PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Άρα να υποθέσω πως συμμερίζεσαι την άποψή μου...?Oταν το αεροσκαφος καταρριφθει απο τα πυρα ενος αλλου αεροπλανου τοτε μονο θεωρειται καταρριψη και πιστωνεται στον χειριστη. Το αεροπλανο μπορει να πεσει και για αλλους λογους, πχ. απωλεια στηριξης κατα τη διαρκεια της μαχης, ελλειψη καυσιμων στην επιστροφη, κτλ. Σε αυτες τις περιπτωσεις καθε αεροπορια εχει τους δικους της κανονες. Πχ οι Ισραηλινοι πιστωνουν αυτες τις εχθρικες απωλειες ως "Squadron Kills" δηλαδη καταρριψεις της Μοιρας.Όπως και να έχει Ιπταμενος, ναι μεν σωστά αναφέρεις τα γεγονότα, όμως αν ήταν να μετράνε έτσι οι καταρρίψεις... θα είχαμε χάσει τη μπάλα! ΚΑΙ επισήμως δεν θεωρείται έτσι. Αντιστοίχως το κάρφωμα του Έλληνα Ανθσγου την επόμενη μερα που σαφώς βρισκόταν υπο καθεστώς σύγχυσης... δεν θεωρείται επιτυχία των Τούρκων.
Σημείωση: Θα μπορούσα να το χρεώσω ως κατάρριψη του Δινόπουλου αν το Τουρκικό F-102 είχε δεχθεί έστω και μία βολίδα από το 20mm του F-5 και ίσως (υποθετικά μιλάμε) του προκαλούσε τόσο σημαντικές μηχανικές βλάβες, που ήταν αδύνατο να σταθεί στον αέρα. Τότε ναι! Όμως στην περίπτωση για την οποία μιλάμε, ο Δινόπουλος έβαλε ΜΟΝΟ στον ένα εκ των δύο Τούρκων. Ο δευτερος απλά διέφυγε σοκαρισμένος και κάρφωσε λίγα nm μακρύτερα...