Ρε σεις ακούστε: Ο ΟΤΕ το διάστημα 2001-2005 περίπου, από λάθος του δεν μου έβαζε τα πάγια του Ιsdn στους λογαριασμούς.Εν τω μεταξύ επειδή οι λογαριασμοί ήταν αρκετά μεγάλοι λόγω της σύνδεσης στο διαδίκτυο (επακ) και ποτέ δεν κοίταξα τι πληρώνω.Οπότε μια ωραία πρωία (το 2007 νομίζω;) μου στέλνει μια απανταχούσα που λέει οφείλετε 1250 περίπου ευρώ περίπου.
Ωραία λέω κι εγώ να τα πληρώσω.Σε πόσες δόσεις τους ρωτάω;Α μου λένε το πολύ σε 3-4 δόσεις.
Τι λέτε λέω ρε παιδιά;Για δικό σας λάθος θα τρέχω εγώ;Τόσες δόσεις όσες και τα λάθη σας. Δηλαδή κάθε μήνα το ποσό του παγίου που δεν είχε καταχωρηθεί. Α μου λένε βγαίνουν 80 δόσεις δε γίνεται.Οκ λέω πόσες μπορούμε; Ε μου λένε (επιτροπή επίλυσης διαφορών) να κάνουμε 25 δόσεις των 50 ευρώ περίπου. Άντε λέω δεν πάει στο διάολο.
Πληρώνω την πρώτη δόση πληρώνω και τη δεύτερη όμως ο λογαριασμός ερχόταν με την ίδια αναδρομική χρέωση.Δηλαδή στον επίσημο λογαριασμό δεν φαινόταν ότι είχα πληρώσει κάποιο ποσό από την αναδρομική χρέωση.Το λέω στη διευθύντρια του υποκαταστήματος και μου λέει έχετε δίκιο έχουμε ένα πρόβλημα με το πρόγραμμα που βγάζει τους λογαριασμούς. Και πως θα είμαι σίγουρος ότι δε θα μου τα ξαναζητήσετε της λέω.(Μούδινε κάτι μουτζουρωμένα χαρτιά για απόδειξη που δεν ξεχώριζες τι λένε και που αναφερόταν το ποσό που πλήρωνα.)Τέλος πάντων εκνευρισμένος έφυγα και πήγα HOL με την οποία είμαι πλήρως ευχαριστημένος. Από τότε συνεχίζουν και μου στέλνουν λογαριασμούς με επαυξήσεις και δε συμμαζευεται.Εγώ σταρχίδια μου. Δεν τους πληρώνω τίποτα.Ας μου τα ζητήσουν δικαστικώς.
Εχει τύχει σε κανένα σας ?
ΟΤΕ; ΠΟΤΕ
Ωραία λέω κι εγώ να τα πληρώσω.Σε πόσες δόσεις τους ρωτάω;Α μου λένε το πολύ σε 3-4 δόσεις.
Τι λέτε λέω ρε παιδιά;Για δικό σας λάθος θα τρέχω εγώ;Τόσες δόσεις όσες και τα λάθη σας. Δηλαδή κάθε μήνα το ποσό του παγίου που δεν είχε καταχωρηθεί. Α μου λένε βγαίνουν 80 δόσεις δε γίνεται.Οκ λέω πόσες μπορούμε; Ε μου λένε (επιτροπή επίλυσης διαφορών) να κάνουμε 25 δόσεις των 50 ευρώ περίπου. Άντε λέω δεν πάει στο διάολο.
Πληρώνω την πρώτη δόση πληρώνω και τη δεύτερη όμως ο λογαριασμός ερχόταν με την ίδια αναδρομική χρέωση.Δηλαδή στον επίσημο λογαριασμό δεν φαινόταν ότι είχα πληρώσει κάποιο ποσό από την αναδρομική χρέωση.Το λέω στη διευθύντρια του υποκαταστήματος και μου λέει έχετε δίκιο έχουμε ένα πρόβλημα με το πρόγραμμα που βγάζει τους λογαριασμούς. Και πως θα είμαι σίγουρος ότι δε θα μου τα ξαναζητήσετε της λέω.(Μούδινε κάτι μουτζουρωμένα χαρτιά για απόδειξη που δεν ξεχώριζες τι λένε και που αναφερόταν το ποσό που πλήρωνα.)Τέλος πάντων εκνευρισμένος έφυγα και πήγα HOL με την οποία είμαι πλήρως ευχαριστημένος. Από τότε συνεχίζουν και μου στέλνουν λογαριασμούς με επαυξήσεις και δε συμμαζευεται.Εγώ σταρχίδια μου. Δεν τους πληρώνω τίποτα.Ας μου τα ζητήσουν δικαστικώς.
Εχει τύχει σε κανένα σας ?
ΟΤΕ; ΠΟΤΕ