Νέα

Πολεμική Αεροπορία/Αεροπλάνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 178K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.297
Κριτικές
492
Like
38.639
Πόντοι
42.697
:rockon:
 

Συνημμένα

  • M2000_06.jpg
    M2000_06.jpg
    32,9 KB · Εμφανίσεις: 28

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.297
Κριτικές
492
Like
38.639
Πόντοι
42.697
;)
 

Συνημμένα

  • vehicle24.jpg
    vehicle24.jpg
    47,9 KB · Εμφανίσεις: 32

Heelover

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Ιαν 2007
Μηνύματα
9.250
Κριτικές
27
Like
15
Πόντοι
3.057
δε φαντάζεστε πόσο πολύ θα ήθελα να πετάξω με κάποιο από αυτά....

Gabadoo αν επιτρέπεται τι βαθμό έχεις;;
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
62
Πόντοι
66
Εμένα αυτό μου αρέσει πολύ (ο διάδοχος του Β-29).

Βρήκα και ένα που πουλιόταν, σε κατάσταση πτήσης, $390.000!

 

Συνημμένα

  • 52H_static.jpg
    52H_static.jpg
    113,4 KB · Εμφανίσεις: 71

Heelover

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Ιαν 2007
Μηνύματα
9.250
Κριτικές
27
Like
15
Πόντοι
3.057
http://[URL unfurl="true"]www.haf.gr/media/rf4_05_small.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.haf.gr/media/rf4_04_small.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.haf.gr/media/rf4_03_small.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.haf.gr/media/rf4_02_small.jpg[/img[/URL]]
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
62
Πόντοι
66
Βέβαια, το "απόλυτο" αεροπλάνο είναι (κατά τη γνώμη μου) αυτό:

SR71 (Lockheed). Απόλυτα ρεκόρ ύψους και ταχύτητας που δεν πρόκειται πια να ξεπεραστούν ποτέ από αεροπλάνα. Οι κινητήρες δούλευαν ΜΟΝΟ με τα afterburners on!!!

 

Συνημμένα

  • 01.jpg
    01.jpg
    62,2 KB · Εμφανίσεις: 55
  • 05.jpg
    05.jpg
    67 KB · Εμφανίσεις: 61
  • 11.jpg
    11.jpg
    82,3 KB · Εμφανίσεις: 69
  • 13.jpg
    13.jpg
    78,5 KB · Εμφανίσεις: 74

Heelover

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Ιαν 2007
Μηνύματα
9.250
Κριτικές
27
Like
15
Πόντοι
3.057
ο υπερκατάσκοπος των 5 ηπείρων ε;;
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Ναι...  Η ζωή του όμως δεν κράτησε πολύ! Το έφαγαν οι δορυφόροι!

18 κομμάτια κατασκευάστηκαν, το ξέρατε?

Και η πλάκα είναι ότι αποσύρθηκε λίγο πριν από τον πρώτο πόλεμο του κόλπου και οι αμερικάνοι χρησιμοποίησαν τότε για φωτοαναγνώριση τα U-2 και τα RF-4C, αεροπλάνα πολύ πίσω σε τεχνολογία σε σχέση με το blackbird...

Όσο για το διάδοχο του Β-29, αυτός ήταν το Β-47 (το οποίο και αντικαταστάθηκε από το Β-52, το οποίο με τη σειρά του δεν έχει αντικατασταθεί ακόμη και ας κοντεύει τα 50 χρόνια σε υπηρεσία - τα Β-1 και Β-2 που υποτίθεται ότι θα το αντικαθιστούσαν βλέπω να αποσύρονται πρώτα...)
 

vroutos

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2006
Μηνύματα
78
Like
0
Πόντοι
0
Και η πλάκα είναι ότι αποσύρθηκε λίγο πριν από τον πρώτο πόλεμο του κόλπου και οι αμερικάνοι χρησιμοποίησαν τότε για φωτοαναγνώριση τα U-2 και τα RF-4C, αεροπλάνα πολύ πίσω σε τεχνολογία σε σχέση με το blackbird...

Όσο για το διάδοχο του Β-29, αυτός ήταν το Β-47 (το οποίο και αντικαταστάθηκε από το Β-52, το οποίο με τη σειρά του δεν έχει αντικατασταθεί ακόμη και ας κοντεύει τα 50 χρόνια σε υπηρεσία - τα Β-1 και Β-2 που υποτίθεται ότι θα το αντικαθιστούσαν βλέπω να αποσύρονται πρώτα...)

Το ξαναέβαλαν σε υπηρεσία ένα διάστημα επειδή χρειάστηκε. Λέγεται οτι ο αντικαταστάτης του είχε προβλήματα...
Πάντως μετά απο την αεροπορία το σκάφος έκανε καριέρα με την ΝΑΣΑ. Και το κανονικό όνομα είναι RS - 71 (απο το RECONNAISSANCE). Όχι SR. Ένας γερουσιαστής αν δεν κάνω λάθος το ανέφερε λανθασμένα κατα την επίσιμη παρουσίασή του κ απο σεβασμό άλλαξαν το όνομα.
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
32
Πόντοι
16
Για να βάλω λοιπόν τα πράγματα στη θέση τους, μια που μερικοί προτιμούν να τρέχει η γλώσσα τους παρα να σκέφτονται πρώτα τι θα πουν...

Για αρχή φίλε gabadoo να πω οτι συμμερίζομαι ΑΠΟΛΥΤΑ τις αρχές που έχεις κατα καιρούς εκφράσει περι Ιστορίας, Ελληνισμού, Αγωγής και Ελληνικού τρόπου φέρεσθε. Συμφωνώ και στηρίζω. Επειδή όμως έχω γεννηθεί και μεγαλώσει μέσα στην οικογένεια της ΠΑ, επειδή ο πατέρας μου (απόστρατος Ταξχος (Ι) με εμπειρία χιλιάδων ωρών) έχει περάσει από το οργανόγραμμα αρκετών μοιρών, έχει διοικήσει ΠΜ, έχει, εχει, έχει... επειδή ο κατα 2 χρόνια μεγαλύτερος αδερφός μου ακολούθησε τα χνάρια του και είναι αξκός (Ι) της ΠΑ και ΑΥΤΗ τη στιγμή ο ΑΕ μιας από τις μοίρες των δίλιτρων (θες να μάθεις και σε ποιά? αν είσαι αυτός που λες οτι είσαι - λέμε τώρα) με επίσης χιλιάδες ώρες στο "τυροπιτάκι" κι επειδή ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ μπορούν να με εντυπωσιάσουν πλέον και επειδή έχω ΒΑΡΕΘΕΙ να συναντώ παπατζήδες που ΝΟΜΙΖΟΥΝ πως πετάνε επειδή είδαν μια ταινία δράσης κι έχουν απωθημένο το παιδικό τους όνειρο...

...επειδή λοιπόν... κάτι ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ! Καταλαβαίνεις?



Για τον εαυτο μου οσο αφορα δεν θα ελεγα "απροσεκτος κι αφηρημενος",αλλα για βιαστικο στο να ποσταρει κατι που δεν το ειδε ολο
ΟΚ τα λάθη είναι ανθρώπινα. Όλοι έχουμε κάνει.



αληθεια οι λεξεις throttle και stick τι σημαινουν
Το "μανέτα ισχύος" και το "χειριστήριο ελέγχου επιφανειών" θα σου καθόταν πιο βολικό?Ας είναι. Δεν περίμενα "χειριστής" να κοιτάει τα πιο απλά (αυτά που κι ένας πρωτοετής Ίκαρος θεωρεί ως 2η φύση του) με απορία.



Η ληψη δεν εχει γινει απο "χελμετ μαουντεντ καμερα" που στο βιντεο δεν φαινεται πουθενα να ειναι "μαουντεντ,αλλα απο eyecam
"Helmet mounted" camera, ΕΙΝΑΙ η eyecamera! Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις?



μην με ρωτατε τι σημαινει αυτο....δεν ξερω...
Δεν έλπιζα....



Εδω δεν μιλαμε για " εταιρειες-ιδιοκτητες" ,"χειριστες με χιλιαδες ωρες πτησης" ,και ζωντανους θρυλους υπο εξαφανιση και λοιπες αερολογιες,αλλα για τον "τρελλο" Γιανκη Bob Button και που φυσικα το παλιαλογο ειναι ΔΙΚΟ ΤΟΥ-ΚΑΤΑΔΙΚΟ ΤΟΥ,του κοστισε 90.000 δολλαρια απο τοτε που το πηρε απο το τελευταιο ιδιοκτητη ,ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΙΖΕΙ ΟΠΩς ΑΥΤΟς ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ,πετωντας το και με ενα χερι σε αλλα βιντεο. Βλακειες και ερασιτεχνισμους....χμ  και 250.000 μαλακες στο Reno air series τι πανε να δουν;
Ορθόν ναι δεχομαι πως ένας τρελαμένος που αγαπάει τρελά το Μustang, τα έσκασε και πήρε δικό του μοτόρι. Το 99% των περιπτώσεων είναι α/φη συλλόγων που προωθούν την αεροπορική ιδέα. Συμπτωματικά... έχουν για πρόεδρο ματσωμένους που (ίσως) τα πετούν κιόλας. Σε καμία περίπτωση όμως ΚΑΝΕΙΣ δεν θα ρισκάρει ΟΥΤΕ τη ασφάλεια του "θρύλου", ούτε τη ζωή των 250.000 (οι "μαλακες" όπως τους είπες) που βρίσκονται από κάτω και παρακολουθούν.



το ppl τι ειναι; πιπιλα;
Απορώ πως δηλώνει προφέσορας κάποιος... όταν αγνοεί τα βασικά. Απορώ πως θέλει κανείς να περάσει την εικόνα πχ "είμαι ο γαμάω και στον ελευθερο χρόνο μου τρέχω στην F1 κι έχω τον Σουμάχερ για να τρώει τη σκόνη μου"... όταν ΔΕΝ γνωρίζει τι σχήμα έχει το τιμόνι...! Απορώ!



ΛΑΘΟΣ! Ο "γάτος" πετάει ΑΚΟΜΗ και ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να στολίζει τους ουρανούς...
Πεταει;

                 
Που;
Το 'ξερα οτι θα ρωτήσεις. Ναι σύμφωνα με το λιnk που διάβσες (αλήθεια από εκεί αντλείς τις γνώσεις σου?) αναφέρεται ότι: "The F-14 will officially retire in September 2006, after 32 yεars of service to the fleet"...

...όμως το F14 δεν πέταξε MONO για τον "fleet"! Nαι, ΠΕΤΑΕΙ ΑΚΟΜΗ! Με την ΙΙAF. Nα σου εξηγήσω ΤΙ είναι η IIAF επιστρέφοντας (ξανά) στα βασικά, ή γνωρίζεις πως το USN δεν ήταν ο μοναδικός χρήστης του αφους?



Φιλε Xristoss κατα πρωτον,συγνωμη που δεν ειδα το ποστ σου,ωστε να σου απαντησω και δευτερον δεν ειμαι "πιλοτος",οπως λες.
Τώρα μάλιστα! Τώρα ναι! Να, και μια ΑΛΗΘΕΙΑ! Επιτέλους! Πες το απο την αρχή φίλε μου gabadoo, δεν είναι ντροπή! Πες "δεν ειμαι πιλοτος". Γράφοντας όμως σχόλια τύπου "θυμάμαι μια φορά που με είχε εγκλωβίσει στα σκοπευτικά του ένας Τουρκος... ευτυχώς είχα καλό ζευγάρι και μ' εσωσε" (καθώς και άλλα ανάλογου ύφους) βγαλμένα από φαντασία... και πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες, δεν είναι και ότι καλύτερο! Εκτός κι αν θεωρείς την συζήτηση εδω μπουρδέλο, όπως ο τίτλος του forum. Φιλε gabadoo ......ΦΙΛΙΚΑ



Εσυ μιλάς βάσει ποιας εμπειρίας και ποιας γνώσης; Επίσης, έτσι μιλάς γενικά ή απλά ήθελες να προσβάλλεις;
Αν μου επιτρέπετε μια μικρή ανάμιξη :
Pathfinder: Το ύφος σου ρε φίλε.....ήταν ανάγκη να είναι τοσο ειρωνικό ; Ο gabadoo είναι αξιοπρεπέστατος....και δεν απαντάει έτσι σε κανέναν...για να του αξίζει τέτοια μεταχέιρηση.
Enforcer και TheBlade, ελπίζω τα παραπάνω να καλύπτουν τις ερωτήσεις σας.
 

TheBlade

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουν 2007
Μηνύματα
1.258
Like
0
Πόντοι
16
Enforcer και TheBlade, ελπίζω τα παραπάνω να καλύπτουν τις ερωτήσεις σας.


Αν δεν υπάρξει αντίλογος, ΝΑΙ με καλύπτουν φίλε Path....
Παρόλα αυτά.....το ύφος ήταν ΛΑΘΟΣ.
Δεν χρειάζεται να είσαι προκλητικός .
 

boidopoutsa

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
1.467
Like
5
Πόντοι
16
επειδή ο πατέρας μου (απόστρατος Ταξχος (Ι) με εμπειρία χιλιάδων ωρών) έχει περάσει από το οργανόγραμμα αρκετών μοιρών, έχει διοικήσει ΠΜ, έχει, εχει, έχει...
O πατερας σου ταξιαρχος ; Κατι μου λεει οτι δεν πηγες τεθωρακισμενα στον Εβρο στη θητεια σου  ;) :2funny:
 

TheBlade

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουν 2007
Μηνύματα
1.258
Like
0
Πόντοι
16
Και η πλάκα είναι ότι αποσύρθηκε λίγο πριν από τον πρώτο πόλεμο του κόλπου και οι αμερικάνοι χρησιμοποίησαν τότε για φωτοαναγνώριση τα U-2 και τα RF-4C, αεροπλάνα πολύ πίσω σε τεχνολογία σε σχέση με το blackbird...

Στον δεύτερο Πόλεμο του κόλπου όμως....αναγκάστηκαν και το έβγαλαν ξανά σε υπηρεσία !
Ο λόγος ;
Η διαθέσιμη πληροφόρηση των Αμερικάνών γισ τις αντιπαλες θέσεις, προέρχονταν κυρίως από δορυφόρους.
Που όμως δεν βρισκονταν συνεχώς πάνω από το εκάστοτε θέατρο επιχειρήσεων...αλλά περνούσαν κάθε κάμποσες ώρες.
Το αποτέλεσμα :
Συνέβη στο πεδίο της μάχης, το intelligence να αποδυκνύεται "μπαγιάτικο"...πήγαιναν κάπου οι Αμερικάνοι, και έβρισκαν άλλα από ότι είχε δεί ο δορυφόρος πριν λίγες ώρες....γιατί στο μεταξύ οι Ιρακινοί είχαν μετακινηθεί.

Παρουσιάστηκε λοιπόν επείγουσα η ανάγκη για real time πληροφόρηση...και αναγκάστηκαν να ξαναβγάλουν το blackbird έξω.

Ιστορικό κατά τη γνώμη μου αεροπλάνο.
Πραγματικά τεχνολογική άσκηση.

Και κάτι που δεν ξέρω αν το ξέρετε ....
Κατασκευασμένο κυρίως από τιτάνιο....ώστε να αντέχει τις πιέσεις και τις  θερμοκρασίες που αναπτύσσονται λόγω των δυνατοτήτων του σε ύψόμετρο και ταχύτητα.
Έχει τέτοιες ανοχές στη συναρμολόγηση του....ώστε σε μεγάλα ύψη που επικρατεί πολύ χαμηλή θερμοκρασία, να μη αντιμετωπίζει πρόβλημα .
Το αποτέλεσμα :
Όταν βρίσκεται στο έδαφος......από τα φτερά όπου βρίσκονται οι δεξαμενές  καυσίμου....δακρύζει καύσιμο !!!
 

TheBlade

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουν 2007
Μηνύματα
1.258
Like
0
Πόντοι
16
Και κάτι ακόμη :
Οι πιλότοι του Blackbird φορόυσαν στολές αστρονάυτη !
Τα απλά g-suit....δεν επαρκούσαν στις συνθήκες που πέταγε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom