Νέα

Περί απελευθέρωσης ταξί

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα 40DDD
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 33K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Σας ξέχασα τους ιατρούς/οδοντιάτρους,βασικά δεν γνώριζα,ταπεινά συγγνώμη....εσάς σας γαμήσαν καλύτερα απ'όλους.

Για να καταλάβεις τι εστί γαμήσι
να πας να σου βάλει εμφυτεύματα ή να σου βγάλει κανέναν έγκλειστο φρονιμήτη
κανένας λεβέντης που πήρε πτυχίο στη Ρουμανία με ουίσκια ....

Μετά θα έρθεις στο ιατρείο του λάκη γονατιστός
και θα βαράς προσοχές γονατιστός
κάνοντας ταυτόχρονα μετάνοιες στην φωτό του Μεταξά
και γωνάζοντας ΖΗΤΩ Η 21η ΑΠΡΙΛΙΟΥ !!!!!
για να σου βγάλω εγώ τον επόμενο φρονιμήτη !!!
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
Για να καταλάβεις τι εστί γαμήσι
να πας να σου βάλει εμφυτεύματα ή να σου βγάλει κανέναν έγκλειστο φρονιμήτη
κανένας λεβέντης που πήρε πτυχίο στη Ρουμανία με ουίσκια ....

Μετά θα έρθεις στο ιατρείο του λάκη γονατιστός
και θα βαράς προσοχές γονατιστός
κάνοντας ταυτόχρονα μετάνοιες στην φωτό του Μεταξά
και γωνάζοντας ΖΗΤΩ Η 21η ΑΠΡΙΛΙΟΥ !!!!!
για να σου βγάλω εγώ τον επόμενο φρονιμήτη !!!
Μέχρι σήμερα δεν έχω πέσει ποτέ στα χεράκια Ρουμάνου ή Βούλγαρου γιατρού/οδοντιάτρου (ευτυχώς).

Σε τελειόφοιτους του ΑπΘ μόνο.
 

Επισκέπτης
Μέχρι σήμερα δεν έχω πέσει ποτέ στα χεράκια Ρουμάνου ή Βούλγαρου γιατρού/οδοντιάτρου ευτυχώς.

Σε τελειόφοιτους του ΑπΘ μόνο.

Νομίζεις.
Από τους απόφοιτους των ελληνικών σχολών της περιόδου 1990-2010 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
οι μισοί (και βάλε) ήρθαν με περασμένα τα 40 από το 50 μαθήματα στη ΡΟΥΜΑΝΙΑ/ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ/ΑΛΒΑΝΙΑ κτλ,(και πρακτική εκεί) έδωσαν 10 εύκολα πτυχιακά εδώ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ....

Όταν μπήκα Οδοντιατρική αρχες των 90's είχαμε μπει 110
και στο τελευταίο έτος ήμασταν 370 ....
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
Νομίζεις.
Από τους απόφοιτους των ελληνικών σχολών της περιόδου 1990-2010 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
οι μισοί (και βάλε) ήρθαν με περασμένα τα 40 από το 50 μαθήματα στη ΡΟΥΜΑΝΙΑ/ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ/ΑΛΒΑΝΙΑ κτλ,(και πρακτική εκεί) έδωσαν 10 εύκολα πτυχιακά εδώ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ....

Όταν μπήκα Οδοντιατρική αρχες των 90's είχαμε μπει 110
και στο τελευταίο έτος ήμασταν 370 ....
Ιιιιιιχ  :S

Ευτυχώς δεν έχω πάθει καμιά σοβαρή ζημιά κ μόνο σφραγίσματα έχω κάνει μέχρι σήμερα. :priest:
 

CIM

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2005
Μηνύματα
8.492
Like
30
Πόντοι
66
Σ.Ο.Τ.Α: Ποιος δουλεύει ποιον κε Βορίδη και εσείς εν τέλει για ποιον δουλεύετε;

Με έκπληξη, οργή και λύπη παρακολουθούμε την απεγνωσμένη προσπάθεια του υπουργού κ. Βορίδη να πειθαρχήσει στις εντολές που δέχεται από μια συντεχνία, που για χρόνια τώρα... εκμεταλλεύεται το επάγγελμα που ονομάζεται ταξί.

Εμείς οι οδηγοί ταξί, που δουλεύουμε 365 μέρες το χρόνο, 12-16 ώρες την ημέρα, πληρώνοντας τις ασφαλιστικές εισφορές του ΙΚΑ μόνοι μας (γιατί έτσι μας υποχρεώνουν οι ιδιοκτήτες ταξί, παρότι για το νόμο και τα εργασιακά θεωρούμαστε υπάλληλοι μισθωτοί) και που μοιραζόμαστε το μεροκάματό μας με χιλιάδες μη επαγγελματίες και διπλοθεσίτες (δημοσίους και δημοτικούς υπαλλήλους), ανθρώπους που ούτε καν μιλάνε την ελληνική γλώσσα - χωρίς αυτό να ακουστεί ρατσιστικό (απλά απορούμε πώς πέρασαν τις εξετάσεις που υποχρεωτικά δίνονται στην ελληνική γλώσσα)- διαμαρτυρόμαστε γιατί για μια ακόμα φορά βρίσκεται κάποιος υπουργός, που όσους παρανομούσαν όλα αυτά τα χρόνια, έρχεται να τους νομιμοποιήσει.

Η άδεια ταξί είναι ένα δημόσιο έγγραφο που το έχει παραχωρήσει το κράτος για να παρέχεται μεταφορικό έργο και όχι για να είναι μία μηχανή κερδοσκοπίας υπό τις ανοχές και τις πλάτες του κράτους. Έχουμε ανθρώπους στο σωματείο που δουλεύουν 30χρόνια σαν οδηγοί και με τη μορφή της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ βάρδιας, που όλα αυτά τα χρόνια επικρατεί στην αγορά, έχουν πληρώσει 3 και 4 φορές την αξία της άδειας του ταξί (απαγορεύεται από το νόμο η ενοικίαση της άδειας ταξί, όταν ο ίδιος ο κ. Λυμπερόπουλος λέει στα ΜΜΕ ότι νοικιάζει το ταξί του!).

Γιατί κ. Υπουργέ, μετά από τις πολλές προσπάθειες που κάναμε, μας είδατε για 15 λεπτά, άτυπα κι η μόνη ερώτηση που βρήκατε να κάνετε προς τον πρόεδρο του σωματείου μας ήταν "γιατί να έχουν πρόσβαση οι επαγγελματίες οδηγοί στις άδειες ταξί και όχι οι δικηγόροι"( !!!!!!!!!!!).

Πότε οι επαγγελματίες του χώρου θα αποκτήσουμε πρόσβαση στο επάγγελμα με όρους και κανόνες την εκπαίδευση, που μόνο το σωματείο μας μιλάει για αυτή, και την προϋπηρεσία;

Θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις αυτός ο κλάδος, που υπηρετούμε για χρόνια με σεβασμό και συνέπεια, να μην επιτρέψουμε να γίνει ένα σύγχρονο μέσο εκμετάλλευσης και κερδοσκοπίας ανθρώπων που δεν έχουν καμία σχέση με το ταξί και δεν γνωρίζουν τι τραβάμε κάθε μέρα στο δρόμο εμείς οι οδηγοί, αλλά κι ιδιοκτήτες που δουλεύουν τα ταξί τους.

Ο κ. Λυμπερόπουλος μάχεται με νύχια και με δόντια να εξασφαλίσει το εφάπαξ των ιδιοκτητών ταξί (πουλώντας την άδεια όταν βγουν στη σύνταξη) και δεν κοίταξε ότι ελάχιστοι απολαμβάνουν πλέον αυτό το προνόμιο, γιατί αργοπεθαίνουμε κάθε μέρα στο δρόμο και δεν προλαβαίνουμε καν να βγούμε στη σύνταξη. Γιατί δεν κοίταξε ποτέ τον επαγγελματία που είναι στο δρόμο, παρά μόνο τους επενδυτές και τους μαντράδες.

Ο αγώνας μόλις άρχισε κι αυτή τη φορά θα είναι πιο ωραίος από ποτέ. Το συμβούλιο της Επικρατείας και τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια περιμένουν κι εσάς και το έκτρωμά σας κ. Υπουργέ.

Το Νομοσχέδιο της ντροπής που αντί να ωθεί μπροστά τη χώρα στην ανάπτυξη, στην καταπολέμηση της ανεργίας του κλάδου μας, στην πάταξη της φοροδιαφυγής, στην βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών, στην μείωση του κομίστρου, την ωθεί πίσω στα χρόνια της δουλοπαροικίας προκειμένου να σας εξασφαλίσει την άνετη μελλοντική σας εκλογική νίκη ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΜΑΣ και μπορεί να μην είμαστε σαράντα χιλιάδες.

Για το Δ.Σ. του Σ.Ο.Τ.Α.

Ο πρόεδρος

Γ. Μπάτσος

Ο Γεν. Γραμματέας

Α. Μπερερής

 

Επισκέπτης
ΠΙΟ ΞΕΦΤΥΛΑ "ΑΝΟΙΓΜΑ" (ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΤΑ 9ΜΕΡΑ ΑΝΟΙΓΜΑ)
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.


Γαμώ τη Δημοκρατία.
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
Πάντως ο Θανασακης μια χαρα τον ξεβρακωνε τον κύριο Κερατεα-ταξί σήμερα στο ράδιο...
 

Επισκέπτης
1. Ο Ραγκούσης γιατί κλαίγεται;
Δεν τους είχε στο καναβάτσο το καλοκαίρι;
Γιατί αποσύρθηκε;

2. Η γαμωτρόικα που είναι να τα δει αυτά; Θεωρείται ανάπτυξη αυτό το πράμα;
Να πληρώνει 12 ευρώ μια κούρσα η γιαγιά από Ομόνοια Λιόσια;

12 ΕΥΡΩ;;;;;;;;;;
 

Επισκέπτης
Ρε γαμιέται η ελληνική δημοκρατία λέμε.
Το κάθε αρχίδι που μπορεί με ταξί ή βυτία ή τρακτέρ να κλείσει τους δρόμους
ή να ακινητοποιήσει όλα τα οχήματα χωρίς καύσιμα
ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΓΑΜΕΙ ΚΑΙ ΔΕΡΝΕΙ.

Γι'αυτό και πάλι

ΓΑΜΩ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
 

Επισκέπτης
Ρε γαμιέται η ελληνική δημοκρατία λέμε.
Το κάθε αρχίδι που μπορεί με ταξί ή βυτία ή τρακτέρ να κλείσει τους δρόμους
ή να ακινητοποιήσει όλα τα οχήματα χωρίς καύσιμα
ΚΑΝΕΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΓΑΜΕΙ ΚΑΙ ΔΕΡΝΕΙ.

Γι'αυτό και πάλι

ΓΑΜΩ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Εγώ τους έχω ξηγηθεί τους ταρίφες, άμα τύχει και μπώ σε κανέναν στη χάση και στη φέξη τους το λέω.
Αν είχαν 3 ευρώ την κούρσα, θα παίρναν από μένα 700-1000 ευρώ το χρόνο
Τώρα παίρνουν 25 ευρώ το χρόνο
Βγάλε τα συμπεράσματά σου

Ή το άλλο που λέγανε:
"Η Αθήνα είναι γεμάτη ταξί, αν βγεις στο Σύνταγμα δεν υπάρχει περίπτωση να μη βρεις άδειο ταξί. Άρα τί χρειάζονται οι νέες άδειες;"

Απάντηση:
ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΕΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑΞΙ, ΑΝ ΤΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΔΙΠΛΟ-ΤΡΙΠΛΟ-ΤΕΤΡΑΠΛΟ ΚΟΥΡΣΕΣ;
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΗΤΑΝ ΝΟΜΙΜΟΙ;

Μπόχα...
Παρακμή...
Βόθρος...
 

Επισκέπτης
Έτσι και στο Στάλιν πήγαν να κουνηθουν οι κουλακοι και κατέληξαν να ξεχάσουν τι ...σχήμα είχε το στάρι !

Μόνο αυτή είναι λύσις ;;;
Να τους στείλουμε στην Κόλαση ;;;;;

Την περίπτωση των ... ΗΠΑ την γνωρίζετε ;;;;
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.469
Like
200
Πόντοι
866
θανατος στους ταριφες

URL]]
 

aoratos2010

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιαν 2010
Μηνύματα
3.188
Like
2
Πόντοι
16
1)Ποιό καναβάτσο ρε φίλε; Αφού οι Βενιζελικοί (με πρώτη και καλύτερη τη φακλάνα την Αντωνίου) επαναστάτησαν και απειλήσαν να καταψηφίσουν το νομοσχέδιο. Και φυσικά ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ ως αριστερά κόμματα που σέβονται τον εαυτό τους υποστήριξαν τους ιδιοκτήτες και όχι τους οδηγούς ταξί που ζητούσαν την υπερψήφιση του νόμου Ραγκούση.

2)Η τρόικα ήδη εξέφρασε τη διαφωνία της με το έκτρωμα του Βορίδη. Μην περιμένεις όμως ν'ακούσεις τίποτε από τα κανάλια των νταβατζήδων. Είναι βλέπεις το νέο τους πουλέν ο Μακούλης.

1) Πάντως τους ταξιτζήδες δεν τους αγγίζει κανένα κόμμα τελικά. Από την άλλη να έχεις πληρώσει τόσα λεφτά να αγοράσεις μια άδεια και το πρωί να μην σου λένε ότι αξίζει ένα αρχίδι, ε είναι κάπως. Θα έπρεπε να να βρεθεί μια μέση λύση. Να τους αποζημιώσει π.χ. εν μέρει και μετά να το αφήσει τελείως ελεύθερο.

2) Σαν κοινωνία γενικά δεν ξέρουμε τι θέλουμε. Απελευθέρωση επαγγελμάτων μεν, με χίλιες εξαιρέσεις δε.
 

aoratos2010

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιαν 2010
Μηνύματα
3.188
Like
2
Πόντοι
16
Φίλε, οι ιδιοκτήτες ξέρουν εδώ και δέκα χρόνια ότι επίκειται απελευθέρωση του επαγγέλματος. Το ότι οι προηγούμενες κυβερνήσεις συνεχώς το ανέβαλαν για να μην κακοκαρδίσουν τους Θύμιους δε σημαίνει ότι οι τελευταίοι δε γνώριζαν.

Έτσι είναι, απλά ίσως δεν το πίστευαν ότι θα συνέβαινε ποτέ. Τώρα τι να πεις αν ο άλλος έχει πάρει και δάνειο για να αγοράσει ένα ταξί, πώς θα το ξεπληρώσει; Η αν χρωστάει λεφτά από παλιά; Είναι δύσκολη κατάσταση.

Αν και οι ταξιτζήδες γενικά είναι εν μέρει ευνοημένοι (δεν ξέρω αν είναι κανείς αυτοκινητιστής εδώ να μας πει τη γνώμη του για αυτό). Και καλό μεροκάματο είχαν και χαμηλά εισοδήματα δηλώνουν στην εφορία. Και συμβάσεις για μεταφορές κάνουν με το δημόσιο με πολύ υψηλή αντιμισθία. Κάπου ήταν στο απυρόβλητο και αυτοί.

Μια μικρογραφία της κοινωνίας είναι και το μπου. Όταν έκανε ένα σαρδάμ ο ΓΑΠ έβλεπες αριστερούς και δεξιούς να ποστάρουν σελίδες επί σελίδων. Τώρα που συμβαίνει αυτό το αίσχος έχουν καταπιεί όλοι τη γλώσσα τους. Μόνο ο Ραγκούσης, η Ντόρα και ο Μάνος διαμαρτύρονται. Όλοι οι υπόλοιποι κάνουν τα παγώνια.

Όντως.
 

nandro79

Μέλος
Εγγρ.
21 Νοε 2009
Μηνύματα
294
Like
13
Πόντοι
1
1) Πάντως τους ταξιτζήδες δεν τους αγγίζει κανένα κόμμα τελικά. Από την άλλη να έχεις πληρώσει τόσα λεφτά να αγοράσεις μια άδεια και το πρωί να μην σου λένε ότι αξίζει ένα αρχίδι, ε είναι κάπως. Θα έπρεπε να να βρεθεί μια μέση λύση. Να τους αποζημιώσει π.χ. εν μέρει και μετά να το αφήσει τελείως ελεύθερο.

2) Σαν κοινωνία γενικά δεν ξέρουμε τι θέλουμε. Απελευθέρωση επαγγελμάτων μεν, με χίλιες εξαιρέσεις δε.

ναι ομως οταν αγορασαν την αδεια πληρωσανε 200,000 ευρω  αλλα δηλωσανε 5000 για να μην πληρωσουν φορο. ας ειχαν δηλωσει το πραγματικο τιμημα της αδειας και να ειχαν πληρωσει και τον αναλογο φορο και τωρα να φωναζουν με το δικιο τους και να ζητανε το κρατος να τους αποζημιωσει γιατι με το απελευθερωμα του επααγελματος η αδεια απο 200,000 αξιζει τωρα 20,000. εκει θα ημαουν και εγω μαζι τους.αλλα σαν λαμογια που ειναι και το φορο που επρεπε δεν πληρωσαν και τωρα σκουζουν και φωναζουν και θελουν να γινουν τσαμπα μαγκες. και τη πιτα ολοκληρη και το σκυλο χορτατο
 

CIM

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2005
Μηνύματα
8.492
Like
30
Πόντοι
66
Τέλος στο σήριαλ με τα ταξί

Θετική κατάληξη φαίνεται να έχει η περιπέτεια της απελευθέρωσης των αδειών των ταξί, με το σχέδιο νόμου που εγκρίθηκε από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

Το «κλειδί» μίας διένεξης που διαρκεί πάνω από δέκα μήνες και, όπως φαίνεται, ικανοποιεί τόσο τους ιδιοκτήτες, όσο και την κυβέρνηση, είναι η αλλαγή των συντελεστών βάσει των οποίων θα εκδίδονται οι νέες άδειες ταξί, όπως προβλέπουν οι βελτιώσεις και η τροπολογία που εισάγονται στο πολυνομοσχέδιο του υπουργού Υποδομών, Μάκη Βορίδη.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, οι αλλαγές κινούνται στο πνεύμα του προηγούμενου νομοσχεδίου, αφού οι άδειες ειδικής μίσθωσης που θα δοθούν, απευθύνονται κατά προτεραιότητα σε άτομα που είναι ήδη αυτοκινητιστές. Από την άλλη εισήχθη διάταξη που προβλέπει ότι τα ταξί ειδικής μίσθωσης θα έχουν τουλάχιστον έξι θέσεις, προκειμένου η υπηρεσία να καταστεί διακριτή.
Οι νέοι συντελεστές
- Για την Αθήνα ο βασικός συντελεστής ορίζεται σε 3 ανά χιλίους κατοίκους και όχι 2,5 όπως ήταν το αρχικό σχέδιο, με δικαίωμα, αν χρειαστεί, αύξησής του κατά 0,5. Σήμερα τα ταξί, υπολογίζονται σε 4 ανά 1.000 κατοίκους στην Αττική. Αυτό σημαίνει ότι στην Αθήνα δεν θα εκδοθούν νέες άδειες.

- Στη Θεσσαλονίκη, ο συντελεστής γίνεται 1,8 ανά χίλιους κατοίκους με δικαίωμα αύξησης κατά 0,7, μέχρι να φτάσει το πολύ τα 2,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους. Στην περίπτωση αυτή ίσως θα μπορούσαν να προκύψουν λίγες νέες άδειες.

- Στην περιφέρεια ο συντελεστής ορίζεται σε 1,5, με δικαίωμα αύξησής του κατά 0,5, μέχρι να φτάσει τα 2 ταξί ανά 1.000 κατοίκους, πράγμα που σημαίνει ότι επίσης μπορούν να εκδοθούν λίγες νέες άδειες ανάλογα με την περιοχή.

Ο εκάστοτε περιφερειάρχης θα μπορεί να προσαυξάνει τον βασικό συντελεστή από 0,10 έως 0,50 για την Αθήνα, από 0,50 έως 0,70 για τη Θεσσαλονίκη και από 0,10 έως 0,50 για την υπόλοιπη Ελλάδα, σύμφωνα με το νέο σχέδιο νόμου.

Σημειώνεται επίσης ότι το νομοσχέδιο θέτει αυστηρώς ως κατώτατο όριο τον συντελεστή 1,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους, ενώ κάθε δύο χρόνια θα μπορεί να επανακαθορίζεται ο βασικός συντελεστής ταξί ανά 1.000 κατοίκους. Δηλαδή, θεωρητικά, οι σημερινές αλλαγές θα μπορούν να ανατραπούν το 2014.

Μέρος των νέων αδειών, θα χορηγηθεί σε πολύτεκνους, τρίτεκνους και γονείς με παιδιά με αναπηρία άνω του 67%.

Κάθε Ιανουάριο οι περιφερειάρχες θα προχωρούν σε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την απόκτηση νέων αδειών ή τη μετατροπή των υφισταμένων σε ειδικής μίσθωσης.

Για τη φορολόγηση της μεταβίβασης αδειών θα ισχύουν οι υπάρχουσες διατάξεις, μέχρι να ψηφιστεί ο νέος φορολογικός νόμος.

Επίσης,

- 100 άδειες ειδικής μίσθωσης θα δοθούν σε αυτοκινιτιστές της Αθήνας εκ των οποίων οι 30 θα πρέπει να έχουν δυνατότητα μεταφοράς ΑΜΕΑ.

- 50 άδειες ειδικής μίσθωσης στη Θεσσαλονίκη, εκ των οποίων οι 15 με δυνατότητα μεταφοράς ΑΜΕΑ

- Τουλάχιστον 10 άδειες σε Ηράκλειο, Πάτρα και Λάρισα, εκ των οποίων οι τρεις με δυνατότητα μεταφοράς ΑΜΕΑ

Τα ταξί με κυβισμό έως 1950 κυβικά θα αποσύρονται στα 15 χρόνια, ενώ τα μεγαλύτερου κυβισμού οχήματα στα 18 χρόνια. Στην επαρχία θα αποσύρονται στα 20 χρόνια και σε διοικητικές μονάδες με λιγότερους από 3.000 κατοίκους, στα 24 έτη.

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom