TI ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΕΧΕΙ ετσι γενικως εναλλακτικες?? ΡΕ ΑΓΧΟΝΗ ΛΕΜΕ
Φιλε, το εξηγησα μια σελιδα πισω:
To ακινητο δεν ειναι οπως οι μετοχες που εισαι υποχρεωμενος καποια στιγμη να τις ρευστοποιησεις γιατι αλλιως το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να τις χρησιμοποιησεις ως ταπετσαρια.....
Το ακινητο μπορεις να το νοικιασεις ή στην χειροτερη περιπτωση μπορεις να το κρατησεις σαν περιουσια μιας και μακροπροσθεσμα η αξια του θα ανεβει (ιδιαιτερα σε περιοχες του κεντρου).
Ολα αυτα προυποθετουν οτι δεν χρωστας. Αυτη ακριβως ειναι η διαφορα των μικρο-μεσαιων Ελληνικων κατασκευαστικων εταιρειων σε σχεση με τις αντιστοιχες του εξωτερικου.
Το μεγαλο τους πληγμα ειναι οτι αν συνεχιστει αυτη η "απραξια", ειναι αναγκασμενες να διακοψουν (ή να ελαττωσουν δραμματικα) την δραστηριοτητα τους.
Το να ξεπουλησεις ενα ακινητο, οταν ταυτοχρονα για να το αντικαταστησεις, πρεπει να πληρωσεις τ'αστρα και τον ουρανο για να αγορασεις γη, ειναι μια χαζη κινηση, την οποια φυσικα και δεν θα κανουν οι κατασκευαστες.
Επαναλαμβανω (για 3η, 4η φορα), οτι φυσικα υπαρχουν και κατασκευαστες οι οποιοι εκαναν μεγαλα ανοιγματα και οι οποιοι προκειμενου να ανταποκριθουν στις υποχρεωσεις τους (δανεια, μεταχρονολογημενες επιταγες), θα προχωρησουν σε μειωσεις των τιμων). Τονιζω οτι αυτο φυσικα θα γινει σε περιοχες "μη προνομιουχες", οπου η ζητηση ειναι μικρη.
Με λιγα λογια δεν βλεπω πτωση των τιμων πανω απο 10% (στην χειροτερη περιπτωση).