το σχέδιο Ανάν. Τι πιο μεγαλειώδες από αυτόν που έζησε και πέθανε σαν Άνδρας στο καθήκον; Κλείστε λοιπόν για λίγο τις τηλεοράσεις σας, το ραδιόφωνο σας, διπλώστε τις σοβαροφανείς ή σκανδαλοθηρικές φυλλάδες σας, αφήστε τις αναλύσεις των αργυρώνητων αναλυτών και κοιτάξτε εκεί ψηλά στο γαλάζιο τ’ ουρανού, στείλτε την σκέψη σας στον Άνδρα που ταξίδεψε και μαζέψτε μίσος και γνώση για το κεμαλικό κτήνος και τους ρουφιάνους του στην Αθήνα. Οι καιροί αλλάζουν…"
Από mail που μου ήρθε..Αντε,γιατί πολύ λάσπη έχει πέσει πάνω μας...Το γραφω κι εδώ για τους συνάδελφους αεροπόρους..
Τιμώ και αγαπώ τις Ένοπλες Δυνάμεις και κυρίως τα αδέλφια ΜΟΥ που είναι στην πρώτη γραμμή: στα μαχητικά, στην προκάλυψη, στην ΕΛ.ΔΥ.Κ., στις Μοίρες και τα Τάγματα των Ειδικών Δυνάμεων, στα πλοία που περιπολούν με κάθε καιρό. Κανένα λειτούργημα, κανένα επάγγελμα δεν είναι περισσότερο άξιο τιμής από την ένοπλη υπηρεσία για την Πατρίδα, κανένας πιο άξιος από αυτούς που είναι ταγμένοι να πεθάνουν γι’ αυτήν, για ΜΑΣ ΟΛΟΥΣ και κάθε τόσο πράγματι πεθαίνουν. Κανένας ξεφτιλισμένος γραφιάς που τα’ ονοματάκι του σέρνεται στα σκουπίδια του Υπουργείου Εξωτερικών και διαφόρων πρεσβειών για τις απολαβές της «ανεξάρτητης» δημοσιογραφίας του, κανένα καθεστωτικό «κοχίμπα» των δημοσίων έργων και προμηθειών που οδηγεί cayenne, κανένας αστράτευτος τζιτζιφιόγκος μέλος της ψευδωνύμου εταιρείας «αντιστασιακών ηρώων», κανένας μισέλληνας κίναιδος απ’ αυτούς που περιφέρονται στην γνωστή πλατεία και στα κανάλια, κανείς μα κανείς δεν αξίζει μια τρίχα αυτών των παιδιών που για 1000 τόσα ευρώ πεθαίνουν για να μπορούν ακόμα και αυτοί να βυσσοδομούν με άνεση σε βάρος της ίδιας τους της Πατρίδας. Κανένας κόπος, καμμία υπηρεσία οποιουδήποτε ιδιωτικού ή δημοσίου υπαλλήλου, δεν συγκρίνεται ούτε κατά διάνοια με την αποστολή αυτών που τάχθηκαν να δώσουν την ίδια τους την ζωή και την δίνουν κάθε τόσο για το Κοινόν των Ελλήνων. Γιατί τι πιο πολύτιμο υπάρχει από το φως, τον αέρα, το χάδι των παιδιών σου, την κουβέντα με αυτούς που αγαπάς, την σύντροφο σου, τους γονείς σου; Τι πιο πολύτιμο από τους τόπους που γεννήθηκες, όπου έζησες και ζεις, εκεί που αναπνέεις την Ιστορία του λαού που σε γέννησε και νοιώθεις ζωντανός, ακέραιος και δυνατός; Ένα μόνο: να ζεις και να πεθαίνεις γι’ αυτά. Τι πιο μεγαλειώδες από την ενσυνείδητη απόφαση ενός νέου ανθρώπου να δώσει τον όρκο και να φορέσει την στολή που θα τον τάξει στο καθήκον, ένα καθήκον που το αποδέχεται, που το επιλέγει ελεύθερα κι ενσυνείδητα κι όταν χρειαστεί αυτός, ο γιος, αδελφός, σύζυγος, πατέρας, δίνει την ζωή του μέσα σε μια λάμψη και στερείται όλα τα παραπάνω για να μπορούμε εγώ, εσύ, όλοι να απολαμβάνουμε την πολυτέλεια της αμφισβήτησης ακόμη και της ίδιας μας της ταυτότητας, για να μπορεί ακόμη κι αυτή η γριά νυφίτσα του συγκροτήματος, που πήρε κάτι κατοσταριές χιλιάδες ευρώ, να καθυβρίζει κάθε τι που υπερασπίζεται με την ζωή του ο Ήρωας που δεν πήγε στα φέϊμ στόρυ, που δεν έκλεψε στο χρηματιστήριο, δεν τραγούδησε στη γιουροβίζιον, δεν τα κονόμησε με αρπαχτές δημοσίων έργων, ούτε τα πήρε από ξένους για να υποστηρίξει το σχέδιο Ανάν. Τι πιο μεγαλειώδες από αυτόν που έζησε και πέθανε σαν Άνδρας στο καθήκον; Κλείστε λοιπόν για λίγο τις τηλεοράσεις σας, το ραδιόφωνο σας, διπλώστε τις σοβαροφανείς ή σκανδαλοθηρικές φυλλάδες σας, αφήστε τις αναλύσεις των αργυρώνητων αναλυτών και κοιτάξτε εκεί ψηλά στο γαλάζιο τ’ ουρανού, στείλτε την σκέψη σας στον Άνδρα που ταξίδεψε και μαζέψτε μίσος και γνώση για το κεμαλικό κτήνος και τους ρουφιάνους του στην Αθήνα. Οι καιροί αλλάζουν…"
Από mail που μου ήρθε..Αντε,γιατί πολύ λάσπη έχει πέσει πάνω μας...Το γραφω κι εδώ για τους συνάδελφους αεροπόρους..
"Περνώντας από την αεροπορική βάση της Δεκέλειας τους βλέπω. Με τις στολές τους μέσα στα αυτοκίνητα τους ή στο λεωφορείο της υπηρεσίας .....
Από mail που μου ήρθε..Αντε,γιατί πολύ λάσπη έχει πέσει πάνω μας...Το γραφω κι εδώ για τους συνάδελφους αεροπόρους..
Να τα λέμε όλα όμως, αγαπητέ....
Έχω κολλητό που (πριν από χρόνια) ΠΕΡΑΣΕ στην Ικάρων, και την άφησε...
Γιός ανώτατου αξιωματικού παρακαλώ.
Στον (τότε) διοικητή του, και πριν φύγει (ή τον διώξουν - δε θυμάμαι τώρα και δεν έχει και σημασία) είπε:
"Εγώ ήρθα εδώ για να μάθω να πετάω, όχι για να μάθω να στρώνω το κρεβάτι μου".
Υπηρέτησε 2 χρόνια στο στρατό, και πήγε (μετά) στην Αμερική όπου έμαθε να πετάει.
Κατέληξε να πετάει επί 25+ χρόνια στην Ολυμπιακή.
Άρα ήταν κατάλληλος για την Π.Α.
Για να μείνεις σε αυτό το περιβάλλον, πρέπει να είσαι κάπως ιδιαίτερος...
Παιχτουρας
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 6.979
- Κριτικές
- 37
- Like
- 4
- Πόντοι
- 296
Η Ελληνικη Πολεμικη Αεροπορια με θαρρος,με αυταπαρνηση,με θυσιες αλλα και με αρκετο νεανικο αιμα υπερασπιζεται καθημερινα τα κυριαρχικα μας δικαιωματα στο Αιγαιο...οταν πρεπει,εκει που πρεπει και οπως πρεπει.Οι σημερινοι συναδελφοι μου ειναι αξιοι συνεχιστες της ενδοξης Ιστοριας μας.Μετα τιμης ο Παιχτουρας.
βυζολάγνος
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 7.781
- Κριτικές
- 18
- Like
- 5.746
- Πόντοι
- 5.035
Σμηνίτης Χειριστής Εγκαταστάσεων Καυσίμων Βύζος Βυζόπουλος. Σας αναφέρω κ. Κάκαλ... εεε... Παίχτουρα.Η Ελληνικη Πολεμικη Αεροπορια με θαρρος,με αυταπαρνηση,με θυσιες αλλα και με αρκετο νεανικο αιμα υπερασπιζεται καθημερινα τα κυριαρχικα μας δικαιωματα στο Αιγαιο...οταν πρεπει,εκει που πρεπει και οπως πρεπει.Οι σημερινοι συναδελφοι μου ειναι αξιοι συνεχιστες της ενδοξης Ιστοριας μας.Μετα τιμης ο Παιχτουρας.
Παιχτουρας
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 6.979
- Κριτικές
- 37
- Like
- 4
- Πόντοι
- 296
Πιστευω να εφυγες με καλες αναμνησεις απο την μοναδα σου. Εκτος αν κανεις την θητεια σου τωρα και εισαι ενεργος στρατευσιμος.Σμηνίτης Χειριστής Εγκαταστάσεων Καυσίμων Βύζος Βυζόπουλος. Σας αναφέρω κ. Κάκαλ... εεε... Παίχτουρα.
osie.0909
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 5.347
- Κριτικές
- 2
- Like
- 8
- Πόντοι
- 66
Να τα λέμε όλα όμως, αγαπητέ....
Έχω κολλητό που (πριν από χρόνια) ΠΕΡΑΣΕ στην Ικάρων, και την άφησε...
Γιός ανώτατου αξιωματικού παρακαλώ.
Στον (τότε) διοικητή του, και πριν φύγει (ή τον διώξουν - δε θυμάμαι τώρα και δεν έχει και σημασία) είπε:
"Εγώ ήρθα εδώ για να μάθω να πετάω, όχι για να μάθω να στρώνω το κρεβάτι μου".
Υπηρέτησε 2 χρόνια στο στρατό, και πήγε (μετά) στην Αμερική όπου έμαθε να πετάει.
Κατέληξε να πετάει επί 25+ χρόνια στην Ολυμπιακή.
Άρα ήταν κατάλληλος για την Π.Α.
Για να μείνεις σε αυτό το περιβάλλον, πρέπει να είσαι κάπως ιδιαίτερος...
Σωστός....Είναι σχεδόν το ίδιο πιλότος μαχητικού και πιλότος εμπορικού αεροπλάνου, στο ίδιο επίπεδο ασφαλείας. Και για να γουστάρεις να κινδυνεύει η ζωή σου για κάτι αόριστο όπως πατρίδα, με άθλιο ωράριο εργασίας, με το 1/3 των απολαβών του πιλότου της ΟΑ…. ναι, είσαι ιδιαίτερος, πολύ ιδιαίτερος.
βυζολάγνος
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 7.781
- Κριτικές
- 18
- Like
- 5.746
- Πόντοι
- 5.035
Πιστευω να εφυγες με καλες αναμνησεις απο την μοναδα σου. Εκτος αν κανεις την θητεια σου τωρα και εισαι ενεργος στρατευσιμος.
Έχω "κρεμάσει" το G3 τρία χρόνια περίπου τύπε.
Αν εξαιρέσω την ΠΒΕ που μας είχαν στην πίεση, οι άλλες μονάδες ήταν λιγάκι "χυμείο". Αλλά έφαγε η μούρη μου σκοπετισιόν κάργα.
Ξέρεις, όταν είσαι φαντάρος λες τι μαλακίες κάθομαι και κάνω, χάνω το χρόνο μου, κλπ. αλλά όταν απολύεσαι νιώθεις υπερηφάνεια που υπηρέτησες. Έστω και σαν "μοδίστρα" (λίγααααα ).
Υπήρχαν φυσικά και οι διάφορες ΕΠ.ΟΠίνες, σμηνίες, ανθυπασπίστριες που έδιναν χρώμα (λευκό πάντα ) στη θητεία.
Μη θυμηθώ και μια υποσμηναγό, αν δεν κάνω λάθος, απ'το ΓΝΑ που είχε έρθει για αιμοδοσία και μας την έκανε σαν το κοντάρι της σημαίας...
Παιχτουρας
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 6.979
- Κριτικές
- 37
- Like
- 4
- Πόντοι
- 296
Χαχαχα...οταν υπαρχουν γυναικες σε ανδροκρατουμενους χωρους οπως ειναι το στρατευμα γενικα... ειναι φυσικο να προκαλειται (εκτος του σεβασμου που επιβαλλεται)και διαφορα μεμονωμενα περιστατικα.Έχω "κρεμάσει" το G3 τρία χρόνια περίπου τύπε.
Αν εξαιρέσω την ΠΒΕ που μας είχαν στην πίεση, οι άλλες μονάδες ήταν λιγάκι "χυμείο". Αλλά έφαγε η μούρη μου σκοπετισιόν κάργα.
Ξέρεις, όταν είσαι φαντάρος λες τι μαλακίες κάθομαι και κάνω, χάνω το χρόνο μου, κλπ. αλλά όταν απολύεσαι νιώθεις υπερηφάνεια που υπηρέτησες. Έστω και σαν "μοδίστρα" (λίγααααα ).
Υπήρξαν φυσικά και οι διάφορες ΕΠΟΠίνες, σμηνίες, ανθυπασπίστριες που έδιναν χρώμα (λευκό πάντα ) στη θητεία.
Μη θυμηθώ και μια υποσμηναγό, αν δεν κάνω λάθος, απ'το ΓΝΑ που είχε έρθει για αιμοδοσία και μας την έκανε σαν το κοντάρι της σημαίας...