Κατά δεύτερον όπως όλα τα πράγματα έχουν μίαν αρχήν και ένα τέλος διότι αλλέως δεν θα υφίσταντο, έτσι και η τελευταία γραφή μου εδώ θα πραγματοποιηθεί την 13η Ιανουαρίου 2010 ημέρα Πρωτοχρονιάς κατά το Πατρώον ημερολόγιον. Επομένως έχουμε περίπου έναν μήνα στην διαθεσίν μας να συζητήσουμε ότι τυχόν σας απασχολεί και μπορεί ίσως να το γνωρίζω.
Συντροφε Ιωσηφ εχω την εντυπωση οτι για να ειναι συνακολουθα τα γραπτα με τα εργα σου. Ωφειλεις να αλλαξεις γνωμη οσον αφορα την αυλαια που θες να ριξεις στο θρεντ σου.
Βεβαια απο εδω εχει παρελασει ολο το αντιπροσωπευτικο δειγμα της νεοελληνικης κοινωνιας, ειτε ως επισκεπτες ,ειτε σαν μελη με καταθεση της προσωπικης τους αποψης (μαλακιας,εξυπναδας,σοφιας,ρουφιανιας,ζηλιας,κακομοιριας,καλοσυνης κ.α.)
Το γεγονος οτι αυτοβουλος δημιουργησες αυτο το θρεντ και εγινες ο πομπος σε καποιους ανθρωπους, σε καθιστα υπευθυνο,ηθικα, στο αντικτυπο που θα εχουν τα λεγομενα σου σε αυτα τα ατομα.
Ανεξαρτητου χαβαλε και πουτσοκουβεντας και ανεξαρτητος του αρχικου σου κινητρου καταγραφης και εναποθεσης της προσωπικης σου αυτοβιογραφιας εν ηδη δημοσιου διαθηκης (λογου των διαφορων σου με τα <<μπουμπουκια>> της πολης σου),
ηρθες σε επαφη με ατομα τα οποια δεν θα σου δινοταν η ευκαιρεια να μιλησεις ποτε.
Εδωσες και σου εδωσαν και αυτοι.Βρηκες το βημα να πεις και να αναπτυξεις τις αποψεις σου και γενικα να εθιστεις ,οπως εχεις γραψει,μεσω του υπολογιστη σου σε μια μεγαλη παρεα, αγνωστη σου μεχρι προτυνως αλλα με ενα κοινο σημειο ,το μουνι.
Δεν εχω ταξιδεψει οσο εσυ ,συμφωνα με τα λεγομενα σου, αλλα εχω βρεθει και εγω για δουλειες στην ακρη του κοσμου και οταν καποιες φορες μου εχει τυχει στην ακρη του πουθενα να ακουσω ελληνικη ομιλια εχω γυρισει το κεφαλι μου και εψαχνα σαν μαλακας να εντοπισω απο που ηρθε η φωνη για να βρω τον ελληνα!!!!
ημουν πολυ ευτυχισμενος που θα μιλαγα με ελληνα ακομα και αν αυτος θα ηταν ο μεγαλυτρεος κωλοτουμπας που υπαρχει στο θρεντ σου,ο Trikardos η οπως αλλιως μεταλλαχτηκε στην πορεια.
Ακομα και να ηξερα οτι ηταν αυτος παλι θα ετρεχα με πραγματικη χαρα να τον βρω να μιλησουμε και να πιουμε σαν 2 ελληνες στην ακρη του πουθενα.
Ιωσηφ το προβλημα μας,κατα την ταπεινη μου γνωμη, σαν ρατσα δεν ειναι οτι βγαζουμε τα ματια μας ο ενας του αλλου αλλα οτι δεν εξωτερικευουμε τα συναισθηματα μας και ντρεπομαστε να ζητησουμε βοηθεια για κατι που δεν ξερουμε με αποτελεσμα να υποθετουμε διαφορα σεναρια ο ενας για τον αλλον και να χανομαστε μεσα στα σκοτεινα καναλια του μυαλου και της φαντασιας μας.επακολουθο της ολης καταστασης ειναι να γεννηθει ο κλασικος ο μαλακας ξερολας ο ελληνας.η κατασταση αυτη ειναι τελειως πλασματικη σε σχεση με την πραγματικη ψυχοσυνθεση του νεοελληνα.
μαλακες δεν ειμαστε.Απλα μαλακες μας ΕκανΑν.δεν μιλαω για ξενα κεντρα και σεναρια συνομοσιας που θελουν να μας καταστρεψουν,δεν τα χρειαζομαστε αυτα ,τα καταφερνουμε και μονοι μας.
μιλαω για την οικογενεια μας ,για την γειτονια μας , για την δουλεια μας.Απο την ωρα που γεννιομαστε αρχιζουν οι κλικες μεταξυ των μελων της ευρυτερης οικογενειας του στυλ <<να σου πω τι εκανε η ξαδελφη σου>>,<< τι ειπε για εσενα ο θειος σου>>,<<πως ντυθηκε ετσι η αδελφη του>> και τετοιες καφροσυνες.
ποτε κανενας δεν εχει τα αρχιδια να πει οτι εγω ειμαι ετσι και δεν γουσταρω εσενα και εσενα για αυτο και αυτο τον λογο.να καθισει μαζι τους να το κουβεντιασουν και να βγαλουν τα εσοψυχα τους και να ζητησει συγνωμη ο ενας απο τον αλλον.
Συγνωμη!!!!
Αλλο ενα μεγα θεμα το οποιο εχει θεωρηθει ως το μεγιστη αδυναμια!!
Απο μεγαλειωδη πραξη καταντησε αδυναμια!!!
Τελος παντων αυτο που διακρινω ειναι οτι ουσιαστικα εμεις οι νεοελληνες πνιγομαστε μεσα σε μια κουταλια νερου και νομιζουμε οτι ο διπλανος μας συνεχεια μας κοιτα με μισο ματι και θελει να μας παρει την βολη μας.
η γνωμη μου ειναι οτι ο νεοελληνας και εξυπναδα και ψυχη και καλοσυνη και φιλοτιμο εχει, απλα ντρεπεται να εξωτερικευσει τα συναισθηματα του.
εγω στα αρχιδια μου θα το κανω και ας με παρουν και για αδελφη και για μαλακα.
η παρακμη μας οφειλεται στο γεγονος οτι μας πνιγουν τα συναισθηματα μας και γινομαστε καραγκιοζιδες στην οικογενεια ,φιλους,γνωστους και συνεργατες μας.
Επειδη πλατιαζω την συζητηση ,σε θετω προ των ευθυνων σου να βρεις ενα τροπο να συνεχισεις και μετα το νεο ετος την επικοινωνια με οποιον θελει να ανταλλαξει αποψεις και ιδεες μαζι σου και με τους αλλους συνδετημονες.
Το να την κανεις με ελαφρια πηδηματακια οταν ειναι τα δυσκολα δεν ειναι στο χαρακτηρα και στο ΗΘΟς ενος δασκαλου ο οποιος θελει να ειναι συνακολουθως με τον εαυτο του.
ΥΓ. συγνωμη για τα ορθογραφικα και συντακτικα μου λαθη και ελπιζω να εγινα κατανοητος ωσ προς το σκεπτικο μου.
Αγαπητέ φίλε,
επειδή γεννήθηκα με κάποιο ίσως τάλαντο στην γραφίδα, δεν μου προκαλεί εντύπωσιν όταν βρίσκονται διάφοροι αφελείς αναγνώστες και πιστεύουν τις αερολογίες μου, αποκυήματα της αχαλίνωτης φαντασίας μου . Εάν όντως υπήρχε κάτι αξιόλογον και ισχυρόν στην ζωή μου δεν θα καθόμουν να χάνω την ώρα μου ως ιντερνετικός τζουτζές με μάλλον αξιοθρύνιτους αναγνώστας.
Γράφει ο ποιητής:
«δειλοί μοιραίοι κι άδολοι αντάμα
προσμένουν ίσως κάποιο θάμα!»
Όσο πιο γηραιά είναι μια κοινωνία, όσο πιο παλιά ξανά-ανακατευτήκανε τα τραπουλόχαρτα της ζωής, συνήθως από κάποιον πόλεμο μέχρις εσχάτων, τόσο πιο δύσκολον είναι για το άτομο να πραγματοποιήσει τους σκοπούς του διότι στο αναμεταξύ έχουν σχηματισθεί κυβερνήσεις, φατρίες, οικογένειες, επιχειρήσεις, κόμματα, το κατεστημένον δηλαδή, τα οποία αρπάζουν την πίττα για τους δικούς των ανθρώπους και φροντίζουν να την έχουν αρπαγμένη. Η κοινωνία του Γκρετσικιστάν, πρόκειται περί αστείου. Οι άρχοντες είναι όλοι οι απόγονοι των κωλοσφουγγαρίων του παλατιού που ενεδύθησαν αριστερούς και δεξιούς μανδύας και ανέλαβον συλλογικώς το έργον της προδοσίας. Αλλά τι σχέσιν μπορεί να έχουν οι κοινωνικές, εθνικές , ψυχιατρικές παρατηρήσεις μου με το με το μουνί?
Οι βάρβαροι έχουν εισαγάγει έναν νεολογισμόν στην γλώσσαν των, το «ολίστικ». Το παίρνουν κι ορισμένοι εγχώριοι αγράμματοι χαλβάδες και το μεταφράζουν!!!!! σε ολιστικός-ή-όν , το συν-ολικόν δηλαδή σε πραγματικά ελληνικά. Ήτοι η αντιμετώπισις κάποιου θέματος, προβλήματος υγείας, οικονομικό, αγαμίας πρέπει να γίνεται συνολικά, απ’όλες τις πλευρές ώστε η κάθε μικρή συνεισφορά στην κάθε πλεύρα να μετατρέπεται στο τέλος σε μίαν ισχυρά συνισταμένη η οποία δύναται να επιλύσει το πρόβλημα αυτό καθ’αυτό και όχι τα συμτώματα. Η αγαμία στην ελλάδα δεν είναι καθ'αυτό πρόβλημα παρά σύμπτωμα άλλων προβλημάτων: του εθνικού ξεπεσμού, από κοσμοκράτωρες καταντήσαμε γραικοί, της εθνικής αλλοιώσεως , οι προδότες πάνηδες που κυβερνούν κουβάλησαν στην χώρα εκκατομμύρια μαυριδερών μουσουλμάνων για να τους καλαφατάνε και του δηλητηρίου που ονμάζεται μαρξισμός,κομμουνισμός ή απλά μαλακεία διότι κουβαλήσανε το καρκίνωμα του φεμινισμού ή πώς σηκωθήκανε τ’αγγούρια να γαυγίσουνε τον μανάβη. Το τρίτο είναι και διεθνές φαινόμενον διότι το δηλητήριον της μαλακείας δάγκωσε όλες τις χώρες. Πολλές φορές το έχω αναφέρει ότι κάποιος ίσως έχει την δυνατότητα να βρεί κάποια αξιοπρεπή γκόμενα, γυναίκα στην Ουκρανία φτάνει να είναι από χωριό. Γιατί;
Διότι όλα εκεί μείνανε αναλλοίωτα για εκατό χρόνια, οι άνθρωποι κολλήγοι ήσαν κολλήγοι και έμειναν επί κομμουνισμού αλλά στα κολχόζ. Και περιέργως παρ’όλον που το δηλητήριον του φεμινισμού καλλιεργείτο στις κομμουνιστικές παραφυάδες, στα χωριά δεν θέριεψε διότι η κοινωνία ήτο πάρα πολύ κλειστή και τα ταξίδια και οι επικοινωνίες απαγορευμένες διότι κάποιος έπρεπε να δουλέψει στα χωραφάκια και οι θεωρητικοί των μαρξιστικών μαλακειών τα χεράκια τους με δουλείτσα δεν τα λερώνανε παρά σχεδιάζανε τα νέα πενταετή προγράμματα για το καλόν της ανθρωπότητος στα γραφεία των στα παλάτια του τσάρου στις πόλεις.. . Έχετε δει ποτέ την πρωτοποριακή ταινία του Gregory Gregoriu «Ευταξία». Είναι εκείνος ο τύπος με τις μουστάκες δεν θυμάμαι πώς τον λένε αλλά κλασσική φάτσα κάφρου, ξυπνάει το πρωί σκουντά μια γριά, της λέει «καφέ!» αυτή συκώνεται , του τον ψένει και του τον φέρνει αμίλητη σ’έναν δίσκο σαν τσολιάς, ούτε μα, ούτε μου, ούτε που πας κλπ, Σεβασμός...Συνήντησα κάποτε κάποτε στην Αθήνα μια ουκρανίδα, σου-ξου μου-ξου, μου είπε ότι εδούλευε ιατρός σε κάποια κλινική μεταμοσχεύσεως μαλλιών . Αυτή είχε ένα κοριτσάκι κι είχε βρει έναν στρουμπουλό μαλάκα στην δύσμοιρη πατρίδα μας, μάλλον με λεφτα απ’ότι ηννόησα. Η κλασσική ιστορία αυτές οι πουτάνες πάνε γαμιούνται δεξιά-αριστερά και μετά βρίσκουν έναν μαλάκα να τους μεγαλώνει το παιδί, άλλος γαμάει κι άλλος κανει την νταντά. «Ά μου λέει, εγώ στο σπίτι δεν πληρώνω τίποτα όλα τα πληρώνει αυτός, ο μαλάκας διάβαζε, φώτα, νερό, ψώνια, τα δίδακτρα του παιδιού και τα δικά μου λεφτά τα βάνου στην τράπεζα !!!.» Πλήρωνε μαλάκα !!!!
Ε λοιπόν τέτοιες περιπτώσεις όταν άρχισα να γράφω πριν κανα χρόνο πρεπει να μου γράψανε καμια εικοσαριά, αυτό στην αρχή διότι τους έκραξα άσχημα μπας και βάνανε μυαλό και μετα φοβηθήκανε να γράψουν άλλοι. Και επανέρχομαι στην συνολική αντιμετώπιση του προβλήματος και τι σχέση έχει το μουνί με την πολιτική διακυβέρνηση. Για πείτε μου υπάρχει άνθρωπος που δεν θα ανεχότανε αυτές τις απαξιωτικές συμπεριφορές , να τον κυβερνά μια καριόλα με το μουνί της και δεν θα τις άστραφτε δυο ξεγυρισμένα χαστούκια αλλά θα ανεχότανε στην μακροκοινωνία να τον κυβερνά ένας ξεφωναγμένος πούστης που το μόνο αληθινό που είχε εκδώσει ήταν ο πάτος του, ο χοντρούλης ανηψιός ενός πανομπαρά πλουσίων κυρίων, ο καθυστερημένος εγγονός ενός απατεώνος κομματάρχου ή η Δώρα με τα δέκα επίθετα κι όλοι αυτοι πλαισιωμένοι από τον τον εθνικό εργολάβο, τον εθνικό λαθρέμπορο τον εθνικό προμηθευτή και τον υιόν του εθνικού εκμαυλιστού ,οι οποίοι είναι παντός καιρού πηγαίνουν με όλα τα καθεστώτα και κυβερνήσεις . Θέλω να πω ότι κάποιος όταν έχει αρχίδια τα’χει και μέσα στο σπίτι του και στον δρόμο.
Διάβαζα κάτι απίστευτα πράματα, έχω το’να, έχω τ’άλλο, έχω έτσι, γιουβέτσι και στο τέλος «ένα τηλέφωνο ρε παιδιά !». Ρε κι εκατό τηλέφωνα να σου δώσουν το πρόβλημα δεν είναι τα τηλέφωνα αλλά ο ίδιος ο εαυτός που πρέπει ν’αλλάξει. Αλλά για ν’αλλάξει χρειάζεται θέλησις .
Παρομοιάζω την όλη κατάστασιν εδώ με κάποιον ο οποίος προσέρχεται σε έναν φυσιοθεραπευτή και χρησιμοποιώ αυτό το παράδειγμα διότι αυτοί όντως οι ικανοι χρησιμοποιούν συν-ολικές θεραπείες εν αντιθέση με τους ιατρούς και του λέει το προβλημά του, αυχενικό ξέρω-γω απώλεια κινητικότητος μετά απο τραυματισμό κλπ. Ο φυσιοθεραπευτής του λέει: πρέπει να κάνεις τόσα λέιζερ, τόσα παραφινόλουτρα, τόσα βάρη, τόσες ηλεκτροθεραπείες, τόσα μασάζ κλπ. Το καθ’ένα από μόνον του δεν κάνει σπουδαία πράματα αλλά όλα μαζί συναρθροιζόμενα φέρνουν την ίαση.
Ε λοιπόν τι υποστηρίζω εγώ: ότι η αγαμία δεν είναι το πρόβλημα αλλά το σύμπτωμα και το πρόβλημα είναι ότι οι άνδρες στην χώρα μας σταμάτησαν να έχουν αρχίδια κι όπου να’ναι θα βγάλουν μουνί. Κι η θεραπεία δεν έρχεται με λόγια αλλά με έργα και δεν είναι μερική αλλά συνολική. Ποιός θα ήθελε να βρεί την μεγαλύτερη μουνάρα της ουκρανίας και να μην έχει λεφτά και να’ναι καταδικασμένος να τρώει πασατέμπο στα παγκάκια για όλη του την ζωή; Ή να’χει λεφτά και να του πρήζει κάθε μέρα τους αδένας, θέλω τούτο, θέλω τ’άλλο θέλω αεροπλάνο...
Ή να’χει μουνί, να΄χει και λεφτά αλλά να’ναι καθυστερημένος και να παρακαλεί τον κάθε πορνόγερο ή τον κάθε λαθρέμπορο που’χει έναν πορνοσταθμο να του κόβει τις φάσεις όπου πετάει τις κοτσάνες αβέρτα σαν τον βεζύρη του Γκρετσικιστάν???
Φιλικά
Ιωσήφ Μπλάσκος