Νέα

Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 176K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
Μερικοί παλαίουρες
 

Συνημμένα

  • Fw_190_starting_up.jpg
    Fw_190_starting_up.jpg
    39,1 KB · Εμφανίσεις: 17
  • ow061001_23.jpg
    ow061001_23.jpg
    31,5 KB · Εμφανίσεις: 24

TheBlade

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουν 2007
Μηνύματα
1.258
Like
0
Πόντοι
16
Άλλο ένα διαφωτιστικό βιντεάκι, δείχνει και το πλήρωμα με τις διαδτημικές στολές.

[youtube=425,350]1Sa5Sk2ZDJQ[/youtube]
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Enforcer και TheBlade, ελπίζω τα παραπάνω να καλύπτουν τις ερωτήσεις σας.

Η μετάδοση γνώσεως δια της συγγενικής σχέσεως ναι μεν είναι χρήσιμη για συζητήσεις στα πλαίσια κοινωνικών εκδηλώσεων - αλλα σε καμμία περίπτωση δε σε κάνει ούτε ειδικό αλλα ούτε και σου επιτρέπει να έχεις το υφάκι αυτό.

Ελπίζω η απάντησή μου να σε κάλυψε
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Στον δεύτερο Πόλεμο του κόλπου όμως....αναγκάστηκαν και το έβγαλαν ξανά σε υπηρεσία !
Ο λόγος ;
Η διαθέσιμη πληροφόρηση των Αμερικάνών γισ τις αντιπαλες θέσεις, προέρχονταν κυρίως από δορυφόρους.
Που όμως δεν βρισκονταν συνεχώς πάνω από το εκάστοτε θέατρο επιχειρήσεων...αλλά περνούσαν κάθε κάμποσες ώρες.
Το αποτέλεσμα :
Συνέβη στο πεδίο της μάχης, το intelligence να αποδυκνύεται "μπαγιάτικο"...πήγαιναν κάπου οι Αμερικάνοι, και έβρισκαν άλλα από ότι είχε δεί ο δορυφόρος πριν λίγες ώρες....γιατί στο μεταξύ οι Ιρακινοί είχαν μετακινηθεί.

Παρουσιάστηκε λοιπόν επείγουσα η ανάγκη για real time πληροφόρηση...και αναγκάστηκαν να ξαναβγάλουν το blackbird έξω.

Ιστορικό κατά τη γνώμη μου αεροπλάνο.
Πραγματικά τεχνολογική άσκηση.

Και κάτι που δεν ξέρω αν το ξέρετε ....
Κατασκευασμένο κυρίως από τιτάνιο....ώστε να αντέχει τις πιέσεις και τις  θερμοκρασίες που αναπτύσσονται λόγω των δυνατοτήτων του σε ύψόμετρο και ταχύτητα.
Έχει τέτοιες ανοχές στη συναρμολόγηση του....ώστε σε μεγάλα ύψη που επικρατεί πολύ χαμηλή θερμοκρασία, να μη αντιμετωπίζει πρόβλημα .
Το αποτέλεσμα :
Όταν βρίσκεται στο έδαφος......από τα φτερά όπου βρίσκονται οι δεξαμενές  καυσίμου....δακρύζει καύσιμο !!!

Για να είμαστε ακριβοδίκαιοι, το πολύ πιο συμβατικής εμφάνισης και τεχνολογίας MiG-25 έκανε εκτεταμένη χρήση τιτανίου και οι σοβιετικοί τότε τουλάχιστον (1950-60) ήταν μπροστά στη χρήση του συγκεκριμένου υλικού...

Το RS-71 ήταν μόνο για αναγνώριση (αν και ο πρόγονός του Α-12 είχε προβλεφθεί να μεταφέρει και μια ατομική βόμβα) ενώ το MiG- 25 αν και αρκετά.... αργότερο (μόλις 3+ μαχ)ήταν πλήρες μαχητικό (λέγεται ότι σχεδιάστηκε για να αντομετωπίσει τα Β-70 Valkyrie τα οποία ήταν άλλος ένας λευκός ελέφαντας του ψυχρού πολέμου αν και οι σοβιετικοί ισχυρίζονται ότι είχαν ξεκινήσει τη σχεδίαση πριν μάθουν για αυτό) και αργότερα μετατράπηκε και σε φωτοαναγνωριστικό...
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
O πατερας σου ταξιαρχος ; Κατι μου λεει οτι δεν πηγες τεθωρακισμενα στον Εβρο στη θητεια σου  ;) :2funny:
Άστο boidopoutsa. Καταλαβαίνω που το πας. Όχι, σε καμία περίπτωση και ποτε δεν χρησιμοποιησα τον βαθμό (άλλου κλάδου) που έφερε ο πατέρας για να πετύχω ευνοική μεταχείριση για εμένα. Θέμα αρχής. Δεν είναι όλη η Ελλάδα φυγόπονοι Παπακαλιάτηδες
 

boidopoutsa

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
1.467
Like
5
Πόντοι
16
Άστο boidopoutsa. Καταλαβαίνω που το πας. Όχι, σε καμία περίπτωση και ποτε δεν χρησιμοποιησα τον βαθμό (άλλου κλάδου) που έφερε ο πατέρας για να πετύχω ευνοική μεταχείριση για εμένα. Θέμα αρχής. Δεν είναι όλη η Ελλάδα φυγόπονοι Παπακαλιάτηδες
Kαλα για πλακα το εγραψα ετσι ; Χωρις διαθεση κακιας!
Και να το εκανες παντως μαγκια σου εδω που τα λεμε!
 

sonyp900

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.432
Like
25
Πόντοι
66
Άστο boidopoutsa. Καταλαβαίνω που το πας. Όχι, σε καμία περίπτωση και ποτε δεν χρησιμοποιησα τον βαθμό (άλλου κλάδου) που έφερε ο πατέρας για να πετύχω ευνοική μεταχείριση για εμένα. Θέμα αρχής. Δεν είναι όλη η Ελλάδα φυγόπονοι Παπακαλιάτηδες

Και ο δικός μου αποστρατεύτηκε με βαθμό Σμηνάρχου (διοικητής στον εξωμιοτή πτήσης του Α-7 στην 115 για πολλά χρόνια, έχω περάσει τρελές ώρες "πετώντας"). Κάπως έτσι κατέληξα και εγώ να υπηρετήσω 115ΠΜ!!! Οι 15 μήνες εκεί ΑΞΕΧΑΣΤΟΙ!!!
 

sonyp900

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.432
Like
25
Πόντοι
66
:uzi: :uzi: :uzi:
 

Συνημμένα

  • A7-4.jpg
    A7-4.jpg
    232,9 KB · Εμφανίσεις: 34
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
Κορσερίδια τρελα και παλαβα :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

Συνημμένα

  • 1g984596.jpg
    1g984596.jpg
    67,2 KB · Εμφανίσεις: 30
  • Greek%20%20Military%20airforce%20Vought%20A-7%20Corsair%20II.jpg
    Greek%20%20Military%20airforce%20Vought%20A-7%20Corsair%20II.jpg
    64,6 KB · Εμφανίσεις: 28
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
Κι αλλα
 

Συνημμένα

  • 1-05.jpg
    1-05.jpg
    40,9 KB · Εμφανίσεις: 37
  • a-7_3.jpg
    a-7_3.jpg
    46,1 KB · Εμφανίσεις: 25
  • a-7_4.jpg
    a-7_4.jpg
    53,6 KB · Εμφανίσεις: 20

sonyp900

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.432
Like
25
Πόντοι
66
A-7
 

Συνημμένα

  • A7-11.jpg
    A7-11.jpg
    103,2 KB · Εμφανίσεις: 17

sonyp900

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.432
Like
25
Πόντοι
66
F-5
 

Συνημμένα

  • f5_113.jpg
    f5_113.jpg
    70 KB · Εμφανίσεις: 25
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
F-5, το αεροσκάφος που μας χάρησε τις 2 καταρίψεις το 1974
 

Συνημμένα

  • xzf-5ghost.jpg
    xzf-5ghost.jpg
    54,1 KB · Εμφανίσεις: 33
  • xzf-5blue.jpg
    xzf-5blue.jpg
    62,9 KB · Εμφανίσεις: 33
  • F-5.jpg
    F-5.jpg
    28,6 KB · Εμφανίσεις: 23
  • F-5A.jpg
    F-5A.jpg
    88,1 KB · Εμφανίσεις: 31
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
Σχηματισμος απο Ελληνικά F-5 και 2 τσουρουφλισμένα τουρκικα απο ατύχημα... :uglystupid: :uglystupid:
 

Συνημμένα

  • 8489.jpg
    8489.jpg
    209,6 KB · Εμφανίσεις: 56
  • 8123.jpg
    8123.jpg
    198,2 KB · Εμφανίσεις: 42
  • 8124.jpg
    8124.jpg
    169,1 KB · Εμφανίσεις: 40

sonyp900

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.432
Like
25
Πόντοι
66
Σούβλισμα κανονικό, πάει όλη η πέτσα!!!!
 
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
Πρεπει να διέρευσε και να ανεφλέγη κάποιο αέριο. Εχει ακουστει το σεναριο οτι εκπαιδευόμενος έριξε κατα λάθος εκπαιδευτικες βομβες λογο πιο περα απο τα αεροπλάνα.
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
F-5, το αεροσκάφος που μας χάρησε τις 2 καταρίψεις το 1974

index.php
[/quote[/URL]]
MΙΑ μόνο η κατάρριψη! Ο 2ος μεμέτης, εφόσον κατέπεσε από "bingo out" (εξάντλησε τα καύσιμά του) - συνέπεια της αγωνίας του να γυρίσει πίσω και της αλόγιστης χρήσης ΑΒ, δεν μπορεί να χρεωθεί ως κατάρριψη του Δινόπουλου. Κατά την ίδια έννοια, είχαμε κι εμείς (δυστυχώς) απώλεια α/φους και χειριστή μια ή δυο μέρες αργότερα (αν θυμάμαι καλά) όταν κατά τη φάση της προσέγγισης ο δικός μας ήρθε "χαμηλός" στο αpproach και στούκαρε στα χωράφια. Αν και καταγράφηκε ως απώλεια κατα περίοδο επιχειρήσεων, δεν είναι δυνατό να χρεωθεί ως κατάρριψη.



τσουρουφλισμένα τουρκικα απο ατύχημα... :uglystupid: :uglystupid:

http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/smf/index.php?action=dlattach;topic=22651.0;attach=70797;image[/img[/URL]]

Πρεπει να διέρευσε και να ανεφλέγη κάποιο αέριο. Εχει ακουστει το σεναριο οτι εκπαιδευόμενος έριξε κατα λάθος εκπαιδευτικες βομβες λογο πιο περα απο τα αεροπλάνα.[/quote]Συνέβη πριν 2-3 χρόνια (θυμάμαι καλά?) και λαμπάδιασε επίσης κι ένα βυτιοφόρο. Η εκδοχή των βλημάτων / βομβών φαίνεται απίθανη και "[i]εκπονήθηκε[/i]" μέσα από forum μοντελιστών που ναι μεν είναι πολύ καλοί χομπίστες, δεν είναι όμως εξειδικευμένοι επαγγελματίες στο αντικείμενο. Η επίσημη (και πιο λογική) εκδοχή είναι πως το ατύχημα συνέβη κατά την πλήρωση των αφων με καύσιμο και Ο2 συγχρόνως. Μια βόμβα (έστω κι εκπαιδευσεως) δεν προκαλεί τέτοιου τύπου καταστροφές - είναι εντελώς διαφορετικά τα αποτελέσματα. Το θέμα είναι πως στις ερευνες ενεπλάκη και η ΜΙΤ, πιθανολογόντας συμμετοχή (ή εμπλοκή) συνδέσμων του PKK στο ατυχές συμβάν. Η TAF δεν είναι η μοναδική που υπέστη τέτοιο ατύχημα. Δυστυχώς ΚΑΙ η ΠΑ είχε παρόμοιες εμπειρίες...
 
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
MΙΑ μόνο η κατάρριψη! Ο 2ος μεμέτης, εφόσον κατέπεσε από "bingo out" (εξάντλησε τα καύσιμά του) - συνέπεια της αγωνίας του να γυρίσει πίσω και της αλόγιστης χρήσης ΑΒ, δεν μπορεί να χρεωθεί ως κατάρριψη του Δινόπουλου.

Μπορεί να χρεωθεί σαν καταριψη  γιατι απο το φόβο του επαθε οτι επαθε. Εχασε προσανατολισμο, πήρε δυτικη πορεία, μετα το κατάλαβε και πηγε ανατολικα. Συνετρίβη στη παραλία της Σμύρνης εχοντας στεγνωσει απο καυσιμα, αφου ειχε βαλει μετακαυση.
Υπο αυτη την ενοια μπορει να χρεωθει σαν καταριψη.
 

Kinsey

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2007
Μηνύματα
164
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
1
Όπως και να έχει Ιπταμενος, ναι μεν σωστά αναφέρεις τα γεγονότα, όμως αν ήταν να μετράνε έτσι οι καταρρίψεις... θα είχαμε χάσει τη μπάλα! ΚΑΙ επισήμως δεν θεωρείται έτσι. Αντιστοίχως το κάρφωμα του Έλληνα Ανθσγου την επόμενη μερα που σαφώς βρισκόταν υπο καθεστώς σύγχυσης... δεν θεωρείται επιτυχία των Τούρκων.

Oταν το αεροσκαφος καταρριφθει απο τα πυρα ενος αλλου αεροπλανου τοτε μονο θεωρειται καταρριψη και πιστωνεται στον χειριστη. Το αεροπλανο μπορει να πεσει και για αλλους λογους, πχ. απωλεια στηριξης κατα τη διαρκεια της μαχης, ελλειψη καυσιμων στην επιστροφη, κτλ. Σε αυτες τις περιπτωσεις καθε αεροπορια εχει τους δικους της κανονες. Πχ οι Ισραηλινοι πιστωνουν αυτες τις εχθρικες απωλειες ως "Squadron Kills" δηλαδη καταρριψεις της Μοιρας.   
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom