Τί να πει και εκείνος που έδωκε € 200.000 (στην ξεφτίλα) για να ανοίξει ένα μαγαζί (δανειζόμενος και υποθηκευμένος) και μάλιστα όχι μαύρα ή/ και ημιπαράνομα όπως οι ταρίφες και αφού τον ξεζούμισαν εφορίες και επιμελητήρια, τον καθυστερούσαν επί μήνες δήμοι και πυροσβεστικές, αναγκάστηκε να κλείσει γιατί και να ήθελε δεν μπορούσε να δουλέψει αφού έπεσε κρίση, είχε και το λαθραίο έξω από το μαγαζί του και γίνονταν και μπάχαλα κάθε τρεις και λίγο...
Οι επενδύσεις έχουν ρίσκα και το θέμα του ανοίγματος παίζει εδώ και πολλά χρόνια, απλά όλοι πιθανολογούσαν ότι δεν θα συμβεί άμεσα...
Και από τη στιγμή που μιλάμε για μαύρα λεφτά, ε, στα παπάκια μας... Μεταξύ κατεργαρέων...
Βέβαια, εννοείται ότι συμφωνώ με πληθυσμιακά κριτήρια... Σκεφτειτε μονάχα πόσο πιο λίγη κίνηση έχει όταν απεργούν τα ταξί και φανταστείτε τί έχει να γίνει αν από 20.000 γίνουν 40.000...
το μεγάλο λάθος είναι ότι στην Ελλάδα συγχέουμε την άδεια ταξί (αυτοκινήτου) με την άδεια οδηγού ταξί (οδηγού).. κατά την γνωμη μου δεν πρέεπι να συγχέονται τα δύο αυτά πράγματα αλλά η πρώτη να εξαρτάται από την δεύτερη..
και έτσι για να ξέρουμε γιατί μιλάμε... ιδού τα κριτήρια για να πάρεις άδεια οδηγού ταξί στο Λονδίνο
(1) Λευκό ποινικό μητρώο (επανεξεταζόμενο ανα τριετία)
(2) Λευκή άδεια οδήγησης (όχι παραβάσεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας)
(3) Πιστοποίηση υγείας (άτομα με διαβήτη, επιληψία, κακή όραση, καρδιά και άλλα νοσήματα δεν μπορούν να πάρουν άδεια)
(4) Επέκταση της αδείας οδήγησης σε οχήματα ταξί (διότι έχουν ειδικά χαρακτηριστικά)
(5) Γνώση του Λονδίνου.. Εδώ σας θέλω κύριοι ταξιτζήδες. Ειδικές εξετάσεις (οι περίφημες Knowledge) τις οποίες για να περάσεις οφείλεις να γνωρίζεις 25.000 οδούς και 20.000 σημεία ενδιαφέροντος σε ακτίναι 6 μιλίων από τον σταθμό του Charing Cross. Για να τελειώσει κάποιος με τις εξετάσεις απαιτείται χρονικό διάστημα που δεν είναι λιγότερο των 2 ετών και μπορεί να διαρκεσει και μέχρι 4 χρόνια... (αλήθεια
πόσοι ταξιτζήδες στην Ελλάδα και ειδικά στην Αθήνα μπορούν να περάσουν τέτοιες εξετάσεις ???)
για την Ελλάδα θα έβαζα οπωσδήποτε
(6) πολύ καλή γνωση μίας από τις βασικές γλώσσες της ΕΕ (αγγλικά/γαλλικά/γερμανικά/ιταλικά)
αφού πάρεις την άδεια αυτή μπορείς να λέγεσαι οδηγός ταξί...
και πάμε τώρα για την απόκτηση άδειας ταξί...
ορίστε
As a proprietor you are responsible for:
Maintaining the mechanics and fabric of your taxis to the standard required by TfL
Making the vehicles available for inspection by TfL taxi and private hire officers
Keeping records of drivers using your taxis
Returning expired licence plates to TfL
In determining an individual or company's fitness to become a proprietor, we look at:
An applicant's criminal record, if any. This includes offences under taxi legislation
Any previous history as a proprietor
Whether the taxi itself is fit for purpose
από ότι βλέπετε η άδεια δεν ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ....