Mark 7 Mod 3
Υδροπνευματικό έμβολο, κάτι σαν αμορτισέρ δηλαδή.
Καλό διάβασμα:
Thanks Voltaire, είσαι απίστευτος!
64 σελίδες όμως δεν είναι αστείο! Αύριο αυτό...
Mark 7 Mod 3
Υδροπνευματικό έμβολο, κάτι σαν αμορτισέρ δηλαδή.
Καλό διάβασμα:
δεν εχω πολλα αυτο ηθελα να πω αλλα το διατυπωσα βιαστικα (λαθος θα μου πεις)palios, έχεις πολλά λάθη!
Τα βαλλιστικά αλεξίπτωτα με τα οποία είναι (προαιρετικά) εφοδιασμένα τα (ιδιωτικά) ultra-light, τα hang-glider, τα para-pente και γενικά μικρές κατασκευές γενικής αεροπορίας, δεν χρησιμεύουν στις περιπτώσεις που "...ο χειριστής δεν μπορεί να το προσγειώσει...". ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τέτοια περίπτωση - αλλιώς δεν θα απογειωνόταν, εκτός κι αν φίλε palios, δεν το διατύπωσες σωστά.
Οι περιπτώσεις που χρησιμοποιούνται τα βαλλιστικά αλεξίπτωτα στα ultra-light, hang-glider, para-pente κλπ είναι οτι η κατασκευή θα έχει διαλυθεί στον αέρα, θα έχουν σπάσει φτερά, θα έχει στρεβλώσει ο σκελετός κλπ κάτι που δεν είναι απίθανο, οπότε όχι μόνο δεν θα μπορεί να προσγειωθεί... αλλά δεν θα μπορεί καν να σταθεί στον αέρα! Στην πραγματικότητα θα πέφτει σαν πέτρα! Όχι διότι "...ο χειριστής δεν μπορεί να το προσγειώσει..."! Είναι σαν να λέμε οτι οι ζώνες ασφαλείας, οι αερόσακοι, οι πλευρικές μπάρες ασφαλείας και τα υπόλοιπα μέτρα ασφαλείας στα αυτοκίνητα τοποθετούνται μήπως και "...ο οδηγός δεν μπορεί να παρκάρει..."!
Η περίπτωση να τοποθετηθούν βαλλιστικά αλεξίπτωτα σε μεγάλα επιβατικά εμπορικά τζετ, είναι τόσο πιθανή όσο πιθανό είναι να φανεί αύριο το πρωί ο Ήλιος από την μεριά της Δύσης!
Απαντώ και πάλι με την σειρά που τέθηκαν οι ερωτήσεις:Με κάλυψες κατά το μεγαλύτερο ποσοστό. Η απάντησή σου όμως μου δημιούτγησε ΚΑΙ ΝΕΕΣ απορίες!
- Είναι ασφαλές να μένει κάτω (μιλάω για συνθήκες μάχης – όχι ασκήσεις) ένα Α/Φ για τόση ώρα? Ο ανεφοδιασμός πόση ώρα παίρνει?
- Το καταλαβαίνω αυτό, αλλά δεν υπάρχει ρεβέρσα (όπως στα επιβατικά) στους κινητήρες?
- "Απορρίπτεται" εννοείς το παρατάει? Τρέχει το τζιπάκι να το μαζέψει? ΟΛΑ ΑΥΤΑ είναι 15-20 λεπτά ΜΟΝΟ?
- Αυτή είναι άλλη μια απορία μου: Το συρματόσχοινο (από όσο έχω δει στα αεροπλανοφόρα) δεν είναι βέβαια "σταθερό", αν ήταν θα έσπαγαν όλα. Είναι "επιβραδυνόμενο", σα να ξετυλίγεται από κάποιο καρούλι το οποίο όμως είναι μερικώς φρεναρισμένο. Τι είδους φρένα είναι αυτά που κάνουν αυτή τη δουλειά? Δίσκοι?
Απαντώ και πάλι με την σειρά που τέθηκαν οι ερωτήσεις:
- [li]Δηλαδή κατά τη λογική σου ένα α/φος θα είναι στον αέρα όσο διαρκούν οι επιχειρήσεις? Θεωρώ την ερώτηση άστοχη. Σου απάντησα οτι η συσκευασία και επανατοποθέτηση του drag chute στο α/φος ώστε να είναι έτοιμο και πάλι για χρήση, είναι περίπου 15-20 λεπτά. Δεν είναι απαραίτητο η ομάδα επίγειας υποστήριξης να έχει μόνο ένα drag chute (λογικό ε?) αλλά θα μπορεί να επανατοποθετεί ήδη συσκευασμένα drag chute σε μικρότερο χρόνο. Άλλωστε, εάν το αλεξίπτωτο ανάσχεσης (όπως κάθε αλεξίπτωτο άλλωστε) ανοίξει και εκτεθεί σε βροχή, λάσπη, χιόνι κλπ (δεν γίνονται επιχειρήσεις μόνο με ηλιόλουστο καιρό) θα πρέπει να απλωθεί, στεγνώσει, αφυγρανθεί κλπ για να καλύπτει τα standards ασφαλείας και σωστής λειτουργίας. Άλλωστε, ένα α/φος ΜΠΟΡΕΙ να πετάξει και χωρίς drag chute αν χρειαστεί - δεν είναι απαραίτητο στοιχείο της πτητικής του ικανότητας![/li]
[li]Τι εννοείς "ρεβέρσα"? [size=8pt]<--- EDIT βρε εγώ καταλαβαίνω τι ΛΑΘΟΣ εντύπωση έχεις αλλά επίτηδες ρωτάω για να σε πάω στο ΣΩΣΤΟ συμπέρασμα[/size][/li]
[li]Ναι, το drag chute απορρίπτεται. Και τρέχει το αυτοκίνητο με τους σμηνίτες να το μαζέψει. Τόσο απλά! Απάντησα πως 15-20 λεπτά διαρκεί η διαδικασία συσκευασίας drag chute και επανατοποθέτησης στο α/φος. Εάν στο μεταξύ οι σμηνίτες πάνε για μεσημεριανό φαγητό ή να ρίξουν κανα πούτσο, μπορεί να διαρκέσει παραπάνω [/li]
[li]Τα συρματόσχοινα ανάσχεσης που επαναλαμβάνω υπάρχουν εγκατεστημένα στα περισσότερα Ελληνικά αεροδρόμια, ΦΥΣΙΚΑ και εκτελούν επιβραδυνόμενη ανάσχεση! Αν είναι δυνατόν να μην γινόταν αυτό για ένα α/φος 18-20 τόνων που έρχεται κι αγγίζει το έδαφος με 120-130 ΚIAS και τρομερά μεγάλη κινητική ενέργεια για να κρατηθεί από οποιοδήποτε συρματόσχοινο "στατικά"...! Δεν γίνονται αυτά! Τώρα το πως ακριβώς λειτουργούν δεν το ξέρω, υποθέτω θα είναι κάποιος συνδυασμός υδραυλικής και μηχανικής δράσης, αλλά δεν είμαι μηχανικός για να γνωρίζω. [size=8pt]<--- ΕDIT με πρόλαβε ο voltaire45 www.bourdela.tv/component/option,com_smf/Itemid,250/topic,22651.msg926287#msg926287]ΕΔΩ[/size][/li][/list[/URL]]
Τέλος, και σαν συμπλήρωμα στο θέμα των drag chute και drag hooks, είναι τα drag nets δηλαδή σύστημα που θυμίζει δίχτυ ίδιο με αυτό που υπάρχει επίσης στα αεροπλανοφόρα, το οποίο υπάρχει επίσης εγκατεστημένο στα περισσότερα Ελληνικά αεροδρόμια και εκτείνεται όταν υπάρχει emergency.
Τέλος, και σαν συμπλήρωμα στο θέμα των drag chute και drag hooks, είναι τα drag nets δηλαδή σύστημα που θυμίζει δίχτυ ίδιο με αυτό που υπάρχει επίσης στα αεροπλανοφόρα, το οποίο υπάρχει επίσης εγκατεστημένο στα περισσότερα Ελληνικά αεροδρόμια και εκτείνεται όταν υπάρχει emergency.
stavros51, quiz!
[size=12pt]Μπορεί ένα ελικοφόρο prop α/φος πχ C-130, ATR-42/72 να κάνει taxi με την ΟΠΙΣΘΕΝ?[/size]
...κι αν ναι πως?
Να βοηθήσω! ΝΑΙ μπορεί! Το θέμα είναι ΠΩΣ? Έεεεελα εύκολο είναι!
Το ξέρεις ότι υπάρχουν και πλοία που έχουν τον ίδιο μηχανισμό στις προπέλες τους? Το reverse δε γίνεται με αναστροφή της κίνησης της προπέλας, αλλά με αναστροφή της γωνίας των blades!
Ναι, αλλά μέχρι να μάθουν πόσους μώλους είχαν πάρει σβάρνα?Ναι, αλλά μάγκες ήταν οι παλιοί καπετανέοι που δένανε με τις "τουμπάτες" μηχανές.
οχι ακομα φιλε μου...αλλα οπως διαβασα,οπου ναναι παραλαμβανωνται..Τα εχουμε παραλαβει αυτα τα απατι με το ρανταρ;
Ναι, αλλά μάγκες ήταν οι παλιοί καπετανέοι που δένανε με τις "τουμπάτες" μηχανές.
Από που έιναι οι φωτό (λινκ)