Νέα

Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 176K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.383
Κριτικές
24
Like
6.943
Πόντοι
3.446
Πιθανότατα δεν φταίει το αφος αλλά ο χειριστής.
Λοιπον,
τα αφη αποσύρονται είτε γιατί ολοκληρώθηκε ο κύκλος ζωής τους, ή για επιχειρησιακούς λόγους. Τα συγκεκριμένα μετα το aup και μέχρι να αντικατασταθούν από άλλα, μια χαρά πετάνε και υπάρχει λόγος
Τα ματιασαν τα f4.Πριν λιγες ημερες ειχε δημοσιευθει οτι εχουν και αλλη αποστολη πλεον.Την αναχαιτιση των τουρκικων UAV
 

Pornofan

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2019
Μηνύματα
5.728
Like
8.456
Πόντοι
2.356
περίεργο, συμφέρει να σηκώσεις f4 που είναι βαρύ και πολύ γρήγορο και μάλλον ρουφάει καύσιμο με το μπουρί της σόμπας, με 2 πιλότους για να αναχαιτίσεις τα αργά UAV?
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.383
Κριτικές
24
Like
6.943
Πόντοι
3.446

Trikavalos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2017
Μηνύματα
1.684
Like
1.092
Πόντοι
216
Λοιπόν.

Αρκετά με αυτά τα απαρχαιωμένα αεροπλάνα.Όχι άλλες ανθρωποθυσίες.
Από εκεί να καταλάβεις ότι η μαλακία πάει σύννεφο σε αυτούς που κάνουν πλάνα για το μέλλον.

Πάρε τεχνολογία από το Ισραήλ που έχει το Τούρκο να του τρώει τα συμβόλαια στα UAV σε τρίτες χώρες….έχει κίνητρο ο Εβραίος να αποτύχει το Τούρκο και κάθεσαι και μου λες θα σηκώνω τα φέρετρα να αναχαιτίσουν τα UAV?

Και γιατί να μην τα καταρρίπτουν στην τελική;
Τόσο ευνούχοι πια;
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.383
Κριτικές
24
Like
6.943
Πόντοι
3.446
Λοιπόν.

Αρκετά με αυτά τα απαρχαιωμένα αεροπλάνα.Όχι άλλες ανθρωποθυσίες.

Από εκεί να καταλάβεις ότι η μαλακία πάει σύννεφο σε αυτούς που κάνουν πλάνα για το μέλλον.

Πάρε τεχνολογία από το Ισραήλ που έχει το Τούρκο να του τρώει τα συμβόλαια στα UAV σε τρίτες χώρες….έχει κίνητρο ο Εβραίος να αποτύχει το Τούρκο και κάθεσαι και μου λες θα σηκώνω τα φέρετρα να αναχαιτίσουν τα UAV?

Και γιατί να μην τα καταρρίπτουν στην τελική;
Τόσο ευνούχοι πια;
Δεν ευθυνεται η ηλικια των αεροσκαφων για τη πτωση.Ακομη και τα καινουρια F-35 πεφτουν .
 

Trikavalos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2017
Μηνύματα
1.684
Like
1.092
Πόντοι
216
Δεν ευθυνεται η ηλικια των αεροσκαφων για τη πτωση.Ακομη και τα καινουρια F-35 πεφτουν .
Δεν είναι λογική αυτή,διαφωνώ.

Ας είναι F35 και ας πέσει να ξέρω τουλάχιστον ότι έδωσα στον χειριστή ό,τι καλύτερο μπορούσα

και ναι οκ είναι ανθρώπινο λάθος,αλλά έκανα εγώ σαν κράτος ό,τι καλύτερο μπορούσα,γιατί αυτοί που τα χειρίζονται αξίζουν πολύ περισσότερο από τα μέταλλα.


Όσο για το κόστος που λένε δώθε κείθε,και τί θα κάνουμε:

Το φθηνό βγαίνει πάντα πιο ακριβό.

Αυτά τύποι μου.
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.498
Like
35.764
Πόντοι
9.931
Οταν πετας σε τοσο χαμηλο υψος (ακούγεται για 100-150 μετρα υψος) ειναι δύσκολο να την γλιτώσεις ακομα και αν πετας F-22. Είτε είναι λάθος πιλότου η ειτε μηχανική βλαβη τα περιθώρια αντίδρασης ειναι μηδενικα.
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.742
Πόντοι
2.306
κάθε φορά που γίνεται ατύχημα ή ακόμη χειρότερα δυστύχημα όπως τώρα ο καθένας νιώθει περίπου χρέος του να γράψει το κοντό και το μακρύ του.

άλλος θυμάται κατι για τα φτερά του F-4 που ηταν λέει μικρά και έπεφτε το αεροσκάφος από μόνο του....., βέβαια από το F-4 στο F-104 δεν είναι και πολύ, δυό νούμερα δρόμος....Που και γι' αυτά μάλλον ήταν χαζοί οι σχεδιαστές να φτιάξουν ένα αεροσκάφος που να πέφτει μόνο του.... Τα οποία δεν ήταν λέει για πολεμικές ασκήσεις αλλά ...άλλες. Δηλαδή τι άλλες ; ασκήσεις ενόργανης ας πούμε ;

άλλος λέει πως τα mirage ήταν επιρρεπή σε πτώσεις....άλλοι χαζοί σχεδιαστές εδώ......

ο Λάκης για να στηρίξει το αφήγημά του βρήκε ένα δημοσίευμα που περιλαμβάνει και τους νεκρούς από το C-130...... φυσικά όλες οι απώλειες ζωών μετράνε και είναι τραγικά γεγονότα αλλά από τέτοια στατιστική δεν μπορεί να βγει συμπέρασμα για πτώσεις μαχητικών και απώλειες πιλότων

και το κλασικό, φταίει η παλαιότητα του αεροσκάφους για την πτώση... πριν καν υπάρξει οποιοδήποτε στοιχείο για συνθήκες και τα αίτια, πριν καν ξεκινήσει η έρευνα των αρμοδιων, πριν πριν πριν.... οι ειδικοί έχουν αποφανθεί...... σαπάκια λέει τα F-4. Αυτοί που τα πετάνε, αυτοί που τα συντηρούν και γενικά όσοι παίρνουν τις αποφάσεις στην ΠΑ δεν ξέρουν την τύφλα τους μπροστά στους ειδήμονες του πληκτρολογίου....
ΟΚ, υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν αυξημένα ατυχήματα ανα ώρες πτήσης των F-4 ( αλλά και των Mirage) σε σχέση με άλλα αεροσκαφη της ΠΑ με ανάλογη χρήση ; ή και σε σύγκριση με άλλες αεροπορίες σε ανάλογες συνθήκες ; αναφορές για δομικές αστοχίες που οδήγησαν σε πτώσεις ; ξεκόλλησε καμιά πτέρυγα στον αέρα ; τι θα πει σαπάκια ; τρίζουν τα φρένα ;
Φίλε μου καλε εδώ κάνουμε καφενείακου τύπου συζήτηση, όπως ξέρεις εγώ είμαι ηλεκτρολόγος γυναικολόγος. Κάποτε είχα πάει μια εκπαιδευτική το 1993 στην ΕΑΒ. Δυστυχώς αυτά που έγραψα ότι τα mirage είναι επιρρεπή στις βλάβες και πτώσεις ανετρεξε σε πόσες πτώσεις έχουν γίνει σε όλο τον κόσμο,λ το ξέρουν όλοι και για αυτό έχουν αποσυρθεί ή τα πετανε σε καθόλου εντατική χρήση. Οι κινητήρες των mirage δουλεύουν στους 700 plus σε σύγκριση με τα αμερικανικά που δουλεύουν στους 600 plus. Σε συνδυασμό με το ότι όλα τα μηχανικά μέρη καταπονούνται περισσότερο λόγω μεγαλύτερων ταχυτήτων και ελιγμών, χρειάζονται αλλαγές εξαρτημάτων και ελέγχους α β γ επιπέδου πολύ πιο συχνά, σε σημείο να είναι 1 ικανό για πτήση και δέκα στο έδαφος.
Ανατρέξτε λίγο στα ατυχήματα και περισσότερο σε βλάβες με mirage 2000.
Εδώ γίνεται καφενείακου τύπου συζήτηση μεν αλλά.... κάτι μαθαίνεις παραπάνω. Μην ξεχνάς ότι είμαι ο μόνος που έχω λύσει το πρόβλημα με τις πεθερές στις Ελληνίδες.
 
Τελευταία τροποποίηση:

argyrotoxos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
36.661
Κριτικές
63
Like
46.931
Πόντοι
9.297
Δεν τον βλέπω καλά τον αγνοούμενο πιλότο...μάλλον θα είναι μέσα στο κουφάρι του ήδη μοιραίου αεροπλάνου.
Μακάρι να διαψευσθω αλλά ο χρόνος κυλάει και οι πιθανότητες μειώνονται...
 

Mystery X

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.154
Κριτικές
4
Like
9.262
Πόντοι
2.306
Δεν τον βλέπω καλά τον αγνοούμενο πιλότο...μάλλον θα είναι μέσα στο κουφάρι του ήδη μοιραίου αεροπλάνου.
Μακάρι να διαψευσθω αλλά ο χρόνος κυλάει και οι πιθανότητες μειώνονται...
Και, εκεί να μην είναι δύσκολα επιβιώνεις με συνθήκες χειμώνα..
 

kronos

Μέγας
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.473
Κριτικές
3
Like
12.536
Πόντοι
3.506
Εγώ μικρός ειμουν και θυμάμαι ότι όλο f-4 να πέφτουν μόνα τους ...είχα ακούσει κάπου μπορεί και λάθος φυσικά ...ότι τα φτερά τους πολύ μικρά και ήταν για άλλες εποχές και άλλες ασκήσεις...όχι για τόσο πολεμικές ασκήσεις
Αυτό με τα μικρά φτερά που έπεφτε συνέχεια ηταν το f 104( και οχι f4). Για αυτό το λόγο είχε πάρει το παρατσούκλι "Widowmaker".
(Κατασκευαστής χηρών)
 

argyrotoxos

Ανώτερος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
36.661
Κριτικές
63
Like
46.931
Πόντοι
9.297

iliasl

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2021
Μηνύματα
791
Like
2.310
Πόντοι
446
Μπήκε στην πολεμική αεροπορία των ΗΠΑ το 1960 , και στην Ελληνική το 1972 . Τουτέστιν πρόκειται για ένα αεροπλάνο ηλικίας μόλις 63 ετών . Δεν μπορώ να καταλάβω το πως διάφοροι το θεωρούν ως αρχαίο .
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
31.637
Κριτικές
1
Like
36.024
Πόντοι
6.256
Αυτους τους ανθρώπους οι εγκληματικές συμμορίες που κυβερνουν την Ελλάδα τα τελευταία χρόνια τους αμοιβουν με πολυ λιγότερα απο τα τρωκτικά στελέχη του δημοσίου και της πολιτικης
Ας πηγαιναν να γλύφουν κόμματα, μονο τα ερπετά των κομμάτων επιβιώνουν στην ελλαδα του πασοκ νδ
 

Makedonas1971

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Ιουν 2018
Μηνύματα
3.319
Κριτικές
9
Like
8.318
Πόντοι
2.036
Τα μόνα mirage που έχουν αποσυρθεί, είναι τα F1. Το F4 είναι καταπληκτικό αεροσκάφος και μετά την αναβάθμιση που του κάναμε, με το ραντάρ του F-18, έγινε αποκλειστικά βομβαρδισμού και φυλάει πολλές εκπλήξεις στους Μογγόλους. Κανένα F-4 δεν έχει συμπληρώσει το προβλεπόμενο όριο πτήσεως. Οι χαμηλές εκπαιδευτικές πτήσεις-ασκήσεις, επίσημα γίνονται στο επίπεδο των 100 ποδών περίπου, που σημαίνει 33 μέτρα από την επιφάνεια της θαλάσσης. Οι "τρελοί" κατεβαίνουν χαμηλότερα και έχουμε μπόλικους από δαύτους...
 

kronos

Μέγας
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
4.473
Κριτικές
3
Like
12.536
Πόντοι
3.506
Οταν πετας σε τοσο χαμηλο υψος (ακούγεται για 100-150 μετρα υψος) ειναι δύσκολο να την γλιτώσεις ακομα και αν πετας F-22. Είτε είναι λάθος πιλότου η ειτε μηχανική βλαβη τα περιθώρια αντίδρασης ειναι μηδενικα.
Λένε οτι ο χρόνος αντίδρασης σε αυτά τα ύψη,ειναι 1-2 δευτερόλεπτα.
Πόσο μάλλον οταν πετά στα 5-10 μέτρα όπως ο παρακάτω "Φαντομάς"

 

cretan336

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
4.351
Like
3.633
Πόντοι
1.706
Αφου το θέμα της αρχαιότητας υπάρχει ακόμα ψάξτε λίγο να βρείτε για τα Β52 και για τα Α10.
Πότε κατασκευάστηκαν, πότε πρωτοπέταξαν και τι χρήση τους κάνουν ακόμα και σήμερα.
 

padepadou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
2.902
Κριτικές
2
Like
4.558
Πόντοι
456
Τα μόνα mirage που έχουν αποσυρθεί, είναι τα F1. Το F4 είναι καταπληκτικό αεροσκάφος και μετά την αναβάθμιση που του κάναμε, με το ραντάρ του F-18, έγινε αποκλειστικά βομβαρδισμού και φυλάει πολλές εκπλήξεις στους Μογγόλους. Κανένα F-4 δεν έχει συμπληρώσει το προβλεπόμενο όριο πτήσεως. Οι χαμηλές εκπαιδευτικές πτήσεις-ασκήσεις, επίσημα γίνονται στο επίπεδο των 100 ποδών περίπου, που σημαίνει 33 μέτρα από την επιφάνεια της θαλάσσης. Οι "τρελοί" κατεβαίνουν χαμηλότερα και έχουμε μπόλικους από δαύτους...
33 μέτρα; Είναι χαμηλά σε υψηλές ταχύτητες ιδίως αν έχεις στρίψει το σκάφος.ανετα με ένα λάθος χτυπάς φτερό στη θάλασσα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Λένε οτι ο χρόνος αντίδρασης σε αυτά τα ύψη,ειναι 1-2 δευτερόλεπτα.
Πόσο μάλλον οταν πετά στα 5-10 μέτρα όπως ο παρακάτω "Φαντομάς"

Τι έκανε ο τρελός;ούτε ο Τομ Κρουζ δεν τολμάει να το κάνει έστω και στα ψεύτικα.
 

daftrucker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2022
Μηνύματα
928
Like
1.186
Πόντοι
206
Μιλούσα με ενα ξαδερφάκι πρώτο. Αγαπημένος, κολλητός, φίλος, αδερφός στην κυριολεξία. Ψωμί κι αλάτι φάγαμε μαζί. Ταξίαρχος, φαντομάς, μια ζωή στα διθέσια. Τα γαλλικά, μου είπε, από κατασκευής είναι πιο "δυνατά" δομικά και χρειάζονται λιγότερες αναβαθμίσεις στη διάρκεια της επιχειρησιακής τους ζωής. Τα αμερικανικά είναι της αντίθετης ακριβώς φιλοσοφίας. Αυτό όμως δεν έχει σχέση με το πόσο αξιόπιστα είναι. Και οι δύο σχολές βγάζουν εξαιρετικά αεροσκαφη, που στα χέρια ικανών πιλότων κάνουν παπάδες. Ο τρόπος που πετούσαν οι πιλότοι είναι μέρος της ρουτίνας τους. Αυτός, όσο πετούσε, έχει κάνει χειρότερα μου είπε. Πιο παλιά η εκπαίδευση ηταν ακόμα πιο σκληρή, ειδικά στις αερομαχίες. Υπήρξαν όμως μέχρι και συγκρούσεις μεταξύ αεροσκαφών κατα τη διάρκεια της εκπαιδευσης και η πολιτική ηγεσια πατησε φρένο στη στρατιωτική. Εξακολουθούμε όμως να έχουμε μια άριστη ΠΑ. Είτε φταίει το αεροπλάνο είτε ο πιλότος είτε και τα δυο, δεν παίζει ρόλο. Είναι καθαρά θέμα τυχης. Μου θύμισε άλλο ατύχημα, που οι πιλότοι μας εκτινάχθηκαν αλλά η γωνία που έφυγαν δεν τους βοήθησε να αποφύγουν το κακό. Στατιστικά θα συμβεί μου ειπε, εγώ απλά ημουν τυχερός. Που να δεις εκείνους με τα κορσαιρ, μου είπε, τι κεντήματα έκαναν. Αν δεν είσαι σε θέση να πηγαίνεις το αεροσκάφος στα όριά του και στα δικά σου, δεν κάνεις για πιλότος. Γιατί δε θα τα καταφέρεις όταν θα έρθει η ώρα σου να πολεμήσεις. Αυτή είναι η κουλτούρα Ιπταμένων και μηχανικών και όποιος μπορεί ακολουθεί.
Αν ήταν το δικό μου παληκαρακι αυτό που χάθηκε, θα έλεγα ότι ακριβώς και ο τραγικός πατέρας. Περήφανος για τη θυσία του γιου του αλλά χαροκαμμενος. Και δυστυχώς το τελευταίο δεν αλλάζει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom