Νέα

Όποιος μάθει κάτι ας βοηθήσει

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα CIM
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 147
  • Εμφανίσεις 10K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

Επισκέπτης
οπως αναφερθηκα πιο πριν προ ενος ετους περιπου εντοπισα τυχαια εναν που ειχε σκοτωσει και εγκαταλειψει ανθρωπο και εφερα την αστυνομια να τον συλλαβει.και ενω εγω ηθελα να του σπασω τα μουτρα οι αστυφυλακες του συμπεριφερονταν σαν να μην ειχε κανει σχεδον τιποτα.και ηταν και μεθυσμενος.απο αυτο καταλαβαινετε τι χαρβαλο ειμαστε σα χωρα

Εδω 16 χρονο ειχε παρει το αμαξι των γονιων του και πηγε και καρφωθηκε σε ενα αλο αμαξι απο το πλαι με αποτελεσμα να σπασει τα πλευρα του ο αλλος που ηταν στο αμαξι.Το κολοπαιδο δεν επαθε τπτ.Και οταν ηρθαν οι μπατσοι και ρωτησαν πετακτηκε ο πατερας του μικρου που τον ειχαν ειδοποησει οτι εγινε το ατυχημα και ειπε οτι το εκανε αυτος.Οι μπατσοι χαμογελαστοι ειπαν ενα "ελεος πριν απο λιγο ειμασταν σε αλλη τρακα πιο σιγα παιδια για να σας προλαβαινουμε".
Αυτο και μονο τα λεει ολα γιατι ειμαστε τοπ στα τροχαια.
 

laplace

Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.286
Like
21
Πόντοι
16
και αυτα τα μουνοπανια στα τεμπη,τα υπερασπίστηκε ο Κούγιας ε?
 

Spinos

Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2007
Μηνύματα
269
Like
7
Πόντοι
1
Μαζί σας. Ποστάρω για να το κρατήσω επάνω, ως θέμα.
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.210
Κριτικές
1
Like
1.902
Πόντοι
366
και αυτα τα μουνοπανια στα τεμπη,τα υπερασπίστηκε ο Κούγιας ε?

Ναι, και μάλιστα δημιούργησε και λεκτικά επεισόδια με τους γονείς που είχαν χάσει τα παιδιά τους.
 

seducer

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαρ 2006
Μηνύματα
685
Κριτικές
78
Like
741
Πόντοι
6.135
Εύχομαι συλλυπητήρια στους "καμένους".

Το ποστ του Σκρούντζ τα λέει όλα. Άλλο ένα ατύχημα ήταν. Μην το κάνετε μεγάλο θέμα.
Υπήρξε όμως και η εγκατάλειψη. Εκεί πείτε ότι θέλετε...
Εδώ κατά την ταπεινή μου γνώμη είσαι λάθος.
Λυπάμαι αλλά δεν θα βάλω στο ίδιο καζάνι τον οδηγό που από λάθος (και όχι απαραίτητα δικό του) σκότωσε άνθρωπο με τον μαλάκα που από μαγκιές (της πούτσας) προκάλεσε θανατηφόρο επειδή και οι δύο ΚΑΤΟΠΙΝ ατυχήματος, έκαναν το αυτονόητο να μην εγκαταλείψουν τον συνάνθρωπο στο δρόμο σα σκυλί.
Το σημαντικότερο είναι να ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ατύχημα και όχι να λέμε τι θα κάνουμε μετά και η ανεύθυνη/ριψοκίνδυνη οδηγική συμπεριφορά δεν βοηθά (όπως πιστεύω ότι θα συμφωνήσουν και οι περισσότεροι) προς αυτή την κατεύθυνση.


Ζεις σε ένα περιβάλλον πολύ χειρότερο.

Σκέψου πως θα αντιδρούσες αν η γραφειοκρατία που ονομάζει τον εαυτό της σύστημα "δικαιοσύνης" και στην οποία εσυ πιστεύεις, άφηνε ελευθερο το δολοφόνο του παιδιού σου για κάποιο τυπικό λόγο.
...
Φοβάμαι ότι υπερ-απλουστεύεις τα πράγματα - δεν είναι τόσο απλά - σκέψου λίγο:
Δηλαδή εσύ τι θα έκανες; Θα τον σκότωνες; Και αν μετά μάθαινες ότι ήταν αθώος; Θα τον ξανάφερνες στην ζωή;
Και μην μου πεις ότι από λάθος (ακούσιο ή μη) δεν έχουν σκοτωθεί άνθρωποι άδικα!
Η αυτοδικία/εκδίκηση είναι μια μορφή δικαιοσύνης - πρωτόγονη αλλά αποτελεσματική. Εγώ θα ήμουνα 1000% μαζί σου - αν δεν υπήρχε ένα πρόβλημα:
Για να δουλέψει η αυτοδικία υποθέτει μια αναμφησβήτητη πηγή αλήθειας / πληροφόρησης που να σου πει ότι π.χ.:
Mάλιστα Enforcer, του Seducer του αξίζει μαχαίρι γιατί σκότωσε το παιδί σου όντας σκνίπα!
Και να ξέρεις ότι αυτή η πληροφορία είναι 1000% αληθής και ότι δεν υπάρχει περίπτωση ο Seducer να έχει πέσει θύμα πλεκτάνης, παραπληροφόρησης, ανθρώπινου λάθους κ.τ.λ.
Αλλά βλέπεις αυτή η πηγή δεν υπάρχει!


Επίσης σχετικά με τα κωλόπαιδα που παίρνουν το αμάξι του μπαμπά κ.τ.λ. μήπως δεν πρέπει να εστιάζουμε τόσο σε αυτά (ανήλικα γαρ) αλλά με το μπαμπά που τους το δίνει;


Περιμένω γνώμες,
---
S
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Εύχομαι συλλυπητήρια στους "καμένους".
Εδώ κατά την ταπεινή μου γνώμη είσαι λάθος.
Λυπάμαι αλλά δεν θα βάλω στο ίδιο καζάνι τον οδηγό που από λάθος (και όχι απαραίτητα δικό του) σκότωσε άνθρωπο με τον μαλάκα που από μαγκιές (της πούτσας) προκάλεσε θανατηφόρο επειδή και οι δύο ΚΑΤΟΠΙΝ ατυχήματος, έκαναν το αυτονόητο να μην εγκαταλείψουν τον συνάνθρωπο στο δρόμο σα σκυλί.
Το σημαντικότερο είναι να ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ατύχημα και όχι να λέμε τι θα κάνουμε μετά και η ανεύθυνη/ριψοκίνδυνη οδηγική συμπεριφορά δεν βοηθά (όπως πιστεύω ότι θα συμφωνήσουν και οι περισσότεροι) προς αυτή την κατεύθυνση.
Απο τη στιγμή που ζούμε σε μια χώρα όπου μετράει αρκετές χιλιάδες νεκρούς απο τροχαία τις τελευταίες δεκαετίες, αναγκαστικά όλοι στο ίδιο καζάνι θα βράσουν. Και όλοι μας έχουμε στον στενό οικογενειακό/κοινωνικό κύκλο ένα θύμα τροχαίου.
Το πιτσιρίκι, ή ο κάθε παράωρος/μαλάκας, που κάνει τις καγκουριές του στο δρόμο δυστηχώς εξισώνεται με τον προσεκτικό οδηγό, που ελέω της κακιάς ώρας, είχε ένα τροχαίο. Ελαφρυντικά μπορούν να βρούν και οι δυο. Φυσικά μπορεί και να μην βρούν. Αυτό ας το αφήνουμε στα δικαστήρια να το κρίνουν.
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Φοβάμαι ότι υπερ-απλουστεύεις τα πράγματα - δεν είναι τόσο απλά - σκέψου λίγο:
Δηλαδή εσύ τι θα έκανες; Θα τον σκότωνες; Και αν μετά μάθαινες ότι ήταν αθώος; Θα τον ξανάφερνες στην ζωή;
Και μην μου πεις ότι από λάθος (ακούσιο ή μη) δεν έχουν σκοτωθεί άνθρωποι άδικα!
Η αυτοδικία/εκδίκηση είναι μια μορφή δικαιοσύνης - πρωτόγονη αλλά αποτελεσματική. Εγώ θα ήμουνα 1000% μαζί σου - αν δεν υπήρχε ένα πρόβλημα:
Για να δουλέψει η αυτοδικία υποθέτει μια αναμφησβήτητη πηγή αλήθειας / πληροφόρησης που να σου πει ότι π.χ.:
Mάλιστα Enforcer, του Seducer του αξίζει μαχαίρι γιατί σκότωσε το παιδί σου όντας σκνίπα!
Και να ξέρεις ότι αυτή η πληροφορία είναι 1000% αληθής και ότι δεν υπάρχει περίπτωση ο Seducer να έχει πέσει θύμα πλεκτάνης, παραπληροφόρησης, ανθρώπινου λάθους κ.τ.λ.
Αλλά βλέπεις αυτή η πηγή δεν υπάρχει!

Καλημέρα αγαπητέ

Διάβασα το κείμενό σου - επέτρεψέ μου να απαντήσω

Ας κάνουμε ένα βήμα πίσω. Θέτω το ερώτημα - "Τί είναι δικαιοσύνη;" Πότε θεωρεί κανείς ότι έχει αποδοθεί δικαιοσύνη; Οταν το διεφθαρμένο γραφειοκρατικό σύστημα βγάζει αποφάσεις βασισμένες στα ίδια του τα "παραθυράκια;" ή στη δωροδοκία;

Θα κάνω μια προσέγγιση γενική, και μια εστιασμένη αποκλειστικά στο γεγονός

Γενικά μιλώντας και όσον αφορά στη "δικαιοσύνη" έχουμε το εξής παράδοξο. Ο κόσμος, χάριν του οποίου υποτίθεται οτι έχει στηθεί όλος αυτός ο μηχανισμός έχει φριχτά παράπονα. Στα δικαστήρια γίνονται πολλά πράγματα εκτός από ένα - την απονομή δικαιοσύνης.

Το σύστημα λειτουργεί για το ίδιο το σύστημα και όχι για να εκπληρώσει το σκοπό του, ο οποίος έχει πλέον ξεχαστεί. Αντίθετα, έχει καταντήσει ένας γραφειοκρατικός μηχανισμός ,πηγή διαφθοράς και αδικίας. Απο τη στιγμή που δεν εξυπηρετεί το σκοπό του, δεν έχει λόγο ύπαρξης. Η μάλλον έχει μόνο ένα λόγο ύπαρξης - τον πλουτισμό όσων είναι μέρος του συστήματος.

Δεν είναι τυχαίο ότι σε περίπτωση που καβατζάρουν κάποια υπόθεση τα μέλη του μηχανισμού, το πρώτο πράγμα που ψάχνουν είναι "ποιόν ξέρουν". Αν τον ξέρεις, βγαίνεις λάδι. Αν δεν τον ξέρεις, τον πούλο.

Η "δικαιοσύνη" όπως την ξέρουμε σήμερα έχει σχετικά μικρό χρόνο ζωής και ήδη έχει αποδειχτεί αποτυχημένη. Πάνω σε αυτή έχουν στηριχθεί νομιμοποιήσεις κατάφωρα άδικων πράξεων, πολιτικές καρριέρες, έχουν δημιουργηθεί περιουσίες. Ολα αυτά τα όμορφα έχουν γίνει. Εκτός απο ένα - την απονομή δικαιοσύνης.

Δεν είμαι μόνος όταν λέω οτι αμφισβητώ την αξιοπιστία του μηχανισμού αυτού. Και ως εκ τούτου, θέτω εν αμφιβόλω το λόγο ύπαρξής του.

Βρίσκω την αυτοδικία πολύ πιο δίκαιη λύση. Εστω το λαϊκό δικαστήριο. Απο τη στιγμή που το θέμα έχει γίνει αποκλειστικό προνόμιο μιας διεφθαρμένης σέκτας, έπαψε να εξυπηρετεί το σκοπό του. Είμαι σίγουρος ότι έχεις αισθανθεί και εσύ τη δυσαρέσκεια του κόσμου για τις αποφάσεις της "δικαιοσύνης". Σε πολλά μέρη της ελλάδας η αυτοδικία επιστρέφει. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

Αλήθεια, πως σου φάνηκε η "κάθαρση" στο χώρο της "δικαιοσύνης";

Τέλος, το σύστημα έχει αποτύχει - πρέπει να το αφήσουμε πίσω μας

Οσον αφορά στο γεγονός αυτό καθεαυτό, έχουμε τόσο το τρακάρισμα όσο και την εγκατάλειψη. Ακόμα και αν ο άνθρωπος ζούσε μετά το χτύπημα, η εγκατάλειψη τον καταδίκασε σε θάνατο. Και μόνο η περίπτωση ο δολοφόνος αυτός να ξεφύγει με κάποιο δικονομικό κόλπο ή με λάδωμα με οδηγεί στην αυτοδικία. Δεν υπάρχει περίπτωση να φτάσει στο τμήμα αν τον πετύχει κάποιος πριν την αστυνομία.

Δεν ξέρω για ποιο λόγο ονομάζεις την αυτοδικία πρωτόγονη. Προσωπικά βρίσκω πολύ πιο άγριο το σημερινό σύστημα. Και στο φινάλε δε με νοιάζει ποιος θα αποδώσει δικαιοσύνη. Φτάνει αυτή να αποδοθεί. Κάτι που το παρόν σύστημα δε μπορεί να κάνει.
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Το κακό, φίλε Enforcer, είναι οτι οι ιδέες/απόψεις σου βρίσκουν τελευταία απήχηση σε ολοένα και πιο μεγάλο κομμάτι της χώρας. Και εμένα με συγκινούν ολίγον τι, αλλά:

Να περάσουμε στο άλλο άκρο μόνο και μόνο επειδή πέσαμε θύματα κακοδικίας?
Και αν ναι, ποιός σε παρακαλώ θα εφαρμόσει την αυτοδικία? Και πότε?

Να σας θυμίσω μια περίπτωση αυτοδικίας που είχε συμβεί πριν απο πολλά χρόνια, αρχές '80, εδώ κάτω. Κάποιος σκότωσε ένα νεαρό, δεν θυμάμαι τους λόγους ή αν ήταν ατύχημα. Στο δικαστήριο του επιβλείθησαν αστείες ποινές (λιγότερο απο 5 χρόνια) με αποτέλεσμα ο πατέρας του θύματος να βγάλει ένα περίστροφο μέσα απο τα γένια του και να τον σκοτώσει. Όλα αυτά μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου. Και φυσικά τον συνέλλαβαν και τον κατεδίκασαν και αυτόν για, επίσης, λίγα χρόνια.

Στην παραπάνω περίπτωση μπορούμε να δικαιολογήσουμε τον παπούλη που έβγαλε το όπλο και καθάρισε/επέβαλλε τον νόμο σύμφωνα με τα δικά του πρότυπα? Μήπως ο παπούς αυτός τελικά έγινε "πρότυπο" για τους "συντοπίτες" του στην ευρύτερη περιοχή του Ρεθύμνου, απ΄ όπου και ήταν η καταγωγή του?
Βλέπεις τώρα δυο εβδομάδες την άποψη που έχουν ορισμένοι, εκεί γύρω, για τον "νόμο".
 

Επισκέπτης
Το κακό, φίλε Enforcer, είναι οτι οι ιδέες/απόψεις σου βρίσκουν τελευταία απήχηση σε ολοένα και πιο μεγάλο κομμάτι της χώρας. Και εμένα με συγκινούν ολίγον τι, αλλά:

Να περάσουμε στο άλλο άκρο μόνο και μόνο επειδή πέσαμε θύματα κακοδικίας?
Και αν ναι, ποιός σε παρακαλώ θα εφαρμόσει την αυτοδικία? Και πότε?

Να σας θυμίσω μια περίπτωση αυτοδικίας που είχε συμβεί πριν απο πολλά χρόνια, αρχές '80, εδώ κάτω. Κάποιος σκότωσε ένα νεαρό, δεν θυμάμαι τους λόγους ή αν ήταν ατύχημα. Στο δικαστήριο του επιβλείθησαν αστείες ποινές (λιγότερο απο 5 χρόνια) με αποτέλεσμα ο πατέρας του θύματος να βγάλει ένα περίστροφο μέσα απο τα γένια του και να τον σκοτώσει. Όλα αυτά μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου. Και φυσικά τον συνέλλαβαν και τον κατεδίκασαν και αυτόν για, επίσης, λίγα χρόνια.

Στην παραπάνω περίπτωση μπορούμε να δικαιολογήσουμε τον παπούλη που έβγαλε το όπλο και καθάρισε/επέβαλλε τον νόμο σύμφωνα με τα δικά του πρότυπα? Μήπως ο παπούς αυτός τελικά έγινε "πρότυπο" για τους "συντοπίτες" του στην ευρύτερη περιοχή του Ρεθύμνου, απ΄ όπου και ήταν η καταγωγή του?
Βλέπεις τώρα δυο εβδομάδες την άποψη που έχουν ορισμένοι, εκεί γύρω, για τον "νόμο".
Αντιπροσωπευτικό δείγμα του είδους αυτού εκδίκησης είναι ο φόνος του Ι. Βενιεράκη στις  20-12- 1988  μέσα στο ακροατήριο του Εφετείου Πειραιά από τον Ιωάννη Παπαδόσηφο,κάτοικο Ρεθύμνου.Ο Παπαδόσηφος,σκότωσε με πιστόλι τον Βενιεράκη εκδικούμενος το θάνατο του γιού του Μανώλη,τον οποίο είχε σκοτώσει ο Βενιεράκης στις 7 Αυγούστου 1983 στο Ρέθυμνο..

Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ

Η εκδίκηση του Γιάννη Παπαδόσηφου,που θα σας περιγράψουμε στη συνέχεια,έλαβε χώρα στις 20/12/1988 στην αίθουσα του Εφετείου Πειραιώς,όπου παραπέμφθηκε να εκδικασθεί για λόγους δημοσίας τάξεως από τον Άρειο Πάγο (άρθρο 136 Κ.Π.Δ) η έφεση του αδικητή του Γιάννη Βενιεράκη κατά της απόφασης του ΜΟΔ Ηρακλείου (3,4,5 /1985 ) που τον είχε καταδικάσει σε ισόβια κάθειρξη για το φόνο του Μανώλη Παπαδόσηφου.Επομένως σωστό είναι να ανατρέξουμε με λίγα λόγια στο ιστορικό της δολοφονίας του τελευταίου,που έγινε στις 7 Αυγούστου 1983 στο Ρέθυμνο.

Ο Μανώλης Παπαδόσηφος είχε κληρονομήσει την παλικαριά του πατέρα του και την ευαισθησία της μάνας του,κόρης  του κρητικού στρατηγού Γιουλούντα.Κρίνοντας από τις φωτογραφίες του και τις περιγραφές των μαρτύρων,συμπεραίνουμε ότι θα πρέπει να ήταν ένας ωραίος άνδρας με καλλιτεχνική ψυχή.Μιλούσε τρεις ξένες γλώσσες και έπαιζε πιάνο.Είχε δηλαδή όλα τα προσόντα για να προκαλέσει το φθόνο του Γιάννη Βενιεράκη,νταή και τσαμπουκά του υποκόσμου,σύμφωνα με τους χαρακτηρισμούς των μαρτύρων της δίκης του,ο οποίος οπλοφορούσε επιδεικτικά και έβγαζε λεφτά κάνοντας τον τσιλιαδόρο και προστάτη ενός καφενείου,που κατά τις βραδινές ώρες μετατρεπόταν σε χαρτοπαικτική λέσχη.«Ατλαντίς» ήταν το όνομά του και βρισκόταν στο παραλιακό δρόμο του Ρεθύμνου.Δεν πρέπει να είχαν φιλικές σχέσεις μεταξύ τους ο δράστης και το θύμα αλλά μια απλή γνωριμία που στάθηκε μοιραία για τον ανυποψίαστο Μανώλη.. (.....)


Υπερκαλα ξηγηθηκε ο παππους..
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Για αυτόν γράφω, pleasure, και τον έχω γνωρίσει και προσωπικά απο την πρώην δουλειά μου. Ο ΚΥΡΙΟΣ αυτός δεν έχει καμία σχέση με δολοφόνο.

Πόσοι σαν κι αυτόν υπάρχουν όμως?
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Φίλε cretan335 η αυτοδικία φταίει ή η κακοδικία;

Επίσης, μήπως η "δικαιοσύνη" και η εγγυημένη ατιμωρισία από τα παράσιτά της (πολιτικοί, αστυνομία, δικαστές) φταίνε τελικά για τα Ζωνιανά;

Και η αυτοδικία δεν είναι λύση αλλα και το ξοφλημένο παρόν σύστημα έχει πρόβλημα. Η προβληματική λειτουργία του δεύτερου, αναπόφευκτα τροφοδοτεί το πρώτο.

Το σύστημα ξόφλησε - ποιός θα σταματήσει τον κόσμο να πάρει το νόμο στα χέρια του; Και με ποιό επιχείρημα; Οτι δεν είναι νόμιμο;
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Φίλε cretan335 η αυτοδικία φταίει ή η κακοδικία;

Επίσης, μήπως η "δικαιοσύνη" και η εγγυημένη ατιμωρισία από τα παράσιτά της (πολιτικοί, αστυνομία, δικαστές) φταίνε τελικά για τα Ζωνιανά;

Και η αυτοδικία δεν είναι λύση αλλα και το ξοφλημένο παρόν σύστημα έχει πρόβλημα. Η προβληματική λειτουργία του δεύτερου, αναπόφευκτα τροφοδοτεί το πρώτο.

Το σύστημα ξόφλησε - ποιός θα σταματήσει τον κόσμο να πάρει το νόμο στα χέρια του; Και με ποιό επιχείρημα; Οτι δεν είναι νόμιμο;
Για τα Ζωνιανά φταίνε πολλοί και πολλά. Τα πρότυπα έπαιξαν ένα μικρό ρόλο στην όλη δημιουργία αυτής της κατάστασης. Η αστυνομία και η δικαιοσύνη μαζί με τους εθνοσωτήρες (πολιτικούς) είχαν μεγαλύτερη επίδραση.

Όσον αφορά την τρίτη σου παράγραφο το ένα και μοναδικό επιχείρημα, που φτάνει για εμένα, είναι ποιός θα εφαρμόσει τον νόμο-αυτοδικία. 
 

Επισκέπτης
Ο Γιάννης Παπαδόσηφος που κάποτε σκότωσε «τον φονιά του γιου του» μιλάει για τη βεντέτα και τα όπλα..
«Kλαίνε αυτοί το παλικάρι τους όπως κλαίω κι εγώ το δικό μου»
«Mόνο το αίμα τα ξεκαθαρίζει αυτά τα πράγματα»

ΣΤΑΥΡΟΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ
Και ξαφνικά πετάχτηκε από την καρέκλα του.Μέχρι τότε καθόμασταν έξω στον σκιο,στη σκιά δηλαδή.Είναι μόλις Μάιος,αλλά ο ήλιος της Κρήτης καίει.Είχα βασανιστεί να βρω το σπίτι.«Στα Μυσίρια θα 'ρθεις,στο Ρέθεμνος».Τίποτα άλλο δεν μου έλεγε.Κάπως έτσι ήταν και ο παππούς μου.Νόμιζε ότι όλος ο κόσμος είναι τα σοκάκια του χωριού του.Σε σημείο μάλιστα που μια φορά,όταν του είπα ότι θα πάω στη Γερμανία,μου παρήγγειλε να δώσω χαιρετίσματα σε κάποιον στη Νέα Υόρκη.«Μα παππού», προσπάθησα να του εξηγήσω,«άλλο Γερμανία, άλλο Αμερική».Με κοίταξε παραξενεμένος,αλλά δεν έδωσε συνέχεια.«Όλα έξω είναι»,νομίζω ότι ψιθύρισε.Ίσως πίστεψε ότι ήθελα να γλιτώσω τον παραπανήσιο δρόμο...«Ρώτα πού είναι το σπίτι του Παπαδόσηφου και θα σου πουν».Και όντως,μου είπαν.
Θα μου μιλούσε επειδή ήμουν και εγώ Κρητικός.Είχε κουραστεί να συναντά δημοσιογράφους.«Γιατί τον σκοτώσατε;»,«και γιατί τον σκοτώσατε;». Μιλούσαμε λοιπόν,οι μύγες είχαν αρχίσει τα πρώτα πάρτι,το γάλα έπηζε στα διπλανά δοχεία και ξαφνικά πετάχτηκε αγριεμένος.«Έλα μαζί μου!». Και τη φωνή του να μην είχα ακούσει,ήταν «η χέρα του» που μου έκανε αυστηρό νόημα να τον ακολουθήσω.Μπήκαμε στο σπίτι.Το τζάκι,ο καναπές,το τραπέζι,τρεις-τέσσερις καρέκλες.«Αυτός είναι ο γιος μου,27 χρονώ μού τον έφαγε!».Οι εφημερίδες της εποχής λένε ότι ο γιος του,ο Μανώλης, ήξερε ξένες γλώσσες και έπαιζε πιάνο!Για τον δράστη λένε ότι ήταν ένας τσαμπουκάς.Ο γέρος έτρεμε ολόκληρος.Το χέρι του έδειχνε τον ουρανό.Αλλά όχι.Ψηλά στον τοίχο ήταν η φωτογραφία του παλικαριού.Μια ασπρόμαυρη φωτογραφία με τον Μανώλη να μην κοιτάει πουθενά.Ούτε τον φωτογράφο ούτε τη γη.H ίδια φωτογραφία και στο τζάκι.«Να ξέρεις γιατί συζητάμε»,μου είπε και βγήκε δακρυσμένος από το δωμάτιο.Κάθησε,κοίταξε μακριά τα δέντρα λες και ήθελε να δει αν ερχόταν κανείς από το πουθενά και μου έκανε νόημα να συνεχίσω.Τώρα ξέραμε και οι δυο γιατί συζητούσαμε.
Τι θυμάσαι πιο πολύ από όλα;
Τι να σου πω πως θυμούμαι;
Θυμάσαι το φονικό,το δικαστήριο,την εκδίκηση,τη φυλακή,τι θυμάσαι;
Θυμούμαι,παιδί μου,πως σκότωσε τον γιο μου αυτός ο άτιμος.Το κοπέλι μου σκότωσε.
Πώς έγινε;
Ήμουν έξω,σε αυτό εδώ το σπίτι,όταν με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι τραυματίσανε σοβαρά τον γιο μου.Δεν θυμούμαι ποιος με πήρε.Και πήγα αμέσως να τον βρω.Αλλά τον πήγαν στο νοσοκομείο σκοτωμένο.
Και μετά;
Το Πρωτοδικείο έγινε στο Ηράκλειο,όπου και δικάστηκε ισόβια.Μετά κάμανε το Εφετείο και αυτός ζήτησε να τον πάνε στην Αθήνα,να τον δικάσουν εκεί,γιατί φοβόταν μήπως εδώ στην Κρήτη τον σκοτώσω.Λες και η Αθήνα είναι άλλο κράτος.Ήξερε μέσα του πως αυτή η πράξη που έκανε απαιτούσε τιμωρία και περίμενε ότι κάτι θα συνέβαινε.
Εσύ είχες πει σε κανέναν ότι θα τον σκοτώσεις;Στη γυναίκα το είχες πει;
Όχι βέβαια,σε κανέναν δεν το είχα πει.Αυτά δεν λέγονται.Γίνονται.Τον έφαγε ο άτιμος και είχε φάει ψωμί στο σπίτι μου.
Τον ήξερες;Ερχόταν εδώ στο σπίτι σου;
Ήταν φίλοι.Ερχόταν στο σπίτι μου,έτρωγε και κοιμούτανε.Κάνανε παρέα δηλαδή.Και ύστερα αυτός έκανε κάτι βρωμοδουλειές και τον κάνανε πέρα ούλοι.Και αυτός σκότωσε τον καλύτερο,τον γιο μου.
Μόλις έμαθες ότι σκότωσαν τον γιο σου,είπες «αυτόν εγώ θα τον φάω»;
H σκέψη η δικιά σου ποια θα ήταν;Ναι,η πρώτη σκέψη μου ήταν αυτή.Δεν μπορούσα να τον σκοτώσω στο Ηράκλειο γιατί είχε αστυνομία πολλή.Τελικά ανέβηκα στον Πειραιά και το έκανα.
Τα παιδιά σου τι σου είπαν;
Στενοχωρηθήκανε τα κοπέλια μου και ειδικά οι κόρες μου,αλλά τι να μου πούνε;Έκανα καλά ή έκανα κακά;Δεν ειπώθηκε ποτέ αυτή η κουβέντα στο σπίτι μας.
H γυναίκα σου;
Έχει χάσει τη ζωή της.Εχθές ήταν εδώ,τώρα είναι στο Ρέθεμνος.Μπαινοβγαίνει στα νοσοκομεία.
Είχε συμβεί ποτέ τέτοιο κακό στην οικογένειά σου;
E,κάποια πράγματα είχαν γίνει τα παλιά τα χρόνια.Αλλά όχι τέτοιο φονικό.
Τελικά το όπλο που το είχες;Γιατί υποτίθεται ότι σε είχαν ψάξει όταν έμπαινες στην αίθουσα.
Μαζί μου το είχα το όπλο.Με ερευνήσανε,αλλά δεν το βρήκανε.
Λένε ότι το είχες κρύψει κάτω από τη γενειάδα σου.
E, τι να σου πω τώρα;Πάνω μου το είχα.Αυτό το πιστόλι το είχαμε πάρει από τους Γερμανούς.Τότε με τον πατέρα μου,τους είχαμε πάρει ένα τουφέκι,μια κάσα φισέκια,το αλεξίπτωτο και δυο πιστόλια.Το ένα είναι αυτό που χρησιμοποίησα στο δικαστήριο.
Με μύλο;
Όχι,αυτόματο.Καρολάτο το έλεγαν.Αυτά τα είχε βγάλει ο Χίτλερ,τότε στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο.Ήταν τα καλύτερα πιστόλια.Εννέα σφαίρες έπαιρνε.
Όταν έβγαλες το πιστόλι κάποιοι φοβήθηκαν ότι θα πυροβολούσες αδιακρίτως.Τους δικαστές,τους δικηγόρους...
Ναι,κρύφτηκαν.Ο Κωνσταντόπουλος ήταν τότε δικηγόρος,ο πρώην πρόεδρος του Συνασπισμού και ένας άλλος.Καλοί δικηγόροι ήτανε.Αλλά τι μου φταίγανε οι άνθρωποι;Για τα λεφτά τους πηγαίνανε.Εγώ είχα βάλει έναν Αθηναίο,έτσι για το γούστο τον είχα,δεν τον είχα για να με υποστηρίξει. Τι να πει;«Θέλουμε να τον τιμωρήσετε επειδή σκότωσε ένα παλικάρι»;
Πόσων χρόνων είσαι;
Είμαι 81,το '25 γεννημένος.Τόσο δεν είμαι;
Δηλαδή με τους Γερμανούς πόσων χρόνων ήσουνα;
Μεγάλος ήμουν,15-16 χρόνων.
Τα θυμάσαι τα χρόνια της Κατοχής;
Θυμούμαι τους Γερμανούς με τα αλεξίπτωτα.Εδώ έξω από το σπίτι μας πέφτανε.Με τον πατέρα μου σκότωσα δυο Γερμανούς.Είχαν κατέβει με το αλεξίπτωτο και γυρουντίξαμε με τον πατέρα μου και τους σκοτώσαμε.Ο πατέρας μου είχε ένα «μαλιχαίρι».Τουφέκι.Ξέρεις τι ήταν τα ελληνικά μαλιχαίρια;Μπα,δεν θα τα πρόφτασες,παιδί μου.
Αν εκείνος είχε ζητήσει συγγνώμη,υπήρχε περίπτωση να τον συγχωρήσεις;
Τι λες τώρα;«Συγγνώμη γιατί σου σκότωσα τον γιο σου»;Πού γίνεται αυτό το πράγμα.Να σου λέει κάποιος «συγγνώμη,σκότωσα τον γιο σου».Και δεν ήτανε κατά λάθος!Επίτηδες ήτανε.Μόνο το αίμα τα ξεκαθαρίζει αυτά τα πράγματα.
23 χρόνια.
Θα πεθάνω και αυτός θα είναι ο καημός μου ο μεγάλος.
Το δικαστήριο σου έβαλε λίγη ποινή μετά.
Ας είναι καλά οι αθρώποι.
Τι τους είπες;
Τους είπα ότι δικάστε με όσο θέλετε.Εγώ το χρέος μου έκανα.Και ισόβια να με είχαν πάει και να με είχαν εκτελέσει,εμένα δεν με ενδιέφερε.Αρκεί που τον σκότωσα.
Πόσα χρόνια έμεινες στη φυλακή;
Πέντε χρόνια.Είχα δικηγόρο τον Κατσαντώνη,ο οποίος ήτανε ο επικεφαλής των δικηγόρων στην Ελλάδα.Δεκατέσσερα χρόνια με δικάσανε στο Πρωτοδικείο και ύστερα τα κατεβάσανε στο Εφετείο στα 8 χρόνια.
H οικογένειά του σε ενόχλησε ποτέ;
Δεν με ενόχλησαν οι άνθρωποι ούτε μου φταίξανε.Κλαίνε αυτοί το παλικάρι τους όπως κλαίω κι εγώ το δικό μου.Από μένα τελείωσε.Αλλά όποιος ζητάει κάτι,μπορεί να έρθει να με βρει.Εγώ είμαι έτοιμος για όλα.
H βεντέτα όταν ξεπλένεται με αίμα τελειώνει.Δεν τελειώνει;
Άμα θέλεις τελειώνει,άμα δεν θέλεις συνεχίζεται.Εγώ δεν έχω τίποτα με τους ανθρώπους ούτε τους πειράζω.Άμα θέλουν όμως κάτι,εγώ είμαι εδώ.
Για θέματα τιμής πρέπει να υπάρχει βεντέτα;Επειδή κάποιος κοίταξε την κόρη σου ή τη γυναίκα σου;
Μια φορά γινότανε αυτά,τώρα ξεπεραστήκανε.Αυτά τα έχω ζήσει παλιά στο χωριό μου,τον Καλλικράτη.Ένας πείραξε την αδελφή κάποιου και τον σκότωσαν και αυτόν και αυτήν.
Εγγόνια έχεις;
Οκτώ.Τρία από τον μεγάλο γιο μου,τρία από τη μια κόρη και δύο από την άλλη.
Χορεύεις;
Εχόρευα,κι εχόρευα όμορφα.
Δεν πηγαίνεις σε γλέντια πια;
E όχι.Σε κανένα γάμο μόνο,για το «κάλεσμα»,να μην πουν ότι δεν πήγα. Και εχθές με είχαν καλέσει σε γάμο και έστειλα το «κάλεσμα» με τον εγγονό μου.
Από τους πολιτικούς της Κρήτης ποιος σου άρεσε;
Ο Βενιζέλος.Οι παλιοί ήταν αλλιώς.Οι μπαρμπάδες μου στα Χανιά,ο Σταύρος,ο Γρηγόρης,ο Σήφης ήταν δικηγόροι και είχαν πολιτευτεί.Με τον Τσαλδάρη,τον Παπάγο.Ο πεθερός μου ήταν στρατηγός,ο Γιουλούντας,και αυτός δεξιός.Τελειώσαμε;Άντε γιατί πρέπει να σε κεράσω.
 

Συνημμένα

  • untitled.jpg
    untitled.jpg
    56,1 KB · Εμφανίσεις: 31

Επισκέπτης
Το χρονικό της εκδίκησης
H ιστορία είναι αληθινή.Έναν Αύγουστο ο Γιάννης Βενιεράκης 37 χρόνων πυροβολεί και σκοτώνει τον Μανώλη Παπαδόσηφο 27 χρόνων.Ο Βενιεράκης δικάζεται στο Ηράκλειο και τρώει ισόβια.Λίγα χρόνια μετά,χειμώνας,γίνεται το Εφετείο του στον Πειραιά.Οι δικαστές στην έδρα ταχτοποιούν τα χαρτιά τους.Ο Βενιεράκης κοιτάει πίσω του.Νιώθει στην πλάτη του το βλέμμα τού πατέρα τού Μανώλη.Ο γέρος έχει σηκωθεί.Μαύρα ρούχα,άσπρη γενειάδα.Προχωράει αργά.Ούτε φωνές ούτε τίποτα.Οι αστυνομικοί για καλό και για κακό τον έχουν ψάξει και δεν έχουν βρει τίποτα πάνω του.Τον αφήνουν να πλησιάσει.Στο μισό μέτρο ο γέρος σταματά.Ο Βενιεράκης τον κοιτάει με οίκτο.Έτσι λένε.Ποιος να ξέρει αν πρόλαβε να φοβηθεί.Το χέρι του γέρου χάνεται,γίνεται πιστόλι και μπαμ,μπαμ,μπαμ!Οι σφαίρες βγαίνουν μαζί με κρητικές λέξεις.Οι δικηγόροι έχουν πέσει στο πάτωμα.Κάποιοι φοβούνται ότι ο γέρος θα συνεχίσει να πυροβολεί.Κάνουν βεβαίως λάθος.H εκδίκηση δεν θέλει περιττό αίμα.«Ζωή αντί ζωής».Ο Παπαδόσηφος παραδίδεται.Θα δικασθεί και θα μείνει στη φυλακή 5 χρόνια.

«Εγώ ποτέ δεν έπαιξα μπαλοθιές στον αέρα»
Στην Καλλικράτη των Σφακίων,στο χωριό της καταγωγής του Παπαδόσηφου,θα σου πουν την ιστορία του,«παρέα» με μιαν άλλη.Ήταν γιορτή.Ένα πουλί κάθησε στο καμπαναριό της εκκλησίας,σαν να προκαλούσε τους άντρες που το κοίταζαν από χαμηλά.Κάποιος «μαυροπουκαμισάς» έβγαλε το όπλο και πυροβόλησε.Αλλά το πουλί έμεινε εκεί,ατάραχο,να κοιτάει τους άντρες που είχαν αρχίσει τα πειράγματα.Ο επόμενος που του «έπαιξε» ήταν πιο τυχερός.Το πουλί έπεσε στο χώμα και όλοι άρχισαν τα γέλια.Κουβέντα στην κουβέντα τα όπλα βγήκαν ξανά από τα ζωνάρια.Εφτά άντρες σκοτώθηκαν εκείνη την ημέρα.Ο μελετητής Άρης Τσαντηρόπουλος γράφει ότι οι «εφτά νεκροί» ήταν στην Αράδαινα των Σφακίων.Και η αφορμή δεν ήταν το πουλί,αλλά η κλοπή μιας αίγας.«Το μυστήριο της Κρήτης είναι βαθύ», έχει σημειώσει κάπου ο Καζαντζάκης.

Στα γλέντια παίζεις μπαλοθιές;
Μπαλοθιές στον αέρα δεν πρέπει να παίζουμε.Σκοτώνονται άνθρωποι κατά λάθος.Εγώ ποτέ δεν έπαιξα μπαλοθιές στον αέρα.Ποτέ.Πόσοι έχουν τραυματιστεί και πόσοι έχουν σκοτωθεί;Αυτό είναι τρέλα,δεν είναι σωστό.
Ούτε στα νιάτα σου έπαιζες μπαλοθιές;
Όχι,μόνο μια φορά με βάλανε με το ζόρι,όταν γεννήθηκε ο γιος μου ο πρώτος,το 1950 και έπαιξα.Δεν παίζω εγώ μπαλοθιές.Είχα το πιστόλι, τοβάσταγα μαζί μου,ήμασταν παρέα, αλλά εγώ δεν έπαιζα.Μου λέγανε «τις σφαίρες τσιγκουνεύεσαι;».Λέω όχι,αλλά δεν μου πάει.Να τις παίξεις εκεί που χρειάζεται να τις παίξεις.
Με τον αφοπλισμό που προσπαθούν να κάνουν,συμφωνείς;
Όχι,να τα κρατήσουν τα όπλα για την προφύλαξή τους.Μπορεί να πάνε να σε ληστέψουν,μπορεί να σου τη βγει κανείς,μπορεί να γίνει οτιδήποτε.Άμα το έχεις,καλό είναι.
Εσύ πάντα είχες όπλο στο σπίτι;
Πάντα το είχα στο σπίτι μου.Το είχα και το έχω και τώρα το όπλο.Κανείς δεν πρέπει να μην έχει όπλο στο σπίτι του.
 

Συνημμένα

  • untitled00.jpg
    untitled00.jpg
    43 KB · Εμφανίσεις: 19

AssFiller

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2007
Μηνύματα
6.084
Κριτικές
4
Like
26
Πόντοι
66
Για τις επόμενες ημέρες το θέμα θα είναι μόνιμο στη κατηγορία ''Κοινότητα''.
 

Επισκέπτης
Για αυτόν γράφω, pleasure, και τον έχω γνωρίσει και προσωπικά απο την πρώην δουλειά μου. Ο ΚΥΡΙΟΣ αυτός δεν έχει καμία σχέση με δολοφόνο.

Πόσοι σαν κι αυτόν υπάρχουν όμως?
δεν ξερω αδελφε ποσοι υπαρχουν σαν αυτον..εγω παντως τον θεωρω προτυπο-παραδειγμα προς μιμηση & γι' αυτο θυμαμαι το ονομα του..
 

POLYATAKTOS

Μέλος
Εγγρ.
20 Απρ 2006
Μηνύματα
483
Like
2
Πόντοι
1
Τα πιο θερμα μου συλληπητηρια στο αδικοχαμενο παλλικαρι...Εχω ηδη κι εγω προωθησει στις e-mail λιστες μου το σχετικο θεμα.....
 

Επισκέπτης
Καλημέρα αγαπητέ

Διάβασα το κείμενό σου - επέτρεψέ μου να απαντήσω

Ας κάνουμε ένα βήμα πίσω. Θέτω το ερώτημα - "Τί είναι δικαιοσύνη;" Πότε θεωρεί κανείς ότι έχει αποδοθεί δικαιοσύνη; Οταν το διεφθαρμένο γραφειοκρατικό σύστημα βγάζει αποφάσεις βασισμένες στα ίδια του τα "παραθυράκια;" ή στη δωροδοκία;

Θα κάνω μια προσέγγιση γενική, και μια εστιασμένη αποκλειστικά στο γεγονός

Γενικά μιλώντας και όσον αφορά στη "δικαιοσύνη" έχουμε το εξής παράδοξο. Ο κόσμος, χάριν του οποίου υποτίθεται οτι έχει στηθεί όλος αυτός ο μηχανισμός έχει φριχτά παράπονα. Στα δικαστήρια γίνονται πολλά πράγματα εκτός από ένα - την απονομή δικαιοσύνης.

Το σύστημα λειτουργεί για το ίδιο το σύστημα και όχι για να εκπληρώσει το σκοπό του, ο οποίος έχει πλέον ξεχαστεί. Αντίθετα, έχει καταντήσει ένας γραφειοκρατικός μηχανισμός ,πηγή διαφθοράς και αδικίας. Απο τη στιγμή που δεν εξυπηρετεί το σκοπό του, δεν έχει λόγο ύπαρξης. Η μάλλον έχει μόνο ένα λόγο ύπαρξης - τον πλουτισμό όσων είναι μέρος του συστήματος.

Δεν είναι τυχαίο ότι σε περίπτωση που καβατζάρουν κάποια υπόθεση τα μέλη του μηχανισμού, το πρώτο πράγμα που ψάχνουν είναι "ποιόν ξέρουν". Αν τον ξέρεις, βγαίνεις λάδι. Αν δεν τον ξέρεις, τον πούλο.

Η "δικαιοσύνη" όπως την ξέρουμε σήμερα έχει σχετικά μικρό χρόνο ζωής και ήδη έχει αποδειχτεί αποτυχημένη. Πάνω σε αυτή έχουν στηριχθεί νομιμοποιήσεις κατάφωρα άδικων πράξεων, πολιτικές καρριέρες, έχουν δημιουργηθεί περιουσίες. Ολα αυτά τα όμορφα έχουν γίνει. Εκτός απο ένα - την απονομή δικαιοσύνης.

Δεν είμαι μόνος όταν λέω οτι αμφισβητώ την αξιοπιστία του μηχανισμού αυτού. Και ως εκ τούτου, θέτω εν αμφιβόλω το λόγο ύπαρξής του.

Βρίσκω την αυτοδικία πολύ πιο δίκαιη λύση. Εστω το λαϊκό δικαστήριο. Απο τη στιγμή που το θέμα έχει γίνει αποκλειστικό προνόμιο μιας διεφθαρμένης σέκτας, έπαψε να εξυπηρετεί το σκοπό του. Είμαι σίγουρος ότι έχεις αισθανθεί και εσύ τη δυσαρέσκεια του κόσμου για τις αποφάσεις της "δικαιοσύνης". Σε πολλά μέρη της ελλάδας η αυτοδικία επιστρέφει. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.

Αλήθεια, πως σου φάνηκε η "κάθαρση" στο χώρο της "δικαιοσύνης";

Τέλος, το σύστημα έχει αποτύχει - πρέπει να το αφήσουμε πίσω μας

Οσον αφορά στο γεγονός αυτό καθεαυτό, έχουμε τόσο το τρακάρισμα όσο και την εγκατάλειψη. Ακόμα και αν ο άνθρωπος ζούσε μετά το χτύπημα, η εγκατάλειψη τον καταδίκασε σε θάνατο. Και μόνο η περίπτωση ο δολοφόνος αυτός να ξεφύγει με κάποιο δικονομικό κόλπο ή με λάδωμα με οδηγεί στην αυτοδικία. Δεν υπάρχει περίπτωση να φτάσει στο τμήμα αν τον πετύχει κάποιος πριν την αστυνομία.

Δεν ξέρω για ποιο λόγο ονομάζεις την αυτοδικία πρωτόγονη. Προσωπικά βρίσκω πολύ πιο άγριο το σημερινό σύστημα. Και στο φινάλε δε με νοιάζει ποιος θα αποδώσει δικαιοσύνη. Φτάνει αυτή να αποδοθεί. Κάτι που το παρόν σύστημα δε μπορεί να κάνει.

Η αυτοδικία την οποία υποστηρίζεις δεν είναι η λύση.
και θα σου εξηγήσω τους λόγους.
Καταρχας αυτοδικία σημαίνει να ικανοποιεί κάποιος αυτοδύναμα και όχι με την βοήθεια της αρχής την αξίωσή του.
Συνεπώς αν εγω έχω αξίωση να μου δώσεις τα λεφτά που μου χρωστας και δεν μου τα δίνεις επειδή βρίσκεσαι σε οικονομική δυσκολία σε σπάω στο ξύλο και ηρεμώ, αντί να τα ζητήσω μέσω της όποιας αρχής.
Αν έρθεις και πέσεις πάνω στο αυτοκινητό μου και μου διαλύσεις τηνη πόρσε μου η οποία είναι πολύτιμη  για εμένα αντί να ζητήσω αποζημίωση σε σκοτώνω γιατί έτσι θεωρώ οτι αποδίδω τα του καίσαρος τω καίσαρι.
Ποιός θα κρίνει το βαθμό και το μέτρο της αυτοδικίας; Ενας άλλος νόμος; ηθικός μήπως;
Αν οποιοσδήποτε σκοτώνει και βιαιοπραγεί ενάντίον όποιου θεωρεί ότι τον αδικεί τότε η κοινωνία οδηγείται σε διάλυση.
Σε κάθε κοινωνια και χώρα υπάρχει εγκληματικότητα ασυνειδησία και δυσκολία εφαρμογής του νόμου, μην γινόμαστε υπερβολικοί και αντιδρούμε ως πολίτες που επιθυμούμε την ισοπέδωση.
Ο κόσμος για να λειτουργήσει μεσα στους θεσμούς και δια των θεσμών χρειάζεται παιδεία. Αυτό λείπει. το γνωρίζουμε όλοι. Αυτό πρέπει να επιδιώκουμε. Να μάθουν τα παιδιά μας να σέβονται τον χώρο που ζουν και τον κοσμο που ζουν.

 

Επισκέπτης
Όσον αφορά την τρίτη σου παράγραφο το ένα και μοναδικό επιχείρημα, που φτάνει για εμένα, είναι ποιός θα εφαρμόσει τον νόμο-αυτοδικία. 
μα το λεει απο μονη της η λεξη..αυτοδικια..αυτος που εχει θιχτει..τα λοιπα περι ζουγκλας & αγριων ενστικτων εγω τα γραφω στα παπαρια μου..αν τολμησει καποιος(χτυπα ξυλο),να ακουμπησει μια τριχα απο τα μαλλια της κορης μου,της μανας μου,του αδελφου μου δεν υπαρχει περιπτωση να μην του καρφωσω την κωλοτρυπιδα στο ταβανι & ας φαω 7.500 χρονια φυλακη σαν τους νταλτον,ας επαναφερουν την θανατικη ποινη,ας με φανε οι συγγενεις του..
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom