εξακολουθείς να πετάς ασχετοσύνη...
σταμάτα το, δεν έχεις ιδέα.
ναι, 99% ήταν λάθος του χειριστή.
στην απίθανη περίπτωση που δεν ήταν (λάθος του χειριστή) αλλά υπήρξε τεχνικό πρόβλημα, αυτό δεν έχει να κάνει με τον τύπο του αφους αλλά με τυχαίο παράγοντα ή (ακόμα πιο δύσκολο) με ελλιπή συντήρηση (απειροελάχιστη πιθανότητα). όχι πάντως με το γεγονός ότι ήταν F4.
Η ξεροκεφαλιά σου οχυρωμένη πίσω από μία ψευδαίσθηση παντογνωσίας δεν αφήνει να δεις τί σου λέω,
για αυτό και σου κάνω την εξής ερώτηση:
Πόσα αντίστοιχα ατυχήματα έχουν συμβεί με πιο εξελιγμένα αεροσκάφη νεότερης γενιάς;
Αυτό το 1% που αναφέρεις είναι κρίσιμο μέγεθος.Κρίσιμο.Γιατί το ανθρώπινο δυναμικό έχει αξία που δεν την αντιπαραβάλει κανένα μέταλλο.Και θέλεις να δώσεις το μάξιμουμ τον διαθεσίμων τεχνολογικών δυνατοτήτων στον χειριστή του όπλου,για να έχεις το μέγιστο αποτέλεσμα.
Είναι σαν να λες σε έναν αθλητή,δεν πειράζει για αυτό το 1%,δεν είναι δα και κάτι σπουδαίο,την στιγμή που μπορεί να είναι η κρίσιμη διαφορά για την πρώτη θέση,ή αντίστοιχα να επιβιώσει κάποιος σε μία άσκηση ή σε μια σύρραξη.
Αλλά είσαι της λογικής,που δυστυχώς έχει σαν τον διάολο καβαλήσει τα μυαλά πολλών εδώ και δεκαετίες(αλλά όχι όλων),ότι ‘κρατάνε ακόμα’ λες και είναι κρέατα ή σταφίδες ληγμένες από δεκαετίες πριν,
ή είναι υποβρύχια χωρίς τορπίλες,ή άρματα μάχης χωρίς οπλισμό.
Και αυτό επειδή βαπτίζουμε την ανάγκη φιλότιμο,όταν κάνουμε το σκατό μας σαν κράτος παξιμάδι,γιατί τα ξοδεύουμε σε έντιμες διαπραγματεύσεις με τους θεσμούς,είτε μοιράζουμε απερίσκεπτα σε έργα και μίζες σε παρατρεχάμενους.
Για αυτό σου λέω,ναι εσένα τον σχετικό,
ότι είμαστε ακριβοί στα πίτουρα και φθηνοί στα’λεύρια.
Και τώρα συνεχισε το ποίημα σου,και κρατά και τον τελευταίο λόγο για πάρτι σου,
επειδή δεν με πείθεις.Είναι μάταιη η συζήτηση μας.