Νέα

Περί απελευθέρωσης ταξί

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα 40DDD
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 33K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Μαζί με όλα τ' άλλα πάντως, πρέπει να απαγορευτεί με νόμο να μιλάνε οι ταξιτζήδες στους πελάτες. Μόνο ερωτήσεις βασικές για τον προορισμό και τη διαδρομή και τέλος. Πάρα πολύ βασικό αυτό. Και σε διάφορα άλλα επαγγέλματα πρέπει να γίνει (κουρεία κλπ.).

:rockon:

μουχει τυχει καποτε στις ελαχιστες φορες που εχω παρει ταξι και γκιοσα ταξιτζου που το πηγαινε μπιρι μπιρι οπως οι ταξιτζηδες τις γκομενες (εχω αντρα ναυτικο, γκομενα εχεις? τι ζωδιο εισαι? γαμας πολυ? ειμαι θερμη στο κρεβατι κλπ κλπ)  :headbang:
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.651
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
9.116
Πόντοι
17.085
Δεν έχετε και άδικο. Επί διμηνία κυκλοφορούσα με περούκα και αυτό διότι, κατά την διάρκεια συνομιλίας που είχα με τον κουρέα μου διεπιστώθει ότι εσυνουσιάσθην με την ανεψιά του.
Εγώ πάλι το 'παιζα κωφάλαλος όταν έμπαινα σε ταξί. Έμαθα και τα βασικά της νοηματικής.
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.997
Κριτικές
90
Like
37.731
Πόντοι
25.467
Ενδιαφέρον θα παρουσίαζε η περίπτωσις του να υποδυθεί κανείς τον τυφλόν. Φαντάζομαι ότι το κόμιστρο που θα ζητηθεί, θα απέχει πολύ από το αναγραφόμενο εις το ταξίμετρον. 
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
νταξ, στην αγγλία ακόμη και σήμερα πανε τη βασίλισα με την άμαξα.... τυπολάτρες άνευ ουσίας....

μια χαρά τα βρίσκεις όλα τα σημεια ενδιαφέροντος στο gps, και επιπλέον επειδή ο επιβάτης δύναται να παρακολουθεί και τις οδηγίες κατευθυνσης, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ και το ενδεχόμενο να σε παει ο ταρίφας κολιάτσου -σύνταγμα μέσω σουνίου...

by the way, οι ταρίφες σε όλο τον κόσμο τις ίδιες λαμογιές κάνουν στους τουρίστες  ;)

αααα να και ένα Blog από Λονδρεζο ταρίφα... μάλλον δεν ισχύει αυτό...
 

Amanita

Μέλος
Εγγρ.
8 Δεκ 2010
Μηνύματα
1.424
Like
0
Πόντοι
16
συ είπας και έχεις απόλυτον δίκαιον...

έχω μπεί σε ταξί στην πανόρμου και ήθελα να πάω στην Συγγρού στο Φιξ και ο ταρίφας με ρώτησε αν ξέρω πως πάνε...  :headbang: :headbang: :headbang:

Καλά συνηθισμένο κολπάκι αυτό . Ρωτάνε και καλά αν ξέρεις εσύ για να τσεκάρουν . Αν δεν ξέρεις θα  σε κάνουν μια τουρνέ της Αθήνας.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Καλά συνηθισμένο κολπάκι αυτό . Ρωτάνε και καλά αν ξέρεις εσύ για να τσεκάρουν . Αν δεν ξέρεις θα  σε κάνουν μια τουρνέ της Αθήνας.

παιδαγωγικο. ξερεις ποσα μερη δεν ξερουμε ουτε οι αθηναιοι? εγω δεν εχω παει ποτε ακροπολη
 

Κώστας Λαδάκης

Σεβαστός
Εγγρ.
21 Απρ 2011
Μηνύματα
24.117
Κριτικές
7
Like
10.119
Πόντοι
1.686

CIM

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2005
Μηνύματα
8.492
Like
30
Πόντοι
66
Ολοκληρώνεται το νομοσχέδιο για τα ταξί και αναζητείται η χρυσή τομή

Κρίσιμη συνάντηση για το θέμα της απελευθέρωσης του επαγγέλματος των ταξί, θα έχει αύριο με το κλιμάκιο της τρόικας... ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης, στο πλαίσιο των επαφών των δανειστών με τους επικεφαλής των υπουργείων, προκειμένου να διαπιστώσουν αν προχωρούν οι μεταρρυθμίσεις οι οποίες περιλαμβάνονται στη δανειακή σύμβαση και για τις οποίες έχει δεσμευθεί η χώρα μας.

Ο κ. Βορίδης, ο οποίος το πρωί ενημέρωσε τον τομεάρχη Μεταφορών, Υποδομών και Περιβάλλοντος της «Δημοκρατικής Συμμαχίας» και βουλευτή Ηρακλείου, Λευτέρη Αυγενάκη, δήλωσε ότι το προσχέδιο νόμου έχει τεθεί υπόψη της τρόικας, αλλά θα συζητηθεί εκ νέου με το κλιμάκιο που βρίσκεται στην Αθήνα. Πρόσθεσε, επίσης, ότι πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή, με την έννοια ότι το συγκεκριμένο επάγγελμα πρέπει να ανοίξει με κανόνες, αλλά θα πρέπει να υπάρξουν συγκλίνουσες απόψεις από τα κόμματα, τα συνδικάτα και φυσικά τους δανειστές μας.

Απαντώντας σε ερωτήσεις, ο υπουργός Υποδομών προσδιόρισε ότι το σχέδιο νόμου αναμένεται να πάρει το δρόμο της βουλής στις αρχές Φεβρουαρίου και ότι θα προηγηθεί νέος γύρος επαφών με τα κόμματα, τα συνδικάτα και τους φορείς. Διευκρίνισε, επίσης, ότι σε περίπτωση που υπάρξουν αντιρρήσεις της τρόικας, με τον ορθό διάλογο θα βρεθούν οι σωστές συνθέσεις.
diktionews.gr
 

CIM

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2005
Μηνύματα
8.492
Like
30
Πόντοι
66
"Ελεύθερα" ταξί από τον Φεβρουάριο

Το σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί αναμένεται να πάρει το δρόμο της Βουλής... στις αρχές Φεβρουαρίου. Αυτό τόνισε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μάκης Βορίδης, διευκρινίζοντας ότι θα προηγηθεί νέος γύρος επαφών με τα κόμματα, τα συνδικάτα και τους φορείς.

Για το συγκεκριμένο θέμα, ο Μ. Βορίδης θα έχει συνάντηση αύριο με το κλιμάκιο της τρόικας. Όπως υπογράμμισε ο υπουργός, το προσχέδιο νόμου έχει τεθεί υπόψη της τρόικας, αλλά θα συζητηθεί εκ νέου με το κλιμάκιο που βρίσκεται στην Αθήνα. Σε περίπτωση που υπάρξουν αντιρρήσεις της τρόικας, με τον ορθό διάλογο θα βρεθούν οι σωστές συνθέσεις.

Ο Μ. Βορίδης πρόσθεσε, επίσης, ότι πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή, με την έννοια ότι το συγκεκριμένο επάγγελμα πρέπει να ανοίξει με κανόνες, αλλά θα πρέπει να υπάρξουν συγκλίνουσες απόψεις από τα κόμματα, τα συνδικάτα και φυσικά τους δανειστές μας.
ergoliptesxalkidikis.blogspot.com
 

CIM

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2005
Μηνύματα
8.492
Like
30
Πόντοι
66
Διευκρινίσεις για την απελευθέρωση των ταξί

Δεν προβλέπονται νέες ρυθμίσεις για το θέμα της απελευθέρωσης του επαγγέλματος των ταξί πέραν των όσων περιέχει το νομοσχέδιο...
του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και το οποίο έχει σταλεί προς διαβούλευση και στην τρόικα.

Αυτό διευκρινίζεται από το υπουργείο Μεταφορών, με αφορμή σχόλια που μεταδόθηκαν από μερίδα των ΜΜΕ ότι στη νέα δανειακή σύμβαση, όσον αφορά την απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί, συμπεριλήφθηκε ως υποχρέωση της χώρας η απελευθέρωση χωρίς όρους και κριτήρια.

Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωσή του το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων διευκρινίζει ότι στο νέο οικονομικό πρόγραμμα επαναλήφθηκαν, με χρόνο εκπληρώσεως το πρώτο τρίμηνο του 2012, αυτούσιες και χωρίς την παραμικρή αλλαγή, οι υποχρεώσεις της χώρας που ήδη προβλέπονταν από την πέμπτη επικαιροποίηση του προηγουμένου μνημονίου για το τελευταίο τρίμηνο του 2011 και οι οποίες έχουν ήδη ληφθεί υπ' όψη από το υπουργείο στο προταθέν προς διαβούλευση στην τρόϊκα νομοσχέδιο.
voria.gr
 

CIM

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2005
Μηνύματα
8.492
Like
30
Πόντοι
66
«Ναι» στην απελευθέρωση των ταξί, αλλά με όρους

«Ναι στην απελευθέρωση» του επαγγέλματος των ταξί, αλλά μέσα από συγκεκριμένους κανόνες, λένε οι ιδιοκτήτες ταξί, όπως τονίστηκε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου... που έδωσε η ηγεσία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας τους, με αφορμή τα όσα μεταδίδονται, τις τελευταίες ημέρες, από μερίδα των ΜΜΕ. Σύμφωνα με αυτά, στο νέο μνημόνιο, που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή, προβλέπεται ρητά η πλήρης απελευθέρωση των ταξί.

Σύμφωνα με τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές, και στα δύο μνημόνια που ψήφισε η Βουλή γίνεται λόγος για άμεση απελευθέρωση της ελληνικής αγοράς ταξί, με κατάργηση όλων των διατάξεων που αποτελούν τροχοπέδη για την ανάπτυξη του κλάδου και των υπηρεσιών προς τον πολίτη, όχι όμως με ασυδοσία και χωρίς κανόνες.

Αναφερόμενοι στο σχέδιο νόμου που προωθεί η παρούσα, υπό τον Μάκη Βορίδη, ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, οι ιδιοκτήτες ταξί επισημαίνουν ότι είναι προϊόν ενός ουσιαστικού διαλόγου, με αμοιβαίες υποχωρήσεις. Πρόκειται, όπως επισημαίνουν, για ένα νομοσχέδιο το οποίο ανταποκρίνεται και στον ν.3919 και στις επιταγές της τρόικας, στις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας και στις προτάσεις που κατατέθηκαν από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, το νομοσχέδιο, όταν ψηφιστεί και εφαρμοστεί ως νόμος του κράτους, δεν αναμένεται να οδηγήσει, τουλάχιστον για την Αθήνα, σε έκδοση νέων αδειών. Και τούτο, γιατί όπως προκύπτει από μελέτη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, σήμερα αντιστοιχούν 4,25 ταξί ανά 1.000 κατοίκους, την ώρα που στο προσχέδιο του νόμου προβλέπεται να μην ξεπερνά η αναλογία τα 2,50 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.

Οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές υποστήριξαν ότι, λόγω της οικονομικής κρίσης, τα έσοδα του κλάδου έχουν συρρικνωθεί δραματικά, σε ποσοστό που αγγίζει το 60% και έφεραν ως παράδειγμα την αναμονή στο αεροδρόμιο, που φτάνει και τις επτά ώρες, προκειμένου ένα ταξί να πάρει κούρσα προς την Αθήνα.

Υπενθυμίζεται ότι το νομοσχέδιο προβλέπει, μεταξύ άλλων, την απελευθέρωση, υπό προϋποθέσεις, του αριθμού των αδειών, καθώς ένας ιδιοκτήτης δεν μπορεί, σήμερα, να έχει στη διάθεσή του παραπάνω από δύο άδειες.

Προβλέπει επίσης, την κυκλοφορία επταθέσιων ή εννεαθέσιων ταξί, ειδικής μεταφοράς. Επιπλέον, την ελεύθερη πώληση της άδειας, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας για τις εμπορικές επιχειρήσεις και με παρακράτηση 20%. Τέλος, τη διεύρυνση της έδρας για την Αθήνα.

 

CIM

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2005
Μηνύματα
8.492
Like
30
Πόντοι
66
Καμία άδεια ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Αλώβητοι από το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση των ταξί βγαίνουν τελικά οι ιδιοκτήτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Το Ν/Σ Ραγκούση αναμένεται να τεθεί σε...δημόσια διαβούλευση και αυτή την εβδομάδα από το υπουργείο Μεταφορών και καμία νέα άδεια ταξί δεν αναμένεται να χορηγηθεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Τα Νέα" η απελευθέρωση του κλάδου των ταξί θα υπόκειται σε πληθυσμιακά κριτήρια και θα αποτελεί συνάρτηση του πληθυσμού μιας περιοχής και των κυκλοφοριακών συνθηκών.

Ειδικά για την Αττική που θα καλύπτεται σχεδόν στο σύνολό της πλέον από τη μονή ταρίφα (Λαύριο, Λαγονήσι, Μαραθώνα, Βίλια και Μέγαρα), εξετάζεται να λειτουργούν 2,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους, χωρίς ωστόσο να καταργηθούν οι υφιστάμενες άδειες. Με αποφάσεις των κατά τόπους περιφερειαρχών ο αριθμός θα μπορεί να αυξάνεται από 0,1 έως 1 ταξί αλλά χίλιους κατοίκους.
Βάσει του νέου νομοσχεδίου στα συμβατικά ταξί θα προστεθούν και τα οχήματα 7-9 θέσεων που θα εκτελούν μεταφορές (κυρίως σε τουριστικές περιοχές) χωρίς ταξίμετρο και με προσυμφωνημένο μίσθωμα. Τα συγκεκριμένα οχήματα θα λειτουργούν με άδειες σημερινών ταξί που θα αποσυρθούν από την αγορά.
Σήμερα, σύμφωνα με μελέτη του Πολυτεχνείου που παρουσίασε πρόσφατα ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Θύμιος Λυμπερόπουλος, η αναλογία στην Αττική είναι 4,25 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.
Στη Θεσσαλονίκη και τις υπόλοιπες μεγάλες πόλεις της περιφέρειας τίθεται ως όριο το 1,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους.

Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, σε κάθε Περιφέρεια θα συγκροτηθεί ειδική επιτροπή για τα ταξί, η οποία κάθε τρία χρόνια αφού εκτιμά την κατάσταση θα μπορεί να αποφασίζει τη χορήγηση νέων αδειών.
thestival.gr
 

Επισκέπτης
Οι γαμημένοι συνδικαλιστάδες δηλαδή
ΓΑΜΗΣΑΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ , ΕΛΛΗΝΙΚΓ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" , ΤΡΟΪΚΑ ,
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ .....


 

CIM

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2005
Μηνύματα
8.492
Like
30
Πόντοι
66
Αύριο η ρύθμιση για την απελευθέρωση των ταξί

Στο υπουργικό συμβούλιο της Τετάρτης αναμένεται να συζητηθεί η νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Υποδομών για την απελευθέρωση του κλάδου των ταξί...Σύμφωνα με πληροφορίες, σε ό,τι αφορά την έκδοση νέων αδειών ταξί ορίζεται συντελεστής που θα συνδέεται με πληθυσμιακά αλλά και περιβαλλοντικά κριτήρια και θα μπορεί να μεταβάλλεται από τους περιφερειάρχες εφόσον τα κριτήρια αυτά αλλάξουν.

Το σχέδιο νόμου δεν προβλέπει έκδοση νέων αδειών στο λεκανοπέδιο της Αττικής.

Οι άδειες θα μεταβιβάζονται ελεύθερα με την καταβολή φόρου που θα ανέρχεται σε ποσοστό ύψους 20% επί της υπεραξίας στα κίτρινα ταξί, καθώς θα θεωρούνται ειδικά περιουσιακά στοιχεία.

Άδειες θα δίνονται ωστόσο για ταξί επτά και εννέα θέσεων με την τιμή της άδειας να κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με το διοικητικό κόστος.
thestival.gr
 

Επισκέπτης
Το άνοιγμα των ΤΑΞΙ θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε και ....



ΑΡΧΙΔΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ....

όπως και με τα βυτία , φορτηγά επίσης ....


ΑΡΧΙΔΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ....
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
Το άνοιγμα των ΤΑΞΙ θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε και ....



ΑΡΧΙΔΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ....

όπως και με τα βυτία , φορτηγά επίσης ....


ΑΡΧΙΔΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑ ....
Για τους δικηγόρους κ φαρμακοποιούς τί λες,ουσιαστικό ή αρχίδια το άνοιγμα;;; :sunglasses:
 

Επισκέπτης
Για τους δικηγόρους κ φαρμακοποιούς τί λες,ουσιαστικό ή αρχίδια το άνοιγμα;;;

Για τους δικηγόρους κάθε αρχίδι που φέρνει πτυχίο από οπουδήποτε,
μπορεί να δώσει εξετάσεις σε δικηγορικό σύλλογο να γινει δικηγόρος.

Για ιατρούς/οδοντιάτρους δεν λες τίποτε.
Εκεί κάθε αρχίδι με πτυχίο από οπουδήποτε , μπορεί να γίνει άμεσα ιατρός/οδοντίατρος ,
χωρίς καν να δώσει εξετάσεις.
Επίσης κάθε χασάπης με λεφτά πλέον μπορεί να ανοίξει ιατρική/οδοντιατρική εταιρεία
και να προσλάβει υπαλλήλους G400  ιατρούς/οδοντιάτρους να παρέχουν τις αντίστοιχες υπηρεσίες.Το ίδιο και για μηχανικούς νομίζω.
 

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
Για ιατρούς/οδοντιάτρους δεν λες τίποτε.
Εκεί κάθε αρχίδια με πτυχίο από οπουδήποτε , μπορεί να γίνει άμεσα ιατρός/οδοντίατρος ,
χωρίς καν να δώσει εξετάσεις.
Επίσης κάθε χασάπης με λεφτά πλέον μπορεί να ανοίξει ιατρική/οδοντιατρική εταιρεία
και να προσλάβει υπαλλήλους G400  ιατρούς/οδοντιάτρους να παρέχουν τις αντίστοιχες υπηρεσίες.Το ίδιο και για μηχανικούς νομίζω.
Σας ξέχασα τους ιατρούς/οδοντιάτρους,βασικά δεν γνώριζα,ταπεινά συγγνώμη....εσάς σας γαμήσαν καλύτερα απ'όλους.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom