το άλλο το παραμυθάκι που επίσης κυκλοφορούσε ως δήθεν αληθινή ιστορία, που τάχα ένα CL-215 είχε ρουφήξει έναν ψαροτουφεκά από την θάλασσα κατά την διάρκεια διαδικασίας πλήρωσης των δεξαμενών ύδατος και τον έριξε μαζί με το νερό στο δάσος!Άντε καλά... εδώ η φαντασία καλπάζει! Εεεεε σοβαρέψου! Την ΚΑΘΕ βλακεία που λέει ο ΚΑΘΕ κάφρος μην την χάφτετε σαν χάνοι! Τι άλλο θα ακούσουμε! Αν ήξεραν μόνο ορισμένοι πόσο μικρές και στενές είναι θυρίδες ενός CL-215/415 μέσα από τις οποίες περνάει το θαλασσινό νερό για να γεμίσει τις δεξαμενές ύδατος, θα καταλάβαιναν πως δεν χωράει να περάσει ούτε η μάσκα του ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥ ψαροτουφεκά! Οι γνωστές βλακείες για να κυκλοφορεί το ψέμα και να πουλάνε φύλα (και τρέλα).Για του λόγου το αληθές, οι θυρίδες ενός CL-215/415 μέσα από τις οποίες περνάει το θαλασσινό νερό για να γεμίσει τις δεξαμενές ύδατος. Μια κοντινή για την λεπτομέρεια και μια πιο μακρινή ώστε να μπορεί να συγκριθεί με τον τροχό.
Κλικ στις φωτο για μεγιστοποίηση
Path,
Είσαι σίγουρος ότι αυτή είναι η μπουκαπόρτα πλήρωσης? Μήπως είναι αυτή που ΑΔΕΙΑΖΕΙ το νερό? Γιατί τη βλέπω εντελώς παράλληλη με το οριζόντιο επίπεδο, χωρίς κάποιου τύπου διάταξη "χωνιού". Και αυτά τα κάθετα στοιχεία μέσα στην άτρακτο, δε παραμορφώνονται από την ορμή του νερού? Αυτό το πτερύγιο που φαίνεται (μορφής "Γ") πίσω από το ανοιχτό καπάκι της θυρίδας, δεξιά στη φωτογραφία τι είναι?
Ναιιιι! Σίγουρος είμαι. Η θυρίδα (που εξωτερικά είναι βαμμένη στην φωτο με κόκκινο χρώμα) ανοίγει ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ με την κίνηση του α/φους και όχι κάθετα ωστε να έρχεται κόντρα με την ροή του νερού. Τα δε blades που διέκρινες, μετακινούνται και παίρνουν γωνίες ανάλογα πως θέλει ο χειριστής ανοίγοντας ή κλείνοντας το "στόμιο". Συν τοις άλλοις, η δύναμη των υδραυλικών κάνει θαύματα - δεν έχεις δει τα αερόφρενα / spoilers (τα οποία έχουν αρκετά μεγαλύτερες επιφάνειες) να εκτείνονται κόντρα με υψηλές ταχύτητες χωρίς κίνδυνο βλάβης ή παραμόρφωσης?
Συνεχίζω να είμαι 500% σίγουρος και σου παραθέτω φωτογραφίες ΚΑΙ των θυρίδων του Canadair CL-415 που επίσης διαθέτει η ΠΑ (στις προηγούμενες φωτογραφίες εικονιζόταν Canadair CL-215). Παρατήρησε πως τα CL-415 έχουν από 2 θυρίδες (μικρότερης διατομής όμως) σε κάθε πλευρά του κήτους, σε αντίθεση με τα CL-215 που έχουν από 1 θυρίδα.
Κλικ στις φωτο των παρακάτω Canadair CL-415 για μεγιστοποίηση
Κλικ στις φωτο των παρακάτω Canadair CL-215 για μεγιστοποίηση
...όπως βλέπεις είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να χωρέσει εκεί βατραχάνθρωπος! Οπότε, MYTH BUSTED!
YΓ. Όσο για τους εξυπνάκηδες και τους ηλίθιους που δημιουργούν ανάλογους μύθους, αλλά και τους φαντασιόπληκτους δημοσιοκάφρους σου παραθέτω κάτι που γράφτηκε πρόσφατα για δήθεν αναχαίτιση UFO από Ελληνικά μαχητικά και πράσινα άλογα! Οπότε ΜΗΝ χάφτει ο καθένας ότι μαλακία του πασάρει ο κάθε επιτήδειος.
Πραγματικά απίστευτα λαϊκίστικα "ρεπορτάζ" αισχίστου είδους με "καταγγελία" επειδή για το φερόμενο ως UFO "
...ξοδεύτηκαν 30.000EUR..." (το κόστος πτήσης δύο μαχητικών) για την αποστολή που "
...τελικά δεν χρειαζόταν...". Εδώ βέβαια έρχονται να κολλήσουν και οι γνωστοί καραγκιοζοπαίκτες να υπολογίζουν τα γνωστά "
...γιατί πετάμε λεφτά και ένα αεροσκάφος = 1 νοσοκομείο ή σχολείο...", αλλά δεν μας λένε οι γελοίοι ότι αν δεν υπήρχαν αυτά ακόμα θα είχαμε τον πασά και τον βεζύρη και θα συνεχιζιόταν το παιδομάζωμα και αυτοί δεν θα μπορούσαν να γράφουν ελεύθερα τις παπαριές τους. Το κακό είναι πως το υποτιθέμενο συμβάν τελείωσε άδοξα αφού τα μαχητικά πήραν εντολές να απεμπλακούν για να μην χαλάσουμε τις σχέσεις με τους φίλους, γείτονες και συμμάχους Αρειανούς.