Δ
Διαγραμμένο μέλος 172663
Επισκέπτης
και αυτή είναι η αληθεια όταν και τα 2 σε πανε 30 λεπτα στην γλυφαδα για καφεKαταλαβαίνεις οτι η απάντησή σου είναι επιπέδου "4 ρόδες έχει το ένα, 4 ρόδες και το άλλο" έτσι;
και αυτή είναι η αληθεια όταν και τα 2 σε πανε 30 λεπτα στην γλυφαδα για καφεKαταλαβαίνεις οτι η απάντησή σου είναι επιπέδου "4 ρόδες έχει το ένα, 4 ρόδες και το άλλο" έτσι;
οκ εχεις αλλη αποψη στο θεμαακριβως συμφωνούμε.
ο μονος λογος να παρεις φερραρι είναι για την καυλα όπως ειπες. δηλαδή για να αρεσει σε εσενα και στις γκομενες. στην πραγματικοτητα η φερραρι εχει πχ διπλασια τελικη ταχυτητα από το φιατακι, την οποια δεν θα πατησεις ποτέ και αφου πουλιεται ως γρηγορο αμαξι θα επρεπε να εχει διπλασια τιμη από το φιατακι. εχει όμως τιμη οσο 40 φιατ μονο και μονο για την μοστρα στις γκομενες, την γκαυλα στον εγκεφαλο όπως ειπες.
τα αυτοκινητα ειναι καυλα , η καυλα δεν μετριεται
δεν σου λεω για SUV
με αυτη την λογικη εαν εχω φραγκα γιατι να εχω φεραρι αφου και με το φιατ την ιδια δουλεια κανω
ακριβως συμφωνούμε.
ο μονος λογος να παρεις φερραρι είναι για την καυλα όπως ειπες. δηλαδή για να αρεσει σε εσενα και στις γκομενες. στην πραγματικοτητα η φερραρι εχει πχ διπλασια τελικη ταχυτητα από το φιατακι, την οποια δεν θα πατησεις ποτέ και αφου πουλιεται ως γρηγορο αμαξι θα επρεπε να εχει διπλασια τιμη από το φιατακι. εχει όμως τιμη οσο 40 φιατ μονο και μονο για την μοστρα στις γκομενες, την γκαυλα στον εγκεφαλο όπως ειπες.
και αυτή είναι η αληθεια όταν και τα 2 σε πανε 30 λεπτα στην γλυφαδα για καφε
όχι εκει κανεις 90 λεπτα γιατι περιμενεις στην σταση και εχει και αρκετες στασεις μεχρι να φτασεις.Κοίτα τύπε, για να μπω στη σκέψη σου, παίρνεις από το Σύνταγμα το Α3 σε πάει Γλυφάδα και γλιτώνεις και το 10χίλιαρο έτσι. Με 1,40 τη διαδρομή.
είναι σαν του γιους των εφοπλιστων που παρα την μπακα και το προγουλι οι γυναικες τους βλεπουν "γοητευτικους", απλα και μονο επειδή ξερουν την οικονομικη τους αξια. αηδια και υποκρισια.
όχι εκει κανεις 90 λεπτα γιατι περιμενεις στην σταση και εχει και αρκετες στασεις μεχρι να φτασεις.
το φιατακι με την φερραρι όμως που και τα 2 σε πανε σε 30 λεπτα και με την ιδια ανεση πχ αιρκοντίσιον, παιζει να είναι και πιο ανετο το φιατ λογω υψους.
Το μερσεντες όμως θα έχει λογικά και καλύτερα φρένα , μπρος πισω δισκόφρενα, πιο φαρδιά λάστιχα κτλ σε σχέση με κάποιο πιο ελαφρύ μοντέλο που θα έχει μικρότερα φρένα μπροστά και ταμπούρα πίσω.εχω οδηγησει τουοτα, χιουνταη, φιατ, σιτροεν, χοντα, μερσεντές, μινι.
πιο ανετο ηταν το πιο καινουριο που ειχει αιρκοντίσιον και καινουρια λάστιχα-αμορτισέρ. καπως καλυτερο κρατημα το σιτροεν στις στροφες. και πιο σπορ αισθηση το μινι που ηταν κοντο σαν σε φορμουλα, το παλιο λεω. το μερσεντές αθηνα θεσσαλονικη αισθανοσουν ότι ησουν σε αεροπλανο πηγαίνοντας με 200 αλλα στην πραγαμτικοτητα ηταν το πιο επικινδυνο από όλα λογω αδρανειας αφου ηταν το πιο βαρυ.
με λάστιχα το ιδιο παλια μην εισαι τοσο σιγουρος ότι η πισωκινητη bmw σε κραταει καλυτερα στην στροφη από ότι ένα ελαφρυ και χαμηλου κεντρου βαρους σπορ γιαπωνεζικο μισης αξιαςΤο μερσεντες όμως θα έχει λογικά και καλύτερα φρένα , μπρος πισω δισκόφρενα, πιο φαρδιά λάστιχα κτλ σε σχέση με κάποιο πιο ελαφρύ μοντέλο που θα έχει μικρότερα φρένα μπροστά και ταμπούρα πίσω.
Χμμ ναι στις στροφές μπορει να έχεις δίκιο , δεν έτυχε να οδηγήσω πισωκινητο. Εγω φαντάστηκα οτι η αδράνεια πήγαινε μόνο στο φρενάρισμα στην ευθεία , αλλά όντως και στις στροφές παίζει ρόλο.με λάστιχα το ιδιο παλια μην εισαι τοσο σιγουρος ότι η πισωκινητη bmw σε κραταει καλυτερα στην στροφη από ότι ένα ελαφρυ και χαμηλου κεντρου βαρους σπορ γιαπωνεζικο μισης αξιας
Δεν φταίει το κάθε αυτοκίνητο, αν ο οδηγός δεν έχει μυαλό.τυποι τα μερσεντες suv ειναι σατανικα φιαγμενα για να τρωνε τα καλυτερα παιδια της χωρας οπως τον Παντελο :S