Νέα

Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 177K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.936
Κριτικές
30
Like
20.496
Πόντοι
8.846
Λέγε ό,τι θες και ό,τι σου κατέβει.

Κοντός ψαλμός αλληλούια.

Θα δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος,και εσύ και όλοι οι υπόλοιποι ‘αλάνθαστοι’ των επιτελείων.

Να δούμε επί του πρακτέου τί θα πεις,ή θα βγάλεις εσύ τον σκασμό αντί για ολόκληρα σεντόνια.
o κοντός ψαλμός ποιος είναι τύπε?
εξήγησέ μου, τι περιμένουμε να δούμε?
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.578
Like
35.932
Πόντοι
9.931
o κοντός ψαλμός ποιος είναι τύπε?
εξήγησέ μου, τι περιμένουμε να δούμε?
Παρακαλεί να πεσει κανα F-4 μεσα στους επόμενους μηνες με ενα χρόνο και να χαρει οτι «δικαιώθηκε» και να σας τα έλεγα εγω και δεν με ακούγατε.
 

Trikavalos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2017
Μηνύματα
1.684
Like
1.092
Πόντοι
216
Παρακαλεί να πεσει κανα F-4 μεσα στους επόμενους μηνες με ενα χρόνο και να χαρει οτι «δικαιώθηκε» και να σας τα έλεγα εγω και δεν με ακούγατε.
Συνεχισε τύπε δυνατά.

Θα δούμε στο πεδίο την αξία των συγκεκριμένων ‘άφων’ και αν έχω λάθος θα το παραδεχτώ.

Συνεχίστε να παρλαπιπιάζετε στο μεταξύ.Τα σέβη μου.
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.936
Κριτικές
30
Like
20.496
Πόντοι
8.846
Παρακαλεί να πεσει κανα F-4 μεσα στους επόμενους μηνες με ενα χρόνο και να χαρει οτι «δικαιώθηκε» και να σας τα έλεγα εγω και δεν με ακούγατε.
θέλω να ελπίζω πως δεν "ελπίζει" κάτι τέτοιο. @Trikavalos .
πάντως αν κοιτάξει τα στατιστικά θα δει πως τα τελευταία 20 χρόνια έχουν χαθεί περισσότερα f16 από φάντομ όσο θυμάμαι....
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.578
Like
35.932
Πόντοι
9.931
θέλω να ελπίζω πως δεν "ελπίζει" κάτι τέτοιο. @Trikavalos .
πάντως αν κοιτάξει τα στατιστικά θα δει πως τα τελευταία 20 χρόνια έχουν χαθεί περισσότερα f16 από φάντομ όσο θυμάμαι....
Ενα μόνο στατιστικο να κοιτάξεις φτανει, τελευταία φορα που έπεσε Φαντομ ηταν πριν 19 χρονια!!!
 

padepadou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.902
Κριτικές
2
Like
4.559
Πόντοι
456
Ενα μόνο στατιστικο να κοιτάξεις φτανει, τελευταία φορα που έπεσε Φαντομ ηταν πριν 19 χρονια!!!
Ρε μάγκες βάση πια λογικής στατιστικά;με ώρες πτήσης ή με τα χρόνια;Εγώ αεροπορία πήγα στρατό.Αυτό που ξέρω είναι ότι σε σημαντικά πόστα δεν είναι μαλάκες.Και στα γραφεία που κυκλοφορούσα της μοίρα μου εβλεπα διάφορες φωτό ανθρώπων με κάτι επαίνους και όταν ρώτησα τι είναι αυτά μου είπαν είμαι έπαινοι για τους μηχανικούς που κάνουν ελέγχους στα αεροσκάφη για τυχόν ρωγμές στο κέλυφος.
 

Makedonas1971

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Ιουν 2018
Μηνύματα
3.319
Κριτικές
9
Like
8.320
Πόντοι
2.036
Εχεις το πόρισμα της πτώσης;
Δεν θα ανακοινωθεί, και ετσι πρέπει.
Για τα αίτια της πτώσεως γίνονται δύο έρευνες. Η μία εντός της μοίρας, στην πτέρυγα και η άλλη από την δικαιοσύνη. Και οι δύο ανεξάρτητες, η μία από την άλλη. Στην πρώτη περίπτωση, το πόρισμα μένει απόρρητο και ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να δοθεί στην άλλη αρχή, που επίσης διερευνά τα αίτια, με σκοπό την απόδοση ευθυνών. Ο σκοπός αυτής της ιδιαιτερότητας (ως προς την διερεύνηση), είναι να καταθέσουν όλοι οι υπόλογοι στην πρώτη επιτροπή, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι δεν θα διωχθούν ποινικά αλλά και διοικητικά. Μ' αυτόν τον τρόπο, η πρώτη επιτροπή διερευνήσεως, ΠΑΝΤΑ ανακαλύπτει τα πραγματικά αιτία της πτώσεως. ΠΑ-ΝΤΑ!!!!!
Και κάτι ακόμη. Το απόρρητο πόρισμα θα βγει το λιγότερο σε 6 μήνες και το ξανά τονίζω, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΗΤΟ. Α-ΠΟ-ΡΡΗ-ΤΟ!!!!!
 

Makedonas1971

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Ιουν 2018
Μηνύματα
3.319
Κριτικές
9
Like
8.320
Πόντοι
2.036
Κάτι προς ενημέρωση. Κανένα πτητικό μέσο δεν καθίσταται επικίνδυνο (δομικά) εάν προηγουμένως δεν έχει συμπληρώσει το προκαθορισμένο από τον κατασκευαστή όριο πτήσεως. Στα F-4 αυτό το όριο είναι οι 4000 ώρες και απολύτως κανένα από τα 34, τώρα πλέον 33, αφος δεν το έχει συμπληρώσει.
 

padepadou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.902
Κριτικές
2
Like
4.559
Πόντοι
456
Κάτι προς ενημέρωση. Κανένα πτητικό μέσο δεν καθίσταται επικίνδυνο (δομικά) εάν προηγουμένως δεν έχει συμπληρώσει το προκαθορισμένο από τον κατασκευαστή όριο πτήσεως. Στα F-4 αυτό το όριο είναι οι 4000 ώρες και απολύτως κανένα από τα 34, τώρα πλέον 33, αφος δεν το έχει συμπληρώσει.
Το νούερο που λες είναι λογικό.Αλλά έχεις στοιχεία εσύ συγκεκριμένα για τις ώρες πτήσεις των F-4?Πέρα από τις αρχικές ώρες όταν τα αγοράσαμε γιατί δεν νομίζω να τα πήραμε του κουτιού .Μπήκα wiki έστω χωρίς να ξερω αν ισχύουν αυτά που λένε.Πήραμε του κουτιού τα πρώτα το 1974 και τα επόμενα το 1977 και το 1990 μας έδωσαν μεταχειρισμένα οι αμερικανοί που απέσυρα το στόλο της εθνοφουράς της Ιντιάνα.Δύσκολο να μην έχουν περάσει τις 4000 ώρες πτήσεις.Αλλά και πάλι ελέγχους κάνουν συνέχεια με σοβαρότητα και πριν τις πτήσεις και κατά τη διάρκεια των αναβαθμίσεων που έκαναν μέχρι σήμερα.
 

Makedonas1971

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Ιουν 2018
Μηνύματα
3.319
Κριτικές
9
Like
8.320
Πόντοι
2.036
Το νούερο που λες είναι λογικό.Αλλά έχεις στοιχεία εσύ συγκεκριμένα για τις ώρες πτήσεις των F-4?Πέρα από τις αρχικές ώρες όταν τα αγοράσαμε γιατί δεν νομίζω να τα πήραμε του κουτιού .Μπήκα wiki έστω χωρίς να ξερω αν ισχύουν αυτά που λένε.Πήραμε του κουτιού τα πρώτα το 1974 και τα επόμενα το 1977 και το 1990 μας έδωσαν μεταχειρισμένα οι αμερικανοί που απέσυρα το στόλο της εθνοφουράς της Ιντιάνα.Δύσκολο να μην έχουν περάσει τις 4000 ώρες πτήσεις.Αλλά και πάλι ελέγχους κάνουν συνέχεια με σοβαρότητα και πριν τις πτήσεις και κατά τη διάρκεια των αναβαθμίσεων που έκαναν μέχρι σήμερα.
Αυτό που μπορώ να σου πω, είναι ότι το συγκεκριμένο αφού που έπεσε, είναι από την πρώτη παρτίδα που αγοράσαμε. Είναι δε, ένα από τα έξι που μεταστάθμευσαν στην Κρήτη και περίμεναν την διαταγή απογειώσεως για Κύπρο το '74, για βομβαρδισμό του προγεφυρώματος των Μογγόλων. Μια διαταγή που δεν δόθηκε ποτέ. Γνωρίζω δε και τα δύο ονόματα του τότε πληρώματος αλλά δεν έχει κάποια πρακτική αξία να τα αναφέρω.
Για την καταπόνηση των F-4, από πλευράς ωρών πτήσεως, ισχύει ότι σου είπα.
 

padepadou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.902
Κριτικές
2
Like
4.559
Πόντοι
456
Αυτό που μπορώ να σου πω, είναι ότι το συγκεκριμένο αφού που έπεσε, είναι από την πρώτη παρτίδα που αγοράσαμε. Είναι δε, ένα από τα έξι που μεταστάθμευσαν στην Κρήτη και περίμεναν την διαταγή απογειώσεως για Κύπρο το '74, για βομβαρδισμό του προγεφυρώματος των Μογγόλων. Μια διαταγή που δεν δόθηκε ποτέ. Γνωρίζω δε και τα δύο ονόματα του τότε πληρώματος αλλά δεν έχει κάποια πρακτική αξία να τα αναφέρω.
Για την καταπόνηση των F-4, από πλευράς ωρών πτήσεως, ισχύει ότι σου είπα.
Σου έγραψα ότι το 4000 ώρες είναι λογικό.Το να μην τις έχουν ξεπεράσει μου φαίνεται μη λογικό.Πόσο μάλλον αν ήταν από την αρχική παρτίδα.Από εκει και πέρα δίνω 98% πιθανότητα λάθους του χειριστή και 2% λάθος του σκάφους ή των μηχανικών συντήρησης.Γιατί αν φτάσαμε σε σημείο να κινδυνεύουν οι πιλότοι να πεθάνουν από αμέλεια των μηχανικών καήκαμε.
Χωρίς να κάνω τον έξυπνο εγώ που απλά παίξω παιχνίδια flight simulators όταν διάβασα ότι πετάγανε τόσο χαμηλά αμέσως υπέθεσα ότι έστριψε το σκάφος κάτι έγινε και χτύπησε φτερό στη θάλασσα.
 

Makedonas1971

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Ιουν 2018
Μηνύματα
3.319
Κριτικές
9
Like
8.320
Πόντοι
2.036
Σου έγραψα ότι το 4000 ώρες είναι λογικό.Το να μην τις έχουν ξεπεράσει μου φαίνεται μη λογικό.Πόσο μάλλον αν ήταν από την αρχική παρτίδα.Από εκει και πέρα δίνω 98% πιθανότητα λάθους του χειριστή και 2% λάθος του σκάφους ή των μηχανικών συντήρησης.Γιατί αν φτάσαμε σε σημείο να κινδυνεύουν οι πιλότοι να πεθάνουν από αμέλεια των μηχανικών καήκαμε.,
Πολύ ανεύθυνο από πλευράς ανίδεων, να αποδίδονται ευθύνες (χωρίς επίσημα στοιχεία) σε πιλότους, οι οποίοι έχασαν την ζωή τους στο ιερό τους καθήκον, Καθίσταται δε εγκληματικό, όταν αυτές αποδίδονται από ανθρώπους που έχουν σχέση, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, με το αντικείμενο. Επάνω σ' αυτό, θα σου πω ότι η έρευνα είναι πραγματικά δαιδαλώδης και η επιτροπή διερευνήσεως θα φτάσει να εξετάσει πιθανότητα λάθους του πληρώματος, στο τελικό στάδιο της διαδικασίας, αφού πρώτα όμως έχει αποκλείσει τις τέσσερις προηγούμενες πιθανότητες...
 

padepadou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.902
Κριτικές
2
Like
4.559
Πόντοι
456
Πολύ ανεύθυνο από πλευράς ανίδεων, να αποδίδονται ευθύνες (χωρίς επίσημα στοιχεία) σε πιλότους, οι οποίοι έχασαν την ζωή τους στο ιερό τους καθήκον, Καθίσταται δε εγκληματικό, όταν αυτές αποδίδονται από ανθρώπους που έχουν σχέση, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, με το αντικείμενο. Επάνω σ' αυτό, θα σου πω ότι η έρευνα είναι πραγματικά δαιδαλώδης και η επιτροπή διερευνήσεως θα φτάσει να εξετάσει πιθανότητα λάθους του πληρώματος, στο τελικό στάδιο της διαδικασίας, αφού πρώτα όμως έχει αποκλείσει τις τέσσερις προηγούμενες πιθανότητες...
Νομίζεις χαίρομαι που μιλάω για ανθρώπινο λάθος;Από τον δικό μου επαγγελματικό τομέα όμως τα επαγγελματικά ατυχήματα προκύπτον απο ανθρώπινα λάθη.
 

Makedonas1971

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Ιουν 2018
Μηνύματα
3.319
Κριτικές
9
Like
8.320
Πόντοι
2.036
Νομίζεις χαίρομαι που μιλάω για ανθρώπινο λάθος;Από τον δικό μου επαγγελματικό τομέα όμως τα επαγγελματικά ατυχήματα προκύπτον απο ανθρώπινα λάθη.
Κάτι γενικό. Αυτά τα παιδιά γνωρίζουν από πριν την επικινδυνότητα του λειτουργήματος που επιτελούν. Είναι άψογοι επαγγελματίες, μοναδικής ωριμότητας και συγκροτημένη σκέψεως. Αποτελούν, για κάποιους από εμάς που έχουμε συνεργαστεί μαζί τους, την ελίτ της Ελληνικής κοινωνίας. Και κάπου εδώ μπαίνει ο πιο αρρωστημένος και εγκληματικός παράγων, που δεν είναι άλλος από τους πολιτικούς και από την ευρισκομένη στον επιθανάτιο ρόγχο πολιτική εξουσία της πατρίδος μας. Αυτή ευθύνεται, ως εντελοδόχος και εκτελεστικό όργανο, γι αυτό το ατύχημα και για όλα τα προηγούμενα. Ο μέγας ηθικός αυτουργός βέβαια (ως εντολεύς), είναι ο 《μέγας》 Ελληνικός λαός...
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.675
Κριτικές
1
Like
36.121
Πόντοι
6.256
Σου έγραψα ότι το 4000 ώρες είναι λογικό.Το να μην τις έχουν ξεπεράσει μου φαίνεται μη λογικό.Πόσο μάλλον αν ήταν από την αρχική παρτίδα.Από εκει και πέρα δίνω 98% πιθανότητα λάθους του χειριστή και 2% λάθος του σκάφους ή των μηχανικών συντήρησης.Γιατί αν φτάσαμε σε σημείο να κινδυνεύουν οι πιλότοι να πεθάνουν από αμέλεια των μηχανικών καήκαμε.
Χωρίς να κάνω τον έξυπνο εγώ που απλά παίξω παιχνίδια flight simulators όταν διάβασα ότι πετάγανε τόσο χαμηλά αμέσως υπέθεσα ότι έστριψε το σκάφος κάτι έγινε και χτύπησε φτερό στη θάλασσα.
Τοσο χαμηλα που στη στροφη να βρισκει το φτερο το νερο;
Περίεργο
 

αμαμητος

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2019
Μηνύματα
1.453
Like
1.452
Πόντοι
216
Κάτι γενικό. Αυτά τα παιδιά γνωρίζουν από πριν την επικινδυνότητα του λειτουργήματος που επιτελούν. Είναι άψογοι επαγγελματίες, μοναδικής ωριμότητας και συγκροτημένη σκέψεως.
τυπε εκανα εκπαιδευση στην θηβα στο πυροβολικο που το κεντρο ειναι πραματικα τεραστιο, ε λοιπον κατεβαιναν στα 15- 20 μετρα κανοντας μαλακιες με κινδυνο να στουκαρουν αν οχι στο δασος μεσα στα κτιρια που ειμασταν και εμεις.
εμπειρια απο αεροπλανα δεν εχω, αλλα παλιοτερα ημουν αερομοντελιστης. ΝΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΑΝ ΠΟΛΛΕς ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΚΑΡΦΩΘΟΥΝ και ενας μαλακας παραλιγο να πεσει και σε απωλεια στηριξης. αυτος θα εσκαγε με την κοιλια....
 

c79t

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2017
Μηνύματα
382
Like
188
Πόντοι
1
Τοσο χαμηλα που στη στροφη να βρισκει το φτερο το νερο;
Περίεργο

Καθόλου περίεργο όπως μπορείς να δείς. F4 Phantom σε μονοψήφια μέτρα πάνω απο την θάλασσα του Αιγαίου.
Ίσως να έγινε κάτι τέτοιο.
 

Makedonas1971

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Ιουν 2018
Μηνύματα
3.319
Κριτικές
9
Like
8.320
Πόντοι
2.036
τυπε εκανα εκπαιδευση στην θηβα στο πυροβολικο που το κεντρο ειναι πραματικα τεραστιο, ε λοιπον κατεβαιναν στα 15- 20 μετρα κανοντας μαλακιες με κινδυνο να στουκαρουν αν οχι στο δασος μεσα στα κτιρια που ειμασταν και εμεις.
εμπειρια απο αεροπλανα δεν εχω, αλλα παλιοτερα ημουν αερομοντελιστης. ΝΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΑΝ ΠΟΛΛΕς ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΚΑΡΦΩΘΟΥΝ και ενας μαλακας παραλιγο να πεσει και σε απωλεια στηριξης. αυτος θα εσκαγε με την κοιλια....
Φίλε μου καλέ, έχω συνεργαστεί με κάποια από αυτά τα παιδιά. Θα στο πω απλά. ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΙΤ, μαζί με κάποιους άλλους...
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.936
Κριτικές
30
Like
20.496
Πόντοι
8.846
Κάτι γενικό. Αυτά τα παιδιά γνωρίζουν από πριν την επικινδυνότητα του λειτουργήματος που επιτελούν. Είναι άψογοι επαγγελματίες, μοναδικής ωριμότητας και συγκροτημένη σκέψεως. Αποτελούν, για κάποιους από εμάς που έχουμε συνεργαστεί μαζί τους, την ελίτ της Ελληνικής κοινωνίας. Και κάπου εδώ μπαίνει ο πιο αρρωστημένος και εγκληματικός παράγων, που δεν είναι άλλος από τους πολιτικούς και από την ευρισκομένη στον επιθανάτιο ρόγχο πολιτική εξουσία της πατρίδος μας. Αυτή ευθύνεται, ως εντελοδόχος και εκτελεστικό όργανο, γι αυτό το ατύχημα και για όλα τα προηγούμενα. Ο μέγας ηθικός αυτουργός βέβαια (ως εντολεύς), είναι ο 《μέγας》 Ελληνικός λαός...
Τι λες ρε τύπε πάλι...
Γιατί δεν αφήνετε το θέμα?
Δυο πιλότοι έφυγαν, αφήστε τους...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom