Νέα

Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 178K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

perseas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2006
Μηνύματα
2.088
Κριτικές
7
Like
3.959
Πόντοι
736
Αν ήταν το δικό μου παληκαρακι αυτό που χάθηκε, θα έλεγα ότι ακριβώς και ο τραγικός πατέρας. Περήφανος για τη θυσία του γιου του αλλά χαροκαμμενος. Και δυστυχώς το τελευταίο δεν αλλάζει.
" Αν ήταν το δικό μου παληκαρακι αυτό που χάθηκε, θα έλεγα ότι ακριβώς και ο τραγικός πατέρας. Περήφανος για τη θυσία του γιου του αλλά χαροκαμμενος. Και δυστυχώς το τελευταίο δεν αλλάζει. "

:respect: :hi:
 

padepadou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.908
Κριτικές
2
Like
4.586
Πόντοι
456
Όντως τελικά έκανε κλειστή στροφή με 800χλμ/ώρα.
 

Trikavalos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2017
Μηνύματα
1.684
Like
1.092
Πόντοι
216
Αφου το θέμα της αρχαιότητας υπάρχει ακόμα ψάξτε λίγο να βρείτε για τα Β52 και για τα Α10.
Πότε κατασκευάστηκαν, πότε πρωτοπέταξαν και τι χρήση τους κάνουν ακόμα και σήμερα.
Από το 1988 οι Γιάνκηδες τα χρησιμοποιούν τα F4 για πειράματα τύπε μου,όχι για πόλεμο όπως αποφάσισαν οι γαλονάτοι κομματάρχες φωστήρες μας


Η παροιμία που κολλά εδώ είναι:ακριβοί στα πίτουρα,και φθηνοί στα’λεύρια….
 

pnewman

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.122
Like
12.324
Πόντοι
3.556
Φίλε μου καλε εδώ κάνουμε καφενείακου τύπου συζήτηση, όπως ξέρεις εγώ είμαι ηλεκτρολόγος γυναικολόγος. Κάποτε είχα πάει μια εκπαιδευτική το 1993 στην ΕΑΒ. Δυστυχώς αυτά που έγραψα ότι τα mirage είναι επιρρεπή στις βλάβες και πτώσεις ανετρεξε σε πόσες πτώσεις έχουν γίνει σε όλο τον κόσμο,λ το ξέρουν όλοι και για αυτό έχουν αποσυρθεί ή τα πετανε σε καθόλου εντατική χρήση. Οι κινητήρες των mirage δουλεύουν στους 700 plus σε σύγκριση με τα αμερικανικά που δουλεύουν στους 600 plus. Σε συνδυασμό με το ότι όλα τα μηχανικά μέρη καταπονούνται περισσότερο λόγω μεγαλύτερων ταχυτήτων και ελιγμών, χρειάζονται αλλαγές εξαρτημάτων και ελέγχους α β γ επιπέδου πολύ πιο συχνά, σε σημείο να είναι 1 ικανό για πτήση και δέκα στο έδαφος.
Ανατρέξτε λίγο στα ατυχήματα και περισσότερο σε βλάβες με mirage 2000.
Εδώ γίνεται καφενείακου τύπου συζήτηση μεν αλλά.... κάτι μαθαίνεις παραπάνω. Μην ξεχνάς ότι είμαι ο μόνος που έχω λύσει το πρόβλημα με τις πεθερές στις Ελληνίδες.
Τύπε μου, ως ειδικός ηλεκτρολόγος γυναικολόγος, το Μιράζ στο τεστ παπ τι βγάζει ; :confused:
 

Trikavalos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2017
Μηνύματα
1.684
Like
1.092
Πόντοι
216
Απλά αντικαταστήστε την χερσόνησο του Σινά με την Ανατολική Θράκη:

 

cretan336

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
4.738
Like
4.298
Πόντοι
1.706
Από το 1988 οι Γιάνκηδες τα χρησιμοποιούν τα F4 για πειράματα τύπε μου,όχι για πόλεμο όπως αποφάσισαν οι γαλονάτοι κομματάρχες φωστήρες μας


Η παροιμία που κολλά εδώ είναι:ακριβοί στα πίτουρα,και φθηνοί στα’λεύρια….
Κοίτα, αλλού το πήγα.
Οι Αμέρικανς τα απέσυραν γιατί έπρεπε να δουλέψουν τα δικά τους εργοστάσια και να βγάλουν άλλα πιο καινούρια μοντέλα.
Τα 2 που αναφέρω, το Β52 και το Α10, είναι ακόμα πιο παλιά αλλά είναι τόσο πετυχημένα που ακόμα και σήμερα είναι πρώτης γραμμής και τα έχουν σε ετοιμότητα και διαθεσιμότητα.
Το F4 λοιπόν έπρεπε να αντικατασταθεί τότε που έγραψες από το F16 και το F18 και οι Αμερικανοί το έκαναν γιατί είναι δικά τους τα εργοστάσια.
Έβγαλαν δε τόσα πολλά και από τα 2 παραπάνω μοντέλα που το F4 ήταν περριτό, για αυτούς.
Για εμάς έχει ακόμα μια κάποια χρησιμότητα γιατί δεν έχουμε τα εργοστάσια των Αμερικάνων και ούτε τα λεφτά τους.
Φέρετρα όμως μην τα γράφεις γιατί και την τακτική τους συντήρηση έχουν και οι πιλότοι/μηχανικοί είναι εκπαιδευμένοι όπως πρέπει.
 

REGGAS

Μέγας
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
4.518
Like
14.091
Πόντοι
3.506
Απολυτος σεβασμος για τους γονεις του παλικαριου σημερα.
Να ειναι ελαφρυ το χωμα για τον πιλοτο!
 

perseas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2006
Μηνύματα
2.088
Κριτικές
7
Like
3.959
Πόντοι
736

R.I.P

Το τραγούδι είναι γραμμένο για την πολεμική αεροπορία και κυρίως για τους πεσόντες πιλότους μας.


Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω έχω φίλο τον Ήλιο Θεό με του αγέρα το νέκταρ μεθάω αγκαλιάζω και γη κι ουρανό. Και χωρίς τα φτερά δεν φοβάμαι το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι στο Αιγαίο να δίνω φιλιά.

Λευτεριά στους ανέμους ζητάω έχω πάψει να είμαι θνητός ανεβαίνω ψηλά κι αγαπάω δίχως σώμα χρυσός αετός.

Και χωρίς τα φτερά δεν φοβάμαι το γαλάζιο ζεστή αγκαλιά στα ψηλά τα βουνά να κοιμάμαι στο Αιγαίο να δίνω φιλιά. Σαν το σύννεφο φεύγω πετάω έχω φίλο τον Ήλιο Θεό με του αγέρα το νέκταρ μεθάω αγκαλιάζω και γη κι ουρανό.

Αθάνατοι
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.936
Κριτικές
30
Like
20.505
Πόντοι
8.846
Από το 1988 οι Γιάνκηδες τα χρησιμοποιούν τα F4 για πειράματα τύπε μου,όχι για πόλεμο όπως αποφάσισαν οι γαλονάτοι κομματάρχες φωστήρες μας


Η παροιμία που κολλά εδώ είναι:ακριβοί στα πίτουρα,και φθηνοί στα’λεύρια….
λιγότερες χαζομάρες παρακαλώ
 

Trikavalos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2017
Μηνύματα
1.684
Like
1.092
Πόντοι
216
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.936
Κριτικές
30
Like
20.505
Πόντοι
8.846
Σώπα ρε εξυπνάκια.

Να περιμένουμε τους επόμενους πιλότους που θα σκοτωθούν για να τα αποσύρουμε….

Λιγότερες μαλακίες παρακαλώ
ρε τύπε άσε τις παπαριές...
δεν έχει να κάνει με το αφος. άντε που μου γίνατε όλοι ειδικοί....
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.936
Κριτικές
30
Like
20.505
Πόντοι
8.846
Λέγε εσύ ό,τι θες.
το θέμα δεν είναι τι λέω εγώ αλλά τι ισχύει...
τα αφη μετά την αναβάθμιση, κυρίως το aup, είναι και δομικά οκ και με χρόνο ζωής και ικανά να ανταπεξέλθουν στις αποστολές που τους έχουν ανατεθεί.
όταν φτάσει η ώρα φυσικά και θα αντικατασταθούν.
πετάνε έχοντας υποστεί όλη την απαραίτητη συντήρηση και με τις υπογραφές ανθρώπων που και ξέρουν καλύτερα από τον κάθε τυχάρπαστο εδώ μέσα, αλλά και έχουν πλήρη αίσθηση της βαρύτητας της υπογραφής τους.
αφήστε λοιπόν τις χαζομάρες
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
28.191
Κριτικές
16
Like
15.421
Πόντοι
6.515
ο κουλης με τα αλλα 2 μπουμπουκια βουρκωσαν στην κηδεια

αν δεν πλησιαζαν εκλογες θα παταγαν? :think:
 

Trikavalos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2017
Μηνύματα
1.684
Like
1.092
Πόντοι
216
το θέμα δεν είναι τι λέω εγώ αλλά τι ισχύει...
τα αφη μετά την αναβάθμιση, κυρίως το aup, είναι και δομικά οκ και με χρόνο ζωής και ικανά να ανταπεξέλθουν στις αποστολές που τους έχουν ανατεθεί.
όταν φτάσει η ώρα φυσικά και θα αντικατασταθούν.
πετάνε έχοντας υποστεί όλη την απαραίτητη συντήρηση και με τις υπογραφές ανθρώπων που και ξέρουν καλύτερα από τον κάθε τυχάρπαστο εδώ μέσα, αλλά και έχουν πλήρη αίσθηση της βαρύτητας της υπογραφής τους.
αφήστε λοιπόν τις χαζομάρες
Τί λες βρε ειδικέ του πληκτρολογίου;

Τα άφη και τα άφη και τα @@ μας κουνιούνται.

Δηλαδή ο πιλότος έκανε λάθος και έπεσε,ενώ αυτός που έλεγξε το αεροπλάνο είναι αλάθητος.

Επίσης αλάθητος είναι ο παπάρας που στο ΚΥΣΕΑ αποδεδειγμένα ζημίωσε το ελληνικό κράτος (μην μου πεις ότι δεν έχεις ακούσει για μίζες στις προμήθειες,γιατί δεν αξίζει καν που χάνω τον χρόνο μου να σου απαντώ)

Εσύ συνέχισε σε αυτό το παραμυθάκι,και άλλαξε και πλευρό στον ύπνο του δικαίου/καλοκάγαθου (θέλω να πιστεύω).
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.822
Like
36.813
Πόντοι
9.931
Η παλαιότητα των αεροσκαφών δεν παίζει ρολο. Τα Μιραζ 2000 ειναι 15 χρονια νεότερα απο τα F-4 και παρολα αυτα αποσύρθηκαν πρωτα, τυπικά περσι, ουσιαστικά απο το 2017 γιατι τοτε πέταξαν για τελευταία φορα.
 
Εγγρ.
24 Μαρ 2022
Μηνύματα
9.936
Κριτικές
30
Like
20.505
Πόντοι
8.846
Τί λες βρε ειδικέ του πληκτρολογίου;

Τα άφη και τα άφη και τα @@ μας κουνιούνται.

Δηλαδή ο πιλότος έκανε λάθος και έπεσε,ενώ αυτός που έλεγξε το αεροπλάνο είναι αλάθητος.

Επίσης αλάθητος είναι ο παπάρας που στο ΚΥΣΕΑ αποδεδειγμένα ζημίωσε το ελληνικό κράτος (μην μου πεις ότι δεν έχεις ακούσει για μίζες στις προμήθειες,γιατί δεν αξίζει καν που χάνω τον χρόνο μου να σου απαντώ)

Εσύ συνέχισε σε αυτό το παραμυθάκι,και άλλαξε και πλευρό στον ύπνο του δικαίου/καλοκάγαθου (θέλω να πιστεύω).
εξακολουθείς να πετάς ασχετοσύνη...
σταμάτα το, δεν έχεις ιδέα.

ναι, 99% ήταν λάθος του χειριστή.
στην απίθανη περίπτωση που δεν ήταν (λάθος του χειριστή) αλλά υπήρξε τεχνικό πρόβλημα, αυτό δεν έχει να κάνει με τον τύπο του αφους αλλά με τυχαίο παράγοντα ή (ακόμα πιο δύσκολο) με ελλιπή συντήρηση (απειροελάχιστη πιθανότητα). όχι πάντως με το γεγονός ότι ήταν F4.
 

Trikavalos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2017
Μηνύματα
1.684
Like
1.092
Πόντοι
216
εξακολουθείς να πετάς ασχετοσύνη...
σταμάτα το, δεν έχεις ιδέα.

ναι, 99% ήταν λάθος του χειριστή.
στην απίθανη περίπτωση που δεν ήταν (λάθος του χειριστή) αλλά υπήρξε τεχνικό πρόβλημα, αυτό δεν έχει να κάνει με τον τύπο του αφους αλλά με τυχαίο παράγοντα ή (ακόμα πιο δύσκολο) με ελλιπή συντήρηση (απειροελάχιστη πιθανότητα). όχι πάντως με το γεγονός ότι ήταν F4.
Η ξεροκεφαλιά σου οχυρωμένη πίσω από μία ψευδαίσθηση παντογνωσίας δεν αφήνει να δεις τί σου λέω,

για αυτό και σου κάνω την εξής ερώτηση:

Πόσα αντίστοιχα ατυχήματα έχουν συμβεί με πιο εξελιγμένα αεροσκάφη νεότερης γενιάς;

Αυτό το 1% που αναφέρεις είναι κρίσιμο μέγεθος.Κρίσιμο.Γιατί το ανθρώπινο δυναμικό έχει αξία που δεν την αντιπαραβάλει κανένα μέταλλο.Και θέλεις να δώσεις το μάξιμουμ τον διαθεσίμων τεχνολογικών δυνατοτήτων στον χειριστή του όπλου,για να έχεις το μέγιστο αποτέλεσμα.

Είναι σαν να λες σε έναν αθλητή,δεν πειράζει για αυτό το 1%,δεν είναι δα και κάτι σπουδαίο,την στιγμή που μπορεί να είναι η κρίσιμη διαφορά για την πρώτη θέση,ή αντίστοιχα να επιβιώσει κάποιος σε μία άσκηση ή σε μια σύρραξη.

Αλλά είσαι της λογικής,που δυστυχώς έχει σαν τον διάολο καβαλήσει τα μυαλά πολλών εδώ και δεκαετίες(αλλά όχι όλων),ότι ‘κρατάνε ακόμα’ λες και είναι κρέατα ή σταφίδες ληγμένες από δεκαετίες πριν,

ή είναι υποβρύχια χωρίς τορπίλες,ή άρματα μάχης χωρίς οπλισμό.

Και αυτό επειδή βαπτίζουμε την ανάγκη φιλότιμο,όταν κάνουμε το σκατό μας σαν κράτος παξιμάδι,γιατί τα ξοδεύουμε σε έντιμες διαπραγματεύσεις με τους θεσμούς,είτε μοιράζουμε απερίσκεπτα σε έργα και μίζες σε παρατρεχάμενους.

Για αυτό σου λέω,ναι εσένα τον σχετικό,

ότι είμαστε ακριβοί στα πίτουρα και φθηνοί στα’λεύρια.

Και τώρα συνεχισε το ποίημα σου,και κρατά και τον τελευταίο λόγο για πάρτι σου,

επειδή δεν με πείθεις.Είναι μάταιη η συζήτηση μας.
 

daftrucker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2022
Μηνύματα
928
Like
1.186
Πόντοι
206
Η ξεροκεφαλιά σου οχυρωμένη πίσω από μία ψευδαίσθηση παντογνωσίας δεν αφήνει να δεις τί σου λέω,

για αυτό και σου κάνω την εξής ερώτηση:

Πόσα αντίστοιχα ατυχήματα έχουν συμβεί με πιο εξελιγμένα αεροσκάφη νεότερης γενιάς;

Αυτό το 1% που αναφέρεις είναι κρίσιμο μέγεθος.Κρίσιμο.Γιατί το ανθρώπινο δυναμικό έχει αξία που δεν την αντιπαραβάλει κανένα μέταλλο.Και θέλεις να δώσεις το μάξιμουμ τον διαθεσίμων τεχνολογικών δυνατοτήτων στον χειριστή του όπλου,για να έχεις το μέγιστο αποτέλεσμα.

Είναι σαν να λες σε έναν αθλητή,δεν πειράζει για αυτό το 1%,δεν είναι δα και κάτι σπουδαίο,την στιγμή που μπορεί να είναι η κρίσιμη διαφορά για την πρώτη θέση,ή αντίστοιχα να επιβιώσει κάποιος σε μία άσκηση ή σε μια σύρραξη.

Αλλά είσαι της λογικής,που δυστυχώς έχει σαν τον διάολο καβαλήσει τα μυαλά πολλών εδώ και δεκαετίες(αλλά όχι όλων),ότι ‘κρατάνε ακόμα’ λες και είναι κρέατα ή σταφίδες ληγμένες από δεκαετίες πριν,

ή είναι υποβρύχια χωρίς τορπίλες,ή άρματα μάχης χωρίς οπλισμό.

Και αυτό επειδή βαπτίζουμε την ανάγκη φιλότιμο,όταν κάνουμε το σκατό μας σαν κράτος παξιμάδι,γιατί τα ξοδεύουμε σε έντιμες διαπραγματεύσεις με τους θεσμούς,είτε μοιράζουμε απερίσκεπτα σε έργα και μίζες σε παρατρεχάμενους.

Για αυτό σου λέω,ναι εσένα τον σχετικό,

ότι είμαστε ακριβοί στα πίτουρα και φθηνοί στα’λεύρια.

Και τώρα συνεχισε το ποίημα σου,και κρατά και τον τελευταίο λόγο για πάρτι σου,

επειδή δεν με πείθεις.Είναι μάταιη η συζήτηση μας.
Έχει συντριβεί F16 επειδή ο κυβερνήτης ακούμπησε το ντοσιέ στο αριστερό τμήμα του κοκπιτ και μετακινήθηκε ο διακόπτης αντισταθμισης. Με δυο ασφάλειες επάνω του και σφικτή λειτουργία για να μην αλλάζει εύκολα θέση. Και όμως από ενα τυχαίο γεγονός μετακινήθηκε και το αεροσκαφος συνετρίβη κατά την απογείωση. Πολύ πιο καινούριο και πολύ πιο σύγχρονο του F4. Δεν είναι θέμα παλιού και νέου. Ότι πετάει είναι ελεγμένο και πιστοποιημένο για την αποστολή που του ανατίθεται. Είναι κάτι αντίστοιχο των αγώνων ταχύτητας. Θεωρείται δεδομένο ότι θα συμβεί το ατύχημα γιατί οχήματα και άνθρωποι δοκιμάζουν τα όριά τους.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom