Νέα

Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 176K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Κλικ στις φωτο για μεγιστοποίηση

 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Το συστημα με το μεταβλητο βημα για τις προπελες των πλοιων εινει το PITCH,οπως και στα συγχρονα ελικοφορα ATR,DASH κλπ.Και φιλικα οι μηχανες δεν ηταν ΤΟΥΜΠΑΤΕΣ αλλα ΤΟΥΜΠΑΡΙΣΤΕΣ.Οταν ηθελε ο Καπετανιος να κανει αναποδα το πλοιο (τα πλοια κανουν αναποδα ΟΧΙ οπισθεν και δενουν δεν ΠΑΡΑΚΑΡΟΥΝ)τοτε ο μηχανικος εσβηνε και εβαζε μπρος και παλι με αντιθετη φορα  ;).

Αυτό (ανάποδη περιστροφή μηχανής) γίνεται βέβαια μόνο σε δίχρονες diesel.  Οι τετράχρονες έχουν κανονικό "σασμάν" για τη ρεβέρσα.  Με γρανάζια. Λέγεται "ρεβέρσα" νομίζω.

Σε μερικά (δεν ξέρω αν σε όλα) αντιτορπιλλικά η σειρά είναι:
Τουρμπίνα (ή diesel engine), άξονας, γεννήτρια, καλώδια, ηλεκτροκινητήρας, άξονας, προπέλλα.
Ο λόγος είναι για να υπάρχει εύκολη δυνατότητα αλλαγής της περιστροφής της έλικος (maneuvrability). Γίνεται με αλλαγή θέσης ηλεκτρικών διακοπτών και όχι με αναστροφή του κινητήρα, ή εμπλοκή γραναζιών.  Όταν το αντιτορπιλλικό θέλει να κάνει ταχύτατες μανούβρες (για αποφυγή τορπίλας π.χ.), είναι πολύ σημαντικός ο γρήγορος χειρισμός των ελίκων.

Ποιός έχει πάει στο Λονδίνο να δει το αραγμένο μέσα στον Τάμεση πλοίο Belfast που έχει γίνει μουσείο?  ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ αναπαραστάσεις, και κομμένα τα στοιχεία του μηχανοστασίου για να βλέπει κανείς τα εσωτερικά των μηχανών.

 

Συνημμένα

  • Belfast2.jpg
    Belfast2.jpg
    51,8 KB · Εμφανίσεις: 21
  • Belfast.jpg
    Belfast.jpg
    63,6 KB · Εμφανίσεις: 24

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.490
Like
35.724
Πόντοι
9.931
Να ρωτήσω κάτι, ξέρω ότι κάποια από τα εκπαιδευτικά αεροπλάνα έχουν την δυνατότητα μεταφοράς οπλισμού, έχουμε το τύπο όπλων που μπορούν να φέρουν ώστε να τα χρησιμοποιήσουμε σε περίπτωση πολέμου η τα προμηθευτήκαμε καθαρά για εκπαιδευτικό ρόλο;
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Να ρωτήσω κάτι, ξέρω ότι κάποια από τα εκπαιδευτικά αεροπλάνα έχουν την δυνατότητα μεταφοράς οπλισμού, έχουμε το τύπο όπλων που μπορούν να φέρουν ώστε να τα χρησιμοποιήσουμε σε περίπτωση πολέμου η τα προμηθευτήκαμε καθαρά για εκπαιδευτικό ρόλο;
Τα μοναδικά εκπαιδευτικά που διαθέτει η ΠΑ είναι τα T-2 Buckeye και τα T-2 Texan II (βλέπε παρακάτω 2 φωτογραφίες). Και τα δύο αποτελούν ικανές πλατφόρμες μεταφοράς φορτίων για επίγεια προσβολή ήτοι σημαίνει καλάθους μη κατευθυνομένων ρουκετών, ατρακτίδια πυροβόλων 20mm, και ποικιλία βομβών - όχι όμως ΑΑ κατευθυνόμενα όπλα. Ποτέ ένα μέσο δεν έχει ρόλο μόνο εκπαιδευτικό - τα οργανογράμματα καθορίζουν σαφώς τον ρόλο κάθε υλικού κατά την διάρκεια επιχειρήσεων.

Κλικ στις φωτο για μεγιστοποίηση



Ρίξε μια ματιά και στην παρακάτω φωτογραφία με τυπικό δείγμα οπλισμού που μπορεί να μεταφέρει το T-2 Buckeye

 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Για του λόγου το αληθές, οι θυρίδες ενός CL-215/415 μέσα από τις οποίες περνάει το θαλασσινό νερό για να γεμίσει τις δεξαμενές ύδατος. Μια κοντινή για την λεπτομέρεια και μια πιο μακρινή ώστε να μπορεί να συγκριθεί με τον τροχό.

Path,

μια φωτο με παιδεύει, τελος πάντων κατάφερα να την ανοίξω και είναι αυτή:

Είσαι σίγουρος ότι αυτή είναι η μπουκαπόρτα πλήρωσης?  Μήπως είναι αυτή που ΑΔΕΙΑΖΕΙ το νερό?

Γιατί τη βλέπω εντελώς παράλληλη με το οριζόντιο επίπεδο, χωρίς κάποιου τύπου διάταξη "χωνιού".

Και αυτά τα κάθετα στοιχεία μέσα στην άτρακτο, δε παραμορφώνονται από την ορμή του νερού?

Αυτό το πτερύγιο που φαίνεται (μορφής "Γ") πίσω από το ανοιχτό καπάκι της θυρίδας, δεξιά στη φωτογραφία τι είναι?
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Path,

μια φωτο με παιδεύει, τελος πάντων κατάφερα να την ανοίξω και είναι αυτή:



Είσαι σίγουρος ότι αυτή είναι η μπουκαπόρτα πλήρωσης?  Μήπως είναι αυτή που ΑΔΕΙΑΖΕΙ το νερό? Γιατί τη βλέπω εντελώς παράλληλη με το οριζόντιο επίπεδο, χωρίς κάποιου τύπου διάταξη "χωνιού". Και αυτά τα κάθετα στοιχεία μέσα στην άτρακτο, δε παραμορφώνονται από την ορμή του νερού? Αυτό το πτερύγιο που φαίνεται (μορφής "Γ") πίσω από το ανοιχτό καπάκι της θυρίδας, δεξιά στη φωτογραφία τι είναι?
Ναιιιι! Σίγουρος είμαι. Η θυρίδα (που εξωτερικά είναι βαμμένη στην φωτο με κόκκινο χρώμα) ανοίγει ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ με την κίνηση του α/φους και όχι κάθετα ωστε να έρχεται κόντρα με την ροή του νερού. Τα δε blades που διέκρινες, μετακινούνται και παίρνουν γωνίες ανάλογα πως θέλει ο χειριστής ανοίγοντας ή κλείνοντας το "στόμιο". Συν τοις άλλοις, η δύναμη των υδραυλικών κάνει θαύματα - δεν έχεις δει τα αερόφρενα / spoilers (τα οποία έχουν αρκετά μεγαλύτερες επιφάνειες) να εκτείνονται κόντρα με υψηλές ταχύτητες χωρίς κίνδυνο βλάβης ή παραμόρφωσης?

@ stavros51, δεν κατάλαβα ΠΟΙΟ είναι το πτερύγιο (μορφής "Γ") που έχεις απορία
 

totos3

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2006
Μηνύματα
38
Κριτικές
1
Like
42
Πόντοι
0
Pathfinder - Υποκλίνομαι μεγάλε !!
Τόσο όμορφες φωτογραφίες δεν περίμενα να δω και μάλιστα εδώ !!!
Τι να πώ ?
Ελπίζω να συνεχίσεις.
Συγχαρητήρια!!!
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Αυτό που εκτείνεται κάτω από το corsair τι είναι :o:huh:

Αερόφρενο (speedbrake), το οποίο (σε αντίθεση από άλλα α/φη) δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί συγχρόνως με το Σ/Π (σύστημα προσγείωσης). Αυτό σημαίνει πως αν ο χειριστής έρχεται για προσγείωση "γρήγορος" πρέπει πρώτα να μειώσει τη ταχύτητά του με το speedbrake και μετά να εκτείνει το σύστημα προσγείωσης.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom