Νέα

Περί απελευθέρωσης ταξί

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα 40DDD
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 33K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Nαι ρε μάστορα,
αλλά ο φουκαράς που έβαλε υποθήκη σπίτια,
πούλησε σπίτια και χωράφια
ή πήρε δάνεια
για να αγοράσει ταξί την τελευταία 5ετία στα 200.000€ την άδεια
και δεν πρόλαβε να βγάλει μεροκάματο,
γαμήθηκε , του έκλεισε το σπίτι , τον πέθανε , τον άδειασε.

Το άνοιγμα έπρεπε να έχει γίνει από παλιά,
αλλά εφόσον έγινε το 2011
ας έβγαζαν από το 2005 μία ρημάδα ανακοίνωση
ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΑΔΕΙΕΣ ΑΚΡΙΒΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΟΙΓΜΑ
ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΧΑΡΑΜΙ.

Ὅλοι ἐζημιώθημεν ἐκ τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως.

Καὶ ὁ τάλας ὅστις ἠγόρασεν (πολλάκις δανεισθεὶς) οἰκίαν πρὸ 5ετίας ἀντὶ 400.000 εὐρὼ καὶ σήμερον ἡμπορεῖ νὰ τὴν πωλήσῃ 200.000 εὐρὼ λόγῳ τεραστίας φορολογίας καὶ ἐλλείψεως ἐνοικιαστῶν.

Δι' αὐτὸν δὲν ἀκούεται τίποτε, διότι δὲν εἶναι ἐγκληματικὸν στοιχεῖον ὥστε νὰ συνασπίζηται εἰς βιαιοπραγούσας συμμορίας.

Οἱαδήποτε καὶ ὁσηδήποτε ζημίαν ἤθελαν ὑποστῶσι οἱ αὐτοκινητισταὶ μικρὰ θὰ εἶναι ἐνώπιων τῶν ἐγκλημάτων των.

Δυστυχῶς ὅμως ὀλίγιστα θὰ πάθωσι διότι οἱ πολιτικοὶ κατὰ κανόνα προσεταιρίζονται τοὺς παρανόμους.
 

sferdeklos

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2008
Μηνύματα
9.010
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
66
οποιος ταριφας ειχε διαθεση αν δουλεψει σκληρα ολα αυτα τα χρονια και να μην καθετε σε πιατσες με την ωρα, μαζεψε πολλυυυυ χρημα
Ρε τυπε, τους εχεις δει στο αεροδρομιο τι τεραστια πιατσα (για αριθμο ταξι μιλαω) εχουν;
Μιλαμε για πολυ ταξι να περιμενει.
Ποτε διαολο δουλευουν αυτοι στο αεροδρομιο;
 

sferdeklos

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2008
Μηνύματα
9.010
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
66
δέν έχεις καθόλου δίκηο
δηλαδή ο φουκαράς πουδωσε 200000 γιά νά αγοράσει καφετέρια η οδοντιατρείο καί μπήκε μέσα δέν έχει ψυχή??δέν είναι άνθρωπος.
όταν κάνεις μιά δουλεά πέρνεις τά ρίσκα σου .
Τυπε, οι κρατικοδιαιτοι και οι συνδικαλιστες δε καταλαβαινουν την παραπανω προταση.
 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.726
Like
22
Πόντοι
366
Τί να πει και εκείνος που έδωκε € 200.000 (στην ξεφτίλα) για να ανοίξει ένα μαγαζί (δανειζόμενος και υποθηκευμένος) και μάλιστα όχι μαύρα ή/ και ημιπαράνομα όπως οι ταρίφες και αφού τον ξεζούμισαν εφορίες και επιμελητήρια, τον καθυστερούσαν επί μήνες δήμοι και πυροσβεστικές, αναγκάστηκε να κλείσει γιατί και να ήθελε δεν μπορούσε να δουλέψει αφού έπεσε κρίση, είχε και το λαθραίο έξω από το μαγαζί του και γίνονταν και μπάχαλα κάθε τρεις και λίγο...
Οι επενδύσεις έχουν ρίσκα και το θέμα του ανοίγματος παίζει εδώ και πολλά χρόνια, απλά όλοι πιθανολογούσαν ότι δεν θα συμβεί άμεσα...
Και από τη στιγμή που μιλάμε για μαύρα λεφτά, ε, στα παπάκια μας... Μεταξύ κατεργαρέων...

Βέβαια, εννοείται ότι συμφωνώ με πληθυσμιακά κριτήρια... Σκεφτειτε μονάχα πόσο πιο λίγη κίνηση έχει όταν απεργούν τα ταξί και φανταστείτε τί έχει να γίνει αν από 20.000 γίνουν 40.000...
σιγα μη γινουν 40.000 τα ταξι ....

1 εταιρεια θα αναλαβει τα αεροδρομια, μια τα λιμανια και αλλες δυο-τρεις τις αστικες μετακινησεις αγοραζοντας για ενα κομματι ψωμι τις αδειες απο τους εξαθλιωμενους ταριφες ή μαζικά από τις τράπεζες που θα κατάσχουν τα ταξί όσων οφείλουν το δανειο για την αγορά του, θα βάλουν μέσα πακιστανούς με 0.5 ευρώ την ωρα να τα οδηγούν και τελείωσε το παραμύθι...  ούτως η άλλως, το κόστος του ταξί έχει καταστεί απαγορευτικό για τον μέσο κάτοικο αυτής της χώρας (βλ. πανηγυρισμους των ταξιτζηδων όταν περισυ υπερδιπλασιάστηκαν τα κόμιστρα, μεχρι και εκει μαλακες τους επιασαν)
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Τί να πει και εκείνος που έδωκε € 200.000 (στην ξεφτίλα) για να ανοίξει ένα μαγαζί (δανειζόμενος και υποθηκευμένος) και μάλιστα όχι μαύρα ή/ και ημιπαράνομα όπως οι ταρίφες και αφού τον ξεζούμισαν εφορίες και επιμελητήρια, τον καθυστερούσαν επί μήνες δήμοι και πυροσβεστικές, αναγκάστηκε να κλείσει γιατί και να ήθελε δεν μπορούσε να δουλέψει αφού έπεσε κρίση, είχε και το λαθραίο έξω από το μαγαζί του και γίνονταν και μπάχαλα κάθε τρεις και λίγο...
Οι επενδύσεις έχουν ρίσκα και το θέμα του ανοίγματος παίζει εδώ και πολλά χρόνια, απλά όλοι πιθανολογούσαν ότι δεν θα συμβεί άμεσα...
Και από τη στιγμή που μιλάμε για μαύρα λεφτά, ε, στα παπάκια μας... Μεταξύ κατεργαρέων...

Βέβαια, εννοείται ότι συμφωνώ με πληθυσμιακά κριτήρια... Σκεφτειτε μονάχα πόσο πιο λίγη κίνηση έχει όταν απεργούν τα ταξί και φανταστείτε τί έχει να γίνει αν από 20.000 γίνουν 40.000...


το μεγάλο λάθος είναι ότι στην Ελλάδα συγχέουμε την άδεια ταξί (αυτοκινήτου) με την άδεια οδηγού ταξί (οδηγού).. κατά την γνωμη μου δεν πρέεπι να συγχέονται τα δύο αυτά πράγματα αλλά η πρώτη να εξαρτάται από την δεύτερη..

και έτσι για να ξέρουμε γιατί μιλάμε... ιδού τα κριτήρια για να πάρεις άδεια οδηγού ταξί στο Λονδίνο

(1) Λευκό ποινικό μητρώο (επανεξεταζόμενο ανα τριετία)
(2) Λευκή άδεια οδήγησης (όχι παραβάσεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας)
(3) Πιστοποίηση υγείας (άτομα με διαβήτη, επιληψία, κακή όραση, καρδιά και άλλα νοσήματα δεν μπορούν να πάρουν άδεια)
(4) Επέκταση της αδείας οδήγησης σε οχήματα ταξί (διότι έχουν ειδικά χαρακτηριστικά)
(5) Γνώση του Λονδίνου.. Εδώ σας θέλω κύριοι ταξιτζήδες. Ειδικές εξετάσεις (οι περίφημες Knowledge) τις οποίες για να περάσεις οφείλεις να γνωρίζεις 25.000 οδούς και 20.000 σημεία ενδιαφέροντος σε ακτίναι 6 μιλίων από τον σταθμό του Charing Cross. Για να τελειώσει κάποιος με τις εξετάσεις απαιτείται χρονικό διάστημα που δεν είναι λιγότερο των 2 ετών και μπορεί να διαρκεσει και μέχρι 4 χρόνια... (αλήθεια πόσοι ταξιτζήδες στην Ελλάδα και ειδικά στην Αθήνα μπορούν να περάσουν τέτοιες εξετάσεις ???)

