You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Ποια η γνωμη σας για τα δικινητα SUV?
- Μέλος που άνοιξε το νήμα jean-Claud
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 94
- Εμφανίσεις 4K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
ParisPapis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 4.078
- Like
- 2.069
- Πόντοι
- 456
τυπε εδω μιλαμε με πηγουλες :SΔεν φταίει το κάθε αυτοκίνητο, αν ο οδηγός δεν έχει μυαλό.

barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 66.343
- Like
- 25.254
- Πόντοι
- 5.506
εχω οδηγησει τουοτα, χιουνταη, φιατ, σιτροεν, χοντα, μερσεντές, μινι.
πιο ανετο ηταν το πιο καινουριο που ειχει αιρκοντίσιον και καινουρια λάστιχα-αμορτισέρ. καπως καλυτερο κρατημα το σιτροεν στις στροφες. και πιο σπορ αισθηση το μινι που ηταν κοντο σαν σε φορμουλα, το παλιο λεω. το μερσεντές αθηνα θεσσαλονικη αισθανοσουν ότι ησουν σε αεροπλανο πηγαίνοντας με 200 αλλα στην πραγαμτικοτητα ηταν το πιο επικινδυνο από όλα λογω αδρανειας αφου ηταν το πιο βαρυ.
Δοκίμασες να πας και με κάποιο από τα άλλα με 200 χ.α.ω. στην εθνική να μας πεις γνώμες;
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 66.343
- Like
- 25.254
- Πόντοι
- 5.506
Σοβαρα τωρα,αν κανετε συγκριση φιατ με φεραρι,μερσεντες κτλ,επειδη θα κανετε την ιδια ωρα να πατε γλυφαδα,ειστε αρρωστοι.μην το αφησετε,να πατε σε ειδικο.
Ασ'το τύπε, το μπου είναι μαγικό.
Δ
Διαγραμμένο μέλος 172663
Επισκέπτης
μονο το χοντα επιανε 200, εγω δεν πατησα κανενα 200, αλλος οδηγουσε το μερσεντες οταν πατησε 200 και κακωςΔοκίμασες να πας και με κάποιο από τα άλλα με 200 χ.α.ω. στην εθνική να μας πεις γνώμες;![]()
. θα επρεπε να εχουν εναν κοφτη ολα τα αμαξια κοντα στην ανωτατη ταχυτητα που επιτρεπεται στην χωρα που κυκλοφορουν, αλλιως ειναι σκοτωστρες.
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 66.343
- Like
- 25.254
- Πόντοι
- 5.506
Το μερσεντες όμως θα έχει λογικά και καλύτερα φρένα , μπρος πισω δισκόφρενα, πιο φαρδιά λάστιχα κτλ σε σχέση με κάποιο πιο ελαφρύ μοντέλο που θα έχει μικρότερα φρένα μπροστά και ταμπούρα πίσω.
Τύπε, τι να πουν τα καλύτερα φρένα, οι διαστάσεις των ελαστικών και η στιβαρότητα της κατασκευής μπροστά στο φιατάκι;
dleivas
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 3.579
- Κριτικές
- 4
- Like
- 535
- Πόντοι
- 96
τελικα,δεν εχει ταβανι το μπου τυπε μουΑσ'το τύπε, το μπου είναι μαγικό.
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 66.343
- Like
- 25.254
- Πόντοι
- 5.506
μονο το χοντα επιανε 200, εγω δεν πατησα κανενα 200, αλλος οδηγουσε το μερσεντες οταν πατησε 200 και κακως
. θα επρεπε να εχουν εναν κοφτη ολα τα αμαξια κοντα στην ανωτατη ταχυτητα που επιτρεπεται στην χωρα που κυκλοφορουν, αλλιως ειναι σκοτωστρες.
Αν σε πληροφορήσω οτι η βαριά μερσεντές από τα 200 φρενάρει πιθανόν και στο μισό χρόνο/απόσταση από το χόντα ελπίζω να μη σε σοκάρω τύπε.
Δ
Διαγραμμένο μέλος 172663
Επισκέπτης
και δεν με νοιαζει,Αν σε πληροφορήσω οτι η βαριά μερσεντές από τα 200 φρενάρει πιθανόν και στο μισό χρόνο/απόσταση από το χόντα ελπίζω να μη σε σοκάρω τύπε.
παρανομα και επικινδυνα πατανε πανω από 150 αμφοτερα
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 66.343
- Like
- 25.254
- Πόντοι
- 5.506
και δεν με νοιαζει,
παρανομα και επικινδυνα πατανε πανω από 150 αμφοτερα
Αυτό είναι άλλο ζήτημα, απλά ανέφερες για μεγάλες ταχύτητες στην εθνική. Επίσης, που καταφέρατε και βρήκατε στροφές στην εθνική;
dleivas
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 3.579
- Κριτικές
- 4
- Like
- 535
- Πόντοι
- 96
ειχα ενα ζ3 πρινα αρκετα χρονια και μου ελεγε ενας βοσκος στο ρεθυμνο οτι αν τρακαρω με ποδηλατο θα σκοτωθω.αυτος ειχε ενα ισουζου αγροτικο και του προτεινα μετωπικη με 80 χλμ.δε δεχθηκε φυσικα αλλα οταν μετα απο καιρο ειδε τα δεσιματα της ζ3,κουναγε το κεφαλι και παραδεχθηκε οτι ελεγε μαλακιες.φιατακι φυσικα δεν ηταν αλλα πηγαινα γλυφαδα σε 30 λεπτα.Τύπε, τι να πουν τα καλύτερα φρένα, οι διαστάσεις των ελαστικών και η στιβαρότητα της κατασκευής μπροστά στο φιατάκι;
ParisPapis
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 4.078
- Like
- 2.069
- Πόντοι
- 456
30 λεπτα ρεθυμνο γλυφαδα τυπε?ειχα ενα ζ3 πρινα αρκετα χρονια και μου ελεγε ενας βοσκος στο ρεθυμνο οτι αν τρακαρω με ποδηλατο θα σκοτωθω.αυτος ειχε ενα ισουζου αγροτικο και του προτεινα μετωπικη με 80 χλμ.δε δεχθηκε φυσικα αλλα οταν μετα απο καιρο ειδε τα δεσιματα της ζ3,κουναγε το κεφαλι και παραδεχθηκε οτι ελεγε μαλακιες.φιατακι φυσικα δεν ηταν αλλα πηγαινα γλυφαδα σε 30 λεπτα.
μηπως ειχες το εντερπραϊζ ζ3?
Δ
Διαγραμμένο μέλος 172663
Επισκέπτης
ποτε μιλησα εγω για στροφες σε εθνικη.Αυτό είναι άλλο ζήτημα, απλά ανέφερες για μεγάλες ταχύτητες στην εθνική. Επίσης, που καταφέρατε και βρήκατε στροφές στην εθνική;
απλη φυσικη είναι.
για να στριψει ένα οχημα διπλάσιας μαζας με την ιδια ταχυτητα χρειαζεται διπλασια δυναμη, δηλαδή διπλα πχ σε φαρδος και τριβη λάστιχα στην πραξη όμως οσο ανεβαινει η επιφανεια του ελαστικου τοσο μικραινει η πιεση προς το εδαφος γιατι μειωνεται ο λογος βαρους/επιφανειας. οποτε βαζεις διπλασια λάστιχα ελπιζοντας να εχεις διπλασιο κρατημα στην πραξη όμως δεν το πετυχαίνεις , αλλα πετυχαίνεις πχ 10-20-30% καλυτρη τριβη και κρατημα οποτε αν το αμαξι σου είναι 30-40% βαρυτερο την πατησες. φευγεις εξω από την στροφη με ταχυτητα που το μικροτερο κρατιεται μεσα. δυστυχως κυκλικη κινηση και τριβη δεν τα συνδιαζουν σε κανενα κεφαλαιο, οποτε κανουμε ξεχωριστα ασκήσεις μονο για τριβη και ξεχωριστα μονο για κυκλικη κινηση (καθηγητης είμαι και τα εχω διδαξει αυτά σε λυκειο)
dleivas
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 3.579
- Κριτικές
- 4
- Like
- 535
- Πόντοι
- 96
οχι τυπε,στις διακοπες μου πηγαινω στο ρεθυμνο.30 λεπτα ρεθυμνο γλυφαδα τυπε?
μηπως ειχες το εντερπραϊζ ζ3?
dleivas
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 3.579
- Κριτικές
- 4
- Like
- 535
- Πόντοι
- 96
δεν ειναι μονο τα διπλα λαστιχα ρε τυπε.εχουν αλλα ζυγισματα,αλλες αναρτησεις,αλλα ηλεκτρονικα συστηματα.δεν ειναι ηλιθιος ο κοσμος που πληρωνει ακριβα αυτοκινητα.η πορσε ειχε εσπ το 1989.τα αλλα αυτοκινητα το φορεσαν για να σου το χρεωσουν και μονο,το 2010.ποτε μιλησα εγω για στροφες σε εθνικη.
απλη φυσικη είναι.
για να στριψει ένα οχημα διπλάσιας μαζας με την ιδια ταχυτητα χρειαζεται διπλασια δυναμη, δηλαδή διπλα πχ σε φαρδος και τριβη λάστιχα στην πραξη όμως οσο ανεβαινει η επιφανεια του ελαστικου τοσο μικραινει η πιεση προς το εδαφος γιατι μειωνεται ο λογος βαρους/επιφανειας. οποτε βαζεις διπλασια λάστιχα ελπιζοντας να εχεις διπλασιο κρατημα στην πραξη όμως δεν το πετυχαίνεις , αλλα πετυχαίνεις πχ 10-20-30% καλυτρη τριβη και κρατημα οποτε αν το αμαξι σου είναι 30-40% βαρυτερο την πατησες. φευγεις εξω από την στροφη με ταχυτητα που το μικροτερο κρατιεται μεσα. δυστυχως κυκλικη κινηση και τριβη δεν τα συνδιαζουν σε κανενα κεφαλαιο, οποτε κανουμε ξεχωριστα ασκήσεις μονο για τριβη και ξεχωριστα μονο για κυκλικη κινηση (καθηγητης είμαι και τα εχω διδαξει αυτά σε λυκειο)
Δ
Διαγραμμένο μέλος 172663
Επισκέπτης
τα πληρωνει 10 φορες πανω εχουν 20% καλυτερο κρατημα. νομιζουν ότι εχουν 5 φορες καλυτερο κρατημα και πανε και σκοτώνονται σαν τον παντελιδη και σαν τον μπαροκ που καυλωνει να πατησει 200, αντι να ντρεπεται και να παει να παραδωσει το διπλωμα του που βγαζει ορμες εφηβου στην οδηγηση.δεν ειναι μονο τα διπλα λαστιχα ρε τυπε.εχουν αλλα ζυγισματα,αλλες αναρτησεις,αλλα ηλεκτρονικα συστηματα.δεν ειναι ηλιθιος ο κοσμος που πληρωνει ακριβα αυτοκινητα.η πορσε ειχε εσπ το 1989.τα αλλα αυτοκινητα το φορεσαν για να σου το χρεωσουν και μονο,το 2010.
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 66.343
- Like
- 25.254
- Πόντοι
- 5.506
ειχα ενα ζ3 πρινα αρκετα χρονια και μου ελεγε ενας βοσκος στο ρεθυμνο οτι αν τρακαρω με ποδηλατο θα σκοτωθω.αυτος ειχε ενα ισουζου αγροτικο και του προτεινα μετωπικη με 80 χλμ.δε δεχθηκε φυσικα αλλα οταν μετα απο καιρο ειδε τα δεσιματα της ζ3,κουναγε το κεφαλι και παραδεχθηκε οτι ελεγε μαλακιες.φιατακι φυσικα δεν ηταν αλλα πηγαινα γλυφαδα σε 30 λεπτα.
Άντε να πούμε για κανονικά αυτοκίνητα λοιπόν. Είχα το S2000 για κάποια χρόνια, εκπληκτικό σπορ αυτοκίνητο παραγωγής, φανταστικό κιβώτιο ταχυτήτων και πολύ καλά φρένα. Κινητήρας διαμάντι, κλασσικός Ιάπωνας δε σπάει/δε χαλάει με ιδανικό σημείο λειτουργίας 7.500-9.000 στροφές (κόφτης). Βέβαια αρκετά ψόφιος μέχρι τις 4-4500 καθαρά και μόνο λόγω χαμηλής ροπής μέχρι να μπει το v-tec. 50k η τιμή του.
Ε, όταν βρεθήκαμε δίπλα δίπλα με z4 3.0l και οδηγικά, επιτάχυνση, "ανοίγματα", τελικές αλλά ειδικά σε θέματα ποιότητας κατασκευής, υλικών, στιβαρότητας, ανθεκτικότητας, τι να πούμε, άξιζε απόλυτα τα +15k περίπου της τιμής του το z4.
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 66.343
- Like
- 25.254
- Πόντοι
- 5.506
ποτε μιλησα εγω για στροφες σε εθνικη.
απλη φυσικη είναι.
για να στριψει ένα οχημα διπλάσιας μαζας με την ιδια ταχυτητα χρειαζεται διπλασια δυναμη, δηλαδή διπλα πχ σε φαρδος και τριβη λάστιχα στην πραξη όμως οσο ανεβαινει η επιφανεια του ελαστικου τοσο μικραινει η πιεση προς το εδαφος γιατι μειωνεται ο λογος βαρους/επιφανειας. οποτε βαζεις διπλασια λάστιχα ελπιζοντας να εχεις διπλασιο κρατημα στην πραξη όμως δεν το πετυχαίνεις , αλλα πετυχαίνεις πχ 10-20-30% καλυτρη τριβη και κρατημα οποτε αν το αμαξι σου είναι 30-40% βαρυτερο την πατησες. φευγεις εξω από την στροφη με ταχυτητα που το μικροτερο κρατιεται μεσα. δυστυχως κυκλικη κινηση και τριβη δεν τα συνδιαζουν σε κανενα κεφαλαιο, οποτε κανουμε ξεχωριστα ασκήσεις μονο για τριβη και ξεχωριστα μονο για κυκλικη κινηση (καθηγητης είμαι και τα εχω διδαξει αυτά σε λυκειο)
Καλή η θεωρία, έχει βάση το σκεπτικό σου, αλλά δεν είναι απόλυτα σωστό. Πρώτο και κύριο, ξέχασες το βασικότερο παράγοντα στον τομέα που θίγεις, την ανάρτηση του κάθε αμαξώματος που παίζει το σπουδαιότερο λόγο στο παράδειγμά σου.
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 66.343
- Like
- 25.254
- Πόντοι
- 5.506
τα πληρωνει 10 φορες πανω εχουν 20% καλυτερο κρατημα. νομιζουν ότι εχουν 5 φορες καλυτερο κρατημα και πανε και σκοτώνονται σαν τον παντελιδη και σαν τον μπαροκ που καυλωνει να πατησει 200, αντι να ντρεπεται και να παει να παραδωσει το διπλωμα του που βγαζει ορμες εφηβου στην οδηγηση.
Εντάξει τύπε, μην το γυρίζεις στις βρισιές τώρα. :S :S :S :S
dleivas
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 3.579
- Κριτικές
- 4
- Like
- 535
- Πόντοι
- 96
για κανε και μιια καταμετρηση με αυτους που σκοτωθηκαν με τα φιατακια τυπε.μη λετε ανοησιες ρε παιδια.τα πληρωνει 10 φορες πανω εχουν 20% καλυτερο κρατημα. νομιζουν ότι εχουν 5 φορες καλυτερο κρατημα και πανε και σκοτώνονται σαν τον παντελιδη και σαν τον μπαροκ που καυλωνει να πατησει 200, αντι να ντρεπεται και να παει να παραδωσει το διπλωμα του που βγαζει ορμες εφηβου στην οδηγηση.
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 226
- Εμφανίσεις
- 13K