PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Το συστημα με το μεταβλητο βημα για τις προπελες των πλοιων εινει το PITCH,οπως και στα συγχρονα ελικοφορα ATR,DASH κλπ.Και φιλικα οι μηχανες δεν ηταν ΤΟΥΜΠΑΤΕΣ αλλα ΤΟΥΜΠΑΡΙΣΤΕΣ.Οταν ηθελε ο Καπετανιος να κανει αναποδα το πλοιο (τα πλοια κανουν αναποδα ΟΧΙ οπισθεν και δενουν δεν ΠΑΡΑΚΑΡΟΥΝ)τοτε ο μηχανικος εσβηνε και εβαζε μπρος και παλι με αντιθετη φορα ;).
Τα μοναδικά εκπαιδευτικά που διαθέτει η ΠΑ είναι τα T-2 Buckeye και τα T-2 Texan II (βλέπε παρακάτω 2 φωτογραφίες). Και τα δύο αποτελούν ικανές πλατφόρμες μεταφοράς φορτίων για επίγεια προσβολή ήτοι σημαίνει καλάθους μη κατευθυνομένων ρουκετών, ατρακτίδια πυροβόλων 20mm, και ποικιλία βομβών - όχι όμως ΑΑ κατευθυνόμενα όπλα. Ποτέ ένα μέσο δεν έχει ρόλο μόνο εκπαιδευτικό - τα οργανογράμματα καθορίζουν σαφώς τον ρόλο κάθε υλικού κατά την διάρκεια επιχειρήσεων.Να ρωτήσω κάτι, ξέρω ότι κάποια από τα εκπαιδευτικά αεροπλάνα έχουν την δυνατότητα μεταφοράς οπλισμού, έχουμε το τύπο όπλων που μπορούν να φέρουν ώστε να τα χρησιμοποιήσουμε σε περίπτωση πολέμου η τα προμηθευτήκαμε καθαρά για εκπαιδευτικό ρόλο;
Για του λόγου το αληθές, οι θυρίδες ενός CL-215/415 μέσα από τις οποίες περνάει το θαλασσινό νερό για να γεμίσει τις δεξαμενές ύδατος. Μια κοντινή για την λεπτομέρεια και μια πιο μακρινή ώστε να μπορεί να συγκριθεί με τον τροχό.
Ναιιιι! Σίγουρος είμαι. Η θυρίδα (που εξωτερικά είναι βαμμένη στην φωτο με κόκκινο χρώμα) ανοίγει ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ με την κίνηση του α/φους και όχι κάθετα ωστε να έρχεται κόντρα με την ροή του νερού. Τα δε blades που διέκρινες, μετακινούνται και παίρνουν γωνίες ανάλογα πως θέλει ο χειριστής ανοίγοντας ή κλείνοντας το "στόμιο". Συν τοις άλλοις, η δύναμη των υδραυλικών κάνει θαύματα - δεν έχεις δει τα αερόφρενα / spoilers (τα οποία έχουν αρκετά μεγαλύτερες επιφάνειες) να εκτείνονται κόντρα με υψηλές ταχύτητες χωρίς κίνδυνο βλάβης ή παραμόρφωσης?Path,
μια φωτο με παιδεύει, τελος πάντων κατάφερα να την ανοίξω και είναι αυτή:
Είσαι σίγουρος ότι αυτή είναι η μπουκαπόρτα πλήρωσης? Μήπως είναι αυτή που ΑΔΕΙΑΖΕΙ το νερό? Γιατί τη βλέπω εντελώς παράλληλη με το οριζόντιο επίπεδο, χωρίς κάποιου τύπου διάταξη "χωνιού". Και αυτά τα κάθετα στοιχεία μέσα στην άτρακτο, δε παραμορφώνονται από την ορμή του νερού? Αυτό το πτερύγιο που φαίνεται (μορφής "Γ") πίσω από το ανοιχτό καπάκι της θυρίδας, δεξιά στη φωτογραφία τι είναι?
Αερόφρενο (speedbrake), το οποίο (σε αντίθεση από άλλα α/φη) δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί συγχρόνως με το Σ/Π (σύστημα προσγείωσης). Αυτό σημαίνει πως αν ο χειριστής έρχεται για προσγείωση "γρήγορος" πρέπει πρώτα να μειώσει τη ταχύτητά του με το speedbrake και μετά να εκτείνει το σύστημα προσγείωσης.