για την Ελλάδα θα έβαζα οπωσδήποτε

(6) πολύ καλή γνωση μίας από τις βασικές γλώσσες της ΕΕ (αγγλικά/γαλλικά/γερμανικά/ιταλικά)

αφού πάρεις την άδεια αυτή μπορείς να λέγεσαι οδηγός ταξί...

και πάμε τώρα για την απόκτηση άδειας ταξί...

ορίστε

As a proprietor you are responsible for:

    Maintaining the mechanics and fabric of your taxis to the standard required by TfL
    Making the vehicles available for inspection by TfL taxi and private hire officers
    Keeping records of drivers using your taxis
    Returning expired licence plates to TfL

In determining an individual or company's fitness to become a proprietor, we look at:

    An applicant's criminal record, if any. This includes offences under taxi legislation
    Any previous history as a proprietor
    Whether the taxi itself is fit for purpose

από ότι βλέπετε η άδεια δεν ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ....

 

sferdeklos

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2008
Μηνύματα
9.010
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
66
σιγα μη γινουν 40.000 τα ταξι ....

1 εταιρεια θα αναλαβει τα αεροδρομια, μια τα λιμανια και αλλες δυο-τρεις τις αστικες μετακινησεις αγοραζοντας για ενα κομματι ψωμι τις αδειες απο τους εξαθλιωμενους ταριφες ή μαζικά από τις τράπεζες που θα κατάσχουν τα ταξί όσων οφείλουν το δανειο για την αγορά του, θα βάλουν μέσα πακιστανούς με 0.5 ευρώ την ωρα να τα οδηγούν και τελείωσε το παραμύθι...  ούτως η άλλως, το κόστος του ταξί έχει καταστεί απαγορευτικό για τον μέσο κάτοικο αυτής της χώρας (βλ. πανηγυρισμους των ταξιτζηδων όταν περισυ υπερδιπλασιάστηκαν τα κόμιστρα, μεχρι και εκει μαλακες τους επιασαν)
Θα υπαρξουν εταιριες ΤΑΞΙ δυο κατηγοριων.
Τα φτηνιαρικα, με ολους που ανεφερες, και τα κυριλε.
Οσοι ειναι νοικοκυραιοι θα επιβιωσουν.
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Ρε τυπε, τους εχεις δει στο αεροδρομιο τι τεραστια πιατσα (για αριθμο ταξι μιλαω) εχουν;
Μιλαμε για πολυ ταξι να περιμενει.
Ποτε διαολο δουλευουν αυτοι στο αεροδρομιο;

Τύπε, δυο κούρσες να κάνουν την ημέρα προς και από το αεροδρόμιο έβγαλαν το μεροκάματο...
Το "δράμα" είναι στις άλλες πιάτσες που οι ουρές είναι αρκετές εκατοντάδες μέτρα (σε ορισμένα σημεία σχεδόν κλείνουν την κυκλοφορία) και υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο τις καθημερινές να μην πάρουν κούρσα...
Βέβαια, ενθυμούμαι τί τραβούσα ως φοιτητάτος στο σταθμο λαρίσσης στα late 90s ή στο σταθμό αμαρουσίου ή κηφισιάς και αλλού, που τα μουνόπανα δεν έφευγαν αν δεν γέμισε το ταξί 3-4 άτομα και τα δρομολόγια θύμιζαν σχολικό και αν έλεγες και τίποτα κινδύνευες να φας ξύλο απ' όλη την πιάτσα...
Όποτε κάθε φορά που τους βλέπω, μου βγαίνει αυθόρμητα ένα "δεν σας χάλασε"...

Διότι για να ζητάς συμπαράσταση και κατανόηση στις δύσκολες μέρες, πρέπει να είχες ξηγηθεί σωστά στις καλές...
Και τις καλές μέρες, η συμπεριφορά αρκετών ταρίφων ήταν για τον μπούτσο...

Αυτούς που λυπάμαι κάπως είναι τους οδηγούς...
 

tasos999

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2008
Μηνύματα
974
Κριτικές
16
Like
120
Πόντοι
606
Ρε παιδιά έλεος. Γλυφάδα μέχρι το μετρό έχει 7 ευρώ κερατιάτικα όταν έχει 20 το μεροκάματο  :jerking:
Μακάρι να πάρουν ιδιώτες τις δημόσιες συγκοινωνίες άρα πάνε οι τσαμπατζήδες και πλανόδιοι, επαίτες κτλ.
 

Επισκέπτης
1 εταιρεια θα αναλαβει τα αεροδρομια, μια τα λιμανια και αλλες δυο-τρεις τις αστικες μετακινησεις αγοραζοντας για ενα κομματι ψωμι τις αδειες απο τους εξαθλιωμενους ταριφες ή μαζικά από τις τράπεζες που θα κατάσχουν τα ταξί όσων οφείλουν το δανειο για την αγορά του, θα βάλουν μέσα πακιστανούς με 0.5 ευρώ την ωρα να τα οδηγούν και τελείωσε το παραμύθι...  

Πολὺ ὡραῖον διὰ νὰ ᾖ ἀληθινόν...
 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.726
Like
22
Πόντοι
366
Θα υπαρξουν εταιριες ΤΑΞΙ δυο κατηγοριων.
Τα φτηνιαρικα, με ολους που ανεφερες, και τα κυριλε.
Οσοι ειναι νοικοκυραιοι θα επιβιωσουν.
αποκλειεται τυπε  ;) για τα μεν κυριλε θα γινουν ειδικες συμφωνιες απο εταιρειες ή θα αποκτήσουν δικά τους ταξί VIP τα ξενοδοχεία, για τα δε φτηνιάρικα, ενας ιδιώτης δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσει να ανταγωνιστεί μια εταιρεία με 1000 ταξί και ότι αυτό συνεπάγεται σε τιμές βενζίνης, ανταλλακτικών, συντήρησης και επισκευών, τραπεζικού δανεισμού για ρευστότητα και μεροκάματου οδηγών.... δες ας πουμε στο Αμερικα, ποσοι ιδιωτες ταριφες υπάρχουν εκει? ;)
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.997
Κριτικές
90
Like
37.732
Πόντοι
25.467
(5) Γνώση του Λονδίνου.. Εδώ σας θέλω κύριοι ταξιτζήδες. Ειδικές εξετάσεις (οι περίφημες Knowledge) τις οποίες για να περάσεις οφείλεις να γνωρίζεις 25.000 οδούς και 20.000 σημεία ενδιαφέροντος σε ακτίναι 6 μιλίων από τον σταθμό του Charing Cross. Για να τελειώσει κάποιος με τις εξετάσεις απαιτείται χρονικό διάστημα που δεν είναι λιγότερο των 2 ετών και μπορεί να διαρκεσει και μέχρι 4 χρόνια... (αλήθεια πόσοι ταξιτζήδες στην Ελλάδα και ειδικά στην Αθήνα μπορούν να περάσουν τέτοιες εξετάσεις ???)

Αν δεν απατώμαι, κάτι παρόμοιο εφαρμοζόταν και εδώ. Μόνον που με το ανάλογο αντίτιμο καθάριζες.
 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.726
Like
22
Πόντοι
366
το μεγάλο λάθος είναι ότι στην Ελλάδα συγχέουμε την άδεια ταξί (αυτοκινήτου) με την άδεια οδηγού ταξί (οδηγού).. κατά την γνωμη μου δεν πρέεπι να συγχέονται τα δύο αυτά πράγματα αλλά η πρώτη να εξαρτάται από την δεύτερη..

και έτσι για να ξέρουμε γιατί μιλάμε... ιδού τα κριτήρια για να πάρεις άδεια οδηγού ταξί στο Λονδίνο

(1) Λευκό ποινικό μητρώο (επανεξεταζόμενο ανα τριετία)
(2) Λευκή άδεια οδήγησης (όχι παραβάσεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας)
(3) Πιστοποίηση υγείας (άτομα με διαβήτη, επιληψία, κακή όραση, καρδιά και άλλα νοσήματα δεν μπορούν να πάρουν άδεια)
(4) Επέκταση της αδείας οδήγησης σε οχήματα ταξί (διότι έχουν ειδικά χαρακτηριστικά)
(5) Γνώση του Λονδίνου.. Εδώ σας θέλω κύριοι ταξιτζήδες. Ειδικές εξετάσεις (οι περίφημες Knowledge) τις οποίες για να περάσεις οφείλεις να γνωρίζεις 25.000 οδούς και 20.000 σημεία ενδιαφέροντος σε ακτίναι 6 μιλίων από τον σταθμό του Charing Cross. Για να τελειώσει κάποιος με τις εξετάσεις απαιτείται χρονικό διάστημα που δεν είναι λιγότερο των 2 ετών και μπορεί να διαρκεσει και μέχρι 4 χρόνια... (αλήθεια πόσοι ταξιτζήδες στην Ελλάδα και ειδικά στην Αθήνα μπορούν να περάσουν τέτοιες εξετάσεις ???)

για την Ελλάδα θα έβαζα οπωσδήποτε

(6) πολύ καλή γνωση μίας από τις βασικές γλώσσες της ΕΕ (αγγλικά/γαλλικά/γερμανικά/ιταλικά)

αφού πάρεις την άδεια αυτή μπορείς να λέγεσαι οδηγός ταξί...

και πάμε τώρα για την απόκτηση άδειας ταξί...

ορίστε

As a proprietor you are responsible for:

    Maintaining the mechanics and fabric of your taxis to the standard required by TfL
    Making the vehicles available for inspection by TfL taxi and private hire officers
    Keeping records of drivers using your taxis
    Returning expired licence plates to TfL

In determining an individual or company's fitness to become a proprietor, we look at:

    An applicant's criminal record, if any. This includes offences under taxi legislation
    Any previous history as a proprietor
    Whether the taxi itself is fit for purpose

από ότι βλέπετε η άδεια δεν ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ....
πριν δεκα χρόνια ναι, ισως και να ήταν σωστό...σήμερα απλά δεν υπάρχει κανένας λόγος, βλέπε gps...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Αν δεν απατώμαι, κάτι παρόμοιο εφαρμοζόταν και εδώ. Μόνον που με το ανάλογο αντίτιμο καθάριζες.

συ είπας και έχεις απόλυτον δίκαιον...

έχω μπεί σε ταξί στην πανόρμου και ήθελα να πάω στην Συγγρού στο Φιξ και ο ταρίφας με ρώτησε αν ξέρω πως πάνε...  :headbang: :headbang: :headbang:
 

sferdeklos

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2008
Μηνύματα
9.010
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
66
Τύπε, δυο κούρσες να κάνουν την ημέρα προς και από το αεροδρόμιο έβγαλαν το μεροκάματο...
Ειλικρινα, δε ξερω αμα τους συμφερει.
Παντως μου φαινεται αδιανοητο να περιμενει τριψηφιος αριθμος ταξι στο καφε του αεροδρομιου :think:...

Επισης σε μια εφημεριδα, πριν αρκετα χρονια, διαβαζα οτι ενα μεγαλο των ταξι ειναι μαιμου (αδηλωτα).
Μαλιστα το ΣΚ που μας περασε πιασανε ενα τετοι στην Λεωφ. Αλεξανδρας. Νομιζω στο skai.gr το διαβασα.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
πριν δεκα χρόνια ναι, ισως και να ήταν σωστό...σήμερα απλά δεν υπάρχει κανένας λόγος, βλέπε gps...
ξέρεις και στο Λονδίνο υπάρχει gps.. παρόλα αυτά οι εξετάσεις συνεχίζουν και θα συνεχίζουν να υπάρχουν (και όχι για εθιμοτυπικούς λόγους)..

τα 20.000 σημεία ενδιαφέροντος περιλαμβάνουν ΟΛΑ τα ξενοδοχεία (τριάστερα και άνω), ΟΛΑ τα μουσεία (το Λονδίνο έχει περί τα 3.5000 μικρά και μεγάλα μουσεία), ΟΛΑ τα νοσοκομεία (ιδιωτικά και δημόσια),ΟΛΑ τα πάρκα κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ....

στοιχεία που κανένα gps δεν θα σου δώσει..
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.997
Κριτικές
90
Like
37.732
Πόντοι
25.467
συ είπας και έχεις απόλυτον δίκαιον...

έχω μπεί σε ταξί στην πανόρμου και ήθελα να πάω στην Συγγρού στο Φιξ και ο ταρίφας με ρώτησε αν ξέρω πως πάνε...  :headbang: :headbang: :headbang:

Ευγενέστατο τον βρίσκω. Θα μπορούσε ή να σας αποβιβάσει ή να σας πει να οδηγήσετε εσείς μέχρι εκεί.
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.651
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
9.116
Πόντοι
17.085
Μαζί με όλα τ' άλλα πάντως, πρέπει να απαγορευτεί με νόμο να μιλάνε οι ταξιτζήδες στους πελάτες. Μόνο ερωτήσεις βασικές για τον προορισμό και τη διαδρομή και τέλος. Πάρα πολύ βασικό αυτό. Και σε διάφορα άλλα επαγγέλματα πρέπει να γίνει (κουρεία κλπ.).
 

memos@n

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Φεβ 2011
Μηνύματα
28.726
Like
22
Πόντοι
366
ξέρεις και στο Λονδίνο υπάρχει gps.. παρόλα αυτά οι εξετάσεις συνεχίζουν και θα συνεχίζουν να υπάρχουν (και όχι για εθιμοτυπικούς λόγους)..

τα 20.000 σημεία ενδιαφέροντος περιλαμβάνουν ΟΛΑ τα ξενοδοχεία (τριάστερα και άνω), ΟΛΑ τα μουσεία (το Λονδίνο έχει περί τα 3.5000 μικρά και μεγάλα μουσεία), ΟΛΑ τα νοσοκομεία (ιδιωτικά και δημόσια),ΟΛΑ τα πάρκα κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ....

στοιχεία που κανένα gps δεν θα σου δώσει..
νταξ, στην αγγλία ακόμη και σήμερα πανε τη βασίλισα με την άμαξα.... τυπολάτρες άνευ ουσίας....

μια χαρά τα βρίσκεις όλα τα σημεια ενδιαφέροντος στο gps, και επιπλέον επειδή ο επιβάτης δύναται να παρακολουθεί και τις οδηγίες κατευθυνσης, ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ και το ενδεχόμενο να σε παει ο ταρίφας κολιάτσου -σύνταγμα μέσω σουνίου...

by the way, οι ταρίφες σε όλο τον κόσμο τις ίδιες λαμογιές κάνουν στους τουρίστες  ;)
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ευγενέστατο τον βρίσκω. Θα μπορούσε ή να σας αποβιβάσει ή να σας πει να οδηγήσετε εσείς μέχρι εκεί.

από ότι πολύ καλά γνωρίζεις είμαι ολίγον αγριόφατσα  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: οπότε το να με αποβιβάσει ήτο απαγορευτικό... σε ότι αφορά το δεύτερο μάλλον φοβήθηκε για τα πρόστιμα (θα το επαιζα Κουλούρης)...  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.997
Κριτικές
90
Like
37.732
Πόντοι
25.467
Μαζί με όλα τ' άλλα πάντως, πρέπει να απαγορευτεί με νόμο να μιλάνε οι ταξιτζήδες στους πελάτες. Μόνο ερωτήσεις βασικές για τον προορισμό και τη διαδρομή και τέλος. Πάρα πολύ βασικό αυτό. Και σε διάφορα άλλα επαγγέλματα πρέπει να γίνει (κουρεία κλπ.).

Δεν έχετε και άδικο. Επί διμηνία κυκλοφορούσα με περούκα και αυτό διότι, κατά την διάρκεια συνομιλίας που είχα με τον κουρέα μου διεπιστώθει ότι εσυνουσιάσθην με την ανεψιά του.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom